Start met beoordelen


Anke
3 jaren geledenHet mag dan goedkoop zijn maar ze zijn vrijwel onbereikbaar.
op de app krijg je geen reactie, chat duurt het antwoord zo lang van NLE dat de verbinding wordt verbroken, telefonisch na een half uur nog niemand aan de lijn.
Ben nu al twee dagen aan het proberen contact te krijgen....
Rapporteren


Lucas C
3 jaren geledenLet op ! Je doet mee aan een actie van overstappen.nl je krijgt duidelijke energietarieven. Ga je inloggen en kijken op de MijnNLE site zijn het allemaal HOGERE tarieven. Pure vorm van misleiding. Geen reactie op email /telefonisch niet bereikbaar /geen reactie op klachten website
Rapporteren


Nanda Cramer
4 jaren geledenWij zijn belazerd door deze maatschappij,. Zij laten je een bandje inspreken met het het juridische deel en wat vooraf is besproken laten ze weg. Bij het opnemen van het bandje worden de prijzen uitgesplitst genoemd en deze zijn anders dan afgesproken. Zij spiegelen je iets voor wat niet klopt. en je betaald achteraf de rekening. Nooit maar dan ook nooit in zee gaan met deze maatschappij
Rapporteren


Gast
4 jaren geledenOngelofelijk slechte firma. Klantenafdelingen weten van elkaar niet wat ze doen. Ik had een optie tot een contract,dit heb ik geannuleerd vervolgens ontvang ik een mooie bevestiging van de annulering. Ik blij aangezien het een bijna onmogelijke opgave is om iemand aan de lijn te krijgen. Duurt minimaal een half uur om erdoorheen te komen. Dus er is nooit een contract geweest...wat schetst mijn verbazing. Ze schrijven gewoon centen van de bank af!
Rapporteren


Kim
5 jaren geledenWij zijn naar NLE gegaan omdat zij een mooie welkomstkorting hadden. Inmiddels 3 jaar lid omdat zij ook echt wat voor bestaande klanten doen. Je hoeft bij NLE echt niet ieder jaar over te stappen om de laagste prijs te behouden.
Rapporteren


Hendrink
5 jaren geledenPrima energieleverancier met een van de goedkopere verbruikstarieven. Alles was goed gegaan alleen vond ik het raar dat mijn automatisch incasso niet meteen actief was. Het bleek dat dit niet kon en je dit eerst moest aangegeven. Jammer genoeg krijg je dna wel eerst een acceptgiro waar 2,50 voor betaald. Stap je dus naar NLE over geef dit dan meteen even aan bespaart je 2,50 ;)
Rapporteren


Johanna
6 jaren geledenWij zijn echt al jarenlang tevreden klant bij NLE, maar netzoals alle ander klanten hebben wij ook de brief gekregen dat wij even in September 2 keer het maandbedrag moeten betalen. Dit amper een maand van te voren gecommuniceerd! Als je het mij vraagt echt belanchelijk en heel bizar. Ik kan er opzich nog mee leven dat we vooruit moeten betalen maar niet zo kort van te voren. Het is ook erg makkeijk om bij zo een 700.000 klanten 150 euro in 1 keer af te schrijven. Hoppa 10 mil op de bank erbij en lekker rente trekken! Goed gedaan hoor NLE. Nogmaals als energieleverancier en qua prijs is het top! Maar qua service mag het nog wat leren!
Rapporteren


Paul
6 jaren geledenIk moet NLE sprekn maar geen contact mee te krjigen. Gisteren hadden ze storing en nu is er niemand bereikbaar! Nou shoot me!
Rapporteren


Onno
6 jaren geledenHebben al twee jaar achter elkaar korting bij NLE waardoor ik al zeker twee keer 100 euro heb terug gekregen. Echt super blij mee :D
Rapporteren


Gert
6 jaren geledenIk stap elk jaar over en zo afgelopen jaar naar NLE, omdat zij de goedkoopste waren. Ik sluit altijd een jaarcontract af en deze is nu weer afgelopen. Moet zeggen dat bij NLE de overstap erg goed ging en de jaarrekening gewoon is zoals het hoort. geen problemen gehad bij NLE en ook dit jaar zijn ze weer erg goedkoop dus ga weer contact met jullie opnemen
Rapporteren