Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

NLE ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

NLE
5.92 / 0 10
Er zijn 10 ervaringen toegevoegd
NLE ervaring toevoegen Lees alle NLE ervaringen

10 NLE ervaringen

Start aan je beoordeling van NLE
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 22-06-2017 door
Wij zijn belazerd door deze maatschappij,. Zij laten je een bandje inspreken met het het juridische deel en wat vooraf is besproken laten ze weg. Bij het opnemen van het bandje worden de prijzen uitgesplitst genoemd en deze zijn anders dan afgesproken. Zij spiegelen je iets voor wat niet klopt. en je betaald achteraf de rekening. Nooit maar dan ook nooit in zee gaan met deze maatschappij ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-01-2017 door
Ongelofelijk slechte firma.Klantenafdelingen weten van elkaar niet wat ze doen. Ik had een optie tot een contract,dit heb ik geannuleerd vervolgens ontvang ik een mooie bevestiging van de annulering. Ik blij aangezien het een bijna onmogelijke opgave is om iemand aan de lijn te krijgen. Duurt minimaal een half uur om erdoorheen te komen.Dus er is nooit een contract geweest...wat schetst mijn verbazing. Ze schrijven gewoon centen van de bank af! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-05-2016 door
Wij zijn naar NLE gegaan omdat zij een mooie welkomstkorting hadden. Inmiddels 3 jaar lid omdat zij ook echt wat voor bestaande klanten doen. Je hoeft bij NLE echt niet ieder jaar over te stappen om de laagste prijs te behouden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 27-03-2016 door
Prima energieleverancier met een van de goedkopere verbruikstarieven. Alles was goed gegaan alleen vond ik het raar dat mijn automatisch incasso niet meteen actief was. Het bleek dat dit niet kon en je dit eerst moest aangegeven. Jammer genoeg krijg je dna wel eerst een acceptgiro waar 2,50 voor betaald.Stap je dus naar NLE over geef dit dan meteen even aan bespaart je 2,50 ;) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 08-09-2015 door
Wij zijn echt al jarenlang tevreden klant bij NLE, maar netzoals alle ander klanten hebben wij ook de brief gekregen dat wij even in September 2 keer het maandbedrag moeten betalen. Dit amper een maand van te voren gecommuniceerd! Als je het mij vraagt echt belanchelijk en heel bizar. Ik kan er opzich nog mee leven dat we vooruit moeten betalen maar niet zo kort van te voren. Het is ook erg makkeijk om bij zo een 700.000 klanten 150 euro in 1 keer af te schrijven. Hoppa 10 mil op de bank erbij en lekker rente trekken! Goed gedaan hoor NLE. Nogmaals als energieleverancier en qua prijs is het top! Maar qua service mag het nog wat leren! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Ik moet NLE sprekn maar geen contact mee te krjigen. Gisteren hadden ze storing en nu is er niemand bereikbaar! Nou shoot me! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Hebben al twee jaar achter elkaar korting bij NLE waardoor ik al zeker twee keer 100 euro heb terug gekregen. Echt super blij mee :D ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 16-06-2015 door
Ik stap elk jaar over en zo afgelopen jaar naar NLE, omdat zij de goedkoopste waren. Ik sluit altijd een jaarcontract af en deze is nu weer afgelopen. Moet zeggen dat bij NLE de overstap erg goed ging en de jaarrekening gewoon is zoals het hoort.geen problemen gehad bij NLE en ook dit jaar zijn ze weer erg goedkoop dus ga weer contact met jullie opnemen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 15-01-2015 door
Simpel gezegd. We zijn een week geleden overgestapt en puur om het geld. We hebben bij de overtap geen problemen ervaren en zijn alleen maar tevreden. Het bespaard ons echt 400 euro per jaar vergeleken met Nuon. Nu hopen dat het ook zo goed is als de Nuon ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
We wilde weg bij De Nederlandse Energie Maatschappij. Maar wat doen die schurken: ze houden de boete vast. Eerst moesten we laten zien dat we ergens anders een contract hadden. We konden dus niet boete vrij opzeggen blijkbaar.

Alles hebben we op de mail staan maar de Nederlandse Energie Maatschappij heeft daar lak aan.

Alles aan die tent is slecht en ik verklaar iedereen die zaken met hun doet voor gek.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
70% van de consumenten zijn tevreden over NLE
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij NLE
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy