Start met beoordelen

Pjotr
5 jaren geledenBij Nuon heten de medewerkers klantenservice energieadviseurs. Klinkt heel chique maar hier gaan de gebruikelijke medewerkers klantenservice achter schuil. Dus, lui, dom en nadenken ho maa.In oplossingen wordt niet gedacht. Een chef of teamleider kan je niet aan de lijn krijgen. Dus de ellende zal eindeloos voortduren. Want nooit zal er een correctie van bovenaf komen.
Rapporteren

ABR
5 jaren geledenIk heb tot 2 maal toe een klacht in gedient, over het feit dat me telefonisch beloofd was dat bij het overstappen de boete vergoed zou worden. Is niet gebeurt en is nu ineens te laat. Ik had dit op de jaarafrekening verwacht. VALSE BELOFTES!
Rapporteren

Menno
6 jaren geledenWij zijn echt al heel lang klant bij Nuon en voraal, omdat het bedrijf gewoon echt toonaangevend is voor alle andere Nederlandse bedrijven. Transparant, netjes en vooral keurig naar hun klanten. Wij krijgen iedere 3 maanden netjes een overzicht van het verbruik zodat ik precies kan bijhouden of we teveel of te weinig betalen. Echt ideaal. Ook bel ik ieder jaar even of we goedkoper kunnen en vaak kan nuon dan weer een beter jaar abonnement leveren waardoor we net een stukje goedkoper zijn.
Rapporteren

Gast
6 jaren geledenTwee colporteurs aan de deeur gehad, die wilden dat ik
ging overstappen. Dat maak ik natuurlijk zelf wel uit.
Dat antwword kenden ze niet, en wilden binnenkomen om
onde het genot van een beker koffie de zaak even te regelen. Daar neem ik natuurlijk geen genoegen mee.
Toen ze zeiden: we komen morgen nog een keer terug,
kwaam dat heel bedreigend over.
ONBESCHOFTE VERTEGENWOORDIGERS !!
ging overstappen. Dat maak ik natuurlijk zelf wel uit.
Dat antwword kenden ze niet, en wilden binnenkomen om
onde het genot van een beker koffie de zaak even te regelen. Daar neem ik natuurlijk geen genoegen mee.
Toen ze zeiden: we komen morgen nog een keer terug,
kwaam dat heel bedreigend over.
ONBESCHOFTE VERTEGENWOORDIGERS !!
Rapporteren

Gast
7 jaren geledenGoed geholpen en alles netjes geregeld toen ik overstapte naar Nuon. Heel erg behulpzaam zijn ze geweest en ben altijd netjes te woord gestaan toen ik vragen had.
Helemaal tevreden dus.
Helemaal tevreden dus.
Rapporteren

Anoniem
7 jaren geledenIn mijn ogen de beste energieleverancier. Zou niet weten welke andere energieleverancier een betere prijs kwaliteitverhouding heeft.
Rapporteren

Fabio Silvano
7 jaren geledenAl jaren klant en heb nog nooit behoefte gehad om over te stappen naar een andere energieaanbieder. Je weet toch wel dat je altijd teveel betaald bij welke energieaanbieder je ook zit. Voor mij is het gewoon belangrijk dat ik service krijg. Afgelopen maand nog 180 euro terug gekregen, en das toch gewoon lekker.
Rapporteren

Veronica
7 jaren geledenIk merk dat er bij veel energieleveranciers alleen maar negatief word geklaagd, maar ik ben al jaren klant bij Nuon en kan allene maar positief zijn. Misschien niet de allergoedkoopste, maar wel goede support en heb nooit problemen. Voor mij dus een prima leverancier.
Rapporteren