Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Oxxio ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Oxxio
5.62 / 0 10
Er zijn 13 ervaringen toegevoegd
Oxxio ervaring toevoegen Lees alle Oxxio ervaringen

13 Oxxio ervaringen

Start aan je beoordeling van Oxxio
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 05-10-2016 door
Niet alleen zijn ze uiterst klantONvriendelijk bij Oxxio, ze weten geeneens waar ze het over hebben! De Oxxio-ap (bespaardoel) wijkt extreem veel af (zo'n 30-50%) waardoor ze altijd minder aan je hoeven terug te betalen. Als je vraagt waaruit de ingehouden kosten zijn opgebouwd krijg je geen eenduidig antwoord of wordt er gezegd dat dit door de variabele tarieven komt (terwijl ik een contract had met VASTE tarieven!), daarnaast stellen ze dat je blij mag zijn dat je iets terugkrijgt, terwijl zij blij mogen zijn dat ze er al die maanden rente over hebben ontvangen. De maandtermijnen zijn door mij betaald en als ik teveel heb betaald heb ik RECHT op het teveel betaalde. Oxxio meent anders, ze verzinnen wel iets of staan je uiterst asociaal te woord. Oplichtersbende ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-01-2016 door
Ik heb afgelopen jaar een aantal maanden gebruik gemaakt van de diensten van Oxxio in een woning die ik particulier huurde. Voorafgaand aan deze periode had ik ook energie via hen op hetzelfde adres maar werd de rekening door de huurbaas betaald.Omdat de situatie met mijn huurbaas onhoudbaar werd en mijn woongenot hierdoor ontnomen, was ik genoodzaakt de woning te verlaten. Ik woon inmiddels bij een goede vriend. Hij heeft een andere energieleverancier en ik heb mijn contract bij Oxxio opgezegd per 12 oktober 2015 (was een contract dat ik per maand op kon zeggen).Er moest een eindbedrag aan hen betaald worden van 1,95 euro en de borgstelling van 400 euro zou met 60 dagen + 2 weken aan mij teruggestort worden.Ik heb meerdere malen (vanaf november 2015) contact met hen gehad over de uitbetaling en er werd nooit meer gesproken over de 1,95 euro. Tot vandaag. Het bedrag van 400 euro borg zou uiterlijk 18 jan a.s. op mijn rekening worden bijgeschreven. Maar na mijn laatste belcontact met de klantenservice blijkt dat het bedrag van 1,95 euro nog niet hun bezit is. Dit kan kloppen want ik ben veranderd van bank.Het leek mij logisch als de 1,95 euro van mijn 400 euro zou worden ingehouden en de betaling door zou kunnen gaan. Echter teamleider, mevrouw Van Gardingen, is niet genegen met mij mee te denken en houdt zich strak aan de protocollen. Zij wilde mij ook geen naam geven van een manager waarmee ik de zaak verder had willen bespreken en oplossen, iemand die meer bevoegdheden heeft dan mevrouw Van Gardingen.Dit houdt in dat er vanaf 7 december jl. (laatste poging incasso) weer 60 dagen + 14 gerekend gaan worden om aan mij mijn eigen 400 euro terug te gaan storten met daarvan afgetrokken de 1,95 euro die ik Oxxio verschuldigd ben.Ik kom hierdoor enorm in de financiële problemen. Ik heb de 400 euro namelijk nodig om rekeningen te betalen. Ik heb het op het moment namelijk niet echt breed. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 28-11-2015 door
Soms wel eens iets met een rekening die niet helemaal in orde is maar das vrij snel verholpen. Verder scherpe prijzen en ook nog vaak een gratis cadeau!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Ik kreeg netjes mijn jaarrekening in Juni met de vermelding dat ik 410 euro terug kreeg. Dit zou binnen 10 werkdagen gebeuren en tot mijn verbazing was dat ook nog zo. Ik had het echt al met een weekje dus super blij met Oxxio. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-02-2015 door
nou je hebt duidelijk nog geen ervaring met oxxio. het is een leveracier die je besteeld. soms heb je wel eens van die dagen dat je wat anders aan je hoofd hebt en dan vergeet je weleens een rekening te betalen omdat jezelf ontzetten veel rekeningen over maak. nou na twee dagen niet betaald te hebben ligt er een brief in jou brievenbus van das incasso bureau en dat is nog veel erger het zijn allemaal fraudeurs. zowel oxxio als das incasso bureau hebben hun administratie niet op orde. wij hebben zelfs meegemaakt dat wij een rekening kregen die niet van ons was.en dat van een incasso bureau. dat kan en mag niet gebeuren. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-03-2014 door
Aan iedereen die wil overstappen van energieleverancier! Een tip heb ik voor jullie. Kies voor Oxxio. Is gewoon een prijsvechter en daar moet je dus van profiteren.

Kortweg krijg je gewoon heel veel voor je geld. De acties trekken je misschien niet over de streep, maar Oxxio is wat maandelijkse kosten en service gewoon geweldig.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-03-2014 door
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik helemaal gelukkig ben met Oxxio. Ik heb pas een energiecontact afgesloten bij Oxxio. Heb een InControl box gekregen met vele handige dingen daarin. Ik ben nogal van de gadgets en dit is iets wat ik echt heel echt cool vindt.

Voor de prijs is Oxxio ook wel een goede keuze maar ik denk dat voor mij de combinatie van nut en eenvoud en een lage prijs de beste mix is.

Ik ben tot nu toe erg tevreden en alles loopt soepel zoals facturatie etc.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-02-2014 door
Heb dus onlangs een overstap gemaakt van energieleverancier. Ik kwam uit bij een vergelijkingssite en daar vond ik na goed zoeken de energiemaatschappij met een scherp aanbod en ook nog eens een leuke deal. Oxxio was deze energieaanbieder en ben heel blij met mijn tablet en ook is Oxxio een goed en prettige partij om mee te werken. Duim omhoog dus voor Oxxio. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Ik wil niet teveel betalen en ja dan moet je ook niet al teveel verwachten van de service. Heb voor Oxxio gekozen omdat de prijzen laag zijn, je leuke gadgets krijgt. De service is niet echt goed maar ook niet slecht. Ik heb nooit klachten gehad.Tot nu toe al twee jaar tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 11-02-2014 door
Vanaf dag 1 al problemen met rekeningen. Dan zijn de gegevens weer niet goed ingevuld en dan is er weer een probleem met incasso contracten. Echt niet te geloven hoe vaak er wel niet iets mis is met de financiele afhandelingen.Heb bij andere energiemaatschappijen nooit problemen gehad. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 10-02-2014 door
Ik kreeg een verkoper aan de deur die mij een erg mooi verhaal vertelde over de bekende iPad actie van Oxxio. Ik vroeg hem over een uurtje terug te komen en ben ondertussen even ervaringen gaan lezen op het internet. Tot mijn schrik kwam ik erachter dat de verbruikskosten vele malen hoger lagen dan andere pakketten. Zelfs zoveel hoger dat ik 2 a 3 keer de iPad met een 2 jarig abonnement zou terugbetalen.In mijn ogen dus oplichting, want dat vermelde ze er niet bij! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 07-02-2014 door
Energie is helaas een noodzakelijk kwaad en ook ik heb nooit zin om die dingen uit te zoeken. Als je gaat vergelijken met andere aanbieders dan is Oxxio voor mij de beste keuze. Prijs is oke en service heb ik nooit nodig gehad.Nooit problemen gehad en ben goed te spreken over Oxxio. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 23-01-2014 door
Ja hoor net als vele andere ben ik in de gratis iPad getrapt. De oxxio medewerkers zeide tegen mij dat het niet zoveel zou schelen, maar nu ik aan het abonnement vast zit scheelt het wel degelijk. Ik ben op zijn minst 30 euro per maand meer kwijt. Dit betekend dat ik 2 keer de iPad betaal. Ze doen er alles aan om klanten binnen te halen. BAHHHH!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
54% van de consumenten zijn tevreden over Oxxio
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Oxxio
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy