Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template_ervaringen/header.php on line 51
Qurrent ervaringen & reviews | Qurrent betrouwbaar?
Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template_ervaringen/single_content.php on line 16

Qurrent ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

qurrent ervaringen
Qurrent
6.66 / 0 10
Er zijn 33 ervaringen toegevoegd
Qurrent ervaring toevoegen Lees alle Qurrent ervaringen

33 Qurrent ervaringen

Start aan je beoordeling van Qurrent
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 14-01-2019 door
Bij Qurrent in 2014 een Qbox gekocht van circa Euro 100 om zodoende realtime het stroomverbruik en gasverbruik te volgen. Begin van dit jaar werkt het geheel niet meer en stuur ik een E-mail met de vraag wat er fout gaat. Geen reactie. Dan maar vandaag de telefoon gepakt. Na 10 minuten wachten wordt mij verteld dat Qurrent gestopt is met de Qbox en dat ik geen geld terug krijg omdat ik er "toch al bijna 5 jaar gebruik van heb gemaakt". Wat een belachelijke beredenering. Al mijn data van het stroomverbruik en gasverbruik vanaf 2014 is nu weg en Euro 100 weggegooid. ONBETROUWBAAR BEDRIJF; niet kiezen dus als leverancier. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-11-2018 door
Zomaar incasso’s ontvangen van Incassobureau TBK, terwijl ik nooit herinneringen van Qurrent heb ontvangen. Toen ik Qurrent heb gebeld om opheldering, zeiden ze dat er wel brieven waren verstuurd, dit is simpelweg gelogen. Toen ik vroeg om kopieën van deze brieven werd gestotterd dat ik daarover teruggebeld zou worden, wat nooit is gebeurd. Nu lopen de rekeningen op, inmiddels 570 incl overstapboete, geïncasseerd door incassobureau, zonder duidelijke specificaties waar de kosten op gebaseerd zijn en binnen 1 week betalen. Het voelt echt aan als Maffia praktijken wat ze doen bij Qurrent. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-10-2018 door
Beste mensen,
GA NIET MET DEZE ORGANISATIE IN ZEE!
Via deze weg wil ik mijn frustratie en ongenoegen uiten en mensen waarschuwen over de firma Qurrent.

2 Maart 2018 heb ik een verhuisbericht doorgegeven. 5 Maart reactie, men is niet zeker of er stroom geleverd kan worden op mijn nieuwe adres. Telefonisch doorgegeven wanneer de meter is geplaatst en om de meterstanden door te geven. Het was nog steeds niet mogelijk om stroom en gas te leveren op ons nieuwe adres. Teleurgesteld hebben wij daarom telefonisch ons contract beëindigd.

Tot mijn verbazing kregen we een eindnota met een opzegboete van 200,00. Dat terwijl het contract zegt: Je heb een Qurrent energiecontract afgesloten voor de levering van groene stroom en CO2-gecompenseerd gas voor 1 jaar met een vaste prijs. Het contract is boetevrij en maandelijks opzegbaar.

Gelijk een klacht ingediend. Blijkt dat in de tussentijd telefonisch het contract is verlengd. Ik ben telefonisch benaderd met een aanbieding om een voordeel te pakken uit een stukje windenergie. Echter hebben ze daarbij niet vermeld dat het om een driejarig contract ging. Dit staat dan in het verlengcontract WELKE NOOIT NAAR MIJ IS VERZONDEN! Qurrent stuurt vervolgens een mail met het contract wat destijds volgens hun is verstuurd maar welke ik nooit heb ontvangen.

Dit besluit mij te bellen met de klachtenafdeling. Na het uitleggen van mijn klacht wordt de verbinding verbroken. Vervolgens is het kantoor telefonisch niet meer bereikbaar. De dag erna weer bellen. Er wordt beloofd dat ik wordt teruggebeld. Dit wordt niet gedaan. De dag erop weer bellen. Er wordt beloofd dat ze er op terugkomen. Dat wordt niet gedaan. Dan krijg ik plotseling een aanmaning per mail. Ik mail netjes terug dat ik het niet eens ben met de opzegboete met bovenstaande redenen.

Van C. Lakeman krijg ik een mail terug dat als er een nieuwe aanmelding plaats zou vinden, de boete zou worden kwijtgescholden (Met de melding om zo spoedig mogelijk te betalen). Dat terwijl ik het telefonisch heb aangemeld en telefonisch de melding heb gekregen dat er geen aansluiting kan plaats vinden via Qurrent op mijn nieuwe adres.

Netjes gereageerd aan dhr. Lakeman per mail. Vervolgens krijg ik een laatste herinnering. Ook hier reageer ik uitgebreid op. Daarop krijg ik dezelfde mail terug die al eerder was verstuurd, ze beroepen zich op het verlengcontract welke ik nooit heb ontvangen, en ook nooit heb getekend. Daar reageer ik netjes op per mail. Tot mijn verbazing krijg ik geen reactie meer. Nee, ik krijg reactie van een incassobureau met een aanmaning tot betaling.

Met het incassobureau begint het getouwtrek van voor af aan. Maar liefst 39 e-mails gaan over en weer waarin ik uitgebreid alle bovenstaande kwesties nogmaals uitleg.

De kwestie zal nu aan de rechter voorgelegd moeten worden. Daarbij worden griffierrechten, salaris incassobureau en kosten van de dagvaarding op mij verhaald.

Conclusie, voor mij is dit een principekwestie, gaat absoluut niet om het geld maar het is diep treurig dat men zich schuilt achter een contract welke ik nooit heb gehad. Het leuke is dat het incassobureau mij gelijk geeft maar niets kan betekenen om een procedure te voorkomen.

Eindconclusie:
GA NIET MET DEZE ORGANISATIE IN ZEE!

....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-07-2018 door
Zeer slechte ervaringen met qurrent. Afspraken maken met qurrent lukt niet, deze komen hun niet na. Sterker nog ze weten 'niks meer' van de gemaakte afspraken. De klant kan dan opdraaien voor hun fouten. Sluit hier geen contract bij af!! Zeer slecht behandelt na een aantal jaren klant geweest te zijn. NOOIT MEER QURRENT, wees slim en sluit uw contract af bij een andere energieleverancier. Eigenlijk geen een ster waard. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-11-2017 door
Persoon aan de deur zei dat het overstappen vergoed zou worden, nou dacht het niet! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 06-10-2017 door
Super voordelig met de 175 korting via een vergelijker! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-09-2017 door
Overgestapt via een een vergelijker (wel op hun site) en kreeg 175 euro welkomstkorting. Super bedrijf bij de overstap! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 01-06-2017 door
Laat je aan de deur niet misleiden, er wordt gezegd dat de opzegvergoeding van de oude leverancier vergoed wordt, helaas is dit bij qurrent niet het geval. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-03-2017 door
Afgelopen weekend bij vrienden geweest welke waren overgestapt naar Qurrent. Zij vertelde mij erover en ik werd toch wat nieuwsgierig. Thuis meteen vergeleken en ook ik kon redelijk wat besparen en groene energie afnemen. Dit gedaan en alles is goed verwerkt. Super blij mee en kan dan nu ook zeggen dat ik bijdraag een een groener Nederland! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 01-06-2016 door
Na een jaar kreeg ik netjes de jaarafrekening. Volgens mij wel een klein beetje aan de late kant, maar dat hindert voor ons niet. Kreeg wel netjes optijd een belletje dat het contract verliep en of ik hem wou verlengen. Wel erg fijn want de prijzen van een vast contract zijn lager dan een variabel pakket. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 17-05-2016 door
Qurrent is groen en dat is de reden dat ik ben overgestapt. Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over de telefonische hulp. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 28-11-2015 door
In vergelijking met alle andere aanbieders is Qurrent wel de beste. Ik had een vergelijking gedaan en wat prijs en groene energie productie zijn ze verreweg de beste. Helemaal blij met mijn keuze. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-11-2015 door
Wij hebben het contract bij Nuon opgezegd ondanks de korting welke we daar hadden opgebouwd, omdat we nu echt 100% groen wouden zijn we verder gaan kijken. Hier kwam Qurrent echt als beste naar voren! Aanvragen is allemaal goed en super verlopen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 11-11-2015 door
Lange tijd had ik het probleem dat de meterstanden welke volgens mij door Stedin werden opgenomen niet goed waren bij Qurrent. Hierdoor was mijn jaarrekening niet goed. Ik heb hier telefonisch contact en ze wisten in eerste instantie niet waar het fout was gegaan. Later ben ik teruggebeld en werd ik gerust gesteld dat het aangepast ging worden.

Beetje slordig dat de eindafrekening niet goed is, maar wel keurig opgelosd
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 04-10-2015 door
Net overgestapt naar Qurrent gemaakt en eigenlijk heeft het bedrijf meteen een goede en betrouwbare indruk achtergelaten. Bij het aanvragen bleek ik iets fout hebben gedaan waarna ik werd gebeld. Telefoonisch is alles opgelost en is de aanvraag alsnog goed verlopen.

Opeens zag ik twee afschriften op mijn bankrekening. Een van de oude leverancier en een van Qurrent. Ik meteen weer Qurrent gebeld om te vragen hoe dat zat. Bleek dat mijn oudere energieleverancier op het eind van de maand afschreef en Qurrent aan het begin va nde maand. Prima natuurlijk alleen had ik nu wel dubbele lasten in 1 maand.

....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 24-09-2015 door
Nadat ik de offerte opgevraagd heb, gebruik makend van de verbruikscijfers van Essent waarop mijn huidige maandbedrag is bepaald, is het offertebedrag €88.50. Dit is twintig euro lager dan het huidige maandbedrag van Essent, namelijk €108.-.

Twee weken later krijg ik het contract in de bus, maar zonder maandbedrag. Telefonisch contact opgenomen en wat blijkt: mijn nieuwe maandbedrag bij Qurrent wordt €120.-, twaalf euro duurder dan nu bij Essent (!!??). Dit zou gebaseerd zijn op historische data over de laatste vijf jaar van de netbeheerder (hierin zit natuurlijk niet de pas geplaatste zonnepanelen en Hr-ketel in verwerkt).

Men mag toch op zijn minst verwachten dat bij een afwijking van €32.50 per maand tussen het offertebedrag en het werkelijke bedrag eerste contact opgenomen zou worden met de klant om mogelijke oorzaken te bespreken alvorens een definitief eindbedrag vast te stellen. Helaas moet je hier, op eigen initiatief, achter komen en enig begrip voor jouw onvrede hoef je niet te verwachten.

Verder verschillende malen via het klantenformulier een vraag gesteld. Ze zouden binnen vijf werkdagen beantwoord worden. Helaas, na acht werkdagen nog steeds geen antwoord. Waardeloos!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 01-09-2015 door
Ik en mijn man hebben afgelopen maand de overstap bij Qurrent aangevraagd. Nadat we de inschatting kregen hebben we telefonisch contact gehad, omdat deze toch wat hoog was. Een fijn persoon aan de lijn welke ons goed heeft begeleid. Ben benieuwd hoe de jaar afrekening is, maar alles zit er tot nu toe top uit! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 10-08-2015 door
De overstap duurder wat langer dan ik bij de vorige energieleverancier gewend was, maar uiteindelijk is alles naar wens.

+ Groene stroom en willen ook echt dat de wereld groener wordt.
+ De stroomprijs ligt echt laag!
+ Een welkomsbonus
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Voor mij was de keuze voor Qurrent logisch! Ik wou een groene stroomleverancier en qurrent voldoet daaraan. Qurrent werkt tenminste niet met die certificaten welke niet te controleren zjin. Qurrent heeft gewoon 100% groen en thats it!

Qurrent maakt geen winst op het verkopen van stroom waardoor ze gewoon 100% groene stroom willen en kunnen leveren. De vastrechtprijs is wel hoog, maar hier verdient Qurrent aan! Ik betaal liever een hoge vastrechtprijs en koop voor inkoopprijs me energie.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-07-2015 door
Ik zit iedere ochtend in de auto en hoor steeds Qurrent reclama's. Ik heb even vergeleken op een energie vergelijking en ja hoor! Ik heb dus overgestapat en heb een mooie actie! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-07-2015 door
Titel zegt genoeg. Het is 100% groen en wij hoorde zoveel op de radio dat ze acties hadden dat we er niet omheen konden. Overgestapt en hebben nu dus qurrent naar alle tevredenheid. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-06-2015 door
Eerlijk is eerlijk we zijn overgestapt wegens de prijs en neit eesn omdat Qurrent 100% groene stroom aanbod. Toch heeft dit natuurlijk ook bij ons de voorkeur waardoor we met volle overtuiging naar Qurrent zijn overgestapt. Alles is goed gegaan en zonder problemen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 01-06-2015 door
Moet zeggen dat wij naar Qurrent zijn overgestapt voor de groene energie. Gelukkig is dit zeer goed bevallen, maar voor de rest vind ik het niet bijzonderder dan Nuon ofzo. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 23-03-2015 door
Ben net overgestapt naar Qurrent, omdat het als een van de weinige echt groene energieleveranciers is. Nu kreeg ik ook nog 50 euro welkomstbonus op een 1 jaar vast abonnement.

Ben weer voorzien van een jaar :D
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 27-02-2015 door
Gewoon echte groen energie voor een mooie prijs! Helemaal blij mee :D ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-02-2015 door
na een hele hoop gedonder in de eerste maand zijn we weggegaan naar een ander.
Q kon geen aparte rekeningen maken voor 2 adressen en wilde persé van 1 rekening incasseren,ondanks ons protest.
In de eerste maand bleek al hoe simpel en beperkt hun service was dus,al hadden ze dit op voorhand niet gemeld.
Na een heel debacle met de "helpdesk" wisten ze dan dat ze niet aan mijn vraag om 2 rekeningen te sturen konden voldoen.Reden om afscheid te nemen.
Toch incasseren en ik storneren waarna ze een incasso buro stuurden voor iets waar ze geen recht op hadden.
Uiteindelijk was er iemand die de telefoon aan nam daar met en hoger IQ dan 12 en die kon ons helpen.
Na enige weken geld teveel belaad teruggekregen.
Vorige week een aanmaning en incasso binnen 5 dagen voor hetzelfde bedrag als ik niet snel betaalde.
Ongelooflijk hoe dom een bedrijf en halsstarrig in fouten en domme beslissingen naar een consument die niks van ze wil weten.
Ik heb een nette mail gestuurd met mijn gedachten over hun.
Er wordt niks betaald Qurrent,jullie belazeren de boel en laten mensen betalen onder dwang zonder ergens recht op te hebben,dat heet oplichting.
Ze kunnen je niet dwingen te betalen met incasso buro's ,das allemaal intimidatie.
Zolang je niet gegijzeld wordt door een politie of andere macht kunnen ze je niet dwingen.
Lekker laten lopen dat Q,ze weten zelf niet wat ze doen of deden.
Ergens zit er op een zolder een een mammetje jouw gegevens bij te houden met de nodige blunders.
Jammer,wordt nooit niks,zeker niet na alle reclame die ik ga maken voor ze.


....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 25-01-2015 door
Wij zijn vanwege de goede reviews ook overgestapt naar Qurrent, een prima maatschappij waar je echte groene stroom krijgt. Eerst afschrijvingen zijn binnenn en precies zoals vermeld. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-01-2015 door
Ben bij een andere maatschappij overgestapt, maar had wel al een offerte aangevraagd.

Zij incasseren gewoon!! Let erop dat je je incasso storneert!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-01-2015 door
Wij wouden groene energie en na het zien van Kassa bleek dus niet alles oz groen te zijn als de energieaanbieders zeggen. Vaak worden certivicate weggegeven voor weinig geld waardoor je denkt groene windenergie te kopen, maar blijkt waterval energie uit scandinavia te zijn.



Qurrent doet hier NIET aan! Zij leveren 100% groen energie. Precies wat ik en me man zoeken
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 07-12-2014 door
Qurrent heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Het werd tijd om over te stappen toen ik ging verhuizen en kwam Qurrent tegen. Hun visie en beleid staat me erg aan en wat prijs betreft was ik heel erg verrast.



Dus geef je ook om de wereld en wil je geen dief van je eigen portomonee zijn dan is Qurrent wel een goede keuze.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 20-11-2014 door
Gewoon een prima energieleverancier welke levert voor een normaal tarief ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 07-11-2014 door
Hoi allemaal,

Wij zijn sinds September naar Qurrent overgestapt en zeer tevreden. In het begin ging de eerst incasso nog fout, maar hier hebben we contact over gezocht en na dit telefonisch besproken te hebben is alles goed gegaan.



Zelf hebben wij jaren lang gebruik gemaakt van Nuon, maar wouden wij graag naar een echt groen energie bedrijf overstappen en daar voldeed Qurrent 100% aan.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 13-02-2014 door
Heb 4 keer geprobeerd om iemand van Qurrent via de telefoon te krijgen, maar dat kost blijkbaar nogal wat moeite. Ik wou overstappen naar Qurrent maar had nog wat vragen. Ze gaan het navragen, maar krijg eigenlijk nooit iemand die weet hoe het zit. uiteindelijk 3 dagen verder nog steeds in afwachting op een antwoord. Hopelijk word er snel gebeld, want ik vind het aanbod wel goed ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
qurrent ervaringen
73% van de consumenten zijn tevreden over Qurrent
Lees alle reviews en bekijk Qurrent
Oke
© 2019 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy