Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Belsimpel ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.15
4.15 0 10
239 reviews
79% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-10-04 15:42:13
1 maanden geleden
1 10 0
Lg v30 flip cover besteld
Lg v30 flip cover besteld. Op de site staat dat het origineel LG is. Dit bleek niet zo te zijn. Flip case was van ander onbekend merk voor eur 24,95. Een slap slecht hoesje die dan veel te duur is. Deze meteen teruggestuurd. Deze is volgens de track en tracé vorige week vrijdag door Belsimpel Groningen retour ontvangen. Geen bericht ontvangen over de retourzending nog het geld terug ontvangen. Gisteren gemaild en nog steeds geen antwoord. Zeer slecht. Op de site staat dat je binnen 5 werkdagen je geld terug hebt. Dit blijkt dus een leugen!
Rapporteren
2019-08-26 20:11:25
3 maanden geleden
0 10 0
Smartwatch na 5 dagen terug gestuurd wegens niet te openen blokkering.
Vijf verschillende medewerkers die allemaal andere uitspraken doen. Buiten mijn medeweten opgestuurd ter reparatie. Kijken of het na 5 dagen onder fabrieksgarantie valt? Te gek voor woorden. Willen geen nieuw toestel sturen of geld terug ondanks wettelijke bepalingen.
Nooit bel simpel meer.
Rapporteren
2019-07-31 21:30:15
3 maanden geleden
1 10 0
1 jaar geleden was mijn iPhone 6S opeens stuk. Zou iets met de moederbord te maken hebben. Na een lange onprofessioneel personeel (lees; studenten) conversatie, Kwam persoon met een aanbod namelijk een outlet toestel dat nog geen maand oud was en retour was gezonden. Ze schreef het volgende:

Ondanks dat ik er zelf het volledige vertrouwen heb dat dit toestel als nieuw functioneert, kan ik me goed voorstellen dat u hier wat huiverig in bent. Daarom heb ik de toezegging gekregen dat ik u iets extra’s mag aanbieden. De garantie op het outlettoestel wordt verlengd tot 1 april 2020. Daarnaast hebben we afgesproken dat u binnen een week een beoordeling maakt van wat u vindt van de staat van het toestel. Mocht u hier niet mee akkoord zijn, dan heeft u dan nog de mogelijkheid het toestel aan ons te retourneren.

Nu twee maanden geleden heb ik het toestel opnieuw retour moeten sturen omdat de batterij wel erg snel leeg ging (in de avond nog 75%) volgende dag 5%.
Ik kreeg het toestel terug wat niet gerepareerd was. Bleek dat het bij de verkeerde reparatie afdeling terecht gekomen was van Apple, dus weer opnieuw opsturen maar.. Na een aantal weken weer retour met alleen de aankoopbon erbij. na opnieuw bel en mailcontact. is zonder mij toestemming het toestel ineens omgewisseld en schijnt opnieuw het moederbord gesneuveld te zijn.

Persoon schrijft het volgende:
Uit je e-mail begrijp ik dat er geen reparatierapport bij het geretourneerde toestel zat. Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten wat er nu precies is gebeurd.

Ik heb met je meegekeken en ik zie dat je toestel bij het reparatiebedrijf is geswapt. Dit betekent dat je toestel is omgeruild voor een ander exemplaar. Dit houdt ook automatisch in dat je nu een ander IMEI-nummer hebt, namelijk xxxx. Hopelijk werkt dit vervangende exemplaar wel naar behoren.

Persoon schrijft het volgende (zie onderstaand) en reageert vervolgens niet meer op mijn mail..trieste zaak en nog slechter wat een onbetrouwbare mensen. NOOIT hier je telefoon aanschaffen want je krijgt elke keer een outlet toestel of 1 of andere smoes te horen. Ze vinden een passende oplossing een tegoed van 15,-..

Onlangs heeft u contact gehad met ons aangaande de reparatie van uw iPhone.

U vroeg zich af waarom het toestel is ‘geswapped’ en waarom hier niet over gecommuniceerd is. Allereerst is het ‘swappen’ of omruilen van toestellen een gangbare procedure binnen de garantieprocedure van Apple. Dit wordt met name gedaan wanneer een toestel serieuze problemen vertoond of er bepaalde onderdelen vervangen moeten worden. In het geval van uw toestel moest het moederboard worden vervangen. Apple kiest er in deze gevallen altijd voor om daarbij het hele toestel te verwisselen. Na navraag bij de reparateur blijkt ook dat het nieuwe toestel rechtstreeks vanuit de Apple voorraad is geleverd.

We begrijpen dat u hier niet bekend mee was en dit uw verbazing heeft gewekt. We willen u als tegemoetkoming dan ook een accesoiretegoed aanbieden ter waarde van €15. U kunt deze vrij besteden op onze website en hier bijvoorbeeld een accessoire voor uw telefoon mee aanschaffen. Als u te zijner tijd refereert aan ordernummer xxx regelen wij dat de korting wordt doorgevoerd.
Rapporteren
2019-07-23 06:30:16
4 maanden geleden
2 10 0

Motorola Moto Z3 gekocht via BelSimpel. De kwaliteit van de microfoon is bedroevend en BelSimpel zegt dat dit geldt voor alle toestellen. De enige oplossing die ze hebben is het toestel omruilen, maar als het geldt voor alle toestellen heeft dit geen enkele zin, want:
1. Updates installeren duurt erg lang en 2: je bent je toestel dus enkele dagen kwijt, zonder dat de microfoon ineens beter werkt. BelSimpel biedt geen enkele compensatie. Omdat ik per se mijn oude Moto Mods wil gebruiken, zit ik wel vast aan de Moto Z3.
3. Er zit geen gebruiksaanwijzing bij voor headset en deze werkt alleen met meegeleverde adapter (dus als ie kapot gaat, dure andere adapter of alleen bluetooth);
4. Meegeleverde Moto Mod-batterij laadt alleen via meegeleverde snellader.

Door: Joris 23-07-2019
Rapporteren
2019-07-21 12:52:52
4 maanden geleden
1 10 0
zaterdag ochtend heb ik een telefoon met hoesje en screenprotector besteld. volgens hun beleid is het voor 23:30 besteld volgende dag in huis. zondag stond mijn besteling status op uw pakket wordt ingepakt en dat het pakketje maandag pas geleverd zou worden.
dus ik bel met de klantenservise die konden mij geen rede geven waarom dit was want het had indderdaad zondag geleverd moeten worden maar dat ging niet meer dus als ik het pakketje maandag had ontvangen dan konen hun daarna een tegemoetkomen geven voor het ongemak. oke ben hier mee akkort gegaan.
ongeveer 3 uur later wordt ik gebeld door de klantenservise met het excuses maar dat de telefoon ook maandag niet geleverd kon worden omdat er bij hun in het systeem iets is fout gegaan met mijn bestelling dat de telefoon nu dinsdag geleverd gaat worden en dat ze als tegemoetkoming de screenprotectors er gratis bij zouden leverer dus dan zou ik daarvoor mijn geld terug krijgen dit koste 9.95 terwijl alles bij elkaar het een bestelling was van 453.90 euro zeer teleurstellend dus de bestelling maar geanuleerd maar hun kunnen niet direct het geld overmaken dat het je binnen 5 werkdagen pas weer terug
Rapporteren
2019-06-20 13:41:00
5 maanden geleden
1 10 0
Belsimpel is niet simpel, maar ingewikkeld. Bovendien ben ik genaaid door dit bedrijf. Tot twee keer toe ontvangen we een toestel dat niet werkt. Vervolgens kiezen we een ander toestel dat duurder is. Een voorstel voor de bijbetaling wordt niet naar ons gecommuniceerd. Hier moeten we steeds zelf achteraan bellen. Uiteindelijk krijgen we een voorstel dat enkele dagen oud is. Het bedrijf hanteert naar eigen zeggen dagprijzen voor toestellen. Inmiddels is de dagprijs van het nieuwe toestel gedaald. Aanpassen van hun eigen dagprijs weigeren ze echter. Anderhalf uur bellen en frustratie heeft mij doen besluiten de bestelling in zijn geheel te annuleren. Wat een slechte dienstverlening.
Rapporteren
2019-06-11 10:08:49
5 maanden geleden
0 10 0
telefoon is geleverd met gebruiksaanwijzing in het Italiaans! De bijgekochte screenprotector past slecht en plakt helemaal niet. Er ontbreken kennelijk wat onderdelen. Maar.. ondanks de belofte binnen 48 uur te reageren heb ik na ruim 'n week en 5 mailtjes nog steeds geen reactie. Het enige teken van leven is telkens een bevestigingsmail. Met daarna een mail van de klantenservice waain wordt gezegd dat er al is gereageerd....
Rapporteren
2019-05-27 03:46:45
6 maanden geleden
1 10 0
Mijn betaalde gsm van 700 euro is gestolen bij post nl, ik moet eerst het onderzoek afwachten en dan hopelijk na 1 week ontvang ik pas een nieuwe gsm. Echt schandalig, belsimpel heeft de gsm onverzekerd opgestuurd via post nl en nu ben ik de dupe.
Rapporteren
2019-05-23 21:06:03
6 maanden geleden
2 10 0
Ik schrijf deze review naar aanleiding van mijn (nu al) slechte ervaring met Belsimpel wat betreft hun service. Zelf heb ik altijd de indruk gekregen dat het bedrijf klantenbinding en service bovenin haar prioriteitenlijst had. Echter blijkt uit mijn ervaring dat dit niet het geval is. Graag deel ik hierbij mijn ervaring om u ervan op de hoogte te brengen hoe het bedrijf daadwerkelijk handelt en omgaat met problemen van haar klanten.

Vorige maand heb ik besloten een nieuwe telefoon abonnement te nemen. Na lang speuren op het internet was ik uitgekomen bij Belsimpel, die mij kon voorzien van het toestel dat ik voor ogen had (Honor 10; ben wel erg tevreden met het toestel zelf) en een abonnement dus. Zo had ik uiteindelijk de keuze tussen provider Ben (waar ik toen nog een abonnement bij had lopen) en Hollands Nieuwe. Uiteindelijk heb ik besloten voor Hollands Nieuwe te gaan, omdat het in totaal net iets voordeliger was. Bij het bestellen werd mij de optie gegeven door Belsimpel om voor mij het huidige abonnement op te zeggen en om mjin oude nummer te behouden. ‘Prima’, dacht ik en heb deze optie aangevinkt. Na geen gehoor van noch Ben of Belsimpel wat betreft de annulering en het nummerbehoud heb ik zelf gebeld met Ben om te vragen hoe dat zat. Wat bleek? Ben heeft nooit een verzoek voor nummerbehoud noch annulering van mijn huidige abonnement gekregen van Belsimpel. Een paar weken verder en nog steeds geen info van Belsimpel (of Ben) wat betreft het nummerbehoud en de opzegging van mijn abonnement. Ik besloot te bellen naar Belsimpel (vorige week vrijdag, 17 mei) om te vragen hoe dat zat. Belsimpel zou voor mij gaan kijken wat ze konden doen. Diezelfde dag kreeg ik ‘geheel toevallig’ de e-mail met info wat betref mijn verzoek voor nummerbehoud, wat niet bleek te kunnen omdat mijn abbonement nog 8 maanden door zou lopen. Toegevend had ik dit zelf voorhand ook moeten controleren, echter was dit geen probleem geweest als Belsimpel mij de de e-mail eerder had gestuurd (niet nadat ik er zelf over heb moeten bellen). Nu was mijn annuleringsperiode bij Hollands Nieuwe al verlopen en had ik geen andere optie dan mijn abonnement op te kopen bij Ben of het abonnement door te laten lopen. Na nog een keer gebeld te hebben beweert Belsimpel dat ze wel contact hebben opgenomen met beide providers, alleen kunnen ze het bij Ben niet aantonen. Oftewel, ‘wij willen geen verantwoordelijk op ons nemen voor deze fout’. Erg jammer is dat . Ondanks dat de optie gegeven werd aan mij vanuit Belsimpel om het te regelen snap ik dat zij hoe dan ook mijn huidige abonnement niet konden annuleren. Het probleem van dit verhaal zit hem echter in het feit dat Belsimpel niet tijdig de e-mail met deze info had verstuurd (waarschijnlijk omdat ze in de eerste instantie vergeten zijn het verzoek in te dienen bij Ben), waardoor ik deze kosten niet meer kon voorkomen of in ieder geval mijn beslissing niet meer kon herzien.

Kortom, ik ben totaal niet tevreden over de service van Belsimpel en hoop dat er nog contact met mij kan worden opgenomen om tot een passende oplossing te komen.
Rapporteren
2019-05-21 18:47:45
6 maanden geleden
1 10 0
Net belsimpel gebeld om te weten waarom m'n bestelling geannuleerd. Ik heb volledige bedrag voor toestel betaald en alles ging goed maar van middag heb ik m'n bestelling status gekeken en stond erop "geannuleerd", daarom heb ik de klantenservice gebeld en haar antwoord was omdat "not provided" is en ik vroeg wat dat betekent en zij zegt kan niet uitleggen. Ik ben een klant van hun sinds 2017 en ik kreeg paar emails om bij hen te verlengen sinds 4 maanden geleden en nu heb ik m'n abonnement bij hen verleng en krijg ik dit. Ik vind het echt belachelijk. Hele grote teleurstelling, alles wat ze zeggen op hun website is FAKE!!! Het is niet waar dat belsimpel de beste is, helemaal FAKE!!!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.15
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730