Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Belsimpel ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.76
6.76 0 10
225 reviews
83% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-03-18 14:18:29
7 dagen geleden
1 10 0
Geen duidelijk antwoord van de helpdesk over mijn telefoon
Rapporteren
2019-02-28 22:06:20
24 dagen geleden
10 10 0
Ik heb gisteravond tegen 22:30 uur een nieuwe telefoon besteld en vandaag heb ik deze al ontvangen. Mijn vorige telefoon heb ik ook via Belsimpel besteld en ook deze was binnen een dag in mijn bezit. Ik ben dus super tevreden. Geen moeilijke dingen doen met gegevens via de post opsturen. Alles kan gewoon online.
Rapporteren
2019-02-25 16:15:04
27 dagen geleden
10 10 0
Heb mijn smartwatch retour gestuurd na contact met de klantenservice medewerker. Medewerker was zeer hulpvaardig en ging meteen voor me aan de slag. En de prijzen zijn ook heel goed. Ik kan niet anders dan Belsimpel een zeer positieve waardering geven.
Rapporteren
2019-02-06 13:28:11
2 maanden geleden
10 10 0
Ik heb een iPhone 8 besteld en kreeg deze keurig de volgende ochtend in huis. Mijn nummer werd overgezet naar de nieuwe provider en mijn contract werd keurig opgezegd. Daarbij werd ik constant keurig op de hoogte gehouden van de uitgevoerde acties. Al met al een fijne ervaring.
Rapporteren
2019-02-03 18:10:37
2 maanden geleden
9 10 0
goed geholpen door de klantenservice, op de chat. erg blij met ze
Rapporteren
2019-01-24 01:53:38
2 maanden geleden
1 10 0
Inmiddels is het 10 dagen geleden dat mijn contract is goed gekeurd maar tot op heden nog altijd geen toestel ontvangen. Heb twee keer naar bel simpel gebeld de eerste keer was na 5 dagen omdat de levertijd 3 tot 4 dagen zou duren ,eerst verschrikkelijk lang moeten wachten (28 minuten) ze konden mij niet vertellen wanneer ik mijn telefoon kan verwachten nog even geduld zo gezegd zo gedaan en zodoende belde ik in totaal 8 dagen na goedkeuring weer maar weer konden ze mij niet vertellen wanneer de toestel er zou zijn. Ze zeiden mij te annuleren en een nieuwe toestel te kiezen . Daar ging ik niet mee akkoord dus wacht nu nog steeds om mijn toestel . Als ik een toestel Met abbonoment bij jullie heb gekozen en me contract is goedgekeurd houd dat in dat ik mijn toestel hoor te krijgen binnen de levertijd die er toen bij stond 3/4 dagen er gaat natuurlijk wel eens wat mis maar vervolgens kan niemand mij een datum geven wanneer ik me telefoon kan verwachten en licht de fout zoals altijd en overal aan de leverancier
Rapporteren
2018-12-18 15:32:11
3 maanden geleden
10 10 0
simpele bestelling van een Iphone 8 en snel (zoals beloofd) geleverd. Top en een aanrader
Rapporteren
2018-12-12 18:45:45
3 maanden geleden
1 10 0
Slechte service slecht bereikbaar. Toestel en abbonement geannuleerd. Wegens defect toestel wat ik toegestuurd kreeg moest nog 10 procent hetalen en nu zit ik op me goedkeuring te wachten dat alles geannuleerd wordt. Zogenaamde black friday aan bieding. Kleine letters niet gelezen ja stom 300 euro na 2 jaar betalen ineens vandaar lage abbonement. Wat denk je nog geen week later toestel 150 euro gezakt. Wtf black friday oplichting en slechte service wil van me abbonement af
Rapporteren
2018-12-10 19:56:14
3 maanden geleden
2 10 0
Ik schrijf nooit een slechte review, maar Belsimpel vraagt er om! Pas op! Recht hebben = blijkbaar niet recht krijgen, bij deze club. Mijn verhaal: Net binnen de garantietermijn van 2 jaar, ging mijn LG Nexus 5X stuk. Na 3 maanden ploeteren met een stoicijnse klantenservice, heb ik nog steeds geen telefoon! - Telefoon opgestuurd en al gauw krijg ik de melding dat er een onderdeel vervangen moet worden. Kosten: 345,- Meer dan dat de telefoon heeft gekost!! Met een door hun verzonnen factuurdatum, wordt beweerd dat ik geen garantie meer heb en dit moet betalen... Ik heb opnieuw de factuur moeten versturen om ze er van te overtuigen dat er nog wel garantie is!! - Vervolgens een tijdlang niets meer gehoord, bij navraag blijkt dat er gewacht wordt op het dure onderdeel. - Na een tijdje krijg ik ineens bericht dat het toestel niet meer gerepareerd gaat worden (werd het ze toch te duur?) en dat een ander toestel, een minderwaardige tweedehands LG G5 Gold, opgestuurd gaat worden - Gauw contact opgenomen dat ik hier niet mee akkoord ga en recht heb op een vergelijkbaar, nieuw toestel. Gelijk een redelijk voorstel gedaan, namelijk de Xiaomi Mi A2 - Belsimpel doet alsof ze dit niet gehoord hebben, en bieden een tweedehands/refurbished LG Nexus 5X aan. Het is bekend van deze toestellen dat ze, net als mijn toestel binnen +/- 2 jaar allemaal stuk gaan. Daarom heb ik aangegeven hier ook niet mee akkoord te gaan en wederom de Xiaomi voorgesteld... - Na een radiostilte (we gaan het even overleggen) komt Belsimpel weer met de LG G5 Gold op de proppen. Als argument gaven ze hier ook nog eens bij dat de garantie inmiddels verlopen is. Dit maakt mij helemaal boos: de garantie kan helemaal niet verlopen als je het defect al gemeld hebt!! Nee, de G5 Gold is nog steeds niet akkoord... zucht. De LG Nexus 5X dan? Uit pure ellende en omdat ik dringend een telefoon nodig had ben ik hier maar mee akkoord gegaan. En wat blijkt? Dit toestel vertoond na 2 dagen exact hetzelfde defect als de originele telefoon. - Weer contact opgenomen en nogmaals aangegeven een vergelijkbaar, nieuw toestel te leveren (Xiaomi ??!!). Weer een tijdje niets gehoord en ja hoor: wilt u misschien de LG G5 Gold? Ik heb Belsimpel vervolgens nog 2 weken de tijd gegeven met een fatsoenlijk voorstel te komen en ik anders een slechte review zou geven. Nou, het is jullie gelukt hoor! Bravo....
Rapporteren
2018-11-10 05:39:04
4 maanden geleden
1 10 0
De levering word telkens vertraagd + geen communicatie buiten de automatische update mails. Ik lees net andere getuigenissen met dezelfde ervaring waarbij er nooit geleverd werd... blijkbaar ben ik niet de enige. Ik zal via mijn creditkaart het bedrag uiteindelijk moeten terugvorderen vrees ik; Helemaal geen aanrader als ze op deze manier zaken doen.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.76
Bekijken
Beoordelen