Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Belsimpel ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.06
4.06 0 10
252 reviews
76% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-10-07 20:48:43
24 dagen geleden
10 10 0
Nieuwe Motorola gekocht bij Belsimpel met Libara en alles is naar wens. Volgende dag al geleverd en alles werkt top! Je kan je toch niet voorstellen dat je voor 11 euro dit allemaal krijgt
Rapporteren
2020-09-28 16:26:49
1 maanden geleden
2 10 0
Nadat ik deze bij apple heb gebracht om een productiefout te laten repareren kwam het aan het licht dat de batterij er niet volgens de apple voorschriften in lag. Er is dus mee geknoeid en apple gaat het defect daarom ook niet repareren. Belsimpel heeft mij dus laten betalen voor een nieuwe telefoon maar deze niet geleverd.

Met een oplossing wilde ze maar niet komen
Het enige wat gezegd werd was dat ik de telefoon maar moest opsturen/komen brengen. Ze wilde het toestel namelijk zelf controleren, terwijl ik een schriftelijke bevestiging heb van de bevindingen van apple zelf. Uiteindelijk zag ik dan ook geen andere mogelijkheid dan hier gehoor aan te geven.

Nu spelen ze struisvogel!
Ze reageren helemaal niet meer op mijn e-mails en als ik bel kom ik niet verder dan een toezegging tot een terugbelverzoek die ze vervolgens weer niet nakomen. Ondertussen hebben ze nog wel mijn telefoon...
Rapporteren
2020-09-08 10:22:47
2 maanden geleden
7 10 0
Super
Rapporteren
2020-07-06 21:23:34
4 maanden geleden
1 10 0
Helaas erg slechte service. Ik heb een defecte telefoon ontvangen en belsimpel lijkt niet in staat deze te kunnen repareren. Nu willen ze dat ik bijbetaald voor een fatsoenlijk werkend apparaat, terwijl deze telefoon vanaf dag 1 niet gewerkt heeft. Erg jammer. Ik zou zeker niet aanbevelen om hier aankopen te doen, want als er wat mis is, sta je er alleen voor en mag je een rekening betalen. Tevens worden er afspraken gemaakt, en niet nagekomen (mbt contact leggen)
Rapporteren
2020-06-25 14:37:03
4 maanden geleden
1 10 0
J3 aangeschaft in Groningen shop met flipcase en screen protector 10 Januari 2018. Toestel in gebruik bij 88 jarige familie-lid en "beneden gemiddeld" in gebruik. Opeens is "screen black", en krijg het toestel niet meer opgestart. Wel haast zeker accu (standaard buiten garantie reparatie kosten €65).

In contact met Samsung customer service, ben ik gewezen op het feit dat volgens consumentenrecht de verkoper (belsimpel) ook verantwoordelijk is voor service/coulance buiten de fabrieksgarantie (wettelijke aansprakelijkheid voor het leveren van een deugdelijk apparaat). Men verwees mij naar de volgende site https://bit.ly/2Z1yush

Ik dus in de auto heen en terug (120km totaal) naar Groningen shop. Met het verzoek om onder coulance bijvoorbeeld de "€65" korting te krijgen op de aanschaf van nieuwe A40. In de winkel het standaard antwoord "Kan niet/mag niet/wil niet". Op de vraag wie wel bevoegd is: Customer service 050 210 3404. Bij deze media-getrainde medewerker werd mij snel duidelijk dat buiten de garantie termijn DOOR BELSIMPEL NIETS VOOR DE KLANT WORDT GEDAAN (GEEN SERVICE/COULANCE); niets anders dan "Toestel opsturen ter reparatie". Op de vraag of er nog een Speciale korting op een nieuw toestel kon worden gegeven was het antwoord:"Op toestellen geven wij geen kortingen; hooguit op assecoires".

Het werd mij snel duidelijk:

BELSIMPEL IS SIMPEL:
- ONLINE het "GOEDKOOPSTE SCHUIFLUIK"
daarmee trekken ze veel klanten.
- Doen buiten de garantie niet aan
Customer service.
- Klanten afwimpelen.

Mij hebben ze als klant verloren, inclusief mijn familie-tak.
De vervangende A40 zal niet bij belsimpel worden aangeschaft.
Rapporteren
2020-06-22 15:07:45
4 maanden geleden
1 10 0
Ik ben zeer ontevreden vanwege de volgende punten:
- er wordt op de website gegarandeerd dat de levering van mijn nieuwe iphone de volgende dag in huis is, hij kwam 3 dagen later
- Reacties van de klantenservice is niet binnen 48 uur maar pas na 60 uur of meer.
-mijn Iphone ging stuk toen ik de simcard wilde plaatsen, er brak een stukje van de simcardtray af. Ik heb bij de klantenservice via de mail het probleem aangegeven en uiteindelijk heb ik na een moeilijke zoektocht een telefoonnummer gevonden om een klantenservice medewerker te kunnen spreken aangezien ik lang moest wachten op antwoord via de mail. Deze vertelde mij dat ik de Iphone moest terugsturen en dan zou er een mail volgen met hoe nu verder.
ik heb de mail ontvangen en er wordt gezegd dat ik gebruikersschade heb waardoor ik niets vergoed krijg. Ik heb de telefoon niet gebruikt want de simcard is er nooit in geweest.
Ik ben hier al ruim 17 dagen mee bezig en van service merk ik zeer weinig en heb veel geld uitgegeven aan een defect apparaat welke ik heb geretourneerd volgens alle garantievoorwaarden maar daar niets van terug krijg. Ze blijven er maar op hameren dat de telefoon gebruikersschade heeft. Schandalig! Het is een gloednieuw toestel die bij de eerste aanraking al stuk gaat
Rapporteren
2020-05-25 20:40:37
5 maanden geleden
0 10 0
Nu voor de tweede x een zogenaamde nieuwe iphone 8 gold opgestuurd gekregen met exact dezelfde klachten!!! Dit is zo toevallig!!!
Bij een Belsimpel winkel ruilen “mag” niet. Alvast een nieuwe sturen doen ze niet! Waardeloze service. Belsimpel stuur gewoon kapotte iphones!
Zijn snel mogelijk geld retour Belsimpel!! Deze sturen we het definitief terug!!
Rapporteren
2020-05-03 23:49:15
6 maanden geleden
1 10 0
Mijn ervaring is te vergelijken
met stam V.
Ben super pissig...

Belsimpel weet heel goed waarom...
Rapporteren
2020-04-22 14:36:36
6 maanden geleden
1 10 0
Zonder waarschuwing is er 53 euro extra van mijn rekening afgeschreven omdat ik aan mijn limiet zat. Ik had nog extra mb's gekocht. Zit je over je limiet dan rekenen ze 14 cent per mb extra.
Dus voor 400 mb betaal je dan 56 euro.
Dit is gewoon oplichterij
Rapporteren
2020-04-15 12:24:08
7 maanden geleden
2 10 0
Vragen naar een gelijke behandeling. Omruilen van toestel mag volgens de richtlijnen van jullie site. Ook al gebeurd in de regelmaat. Maar garantie en service krijg je daarna niet meer. Ook word je als klant geweigerd als de order is geplaatst en geld is overgemaakt. Kinderachtige manier om een klant te weigeren, want alles is volgens de overeenkomsten gedaan en daarbij is geen regel over treden. Probeer een order te plaatsen een telefoon voor mijn kind, dan ineens geweigerd zonder enige vorm van communicatie...bedankt! Maar daarna bepaald Arjan zijn eigen regels en niet conform het bedrijf.
Rapporteren
4.06
Bekijken
Beoordelen