Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Belsimpel ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.36
6.36 0 10
235 reviews
80% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-06-20 13:41:00
30 dagen geleden
1 10 0
Belsimpel is niet simpel, maar ingewikkeld. Bovendien ben ik genaaid door dit bedrijf. Tot twee keer toe ontvangen we een toestel dat niet werkt. Vervolgens kiezen we een ander toestel dat duurder is. Een voorstel voor de bijbetaling wordt niet naar ons gecommuniceerd. Hier moeten we steeds zelf achteraan bellen. Uiteindelijk krijgen we een voorstel dat enkele dagen oud is. Het bedrijf hanteert naar eigen zeggen dagprijzen voor toestellen. Inmiddels is de dagprijs van het nieuwe toestel gedaald. Aanpassen van hun eigen dagprijs weigeren ze echter. Anderhalf uur bellen en frustratie heeft mij doen besluiten de bestelling in zijn geheel te annuleren. Wat een slechte dienstverlening.
Rapporteren
2019-06-11 10:08:49
1 maanden geleden
0 10 0
telefoon is geleverd met gebruiksaanwijzing in het Italiaans! De bijgekochte screenprotector past slecht en plakt helemaal niet. Er ontbreken kennelijk wat onderdelen. Maar.. ondanks de belofte binnen 48 uur te reageren heb ik na ruim 'n week en 5 mailtjes nog steeds geen reactie. Het enige teken van leven is telkens een bevestigingsmail. Met daarna een mail van de klantenservice waain wordt gezegd dat er al is gereageerd....
Rapporteren
2019-06-07 03:17:43
1 maanden geleden
1 10 0
Samengevat:

- Pakje vertraagd
- Dan pakje zoek
- I.p.v. een nieuw pakje op te sturen, mag ik nog langer wachten op het resultaat van het onderzoek.
- Gebrekkige communicatie: helpdesk schuilt zich achter formeel taalgebruik, regeltjes, procedures, goedkope fake empathie "Dat begrijp ik meneer, maar blablabla."
- Qua communicatie zijn ze onvoldoende proactief. Eens de verkoop gerealiseerd, zijn ze meer bekommerd om "wettelijk in orde te zijn" dan om mijn klantentevredenheid.

Uitgebreid:

Op 28/5/2019 bestelde ik een smartphone bij Belsimpel. Hun slogan: "Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis." Op 6/6/2019, meer dan een week later, nog steeds niets ontvangen. Verschillende keren contact met Belsimpel (telefoon en e-mail). Ze zouden me op de hoogte houden. Soms deden ze het wel, soms niet. In de meeste gevallen moest ik er zelf achter zitten. Ze communiceerden niet proactief, behalve op het einde dan, wanneer de situatie de spuigaten uitliep.

Op 6/6/2019 vertelden ze dat het pakje zoek was en dat ze een onderzoek zouden opvragen bij PostNL. Wat? Dat gingen ze op 31/05 al doen, om te achterhalen waarom het pakje vertraging had opgelopen en vervolgens geretourneerd werd naar de afzender. Op 31/05 zouden ze me ook op de hoogte houden. Ze stuurden slechts een standaardmail.

5/6/2019 : na de zoveelste vertraging, zeiden ze: "PostNL heeft het pakje getraceerd. Het is in een sorteercentrum in België. Morgen komt het normaal gezien aan." "Morgen", do. 6/6/2019 neem ik weer ZELF contact op met Belsimpel, omdat er niets beweegt op de site van track and trace en omdat de koerier passeerde bij het afhaalpunt zonder pakje (heb ik ook voor gebeld, vandaar dat ik het weet).

6/6/2019 : de Belsimpel-medewerker vertelde dat het pakje zoek was en dat ze een onderzoek zouden starten. En als het onderzoek binnen de 5 werkdagen (we zijn donderdag en er zit een weekend en een feestdag tussen) niet opgelost zou zijn, dan zouden ze een nieuw pakje opsturen of me terugbetalen. En voor dat onderzoek, mocht ik dan ook nog een document uitprinten, invullen, scannen en terugsturen.

Kortom, ik betaal. Ik wacht. Het pakje is zoek. Resultaat? Ik mag nog langer wachten en op de koop toe wat extra administratie doen.

NEE, F-HEADS, THE RIGHT THING TO DO OP DAT MOMENT IS ME EEN NIEUW PAKJE BEZORGEN EN DAN UW SH*T MET POSTNL ONDERLING OPLOSSEN. Het interesseert me niet of wat jullie doen "wettelijk" is of niet, vanuit een commercieel standpunt is het gewoon SLECHT!
Rapporteren
2019-05-27 03:46:45
2 maanden geleden
1 10 0
Mijn betaalde gsm van 700 euro is gestolen bij post nl, ik moet eerst het onderzoek afwachten en dan hopelijk na 1 week ontvang ik pas een nieuwe gsm. Echt schandalig, belsimpel heeft de gsm onverzekerd opgestuurd via post nl en nu ben ik de dupe.
Rapporteren
2019-05-23 21:06:03
2 maanden geleden
2 10 0
Ik schrijf deze review naar aanleiding van mijn (nu al) slechte ervaring met Belsimpel wat betreft hun service. Zelf heb ik altijd de indruk gekregen dat het bedrijf klantenbinding en service bovenin haar prioriteitenlijst had. Echter blijkt uit mijn ervaring dat dit niet het geval is. Graag deel ik hierbij mijn ervaring om u ervan op de hoogte te brengen hoe het bedrijf daadwerkelijk handelt en omgaat met problemen van haar klanten.

Vorige maand heb ik besloten een nieuwe telefoon abonnement te nemen. Na lang speuren op het internet was ik uitgekomen bij Belsimpel, die mij kon voorzien van het toestel dat ik voor ogen had (Honor 10; ben wel erg tevreden met het toestel zelf) en een abonnement dus. Zo had ik uiteindelijk de keuze tussen provider Ben (waar ik toen nog een abonnement bij had lopen) en Hollands Nieuwe. Uiteindelijk heb ik besloten voor Hollands Nieuwe te gaan, omdat het in totaal net iets voordeliger was. Bij het bestellen werd mij de optie gegeven door Belsimpel om voor mij het huidige abonnement op te zeggen en om mjin oude nummer te behouden. ‘Prima’, dacht ik en heb deze optie aangevinkt. Na geen gehoor van noch Ben of Belsimpel wat betreft de annulering en het nummerbehoud heb ik zelf gebeld met Ben om te vragen hoe dat zat. Wat bleek? Ben heeft nooit een verzoek voor nummerbehoud noch annulering van mijn huidige abonnement gekregen van Belsimpel. Een paar weken verder en nog steeds geen info van Belsimpel (of Ben) wat betreft het nummerbehoud en de opzegging van mijn abonnement. Ik besloot te bellen naar Belsimpel (vorige week vrijdag, 17 mei) om te vragen hoe dat zat. Belsimpel zou voor mij gaan kijken wat ze konden doen. Diezelfde dag kreeg ik ‘geheel toevallig’ de e-mail met info wat betref mijn verzoek voor nummerbehoud, wat niet bleek te kunnen omdat mijn abbonement nog 8 maanden door zou lopen. Toegevend had ik dit zelf voorhand ook moeten controleren, echter was dit geen probleem geweest als Belsimpel mij de de e-mail eerder had gestuurd (niet nadat ik er zelf over heb moeten bellen). Nu was mijn annuleringsperiode bij Hollands Nieuwe al verlopen en had ik geen andere optie dan mijn abonnement op te kopen bij Ben of het abonnement door te laten lopen. Na nog een keer gebeld te hebben beweert Belsimpel dat ze wel contact hebben opgenomen met beide providers, alleen kunnen ze het bij Ben niet aantonen. Oftewel, ‘wij willen geen verantwoordelijk op ons nemen voor deze fout’. Erg jammer is dat . Ondanks dat de optie gegeven werd aan mij vanuit Belsimpel om het te regelen snap ik dat zij hoe dan ook mijn huidige abonnement niet konden annuleren. Het probleem van dit verhaal zit hem echter in het feit dat Belsimpel niet tijdig de e-mail met deze info had verstuurd (waarschijnlijk omdat ze in de eerste instantie vergeten zijn het verzoek in te dienen bij Ben), waardoor ik deze kosten niet meer kon voorkomen of in ieder geval mijn beslissing niet meer kon herzien.

Kortom, ik ben totaal niet tevreden over de service van Belsimpel en hoop dat er nog contact met mij kan worden opgenomen om tot een passende oplossing te komen.
Rapporteren
2019-05-21 18:47:45
2 maanden geleden
1 10 0
Net belsimpel gebeld om te weten waarom m'n bestelling geannuleerd. Ik heb volledige bedrag voor toestel betaald en alles ging goed maar van middag heb ik m'n bestelling status gekeken en stond erop "geannuleerd", daarom heb ik de klantenservice gebeld en haar antwoord was omdat "not provided" is en ik vroeg wat dat betekent en zij zegt kan niet uitleggen. Ik ben een klant van hun sinds 2017 en ik kreeg paar emails om bij hen te verlengen sinds 4 maanden geleden en nu heb ik m'n abonnement bij hen verleng en krijg ik dit. Ik vind het echt belachelijk. Hele grote teleurstelling, alles wat ze zeggen op hun website is FAKE!!! Het is niet waar dat belsimpel de beste is, helemaal FAKE!!!
Rapporteren
2019-05-04 15:29:03
3 maanden geleden
1 10 0
Vandaag bij belsimpel in de winkel in Amsterdam geweest. vriendelijke medewerkers dat moet gezegd worden.
het ging om een verlenging van abonnement en daarbij een nieuw toestel, waarover ze al meerdere reclame emails hadden gestuurd, dat verlengen nu echt al kon.
een toestel uitgezocht. de daarbij behorende toestel kosten van 200 euro voldaan en alle gegevens verstrekt.
vervolgens na een kwartier te horen krijgen dat de BKR registratie niet toelaat dat dit toestel aan u "verkocht" wordt.

de klacht is, deze check kunnen ze ook vooral doen, voordat we 200 euro moeten pinnen. en dat natuurlijk pas over 5 werkdagen weer eens teruggestort gaat worden. weg geld en geen telefoon.

het probleem is namelijk het lopende abonnement met toestel.
dit is een (bijna voor iedereen) BKR registratie waarop dus "nieuwe" abonnement wordt afgekeurd. terwijl dit geen nieuwe maar een verlenging van het huidige abonnement was.

klacht 2: op de website van belsimpel is geen klachten formulier of contact formulier te vinden, waardoor het onmogelijk is om een klacht rechtstreeks bij belsimpelin te dienen.

hier word je toch simpel van...
Rapporteren
2019-04-25 15:01:01
3 maanden geleden
1 10 0
Super slechte service, ik zal nooit meer bij deze ... bedrijf bestellen.
ik heb iphone xr 64gb besteld maar ik wou toch mijn bestelling aanpassen voor 128gb dat kon niet meer omdat het al besteld was.
doei belsimpel alweer 1 klant kwijt!!!!
Wat is Trustpilot?
Trustpilot is een beoordelingsgemeenschap. We helpen consumenten overal bedrijven te vinden die ze kunnen vertrouwen.

Deel je ervaringen
en deel uitmaken van onze gemeenschap. Het kan niet eenvoudiger zijn - met uw Trustpilot-account kunt u uw beoordelingen schrijven, bewerken en delen vanaf één handige locatie.

Hoe krijg ik mijn bestellingsnummer?
We willen ervoor zorgen dat alle klanten zonder uitzondering een beoordeling kunnen schrijven. Als u uw bestellingsnummer niet hebt, kunt u een verzoek sturen naar:

Wat is Trustpilot?
Trustpilot is een beoordelingsgemeenschap. We helpen consumenten overal bedrijven te vinden die ze kunnen vertrouwen.

Deel je ervaringen
en deel uitmaken van onze gemeenschap. Het kan niet eenvoudiger zijn - met uw Trustpilot-account kunt u uw beoordelingen schrijven, bewerken en delen vanaf één handige locatie.

Hoe krijg ik mijn bestellingsnummer?
We willen ervoor zorgen dat alle klanten zonder uitzondering een beoordeling kunnen schrijven. Als u uw bestellingsnummer niet hebt, kunt u een verzoek sturen naar:
Rapporteren
2019-04-04 14:17:42
4 maanden geleden
10 10 0
ik heb in februari een telefoon gekocht bij bel Simpel voor mij een vreemd merk maar ja voor de prijs gaan en dan het deksel op je neus het was een brok ellende
en toen ging hij ook nog stuk opgestuurd naar lang wachten
heeft bel simpel besloten mij het geld terug te storten toen een nieuwe gekocht van een bekend merk bij Bel simpel en ook nog een tegoed bon ontvangen van Bel simpel voor al dat ongemak ik vind het toch wel klasse van Bel simpel
Rapporteren
2019-03-18 14:18:29
4 maanden geleden
1 10 0
Geen duidelijk antwoord van de helpdesk over mijn telefoon
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.36
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730