Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Ben ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.71
6.71 0 10
201 reviews
88% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-02-22 14:37:45
8 maanden geleden
1 10 0
11 febr jl wilde ik een nieuw abonnement afsluiten bij Ben voor mijn vrouw. In plaats van een nieuw abonnement werd het nummer van mijn vrouw op mijn abonnement gezet en verdween mijn nummer bij Ben. Erg lastig als je in het ziekenhuis ligt. Na heel veel gedoe en telefoontjes (via een vaste lijn) heb ik vandaag een nieuwe simkaart ontvangen. Helaas wordt pas 26 febr het juiste nummer daar aan gekoppeld! Weer gebeld, maar er zit een weekend tussen en het kan niet eerder dan maandag.... En dus gaan we weer een mobiel-onbereikbaar weekend in, kan ik nergens inloggen waar een sms-code gestuurd wordt ter verificatie etc. En dan maar afwachten of het koppelen wel goed gaat (mijn eigen nummer op mijn oude simkaart (waar nu nummer van mijn vrouw op staat) en nummer van mijn vrouw koppelen aan de nieuwe simkaart zodat ook de juiste abonnementen bij de juiste nummers staan. Ik vrees het ergste. Ik noem hier geen namen maar één van de medewerkers van het callcenter van Ben heeft deze week alles gedaan om e.e.a. recht te zetten, maar blijkbaar is het organisatorisch onmogelijk om door Ben veroorzaakte problemen snel op te lossen, een noodprocedure bestaat dus niet.
Rapporteren
2018-08-02 20:56:30
1 jaren geleden
10 10 0
Zit bij Ben nu sinds een maand.. Alles duidelijk en helder.. Via Facebook chat zijn ze snel te spreken.. Toppertjes In de voordeelmaanden juni/juli mooie kortingen en daar gebruik van gemaakt. Maandelijks abbo om makkelijk aan te passen. MB pauze staat automatisch aan dus geen onverwachte kosten Je verbruik is makkelijk te bekijken. Ontvangst is ook prima.. Dus bij twijfel gewoon doen!
Rapporteren
2018-06-03 15:33:21
1 jaren geleden
10 10 0
Zit al een aantal jaar bij ben. Hiervoor bij T-Mobile gezeten en daar was alles toch echt wel een stukje minder. Word altijd netjes telefonisch geholpen bij Ben en de rekeningen zijn duidelijk en netjes.
Rapporteren
2017-10-10 12:47:41
2 jaren geleden
10 10 0
Al jaren klant en profiteer nog steeds van mooi aanbiedingen
Rapporteren
2017-09-18 07:57:44
2 jaren geleden
10 10 0
Kan mij totaal niet vinden in de reacties hieronder! Ik zit echt al vanaf het begin bij Ben en nog nooooooit problemen gehad. Altijd goed Simonly deals waar geen enkele provider aan kan tippen! Ga zo door Ben!
Rapporteren
2017-04-27 15:03:17
3 jaren geleden
2 10 0
Wanneer gaat mijn contract in? Zit straks zonder. Informeren graag. !!!@@
Rapporteren
2017-04-26 06:18:56
3 jaren geleden
8 10 0
Goede en snelle levering , mooie prijs
Rapporteren
2017-04-25 13:46:34
3 jaren geleden
10 10 0
Bestellingen zijn uitstekend afgehandeld. Geen klachten.
Rapporteren
2017-04-12 08:07:25
3 jaren geleden
10 10 0
Er had iets meer keuze mogen zitten in het kiezen en zelf samen stellen van de bundels wat mij betreft. Voor de rest is de overstap prima gegaan dus daar ben ik tevreden mee. Het zou wel nog handig zijn om een datum te krijgen waarop het geld wordt afgeschreven zodat je weet wanneer je er voor moet zorgen wanneer er genoeg geld op je rekening staat.
Rapporteren
2017-04-05 15:05:41
3 jaren geleden
6 10 0
Ik heb in december een abonnement besteld bij Ben. Met een maand opzegtermijn zou het abonnement half januari in moeten gaan. Het liep echter anders... Inmiddels is het abonnement sinds gisteren geactiveerd. Na 3,5 maanden wachten, vier telefoontjes naar de helpdesk en vier keer de belofte dat het opgelost zou worden. Een servicedesk is er in mijn ogen om problemen op te lossen. Met problemen bedoel ik situaties die afwijken van de normale gang van zaken. Blijkbaar wordt het betreffende type probleem (met nummerbehoud) nog niet goed opgevangen, waardoor men mogelijk niet eens te zien krijgt dat er iets fout gaat. Ik vind het jammer dat: - ik vier keer moest bellen om naar mijn probleem te laten kijken, - ik niet geïnformeerd werd over de status (over het issue; de standaard e-mails over de status van de bestelling kreeg ik wel), - ik niet gecompenseerd ben voor gemaakte kosten. Over het abonnement zelf heb ik vooralsnog niets aan te merken. Prima dekking.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.71
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730