Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Ben ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Ben
7.5 / 0 10
Er zijn 210 ervaringen toegevoegd
Ben ervaring toevoegen Lees alle Ben ervaringen

210 Ben ervaringen

Start aan je beoordeling van Ben
Klik hier om je beoordeling te geven
10 / 100
Beoordeeld op 10-10-2017 door
Al jaren klant en profiteer nog steeds van mooi aanbiedingen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-09-2017 door
Kan mij totaal niet vinden in de reacties hieronder! Ik zit echt al vanaf het begin bij Ben en nog nooooooit problemen gehad. Altijd goed Simonly deals waar geen enkele provider aan kan tippen! Ga zo door Ben! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 27-04-2017 door
Wanneer gaat mijn contract in? Zit straks zonder. Informeren graag. !!!@@ ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 26-04-2017 door
Goede en snelle levering , mooie prijs ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 25-04-2017 door
Bestellingen zijn uitstekend afgehandeld. Geen klachten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-04-2017 door
Er had iets meer keuze mogen zitten in het kiezen en zelf samen stellen van de bundels wat mij betreft. Voor de rest is de overstap prima gegaan dus daar ben ik tevreden mee. Het zou wel nog handig zijn om een datum te krijgen waarop het geld wordt afgeschreven zodat je weet wanneer je er voor moet zorgen wanneer er genoeg geld op je rekening staat. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 05-04-2017 door
Ik heb in december een abonnement besteld bij Ben. Met een maand opzegtermijn zou het abonnement half januari in moeten gaan. Het liep echter anders...Inmiddels is het abonnement sinds gisteren geactiveerd. Na 3,5 maanden wachten, vier telefoontjes naar de helpdesk en vier keer de belofte dat het opgelost zou worden.Een servicedesk is er in mijn ogen om problemen op te lossen. Met problemen bedoel ik situaties die afwijken van de normale gang van zaken. Blijkbaar wordt het betreffende type probleem (met nummerbehoud) nog niet goed opgevangen, waardoor men mogelijk niet eens te zien krijgt dat er iets fout gaat.Ik vind het jammer dat: - ik vier keer moest bellen om naar mijn probleem te laten kijken, - ik niet geïnformeerd werd over de status (over het issue; de standaard e-mails over de status van de bestelling kreeg ik wel), - ik niet gecompenseerd ben voor gemaakte kosten.Over het abonnement zelf heb ik vooralsnog niets aan te merken. Prima dekking. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 05-04-2017 door
Ik had voor mijn zoon een SIM only besteld maar de simkaart werkte niet. Telefoon zag de kaart ook niet. Simkaart in mij eigen telefoon gestopt maar mijn telefoon zag de kaart ook niet terwijl de telefoon van mijn zoon wel met mijn simkaart werkte. Nieuwe simkaart besteld die inmiddels geleverd is en het wel doet. Jammer dat 1e simkaart niet in orde was. Verder vind ik BENS service prima. Prijs voor telefonie zijn duurder geworden. Vraag me af waarom. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 05-04-2017 door
Levering en service niet veel op aan te merken, (bijna) alles ging vlot en zijn telefonisch makkelijk te bereiken. Helaas heb ik wel regelmatig aan de telefoon moeten hangen bij zowel BEN als oude provider wat betreft aanvraag nummerbehoud. Want dat ging totaal niet goed! Wat een gedoe! En ik moest overal zelf achteraan gaan. Waar de fout ligt, oud of nieuwe provider weet ik niet, maar dit beïnvloed wel het delen van mijn ervaring van goed naar voldoende. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-03-2017 door
Snel en probleemlos geleverd en geinstalleerd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 29-03-2017 door
Overstappen ging heel soepel, zo soepeltjes dat ik het niet eens heb gemerkt... Super! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-03-2017 door
Een paar jaar geleden heb ik bij Ben gezeten, wat toendertijd trouwens prima beviel. Echter kwam HollandsNieuwe met een leuke aanbieding met het toestel dat ik graag wilde hebben, dus ging ik daar op over. Dat abonnement duurde 2 jaar en liep tot 25 februari 2017.Op 6 december 2016 werd ik gebeld door Ben, omdat ik al die tijd hetzelfde nummer had behouden, met de vraag of ik weer terug wilde komen. Omdat ik toch al interesse had in een maandelijks opzegbaar SIM Only abonnement antwoordde ik dat ik al naar Ben zat te kijken, maar nog niet over kon omdat mijn huidige abonnement pas eind februari af zou lopen. Ik kreeg toen van hem te horen dat we het 2 maanden voor de eindtijd al konden aanvragen, en we spraken af dat hij mij 28 december terug zou bellen om het nieuwe Ben abonnement telefonisch af te sluiten voor €16 per maand.Dus 28 december hield ik mijn dag een beetje vrij, de telefoon ongebruikt, en mijn ID kaart/bankpas en huidige simkaart nummer netjes bij de hand... Maar natuurlijk ben ik nooit gebeld. Ik keek voordat ik naar bed ging nog even op de site en hetzelfde abo als afgesproken stond daar nog op, dus ik dacht "Dan doe ik het morgen zelf wel". Echter, de volgende ochtend ging ik naar de site, en natuurlijk kostte hetzelfde abonnement nu ineens €18 per maand. Gebeld met de klantenservice, uitgelegd dat mij al iets anders was beloofd, maar nee, "pech gehad, niets aan te doen".Dan maar een beetje bij de concurrent kijken. Bij Tele 2 betaal ik het zelfde als nu bij Ben, €10 aansluitkosten ipv de €15 bij Ben, alleen een halve GB internet minder. Verleidelijk, want de eerste teleurstelling bij Ben had ik al te pakken.Maar 23 januari had ik om de één of andere reden (dom, achteraf) tóch de gedachte "Als ik het nu aanvraag kan ik 25 februari gewoon over naar Ben, dan maar voor die €2 in de maand meer, maar dan kan ik ook naar een 300min/sms bundel zonder meteen naar onbeperkt te hoeven zoals bij Tele 2, mocht 100 niet genoeg zijn, en het is ten minste maandelijks opzegbaar".Dus mijn Ben abonnement aangevraagd via interrnet. Bevestigingsmail van aanvraag nummerbehoud. Maar na 2 weken nog steeds niets van gehoord, dus Ben maar eens bellen. "Ja, ik zie hier, nu je zelf hebt gebeld omdat wij doodleuk niets laten horen, dat je nummberhoud is afgewezen omdat ons systeem een andere provider heeft geselcteerd ipv HollandsNieuwe". Lekker systeem is dat. Inmiddels was het 5 februari, maar die vriendelijke vrouw wilde hem nu wel even voor mij op HollandsNieuwe zetten met de nieuwe overgangsdatum een maand later van nu, 6 maart voor de zekerheid. Prima. Ook hier zou ik een bevestiging van krijgen.Maar nee, na nog een week nog steeds niets, dus maar weer bellen. "Ja, je nummerbehoud is alweer afgewezen want je abonnement loopt nog niet af". "Nee, volgens HollandsNieuwe loopt je abonnement nog niet af". Nou, ik kan 7 emails en Mijn HollandsNieuwe laten zien waarin staat dat mijn contract toch echt 25 februari af loopt, en daarna heb je gewoon een maandelijkse opzegtermijn. Dus annuleer die hele Ben meuk maar, ik ben er al helemaal klaar mee. "Ja, ik kan het nu niet per sé ANNULEREN, maar ik kan wel een VERZOEK indienen om het te laten annuleren". Je doet maar, doei.Nóg een week later, 13 februari, eindelijk een bevestigingsmail van Ben dat mijn abonnement is geannuleerd. Fijn. Dan nu op naar de Tele 2 site, gegevens ingevuld, etc. Niet eens aansluitkosten deze maand. Boem, 10 minuten later een email van HollandsNieuwe, "bevestiging opzegging van je abonnement". Nog 10 minuten later, een SMS van Tele2: "Welkom bij Tele2, je nummerbehoud is goedgekeurd, 15 Maart ga je over". Had ik het maar meteen gedaan.15 Maart ging mijn abonnement dus in, bevalt prima, die concurrent, en wat een verschil in service. Maar we zijn er nog niet.Zondag 26 maart krijg ik een email van Ben: "Jouw abonnement is nu actief". HO EENS EVEN, DAT DACHT IK DUS NIET. Gelukkig zijn ze op zondag niet bereikbaar, dus na het weekend maar meteen achteraan gebeld. Na een "Heeft u één ogenblikje?" om vervolgens 8 gehele minuten in de wacht te staan, heeft mevrouw mij verzekerd dat "ondanks dat het systeem het abonnement gewoon in heeft laten gaan, ze konden zien dat er met mij gecommuniceerd was dat ik niet aangesloten zou worden en dat ik dus geen kosten hoef te verwachten". Prima, maar als je het niet erg vindt houd ik de komende tijd toch mijn rekening even in de gaten, want met dit bedrijf kijk ik nergens meer van op.En geen kosten? Hmja, als je niet mee telt dat ik door dit gezeur een maand langer aan HollandsNieuwe vastzat nadat de korting op mijn abonnement was verlopen à €20, plus de belkosten naar de 'klantenservice' van Ben, en het feit dat ik nu €2 in de maand meer betaal voor mijn abonnement, dan nee, hebben ze me inderdaad tot NU toe NOG niets in rekening gebracht.Enfin, wat geld, tijd en veel frustratie later ben ik nu eindelijk tevreden met het abonnement dat ik niet bij dit bedrijf heb. Bedankt, Ben! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 29-03-2017 door
In een woord.....uitstekend ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-03-2017 door
Mijn abo is op 27 maart jl. ingegaan en ik heb dus naar verhouding belmin en Mb's voor het restant van deze maand gehad. Lijkt redelijk, ware het niet dat ik belmin tekort kom en mijn abo niet kan wijzigen in de 1e maand en ook geen extra belmin kan bijkopen. Het wrange is dat ik weg ben gegaan bij mijn oude provider (en dus overgestapt ben naar ben), omdat ik veel problemen had met het ophogen en verlagen van mijn abo. En het eerste wat me bij Ben overkomt is gezeur over het ophogen van mijn abo. Had van te voren aangegeven dat dit niet kan, dan had ik een andere keuze kunnen maken .................... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 22-03-2017 door
Heb bijna tot geen ontvangst 1 ontvangst balkje en dat is dan het uiterste! Dekkingsgraad is minimaal terwijl dit niet beloofd wordt zoals in de grafieken weer wordt gegeven. Daarbij komt nog dat men mij het beloofde nummer niet heeft gegeven. ...oeps foutje medewerker !! Zit al 5dgn alleen op wiki kan geen Internet buitenshuis gebruiken! Heb een Samsung j3 en mijn mijn heeft hetzelfde type en als die vergelijk met het menu mobiele netwerken staat daar kan in vermeld bij mij helemaal niets!,Als mijnontvangst zo slecht bij ontbind ik mijn contract dit is zo slecht geregeld ...nog nooit meegemaakt. Ben boos heel teleurgesteld men heeft mij goed ontvangst beloofd maar het wordt niet waar gemaakt! En deskundigheid wat betreft de callcenter medewerkers is zo beneden peil! Nu moet ik weer wachten op een nw simkaart. ...Ja mevrouw excuses voor dit alles ! Hier heb ik niets aan ..Ja extra telefoonkosten die ik moet maken om dit te melden! Als ik met de nieuwe simkaart niets opschiet is et echt contract verbreken!....Wel verkopen maar niets waar maken! Is toch belachelijk dat er geen enkel mobiele netwerk staat in de lijst waarin staat netwerkoperators!....Een diep teleurgestelde klant .. (nog wel). Hopelijk op heuse verbetering m.v.g.Truida Wesselink-Stuut. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 22-03-2017 door
Hoi,ik heb onlangs een abo afgesloten bij Ben,heb mij toch bedacht en keurig alles geanuleerd,binnen paar dagen dus keurig binnen het opzeg termijn..Ik heb hierover telefonisch contact gehad.Evengoed is binnen 2 weken mij een simkaart toegestuurd. ik heb meteen gebeld,en ik kon de sim kaart weggooien en dat heb ik ook gedaan. ik heb ook een bevestiging per mail gekregen heirover. Nu blijf ik emails krijgen over het nummmer wat ik dus NIET heb? dat ie actief is! u begrijpt dat ik NIET ga betalen voor een service die ik gewoonweg niet heb. Ik ben echt ziedend,ik vind dit echt super slechte service.Hoe denkt ben dit op te lossen? ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-03-2017 door
Ik hebnog helemaal geen SIM kaart ontvangen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-03-2017 door
Ben zeer tevreden alles is heel snel geregeld en goeie serviceGroetjes Patries ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-03-2017 door
Hele correcte en snelle afhandeling ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 08-03-2017 door
perfect gegaan ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-02-2017 door
Ik ben erg tevreden over Ben, ik heb geen idee waarom ik niet eerder bij Ben een abonnement heb genomen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 22-02-2017 door
prima ervaring, maar ik baalde dat een ander de telefoon niet kon aannemen, maar verder ok ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 22-02-2017 door
Het netwerk is niet altijd 4g kwaliteit. En ik heb het gewoon over de randstad. Zelfs toen ik navigatie gebruikte viel het uit. Dat kan dus gewoon niet. Dat maakt eerlijk gezegd dat ik twijfel. Ik betaal liever een euro meer voor een steady netwerk. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 15-02-2017 door
Good price, good delivery speed, but all communication is in Dutch! No english at all. This is one very big downside to Ben. I think you will miss out on a lot of internationals like me who aren't fluent in Dutch. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-02-2017 door
Super service en een fantastische telefoon. Is heerlijk in het gebruik. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 15-02-2017 door
Hallo. Via Belsimpel bij jullie abonnement aangeschaft voor een goede prijs. Nummerbehoud zat gelukkig ook in het pakket.Ik had mijn nieuwe telefoon met jullie SIM al in gebruik, en wachtte op de overgansdatum, dat die SIM dus mijn eigen (vorige) nummer zou krijgen. Maar op de beloofde dag lukte het me niet verbinding te maken met het BEN netwerk. De dag erna ook niet, dan een weekend, en de maandag erna...telkens geen verbinding met BEN. Ik bijna boos, wilde jullie al mailen, tot ik erachter kwam dat het wellicht alleen zou werken als ik mijn telefoon eerst zou uitschakelen, en dan weer inschakelen. En dat werkte. Ondertussen wel bijna een week zonder gebruik te kunnen maken van mijn nieuwe BEN abonnement. Dus wellicht een idee dit aan de instructies toe te voegen, er zullen vast meer mensen zijn zoals ik..Voor de rest ben ik vooralsnog erg tevreden! ik werd ghoed op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling, duidelijke en vriendelijke emailtjes.Groet, Erik ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 15-02-2017 door
Levering ging snel; ook omzetten naar BEN verliep goed. Alleen daarna geen internet bereik wat een week heeft geduurd. Wel binnen 2 dagen een reactie op mijn klacht met tips dus die service is ook goed. Dit is echter niet direct een oplossing. Uiteindelijk na een week wel internet maar dat ik vind lang geduurd hebben. Vandaar kwaliteit matig; mogelijk is het probleem nu opgelost en ben ik over een maand zeer tevreden over de kwaliteit. Kan ik echter nu dus niet beoordelen. Ik wil eerst zien of ik daadwerkelijk internetverbinding ga behouden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 15-02-2017 door
Ik ben erg tevreden over de levering en het bereik van Ben. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 15-02-2017 door
Complimenten voor het snelle leveren van mijn sim only Het was snel, duidelijk en ik kon gelijk bellen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 09-02-2017 door
Snel geleverd en probleemloos geinstalleerd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 09-02-2017 door
Alles is op een goede en duidelijke manier uitgelegd hoe de abbonement werkt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 09-02-2017 door
Prima bevallen, makkelijk te bestellen en snel geregeld alleen vind ik erg duur om af te spreken voor de levering. 10 euro als je een tijdvak wilt ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 08-02-2017 door
Ik zou 4g krijgen maar tot dusver nog geen gehad. Internet loopt nog steeds op h+. Deze klacht geldt ook voor mijn man zij abonnement. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-02-2017 door
Is mij best goed bevallen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-02-2017 door
Alles simpel, snel en goed afgehandeld inclusief nummerbehoud. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 08-02-2017 door
heb nieuw abonnement bij Ben afgesloten met refurbished Iphone van Mobiel.nl Iphone bleek niet goed, moest omgeruild. Kan 10 dagen duren. Ondertussen moet ik bij Ben wel mijn abonnement betalen en als ik daar een bericht over stuur naar Ben zeggen ze: ga maar naar Mobiel.nl En die zeggen: ga maar naar Ben. Nu betaal ik dus voor helemaal niks en baal ik van Ben. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-02-2017 door
Een sim-only-abonnement afgesloten plus nummerbehoud van andere provider. Duidelijke mailinformatie en alles precies op tijd geregeld. Kreeg sim-kaart snel in huis en op de afgesproken datum omgewisseld. Geen problemen. Keurig. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 31-01-2017 door
de bezorging is i orde ontvangen , uitstekende service ,beadankt groeten. j.oulad ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 26-01-2017 door
Htc 10 gekocht met bijbetaling voor het toestel. Fijn dat jezelf kunt beslissen hoeveel je voor het toestel betaald en afhankelijk daarvan hoeveel het abbonement kost. Contact en levering was prima al was het een beetje jammer dat we gebeld werden om de bank verificatie uit te voeren terwijl dit al was gebeurd en de telefoon toen toch nog niet verzonden werd aangezien het niet in het systeem was doorgevoerd. Na gebeld te hebben is dit direct opgelost en de telefoon is netjes verzonden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 25-01-2017 door
Ben heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden van de voortgang en het omzetten is geheel zonder problemen gegaan. Het op uitzetten van de voicemail heeft even geduurd, maar is goed gekomen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 19-01-2017 door
Prima levering van het product. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-01-2017 door
Ik ontving mijn simkaart erg snel en zodra mijn abonnement werd omgezet was ik via BEN bereikbaar. Echter duurde het 5 dagen voordat mijn internet het ook deed. Verder tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 18-01-2017 door
Prima verlopen allemaal. Goede en duidelijke aflevering. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-01-2017 door
Sim only abo afgesloten, gewoon in een winkel, niet via internet. Ging allemaal vlot, binnen een kwartier kon ik mijn sim in de Phone stoppen en gelijk al bellen en internetten. Kwaliteit heb ik iets lager beoordeeld dan uitstekend omdat het bereik iets minder sterk is dan mijn vorige abo bij KPN, al heb ik nog nergens zonder bereik gestaan. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-01-2017 door
in de maand november zou mijn abonnement starten, maar het nummerbehoud (i.v.m zakelijk) ging niet gelijk. Na telefonisch contact kreeg ik direct te horen dat het abonnements-geld van November niet betaald hoefde te worden en er een nieuwe datum aan gemaakt werd. Top!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-01-2017 door
Zeer vlotte overzetting van mijn telefoonnummer en duidelijke toelichting. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 04-01-2017 door
Nooit geweten dat het zo omslachtig is om een abonnement te kunnen krijgen. Identiteitsbewijs en bankpas uit handen geven geeft bij mij een heel raar gevoel van wordt je opgelicht of is dit normaal. Graag zou ik willen weten is dit nodig, of is er een andere manier om een abonnement te kunnen krijgen. Achteraf zal blijken of het allemaal correct is gegaan,en of de keuze juist is geweest. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 04-01-2017 door
Goedemorgen,Ik ben overgestapt van KPN naar BEN echter heb ik er na 2 dagen al spijt van. het bereik wat ik heb is rond uit slecht. heb nergens Internet en toch betaal ik hier 2 euro extra voor om 4G te krijgen.ik hoop dat dit spoedig opgelost wordt want anders ben ik na deze maand weer weg bij BEN.Mvg, stefan Koolen 0646412323 ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 04-01-2017 door
Tot nu alles was super ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 04-01-2017 door
De overstap naar Ben liep vlekkeloos en zonder ook maar een probleem. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 29-12-2016 door
Alles is prima verlopen (nieuw nummer). met name de mogelijkheid voor maandelijkse opzegging was voor mij belangrijk. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 29-12-2016 door
Voor ons is het allemaal goed gegaan al hebben onze kinderen het meeste werk gedaan alleen een min puntje we hebben 2 abonnementen besteld en hebben er 3 ontvangen.in mijn eerdere mail heb ik dan ook gevraagd wat wij met het derde abonnement kunnen doen om het retour te sturen hoop dat jullie hier op een antwoord kunnen geven. Verder is het voor de rest dan ook goed gegaanMet vriendelijke groet Fam weygerse ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 22-12-2016 door
blablabla ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 22-12-2016 door
Bij de overname van BEN van tele2 foute simkaart toegestuurd gekregen waardoor ik een week geen telefoon nog internet had.???? en totaal geen compensatie niks. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 21-12-2016 door
Ik heb geen bereik in de US met mijn abonnement....Ik zit nu in de US en wil graag bellen. Hoe los ik dit op? ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 21-12-2016 door
Eindelijk een iPhone gekocht. Gezien de prijs van een telefoonprovider en de inhoud van het abonnement, heb ik gekozen voor BEN met onbeperkt bellen/sms en 1 Gb internetruimte. Installatie totaal geen probleem. Na het plaatsen van het simkaartje meteen verbinding. Niet helemaal "volle" bak, maar ik woon dan ook vrijwel op de grens. Tot nu toe zeer tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-12-2016 door
alles is goed gegaan het bestellen op de site de levering alleen het meenemen van mijn oude telefoonnummer heeft voor vele problemen gezorgt maar goed heb mijn oude nummer nu dus dit is opgelost ben toch blij dat ik voor deze provider heb gekozen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 20-12-2016 door
Zonder problemen overgestapt. Goede prijs en 4G! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-12-2016 door
ben superblij met mijn gsm van Ben ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-12-2016 door
Ben heel tevreden over mijn overstap van Ziggo naar Ben. Zeer goede begeleiding,zeker m.b.t correct informeren over welke datum opzeggen om overstap vlekkeloos te laten verlopen. En dat is idd gebeurd. Tot nu toe heel tevreden. Chatsessie tijdens afsluiten abonnement was ook positieve ervaring. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 14-12-2016 door
Nummerbehoud ging 2x fout ondanks dat ik alle relevante info had gemailt. Hierdoor ca 2 weken vertraging.Belbundel niet wijzigbaar als het abonnement niet per de 1e van de maand ingaat. Heb nu tekort belminuten in bundelMedewerkers waren vriendelijk. Totale ervaring toch matig ivm eerder genoemde problemen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 14-12-2016 door
Helaas kwam de levering een dag (door het weekend werden dat er drie) later dan voorspeld en gewenst. Verder geen opmerkingen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-12-2016 door
Well this was all together pleasant. Other than the fact that the GSM coverage lacked a little in my area. However the 4G made up for it!The retail price point could be lower though!Umair ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 09-12-2016 door
Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe telefoon, ik heb er alleen erg lang op moeten wachten omdat de telefoon niet leverbaar was op het moment dat ik hem bestelde. Hier heb ik geen melding van gehad en ben er pas achter gekomen toen ik zelf contact opnam met ben omdat de mail die zou komen met 5 werkdagen uitbleef ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 09-12-2016 door
alles ging voorspoedig ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
Ben nog niet tevreden. Nog geen telefoon binnen Nog geen SIM ontvangen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
Sinds 1 december een simkaart bij Ben. Zeer tevreden over de levering en het contract. Moet nog even iets langer bij Ben zijn voor een goede ervaring, dus dit is van een week. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
Zie boven ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
Na de aanvraag was het allemaal heel vlot geregeld en had ik de simkaart ruim van te voren thuis gestuurd gekregen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
Super vriendelijk en super bezorging en helpdesk! Echt een fijn warm gevoel krijg je bij de afhandeling van zaken! TOP! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
De overstap ging prima, duidelijke instructies. Prettig ook dat ik een mail kreeg waarin ik de MB stop kon zetten zonder ingewikkeld in te loggen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
Good service ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 30-11-2016 door
In combinatie met BelSimpel. Snel geregeld en geleverd ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-11-2016 door
Het aanvraag proces ging niet goed. ik was ooit klant geweest, altijd netjes betaald en geen problemen gehad. en bij het aanvragen van een nieuw abbonement was mijn aanvrag afgekeurd zonder communicatie van Ben naar mij. Na een telefoontje met Ben is het goed gekomen en is het volgens verwachting goed verlopen.omzet van provider op de dag van de switch was gelijk ipv de mogelijke uren zoals voor werd gewaarschuwd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-11-2016 door
Ben overgegaan van T-Mobile naar Ben. Na enige onduidelijkheid m.b.t. nummerbehoud bij T-Mobile is dit uiteindelijk zonder enig probleem verlopen. Op aangegeven dag SIM erin gedaan, was direct actief. Prima service BEN!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 30-11-2016 door
Gewoon goed geregeld Top alles op tijd ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 28-11-2016 door
Heb 30-9-2016 nieuw contact bij ben getekend ingestuurd bij Studentenmobiel.(goedkoper) deze hebben ze direct doorgestuurd aan Ben. 12-10 reactie van Ben...fijn dat u weer voor ben hebt gekozen....Mail 24 -10 dank je voor bestelling we hebben wat problemen met verwerken.13-10 mail... fijn dat u voor ons hebt gekozen u abonnement gaat 1-12-2016 in... Wat????? 2 maanden hoge rekening extra betalen. Belachelijk dat dit zo lang moet duren.. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-11-2016 door
bestelling liep via bel simpel, alles ging perfect en snel, nummerbehoud ging correct. geen klachten ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 25-11-2016 door
Ik ben reeds overgestapt van KPN naar Ben. Echter heb ik met mijn Ben sim-only abonnement niet altijd even goed bereik. Hier had ik met KPN vrijwel nooit last van.Ik had het huidige sim-only abonnement in februari 2016 afgesloten met daarbij verzoek tot nummerbehoud. Het telefoonnummer werd echter pas op 23-11-2016 overgezet. Wel kreeg ik vanaf maart gewoon de maandelijkse rekening voor het Ben abonnement terwijl ik hier nog geen gebruik van maakte aangezien ik mijn huidige nummer niet kon gebruiken. Kort samengevat betekend dit dat ik ruim € 100,- heb betaald zonder gebruik gemaakt te hebben van mijn Ben bundel.Wat betreft het bereik hoop ik dat hier snel verbetering in komt anders rest mij niets anders dan over te stappen naar een stabieler netwerk zoals Kpn. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-11-2016 door
Zeer slecht bereik nb in de randstad!Ze komen belofte niet na en zeer slechte klantensevice. Ben lijkt voordelig maar is het niet. Overgestapt en nu prima bereik met hetzelfde toestel, zeer tevreden. Dag Ben ! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 23-11-2016 door
Toppie ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 17-11-2016 door
Je hoort vaak allerlei verhalen van mensen met ergernis. mijn nummerportering en de start zijn allemaal zeer vlot verlopen, enkel wordt helaa de de tussenkomst van een tussenpersoon steeds minder waard ( Phone House) de volgende keer regel ik alles direct via de website ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-11-2016 door
Heel erg super gegaan!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 10-11-2016 door
De bestelling bij Ben (telefoon + abonnement) was zeer snel geregeld en keurig netjes en zeer vriendelijk aan de deur afgeleverd. Ik ben vooralsnog prima tevreden over Ben. Alles is probleemloos verlopen. Ik hoop dat ik in de komende twee jaar dat mijn contract bij Ben loopt ook zo tevreden blijf. Maar de eerste indruk is in elk geval heel erg goed. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 09-11-2016 door
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 09-11-2016 door
De telefoon had ik de volgende dag al in huis.netjes opgestuurd en alles is heel duidelijk. Bedankt ben ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 09-11-2016 door
Zoals aan mij gevraagd werd -- de bestelling en levering te beoordelen -- Is dit mijn mening. Het is nu 2 dagen geleden dat ik de kaart heb geactiveerd dus als dit de enige review is die ik mag schrijven en het gaat om de overall ervaring van Ben kom ik hier nog zeker op terug. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 09-11-2016 door
Net overgestapt naar Ben. Heb alleen een mening over de overstap: daarin was de communicatie helder en duidelijk. Ook de dag van de overstap verliep probleemloos. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 09-11-2016 door
Heb begin van november geeft alleen maar problemen met ben. Geen internet en geen sms kunnen versturen. Een slecht begin van Ben!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 04-11-2016 door
Op zoek naar en voordelige aanbieding; en gevonden bij Ben! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 02-11-2016 door
1-Eigenlijk zocht ik een abonnement dat goedkoop is, met veel belminuten en weinig internet. Maar dat is er niet. 2-jullie bieden geen 2e simkaart aan. (of duokaart) 3-Voicemail staat standaard aan. Dat wilde ik uit hebben. Moest 1233 bellen. Daar kun je dat niet regelen en moest contact opnemen met klantenservice. In het icoontje stond T-mobile. Die konden het nr niet vinden..oja...ik zit bij Ben.. maar er staat T-mobile. Dus ik neem contact op met Ben. De wachtrij duurt erg lang. Ik kijk onderwijl op de website. Wat blijkt... je kunt het daar heel simpel zelf regelen. ZEG DAT DAN, COMMUNICEER DAT!!!! OF BETER, MAAK DIT MOGELIJK VIA HET BEL-MENU. Normaal zou ik dus 1 ster als totaal geven. Maar de rest zal wel goed zijn. Want wat kan er fout gaan aan bellen... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 02-11-2016 door
Bestellen en ontvangen waren snel. Meer kan ik er nog niet over zeggen. Ben digibeet, snap er nog niet veel van. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 02-11-2016 door
service was prima ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 19-10-2016 door
Was prima ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 19-10-2016 door
Bevalt tot nu toe goed ben er bij mee ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-10-2016 door
Ontzettend snelle levering van de telefoon per koerier, super scherpe prijs. Vrolijke koerier, kan niet beter. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-10-2016 door
Bestellen via internet was makkelijk, simkaart werd met de post bezorgd, kon m'n nummer behouden, werd goed op de hoogte gehouden wanneer het abonnement in zou gaan. Ben nu elke maand veel goedkoper uit! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 13-10-2016 door
Ik ben pas 10 dagen aangesloten, dus het is wellicht nog te vroeg een gefundeerd oordeel te kunnen geven. Tot nu toe is in ieder geval alles prima verlopen. Het enige waar ik me wel enorm aan erg is het Popie Jopie-taalgebruik en het tutoyeren op de site en in uw schriftelijke communicatie. Ik ben jullie vriendje niet! Ik ben gewend vreemden en klanten met respect en met "u" te benaderen. Misschien past dit taalgebruik beter bij de primaire doelgroep (jongeren?), maar ik voel me er als oudere (65) niet door aangesproken.Even zo goed, met vriendelijke groet, J.J. Limpens. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-10-2016 door
it is a very nice and fast network. i would recommend you to usse it. the prices are also affordable. thank you Ben,i would like to know how to check the balance of my mbs ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-10-2016 door
De telefoon ontvangen in goede staat ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-10-2016 door
Zuiver en er werd gedaan wat er afgesproken was en tot nu toe is het bellen en interneten prima. Ik ben tevreden! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-10-2016 door
Erg tevreden tot nu toe. Van het begin tot het eind is het hele proces duidelijk uitgelegd. En alle afspraken zijn keurig nagekomen. Goed bereik, duidelijke app, vriendelijke medewerkers, mooie prijs. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 12-10-2016 door
De bestelling van een sim-only abonnement met nummerbehoud verliep niet vlekkeloos. Door geautomatiseerd bestelproces en computerstoring bij BEN liepen meerdere bestelpogingen spaak. Klantenservice dacht actief mee over oplossingen, maar was hierbij beperkt door het geautomatiseerd systeem van BEN. Het aangevraagd nummerbehoud werd aanvankelijk afgewezen door Lyca Mobile zonder geldige reden. Opnieuw goed begeleid door BEN-klantenservice in te volgen stappen, waardoor uiteindelijk nummerbehoud alsnog kon worden gerealiseerd. Constructief meedenkende houding BEN-klantenservice zeer gewaardeerd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-10-2016 door
SIM-kaart tijdig en correct geleverd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 08-10-2016 door
Ik ben zeer te spreken over de service van Ben. Mijn de simkaart van mijn sim-only abonnement werd snel geleverd. Ook de overstap van mijn oude provider naar Sim was snel geregeld. Op de kleine vraag die had ingestuurd via Facebook kreeg ik een snelle, duidelijke en klantvriendelijke reactie. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 05-10-2016 door
Ik vind het best mobiel bedrijf Van Nederland ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-10-2016 door
Ging allemaal wel prima eigenlijk. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 05-10-2016 door
Ik vind het best mobiel bedrijf Van Nederland ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 05-10-2016 door
Bij de vertraging waar Ben geen schuld aan heeft, was de communicatie goed. Nadat het probleem met de provider was opgelost, snelle levering. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-10-2016 door
Echt een top provider, goed bereik en goedkoop. Erg goede klantenservice. Sluit 2 abonnementen af en je krijgt ook nog 30€ gratis en voor niets! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 01-10-2016 door
De bestelling is keurig verlopen, het gebruik is aanzienlijk verbetert ten opzichte van vorige providers had het eerder moeten weten doen wat ze beloven goeie deal ga zo door . Vr.Gr.kees. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 28-09-2016 door
Prima en snel geregeld! goede bevestiging van de gemaakte afspraken. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-09-2016 door
Ik ben tevreden mb's gaan best wel snel op maar voor de rest ben ik er blij mee. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 22-09-2016 door
Ervaringen tot nu toe positief (abonnement vanaf 12/9). Correspondentie, aflevering SIM-kaart duidelijk en zonder problemen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 21-09-2016 door
Heb al 2 weken een abbo, maar door diefstal Phone niet te gebruiken, nieuwe simkaart in "nieuwe" phone maar hij "ziet" de oude pin en puk, al aangemeld etc. maar werkt nog steeds niet .... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-09-2016 door
Door een storing bij Ben was het niet mogelijk Ben Extra in te schakelen. Dat resulteerde in een rekening van 57 euro (voor internet) bovenop mijn normale gebruik. In eerste instantie raadt Ben mij aan geen internet te gebruiken. Hoe? Anno 2016? Na 4 maanden is het geld nog steeds niet verrekend of teruggestort. Laatste is alleen mogelijk wanneer het abonnement wordt opgezegd. Service is waardeloos. Er worden beloftes gedaan maar niet waargemaakt. Ben vraagt zijn klanten zo veel mogelijk online te regelen maar 9 van de 10 keer functioneert het niet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-09-2016 door
In 1 keer 2 abonnementen telefonisch afgesloten. Dit ging gemakkelijk en snel. Ook de levering was super geregeld ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 21-09-2016 door
Leuke aanbieding voor mijn 2 tieners. Zijn hier blij mee. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 14-09-2016 door
Op 6 juli een nieuw abonnement voor Tom aangevraagd. Telefonisch besteld. Omdat dit onze 4de abonnement in ons gezin betrof bij het bestellen expliciet gevraagd naar eventueel bundelvoordeel. Dit was niet mogelijk. Ook nummerbehoud aangevraagd. Bij de aflevering zat er wel een kaartje met vriendenvoordeel bij. Waarom dan niet meteen bij de aankoop?? Nu 12 september hebben wij gebeld. het nummerbehoud is niet goed geregeld. We hopen dat het nu door de vriendelijke medewerker goed geregeld word. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-09-2016 door
prima levering. zeer tevreden met telefoon. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-09-2016 door
De levering was snel. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de lopende bestelling. Levering werd ook prima gecommuniceerd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 14-09-2016 door
Niet tevreden. Nummerbehoud aangevraagd maar niet gekregen. 2 maanden moeten wachten op activatie. Klachtenformulier ingevuld maar geen reactie op gehad. Kon niet bellen want ik had dus geen abbonement meer. Kan geen uitspraak doen over abbonement, ben pas 3 dagen aangesloten sinds 2 juli. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-09-2016 door
Na enkele jaren nog steeds 100% tevreden. Zeer aan te bevelen. Laagste prijs en tevens heel goede service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 08-09-2016 door
Nou, binnen 1 dag alles geregeld. En de levering was ook ontzettend snel. Heb het als zeer positief ervaren. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Via de site makkelijk en snel een abonnement geregeld. Simkaart was ook snel geleverd. Later via de chat nog uitstekend geholpen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Omdat jullie niet voldoende aandacht hebben besteed aan mijn verzoek tot nummerbehoud. Ben ik nu genoodzaakt een maand extra te betalen na mijn oude abonnement. Dit vind ik echt een slechte service mede omdat ik weet dat het niet veel werk is om zoiets aan te vragen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Voor t eerst BEN tot nu toe goed. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Direct SIM verzonden, overgang van provider met zelfde nummer naadloos verlopen. Geen seconde zonder diensten gezeten. Prima. Alleen contact opnemen met de klantenservice via telefoon voor enkele vragen gaf erg lange wachttijd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Netjes ontvangen, en geen problemen gehad bij de betaling van €0,01. Wel jammer dat het leveren binnen korte tijd extra geld kost. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Ik ben zeer tevreden! De informatie rondom mijn aanvraag was prima, duidelijk en snel. De levering van mijn simkaart was prima en snel en alles om mijn abonnement heen is prima geregeld! Kortom: SUPER!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Alles is prima gegaan alleen een foutje van mij zelf, ik had vergeten het sim kaartje te verwisselen, tja en dan doet hij het niet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
ik ben blij met ben. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Alles goed geregeld ben zeer tevreden ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 02-09-2016 door
Zeer tevreden snelle afhandeling hoef op de hoogte gehouden goede uitleg. Alleen de app mag iets duidelijker ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 31-08-2016 door
Na heel veel jaren van Telfort overgestapt naar het prima aanbod van Ben, met internet. Tot nu toe zeer tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 31-08-2016 door
Top ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 31-08-2016 door
Ik heb mijn Ben abonnement snel en gemakkelijk besteld. Er was een probleem met de nummerbehoud, maar de klantenservice geholpen om het op te lossen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 25-08-2016 door
Kort geleden heb ik een nieuwe telefoon met abonnement besteld bij Ben. Ik ben tevreden over het bestelproces en de levering. Alles verliep duidelijk en vlot. Per E-mail heb ik nog contact opgenomen met Ben (had een vraag) en binnen een paar uur kreeg ik al een reactie. Prima service! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 24-08-2016 door
Ik Ben zelf al jaren klant bij Ben en wordt altijd netjes geholpen. Dit keer een tweede abonnement afgesloten. Na mijn mail met de vraag hoe dat moet, snel antwoord en inmiddels het abonnement en telefoon ontvangen voor mijn dochter. Super service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 24-08-2016 door
Heb pas de telefoon maar ben zeer tevreden voor weinig geld een super telefoon erbij en qwa gebruik is hij niet ingewikkeld gewoon zoals je wil ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 24-08-2016 door
Ik ben overgestapt van Hollandse Nieuwe naar Ben. Verreweg de belangrijkste reden is de ontvangst. Bij HN was deze slecht tot zeer slecht! De eerste ervaringen bij Ben zijn goed. Ook de bereikbaarheid van de helpdesk bij HN is abominabel slecht. Dit is bij Ben eveneens beter. Wel kon ik in eerste instantie bij Ben niet naar 0900-service nummers bellen, omdat dit uitgezet is, zonder dat ik dit wist. Na een belletje met de helpdesk werd dit opgelost! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-08-2016 door
Ik ben heel blij met mijn abonnement ik had dit jaren eerder moeten doen niet duur en overal bereikbaar echt top ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 11-08-2016 door
Goed geregeld allemaal ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 10-08-2016 door
Goede kwaliteit. Betrouwbaar.Niet duur. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 10-08-2016 door
Sim Only, goede prijs. Ook het nummerbehoud verliep vlekkeloos. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 10-08-2016 door
Simkaart donderdagmiddag laat besteld en vrijdagmiddag, binnen 24 uur ontvangen. Verbazingwekkend snel. Top! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 03-08-2016 door
Bij bestelling van een nieuw SIM only abonnement had ik mijn bestelling binnen vier werkdagen in huis en ben ik vanaf begin af aan netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en de acties die BEN had ondernomen.De website heeft een overzichtelijke vragensectie waar het antwoord op eventuele vragen makkelijk te vinden is.Goede service! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-08-2016 door
Zeer snel en keurige communicatie. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-08-2016 door
Snel en keurige communicatie, super! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 31-07-2016 door
Prima aanbieding. Bereik mi. iets minder dan KPN, wel toereikend. Erg goedkope aanbieding. Levering precies volgens afspraak. Jammer dat je voor de app op je smartphone recent besturingssysteem nodig hebt, ik heb een iPhone 3 gs van 7 jaar oud. (goed werkend). ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-07-2016 door
Levering, volgens afspraak. Fijn dat er een mailtje komt, als ze bundel op is, per onderdeel. Kind vond het niet zo geweldig geloof ik. 4 dagen in pauze stand, overleeft ze wel. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 27-07-2016 door
Goede prijs/kwaliteit verhouding, snel en alles zoals afgesproken geleverd. Dik in orde dus!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 24-07-2016 door
Overstap van vorige aanbieder naar Ben ging probleemloos. Via zowel mail als SMS goed op de hoogte gehouden. Alleen de bereikbaarheid en 4G is hier drama. Veel slechter dan bij vorige aanbieder. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 21-07-2016 door
de levering ging bijna vlekken loos, er was wat mis gegaan, maar dat was mijn eigen fout, verder is het bereik goed en de prijs is ook geweldig! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-07-2016 door
Mijn reden om over te stappen ging vooral om het bereik in huis. Bij mijn vorige (YouFone=KPN)was dat zo slecht dat ik regelmatig (achteraf) voicemail kreeg, omdat ik geen enkel bereik had.Nu met BEN minimaal 4/5 en tegelijk 4G ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-07-2016 door
Duidelijk. Snel. Geen dingen die niet geregeld waren ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 13-07-2016 door
Ging prima! Ongelooflijk hoe snel het ging. Top! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 10-07-2016 door
Alles is goed en ben is gemaakt door T-mobiel Daarom zo goed ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 09-07-2016 door
Ben goed bezig. Verder geen commentaar. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 06-07-2016 door
Wel een min punt . Wij hebben Ben vanaf 1 july ,maar op 4 july ingebruik genomen . En we kregen meteen negatief MB -24 . Terwijl wij nog niks hebben gebruikt . Wij hebben gebeld ,maar nog geen response . Graag dit oplossen ,dan Ij wij zeer tevreden . Vr gr R. William ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 06-07-2016 door
Beste,Afgelopen maandag de klantenservice gebeld aangezien ik geen data en minder belminuten etc heb ontvangen. Ook haf ik geen 4G, terwijl dit wel besteld was. Ook heb ik nu dus nog steeds kosten buiten mijn bundel. Heel vervelend dat dit nog niet is opgelost. We zouden er een bericht over krijgen maandag, maar ook die nog niet gehad. Vervelend dat je dan de klantenservice moet bellen om het op te lossen. Ik hoop dat het goed gaat en ik alsnog alle belminuten en data krijg en de kosten buiten mijn bundel verdwijnen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 06-07-2016 door
Mij word gevraagd om mijn levering te beoordelen: Er is niets geleverd, mijn abonnement is wel ingegaan, maar ik ben nog geen bezitter van een simkaart!Niet goed dus. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 22-06-2016 door
Dit jaar al twee abonnementen met nieuwe telefoon afgesloten bij Ben. Goede prijs in vergelijking met andere aanbieders. Heb af en toe via Twitter wat vragen gesteld aan de klantenservice, had steeds redelijk snel een duidelijk antwoord. De app voor het bijhouden van je verbruik is duidelijk, dus conclusie: gewoon goed :-) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 22-06-2016 door
Door het vasthouden van mijn oude nummer door mijn vorige telefoon provider is de overstap minder soepel verlopen. Maar ik was positief verrast door de vriendelijke mensen op de klantenservice en de bereidheid om mij van advies te voorzien wat te doen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-06-2016 door
Prima ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-06-2016 door
Overstap was snel en soepel geregeld. Ruim op tijd had ik mijn simkaart al binnen. Op de dag van oversluiten met nummerbehoud,geen extra storing ondervonden. Ik had in eerste instantie geen 4G,maar via de facebook chat was dat in no time gefixed,alles werkt super.Een heel tevreden ex-T-mobile klant! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 15-06-2016 door
Het nummer oversluiten liep niet helemaal soepel omdat de verkeerde provider werd gevraagd en daarna geweigerd door een verkeerde datum, maar dat leed was snel vergeten omdat Ben telefonisch heel goed te bereiken was, snel en vriendelijk een oplossing en uitleg verzorgde. Tenslotte op de dag van het overzetten voor het eerst in mijn leven een geruisloze overgang, op het moment dat alles moest functioneren was dat ook zo dus toppi! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 08-06-2016 door
Mijn bestelling is correct afgehandeld. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 08-06-2016 door
Over de service ben ik erg te spreken. Echter, de verbinding met het netwerk is niet overal goed. Thuis heb ik vaak geen verbinding en dan woon ik niet eens in de middle of nowhere. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 08-06-2016 door
geen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 01-06-2016 door
Na wat opstartproblemen (moest telefonisch bestellen waarbij iets verkeerd was ingesteld) heb ik nu sinds twee weken een abonnement van Ben. Fijn dat je je abonnement maandelijks kan aanpassen en dat een verhoging direct de volgende dag in gaat. Ook handig dat je de zgn. MB pauze aan kan zetten (moet je wel zelf doen!) waarmee je met het internet niet buiten je bundel kan gaan, maar jammer dat je dit niet ook in kan stellen voor je belminuten. Het abonnement loopt ook per kalendermaand, waardoor je in je eerste maand geen volledig abonnement hebt maar een aangepast aantal minuten en MB's in verhouding met het aantal dagen waarin je gebruik zal maken van je abonnement. Even goed opletten dus, want ik ben hierdoor in mijn eerste maand direct flink over mijn belminuten gegaan en de extra kosten lopen dan snel op! Wel fijn: klantenservice via twitter, aangezien je alleen tijdens kantooruren kan bellen. Zo wordt je toch nog vlot en in je eigen tijd geholpen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 01-06-2016 door
Sinds vrijdag bij Ben gekomen. Maar in mijn eigen huis en tuin geen bereik. Terwijl op de site staat dat ik gewoon bereik moet hebben. De klantenservice gebeld, een zeer vriendelijke dame aan de goon gekregen. En het is nu in onderzoek. Maar nu nog geen oplossing en ik ben niet meer bereikbaar. Ik ben erg teleurgesteld in Ben. Als ik beter mijn huiswerk had gemaakt had ik het eigenlijk kunnen weten.. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 01-06-2016 door
Perfect! Alles was snel geregeld online. Via de chat kon ik gelijk vragen stellen, zonder wachttijd. Ook na 2 dagen had ik mijn simkaart/ww en nog 1 dag later kon ik al bellen. Mijn prepaidtegoed had ik al snel opgemaakt, want deze was ook gelijk met Ben vervallen. De instructies zijn steeds zeer duidelijk. Ik heb nu 600 belmin (of 300 + 300sms) voor €5,00 Ik had dit veel eerder moeten doen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 01-06-2016 door
Bellen met Ben en een dag later al de sim in huis. Geen vertraging. Top. De telefoon moet nog komen dus over hoe het werkt... dat weet ik niet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 25-05-2016 door
Ik moest aan de deur €0,04 betalen, omdat dat verkeerd ingetoetst was. Ik vond het minder prettig dat het onduidelijk was hoe ik een nieuw ben account moest aanmaken. Het was fijn dat er in de ochtend aangegeven wordt rond hoe laat de simkaart geleverd wordt. Ik heb binnen 1 week 300 MB verbruikt, wat volgens mij niet klopt. Ik heb namelijk 3G uit gezet en alleen mobile data aan. Ik heb buiten wifi ook geen gebruik gemaakt van apps die veel MB gebruiken. De simonly abonnementen zijn goedkoop en maandelijks onzegbaar, erg fijn! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 25-05-2016 door
Levering was ok, alleen in het begin problemen gehad dat ik geen internet kon krijgen, nu inmiddels opgelost. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 18-05-2016 door
Goede en duidelijke service en abonnement voor goeie prijs. Zeker als je "gewoon" minuten, sms'jes en wat data wilt en niet alleen maar heel veel data. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-05-2016 door
Ik heb Ben.nl de opdracht gegeven om mijn beide nummers te laten overdragen (nummerbehoud), maar ze gingen mijn contracten te vroeg beëindigen terwijl mijn vorige provider, Vodafone, hen waarschuwde dat mijn contracten nog liepen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 11-05-2016 door
Bestelling ging snel en eenvoudig. Goedkoop abonnement zonder fratsen, doet wat het moet doen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-04-2016 door
Ik heb slechte ervaringen met Ben. Zodra je iets moet regelen geven ze niet thuis. Meerdere keren bellen, maar dan toch weer een afwijzend mailtje via no-reply. Om gek van te worden. Een onterecht nr aan mijn account gekoppeld, onterecht geïncasseerd, maar zie je geld maar eens terug te krijgen.Mijn advies: Geen Ben. Elke andere provider lijkt me beter. Je zou in deze tijd toch een beter klantcontact verwachten. Nu via klachtenbrieven, forums, Kassa en de ombudsman mijn geld terug zien te krijgen. Daarna de rechter ofzo. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-04-2016 door
Vanaf oktober 2014 heb ik een sim-only abonnement, alleen bellen a 6,99 per maand. Vanaf deze maand t/m september 2016 is het prima gegaan. Elke maand is keurig dit bedrag afgeschreven. Aangezien ik deze telefoon nauwelijks gebruik, wordt er niet op gebeld en gebruik alleen om te bellen zit het toestel vaak uitgeschakeld in mijn tas. Het kan niet dat de kosten hoger uitkomen dan mijn abonnement. Sterker nog: ik geef Ben geld maandelijks geld toe!Vanaf oktober 2015 t/m maart 2016 werd de rekening ineens structureel hoger, zelfs 1 x 33,32 en 1 x 21,70. Omdat het automatisch wordt afgeschreven kwam ik hier helaas vandaag pas achter. Uit facturen blijkt dat er kosten afgeschreven worden voor internet. Ik begrijp niet hoe dit kan omdat ik een simkaart heb voor alleen bellen. Ging er vanuit dat het niet eens mogelijk is om internet te gebruiken en heb deze telefoon daar ook nooit voor gebruikt! Vandaag daarover contact opgenomen met Ben. Zij konden niet meer voor mij doen dan ruim 1 euro vergoeden van mijn teveel betaalde kosten (ruim 50 euro). Schandalig!! Toen ik de medewerker vroeg hoe ik dit in de toekomst kon voorkomen, zei deze dat ik internet op pauze moest zetten. De extra kosten stonden volgens haar op dat moment (al)op ong. 8 a 9 euro. Ik heb internet direct op pauze gezet (snap nog steeds niet waarom, ik heb toch een kaart voor alleen bellen). Toen ik zojuist keek stonden mijn extra kosten al op 12,20. Loopt wel erg snel op!! Ik heb mijn telefoon uitgezet en mijn abonnement opgezegd. Helaas loopt het nog tot 13 mei door en kan ik dus nog een maand kosten betalen die ik niet gemaakt heb.Mijn facturen vanaf oktober 2015 zijn dus allen hoger dan de 6.99 waarvoor ik het only sim abonnement heb afgesloten. Dit betekent dat ik ze ook niet bij mijn werkgever kan declareren omdat de bedragen te hoog zijn. Ik heb gevraagd of ik dan iig facturen kon krijgen waar een bedrag van 6,99 op staat. Ook dit is niet mogelijk, met als gevolg dat ik al deze kosten zelf mag betalen. Bedankt Ben! Voor mij nooit meer deze provider!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 20-01-2016 door
Ik ben al jaren lid bij Ben en heb eigenlijk nooit erop gelet om een nieuw abonnement bij ze te nemen. Nu ik afgelopen week een nieuwe iPhone 6s had gekocht, werd er geadviseerd door mijn vriend om wat meer MB te nemen. Ik heb toen Ben gebeld en zij hebben voor hetzelfde bedrag 1000MB meer aangeboden. Nu heb ik 2500MB voor dezelfde prijs. Ik had ook nog bij Youfone gekeken, maar deze was echt nog wat duurder dan mijn oude vertrouwde Ben. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-01-2016 door
Had ik maar research gedaan voor ik mij aansloot bij BEN. Ik snap niet dat er mensen zijn die tevreden zijn over dit bedrijf. Ik heb de afgelopen week 4 x gebeld en 4 x 30 min in de wacht gezeten. Maar bellen met 06 van ben is gratis. maar ja dat gaat niet als je telefoon is afgesloten omdat ze je abonnement (per ongeluk) hebben geannuleerd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-12-2015 door
Per 3-5-2015 mijn contract verlengd. Hier maakte Ben 1-6-2015 van. 4 x bellen, toezeggingen dat ik teruggebeld zou worden. Niet dus. Uiteindelijk na veel gedoe via facebook de toezegging dat de datum zou worden aangepast. Daarna via facebook een bericht dat dit een fout van hen was. Geen inhoudelijke reactie op vragen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-12-2015 door
In 2013 im november nam ik een telefoonabonnement. Een jaar terug was er een actie dat als je een jaar abonee was, een nieuwe telefoon mocht uitzoeken. Dat heb ik gedaan. Ik vroeg duidelijk aan de klantenservice of dit afliep van mijn vorige abonnement. Ja werd er gezegd.. Dus ik zit niet aan een nieuw abonnement vast vroeg ik nogmaals. Nee. Nou ik met plezier mijn nieuwe telefoon ontvangen. Mijn abonnement liep af.eind augustus 2015. Ik wilde een nieuwe aansluiten. Kon dat niet.. Bleek dat ik er tot 2017 aan vast zit! Ik heb meerdere keren gebeld. Ze maakte een belofte mij terug te bellen. Deden ze niet. Ik heb vanaf augustus gebeld en nu zitten we bijna in januari. Nu heb ik een mail gekregen dat ze zich stug vasthouden aan hun gelijk. Als ik had geweten dat er 2 jaar bij zouden komen had ik nooit aan die actie mee gedaan. Het erge van alles is dat de klantenservice mij verkeerde info geeft en ik aan een abonnement van 2 jaar vast zit!trap niet in die mooie praatjes van ze! Ik neem nooit meer een abonnement bij ben! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 12-11-2015 door
Ik woon in Limburg en zit al jaren bij Ben. Ik heb echt nooit problemen en heb ook net weer me abonnement verlengd. Het is echt super goedkoop ook als je een toestel erbij neemt ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 29-09-2015 door
Ik zat eerst bij Ben met mijn simonly en moet zeggen dat ik heel soms geen bereik had. Dit was echt misschien 2 dagen per jaar en voor de rest was het altijd erg goed.Nu ben ik overgestapt naar een abonnement met iPhone 5c en deze bevalt erg goed. De prijzen zijn gewoon echt een stuk goedkoper als elders.Wat mij betreft een zeer betrouwbare partij welke erg snel en netjes alles heef geregeld voor mij :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 23-09-2015 door
Wat een oplichters. Heb nu drie maanden een BEN abonnement met 1 gig internet. Ik ben nu al twee keer over mijn bundel heen gegaan. Opzich vreemd want hiervoor zat ik bij SIMYO en gebruikte ik maar 400 MB per maand. En ik ben internet niet vaker gaan gebruiken.Afgelopen maand zat ik voor mijn werk twee weken offshore. Dus midden op zee. Totaal geen bereik, maar later kwam ik er wel achter dat ik volgens BEN 50 mb had verbruikt. Toch beetje vreemd.Daarnaast heb ik regelmatig geen of slecht bereik, soms zelfs niet in Amsterdam. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-09-2015 door
Jarenlang was ik een zeer tevreden klant van BEN. Was, want sinds maart 2015 is het compleet omgeslagen. Alleen maar gedonder. Klantenservice niet bereikbaar. MB's afschrijven terwijl het helemaal niet gebruikt is. Spookfacturen. Het is gewoon pure diefstal dat Ben pleegt bij haar klanten. En maar beweren dat het probleem bij de klant ligt. Ik ben er zo klaar mee dat ik de automatische incasso ga stopzetten en per direct naar een andere telecomaanbieder overstap. Ik ben heel blij dat ik een maandcontract heb. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-09-2015 door
Ik heb al jaren een alleen bellen abonnement bij Ben en dat bevalt echt prima. De kosten zijn een paar euro per maand en als ik op internet wil gebruik ik gewoon Wifi. Voor mij dus geen klachten ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-08-2015 door
Na op 14 juni een abonnement met nummerbehoud te hebben afgesloten ging het mis. Nummerbehoud ging niet. Dat heb ik toen ingetrokken per email. Hiervan kwam een bevestiging op 23 juli. Het tijdelijke nummer zou worden geactiveerd. Dit is tot nu toe niet gebeurd. Ik heb nu 7x de klantenservice aan de telefoon gehad en die hebben steeds andere smoesjes: het verzoek lag op de stapel, naar een verkeerde afdeling gestuurd, vergissing, ik moet geduld hebben, het is druk, ik kan een klacht indienen, ik kan het abonnement opzeggen etc. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in Ben. Ik zal iedereen afraden hier een abonnement te nemen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 12-08-2015 door
Ik ben sinds maar lid van Ben en heb eigenlijk helemaal geen last van storingen. Mijn abbonement is echt een stuk lager als de vorige alleen is de kwaliteit in sommige dingen wel minder. Zo kan ik nog steeds niet inloggen op de app en heb ik hier al meerdere keren gebeld. Helaas nog steeds niet met een oplossing. Netwerk is prima, maar de slager op de taart is het nog niet ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-07-2015 door
Sinds 19 maart na een verlenging nog geen minuut kunnen bellen. Na maanden klantenservice perikelen (met schandalige wachttijden) is het jullie niet gelukt om mijn Sim te activeren. Eindelijk mocht ik mijn verlenging annuleren wegens wanprestatie. Maar wat blijkt; jullie willen me toch niet laten gaan! Mijn verlenging kan maar niet uit het systeem worden gehaald. Mijn nummer welke ik al 15 jaar gebruik wordt dus nu door jullie gekidnapt! Mijn nieuwe provider heeft reeds twee maal een verzoek ingediend voor nummerbehoud maar dit wordt geweigerd. Natuurlijk vertellen de klantenservice medewerkers mij weer dat het wordt opgelost, helaas verandert er ook nu gewoon weer niets. Voor woensdag moet het rond zijn anders ben ik mijn nummer ook nog eens kwijt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-07-2015 door
Ik zit al jarenlang bij Ben en kan niet anders zeggen dan dat ik altijd tevreden ben. Mijn simonly is echt onwijs goedkoop vergeleken met andere providers en super goed ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 10-07-2015 door
Het ging al mis bij het begin. Sim kaart werd niet geactiveerd. Vervolgens 15 - 30 min in de wacht elke keer dat je belt en uiteindelijk via FB na een lange discussie eindelijk de SIM geactiveerd gekregen, ruim een week te laat. En maar excuses aanbieden en zich verschuilen achter die 3e persoon "Ik ben BEN". Paar maanden nog gebleven omdat 't nu eenmaal werkte, maar bij opzeggen beland je weer in de ellende van eindeloos in de wacht staan bij de klantenservice.Dat was eens en nooit weer. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-06-2015 door
Heb simonly bij Ben en alleen vanwege de prijs. Tot nu toe is het onvangst goed en de snelheid ook. Heb 1GB + 150min voor 9.95 ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-06-2015 door
Klantenservice totaal onbereikbaar. Bereik zeer matig, afspraken worden NIET nageleefd. Nooit meer! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-04-2015 door
Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijt raken.CHANTAGE! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 16-03-2015 door
Ben is goedkoop en dat is de enige reden om bij ze een abonnement aan te schaffen. Klantenservice is niet behulpzaam, website is slecht bereikbaar en de app werkt ook vaak niet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 09-03-2015 door
Ben.nl misleid mensen en berekent ongewenste kosten voor gebruik van internet via het gsm netwerk.Ik heb een zeer goedkoop abonnement sim-only van 3,00 euro en bel ook niet veel. Er is geen bundel voor internet afgesproken dus alleen bellen en sms. Hiermee is iedereen (ook ik) in de veronderstelling dat je dan ook geen gebruik maakt van internet en zeker niet via het gsm netwerk kan maken!Uitgewoonte is mijn telefoon geblokkeerd voorgebruik van internet via het gsm netwerk. Apps zijn ook geblokkeerd en kunnen geen automatische update doen. Mijn telefoon is ingesteld om op mijn verzoek verbinding te maken via wifi en alleen bij mezelf thuis ten behoeve WhatsApp en de update is geblokkeerd. Het is dus onmogelijk verbinding maken via het GSM netwerk van BEN.nl en dat hebben ze me ook nog eens doen geloven! Dus alles geblokkeerd en NIETS gebeurd automatisch!Echter ontvang ik van BEN.nl torenhoge rekeningen dat ik gebruik gemaakt zou hebben van internet. Maar hoe kan dat nu? Alles is immers geblokkeerd en ze hebben me laten geloven dat ik geen gebruik van internet kon maken! Ik wordt dus niet alleen misleid maar ook onnodig en vals op kosten gejaagd!De Opta wil hier graag meer van weten, dus deponeren maar via opta.nl ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 25-01-2015 door
Prima bij Ben! Zit er nu al meerdere jaren en kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben. Goedkoop en een prima service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 14-11-2014 door
Ze zijn goedkoop, maar dat is ook alles. Dus zolang je geen problemen hebt is het een prima provider. Klantvriendelijkheid doen ze niet echt aan.
Twee recente voorbeelden: De prijs van je abbonement kan worden verlaagd, echter hier worden bestaande klanten niet van op de hoogte gebracht (en blijven dus het hogere tarief betalen) waar nieuwe klanten minder betalen. Wanneer je belt kunnen ze het eenvoudig verlagen, maar 'het is niet hun beleid' om bestaande klanten hiervan op de hoogte te stellen. Verder wanneer je terugkoppelt dat de ben applicatie niet goed werkt vertellen ze je dat zij geen invloed hebben op de kwaliteit van de app omdat deze in extern beheer is. Wederom niet echt klantvriendelijk.
Ik heb ook al eerdere ervaringen gehad met de klantenservice die niet bepaald klantvriendelijk waren. Wel ben ik nog abbonee, simpelweg omdat Ben goedkoop is en ik gelukkig nog niet al veel te maken heb gehad met de klantenservice.

Plus: goedkoop
Min: niet klantvriendelijk of behulpzaam
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 20-10-2014 door
Het aanvragen van een simkaart is eenvoudig geregeld. Voor een simpele simonly met 500mb per maand ben je een tientje kwijt. Als je verder nog geen prima toestel hebt is het zeker een aanrader. Als je nou erg hecht aan het krijgen van de nieuwste mobieltjes dan moet je niet bij Ben zijn. Dan kan je beter een combinatie abonnement nemen. Alleen dan betaal je maandelijks gewoon voor je eigen telefoon. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 14-10-2014 door
Ik heb een Ben abonnement vanaf dag 1 en dat was nog voor de tijd dat ze er even tussenuit waren. Ook nu ze weer helemaal in de picture staan ben ik nog altijd vaste klant. Ik koop zelf een mobieltje en is als je terug gaat rekenen altijd goedkoper dan wanneer je een telefoon bij je abonnement krijgt. Uiteindelijk betaal je dat mobieltje toch dik terug. Daarom kies ik voor Ben. Is simpel en duidelijk en weet gewoon dat ik de laagste prijs betaal. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 08-04-2014 door
Voor de prijs moet je zeker bij Ben zijn. Vergelijk alle sim only aanbieders maar. Waar je wel rekening mee moet houden is dat de internetsnelheid wat lager is dan wanneer je een abonnement+telefoon neemt bij Vodafone of T-mobile bijvoorbeeld. Maar als je geen gekke apps gebruikt of heel snel internet nodig hebt dan is Ben.nl prima.

Zelf gebruik ik veel internet en merk je het soms dat je internet wat trager werkt. Dit is iets waar je rekening mee moet houden, maar je betaald ook bijna niets voor je sim only abonnement.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Ik ben naar Ben overgestapt omdat ik minder wilde betalen voor mijn abonnement. Ben heeft gewoon een goed aanbod en de prijzen zijn echt schandalig LAAG!

Echt super tevreden, overal bereik en gewoon hele lage maandelijkse kosten.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Enkele weken een simkaart besteld en netjes binnen gekregen. Vervolgens in mijn telefoon gestoken en kon ik niet bellen.

Heb maar even een hartig woordje gesproken met de klantenservice. Binnen enkele uren zouden ze het probleem verhelpen zeiden ze. Maar dat gebeurde niet en heb vervolgens nog dagen lang moeten bellen met ze om het geregeld te krijgen.

Toen ze me voor de zoveelste keer een belofte maakte om het in orde te maken heb ik alles opgezegd. Want als je zo'n service verleent en telkens je afspraken niet nakomt dan doe ik geen zaken met ze.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Ik ben ruim 2 jaar klant en nog nooit een probleem gehad. Service is goed en ze zijn erg attent. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Op woensdag besteld. Op donderdag binnen gekregen en op vrijdag overgezet. Echt top!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 11-02-2014 door
Supersnel geregeld Mooi aanbod zonder langdurige contracten mogelijk Top ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
82 % van de consumenten zijn tevreden over Ben
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Ben
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy