Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Ben ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.25
6.25 0 10
202 reviews
88% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-03-26 11:26:57
7 maanden geleden
1 10 0
In november 2019 telefoonprovider BEN gebeld en telefonisch mijn abonnement afgezegd. Zij hebben mij verteld dat het opzeggen van een abonnement niet per se per email hoefde, maar dat het ook telefonisch kon. Dat heb ik dus gedaan.

Zeggen de medewerkers dat ik dat niet heb gedaan, sturen ze mij nog 2 facturen van januari en februari 2020 terwijl ik mijn abonnement al in november 2019 telefonisch had stopgezegd. Ik heb gevraagd om het telefoongesprek na te luisteren van november, die hadden ze ook niet.

Moet je zien hoe onklantvriendelijk ze zijn bij BEN, en alleen maar egoïstisch, te zakelijk en alleen maar voor zichzelf gaan, in plaats van excuses aan te bieden en de facturen in te trekken wat ook op zijn plaats zou zijn.

Nu heb ik veel mensen in mijn omgeving en netwerk BEN afgeraden ivm omgang met klanten en service. Gelukkig hebben ze dat gedaan en zijn ze van BEN direct overgestapt naar een andere provider.

BIJ DEZE BENT U/JIJ OOK GEWAARSCHUWD om geen abonnement te nemen bij provider BEN!!!!!
Rapporteren
2019-02-22 14:37:45
2 jaren geleden
1 10 0
11 febr jl wilde ik een nieuw abonnement afsluiten bij Ben voor mijn vrouw. In plaats van een nieuw abonnement werd het nummer van mijn vrouw op mijn abonnement gezet en verdween mijn nummer bij Ben. Erg lastig als je in het ziekenhuis ligt. Na heel veel gedoe en telefoontjes (via een vaste lijn) heb ik vandaag een nieuwe simkaart ontvangen. Helaas wordt pas 26 febr het juiste nummer daar aan gekoppeld! Weer gebeld, maar er zit een weekend tussen en het kan niet eerder dan maandag.... En dus gaan we weer een mobiel-onbereikbaar weekend in, kan ik nergens inloggen waar een sms-code gestuurd wordt ter verificatie etc. En dan maar afwachten of het koppelen wel goed gaat (mijn eigen nummer op mijn oude simkaart (waar nu nummer van mijn vrouw op staat) en nummer van mijn vrouw koppelen aan de nieuwe simkaart zodat ook de juiste abonnementen bij de juiste nummers staan. Ik vrees het ergste. Ik noem hier geen namen maar één van de medewerkers van het callcenter van Ben heeft deze week alles gedaan om e.e.a. recht te zetten, maar blijkbaar is het organisatorisch onmogelijk om door Ben veroorzaakte problemen snel op te lossen, een noodprocedure bestaat dus niet.
Rapporteren
2018-08-02 20:56:30
2 jaren geleden
10 10 0
Zit bij Ben nu sinds een maand.. Alles duidelijk en helder.. Via Facebook chat zijn ze snel te spreken.. Toppertjes In de voordeelmaanden juni/juli mooie kortingen en daar gebruik van gemaakt. Maandelijks abbo om makkelijk aan te passen. MB pauze staat automatisch aan dus geen onverwachte kosten Je verbruik is makkelijk te bekijken. Ontvangst is ook prima.. Dus bij twijfel gewoon doen!
Rapporteren
2018-06-03 15:33:21
2 jaren geleden
10 10 0
Zit al een aantal jaar bij ben. Hiervoor bij T-Mobile gezeten en daar was alles toch echt wel een stukje minder. Word altijd netjes telefonisch geholpen bij Ben en de rekeningen zijn duidelijk en netjes.
Rapporteren
2017-10-10 12:47:41
3 jaren geleden
10 10 0
Al jaren klant en profiteer nog steeds van mooi aanbiedingen
Rapporteren
2017-09-18 07:57:44
3 jaren geleden
10 10 0
Kan mij totaal niet vinden in de reacties hieronder! Ik zit echt al vanaf het begin bij Ben en nog nooooooit problemen gehad. Altijd goed Simonly deals waar geen enkele provider aan kan tippen! Ga zo door Ben!
Rapporteren
2017-04-27 15:03:17
4 jaren geleden
2 10 0
Wanneer gaat mijn contract in? Zit straks zonder. Informeren graag. !!!@@
Rapporteren
2017-04-26 06:18:56
4 jaren geleden
8 10 0
Goede en snelle levering , mooie prijs
Rapporteren
2017-04-25 13:46:34
4 jaren geleden
10 10 0
Bestellingen zijn uitstekend afgehandeld. Geen klachten.
Rapporteren
2017-04-12 08:07:25
4 jaren geleden
10 10 0
Er had iets meer keuze mogen zitten in het kiezen en zelf samen stellen van de bundels wat mij betreft. Voor de rest is de overstap prima gegaan dus daar ben ik tevreden mee. Het zou wel nog handig zijn om een datum te krijgen waarop het geld wordt afgeschreven zodat je weet wanneer je er voor moet zorgen wanneer er genoeg geld op je rekening staat.
Rapporteren
6.25
Bekijken
Beoordelen