Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Breedbandwinkel ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.73
6.73 0 10
25 reviews
80% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-10-15 12:23:18
10 maanden geleden
5 10 0
Zonet met de klantenservice gebeld en het is heel duidelijk dat het hun alleen om het geld gaat en de klanten maar doorgesluisd worden. "Dat moet uw bij uw provider vragen." "Wij weten er niks van." Ga maar zelf naar de provider in plaats van een internetportal gebruiken dat is mijn ervaring minder problemen en denk ook dat je sneller geholpen wordt door de provider zelf.
Rapporteren
2017-08-05 10:41:56
2 jaren geleden
2 10 0
Helaas als het misgaat kan je toch alles zelf regelen.
Rapporteren
2017-06-16 09:18:54
2 jaren geleden
10 10 0
Erg fijne website en gemakkelijk om over te stappen
Rapporteren
2017-04-10 13:30:02
2 jaren geleden
10 10 0
Wij zijn via breedbandwinkel overgestapt omdat de website erg duidelijk was. Kon gemakkelijk de pakketten naast elkaar leggen en kregen een mooie korting (y)
Rapporteren
2017-02-22 15:22:41
3 jaren geleden
10 10 0
gewoon een goede site, eerlijke prijzen en een goede klantenservice.
Rapporteren
2017-02-07 23:01:28
3 jaren geleden
2 10 0
Ik spreek met Breedbandwinkel telefonisch mijn wensen door en een "Meneer, neemt u Vodafone en dan komt er een monteur die het voor u in orde maakt", trekt mij over de streep. Na weken wachten, waarbij eerst een kastje in de meterkast moest worden vervangen, komt er een "monteur in maatkostuum". Die begint te vertellen wat hij allemaal kan doen buiten wat de bedoeling is, namelijk het aansluiten van de tv, het internet en de telefoon. Het kon ook "zwart" buiten de reguliere werkuren, maar zou zeker meer dan 200 euro gaan kosten. Na zijn vertrek staat het modem in de meterkast buiten waar het nauwelijks signaal uitkrijgt vanwege een kooi van Faraday-werking. De moedertelefoon staat daar ook, zodat de buren het eerst horen dat ik telefoon heb. De tv werkt niet. Wifi-ontvangst in de woonkamer is nihil. Bij klagen biedt Breedbandwinkel een monteur aan die ik moet betalen. Vodafone biedt nog tenminste aan om 50% van de kosten te dekken van de monteur. Na veel klagen bij Vodafone gaat Vodafone over tot het aanbod om te ontbinden zonder kosten. Bijdrage van Breedbandwinkel aan een oplossing is nihil. Het bedrijf presenteert zich netjes, maar is niet meer dan een dozenverkoper, die cashback ontvangt: als het niet standaard is, bent u bij ons aan het verkeerde adres en wij gaan zeker niets doen om het probleem van de klant op te lossen. Zeer teleurstellende en weinig professionele houding. Geen bedrijf om zaken mee te doen.
Rapporteren
2016-10-17 10:51:00
3 jaren geleden
10 10 0
goede site, aardige klantenservice, mooie acties. Niks te klagen, ga zo door
Rapporteren
2016-10-14 11:36:33
3 jaren geleden
10 10 0
Beste aanbiedingen, beste service en gewoon een meerwaarde!
Rapporteren
2016-05-19 10:58:14
3 jaren geleden
8 10 0
Volgens mij de reclame gehoord op 100%NL en ben even naar de site gegaan. Duidelijke site en heel gemakkelijk om over te stappen van internet aanbieder. Heb hier dezelfde internetsnelheid en betaal 10 euro minder per maand.
Rapporteren
2016-05-04 09:31:27
3 jaren geleden
10 10 0
Breedbandwinkel doet wat het belooft. Ze zijn echt altijd goedkoper dan de provider en zelfs de concurrenten. Ik zeg, gewoon doen!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.73
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730