Start met beoordelen


Gast
2 jaren geledenZonet met de klantenservice gebeld en het is heel duidelijk dat het hun alleen om het geld gaat en de klanten maar doorgesluisd worden. "Dat moet uw bij uw provider vragen." "Wij weten er niks van."
Ga maar zelf naar de provider in plaats van een internetportal gebruiken dat is mijn ervaring minder problemen en denk ook dat je sneller geholpen wordt door de provider zelf.
Rapporteren


Gast
4 jaren geledenHelaas als het misgaat kan je toch alles zelf regelen.
Rapporteren


Mario
4 jaren geledenWij zijn via breedbandwinkel overgestapt omdat de website erg duidelijk was. Kon gemakkelijk de pakketten naast elkaar leggen en kregen een mooie korting (y)
Rapporteren


Micha
4 jaren geledengewoon een goede site, eerlijke prijzen en een goede klantenservice.
Rapporteren


ARS
4 jaren geledenIk spreek met Breedbandwinkel telefonisch mijn wensen door en een "Meneer, neemt u Vodafone en dan komt er een monteur die het voor u in orde maakt", trekt mij over de streep. Na weken wachten, waarbij eerst een kastje in de meterkast moest worden vervangen, komt er een "monteur in maatkostuum". Die begint te vertellen wat hij allemaal kan doen buiten wat de bedoeling is, namelijk het aansluiten van de tv, het internet en de telefoon. Het kon ook "zwart" buiten de reguliere werkuren, maar zou zeker meer dan 200 euro gaan kosten. Na zijn vertrek staat het modem in de meterkast buiten waar het nauwelijks signaal uitkrijgt vanwege een kooi van Faraday-werking. De moedertelefoon staat daar ook, zodat de buren het eerst horen dat ik telefoon heb. De tv werkt niet. Wifi-ontvangst in de woonkamer is nihil. Bij klagen biedt Breedbandwinkel een monteur aan die ik moet betalen. Vodafone biedt nog tenminste aan om 50% van de kosten te dekken van de monteur. Na veel klagen bij Vodafone gaat Vodafone over tot het aanbod om te ontbinden zonder kosten. Bijdrage van Breedbandwinkel aan een oplossing is nihil. Het bedrijf presenteert zich netjes, maar is niet meer dan een dozenverkoper, die cashback ontvangt: als het niet standaard is, bent u bij ons aan het verkeerde adres en wij gaan zeker niets doen om het probleem van de klant op te lossen. Zeer teleurstellende en weinig professionele houding. Geen bedrijf om zaken mee te doen.
Rapporteren


Bassie
4 jaren geledengoede site, aardige klantenservice, mooie acties. Niks te klagen, ga zo door
Rapporteren


Danny
5 jaren geledenVolgens mij de reclame gehoord op 100%NL en ben even naar de site gegaan. Duidelijke site en heel gemakkelijk om over te stappen van internet aanbieder. Heb hier dezelfde internetsnelheid en betaal 10 euro minder per maand.
Rapporteren


Henk
5 jaren geledenBreedbandwinkel doet wat het belooft. Ze zijn echt altijd goedkoper dan de provider en zelfs de concurrenten. Ik zeg, gewoon doen!
Rapporteren