Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Canal Digitaal ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.47
4.47 0 10
24 reviews
29% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-07-31 10:34:06
3 maanden geleden
1 10 0
Je kunt het een maand gratis proberen, echter zeggen ze er niet bij dat als je het echt een maand gratis wil je meteen dezelfde dag weer moet opzeggen vanwege de maand opzegtermijn. Dus als je netjes voor de maand om is opzegt ben je alsnog te laat en wordt er geld van je rekening gehaald. Het zal in de kleine lettertjes vast allemaal kloppen maar dit is geen normale manier om met klanten om te gaan. Er wordt niet duidelijk gezegd dat het geen reguliere proefmaand is.
Rapporteren
2019-07-24 21:02:00
3 maanden geleden
0 10 0
Niks werkt, opnemen niet, app niet, niet normaal geholpen bij de helpdesk, zeggen zoeken uit u wordt teruggebeld, helaas dit gebeurt nooit. Als je iemand spreekt bij helpdesk zeggen ze ook maar iets. Terug kijken van programma’s werkt niet, extra tijd bij opnemen werkt niet. Het is 1 groot drama en de service ook
Rapporteren
2019-07-23 13:50:48
3 maanden geleden
3 10 0
Sinds een inbraak eind vorig jaar toen de inbrekers onze M7 HD receiver hebben meegenomen heb ik alleen maar slechte ervaringen. Ik moeste bij CanalDigitaal een nieuwe receiver kopen een MZ101. Wat een waardeloos ding is dit. Wij sluiten altijd de stroom af van het vakantiehuis. Nu moet ik elke keer alles opnieuw installeren werkelijk alles van de schotel tot de kanalen . Ook krijg ik herhaaldelijk de melding dat deze zender niet in mijn pakket zit en dan probeer ik gewoon van NPO1 naar NPO 2 te gaan. En als ik CanalDigital erover bel de klantenservice kunnen ze niets voor mij doen. Dat is nog eens slechte service.
Rapporteren
2019-02-05 15:39:35
8 maanden geleden
10 10 0
Vriendelijke klantenservice, proberen een goede oplossing voor je te vinden. En ook niet duur
Rapporteren
2018-09-01 09:13:10
1 jaren geleden
1 10 0
Eerst allemaal massaal op astra 3 richten en kijken met een HD tv tuner. Vervolgens gaat nu alles via IPTV en 2 soorten tuners waar alleen CD kunnen regelen en bepalen. Slechte klantenservice weten van toeten en blazen. Vergeet ik tv kanalen wijzigingen en door Fox Sport prijsverhoging van €3 in de maand. Dan gaat RTL Lounge naar astra 1 hiep hoi. Ik kan ik 5 jaar ongestoord tv kijken zoals Ziggo? NEE! Canal Digitaal is dermate op achteruit gegaan. De rest moet u maar ervaren, dit zijn feiten.
Rapporteren
2018-08-13 08:43:52
1 jaren geleden
1 10 0
Canal Digitaal levert met hun online TV een wanproduct wat niet functioneert. Als je vervolgens na een dag opzegt houden ze je aan een opzegtermijn van een maand. Dit mag niet bij koop op afstand en ook niet als het product niet functioneert, heel jammer. Geef me dan maar Ziggo. Ook niet alles, maar wel redelijk.
Rapporteren
2018-06-08 09:36:26
1 jaren geleden
3 10 0
Van de enen op de andere maand wordt het basisabonnement van trouwe klanten verhoogt met 33%. Ondanks dat in de aanbiedingsmail van enkele jaren geleden BLIJVEND stond hebben zij toch het abonnement verhoogt. Volgens een medewerker van de klantenservice betekent BLIJVEND "verhogen mag". Is Canal Digitaal nog wel te vertrouwen, zij verbreken gemaakte afspraken, via de mail gemaakt, met de klant.
Rapporteren
2018-03-04 08:31:16
2 jaren geleden
3 10 0
Dit bedrijf kondigt in juni 2017 aan dat ze het pakket willen flexibiliseren. Nu 9 maanden later is er nog altijd geen besluit genomen om dit effectief te doen. Tijd om over te stappen?
Rapporteren
2016-11-18 13:27:48
3 jaren geleden
1 10 0
Kansloos bedrijf. Je wordt tot dingen verplicht zonder enige waarschuwing. Extra kosten moeten gemaakt worden. De service als je gaat informeren is helemaal lachwekkend. Ze willen je klacht niet horen en zeggen dat het nu eenmaal zo werkt. Dat de klant hiervan de dupe is geven ze uiteraard niks om. Als Canaal Digitaal maar geld ontvangt. Ook al ben je al 10 jaar lang klant, je kunt in de stront zakken. Wat zijn wij blij als we ons abonnement van CD kunnen annuleren. Kansloze instantie met verschrikkelijke telefonische support.
Rapporteren
2016-09-03 18:30:09
3 jaren geleden
2 10 0
Ik kan alles beamen wat ik lees over canal digitaal. Er wordt slecht gecommuniceerd naar de klant en is zelfs nalatig. Nooit op de hoogte gesteld van 1 maand betalings achterstand maar wel gelijk afsluiten en dan vervolgens afsluitkosten doorberekend krijgen. Na telefonisch contact waarbij je schofterig te woord wordt gestaan en geen enkele medewerking of behulpzaamheid is de frustratie erg hoog! Heb tot 5 x toe betalingsbewijzen toegemaild via hun webformulier maar kreeg alleen als ik belde te horen dat het niet was ontvangen. Vraag om een algemeen mailadres maar ook dat was niet mogelijk.. Na meerdere mails en telefonisch contact waarbij ik alleen als reactie krijg dan had u maar op tijd moeten betalen (terwijl ik al had betaald!) ben ik helemaal klaar met canal digitaal en kan het iedereen ten zeerste afraden! Ook de service indien je TV ontvangst slecht is is ver te zoeken. Bij wederom telefonisch contact hierover kan je een monteur krijgen van 70 euro of contract verlenging van 2 jaar! Dat is iemand een mes op zijn keel zetten en dwingen om extra kosten te maken terwijl het een produkt van hun is.. Nooit meer Canal Digitaal..
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.47
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730