Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Canal Digitaal ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Canal digitaal opzeggen
Canal Digitaal
2.38 / 0 10
Er zijn 20 ervaringen toegevoegd
Canal Digitaal ervaring toevoegen Lees alle Canal Digitaal ervaringen

20 Canal Digitaal ervaringen

Start aan je beoordeling van Canal Digitaal
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 01-10-2017 door
Mensen, mensen, mensen denk twee keer na als je met deze firma in zee stapt. Dramatisch slechte service. Klantenservice mag de prijs ontvangen voor de meest slechte ooit. Het communicatienivo van een gemiddeld kinderdagverblijf ligt stuken hoger dan hetgeen deze pubers op de klantenservice van Canal Digitaal uitkramen. Waarschijnlijk hebben ze Kim Jung Un als teamleider want ze begrijpen er echt helemaal niks van. Na eerst de verkeerde ontvanger opgestuurd te hebben gekregen was het een hele tour om begrepen te krijgen dat ik deze niet had besteld. Vervolgens het advies gekregen om hem dan maar terug te sturen. gedaan ... twee jaar na dato nooit mijn geld terug gekregen omdat de verkeerde bestelling niet was voorzien van het ' officiele terugstuurformulier' Overigens wel aangetekend verstuurd, maar ja ... geen officieel formulier erbij he ... Anyway; twee jaar klant gebleven en nu sinds mei bezig om van ze af te komen. Een echtscheiding heb je sneller voor elkaar dan van Canal Digitaal proberen af te komen. En ik denk dat een echtscheiding goedkoper is dan deze grapjassen.Nee, lees eerst even op internet de recensies eens rustig door. Laat het op je inwerken, ga er vanuit dat de helft van die recensies gelogen is en bel dan zelf eens met de klantenservice om te ervaren hoe het is om te comminiceren met Canal Digitaal. Helemaal lachen als je dat in het weekend doet. Dan hebben ze het blik no-no's opengetrokken. Ik realiseer mij dat ik vrij expliciet ben in mijn beoordeling. Ik ga er vanuit dat de medewerkers te goeder trouw handelen en hun best doen. Het gaat hier om onze persoonlijke ervaring en ik ben van mening dat een gewaarschuwd mens voor twee telt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 13-12-2016 door
I've now had for MONTHS of internet problems and Canal Digitaal are just totally UNINTERESTED .. They keep sending back emails saying 'metingen zijn ok' ... but they do NOT LISTEN to the fact that there ARE !!!!! problems with connecting to certain sites, also VERY VERY IMPORTANT banking sites. They tried to say that it's the 'randapparatuur' and don't react when they are told that taking the 'randapparatuur' to the neighbours location solves the problem and that the problem is HERE !!!!!! CANAL DIGITAAL doesn't even deserve ONE STAR ... ================================ TOTALLY USELESS !!!!!!!!!!!!!! ================================ ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-11-2016 door
Kansloos bedrijf. Je wordt tot dingen verplicht zonder enige waarschuwing. Extra kosten moeten gemaakt worden. De service als je gaat informeren is helemaal lachwekkend. Ze willen je klacht niet horen en zeggen dat het nu eenmaal zo werkt.Dat de klant hiervan de dupe is geven ze uiteraard niks om. Als Canaal Digitaal maar geld ontvangt.Ook al ben je al 10 jaar lang klant, je kunt in de stront zakken.Wat zijn wij blij als we ons abonnement van CD kunnen annuleren. Kansloze instantie met verschrikkelijke telefonische support. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 03-09-2016 door
Ik kan alles beamen wat ik lees over canal digitaal. Er wordt slecht gecommuniceerd naar de klant en is zelfs nalatig. Nooit op de hoogte gesteld van 1 maand betalings achterstand maar wel gelijk afsluiten en dan vervolgens afsluitkosten doorberekend krijgen. Na telefonisch contact waarbij je schofterig te woord wordt gestaan en geen enkele medewerking of behulpzaamheid is de frustratie erg hoog! Heb tot 5 x toe betalingsbewijzen toegemaild via hun webformulier maar kreeg alleen als ik belde te horen dat het niet was ontvangen. Vraag om een algemeen mailadres maar ook dat was niet mogelijk.. Na meerdere mails en telefonisch contact waarbij ik alleen als reactie krijg dan had u maar op tijd moeten betalen (terwijl ik al had betaald!) ben ik helemaal klaar met canal digitaal en kan het iedereen ten zeerste afraden! Ook de service indien je TV ontvangst slecht is is ver te zoeken. Bij wederom telefonisch contact hierover kan je een monteur krijgen van 70 euro of contract verlenging van 2 jaar! Dat is iemand een mes op zijn keel zetten en dwingen om extra kosten te maken terwijl het een produkt van hun is.. Nooit meer Canal Digitaal.. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-08-2016 door
Op vakantie is de decoder uit zichzelf(?) een update gestart. Deze blijft hangen op 1% en gaat er niet af, alles geprobeerd, "klantenservice" gesproken, maar helaas, decoder moet terug. Ja, ik krijg een andere maar....zij sturen eerst een formuliertje op wat ingevuld met de decoder moet worden opgestuurd, en als zij hem hebben ontvangen, dan pas wordt er een nieuwe opgestuurd.... Dus tegen de tijd dat ik een nieuwe decoder kan hebben is de vakantie (alleenstaande vrouw met 3 kids op de camping) voorbij... Leidinggevenden zijn er wel maar komen volgens de medewerker (Jeroen) nooit aan de telefoon.... Veel te duur betaald dus voor de "service" die ze geven... .de weken dat je het gebruikt is het er niet... Vorig jaar trouwens een dure nieuwe decoder aan moeten schaffen omdat ze iets in de ontvangstfreequentie veranderd hebben en nu dus geen tv doordat die nieuwe decoder het niet doet...... Benieuwd hoe ze dit financieel gaan compenseren, want wat mij betreft is dit niet te compenseren...ik betaal 6 maanden 15,95 p/mnd om in de vakantie tv te kunnen kijken, en dat kan dus blijkbaar niet.... Dat is totaal 100,- voor niets dit jaar. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-07-2016 door
Slechtste ervaring ooit ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-05-2016 door
Ik wil iedereen waarschuwen voor deze oplichtersbende. Niet doen !!! Als het allemaal werkt is het weliswaar duur maar okee dan heb je beeld en dan heb je de "klantenservice" niet nodig. Maar o wee als er een technisch probleem is cq er niet geleverd wordt wat er is afgesproken. Dan loop je de kans om, net als ik, nu al een jaar te betalen voor diensten die niet werken en dure telefoontjes te plegen met de "klantenservice". Ik kan u verzekeren, beste mensen, dat dit bedrijf de woorden "klant" en "service" niet kent. Ik ben nu 47 jaar maar heb werkelijk nog nooit zo'n onkundige maar vooral onwelwillende club mensen meegemaakt als dit zooitje ongeregeld. Ze wíllen gewoon niets oplossen. Ik heb nu vele keren tegen een duur tarief gebeld maar nog nooit is er enige vorm van oplossing aangedragen. Het enige wat ik uiteindelijk hoor is : "ga maar naar een dealer" En opzeggen is ook geen optie want ik zat er kennelijk 2 jaar aan vast. Hetgeen bij CD ook betekent dat Fox Sports (ook na 12 maanden) niet is op te zeggen zolang je klant bent bij CD. Absurd !!! Kort samengevat betaal ik nu dus 60 euro per maand voor een tv-pakket en 1 extra kastje. Waarbij de opneemfunctie het niet doet en het tweede kastje ook niet. En een dubbel Fox abonnement, die de komende 13 maanden niet opzegbaar is. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-05-2016 door
Met het verdwijnen van de SD zenders worden bestaande abonnee's gedwongen op eigen rekening een HD ontvanger aan te schaffen. Even €70 uitgeven km hetzelfde beperkte zenser pakket te kunnen ontvangen...Voor nieuwe klanten is het aanbod van apparatuur (inklusief schotel en montage!!!) in bruikleen maar bestaande klanten hebben bij CD gewoon pech. Als reactie geeft CD aan niets te willen doen "omdat er geen asnbiedingen zijn" haha... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 24-12-2015 door
Beste mensen,Wij hadden 2 jaar lang een contract met Canal Digitaal, alles in 1 pakket. Nadat we aangegeven hadden om over te stappen, heb ik een bevestiging gekregen. Na de bevestiging hadden ze weer een maandbedrag van 45 euro eraf gehaald. Uiteraard vroegen ze bruikleen producten terug. Ik heb het opgestuurd naar de logistieke afdeling van canal digitaal. Na een domme fout van mij heb ik geen track&trace code aangevraagd voor de verzonden bruikleen producten. Na een aantal weken kreeg ik nog een brief van CD, waarin ze weer vroegen naar de bruikleen producten, die ik inmiddels al een paar weken terug heb opgestuurd. Ik neem telefonisch contact met CD, en gaf aan dat ik de producten al heb opgestuurd. Ik kreeg natuurlijk een reactie dat ik de T&T code moest doorgeven, wat ik niet had. En vervolgens dreigden ze als ik T&T code niet door zou geven, mij een boete van 160 euro zouden geven. En voordat ik kon reageren hebben ze via een incassobreau mij beboet. De boete bedraagde idd 166 euro, en de 45 euro die ze na mijn opzegging eraf hebben gehaald, heb ik ook niks meer van gezien.Pas maar op met Canal Digitaal ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-11-2015 door
Ondanks een prima ontvangst een zeer, maar dan ook zeer slechte ervaring met deze club. Niks van wat ze afspreken komt uit en we wachten nu al maanden op ons, door hen teveel geïncasseerde geld. Diep droevige klantenservice die alleen maar kan hummen en vragen of ze je ergens anders nog mee kunnen helpen... Het mag de naam "service" niet hebben. Heb je last van lage bloeddruk dan is dit de provider voor je! Deze wordt echt vele malen hoger. En gelukkig verdienen ze er ook nog aan, want je betaalt je scheel voor al de telefoontjes naar deze zgn. service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-11-2015 door
Jarenlang gebeld om eindelijk eens een storingsvrije ontvangst te hebben. 3 nieuwe ontvangers gekregen maar steeds weer dezelfde problemen. Wekelijks moet ik de ontvanger enkele keren opnieuw opstarten; daarmee gaan tevens alle geheugengegevens verloren. Medewerkers die je na lang wachten aan de lijn krijgt hebben over het algemeen geen enkel technisch inzicht en sturen je steeds weer naar een dealer terwijl C.D. de leverancier is.Klachten worden arrogant terzijde geschoven. C.D. ontrekt zich aan iedere verantwoordelijkheid. Niet aan beginnen dus; elke concurrent is beter!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-11-2015 door
Wat een slecht bedrijf. Digitale vakantie pakket geprobeerd voor de caravan. Te veel gedoe en pakket terug gestuurd. Na 2 maanden maar eens gebeld waar mijn betaling à ca 100 euro bleef. Volgens klantenservice alleen smart kaart retour ontvangen. Gelukkig kon ik dmv pakketzegel aangeven dat alles retour was gegaan. Aan pakketzegel was gelukkig het gewicht gekoppeld van het pakket. Het bedrag zou terug gestort worden. Nu ca 3 maanden later maar weer eens gebeld à 1 euro. Ook slecht. Het bedrag stond al klaar om retour gestort te worden. Zou ingepland zijn voor uitbetaling binnen 4 weken. Inmiddels zijn we al 8 weken verder, maar ik moest maar geduld hebben. Ongelofelijk. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-03-2015 door
3 Maart had ik op enkele van mijn favoriete zenders geen beeld meer, ik denk door de veranderingen van CD. alles eerst gecontroleerd voordat ik CD. bel, geen beeld te krijgen, dan toch maar CD. bellen, de mevrouw zegt het ligt aan de lnb die moet gericht worden, die mevrouw uitgelegd, dat ik dat al in alle standen had geprobeerd, ze werd steeds onvriendelijker en hield vol de lnb uitgericht moest worden,als zij daar een monteur voor langs moest sturen zou mij dat €70 gaan kosten,dus alles nogmaals geprobeerd geen beeld. dan maar proberen een goedkopere monteur zoeken, die vond ik voor €50 die monteur zei meteen de lnb is stuk, nieuwe lnb eraan en meteen beeld op alle zenders. dus weer CD. bellen alles uitgelegd ze zouden mij een retourbox sturen waarin de oude lnb kon opsturen en zou een nieuwe lnb krijgen, nu hebben ze mij alleen een briefgestuurd met het adres waar ik eerst de oude lnb naartoe moet sturen dan heb ik dus helemaal geen beeld meer en moet dus zelf de verzendkosten twee keer betalen bij al die andere kosten die ik al heb gemaakt. 7 maanden loopt mijn contract nu dan moet het toch onder de garantie vallen. CD. wil niets vergoeden. wat gaat er nog allemaal gebeuren in die 17 maanden dat ik nog vastzit aan het contract of is dit al een reden om van het contract af te komen omdat ze in gebreken blijven? bij het afsluiten van het 2 jarig contract ben ik ook al misleid door CD. alle hulp is welkom want dit moet ophouden met CD. ze belazeren gewoon de klanten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-03-2015 door
Gebruik gemaakt van aanbieding voor ANWB leden, Recreatie abonnement ,gratis schotel + ontvanger tarief 6x € 9,95 daarna 18 x € 12,95 p/mnd = contactduur 2 jaar. Na 5 maanden gaat het tarief omhoog naar € 12,95, na 6 maanden € 15,95 p/mnd. Commentaar CanalDigital :" u ontvangt extra zenders en daar moet u voor betalen". NB het pakket wordt alleen tijdens de vakantie gebruikt.Zij hebben daar geen boodschap aan.Zij verhogen de tarieven wanneer het hun uitkomt.De bedragen zijn dusdanig dat juridische stappen meer kosten om je gelijk te halen.Je zit dan ook niet direct te wachten op extra (incasso, rente etc ) kosten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 08-01-2015 door
Mijn Klacht:
Sinds twee weken zijn mijn schoonouders, beiden eind 70 jaar, verstoken van telefonie en internet! Dit is begonnen met een aanbieding van het broertje van CanalDigitaal Online.nl nadat mijn schoonouders via de mail te hebben laten weten liever niet niet in te gaan op de aanbieding van Online.nl hebben zij een nieuwe modem aangeboden gekregen. Deze hebben zij geweigerd in ontvangst te nemen. Op hun mail hebben zij echter nooit een reactie gehad! Volgens Online.nl omdat men ruim 2 weken achter loopt met het beantwoorden van mail.
Op oudjaarsdag 2014 is rond 10:00 uur in de ochtend het signaal van de telefoon en het internet weggevallen. Bellen helpt niet want je staat uren in de wachtrij en als je al iemand te pakken krijgt wordt de verbroken of je krijgt in een keer een bandje over een of ander tevredenheids onderzoek. Rara welk cijfer je daaraan geeft!!!
Bij Canaldigitaal verwijst men je naar Online.nl en bij Online.nl verwijst men je naar Canaldigitaal. Ja bij wie moet je nu zijn. Laat op oudejaarsavond krijg ik een zekere Mischa aan de telefoon, ha een oplossing… nee, je komt bedrogen uit. Bij iedere vraag die stelde had hij waarschijnlijk een ingesproken bandje met de tekst, schrijft u maar een brief. Dit amusante gesprek heeft bijna 10 minuten geduurd.
Op 2 januari maar weer gebeld met Canaldigitaal na weer een paar mis schakelingen eindelijk Mario aan de telefoon.Deze brengt snelheid in de zaak…lijkt het. Nu wachten op KPN. Vreemd dat wel, maar het zal wel zij zijn immers de Netwerk beheerder. Op woensdag 7 januari gaan mijn schoonouders naar een KPN winkel om eens te vragen hoe lang het kan duren. Bij KPN is helemaal niets bekend van dit voorval!!! Vandaag maar weer gebeld, krijg gelukkig Mario aan de lijn. Sorry maar ik heb iets verkeerds ingevuld, ik vraag het met spoed aan, maar mijn schoonouders moeten wel rekening houden met een wachttijd van 8 dagen!!! Je kan echter bellen, vragen wat je wilt, maar niemand van Canaldigitaal geeft thuis.Je bent enpassant ook nog een keer straatarm van het bellen met wachtrijen, doorschakelingen etc.
Als dit service heet, mag er nog een hoop gebeuren bij Canaldigitaal, in de hoop dat men haar klanten een serieus gaat nemen! Mvg. Gerard Mulder
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 11-10-2014 door
Ik ben niet zo heel technisch maar om alles op gang te krijgen was wel te erg. Ik had een abonnementje afgesloten bij Canal Digitaal, en toen wilde ik alles aangesloten krijgen. Ben denk een heel weekend in de weer geweest om alles werkend te krijgen. En als je dan belt om hulp te krijgen kunnen ze niks of krijg je alleen maar adviezen waar je niks mee kan.

Op internet kan je wel veel antwoorden vinden maar die wil je toch gewoon van de aanbieder zelf horen.

Nu werkt alles en geniet zeker van het TV aanbod dus dat maakt een hoop goed, maar de service van Canal Digitaal is echt een van de grootste minpunten!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-10-2014 door
Overal lees ik wisselende ervaringen met Canal Digitaal maar uit eigen ervaring kan ik niets anders concluderen dan dat ik erg tevreden ben. Ik heb al tijden een alles in 1 abonnement bij Canal Digitaal en voor 2 tientjes in de maand heb ik alles erop en eraan.

Ontvangst is goed, service heb ik niet nodig want het werkt gewoon altijd en prijs is top.

Samengevat ben ik een blije klant en die mensen die klagen...ik weet het niet maar misschien zijn het gewoon zeurpieten die altijd wel iets te klagen hebben.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 16-09-2014 door
Ik moet zeggen als het allemaal werkt is het helemaal top en vind ik dit beter dan UPC. Zelf heb ik erg veel problemen bij UPC gehad en elke maand wel gekloot. Daarom ben ik ook overgestapt naar Canal Digitaal.

Het aanmelden via internet was echt bedroevend. Uiteindelijk heb ik maar gebeld en hier moest verliep het gelukkig een stuk soepeler. Het installeren ging dan ook in een keer goed (wat ook wel in de krant mag) en eigenlijk heb ik nooit problemen met het ontangst. Helaas wel af en toe als ik een programma opneem dat deze dan vervolgens niet afgespeeld kan worden. Heb hierover gebeld en ze zeide dat ik de laatste update moest doen? Naar mij weten is dit gewoon het geval en moet het dus gewoon goed zijn.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Heb telkens problemen met het apparaat van Canal Digitaal. Elke keer een storing en problemen. Is iemand langs geweest maar blijkt een lastig op te lossen punt.

Ze hebben een nieuwe gestuurd maar niet veel beter. Aangezien het volgens hun dan niet aan het apparaat ligt maar aan iets anders kunnen ze niets betekenen voor me.

Ik ben weg bij die tent want geen bereik en geen service is gewoon geen optie.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 25-02-2014 door
Wij hebben een contract bij Canal Digitaal en wat zijn dat een oplichters! Wij zitten met een totaal ander contract dan wij heben afgesloten en daar is niks aan te doen. Ik heb al talloze keren gebeld, maar zonder succes. Ik krijg te horen dat ik het gewoon goed in hun systeem staat en ik er nog een jaar aan vastzit. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
Canal digitaal opzeggen
15% van de consumenten zijn tevreden over Canal Digitaal
Consumenten zijn het meest te spreken over de Kwaliteit bij Canal Digitaal
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy