Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Canal Digitaal ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.47
4.47 0 10
21 reviews
28% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-02-05 15:39:35
2 maanden geleden
10 10 0
Vriendelijke klantenservice, proberen een goede oplossing voor je te vinden. En ook niet duur
Rapporteren
2018-09-01 09:13:10
7 maanden geleden
1 10 0
Eerst allemaal massaal op astra 3 richten en kijken met een HD tv tuner. Vervolgens gaat nu alles via IPTV en 2 soorten tuners waar alleen CD kunnen regelen en bepalen. Slechte klantenservice weten van toeten en blazen. Vergeet ik tv kanalen wijzigingen en door Fox Sport prijsverhoging van €3 in de maand. Dan gaat RTL Lounge naar astra 1 hiep hoi. Ik kan ik 5 jaar ongestoord tv kijken zoals Ziggo? NEE! Canal Digitaal is dermate op achteruit gegaan. De rest moet u maar ervaren, dit zijn feiten.
Rapporteren
2018-08-13 08:43:52
7 maanden geleden
1 10 0
Canal Digitaal levert met hun online TV een wanproduct wat niet functioneert. Als je vervolgens na een dag opzegt houden ze je aan een opzegtermijn van een maand. Dit mag niet bij koop op afstand en ook niet als het product niet functioneert, heel jammer. Geef me dan maar Ziggo. Ook niet alles, maar wel redelijk.
Rapporteren
2018-06-08 09:36:26
10 maanden geleden
3 10 0
Van de enen op de andere maand wordt het basisabonnement van trouwe klanten verhoogt met 33%. Ondanks dat in de aanbiedingsmail van enkele jaren geleden BLIJVEND stond hebben zij toch het abonnement verhoogt. Volgens een medewerker van de klantenservice betekent BLIJVEND "verhogen mag". Is Canal Digitaal nog wel te vertrouwen, zij verbreken gemaakte afspraken, via de mail gemaakt, met de klant.
Rapporteren
2018-03-04 08:31:16
1 jaren geleden
3 10 0
Dit bedrijf kondigt in juni 2017 aan dat ze het pakket willen flexibiliseren. Nu 9 maanden later is er nog altijd geen besluit genomen om dit effectief te doen. Tijd om over te stappen?
Rapporteren
2016-11-18 13:27:48
2 jaren geleden
1 10 0
Kansloos bedrijf. Je wordt tot dingen verplicht zonder enige waarschuwing. Extra kosten moeten gemaakt worden. De service als je gaat informeren is helemaal lachwekkend. Ze willen je klacht niet horen en zeggen dat het nu eenmaal zo werkt. Dat de klant hiervan de dupe is geven ze uiteraard niks om. Als Canaal Digitaal maar geld ontvangt. Ook al ben je al 10 jaar lang klant, je kunt in de stront zakken. Wat zijn wij blij als we ons abonnement van CD kunnen annuleren. Kansloze instantie met verschrikkelijke telefonische support.
Rapporteren
2016-09-03 18:30:09
3 jaren geleden
2 10 0
Ik kan alles beamen wat ik lees over canal digitaal. Er wordt slecht gecommuniceerd naar de klant en is zelfs nalatig. Nooit op de hoogte gesteld van 1 maand betalings achterstand maar wel gelijk afsluiten en dan vervolgens afsluitkosten doorberekend krijgen. Na telefonisch contact waarbij je schofterig te woord wordt gestaan en geen enkele medewerking of behulpzaamheid is de frustratie erg hoog! Heb tot 5 x toe betalingsbewijzen toegemaild via hun webformulier maar kreeg alleen als ik belde te horen dat het niet was ontvangen. Vraag om een algemeen mailadres maar ook dat was niet mogelijk.. Na meerdere mails en telefonisch contact waarbij ik alleen als reactie krijg dan had u maar op tijd moeten betalen (terwijl ik al had betaald!) ben ik helemaal klaar met canal digitaal en kan het iedereen ten zeerste afraden! Ook de service indien je TV ontvangst slecht is is ver te zoeken. Bij wederom telefonisch contact hierover kan je een monteur krijgen van 70 euro of contract verlenging van 2 jaar! Dat is iemand een mes op zijn keel zetten en dwingen om extra kosten te maken terwijl het een produkt van hun is.. Nooit meer Canal Digitaal..
Rapporteren
2016-08-15 09:14:29
3 jaren geleden
1 10 0
Op vakantie is de decoder uit zichzelf(?) een update gestart. Deze blijft hangen op 1% en gaat er niet af, alles geprobeerd, "klantenservice" gesproken, maar helaas, decoder moet terug. Ja, ik krijg een andere maar....zij sturen eerst een formuliertje op wat ingevuld met de decoder moet worden opgestuurd, en als zij hem hebben ontvangen, dan pas wordt er een nieuwe opgestuurd.... Dus tegen de tijd dat ik een nieuwe decoder kan hebben is de vakantie (alleenstaande vrouw met 3 kids op de camping) voorbij... Leidinggevenden zijn er wel maar komen volgens de medewerker (Jeroen) nooit aan de telefoon.... Veel te duur betaald dus voor de "service" die ze geven... .de weken dat je het gebruikt is het er niet... Vorig jaar trouwens een dure nieuwe decoder aan moeten schaffen omdat ze iets in de ontvangstfreequentie veranderd hebben en nu dus geen tv doordat die nieuwe decoder het niet doet...... Benieuwd hoe ze dit financieel gaan compenseren, want wat mij betreft is dit niet te compenseren...ik betaal 6 maanden 15,95 p/mnd om in de vakantie tv te kunnen kijken, en dat kan dus blijkbaar niet.... Dat is totaal 100,- voor niets dit jaar.
Rapporteren
2016-07-24 18:15:58
3 jaren geleden
1 10 0
Slechtste ervaring ooit
Rapporteren
2015-12-24 14:00:50
3 jaren geleden
2 10 0
Beste mensen, Wij hadden 2 jaar lang een contract met Canal Digitaal, alles in 1 pakket. Nadat we aangegeven hadden om over te stappen, heb ik een bevestiging gekregen. Na de bevestiging hadden ze weer een maandbedrag van 45 euro eraf gehaald. Uiteraard vroegen ze bruikleen producten terug. Ik heb het opgestuurd naar de logistieke afdeling van canal digitaal. Na een domme fout van mij heb ik geen track&trace code aangevraagd voor de verzonden bruikleen producten. Na een aantal weken kreeg ik nog een brief van CD, waarin ze weer vroegen naar de bruikleen producten, die ik inmiddels al een paar weken terug heb opgestuurd. Ik neem telefonisch contact met CD, en gaf aan dat ik de producten al heb opgestuurd. Ik kreeg natuurlijk een reactie dat ik de T&T code moest doorgeven, wat ik niet had. En vervolgens dreigden ze als ik T&T code niet door zou geven, mij een boete van 160 euro zouden geven. En voordat ik kon reageren hebben ze via een incassobreau mij beboet. De boete bedraagde idd 166 euro, en de 45 euro die ze na mijn opzegging eraf hebben gehaald, heb ik ook niks meer van gezien. Pas maar op met Canal Digitaal
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.47
Bekijken
Beoordelen