Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Canal Digitaal ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.32
4.32 0 10
26 reviews
27% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-06-16 20:04:06
2 maanden geleden
2 10 0
Canal digitaal met decoder aangeschaft voor camper.
twee dagen later alles ontvangen, echter bij navraag camper dealer bleek dat mijn huidige installatie geheel moest worden omgebouwd om dit te kunnen gebruiken.
Had hier dan ook geen zin in ook qua kosten.
OP site Canal digitaal gekeken en daar staat bedenk tijd 14 dagen.
Dag hierna alles netjes opgestuurd en bevestiging van verzending ontvangen.
Na 30 dagen mail gestuurd wat de status is, NIETS ontvangen was hun reactie.
Bewijs digitaal opgestuurd en kreeg toen dat het aan de financiële afdeling was doorgegeven. Weer 10-12 dagen later mail gestuurd hoe het nu is met de terug betaling.
Zie hier de mail die wij retour kregen.

Goedemiddag,


Je hoeft niet steeds opnieuw te mailen. Dat verandert niets aan de situatie.


Wij hebben de apparatuur niet retour ontvangen. Het annuleringsproces loopt niet door zolang dat er niet is. Je hebt nu een verzendbewijs toegestuurd, wij bieden in zo'n geval coulance en accepteren de annulering toch. Dat was op 5 juni, op 6 juni is het terugstorten goedgekeurd. Terugstortingen worden in bulk uitgevoerd, daarom geven wij de termijn van 30 dagen aan. Die termijn loopt nu dus vanaf 6 juni.

Canal Digitaal afromen kunnen jullie , maar hou je aan je eigen afspraken
Rapporteren
2020-05-22 18:24:37
3 maanden geleden
2 10 0
Op vaste doorgifte van zenders via Canaldigitaal kun je niet bouwen, deze wijzigen vaker zonder rekening te houden met de wensen van klanten. Verder heeft helpdesk geen kennis van zaken. Als klant wordt je gauw afgescheept.
Rapporteren
2019-07-31 10:34:06
1 jaren geleden
1 10 0
Je kunt het een maand gratis proberen, echter zeggen ze er niet bij dat als je het echt een maand gratis wil je meteen dezelfde dag weer moet opzeggen vanwege de maand opzegtermijn. Dus als je netjes voor de maand om is opzegt ben je alsnog te laat en wordt er geld van je rekening gehaald. Het zal in de kleine lettertjes vast allemaal kloppen maar dit is geen normale manier om met klanten om te gaan. Er wordt niet duidelijk gezegd dat het geen reguliere proefmaand is.
Rapporteren
2019-07-24 21:02:00
1 jaren geleden
0 10 0
Niks werkt, opnemen niet, app niet, niet normaal geholpen bij de helpdesk, zeggen zoeken uit u wordt teruggebeld, helaas dit gebeurt nooit. Als je iemand spreekt bij helpdesk zeggen ze ook maar iets. Terug kijken van programma’s werkt niet, extra tijd bij opnemen werkt niet. Het is 1 groot drama en de service ook
Rapporteren
2019-07-23 13:50:48
1 jaren geleden
3 10 0
Sinds een inbraak eind vorig jaar toen de inbrekers onze M7 HD receiver hebben meegenomen heb ik alleen maar slechte ervaringen. Ik moeste bij CanalDigitaal een nieuwe receiver kopen een MZ101. Wat een waardeloos ding is dit. Wij sluiten altijd de stroom af van het vakantiehuis. Nu moet ik elke keer alles opnieuw installeren werkelijk alles van de schotel tot de kanalen . Ook krijg ik herhaaldelijk de melding dat deze zender niet in mijn pakket zit en dan probeer ik gewoon van NPO1 naar NPO 2 te gaan. En als ik CanalDigital erover bel de klantenservice kunnen ze niets voor mij doen. Dat is nog eens slechte service.
Rapporteren
2019-02-05 15:39:35
2 jaren geleden
10 10 0
Vriendelijke klantenservice, proberen een goede oplossing voor je te vinden. En ook niet duur
Rapporteren
2018-09-01 09:13:10
2 jaren geleden
1 10 0
Eerst allemaal massaal op astra 3 richten en kijken met een HD tv tuner. Vervolgens gaat nu alles via IPTV en 2 soorten tuners waar alleen CD kunnen regelen en bepalen. Slechte klantenservice weten van toeten en blazen. Vergeet ik tv kanalen wijzigingen en door Fox Sport prijsverhoging van €3 in de maand. Dan gaat RTL Lounge naar astra 1 hiep hoi. Ik kan ik 5 jaar ongestoord tv kijken zoals Ziggo? NEE! Canal Digitaal is dermate op achteruit gegaan. De rest moet u maar ervaren, dit zijn feiten.
Rapporteren
2018-08-13 08:43:52
2 jaren geleden
1 10 0
Canal Digitaal levert met hun online TV een wanproduct wat niet functioneert. Als je vervolgens na een dag opzegt houden ze je aan een opzegtermijn van een maand. Dit mag niet bij koop op afstand en ook niet als het product niet functioneert, heel jammer. Geef me dan maar Ziggo. Ook niet alles, maar wel redelijk.
Rapporteren
2018-06-08 09:36:26
2 jaren geleden
3 10 0
Van de enen op de andere maand wordt het basisabonnement van trouwe klanten verhoogt met 33%. Ondanks dat in de aanbiedingsmail van enkele jaren geleden BLIJVEND stond hebben zij toch het abonnement verhoogt. Volgens een medewerker van de klantenservice betekent BLIJVEND "verhogen mag". Is Canal Digitaal nog wel te vertrouwen, zij verbreken gemaakte afspraken, via de mail gemaakt, met de klant.
Rapporteren
2018-03-04 08:31:16
2 jaren geleden
3 10 0
Dit bedrijf kondigt in juni 2017 aan dat ze het pakket willen flexibiliseren. Nu 9 maanden later is er nog altijd geen besluit genomen om dit effectief te doen. Tijd om over te stappen?
Rapporteren
4.32
Bekijken
Beoordelen