Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Fiber ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

2.94
2.94 0 10
97 reviews
31% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-02-21 21:10:50
1 maanden geleden
1 10 0
Mijn ouders die in het buitengebied wonen en 80 en 85 jaar oud zijn hebben al 3 weken geen telefoon. Ik maakte me erg ongerust omdat ze geen hulpdiensten zouden kunnen bellen als dat nodig was. Gelukkig kunnen ze sinds vandaag wel weer naar buiten bellen maar ze zijn zelf nog onbereikbaar. We proberen steeds met fiber tot actie te bewegen maar die zegt dat we geduld moeten hebben. Fiber zou een flinke boete moeten krijgen voor wat ze mijn ouders aandoen.
Rapporteren
2018-11-28 14:15:13
4 maanden geleden
2 10 0
Vanaf april 2018 hebben we een abonnement afgesloten bij Fiber, waaronder ook telefonie. Vanaf deze datum hebben we tot op heden geen deugdelijke verbinding betreft telefoneren. Na heel veel pogingen contact met de klantenservice heeft dit tot geen oplossing geleid. Het lukt nu niet om zowel gebeld te worden als zelf te bellen. Dit was steeds wisselend of ik kon niet gebeld worden of ik kan zelf niet bellen. Ik voel me alles behalve serieus genomen met dit probleem. Er is geen terugkoppeling er komt geen oplossing. Wij lopen klanten mis. Wie weet raad? Ondanks dat ik soortgelijke informatie ook al bij Fiber zelf geplaatst heb, probeer ik het ook nog maar eens op deze manier.
Rapporteren
2018-09-18 14:08:55
6 maanden geleden
1 10 0
Fiber heeft mij zeer slechte service geboden. Het internet haperde continue en heeft niet de beloofde snelheid bereikt. De klantenservice is niet-bestaand (lange wachttijden, altjid zelfde advies dat niet helpt, kunnen geen monteur sturen, online hulp wordt pas na >1 wk beantwoord, etc). Vele malen geprobeerd. Nu afgehaakt. ONdanks dat ik nu een half jaar een dubbel abonnement heb ben ik weg gerend bij Fiber. Ik ga een bezwaar indienen hiertegen ivm contractbreuk ivm niet leveren beloofde diensten.
Rapporteren
2017-11-27 19:49:06
1 jaren geleden
1 10 0
Doe het niet mensen. Als ik ergens spijt van heb in mijn 35 jaar op deze wereld is het wel om met fiber in zee te gaan. Ze sturen nu nog alleen aanmaningen en reageren niet op mijn berichten. Bellen lukt niet behalve als je klant wil worden. Instaleren met garantie betekend dat je alles zelf moet proberen want er komt nooit een monteur, Ik ben hier 2 dagen mee bezig geweest en daarna werkte het nog niet.... Mijn advies doe het niet!!!! Ik heb nu ziggo en ondanks dat het allemaal niet goed is verlopen is dit wel netjes opgelost. Indien u het niet gelooft bel eerst eens fiber en kies optie 3. Want als u 1 kiest ben u direct aan de beurt maar als u ze nodig hebt dan moet u op 3 drukken en dan bent u binnen 30 minuten niet geholpen. Succes
Rapporteren
2017-10-11 09:54:52
1 jaren geleden
1 10 0
Nu ziggo steeds duurder wordt eens gaan kijken naar een andere aanbieder. Gezocht naar glasvezel, kwam bij Fiber terecht.... Van de belofte op de site dat ze glasvezel aanbieden in Den Haag blijft weinig over, van de 64 wijken is er precies 1!!!! wijk waar dat geleverd kan worden, op mijn adres dus niet. Voor ik besloot om verder te gaan met Fiber eerst gebeld en wel 10 verschillende keren is mij mondeling en schriftelijk bevestigd dat de snelheid gegarandeerd te halen is. Na oplevering geen internet, blijkt dat je een RJ11 Stekker in een RJ45 gat moet steken (logisch, toch???) Gelukkig was de KPN aanwezig en die hebben de lijn gemeten, hun lijn met hun toestellen en die wisten mij te vertellen dat de theoretisch maximaal haalbare snelheid 64Mb/s is, de beloofde 100Mb/s is absoluut NIET haalbaar. Nu druk bezig om Fiber daarvan te overtuigen maar zoals ik hier meer lees is dat totaal onmogelijk. Mijn advies is dan ook, bezint eer ge begint, laat eerst door de KPN de lijn meten en met die informatie er nog eens goed naar kijken. Wordt vervolgt!
Rapporteren
2017-08-20 08:59:10
2 jaren geleden
2 10 0
een gote troep dat is fiber
Rapporteren
2017-08-20 08:57:13
2 jaren geleden
1 10 0
ik wil nog even weten dat ik door fiber ben uit gemaakt voor leugenaar ik vindt heel fiber een grote oplichters troep ik heb maar zelden zo iets mee gemaakt wat een los geslagen zooi
Rapporteren
2017-04-18 08:49:23
2 jaren geleden
10 10 0
Zien veel negatieve reacties en vraag mij echt af waarom? Ik heb al jaren Fiber en bij ons is het geen enkel probleem. Het doet wat het moet doen en internet werkt ook gewoon behoorlijk goed. Ik heb bijvoorbeeld veel minder last van problemen als mijn buren die net Ziggo hebben.
Rapporteren
2017-03-23 16:58:32
2 jaren geleden
1 10 0
Midden december 2016 begonnen de problemen, na anderhalf jaar prima kwaliteit, echt waar, werden er aangesloten op het nieuwe netwerk van fiber. Geweldig e verbetering en nieuwe mogelijkheden volgens de brief. Wat een elende heeft dit gebracht. Woon in Almere en heb een genesis 1Gb modem met ook coax aansluiting. Telefonie en Internet nog steeds prima,ook live IP-tv beelden zijngoed maar tv opnames.... Deze opnames zijn ineens beroerd niet om aan te zien lijkt wel terug naar het per-HD tijdperk. Dolby digital geluid werd ineens stereo, en het ergste was dat ik mijn amino boxen niet goed meer kan gebruiken. Ze lopen beide heel regelmatig vast een ik kan ze niet met uitzetten want dan vallen ze in deep sleep; ik krijg ze niet meer aan. Reset is de enige optie. Contact opgenomen met klanten service ticket geopend, maar ben 3 maanden later nog steeds bezig, Tickets worden gesloten zonder opgelost te worden, uren aan de telefoon gehangen om het probleem al 10 keer uit te leggen zonder oplossing, wat een ellende. Simpele vragen worden niet beantwoord, de vraag om de niet compatible settopboxen te vervangen door de nieuwe van fiber wordt niet beantwoord Het ligt dan weer aan mijn netwerk, technische dienst is er mee bezig, maar er gebeurt nooit wat. Na 3 maanden is de fut er bij mij uit, fiber wil dit niet oplossen maar wel 80 euro per maand opstrijken. Ik ben er klaar mee, zal waarschijnlijk nog een hele truk worden om op te zeggen......
Rapporteren
2017-03-20 13:01:11
2 jaren geleden
1 10 0
Internetsnelheid (ADSL) ver onder abbonnementsminimum. Abbonnement is 12-30 Mbit, gemeten is maximaal 9 (bij televisie uitgeschakeld). Vooraf in brief door Fiber gecommuniceerd dat ze 18 Mbit verwachten. Televisie icm internet gaat niet. Televisie zappen duurt ongeveer 5-8 minuten (oftewel alle reclameblokken doorkijken en vooraf bekijken op welke zender je die avond gaat kijken). Noodgedwongen apparatuur geretourneerd en klant geworden bij KPN (geen enkel probleem met snelheid of wat dan ook gehad op mijn adres).
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
2.94
Bekijken
Beoordelen