Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Fiber ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Fiber
3.4 / 0 10
Er zijn 108 ervaringen toegevoegd
Fiber ervaring toevoegen Lees alle Fiber ervaringen

108 Fiber ervaringen

Start aan je beoordeling van Fiber
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 11-10-2017 door
Nu ziggo steeds duurder wordt eens gaan kijken naar een andere aanbieder. Gezocht naar glasvezel, kwam bij Fiber terecht.... Van de belofte op de site dat ze glasvezel aanbieden in Den Haag blijft weinig over, van de 64 wijken is er precies 1!!!! wijk waar dat geleverd kan worden, op mijn adres dus niet. Voor ik besloot om verder te gaan met Fiber eerst gebeld en wel 10 verschillende keren is mij mondeling en schriftelijk bevestigd dat de snelheid gegarandeerd te halen is. Na oplevering geen internet, blijkt dat je een RJ11 Stekker in een RJ45 gat moet steken (logisch, toch???) Gelukkig was de KPN aanwezig en die hebben de lijn gemeten, hun lijn met hun toestellen en die wisten mij te vertellen dat de theoretisch maximaal haalbare snelheid 64Mb/s is, de beloofde 100Mb/s is absoluut NIET haalbaar. Nu druk bezig om Fiber daarvan te overtuigen maar zoals ik hier meer lees is dat totaal onmogelijk. Mijn advies is dan ook, bezint eer ge begint, laat eerst door de KPN de lijn meten en met die informatie er nog eens goed naar kijken. Wordt vervolgt! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 20-08-2017 door
een gote troep dat is fiber ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-08-2017 door
ik wil nog even weten dat ik door fiber ben uit gemaakt voor leugenaar ik vindt heel fiber een grote oplichters troep ik heb maar zelden zo iets mee gemaakt wat een los geslagen zooi ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-04-2017 door
Zien veel negatieve reacties en vraag mij echt af waarom? Ik heb al jaren Fiber en bij ons is het geen enkel probleem. Het doet wat het moet doen en internet werkt ook gewoon behoorlijk goed. Ik heb bijvoorbeeld veel minder last van problemen als mijn buren die net Ziggo hebben. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-03-2017 door
Midden december 2016 begonnen de problemen, na anderhalf jaar prima kwaliteit, echt waar, werden er aangesloten op het nieuwe netwerk van fiber. Geweldig e verbetering en nieuwe mogelijkheden volgens de brief. Wat een elende heeft dit gebracht. Woon in Almere en heb een genesis 1Gb modem met ook coax aansluiting. Telefonie en Internet nog steeds prima,ook live IP-tv beelden zijngoed maar tv opnames.... Deze opnames zijn ineens beroerd niet om aan te zien lijkt wel terug naar het per-HD tijdperk. Dolby digital geluid werd ineens stereo, en het ergste was dat ik mijn amino boxen niet goed meer kan gebruiken. Ze lopen beide heel regelmatig vast een ik kan ze niet met uitzetten want dan vallen ze in deep sleep; ik krijg ze niet meer aan. Reset is de enige optie.Contact opgenomen met klanten service ticket geopend, maar ben 3 maanden later nog steeds bezig, Tickets worden gesloten zonder opgelost te worden, uren aan de telefoon gehangen om het probleem al 10 keer uit te leggen zonder oplossing, wat een ellende. Simpele vragen worden niet beantwoord, de vraag om de niet compatible settopboxen te vervangen door de nieuwe van fiber wordt niet beantwoord Het ligt dan weer aan mijn netwerk, technische dienst is er mee bezig, maar er gebeurt nooit wat.Na 3 maanden is de fut er bij mij uit, fiber wil dit niet oplossen maar wel 80 euro per maand opstrijken. Ik ben er klaar mee, zal waarschijnlijk nog een hele truk worden om op te zeggen...... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-03-2017 door
Internetsnelheid (ADSL) ver onder abbonnementsminimum. Abbonnement is 12-30 Mbit, gemeten is maximaal 9 (bij televisie uitgeschakeld). Vooraf in brief door Fiber gecommuniceerd dat ze 18 Mbit verwachten.Televisie icm internet gaat niet. Televisie zappen duurt ongeveer 5-8 minuten (oftewel alle reclameblokken doorkijken en vooraf bekijken op welke zender je die avond gaat kijken). Noodgedwongen apparatuur geretourneerd en klant geworden bij KPN (geen enkel probleem met snelheid of wat dan ook gehad op mijn adres). ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 21-02-2017 door
I contracted the All in One of Fiber Nederland a year ago and the global service is good. I've had some small issues that were solved quickly. At least, from my side, I will recommend it. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-02-2017 door
Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op Fiber, omdat ik slechte ervaringen met Ziggo had was ik vorig jaar naar KPN overgestapt. Dat was een groot drama. Fiber had een mooie aanbieding, dus ben bij hun gegaan.Het ging echt super snel en ik was na 3 weken al aangesloten (wel jammer dat ik zelf KPN op moest zeggen). Hun TV kastje is heel klein en met replay tv en begin gemist heb ik eigenlijk alles wat ik wil. Ik kan zelfs met een google chromecast TV kijken schijnt (dat heb ik ook nog niet geprobeerd).Mijn wifi is 100x beter dan ik had bij Ziggo of KPN en ik heb ook het gevoel dat het internet sneller is.Ik las dat het voor veel mensen een drama was, maar mijn ervaring is super positief. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-02-2017 door
Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit Fiber.Storing op storing en dan geen hond te bereiken en compensatie ho maar. Klantenservice bellen en dan kiezen voor optie 2 zoals het hoort en dan uur in de wacht zonder info en ineens contact verbroken. Weer bellen en optie 1 (nieuwe klanten) en wat denk je 2 seconden , jammer dat die jonegen je niet mag helpen en je doorverbindt naar optie 2 en weer na 40 min verbinding verbroken.Ben nu gelukkig bijna op einde en kan weg van dit bedrijf wat enkel aan geld denkt.Oja opzeggen is ook zeer lastig aangezien ze ook niet op de tickets reageren die je aanmaakt. En bellen tja ook lastig.Dus kortom kijk niet naar de prijs want die is zeker goed , maar dan heb je wel heel veel storing en slechte service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 30-01-2017 door
Begin alstublieft niet aan Fiber Nederland mensen,de prijs maakt het misschien aanlonkelijk maar u zal er zo veel spijt van krijgen. Ik heb sinds ik verhuisd ben niets anders dan ellende gehad van deze criminelen schoften,hier volgen een paar voorbeelden:-Glasvezel pas na een maand opleveren op het nieuwe adres tijdens verhuizing -Trage glasvezelverbinding tijdens spitsuren,netwerk overbelast. -Verkeerde facturatie,eerst voor een heel jaar abonnementskosten afschrijven,daarna niets afschrijven. -Abonnement met een tientje verhogen halverwege je contract. -Meer dan een half uur aan de lijn hangen om dan uiteindelijk eens geholpen te worden -Geen retourskosten terugstorten voor oude borg modemZomaar even een paar voorbeelden waar ik persoonlijk mee te maken heb gehad en sommige problemen zoals verkeerde facturatie en een trage glasvezelverbinding hebben tijdens spitsuren zijn problemen waar ik nog steeds last van heb en waar helemaal niets aan gedaan word,zoveel spijt van dat ik hieraan begonnen ben,in mei loopt gelukkig mijn contract af en ga dan ook gelijk zoeken naar een andere provider,eentje die je leven niet zuur maakt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-01-2017 door
Fiber Nederland profileert zich als een aanbieder van televisie, internet en telefonie via glasvezel, ze wekken zelfs de indruk dat het hún glasvezel is (lachertje), maar vergis je niet. Hun instap-abonnement is DSL (telfoonlijn), of er nu al glasvezel in je huis ligt of niet. Hun 'gratis' omzetten naar glasvezel gebeurt ook niet. De abonnementen die wél van glasvezel gebruik maken, zijn even duur of duurder dan die van goede aanbieders (waar ik Fiber Nederland niet onder reken). Vanaf het moment dat ik de (DSL-)zaak had aangesloten, heb ik geen moment beeld op de televisie gehad. Internet lag er om de haverklap langdurig uit. Van de toegezegde glasvezel-apparatuur heb ik na 5 maanden nog steeds niets gezien, terwijl ik dat volgens de helpdesk met een week in huis zou hebben. Die helpdesk wordt bevolkt door ongedresseerde apen en verstandelijk gehandicapten. Tenzij je geluk hebt, is die helpdesk trouwens onbereikbaar (een wachttijd van 15+ minuten met treitermuziekje betekent voor mij onbereikbaar). Mijn advies: trap er niet in, het is een waardeloos bedrijf. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-01-2017 door
Fiber is the worst internet company I experience in my international life: 2 weeks to make work the line and send back a defect box, when it takes 1 day in Holland to receive a package. Nobody answer the phone or emails. Even if I put in copy the owner of the company: Daan Hamoen. I lost of lot of time and money with them. No respect for their customers. Fiber is to blacklist and let die. Never start to work with. Jerome Chanson - Greenest Carwash ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-01-2017 door
Na een jaar prima stabiel internet te hebben gehad, dit jaar plotseling diverse storingen gehad waardoor in totaal 3 dagen gewoon geen internet. Op hun website niets te vinden over de status of iets dergelijks op die momenten.En dan het allerergste: de bereikbaarheid. Telefonisch gewoon niet bereikbaar, ik heb vaak na 45 minuten maar opgehangen. Chat werkt ook niet. Communicatie via My Fiber dan maar? Ja hoor, je ticket wordt na een week of 5 beantwoord.Opzeggen? Dat mag telefonisch of via My Fiber. Zelfde drama dus. Weer na 45 minuten opgehangen. Er staat in My Fiber nog een ticket open van 13 december en ik heb uit ellende maar een ouderwetse brief gestuurd.... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 12-01-2017 door
Na eerst een bevestiging te hebben gekregen dat de aansluitkosten gratis zouden zijn, enige weken later toch een factuur ontvangen waarbij 'eenmalige kosten voor internet en tv' à €49,95 doodleuk alsnog in rekening werden gebracht. De site biedt weliswaar ogenschijnlijk de mogelijkheid om een vraag te stellen, of een klacht in te dienen, of een chatgesprek te starten, maar geen van deze mogelijkheden blijkt te leiden tot enig respons. Telefonisch is men ook voortdurend onbereikbaar ( na 3 kwartier in de wachtstand nog steeds geen gehoor, geen enkele indicatie hoe lang het nog zou kunnen duren). Upgraden of wijzigen van het pakket lukt ook niet, want dat kan blijkbaar alleen telefonisch. Absurd dat men structureel zo weinig aandacht lijkt te hebben voor de kwaliteit van hun klantenservice. Nog nooit zoiets meegemaakt. Wat een zooitje. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-01-2017 door
Na aanmelding begin december al snel een keurige reactie en brief van fiber gekregen. "als je vragen hebt bel je snel en eenvoudig met 020-7605040"Maar daar wordt gewoon NIET opgenomen. 7 pogingen na ruim 45 minuten zelf afgebroken. Ook op mail (zelfs via Facebook en linkedin) en de chatfunctie is de reactie NUL.Daarom besloten om (binnen 2 weken bedenktijd) af te zien van Fiber maar ook dat kost veel tijd en energie. Teneinde raad maar per aangetekende post mijn afmelding doorgegeven.na een week automatisch bericht: "vanwege de drukte hebben wij helaas niet eerder kunnen reageren. Wij doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Wij hebben uw bericht bij de desbetreffende afdeling neergelegd, zij zullen contact met u opnemen"(tot op heden toe niets meer vernomen)En dan komt de ellende: Fiber heeft de migratie toch gewoon doorgezet met als gevolg dat we nu GEEN internet meer hebben, geen televisie meer kunnen ontvangen en ook de telefoon buiten werking is.Terugschakelen naar de eerdere provider is technisch niet mogelijk. Toch maar weer bellen met 020-7605040. Na 1 uur en 16 minuten in de wacht is het dan toch gelukt om een medewerker te pakken te krijgen. Natuurlijk blijf je correct en beleefd (hij kan er waarschijnlijk ook niks aan doen)Zijn reactie: Ze liggen administratief 'achter', vandaar de vertraging in het verwerken.Vandaag ontving ik per mail alweer een bericht van Fiber dat ze € 59,90 gaan afschrijven.Resultaat: Al 6 weken gedoe van een abonnement dat ik 5,5 weken geleden (binnen de bedenktijd) geannuleerd heb) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-01-2017 door
Na zes weken klagen/vragen nog geen enkele reactie van Fiber. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-01-2017 door
Na 2,5 maand nog steeds geen internet. Helpdesk is onbereikbaar. Met klachten wordt niets gedaan. Wat een klucht is dit een bedrijf. Mijn advies: doe het niet, kies een andere provider. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-01-2017 door
Alsjeblieft als je dit leest kies nooit voor dit afschuwelijke bedrijf. Je krijgt de diensten niet waar je om vraagt en als je je afvraagt waarom is er niemand of niks om je vragen te beantwoorden. Doe het gewoon niet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-12-2016 door
ik zou nooit aan beginnen zo slecht ze proberen zo veel mogelijk klanten binnen te halen en als zo ver is zoek maar lekker zelf uit van af begin problemen en dat is nog niet zo erg dat kan ook bij andere providers gebeuren maar dat ze dat niet oplossen dat is heel slecht klantenservice echt baalgelijk ze doen maar wat keertje 30min aan telefoon gezeten vraag gesteld en ze hangen zo op als ze niet weten ik wil eigenlijk geen tijd meer verspelen daar in gelukkig loop abonnement bijna af zou vast niet makkelijk zij om van af te komen zonder problemen als ik zo hier en daar lees NOOIT AAN BEGINNEN ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-12-2016 door
Trap er niet in: het kost iets minder, maar je krijgt helemaal niks ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 23-12-2016 door
Van de service bij Fiber hoef je niets te verwachten. Of je nu een e-mail stuurt of telefoneert, het is allebei waardeloos. De medewerker was zelfs zo gestrest dat hij ophing, nadat ik 45 minuten in de wacht had gezeten. Dus een email gestuurd, maar die is na 3 weken ook nog steeds niet beantwoord. Ze kunnen het duidelijk niet aan, al die aanvragen. De verbinding is overigens wel goed, ik heb echter nu televisie via mijn chromecast, want een utp kabel door mijn kamer vond ik minder. Maar met UTP kabel is de hd tv echt mooier. Maar heb verder niet gehoord of er hier een andere oplossing is. Jammer. Wat dat betreft was het bij Ziggo zo slecht nog niet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-12-2016 door
ik ben al drie dagen bezig om fiber te bereiken telefonisch maar wordt dus niet doorgeschakeld en ik moet opzeggen vanwege de 14 dagen bedenktijd want ik wil dit niet er is beloofd geen kopsten en dan blijk ik dus 9,95 verzendkosten moet betalen en een borg van 49 euro en dat geld heb ik dus niet ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-12-2016 door
Slechte ervaring met Fiber, vaste lijn sluiten ze al voor je af bij oude provider alvorens de nieuwe is geactiveerd. Krijg je eindelijk pakket binnen blijkt het een fout pakket te zijn. Als je belt geen gehoor, als je via het formulier contact zoekt kan je wachten tot je een ons weegt. En als je de tijd neemt om een e-mail te sturen, blijkt dat zonde van je tijd te zijn. De doos weer netjes dicht gedaan, en alles op de post gedaan voor een retourzending. Naar Veenendaal, Wiltonstraat 35, 3905KW. Gelijk maar e-mail gestuurd dat ze niet op mij hoeven te rekenen als klant.Daarbij komen dat ik van klant nummer FP549225 met de naam M. Hosni met order FS5659536 de datum 11-11-2016 tussen de papieren vond die voor mij bedoelt zijn. Zeer slordig!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 22-11-2016 door
Overgestapt van online, wat een verschil me wifi bereik is overal in het huis nu. En ik ontvang 100mb in plaats van de 30mb bij online.en dit allemaal met een goedkopere prijs :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-11-2016 door
Ik heb Maandag 14-11-2016 een tweede betalingsherinnering gekregen van het Internet wat ik nog niet betaald zou hebben. Dat heb ik gewoon de eerste van de maand al voldaan,maar ze doen voor de zoveelste keer hun administratie NIET goed. Want dit is mij al vaker over gekomen. En als je niet uitkijkt blokkeren ze je dienst ook nog.(Want daar zijn ze goed in hoor) Dit wou ik natuurlijk niet gaan laten gebeuren. Ik bellen....geen gehoor. Ander tijdstip weer bellen...weer geen gehoor. Nu ben ik gewoon 3 DAGEN VERDER EN HEB DE KLANTENSERVICE NOG STEEDS NIET AAN DE TELEFOON GEKREGEN. Ik vind dit ronduit BELACHELIJK en TOTAAL...niet kunnen. En het maakt me ook superboos en gefrustreerd als je alleen maar " liftmuziek en reclame blokjes hoort " met hun Kaspersky enzo.... VERSCHRIKKELIJK!!!! Op een gegeven moment dacht ik. Ik ga me inloggen bij " My fiber " Ik mijn klantnummer ingevuld en mijn genoteerde wachtwoord. Geeft die gewoon een paar keer aan dat 1 van de 2 niet klopt. Terwijl dat dus ECHT niet kan hè..Uit frustratie druk ik dan maar op " Wachtwoord vergeten " in de hoop een nieuwe te krijgen via mijn email zodat ik ze alsnog te pakken kon krijgen. Ik gedaan en ik ontving inderdaad een email. Alleen was deze mail LEEG met " Noreply@myfiber als afzender. Nah...ik werd natuurlijk nog kwaaier en heb boos op de mail gereageerd. Maar besefte me later dat ze het toch niet zouden gaan lezen/ontvangen vanwege de " Noreply " afzender. WAT EEN VERSCHRIKKELIJK ONGEREGELD ZOOITJE IS DAT FIBER ZEG....En dan zeg ik het nog netjes. IK ADVISEER OM NEVER NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE TE GAAN!!!! Hier ga je beschaamd en bedrogen uit komen.Wat ik wel nog aan iemand zou willen vragen. Heeft er iemand een " Email-adres " waar mijn bericht eventueel wel zal gaan aankomen als ik er een bericht naartoe stuur? Want morgen breekt dag 4 aan en nog steeds op geen ENKELE manier contact met ze gekregen...pfff.. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 15-11-2016 door
Sinds enkele maanden maak ik gebruik van Fiber internet. In eerste instantie gekozen voor de voordeligste optie want tja wat kan er nou fout gaan met Internet. In eerste instantie helemaal goed en naar volle tevredenheid gebruik gemaakt. Totdat wij gingen verhuizen. Daarna is het nooit meer goed gekomen. Minstens 20 x gebeld met de klantenservice, een KPN monteur en een Fiber monteur en drie maanden later nog steeds geen internet. Vorige week het verzocht tot ontbinden van de overeenkomst op basis van hun eigen algemene voorwaarden en zelfs daar krijg ik geen adequaat antwoord op. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Kies AUB een provider met een goede klantenservice anders zit je met straks ook met handen en voeten gebonden. Koude douche voor FIBER! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-11-2016 door
Ik heb fiber nu een paar maanden ik zou het aan iedereen aanraden verkoper heeft het goed uitgelgt internet en tv met goede kwaliteit en een mooi prijsje dat was bij Ziggo wel anders ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 22-10-2016 door
60 Dagen zinder internet ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-09-2016 door
nog nooit een bedrijf tegen gekomen wat zo minimaal en kinderachtig communiceert. Op vragen krijg je totaal een antwoord maar een of ander zwam verhaal. Op reclames zeggen ze dat ze de goedkoopste zijn , nou voor ADSL zijn ze de duurste en kunnen ze zeker niet concurreren tegen de prijzen en snelheden van Ziggo/KPN. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 29-09-2016 door
Wij hebben nu sinds een kleine tijd fiber. Kwa tv en internet en bellen helemaal perfect. Kwa klanten service kan het beter. 20 min. Wachttijd is echt veel te lang. Als je ze eenmaal spreekt dan weten ze wel waar ze over hebben. En helpen je dan ook echt goed. Ik wou een wifi repeter voor de fritsbox en hun wisten meteen welke ik moest nemen. Het is echt puur de wachttijd voor bellen en de chat. En post komt niet aan. Ze zeggen dat ze het hebben verstuurd maar we krijgen niks binnen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-09-2016 door
Mijn ticket aan de klantenservice van Fiber.nl staat nog steeds 'open'. Bellen naar hun 'helpdesk' is absoluut verspilde moeite, eerstens is het een Amsterdam nummer, en je wordt tot vervelens toe aan de lijn gehouden met een bandje met muziek, en nog een keer, en ja u raadt het al nog twee-drie keer hetzelfde bandje van vijf minuten irritante 'liftmuziek'. Als je het geduld kan opbrengen zonder de kat het gordijn in te trappen en je krijgt eenmaal zo'n Pipo di Pasta aan de telefoon, dan weet men van toeten noch blazen. 'Iets voor de interne dienst', 'Dat kan ik van hieruit niet voor u regelen'. 'Het is een technische vraag waar ik het antwoord niet op weet'....'Ik zal ervoor zorgen dat u teruggebeld wordt'....en dat kostte dus de belminuten mobiel naar een vast nummer, en twintig minuten 'Mantovani'. Ik zit nu al zes dagen te wachten op dat beroemde terugbel telefoontje.Ik ben van Ziggo overgestapt naar Fiber.nl. opgeleverd per 21 september 2016........op papier ja. Doe het zelf pakket gekregen, keurig tussen de 3e en 4e 'stap' van overstappen. Zelf klussen is niet zo moeilijk....tenminste als de monopolist UPC toentertijd de inkomende signalen die nodig zijn voor DSL, m.a.w. de hoofdaansluiting van de telefoon, niet had omgebouwd naar hun eigen 'kastjes' in de huiskamer en de meterkast. De door Fiber.nl bijgeleverde handleidingen binnen het 'Doe Het Zelf' pakket zijn dus niet van toepassing op aansluitingen die door UPC naar eigen hand zijn gezet om de inkomende signalen om te zetten naar hun modems en internetbellen.Ik denk dat ik niet de enige ben die tegen dat probleem is aangelopen in de gemeente Amsterdam, ben toch niet de enige met een huis uit 1927 met UPC modificatie.Enfin je legt dat dus uit aan die pipo, die zoals eerder in de reviews is aangehaald, best behoorlijk gebrekkig Nederlands kan wauwelen.Er bestaat dus een mogelijkheid tot het indienen via myfiber van een vraag, dat heb ik dus ook gedaan, maar antwoord op die vraag blijft uit......De eerste rekeningen, ja die staan al wel klaar om geïnd te worden door Fiber.nl.....Ordnung Muß Sein...Dan mag Ziggo volgens de mooie reclame van Fiber in de afgelopen jaren hun prijzen 8 x hebben verhoogd, maar je kan zeggen van Ziggo, en voorheen, UPC en Chello, dat die wel keurig hun klanten te woord staan met raad en daad.Bezint eer ge begint, schiet me te binnen.Natuurlijk moet ik zelf niet klagen of jammeren dat indien je een maagd drie maanden in een bordeel laat wonen, de maagd uiteindelijk na die drie maanden geen maagd meer is.Niemand heeft me onder dwang die overstap laten maken, dat heb ik zelf gedaan, een leermoment. Ja ook op middelbare leeftijd leert men af en toe nog een 'lesje'.Een klantenservice beoordelen die geen service heeft of kent, daar kan ik wel voor waarschuwen en dus bij deze. Men gaat hier van slecht naar uitstekend, maar de service van Fiber valt niet binnen deze twee uitersten....ze bungelen ver onder 'slecht'. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-09-2016 door
Misscomunicatie over het contract dacht zelf meer korting te krijgen dan beloofd, dit na het bellen met de klantenservice een compromis besproken waar ik blij mee ben. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-09-2016 door
abonnement aangevraagd bij Fiber, welkomstbrief ontvangen direct al een aantal vragen maar ze zijn niet te bereiken. 14 dagen bedenktijd om er van af te zien jammer dat daar dan alleen na die 14 dagen op gereageerd wordt. Als welkomstgeschenk gekozen voor installatie door monteur dat staat dan weer nergens vermeld dus helaas kan je zelf gaan doen. Je kunt ze alleen bereiken door boze mail te sturen dan reageren ze wel direct. Dit is een gevalletje voor het programma Opgelicht of Radar ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 06-09-2016 door
In het begin al ontzettend veel problemen gehad met Fiber door beloftes welke ze niet nakomen. Nu bij het beëindigen van het abonnement weer problemen. Ik zou dit bedrijf echt niemand aanraden. Hun klantenservice is echt waardeloos. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-08-2016 door
Na vorige week Fiber internet aangevraagd te hebben, heb ik vandaag getracht te achterhalen of de provider de oplevering per 30-09-2016 kan realiseren. De helpdesk is erg slecht bereikbaar, je staat vaak meer dan 20 minuten in de wacht. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn zonder kennis van zaken en wordt je keer op keer naar de chat op de site verwezen voor je vragen. Deze chat is echter nog slechter bereikbaar dan de klantenservice. Er komt vaak geen reactie en als er al iemand reageert na een half uur, sluit deze persoon de chat na 10 minuten omdat je niet direct gereageerd hebt. Zelfs het beëindigen van het abonnement binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd is een drama. In de welkomstbrief is opgenomen dat je je abonnement kunt beëindigen door de klantenservice te bellen. Vervolgens sta je 20 minuten in de wacht, krijg je een slecht Nederlands sprekend persoon aan de lijn, die je doorverbind met de afdeling opzeggingen. Wederom weer 15 minuten in de wacht om uiteindelijk iemand aan de lijn te krijgen die je vrolijk vertelt dat je je de opzegging ook via dezelfde online chat dient te regelen.Kortom, een waardeloos en tevens erg slecht bereikbaar bedrijf. Nooit aan beginnen!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-08-2016 door
Bij Fiber aangemeld. Contract ontvangen. Nog een aantal vragen over de inhoud van het contract. Er was geen contact meer met Fiber te krijgen. Uiteindelijk contact via Facebook. Er werden allerlei dingen toegezegd zoals nummerbehoud en een gratis maand internet vanwege het ongemak. Ik heb gevraagd om dit te bevestigen als bijlage aan de orderbevestiging maar dit werd geweigerd en kon alleen afgehandeld worden na activeren van de lijn. Dit betekend dat je er 2 jaar aan vast zit en je geen bewijs heb van de afspraken. Dus voor mij geen Fiber of ze zullen hun procedures moeten wijzigen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-08-2016 door
Ik heb fiber besteld en pas na de 2 weken bedenktijd ontvangen. Toen ik het boekje las, wilde ik ervan af zien. Daar waren kosten aan verbonden die na wat mailen alleen maar hoger werden. Ik heb eind juni de spullen meteen terug gestuurd, ik wilde van het hele fiber af. Na het mailen heb ik gebeld en na een lang telefoontje een afkoopprijs afgesproken. Half augustus krijg ik ineens een rekening omdat ik niet alle spullen terug gestuurd zou hebben. Ik word gewoon beschuldigd van diefstal! En waarom hebben ze dat niet eerder gemaild.....omdat ze nog meer geld uit me willen trekken! Natuurlijk heb ik meteen alles teruggestuurd. Ik ga er vandaag nog een advocaat opzetten, fiber brengt de agressieve mens in mij naar boven. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 19-08-2016 door
Sinds een jaar wonen wij in IJsselstein. Tot kort geleden kon je hier alleen Caiway of Fiber glasvezel internet aan laten sluiten. We hadden als eerst caiway, ietsje duurder, maar de kwaliteit was slechter als onze oude kabel internet/ADSL die we voorheen hadden( met de laagste snelheid). Glasvezel zou sneller moeten zijn blablabla, maar daar merkten wij helaas niets van. Nadat zij onaangekondigd een prijswijziging wilden doorvoeren namen wij dat aan als het moment om over te stappen....Welkom bij FIBER dachten wij! Wat een ongeloofelijk slechte service! Ik heb in die 30 jaar dat ik als volwasse persoon mijn eigen dingetjes moet regelen, nog nooit met zo een slechte en associale klantenservice te maken gehad. Alsof ik een actieve dienst draaide in het jongerencentrum van Amsterdam! Noch de toon, noch de luisterkwaliteiten, noch het begrip of respect voor de klant...Ik belde in eerste instantie om over te stappen en maakte duidelijke afspraken. Er is mij uitgelegd waarom Fiber wel beter internet zou kunnen leveren. De desbetreffende jongeman heeft mij diverse kortingen beloodf en afspraken gemaakt. De maand erop werd er van alles en nog wat afgeschreven en op het moment dat ik hiet over contact op nam werd er luchtig over gedaan... Ik woon in een 3 kamer woning, begane grond en eerste verdieping. Nou mijn internet haalde de eerste verdieping niet... Op het moment dat ik daarover belde en vroeg hoe dat zou kunnen komen werd ik afgesnauwd.Erg jammer, ik kijk er naar uit tot dat mijn contract afloopt, weg weg en nog eens weg! Alleen al om de service. Als je bij de klantenservice werkt moet je gesprekleider kunnen zijn en het gesprek kunnen sturen, volgens mij worden ze daarvoor getraind.. Maar dit! Pff... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-08-2016 door
Router is 2 maanden te laat gestuurd nadat ik 1,5 maand aan het bellen ben om een router te krijgen. Inmiddels al wel een rekening van 112euro via een deurwaarde terwijl er geen factuur na mij is gestuurd. Na contact op te nemen met de klantenservice word mij meegedeeld dat ik eerst het bedrag van 112euro over moet overmaken en dat word dan naderhand verekend. En daarbij zullen de diensten binnen 3 dagen actief worden gesteld. Heb dit bedrag netjes overgemaakt en in plaats van dat mijn diensten actief worden krijg ik een rekening van dezelfde deurwaarde ter waarde van 59euro. En word mij weer netjes door de klantenservice in he gelijke gesteld maar zegt er nadrukkelijk weer bij eerst het bedrag overmaken en daarna word het verrekend. Ik zit tot op heden zonder internet en tv.Ik zou graag het contract willen opzeggen want voel me genoodzaakt om naar een andere provider te gaan die wel zijn verantwoordelijkheid neemt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-07-2016 door
Ik herken veel, zo niet alle klachten die hier besvhreven worden, en ook ik mocht de resterende periode afkopen. De twee weken bedenktijd waren voorbij voordat ik het pakket binnen kreeg, en zo weet je dus nooit of het bevalt of niet....Een van de settopboxen gaat niet meer aan; gisteren wilde hij niet uit, dus de stekker eruit, 5 minuten gewacht, stekker erin, maar geen resultaat. Internetsnelheid is redelijk, telefoon slecht, en televisie zwaar teleurstellend: het HD-beeld van Fiber is nog niet eens zo mooi als het standaardbeeld van Ziggo!!! Ik zit mijn jaar wel uit, maar daarna: NOOIT MEER FIBER!!!!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-06-2016 door
Als je een abonnement hebt bij Fiber en je kan je abonnement tijdelijk niet gebruiken dan moet je gewoon dokken bij Fiber want daar hebben ze geen boodschap aan.Ik heb onlangs een huis gekocht welke nu gebouwd wordt en ben ik tijdelijk bij ieman ingetrokken om geen dubbele maanlasten te hebben.Ik wilde het abonnement laten pauzeren en op enig moment weer hervatten. Nou dan ben je bij Fiber op het verkeerde adres, geen enkel begrip voor e situatie. Erger nog, men ziet wel een mogelijkheid om het abonnement te pauzeren maar dan moet je een jaar langer abonnement afnemen.Het is toch schandalig at je geen gebruik kunt maken van het abonnement maar wel moet betalen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 09-06-2016 door
Ik zit nu al sinds februari zonder televisie verbinding. Ook al vaak genoeg met klantenservice gebeld die mij iedere keer dezelfde handelingen laat verrichten zonder resultaat. Ook de nieuwe Setup box leverde geen resultaat op. Vandaag 40 minuten aan de telefoon gezeten met klantenservice(Heer Cherta)die mij de Fritz box liet resetten. Hierna had ik ook geen internetverbinding meer. Volgens deze heer was het wachtwoord admin of Admin en nadat het verbinden niet lukte gaf hij me mee dat de Fritzbox defect is en mij een andere gaat toesturen.Dus nu geen tv en geen internet! Excuses voor het ongemak krijg je dan te horen.Gelukkig zag ik zelf achter op de modem de 20 cijferige WPA2 wachtwoord staan waarna ik nuweer internet heb.Wat nu met de setup box? Ik betaal nu voor een dienst die al maanden niet word geleverd.. klantenservice weet het ook niet op te lossen.. Wie dan wel? Sinds mijn verhuizing heb ik verplicht een nieuw pakket gekregen waar ik ook voor tv betaal. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-06-2016 door
Ik kreeg een snelheidsgarantie van 50 Mb, maar bleek na activeren maar 30Mb te halen. De snelheidsgarantie blijkt een ondergrens van 80 procent te hebben, dus max. 40 Mb ipv 50. En die moet je testen met kabel, in veilige modus etc. Stelt dus weinig voor die garantie. Ook de modem stond me niet aan (weinig instelbaar, lage snelheid). Daarom wilde ik (binnen 14 dagen na levering) opzeggen. Wat blijkt: die termijn gaat volgens Fiber in vanaf de bevestigingsbrief. Ik mocht dus niet gratis opzeggen, ook al gaf mijn rechtsbijstandsverzekering aan dat ik wel degelijk in mijn recht stond. Hun afkoopvoorstel: ik moet alle abonnementskosten plus 120 Euro betalen. Dus MEER dan de kosten voor het jaarabonnement. Wat mij betreft loze beloftes en volstrekt onredelijke behandeling. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 31-05-2016 door
Ik heb mijn abonnement opgezegd, in januari. Eind februari zou ik het bedrag terug krijgen. Niets ontvangen eind februari, weer gebeld etc. Eind maart zou ik het krijgen, eind maart weer niets ontvangen. Weer gebeld natuurlijk. Klacht ingediend, ik zou het eind april krijgen. Eind April natuurlijk niets ontvangen. Ik zou het eind Mei ontvangen, het is nu eind Mei, je raad het al nog steeds niets ontvangen. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Weden dat het snel op mijn rekening staat. Het is echt een oplichters bende. Ze beloven altijd van alles, en ze komen niets na. We nemen Uw huidige abonnement over, onzin. Uw hoef Uw abonnement niet op te zegen, onzin. ga zo maar door. Je geld moet je maanden op wachten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-05-2016 door
Goed geholpen. Aansluiten een makkie en stabiel en snel internet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 06-04-2016 door
Ik ben ongeveer 2 jaar klant geweest. Het ging eigenlijk meteen mis vanaf de eerste dag.1. De deurverkoper had ons een Samsung tablet beloofd, uiteindelijk kregen we een tablet van een of ander gaar merk waar je niets mee kon.2. Behoud van telefoonnummer was in eerste instantie niet goed doorgekomen, en het duurde lang voordat de telefoon werkend was.3. Het aansluiten van een tweede TV ging ook moeizaam, ze adviseerde me een splitter te gebruiken (en kopen), dit werkte echter erg slecht. Maanden later hebben ze na veel aandringen een extra "poort" open gezet op de modem voor een 2e televisie signaal.4. Na het veranderen van mijn rekeningnummer hadden ze de digitale machtiging niet aangepast, hierdoor konden de maandelijkse kosten niet worden afgeschreven waar ik pas achter kwam toen ik een brief kreeg van een Incasso bureau. (berichten van Fiber waren blijkbaar in de SPAM terecht gekomen, in plaats dat ze dan even bellen....). Uiteindelijk heb ik nog zelf de incasso kosten moeten betalen terwijl Fiber de fout had gemaakt. Coulance kennen ze daar niet.5. Na het opzeggen moet je de hardware en zelfs de HDMI kabels (weet ik veel welke van hun waren, ik heb er zoveel) retour sturen op eigen kosten. Een antwoordnummer hebben ze bijv. niet. Uit het verleden weet ik dat andere providers netjes retourneer dozen opsturen. Zo professioneel zijn ze bij Fiber dus niet. Typisch.Buiten de service was de kwaliteit van de televisie zelf wel goed. HD beeld was erg scherp en weinig storing gehad met televisie kijken, wel een paar keer met internet storing gehad maar dit gebeurt ook bij andere providers.Op basis van mijn ervaringen zou ik adviseren om NIET voor Fiber te kiezen.(Momenteel heb ik een all-in-1 pakket van Telfort, werkt vanaf de eerste dag perfect en krijg daar meer voor minder geld.) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-04-2016 door
The internet itself works ok, though there is the occasional disconnection (with no explanation or apology, of course).However, the installation and quality of customer service is among the worst I have ever experienced from a company. The modem did not arrive by the connection date, even though I had someone wait at home the entire day (at great inconvenience) to receive the delivery. I had to email, chat, call repeatedly (5 or 6 times) to get them to send the modem. When the modem was finally delivered, 10 days late, I asked very reasonably for a refund for the period during which I was not using the service. Why should I pay for a service I have not been able to use, through no fault of my own? It was, after all, their fault that the modem was delivered late. After more than a month of asking repeatedly for this refund, they finally said that they could not give me a refund because they had apparently tried to deliver the modem before but no one was at home.This was a blatant lie, because there was no notification of delivery prior to when it was actually delivered, and when I asked for evidence that they had attempted delivery, they refused to respond. So, not only did I have to endure a hellish experience getting connected to the Internet, but they would not even refund me when I could not use their service due to their own incompetence!If you need a fibre connection, go with Caiway - maybe you will pay a bit more but their customer service seems to be much better from reviews I've seen. Unfortunately I am stuck on a two year contract with these scumbags and wish I could escape their clutches but cannot. I only hope that I will not have to communicate with them again before my contract is up. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Omdat in de regio Almelo de aansluiting op Ziggo werd opgezegd begin 2015 konden de Almeloers kiezen uit glasvezel van Fiber, Caiway of CBizz. Omdat wij twee vaste telefoonaansluitingen hadden (privé en zakelijk) en Fiber de enige aanbieder (op dat moment) was voor twee lijnen hebben wij voor Fiber gekozen. Het nakomen van de contractvoorwaarden is echter vanaf dag één zeer nalatig geweest van de kant van Fiber. Helaas hebben wij tot de dag van vandaag (een jaar later) nog altijd last en kosten door Fiber.In begeleidende mail waar wij op 18 april 2015 ons abonnement PER DIRECT opzeggen kun u een verloop lezen van de nalatige levering van diensten en de zeer onvoldoende communicatie vanuit Fiber. Om onze mail kracht bij te zetten hebben wij de betaalde abonnementskosten teruggeboekt. Wij hadden in twee maand tijd immers nog nooit een oplossing of een alternatief mogen ontvangen van Fiber, ondanks dat wij meer dan wekelijks contact hadden gezocht om ons probleem opgelost te krijgen. Met het terugboeken zouden ze wel snel reageren dachten we.....Wij hebben dus welgeteld van 19 februari 2015 tot en met 18 april 2015 maar deels van de diensten van Fiber gebruik gemaakt. Vanaf begin april was Caiway onze provider, maar vanwege nummer portering hebben wij gewacht tot alles goed was afgerond met Caiway voordat wij Fiber opzegden.Op 19 juni kregen we op MyFiber een bevestiging dat we het contract hadden opgezegd. Geen enkele reactie over de teruggeboekte kosten ..... Maar contract opgezegd; we zijn geen klant meer!Toen is op 14 en 15 juli 2015 pas op onze terugboeking gereageerd (3 maand later; midden in de vakantie!!) middels mail op MyFiber (daar hebben we niet op ingelogd tijdens de vakantie, als je al 3 maand niets hebt gehoord) en 5 brieven bij thuiskomst over achterstallige betalingen. Omdat wij deze brieven kregen in onze vakantie en wij op 9 augustus thuiskwamen hadden wij de formele betalingstermijn ook nog eens gemist. Dit betrof rekeningen over de maanden februari tot en met mei. De rekening van juni hebben wij niet teruggeboekt op dat moment. Er werd ons telefonisch medegedeeld dat de consument niet zomaar op kan zeggen, ook al voldoet Fiber niet aan de levervoorwaarden, en dat wij de datum van opzegging + twee maanden moesten doorbetalen. Wanneer we niet op 12 augustus zouden betalen zouden er waarschijnlijk incassokosten overheen komen van minimaal EUR 44 per aanslag.Omdat ook de telefonische medewerker in het geheel niet mee wilde werken (niet doorverbinden, niet opzoeken of er al een incassobureau was ingeschakeld, niet tegemoet komen in eerdere acceptatie contact opzegging, etc) en het feit dat ik er simpelweg vanaf wilde hebben wij de openstaande bedragen toch betaald.We hebben dus totaal EUR 320.83 betaald voor een effectief gebruik van een deel van de gecontracteerde diensten van Fiber van 19 februari tot 18 april: dat is 2 maanden! Een maandtarief van EUR 160!Op 3 september ontvingen we geheel onverwacht toch een soort van tegemoetkoming in de vorm van een tegoed factuur van EUR 71.93. Voor de maanden mei en een deel van juni. Te verrekenen op onze volgende factuur.... Je raadt het al ..... nooit gebeurd! Maar we hadden geen zin in weer een slepend verhaal en zagen deze mail als "eindafrekening" Einde Fiber!Het routerkastje van Fiber hebben we nog gehouden. Dat konden we niet meer gebruiken, maar net als bij Ziggo zouden we binnenkort wel de vraag krijgen om het kastje terug te sturen nu alles afgewikkeld was. Dat verzoek kwam echter niet en het kastje bleef liggen .... Totdat er op 24 december 2015 een AUTOMATISCHE INCASSO van onze rekening ging van Fiber voor EUR 296.07.Een automatische incasso..... We zijn geen lid meer van Fiber; we hebben geen relatie meer met Fiber .... hebben zij wel het recht om een automatische incasso te vorderen? En zo ja, hoe komen we daar per direct vanaf? Het bleek dat het om BOETEKOSTEN ging voor niet niet-opsturen van het kastje (kosten hardware). Geen vraag om het kastje op te sturen; enkel een automatische incasso om boetekosten af te schrijven. Ook deze kosten hebben wij per direct teruggeboekt natuurlijk en het kastje direct na kerst aangetekend opgestuurd. Bas heeft gebeld voor het adres en we konden het inderdaad gewoon terugsturen. Op MyFiber onder klantenservice (niet bij berichten of via e-mail, waar de andere correspondentie instaat) staat namelijk op 18 december (dat zagen we toen we de hele site doorkeken):"Geachte heer Van den Ham, Ondanks de herinnering hebben wij de hardware niet retour ontvangen en hebben de kosten hiervan in rekening gebracht. U kunt altijd nog de hardware retourneren en zullen wij deze kosten retourneren. Ons retour adres is: Fiber Nederland, Wiltonstraat 35, 3905 KW Veenendaal Met vriendelijke groet, Fiber Nederland" De zending is met PostNL 3SMYPA678643665 op 28 december aangekomen bij Fiber.Op 30 december stond er op MyFiber een herinnering voor de betaling van EUR 296.07 en op 11 januari 2016 een ingebrekestelling voor dat bedrag. Het kastje is echter geretourneerd en wij hebben dus niet betaald. Contact opnemen hebben we bewust niet gedaan, omdat dat ook in eerdere gevallen niets heeft uitgehaald en de looptijd van de Fiber administratie gemiddeld 3 maanden is, dus "we geloofden het wel".We dachten dat het nu echt voorbij was totdat er op 2 februari geheel onverwachts twee enveloppen van Bos Incasso bij ons in de bus vielen voor een bedrag van EUR 497.91 en EUR 358.98 (zelfde bedrag minus correctie EUR 120.93). Dit was voor niet-geretourneerde hardware. De hardware van Post NL code PostNL 3SMYPA678643665, die op 28 december om 13.01 uur door "Jan" in ontvangst is genomen op het door Fiber gegeven retour adres! Een volle maand later!Op dat moment voelden wij ons genoodzaakt een advocaat in de arm te nemen, daar alle andere contactmomenten met Fiber ons totaal niet hebben geholpen! De advocaat heeft uiteindelijk duidelijkheid kunnen krijgen van Bos en wij hebben gisteren een brief van Bos ontvangen dar "...Client.... het incassodossier wenst te sluiten...."Maar van Fiber hebben we niets gehoord. Geen excuus, geen compensatie, helemaal niets. Ik heb vandaag weer gebeld met Fiber en een uiterst vriendelijke Sharida heeft mij te woord gestaan en die zij dat er 11 maart 2016 een credit factuur is aangemaakt en volgens de voorwaarden van Fiber zal dat binnen 56 dagen na aanmaken factuur betaald worden.Maar wij zijn helemaal geen klant meer van Fiber! Als wij een tegoed hebben bij Fiber had dat 56 dagen na bevestiging opzeggen contract overgemaakt moeten worden. Fiber leeft haar eigen voorwaarden niet na; zij levert niet de diensten (twee telefoonlijnen) die wij af wilden nemen en zij storneren tegoed bedragen niet binnen de door hun vastgestelde termijn. Er is al in 2015 geconstateerd dat er een tegoed was van EUR 120.93, maar dat hebben wij als cliënt nog steeds niet mogen ontvangen.Graag willen wij van u (of van de instanties op de maillijst) antwoord op de volgende vragen:We willen bevestiging dat het automatisch incassorecht per direct ophoudt. We willen het bedrag van EUR 120.93 (stornobedrag) op onze bankrekening binnen 5 dagen (zoals onze advocaat heeft gesteld in bijgaand schrijven d.d. 26 februari 2016). We willen een passende compensatie voor de geleden kosten in belminuten, uren besteed aan deze klacht, gemiste omzet in eerste 10 dagen en verdere 3 maanden zonder tweede telefoonlijn en de advocaatkosten in de laatste maanden.Graag horen wij zeer spoedig van u.Hoogachtend, Edith van den Ham ---------- Doorgestuurd bericht ---------- Van: "Bas Van Den Ham" Datum: 18 apr. 2015 19:54 Onderwerp: Opzegging abonnement Aan: Cc:L.S.,Hierbij zeggen we ons abonnement op Fiber per direct op. Ons klantnummer is: xxxxxxIn november 2014 hebben we ons aangemeld bij Fiber,omdat Cogas de samenwerking met Ziggo zou verbreken in Twente. Wij hebben bewust niet voor Caiway gekozen, omdat Fiber ook een professionele uitstraling had, goede recensies op internet en de mogelijkheid om twee telefoonnummers in één abonnement aan te vragen. Omdat mijn vrouw ZZP-er is vanuit huis, hebben wij twee telefoonlijnen in gebruik; één privé en één zakelijk.26 November kregen wij keurig bevestiging van aanmelding en was het wachten op de aansluiting. 19 december volgde nog een orderbevestiging. Omdat wij pas in februari 2015 van Ziggo zouden worden afgesloten hadden we geen haast. 8 Januari 2015 kregen we een brief met inloggegevens. 27 Januari een automatische melding dat het installatiepakket is opgestuurd Bij navraag per telefoon bleek dat het pakket -door leverproblemen- niet verstuurd was, maar er is ons verzekerd dat het uiterlijk op 13 februari 2015 zou komen. 13 februari is de aansluitdatum bij Fiber, maar GEEN installatiepakket ontvangen Er is ons toen verzekerd dat het pakket uiterlijk op 19 februari (afsluitdatum Ziggo) zou komen. Op 18 februari is het pakket gekomen. Gezien mijn werkdiensten heb ik die dag geen tijd gehad om het pakket te installeren. Op 19 februari zijn wij rond 9.00 uur afgesloten van Ziggo. Geen TV, telefoon of internet meer. Ik heb toen meteen het installatie pakket aangesloten en internet en TV werkte na enige momenten weer. De Tv heeft in de gehele periode soms uitgevallen en de opneem functie heeft ook nooit gewerkt. Echter de telefoon werkte maar op één lijn, met een niet bekend nummer, dus alleen uitgaand te gebruiken. Het porteren van onze eigen nummers zou tot 8 werkdagen kunnen duren! Op dat moment waren wij dus op beide telefoonnummers NIET te bereiken, zakelijk en privé niet. Wij hebben daarop meteen met Fiber gebeld, omdat het ons inziens niet onze fout/probleem was, dat Fiber het installatiepakket niet op 13 februari kon leveren. Wanneer zij dat wel hadden gedaan hadden wij tot 19 februari immers nog gewoon van de Ziggo-lijn gebruik kunnen maken, totdat de nummers geporteerd waren. Ik heb herhaaldelijk gebeld en gechat met Fiber medewerkers om tot oplossingen te komen en/of compensatie, maar niets heeft geholpen. Sterker nog; wij zijn in die periode nooit actief benaderd door Fiber met oplossingen/meedenk ideeen. Op 24 februari was de nummer portering rond en -bij toeval- had ik op 19 februari eerst het zakelijke nummer overgezet. Tot mijn verbazing kon ik ons privénummer vervolgens niet eens overzetten ..... Wij hebben tot de dag van vandaag GEEN gebruik kunnen maken van ons privé telefoonnummer. Wij hebben bijna wekelijks contact gehad met jullie helpdesk, wij zouden van prioriteit laag, naar hoog, naar urgent, naar superspoed gaan, maar niemand heeft ons kunnen helpen. Niemand heeft ons benaderd tot en met 3 april 2015. Wij hebben alle contact zelf moeten zoeken. Alleen het afboeken van de abonnementsgelden is tijdig gebeurd, voor de rest heeft Fiber niets voor ons gedaan om hun deel van de overeenkomst -namelijk TV, internet en twee telefoonlijnen- na te komen. Fiber is in gebreke gebleven hierin, zelfs na herhaaldelijke klachten aan de helpdesk.Daarom zijn wij op 3 april 2015 overgestapt naar Caiway.De tweede telefoonlijn hebben we via Voip en beeindigen hierbij het abonnement op Fiber. Fiber heeft zich niet aan de overeenkomst gehouden en wij zien ons dus ook genoodzaakt onze kant van de overeenkomst (namelijk abonnementsgeld betalen) ook te verbreken. Alle abonnementsgelden zijn teruggeboekt.Graag ontvangen we van u een bevestiging van deze contractbeeindiging.Mvg, Bas van den Ham ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-03-2016 door
Op 12 july colporteur Hr mulder aan de deur gehad en een abonnement afgesloten van Fiber .Gouden bergen werden beloofd maar na een een zeer vervelende aansluiting waar bij van alles niet werkte bleek ook de analoge radioaansluiting er niet te zijn hiervan was mij door die mooiprater niets gezegd .Kosten een dab tuner 200 euro .ook de beloofde 2 vliegtickets die een jaar geldig zouden blijven kwamen maar niet.Na aandringen stuurde men mij een inlogcode waarme ik de tickets kon activeren hiervoor gold wel een reserveringsperiode van 1mrt-10 mrt.2016.In deze periode 20 maal geprobeert in te loggen en te activeren maar de site bleek onbereikbaar net als de bijbehorende helpdesk. Na verschillende mails op myfiber waarop niet of nauwlijks werd geantwoord kwam geen antwoord heb toe de livechat geprobeert ook die werkte niet .Uiteindelijk kreeg ik de melding dat er een algemene storing was. op de negende dag contact gezocht via de mail met het reisbureau die deze tickets regelt en wat bleek mijn code was al verlopen sinds 12 feb dus ik heb gewoon een ongeldige verlopen code gekregen .Ook hierop nog steeds geen antwoord van Fiber .Dit alles is zo te lezen typisch Fiber binnenhalen liegen en bedriegen en vervolgens ook nog haar verplichtingen niet nakomen en dan ook nog die superslechte Klantenservice klantenservice mijn advies GA NIET MET DEZE BEDRIEGERS IN ZEE ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-01-2016 door
Ik zie ook op deze site veel mensen die zeggen blij te zijn met hun nieuwe Fiber abonnement. Eerste weken, tja het werk, beetje stil staand beeld maar je hebt er vertrouwen in dat het wordt opgelost. Tot je een tijdje verder bent....!! Foutieve facturen die ze pas terug boeken na 154 dagen. spookfacturen waar de klantenservice zogenaamd niks van snapt maar vervolgens ook 154 dagen rente trekkend bij hun op de rekening blijven staan, en als je eenmaal opzegt dan begint het feest, wens die mensen daarom ook veel sterkte toe. Eerst komt er nog 1 onterechte factuur, ken meerdere gedupeerde van fiber waarvan ik er zelf ook 1 ben en allemaal hebben ze die mogen ontvangen, en na het retour zenden van de hardware ontvangt u "jawel" de kosten voor het niet retourneren van de hardware. aangetekend of niet, hij zal ook bij u komen! Na ongeveer 10 keer te bellen met elk 30 tot 40 minuten in de wacht te hebben gestaan verteld een student jou dat er waarschijnlijk wat is mis gegaan. wordt "spoedig" opgelost, maar pas na 154 dagen kunt u dit terug ontvangen maar dat zeggen ze er niet bij.Hierover trekken ze vriendelijk wat rente en uiteindelijk hebben ze de lonen voor de studenten op deze manier al weer betaald.Begin er niet aan mensen, en ben je er net aan begonnen, SUCCES je hebt het nodig. je Fiberleven gaat een hel worden! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-12-2015 door
Niet bereikbaar, geen reacties op vragen, aanvraag van ADSL loopt nu al 1,5 maand. Nog steeds niets bekend.Begin niet aan Fiber! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-12-2015 door
Keer op keer krijg ik bericht van incasso maatschappijen dat ik achterloop met betalingen terwijl ik op mijn eigen bankafschriften en zelfs op hun EIGEN SITE zie dat ze gewoon betaald zijn. Klantenservice is een drama. Het duurt minimaal 15/30 minuten voordat je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt en vervolgens luisteren ze gewoon niet eens naar je.Ze blijven zeggen dat ze niks voor je kunnen doen omdat ze de betaling al uit handen hebben gegeven, terwijl de laatste brief van hun kant toch echt zegt, betaal binnen 5 dagen of we geven het uit handen. En als je dan de volgende dag betaald, is het al uit handen gegeven. Wat een rotzooi daar.Ik heb al zo veel facturen gewoon dubbel betaald omdat ik gewoon internet nodig heb en zij hoog bij laag blijven volhouden dat het niet betaald is. Terwijl mijn bankrekening toch echt iets heel anders zegt, en ik daar ook hard bewijs van heb.Ga nooit, maar dan ook nooit, in zee met FIBER! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-12-2015 door
Na een periode van stilstaande beelden zijn we nu eindelijk zover dat we redelijk ongestoord TV kunnen kijken. Als je je niet stoort aan blokjes in beeld dan. Maar ja, zij vinden dat ze het hebben opgelost. Het woordje klantenbinding is bij dit bedrijf een onbekend begrip. Het enige dat ze interesseert is het snel cashen. Ik ben die oplichterbende zat en kan niet wachten tot ik overga naar een ander bedrijf. Het is jammer dat ze niet lager kunnen scoren dan slecht. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-11-2015 door
FIBER Waardeloos bedrijf!! Eerst een vrouw van 90 jaar oud een contract aansmeren met het allersnelste internet (volledig overbodig) en dan ook nog een contract voor 24 maanden. Vervolgens als de tv niet werkt willen ze liever geen monteur sturen of je moet er €80,- voor neertellen. En anders gaan ze meerdere keren uitmeten wordt het doorgezonden naar de storingsdienst blah blah blah(vraag je, wanneer weet ik dan meer?.....ja, zo spoedig mogelijk is het antwoord) krijg je een nieuw kastje opgestuurd (werkt ook niet)en nog steeds geen monteur willen sturen. Ondertussen zit mijn oma nu bijna een week zonder televisie en zijn we nog geen ruk opgeschoten. En als je vervolgens wat te melden hebt over de service dan word je word je toch liever verzocht hen daar niet mee lastig te vallen. Dit zegt genoeg denk ik. Hoop dat iedereen die ook maar overweegt om bij Fiber te gaan dit ook te lezen krijgt. Een uitzonderlijke slechte service!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 06-11-2015 door
Ik heb Fiber nu een paar weken geleden geinstalleerd bij mijn ouders, omdat dit voor glasvezel toch wel de goedkoopste was. Ze gebruiken twee tv's eentje beneden en een boven en ik moet zeggen alles werkt gewoon prima. Het instaleren was zo gedaan en voor mijn ouders is het echt prima. Zelf heb ik KPN en dat vind ik toch even wat luxer allemaal maar dat is ook wel terug te zien in de maandprijs. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-11-2015 door
Na 1,5 week het aansluitingspakket pas ontvangen. Internet werkte niet, daarom geprobeerd te technische dienst te bellen die pas na 3! weken de telefoon opnamen (Je kunt niet langer dan 20 minuten per keer in de wacht staan anders krijg je een zenuwinzinking van de irritante krekelgeluiden). Het bleek dat het verkeerde wachtwoord was mee gestuurd. Abonnement ging pas in vanaf die datum dus we zitten nog eens 1,5 maand langer aan dat stomme abonnement vast ook. Het internet is ook vaak traag. Erg slecht en spijt van. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-11-2015 door
Zeer veel technische storingen gehad, vooral met tv. Geen beeld door blokjes, geluid en beeld niet synchroon, opnamen die niet afgespeeld konden worden, helemaal geen diensten. Heel vaak contact gezocht met de klantenservice. Medewerkers zijn niet goed in staat om tot een oplossing te komen en loggen de klachten slecht (de volgende weet niet waar het vorige gesprek over ging of gemelde klachten 'verdwijnen' uit hun gegevens). Ze zijn zeer slecht bereikbaar (wachttijden tot een uur) en ze bellen nooit terug. Het is daardoor niet mogelijk om iemand met inhoudelijke kennis en beslissingsbevoegdheid te spreken te krijgen. Ik wacht nu al maanden op geld wat van mij is (borg voor teruggestuurde hardware en ten onrechte geïncasseerde bedragen.) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 02-11-2015 door
Fiber is echt dramatisch. De telefonische helpdesk is zeer klantonvriendelijk, schriftelijk en online reageert men niet, de prijs lijkt gunstig totdat je ontdekt dat je maar een paar zenders in HD hebt, ze sturen onterecht een incassobureau op je af, etc. Eén grote Afrader met een hoofdletter A. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-10-2015 door
Wij hebben vanaf dag 1 met fiber al klachten lopen met beloftes die zij maken en niet nakomen.Met rekeningen komen via het incasso bureau die wij moeten betalen en al lang betaald zijn.En dit Keer op keer. Nog steeds ben ik niet van ze af, want ze komen nu weer met een incasso bureau, waarin ze aangeven dat wij twee maanden niet hebben betaald. Maar zij hebben deze nooit afgeschreven. Dus als je lange tijd met mails brieven en telefoontjes wil bezig zijn. Dan houdt Fiber je daar zeker mee bezig. Slechte zaken Irritant en vooral vermoeiend!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-09-2015 door
SPIJT van Fiber. Had eerst 2jr. Tele2 en nooit problemen. Eerst werkte er niets moest na veel tamtam een monteur komen voor iets wat de klantenservice ook had kunnen oplossen. 3 weken vanaf de aansluiting niets gehad. Daarna in 5min. gepiept. Hierna deed de TV het heel slecht en liet de klantenservice me in totaal meer dan 4 uur hangen in de wacht. Probleem is en blijft onopgelost. Ze nemen niet op of anders onderneemt men geen actie. 1 jarig contacht duurt me nu al veel te lang. IK WIL AF VAN DEZE PRUTSERS! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 22-09-2015 door
Glasvezel van hun genomen omdat de aanbieding en voorwaarden allemaal prachtig leken! Eenmaal aangemeld, begon het al met het te laat opleveren van de diensten en wel te verstaan een week! Vervolgens moet ik er weet ik hoe vaak achteraan bellen omdat er met de glasvezel aansluiting een probleem was. Je staat hier gemiddeld 45 min in de wacht! Daarna krijg je nooit een technisch iemand alleen een belmiep die een ticket aan kan maken. Ik had o.a. hun genomen vanwege hun tv app deze werkt ook slecht! wifi verbinding genoeg via hun eigen router 2,5 meter er naast zit maar nog bufferen elke keer! Nu heb ik weer een probleem met de tv en sta al meer dan 1 uur en 15 min in de wacht. Vanaf 10 uur 's avonds gaat het tv kastje soms zelf bufferen (bekabeld aangesloten) echt super irritant want je mist stukken van het gene dat je kijkt. Kortom neem het niet want je wordt niet fatsoenlijk geholpen daar! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 10-09-2015 door
Ja opmerkelijk dat je tegenwoordig niet meteen kan uitschreeuwen dat je ergens tevreden over bent, maar eerder moet aangeven of je wel of geen problemen ondervind. Nu ben ik zelf te spreken over Fiber, althans ik heb nooit problemen.Ik sluit me ook aan bij de reactie van Maarten. Je hoort vaak alleen de klachten maar als het goed gaat wil niet iedereen er iets over zeggen. Maar ik zal niet zeggen dat Fiber de beste aanbieder is. Ik heb namelijk ook niet alle aanbieders getest haha. Maar Fiber levert wat ze moeten leveren en iedereen heeft wel eens een probleempje. Kan dus alleen concluderen dat Fiber prima is en ik het iedereen kan aanraden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 29-07-2015 door
Sinds enkele maanden fiber. Tv: beeld staat vaak stil, afstandbediening werkt vaak niet, geluid com.zenders veel harder dan publieke, pauzeren werkt niet meer (1x deed ie hetwel, daarna nooit meer) opnemen kan wel, maar je kunt het niet afspelen (kan het bestand niet meer vinden). Meerdere tv's mogelijk, ja maar max 2 extra, lastig als je 3 kids hebt met alle 3 een eigen tv op de kamer. Dan kun je zelf geen tv kijken in de woonkamer. radio: kan allen via de tv, coax aansluiting op de router (wat op hun website staat) zit er niet aan!! Dus aan je gewone radio heb je niets meer!!! internet: werkt prima, geen commentaar hierop! helpdesk: Vaak lang wachten, zeer ondeskundig personeel, probleem ligt vaak aan jouw en niet aan hun, oplossingen geven ze niet. Kosten voor retour sturen van ongevraagd apparatuur moet je eerst zelf voorschieten en maar zien of je het terug krijgt, antwoordnr hebben ze niet!!Al met al een echte afrader!!!: ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-05-2015 door
Ik snap alle die negatieve reacties niet zo goed... Dat er wel een iets misgaat is logisch, maar denk dat 9 van de 10 keer het goed gaat en dat je die 9 er dus ook niet over hoort. Bij dezen wil ik dus wel even iets positiefs zeggen over Fiber. De aansluiting ging vlekkeloos, na installatie werkte alles zo als het moest en haalde ik de snelheid die was beloofd: 100 MB. TV werkt zonder storingen en bellen is ook niks mis mee. Lees de kleine letters bij andere providers maar eens, daar krijg je veel extra kosten voor oa. bellen. Bij Fiber betaal je maar 8 cent p/minuut waardoor je daar ook al weer op bespaart. Verder is de organisatie transparant en wordt ik als klant zeer gewaardeerd. Dat is bij grote providers wel anders, waar je een van de velen bent. Al met al raad ik dus Fiber aan. Zeker als je glasvezel wilt is dit een mooie provider om je bij aan te sluiten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-04-2015 door
ik heb nu bijna een jaar FIBER, maar wil terug naar me oude provider, maar helaas gaat het me denk ik niet lukken. Ook ik heb de kleine lettertje niet goed gelezen door hun mooie aanbieding dat is allemaal LULKOEK. Dus mensen trap er niet in en blijf bij de provider waar je zit. En dan moet ik nog een jaar. BAHBAHBAH ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-04-2015 door
Sinds 3 weken internet en tv via Fiber. 1 x moeten bellen voor de helpdesk waar ik netjes werd geholpen en hoppa, internet gaat super snel hier!IK ben hier blij mee :-) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-04-2015 door
Na meerdere providers gehad te hebben waar altijd wel iets mis ging, veel storingen bij tv kijken, mediaboxen die blijven hangen, aanvragen die niet verwerkt werden omdat ze deze kwijt waren, ben ik super blij met mijn abonnement bij Fiber.nl. De prijs kwaliteit verhouding is goed. De wachttijd bij de servicedesk is kort en de medewerkers staan je professioneel en vriendelijk te woord. De installatie was super snel geregeld. Blij dat ik geen storingen of hangende mediaboxen meer heb.Ik kan niet anders zeggen, dat is erg blij ben dat fiber.nl bestaat. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 16-04-2015 door
Ben sinds een paar maanden over op Fiber RDY. Tijdens het bestellen kon ik maximaal 30mbit krijgen wat een stuk minder was dan de 90mbit die ik had van Ziggo. Doordat Ziggo de pakketten weer veranderd had ben ik toch maar overgegaan, scheelde overigens ook in de maandelijks kosten dus das wel fijn.Levering ging snel, was na de annuleer cool off binnen 10 dagen aangesloten. Met de handleiding en het installatiepakket was ik binnen 30 minuten online.Was bang dat de snelheid heel erg tegen zou vallen maar moet zeggen dat ik het verschil nauwelijks merk. Had een keer een vraagje over instelling van de Wifi. Via zo'n persoonlijke omgeving een vraag gesteld en werd de volgende dag gebeld en geholpen.Ben echt zeer tevreden to dus ver. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 23-03-2015 door
Wij hebben sinds een aantal maanden fiber ready.. er ligt nog geen glasvezel waar wij wonen, hiervoor zaten wij bij tele2. Tele2 had zoveel problemen (elk weekeinde moest de router worden herstart, internet vloog er op de raarste momenten uit en updates kwamen niet binnen) dat wij na de 2 jarige abonnement blij waren van tele2 af te zijn. Dit gezegd hebbende; de klachten die wij bij tele2 hadden zouden voldoende kunnen zijn geweest om vroegtijdig het contract eenzijdig te be-eindigen. Nu dan bij fiber.nl. Signaal is goed, tv aanbod is ok. De klantenservice online en per telefoon is netjes en correct. Technisch echter is het een rampenplan. De klantenservice heeft geen enkel idee wat hun product technisch gesproken inhoud. Hun technische helpdesk is een aanfluiting. (zelf ben ik behoorlijk ict vaardig en werk in de industrie) Als voorbeeld; na overgaan op fiber werkte onze telefoon in het geheel niet meer. helpdesk gebeld: dat zou vanzelf goed komen. het kwam niet goed. door fiber werden instellingen in de router aangepast... anyhow. ik gaf aan dat wellicht de fiber in te stellen gegevens mbt de telefoon onjuist zouden zijn? er was namelijk wel verbinding met de dns maar er kwam steeds een time out op de telefoon...pas na 4 maanden werd er actief naar de door fiber aan te passen gegevens gekeken.. en jaaaa hoor... foutief ingevoerde wachtwoorden die niet zichtbaar zijn voor mij... had ik ook wel kunnen bedenken en tientallen malen doorgegeven aan fiber.nl... maar de telefoon verbinding is sindsdien stabiel. geen uitval of vage klachten. internet upload snelheid is wel weer om te huilen: 40MB download dat is best ok... ik haal soms 2MB of net aan 3MB upload, ik moet voor mijn werk data gegevens verstrekken, dat doe ik nu dus in de nacht, kan die de hele nacht uploaden... helpdesk kan er nietveel aan doen zegt men, ik moet 5,2MB kunnen halen als standaard upload met 9,8MB max... staat gewoon te lezen in de dsl info van de actieve monitoring op de router... we wachtten af tot er iets beters qua aanbieder voorbij komt ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-03-2015 door
September 2014 overgestapt naar Fiber voor Fiberready met een welkomstkado Smart TV Domste wat ik ooit gedaan heb. Welkomstkado is er nu (maart 2016) nog niet. Komt over 4 weken, komt over 4 weken, komt voor het einde van de maand. Bij overstap ff niet verteld dat ik internettv kreeg en dus overal kabels kon trekken. 'Was mijn probleem' Internetsignaal TV valt telkens weg. Klantenservice is superslecht, doen helemaal niets. Zit op dit moment wederom 5 weken zonder TV en er gebeurd gewoon helemaal niets. mwers klantenservice weten niet waar ze het over hebben en geven zelfs aan dat er helaas nog niets gebeurd is met eerdere 'spoed' en 'escalatie' meldingen naar managers/supervisors blablabla Je staat erbij en je kijkt er naar. Google op Fiber en je weet genoeg...Nog nooit zo iets slechts meegemaakt! NIET DOEN KRIJG JE SPIJT VAN!! FLESSENTREKKERIJ ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 11-03-2015 door
nu sinds 20 februari aangesloten bij Fiber. Alles is netjes op tijd geleverd. alle opzeggingen zijn tijdig gedaan door de glasvezeladviseur. Het aansluitpakket was er op tijd en is duidelijk beschreven. Het signaal is goed. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 11-03-2015 door
Sinds kort overgestapt naar glasvezel internet van Fiber Nederland. Levering van de spullen was netjes op tijd. De monteur heeft de volgende dag alles keurig geïnstalleerd. Alles werkt naar behoren, TV is zonder storingen en internet haalt de beloofde snelheid. Prijs/kwaliteit verhouding is dus ook dik in orde. Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden! Fiber dikke pluim. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-02-2015 door
Recent overgestapt naar Fiber maar ik heb er enorm veel spijt van.De internetsnelheid is niet wat men beloofd heeft en televisie kijken werkt niet goed.Sinds ik aangesloten ben heb ik nog niet een keer de beloofde internetsnelheid gehaald. Om Fiber ernaar te laten kijken moet ik twee weken bewijs verzamelen om aan te tonen dat het niet aan mij ligt. Het ligt niet aan mij, ik heb moderne apparatuur (gigabit netwerk, cat6 kabels) en mijn computers zijn ook goed.Daarnaast werkt televisie kijken ook niet goed. Om op meerdere TV's te kunnen kijken moet je gebruik maken van een switch. Ik heb dus een nieuwe gigabit switch gekocht van een goed merk maar TV kijken werkt nauwelijks. Ik heb Fiber gebeld en ze zeggen dat het niet aan hun ligt en dat ze niets kunnen of willen doen.Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld bij een dienst of product. Ik was voorheen klant van Ziggo en zou zo terug willen, helaas zit ik nu vast aan een contract bij Fiber.Fiber wil nergens mee helpen, super slechte service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 11-02-2015 door
Wij hebben een abbonement afgesloten bij fiber we zitten bij kpn. maar toen eenmaal de adviseur weg was had ik hier geen goed gevoel over ben direct gaan googlen en kwam er al snel achter dat dit geen goed idee zou zijn om over te stappen naar fiber dus heb de volgende werkdag meteen contact opgenomen met fiber dat ik toch geen abbonement bij hun wil afsluiten de mevrouw zei dat dit prima was en heb hierover netjes een mail gehad. Een paar weken later krijg ik een mail van kpn dat mijn glasvezel binnen 5 werkdagen zou worden afgesloten. Dus ik heb direct kpn gebeld en die zeiden dat ze van mij een brief hadden ontvangen Dus moet nu nog maar afwachten of dit nog geannuleerd kan worden anders zit ik helemaal zonder. Ik heb direct fiber gebeld maar helaas sta een HALF UUR IN DE WACHT en heb uiteindelijk dus nog niemand van fiber gesproken. Vind dit helemaal geen goede service dus al met al heb het wel opgezegd maar betwijfel of dit wel echt zo is. Ik betaal in ieder geval geen cent aan fiber!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 11-02-2015 door
Wij zijn door het cogasdebacle Ziggo-Caiway overgestapt naar Fiber. Jammer dat dit niet eerder kon. Super snel internet, duidelijke uitleg over het installeren... had het met 2 linker handen in 10 minuten gefixt.. Televisie nog problemen mee, maar dat gaat goed komen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-02-2015 door
Ik heb met fiber een contract afgesloten voor 1-12 2013 werd al aangesloten op 22-11-2013 moest er gelijk voor betalen en kwam ook niet onder het contract uit. Heb zo slechte verbinding en als ik wil bellen sta ik meer dan een half uur in de wacht. De router geeft aan dat ik internet heb maar die heb ik dus niet. Heb er al een profie bij gehad die zegt de modem werk niet geeft geen goed signaal door Hoe kan ik van hun af komen? ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-02-2015 door
Helaas ben ik er ook ingetrapt, had beter eerst op Internet kunnen kijken. Super slecht TV-signaal, telefonisch en helpdesk onbereikbaar en reageren nergens op. men laat je gewoon stikken. Telefoonaansluiting puur slecht en vanaf nu dus ook onbereikbaar. heb maandcontract en binnen een week alles al opgezegd. BEGIN ER NIET AAN!!!!!!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-02-2015 door
Slecht signaal, lagere snelheden dan beloofd, de klantenservice is altijd te druk en onkundig personeel. Je zit er vrijwel meteen 2 jaar aan vast. Mee verhuizen kan niet dan betaal je dubbel. Elke medewerker zegt weer iets anders. Doorverbinden met iemand die meer kan dan een telefoon opnemen doen ze niet. Wee slim, ook als ze 5 euro goedkoper zijn, Kies een andere aanbieder. Je krijgt vroeg of laat heel veel spijt van Fiber. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-02-2015 door
Fiber glasvezel besteld, maar zonder bericht gewoon niet op tijd geleverd. Erg slecht! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 26-01-2015 door
Heb sinds 2 maanden allesl open via internet. Alles in 1 + energie en ben blij dat ik nu alles bij 1 aanbieder heb. Prima dienst en tot nu toe nog nergens last van ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-01-2015 door
Duurt eerst 6 maanden en 4 aanvragen voor de aansluiting gerealiseerd is (terwijl het glas er al lang klaar voor was) omdat ze 3 keer de aanvraag kwijt raken, en dan ligt het er , krijg je te maken met een helpdesk die geen switch van een router kan onderscheiden en niet weet wat wifi of DECT is. Telefoon werkt nu al bijna twee weken niet en je kunt bellen hoe vaak je wilt, iedere keer wordt de klacht doorgegeven aan de volgende lijns. Terugbellen bij problemen? Hebben ze nooit van gehoord.

Ik heb na jarenlang gewerkt te hebben bij een fatsoenlijke internetprovider met degelijke service flink spijt dat ik bij fiber.nl terecht gekomen ben. En vind mezelf ook aardig dom, dat ik na drie mislukte aanvragen nog een vierde heb gedaan. Daar had ik het bij moeten laten.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-01-2015 door
Laat je niet misleiden, ronduit slecht! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 07-01-2015 door
Al 4 maanden klant bij Fiber helaas... wacht nog steeds op de beloofd philips smart tv... maar wordt met allerlei smoesjes geweerd...

wordt tevens niet vrolijk van de klantenservices... snappen niet dat je het een probleem vind als je zolang moet wachten...

kortom wees gewaarschuwd voor hun reclame campagnes
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 16-12-2014 door
Deze bedrijf vind ik moet dicht door de overheid, want deze zijn oplichters en leugenharen !! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-12-2014 door
fiber RDY plus gratis tv aangevraagd aansluiting ging goed maar gratis tv word niet geleverd hun smoes is dat de tv niet in de bestelling zat terwijl die gewoon in de aanbieding zat te zien op https://www.fiber.nl/fiber-RDY
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-12-2014 door
Op 2/12 zou de migratie naar Fiber plaatsvinden. De Tv werkt, telefonie en internet na meer dan een week (op 11/12) nog steeds niet. Ze blijken een werkende verbinding (van een andere provider) te kunnen omzetten in iets wat niet werkt. Sindsdien is deze "storing"in onderzoek. Hun helpdesk komt ook niet verder dan die mededeling. Enige verdere terugkoppeling vindt niet plaats. Ik heb nog nooit een provider meegemaakt die zo incompetent en klantonvriendelijk is.

Advies aan anderen: Fiber nooit aan beginnen!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 07-12-2014 door
Ik kende Fiber helemaal niet maar bleek dus dat ze ook bij mij in de regio hun diensten aanbieden. Omdat ik ze niet kende ben ik maar op onderzoek uitgegaan. Zag hier wel goede recensies staan. Ben rond gaan kijken en hun openingsaanbieding was erg leuk. Eerst was het een TV maar nu een reis. Nouja voor de lokkertjes hoef je het niet te doen maar is wel leuk natuurlijk. De prijs en het aanbod is goed en heb het een kans gegeven. Tot nu toe erg tevreden. Kijken hoe dat over een paar maandjes is. Hopelijk dan ook nog net zo goed. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 07-12-2014 door
Ik kende Fiber helemaal niet maar bleek dus dat ze ook bij mij in de regio hun diensten aanbieden. Omdat ik ze niet kende ben ik maar op onderzoek uitgegaan. Zag hier wel goede recensies staan. Ben rond gaan kijken en hun openingsaanbieding was erg leuk. Eerst was het een TV maar nu een reis. Nouja voor de lokkertjes hoef je het niet te doen maar is wel leuk natuurlijk. De prijs en het aanbod is goed en heb het een kans gegeven. Tot nu toe erg tevreden. Kijken hoe dat over een paar maandjes is. Hopelijk dan ook nog net zo goed. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-11-2014 door
Fiber gehad, wilde opzeggen, NIET GELUKT. Het hele contract moet ik afbetalen, terwijl ik niet meer binnen FIBER gebieden woon.
Eerst al waardeloze start, loze beloften en slechte oplossingen, veel te duur en nu dit???

NOOIT FIBER NEMEN, NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT!!!!!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-11-2014 door
Met heel veel druk en overmacht heeft FIBER mij een contract aangesmeerd. Ik ga, een half jaar voor het einde van mijn 2 jaar contract samenwonen op een ander adres. Ik wilde FIBER opzeggen maar : helaas !!!!! Ik moet het hele contract betalen. Het is geen nutsvoorziening, let op de kleine lettertjes: Stroom kun je opzeggen, gas kun je opzeggen, water kun je opzeggen, huur kun je opzeggen alle nutsvoorzieningen kun je opzeggen met NIET FIBER. GA nooit met FIBER een contract aan NOOIT NOOIT NOOIT. Getracht in overleg met hen een regeling te krijgen: NIETS WERKT, GEEN COULANCE, BETALEN !!!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 20-11-2014 door
1 ster is nog te veel; 5 rode sterren zijn beter op hun plek.
Wees gewaarschuwd voor deze leugenaars/oplichters; of lees in ieder geval voordat u iets tekent 10 x goed de afspraken door. De colporteurs beloven iets anders dan u krijgt.

....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-11-2014 door
Kan niet anders zeggen. Ik heb een abonnement afgesloten en kreeg een Flatscreen. Geweldige deal dus. Alles was zo aangesloten en denk na 30 min al alle kanalen bekeken die er in het pakket zitten.

Helemaal tevreden en hoop vele met mij over dit bedrijf.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 06-11-2014 door
Had KPN maar vanwege de prijs en beloftes overgegaan op Fiber. Mij werd verteld dat het goedkoper is en dat alles wat ik nu bij KPN heb hetzelfde via Fiber zal krijgen. Ik betaal nu €54 voor analoog tv en als ik wil digitaal wil kom ik op €65 terwijl de verkoper mij heeft belooft alles te hebben voor €49. Daarbij had ik via KPN een gratis verdubbelaar voor op mijn mobiel en heb ik nu ook niet meer!! WEES WIJS EN GA NIET NAAR FIBER!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 03-11-2014 door
Via een omweg bij Fiber gekomen. Voorheen hadden we KPN, maar vanwege de hoge prijs zijn we opzoek gegaan naar een andere aanbieder.

Ik heb een 30/30 pakket genomen en door de verdubbelaar kom ik op 60/60 uit. Echt meer dan tevreden met de snelheid! Bij het meteen kwamen we zelfs hoger dan deze snelheid ;)

De service is niet super, maar wel gewoon goed. Soms heb ik het gevoel dat ik met een niet al te slim iemand te maken heb, maar dat is bij de meeste bedrijven het geval. Uiteindelijk kwamen we er wel uit en was alles opgelost.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 31-10-2014 door
Op 23-10-2014 moest mijn flat aangesloten aan Fiber RDY met alles in 1 diensten, maar tot vandaag 31-10-2014 gebeurde dat nog niet, meerdere keer naar technische team gebeld en elke keer hoor ik ander oorzaak waarom de aansluiting niet gelukt. Als laatste heb de volgende antwoord gekregen: ‘We weten nog de oorzaak niet en als we de probleem opgelost hebben bellen u terug’. Maar hoelang dat gaat duren kunnen ze geen antwoord geven misschien 1 dag of 1 week of…. Ik heb alle verschuldigde bedragen betaald (aansluiting kosten eerste maand vanaf 23-10-2014 en borgbedrag) maar geniet ik nog niet van diensten, nu zit ik thuis met 2 kinderen zonder TV en internet. Hoelang gaat het zo duren weet ook niet maar mijn geduld heeft grenzen…. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 30-10-2014 door
Ik heb een Fiber Snel pakket genomen voornamelijk om de prijs. De snelheid van mijn internet is prima. Niets op aan te merken en tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-10-2014 door
Eerlijk gezegd snap ik niks van de negatieve reacties. Ik kan alleen maar zeggen dat wij altijd zeer goed internet hebben en nooit storingen op de tv.

Wij zijn bij Fiber gegaan, omdat we graag glasvezel wouden en dit voor een mooie prijs. Bij KPN waren we voor ons gevoel veels te veel kwijt. Bij Fiber waren de pakketten maarliefst meer dan 15 euro goedkoper waardoor wij kozen om naar Fiber te gaan. En bij ons bevalt dit nogmaals erg goed!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-10-2014 door
Ze leveren niet wat ze beloven.
Op het moment dat het niet lekker loopt kun je nergens terecht. Op de helpdesk zitten aardige mensen die niets voor je kunnen doen
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 18-10-2014 door
Hi,

Ik ben zo blij met Fiber. Ik heb Fiber en Energie afgesloten en kreeg een Philips flatscreen cadeau. Nou dat is toch geweldig. Ook de service was goed en alles werd heel goed geregeld.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 13-10-2014 door
Hallo

Doe ons een plezier stop per direct met dit bedrijf !!!

Service verdient die ene ster niet eens !!! Allemaal beloftes maar maken niks waar.

De prijs ziet er goed uit maar schijn bedriegt want het werkt voor geen meter !!!

....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 11-10-2014 door
Ik ben wel tevreden over de de kwaliteit van Fiber. Wat prijs betreft een goede keuze geweest. Groetjes van een tevreden klant. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 08-10-2014 door
Ik heb gekozen voor een uitgebreid zender pakket bij Fiber. In vergelijking met andere aanbieders vond ik ze de beste deal hebben. Bijna alle zenders die ik graag wilde hebben hadden ze in een pakket en heb geen spijt van mijn keuze. Natuurlijk kost zo'n pakket altijd wat extra maar je krijgt er veel voor terug. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 01-09-2014 door
Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over Fiber. Een prima bedrijf waar ik tot op het hede alleen maar goede ervaringen heb. Ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe nog geen contact heb hoeven zoeken met Fiber dus dat ik niks kan zeggen over de klanteserive vandaar de wat lagere beoordeling daarvan.

Ben nu 2 jaar lid en nog steeds naar alle tevredenheid. Ik denk als je 2 jaar lid bent en geen contact hoeft op te nemen het een goed teken is :)
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-05-2014 door
Fiber belooft heel veel, maar doet, als je eenmaal klant bent van ze, helemaal niks meer voor je.
In anderhalf jaar tijd heb ik 3 grote storingen bij ze meegemaakt. En dan bedoel ik dat ik in die tijd langer dan 2 weken geen diensten had.
Als ik ze dan vervolgens hiervoor in gebreke wil stellen, dan schermen ze aleen maar met hun algemene voorwaarden en dat opzeggen niet tot de mogelijkheden behoort.
De klantenservice is 1 groot drama. Teurgbelverzoeken of terugbel beloften worden nooit nagekomen. Je word aan het lijntje gehouden en krijgt alleen telkens de mededeling 'We zijn er druk mee bezig'. Na de meest recente storing maar zelf contact opgenomen met netbeheerder en aannemer en binnen een dag was mijn storing opgelost. Jammer dat het zo altijd moet lopen bij Fiber.

2 januari 2015 gaat hier de vlag uit, dan zijn we verlost van deze amateurs!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-05-2014 door
Goedemorgen fiber
Wij hebben sinds deze week alles van fiber !
Het werkt allemaal na behoren. Maar wat hebben jullie een erg slechte service ! En wat ben slecht voorgelicht door de verkoper. Door de verkoper die ons zo slecht voor heeft gelicht hebben wij erg hoge kosten . Het begon met een andere internet router te kopen van 80 euro wat niet was gemeld . Daarna vroeg ik of ik weer kon opnemen ? Als antwoord kreeg ik nee !!!! Want ook daar moet je weer een andere kast voor hebben die je kan lease voor 5 euro per maand . Dit heeft de verkoper nooit verteld . Die zei dat ik alles kon met het nieuwe systeem van fiber wat ik ook kon met mijn oude systeem van ziggo . Vervolgens zit ik ook nog aan een extra pakket vast van 10 euro per maand die ik helemaal niet heb besteld of voor heb getekend maar wel hebt gekregen ! Nu wil daar vanaf en gaan ze moeilijk doen . De klachten brief is inmiddels de deur al uit ( woensdag ) en heb helaas nog steeds niks gehoord ! Kortom ik heb tot nu toe erg slechte ervaring met fiber! Ze zeggen dat ze goedkoop zijn maar dat zijn ze zeker niet !!!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 08-04-2014 door
Het aansluiten was een probleem en heeft enkele dagen geduurd. Ik heb meerdere malen met ze aan de telefoon gehangen om alles geregeld te krijgen. Vooral het instellen was een groot probleem en deden ze lang over. Pas na 3 dagen werkte alles naar behoren en had ik een goede verbinding.

Service was redelijk maar snelheid zat er niet in. Had in mijn ogen binnen 1 dag geregeld kunnen zijn.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 06-04-2014 door
Bespaar gewoon super veel op je maandelijkse alles in een kosten. Ik ben overgestapt en geen enkel moment spijt van gehad. Voor 44 euro per maand alles in een en ook nog eens alles super snel geleverd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Ik ben overgestapt naar Fiber om de simpele reden dat UPC echt ruk was.

Bij Fiber heb ik een All-in-one Snel pakket genomen. Internet is ook echt snel in vergelijking tot UPC en en wat prijs betreft doen ze het zeker niet slecht.

Ik ben niet overmatig enthousiast maar ben wel te spreken over Fiber.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
29% van de consumenten zijn tevreden over Fiber
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Fiber
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy