Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

GSMweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.35
4.35 0 10
59 reviews
47% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-05-27 21:08:43
28 dagen geleden
2 10 0
Voorradig bij hun betekend tot wel 30 dagen wachten op je mobiel! 90% van de reviews bevatten deze klacht dus dit is geen zwartmakerij, het kan ze simpelweg niet schelen!! Ze zeggen voorradig omdat zij dit als een van hun concurrentie aspect willen houden. Ten kosten van misleiding van de klant!!
Rapporteren
2019-05-24 18:29:56
1 maanden geleden
1 10 0
Techniek die zij gebruiken om klanten te lokken is mede om op de site te vermelden 'voorradig 2dgn direct leverbaar'. Dit is in praktijk 8 dagen wachten op je telefoon!! Als je er wat van zegt via helpdesk dan wordt er gezegd dat ze er mee bezig zijn en dat het er niet hoort te staan. Die medewerkers weten niet dat deze lok-actie binnen 5min van de site gehaald kan worden. Dus denkvermogen van deze lui is ernstig laag waar je ook niet verder mee komt als helpdesk. Ik ben dus 1 dag klant en al drie klachten die ik heb die te maken hebben met onprofessioneel benadering van klachten en geen effectief preventie nadat een klacht duidelijk is bewezen als terechte klacht. Ze laten het simpelweg staan zodat het een klacht wordt voor de volgende klant! Omdat het bij de lok-acties hoort van de site. IK VIND DAT EEN ONSMAKELIJKE VIEZE MANIER VAN WERKEN!
Rapporteren
2019-05-09 18:30:21
2 maanden geleden
1 10 0
Toestel 2 weken geleden besteld, stond leverbaar bij, 3 dagen later mail gestuurd waren er niet meer en zouden 2 dagen later bij hun binnen komen. zo houden ze dat dus 2 weken vol!
6 mei kwam de informatie dat het toestel misschien vrijdag leverbaar is maar mijn abonnement hadden ze wel al geactiveerd? Of ik daar wat aan hebt? had er ook bijgezet dat ze dan maar mijn order mochten verwijderen daar kwam geen reactie op. Krijg een beetje onderbuik gevoel. Terwijl het toestel op de site gewoon leverbaar is! "op eens een mail 8 mei dat pakket onderweg was, dacht dat het vandaag donderdag 9-5-2019 verzonden zou worden de mobiel maar dat blijkt alleen de simkaart te zijn. Inmiddels 14 dagen verder maar geen mobiel. na telefoon contact zou het toestel vrijdag binnenkomen, maar om de verwarring nog groter te maken kreeg ik ook deze dag een mail met de uitkomst dat het toestel misschien dinsdag 4-05-2019 bij hun binnenkomt. was wel een compensatie van of oordopjes of een powerbank. dan misschien liever een compensatie van een ander soort mobiel? Verder heb ik al 5 keer de zelfde standaard antwoord mail gekregen, aan de telefoon word gewoon de verbindingen verbroken.

Nuttig


Delen

Rapporteren
2019-05-06 15:24:15
2 maanden geleden
1 10 0
Vorige week donderdag (voor 15:00) mijn abonnement verlengd bij GSMweb.nl. Niks aan de hand, totdat ik van Tele2 (mijn provider), nog geen 2 uur later, door krijg dat mijn verlenging per direct is in gegaan. Maar verder totaal niks meer van GSMweb gehoord.

Eenmaal thuis, probeer ik gelijk de klantenservice te bellen. Er stond immers in mijn bevestigingsmail dat de klantenservice van 09:00 - 21:00 bereikbaar is. Jammer genoeg is dat niet helemaal waar. Dus dan maar meteen een mail gestuurd.

Na mijn eerste mail, geen antwoord op mijn vraag waar mijn nieuwe telefoon blijft. Nog maar een keer gemaild en duidelijk gevraagd wanneer krijg ik mijn telefoon binnen. Ja hoor, blijkbaar was de iPhone XS max toch niet meer uit voorraad leverbaar.

Aangegeven dat het nog steeds wel op de website staat (een dag later) vermeld dat het toestel 'uit voorraad leverbaar' is. Krijg ik een mail met copy-paste text uit de disclaimer naar me toe gestuurd. Niet aansprakelijk voor eventuele fouten op website. Kan je alleen dat nu, 5 dagen later, nog steeds die smoes gebruiken? Want zojuist nog gecheckt, en inderdaad staat 'uit voorraad leverbaar' er nog steeds op.

Na mijn laatste mail naar GSMweb geen reply meer gehad. Ik geef ze tot er met 9 mei voordat ik weer ga mailen er over. De nieuwe gecommuniceerde leverdatum is immers onder voorbehoud.
Rapporteren
2019-01-17 13:43:41
5 maanden geleden
2 10 0
Na lang zoeken kwam ik op de valreep een aanbieding tegen van GSM Web voor het leveren van een Samsung S8+ met Cashback van 75 euro (Europees toestel) Op de pakbon stond duidelijk vermeld dat het om een EU toestel zou gaan, maar na ontvangst en ingebruikname van het toestel blijkt het een toestel uit Vietnam te zijn. U raadt het al : Cashback niet van toepassing na invoering IMEI ed op de Samsung website. Telefoontjes, mailtjes, nogmaals telefoontjes en een terugbelverzoek i.v.m. ziekte van de back-office niets heeft geholpen. Men maakt mij voor een fantast uit: er zou geen Samsung S8+ toestel geleverd worden met Cashback aktie WIE HEEFT ER GELIJK EN HOE IS DIT AAN TE TONEN Ik vraag me af of er meerdere mensen hierdoor gedupeerd zijn. Helaas is het niet te achterhalen via een website, maar ik ben er 1000% van overtuigd dat dit toestel in combinatie met een abonnement geboden werd op moment van afsluiten !
Rapporteren
2019-01-14 11:30:16
5 maanden geleden
1 10 0
Voor mijn dochter sloot ik op 30-11-2017 een abonnement af voor een Iphone 6, refurbished. Telefonisch werd mij verteld dat de garantietermijn gelijk zou zijn aan de lengte van het abonnement, zijnde 2 jaar. Inmiddels is de telefoon nu, in korte tijd, voor de derde keer kapot, en doet helemaal niets meer. Toen ik zojuist met GSM Web belde, werd mij verteld dat de garantie net is verlopen, en dat hier niets aan kan worden gedaan, dus geen coulanceregeling o.i.d.. Mij werd aangeraden de telefoon ter reparatie aan te bieden bij een plaatselijke GSM-winkel omdat dat goedkoper zou zijn. Omdat de telefoon in relatief korte tijd 3 keer niets meer deed, vind ik dat GSM Web hier wel iets mee had kunnen doen. Voor mij NOOIT meer GSM-Web, maar ook NOOIT meer een refurbished toestel.
Rapporteren
2018-12-18 13:56:56
6 maanden geleden
2 10 0
Jammer dat ik ze 1 ster moest geven want daar zijn ze ook niet geschikt voor vind ik. op 10-12-2018 besteld en zou mijn toestel binnen 1 dag thuis ontvangen, dag later mail ontvangen met excuses voor vertraging en dat hij uiterlijk 13-12 geleverd zou worden. Het is nu 18-12 niets meer gehoord en toestel is ook niet geleverd. klantenservice gebeld en bleef +- 20min aan de lijn en ze hagen op!!!! Ik kwam via een vergelijkingssite bij hen en had niet opgelet bij welke website ik terecht kwam, anders had ik zeker niet besteld want Ik wist van te voren hoe slecht hun service is. Enige dat ze tijdje geleden bij mijn vorige bestelling gedaan hadden, was het bedrag van mijn rekening af te schrijven en verder geen nummerbehoud,geen toestel geleverd en ik ben mijn mooi 06 nummer verloren en hij was vrij gegeven door hun selechte service.
Rapporteren
2018-12-07 14:20:05
7 maanden geleden
1 10 0
2 weken geleden telefoon besteld.. nog niks binnen.. uren aan de telefoon gehangen en in de wacht gestaan.. mails gestuurd maar geen reactie.. raad het hierbij ook iedereen af daar een telefoon te bestellen!!
Rapporteren
2018-08-21 09:30:56
10 maanden geleden
2 10 0
Zeer onbetrouwbaar. Komen afspraken niet na. Geen garantie. Oplichters Spijt dat ik ooit via hen iets besteld heb. Lijkt goedkoop, totdat er een keer iets met je telefoon aan de hand is. Dramatische klantenservice. Ik raad iedereen af iets via hen te bestellen. Mijn iPhone7 ging na 1 jaar, kuren vertonen. Naar de Apple store geweest en zij gaven aan dat het om een fabricagefout ging en dat ik terug moest naar de verkopende partij(GSMweb) omdat dit onder hun garantie behoort te vallen. GSMweb heeft de iPhone vervolgens naar Dynafix (hun reparatie partner gestuurd). Dynafix geeft aan dat ze de telefoon niet kunnen repareren en dat de fout niet onder garantie valt. Dit terwijl apple zelf het tegenovergestelde aangeeft. Ik kon hem enkel konden omruilen voor €450,-, gratis laten vernietigen, of terug ontvangen voor €50. GSMweb doet eerst toezegging om de telefoon toe te sturen, maar verschuilt zich vervolgens achter Dynafix en doet helemaal niets voor je. Sterker nog ze proberen je gewoon op te lichten. Achteraf bleek de telefoon bij een reparatiecentrum binnen een half uur te repareren.
Rapporteren
2018-02-16 11:38:36
1 jaren geleden
9 10 0
Zoals altijd gewoon een goede service bij Gsmweb
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.35
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730