Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

GSMweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

2.82
2.82 0 10
84 reviews
37% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-06-16 11:23:35
2 maanden geleden
1 10 0
Ze spammen je volledig en ze weigeren je mailadres uit hun systeem te halen.
Rapporteren
2020-05-11 15:10:15
3 maanden geleden
1 10 0
Bij GSMWEB wordt duidelijk vermeld, voor 15:00 verzonden, volgende dag in huis mits op voorraad. Vervolgens staan alle telefoons op voorraad en kun je 2-6 weken wachten tot je je telefoon ontvangt. Overigens sturen ze wel gewoon alvast de maandelijkse factuur.

Ze weten dat je toch niet annuleert, want dat is te veel rompslomp. Dit bedrijf hoort failliet te zijn met zulke service.
Rapporteren
2020-04-30 18:19:34
3 maanden geleden
2 10 0
Oplichters! Op de website geven ze al meer dan een week aan dat de iPhone se 64GB op voorraad is. Een week na bestelling nog steeds geen telefoon. Bij navraag bij de klantenservice wordt op donderdag aangegeven dat ze nog steeds met de pre-orders bezig zijn (op dinsdag en woensdag werd alleen gezegd ze verwachten een levering). Als ik dan aangeef dat de status niet klopt zegt de klantenservice dat er wel leveringen binnenkomen. Een vorm van oplichting want als ze aangegeven hadden dat ze geen voorraad hadden had ik mijn telefoon ergens anders besteld.
Rapporteren
2020-02-05 19:11:14
6 maanden geleden
6 10 0
Telefoon besteld op vrijdag, was op voorraad dus volgens de website levertijd zaterdag. Nou mooi niet. Ff googelen oh jeetje alles negatief. Pf heb ik weer en ik dacht nog wel dat ik al eens eerder een order daar had geplaatst. Maandag gebeld onee eerst ff op zaterdag geprobeerd via een chat maar helaas niet geopend. Stond trouwens wel op de site. Maandag gebeld ja nummer 4 zal ik niet de enigste zijn met een vraag? Aardige mevrouw woonde in de buurt zei ze volgens haar was alles op voorraad. Om nou iedereen gelijk niet te vertrouwen wacht ik het af en ja s avonds een bericht het is verzonden. En ja de volgende dag telefoon en glasbescherming geleverd. Bescherming wel kapot maar had zijn werk al gedaan want de telefoon was nog heel! Zou ik hier weer wat bestellen? Nee dat gaat niet gebeuren, zeg dan gewoon ik heb het niet maar dinsdag heeft u alles! Tip!
Rapporteren
2020-02-05 10:12:33
6 maanden geleden
2 10 0
Je komt nooit meer van de nieuwsbrief af, afmelden accepteren ze niet
Rapporteren
2020-01-30 09:52:34
6 maanden geleden
1 10 0
Een abbonnemnt verlengd bij t-mobile voor de 3e keer bij gsmweb. het is altijd goed gegaan maar nu niet. in mijn conract staat dat ik 12gb en obeperkt bellen en smsen voor 17,50 per maand heb afgelsoten en eventueel 2,50 extra klantvoordeel wanneer er 2 t-mobile nummer sop hetzelfde adres zijn aangesloten. nu is mijn abbonement ingegaan bij t-mobile en staat er dat ik 10gb en onbeperkt bellen en smsen heb voor 22,49 per maand. toen ik hierover belde naar gsmweb werd er heel arrogant gedaan en gezegd ja had je het vinkje t-mobile voordeel maar niet aan moeten vinken nu krijg je geen 2gb extra en geen korting. maar in mijn contract is hie rhelemaal niks over terug te vindenjQuery31105130913245287865_1580374054853? weet iemand misschien hoe ik dit kan aanvechten?
Rapporteren
2020-01-30 09:52:28
6 maanden geleden
1 10 0
Een abbonnemnt verlengd bij t-mobile voor de 3e keer bij gsmweb. het is altijd goed gegaan maar nu niet. in mijn conract staat dat ik 12gb en obeperkt bellen en smsen voor 17,50 per maand heb afgelsoten en eventueel 2,50 extra klantvoordeel wanneer er 2 t-mobile nummer sop hetzelfde adres zijn aangesloten. nu is mijn abbonement ingegaan bij t-mobile en staat er dat ik 10gb en onbeperkt bellen en smsen heb voor 22,49 per maand. toen ik hierover belde naar gsmweb werd er heel arrogant gedaan en gezegd ja had je het vinkje t-mobile voordeel maar niet aan moeten vinken nu krijg je geen 2gb extra en geen korting. maar in mijn contract is hie rhelemaal niks over terug te vindenjQuery31105130913245287865_1580374054853? weet iemand misschien hoe ik dit kan aanvechten?
Rapporteren
2020-01-20 10:05:27
7 maanden geleden
2 10 0
Ik heb eind november een T mobile abonnement bij GSM web afgesloten in combinatie met een Huawei P30 Pro. Ik heb dat toestel in overeg met GSM web verruild voor de goedkopere Huawei P30. Het verschil bedraagt € 97,80. Toestel retour gezonden volgens richtlijnen en conforme ontvangstbevestiging gekregen. Intussen bel ik al zo'n 5 weken om het verschil aan mij terug te storten, tot dusver zonder resultaat. Iedere keer het verhaal dat het bedrag vrijdag wordt overgemaakt. Maar: vrijdag geen creditering en helpdesk inmiddels met weekend. Vanochtend had ik een medewerker aan de telefoon die na veel dralen vertelde dat in het dossier stond dat het crediteringsverzoek zonder mij te informeren is afgewezen. Zij kon me niet vertellen waarom. Dus ik weer maar wachten op mijn geld.
Niet eens de moeite genomen mij te informeren. Dit is puur diefstal
Niet mee in zee gaan met deze lui


Rapporteren
2019-12-30 11:16:13
7 maanden geleden
1 10 0
GSMweb is echt dom als er iets mis gaat, ze zeggen gewoon standaard morgen word het opgestuurd of eind van de week sturen we weer telefoons op en doen we incasso's. Ze denken niet "out of the box" en laten mensen gewoon aan hun lit over.
Nieuw toestek besteld, had wat leverings problemen, goed dat kan ik nog begrijpen, maar stuur dan in ieder geval; die SIUM kaart op dan kan ik met mijn oude toestel even verder op het nieuwe Abonnement.
Ze zeggen gewoon dat ze het opsturen maar doen het toch niet....beetje arrogant, daarna extra's terug gestuurd, terug betaling gaat eg traag en als je belt word het eind van de week uitbetaald, doen ze alleen op vrijdagjQuery31100464906987100282_1577700925406????? alles gebeurd daar op vrijdag, telefoon worden dan opgestuurd, uitbetalingen gedaan....krijg de indruk dat ze alleen vrijdags werken.
Rapporteren
2019-12-30 11:15:34
7 maanden geleden
2 10 0
GSMweb is echt dom als er iets mis gaat, ze zeggen gewoon standaard morgen word het opgestuurd of eind van de week sturen we weer telefoons op en doen we incasso's. Ze denken niet "out of the box" en laten mensen gewoon aan hun lit over.
Nieuw toestek besteld, had wat leverings problemen, goed dat kan ik nog begrijpen, maar stuur dan in ieder geval; die SIUM kaart op dan kan ik met mijn oude toestel even verder op het nieuwe Abonnement.
Ze zeggen gewoon dat ze het opsturen maar doen het toch niet....beetje arrogant, daarna extra's terug gestuurd, terug betaling gaat eg traag en als je belt word het eind van de week uitbetaald, doen ze alleen op vrijdagjQuery31100464906987100282_1577700925406????? alles gebeurd daar op vrijdag, telefoon worden dan opgestuurd, uitbetalingen gedaan....krijg de indruk dat ze alleen vrijdags werken.
Rapporteren
2.82
Bekijken
Beoordelen