Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

GSMweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

gsmweb ervaringen
GSMweb
4.96 / 0 10
Er zijn 58 ervaringen toegevoegd
GSMweb ervaring toevoegen Lees alle GSMweb ervaringen

58 GSMweb ervaringen

Start aan je beoordeling van GSMweb
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 03-05-2018 door
Ik heb een voordelig Telfort abonnement afgesloten bij GSM Web. Ik heb hier een vreselijke ervaring aan over gehouden. Kort samengevat; De klantenservice van GSMweb is ongelofelijk onbehulpzaam. Ze doen echt alsof de klant dom is en ze het zelf allemaal zo goed weten.

Ik kreeg minder MB's dan waar ik voor getekend had. Na mailen en bellen werd mij verteld dat ik de factuur niet begreep en dat ik wel degelijk kreeg waarvoor ik had getekend. Zeer onbehulpzaam. Gelukkig heeft de Telfort klantenservice mij netjes geholpen en krijg ik nu alsnog mijn MB's.

Verder kreeg ik aansluitkosten gefactureerd terwijl juist onderdeel van de actie was dat ik die niet zou krijgen. Toen ik daarover vroeg bij de klantenservice kreeg ik te horen dat het nummer niet bekend was en dat ik dit contract niet bij hen had afgesloten. Ongelofelijk weer. Gelukkig via de Telfort klantenservice alsnog de kosten teruggehad.

Bestel helemaal niks hier. Nonchalant schuiven ze elk probleem van zich af.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 16-02-2018 door
Zoals altijd gewoon een goede service bij Gsmweb ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 11-01-2018 door
Ik had de nieuwe iPhone besteld en na goed onderzoek was Gsmweb het goedkoopst. Ik heb hem inmiddels binnen en alles is goed verlopen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-11-2017 door
Een mankement aan de camera van de iPhone zorgde ervoor dat het steeds langer duurde voordat een bruikbaar beeld werd gevormd. Harde reset hielp, maar helaas slechts voor 1 dag. Onder garantie teruggestuurd. Na herhaaldelijk informeren eindelijk na 4 weken (!) bericht: “iPhone is niet te repareren, BOVENDIEN is vochtschade geconstateerd en vervalt de garantie”.
Hieruit volgt dat het defect niet is veroorzaakt door vocht, en valt dus gewoon onder garantie.
Na 6 weken is het toestel eindelijk retour: nog steeds defect natuurlijk
De iPhone is nooit in aanraking geweest met vocht (of kou), maar dit is een bekende truc. Zie afleveringen van Kassa en Radar.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-10-2017 door
am not sure where to start regarding the pathetic service quality of this company and am really surprised how anyone can rate this company any thing other than a big ZERO . I have never they experienced such a careless and shame less attitude towards customers. they tell your product will be delivered next day before ordering and then when you purchase the product you get an email saying products is out of stock and wait for 10 days and then another email to wait more. I am furious .shocking behaviour . Call the customer care and all you hear is the nonsense which doesn't help at all in getting your product delivered. i was told since i ordered a black galaxy S8 and later changed the color to blue thats why its taking time. i can get black color phone if i want but not blue. its funny because if you go to their website you can order a new phone in blue color and it says will be delivered in 1/2 days.So either they are lying to me or to any new customer who falls in the same trap and order on their website. they are asking me i can get my money back for the phone and buy a new phone . again not helpful as i purchased the phone when samsung offered a 100 euro discount and now gsmweb is offering me an amount less than the market value so am not sure why would they expect some to take the money. may be thats the scam they are running to push people to take less money. Am going to go to all the possible places to make sure these guys are exposed. anyone reading this pls do your research before buying anyting on their website. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-09-2017 door
Keurige deel kreeg ik binnen van Gsmweb voor de Iphone 8 ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 06-09-2017 door
week geleden een telefoon besteld niks ontvangen. We willen nu van gsmweb af maar ze willen het contract niet ontbinden terwijl ze geen diensten of telefoon hebben geleverd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 12-06-2017 door
Begin mei heb ik de Xperia XZ gepreorderd. Er werd verteld dat deze begin juni zou worden geleverd. Eind mei en begen juni al contact gezocht aangezien ik niks meer had vernomen. Vervolgens kreeg ik pas 7 juni bericht terwijl ik al 2x had gebeld om te vragen of alles in orde was en dat was zo werd er gezegd waren er nog gegevens van mij nodig. Dit is dus na de 4 juni geweest dat je de pre order moest plaatsen. 7 juni is mijn contract ook meteen ingegaan bij Tmobile toen ik meteen de gegevens verstuurd had... maar geen telefoon. Nu vraag ik me ook al af ik mag hopen dat ik door jullie fout de koptelefoon die is beloofd nog wel kan aanvragen... en niet omdat het contract pas 7 juni is ingegaan. En ook het punt dat ik al 3x ben beloofd vanaf eind mei dat het toestel de week erop zou worden geleverd. Nu heb ik begrepen van Sony zelf dat jullie de toestellen vorige week hebben ontvangen. Aangezien ik 1 van de eerste personen was met de pre order waar is dan mijn toestel? Op jullie site adverteren jullie zelfs met voorradig. Vanochtend weer gebeld en nu werd er verteld dat deze ergens deze week zal komen. Ik geloof er helemaal niks meer van en de mail die ik vanochtend heb verstuurd heb ik ook geen antwoord op gekregen. Ik zou graag mijn telefoon zo snel mogelijk willen hebben aangezien jullie daarmee adverteren. Ik ben steeds aardig gebleven maar mijn geduld is nu op en ik mag dus echt niet hopen dat ik door jullie fout de 300 euro koptelefoon mis zal lopen. Als alles goed zal worden opgelost malen jullie me alsnog blij.

Met vriendelijke groeten,

Ilona

Contract nummer 7727542
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 30-05-2017 door
2 weken geleden een IPhone 7 plus 128 gb besteld. Meerdere malen telefonisch contact opgenomen over de verzendstatus. Er is mij 6 keer verteld dat hij morgen bij mij thuis geleverd zou worden. Nu vandaag werd er weer gezegd dat ik de track en trace code zou ontvangen via de mail, weer niks ontvangen. Vervolgens weer contact opgenomen en er lag gewoon een telefoon op voorraad maar de reden waarom hij niet wordt verstuurd is niet bekend.
Wordt weer afgescheept met een andere leverdag. Ontzettend slechte communicatie in het team en een gebrek aan kennis.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-04-2017 door
ngelooflijk slecht bedrijf met slechte klantenservice. Heb in september 2x een iphone 7 plus 128gb besteld met een T-mobile abonnement, keer op keer werd er gezegd dat het de volgende week binnen is. Er werd geadverteerd dat het voorradig is. Tot eind november heb ik gewacht en 1 iphone maar omgezet in cashback en werd geadviseerd om te wachten met de 2e. Heb tot 3e week gewacht en probeerde toen ook de 2e maar om te zetten in een cashback. Dit kon echter niet omdat de iphone verzonden was, kreeg ook steeds een betalingsherinnering. Had geluk omdat er niet genoeg geld op mijn rekening stond anders was de 800€ afgeschreven zonder dat er ook maar iets te krijgen. Er worden geen verzend bevestigingen gestuurd! Ik moest zelf achter aan gaan voor een onderzoek bij post.nl. Wacht tot op heden nog steeds op resultaat. Met nummerbehoud ging ook al van alles mis, kon via T-mobile klantenservice nog mijn nummer redden anders was dat ook weer mis. T-mobile service is gewoon top in vergelijking zo'n onkundig bedrijf. Zit dus al half jaar met abonnement zonder telefoon. Heb maar direct bij T-mobile besteld, werd super geholpen en binnen 2 weken Iphone binnen! Je kan niks annuleren bij Gsmweb.nl omdat ze je abonnement gelijk in laten gaan en dan pas je telefoon sturen. Nooit meer bij dit bedrijf bestellen!

....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 05-03-2017 door
zeer tevreden! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 05-03-2017 door
2x tevreden ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-01-2017 door
Prima service. Telefoon besteld en op de afgesproken dag binnen. Zeer netjes verpakt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 23-01-2017 door
Sinds een aantal weken valt het mij op dat er erg veel duidelijkheid is op de website van Gsmweb over de prijzen. Je zit precies wat je voor je toestel en/of abonnement betaald. Ben hier erg blij mee want nu kan ik een weloverwogen keuze maken.

Daarbij is de prijs een stuk voordeliger als dat ik het contract rechtstreeks zou afsluiten!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-01-2017 door
Telefoon als naar ander half week stuk. Naar mijn weten hardware matige probleem. als advies kreeg ik om naar Apple store te gaan. Ben ik gegaan en is geconstateerd dat de probleem groter was dan ik dacht hebben ze mij een refurbished toestel aangeboden, wat ik niet accepteerde wat had de toestel pas anderhalf week terug gekocht. medewerker zij terecht schreef mij een brief met nodige info. Toestel opgestuurd naar GSMWEB MET BRIEF. Heel lang moeten wachten tot een reactie zij moesten het naar hun eigen reparateur sturen. na weken kreeg ik een mail met een bedrag van 790 euro die ik moest betalen:S.
ik 1 maand misschien wel 100 keer moeten bellen BAH BAH BAH DAT gsmweb... Raad aan mensen doe aub geen GSMWEB..
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-01-2017 door
Ik had een losse iPhone besteld, omdat GMSweb gewoon de goedkoopste was. Alles is netjes optijd geleverd en nu kan ik eindelijk weer op een mobiel. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 29-12-2016 door
Een paar dagen geleden een abonnement met telefoon verlengd bij hen. Vandaag besloten de aanvraag te annuleren, op grond van het wettelijk recht om dat binnen 14 dagen te doen.

Krijg ik van een dame telefonisch te horen dat dat niet mogelijk is bij hen. Blijkbaar vallen ze niet onder dat NL recht?

Trap er niet in. Ik weiger het toestel vandaag aan de deur.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 06-12-2016 door
Ik heb geprobeerd om een abbonements verlenging bij GSMWEB na 2 dagen te annuleren. Ik heb gezegd dat dit onder de wet valt bedenktijd koop op afstand en dat dit zonder rede nvan opgaaf kan gebeuren.
GSMWweb vertelt vervolgens dood leuk dat ze daar niet aan doen en dat het ook in hun voorwaarden staat! Hiermee zeggen ze dus eigenlijk dat hun voorwaarden boven de wet staat. Na wat verder contact werd er gezegd dat alles al in gang was gezet bij Tmobile en dat het niet geannuleerd kan worden. Tmobile gaf echter aan dat dit wel kon maar dat GSMWEB dat moest door geven.
Mijn advies koop niks bij deze website. Ze zijn misschien een paar tientjes goedkoper dan de rest maar hun service weegt daar absoluut niet tegen op.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 01-12-2016 door
iPhone besteld en alles is netjes nagekomen zoals er stond. Had het toestel op tijd thuis en alles werkte perfect. Good job Gsmweb! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-11-2016 door
na 11 weken nog steeds mijn bestelling van mijn iphone 7 plus niet binnen. Schuld wordt afgeschoven en er wordt werkelijk 0 gecommuniceerd vanuit GSMweb zelf. Zeer ontevreden en ga nooit meer met deze partij in zee!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-11-2016 door
Ik heb een lumia 950xl + tele2 abonnement vorige week besteld en volgende dag ontvangen, ik heb de telefoon uit verpakking gehald en oplader erin gedaan, na paar minut opladen de kleur van lcd vervangt in iets anders door de heet komt van telefoon zelf, meteen gebeld de klantenservice en ze zeg stuur hem terug en als er geen gebruiksporen zijn dan krijg ik mijn geld terug, Na ontvangen van de telefoon via retourafdeling ik heb een email ontvangen dat de telefoon is door gestuurd naar reparatie en ik moet 2 wekn wachten tot ik mijn toestel gerepareerd terug ontvangen, ik wil geen telefoon die ik heb nog net gebruikt en is defekt gegaan, ik heb had de telefon alleen voor 3 uurtje in me huis en daarna meteen bij postnl, ik wil geen meer abonement,. graag stuur me niets terug want ik ga geen enkel cent betalen.. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 21-11-2016 door
bagger bedrijf komt levering niet na 9 weken inmiddels
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-11-2016 door
Op 02-10-2016 abo verlengt met als toestel Iphone 7 plus 128 GB en nog steeds niks binnen en het abonnement loopt al. Heb paar keer de servicelijn gebeld, maar te belachelijk voor woorden ze stellen het telkens een week uit en zetten de schuld bij een Iphone vanwege een te lage productie. Bij het bestellen stond er 2-3 weken, maar nu zijn we al 7 weken verder en nog geen telefoon in de hand. Vind deze site 1 oplichting, want er bevinden zich namelijk familieleden die het toestel via een ander onlinewebwinkel hebben gekocht en die het al binnen hebben. Ben nog nooit zo ontevreden geweest van een aankoop via een online webwinkel. Heb 2 maal een klacht ingediend, maar of ik verder ben gekomen nee. Heb 2 maal dezelfde mail ontvangen, wat ik erg slordig vind.

'Bedankt voor uw bericht.
Wij bestellen een groot aantal aan toestellen, echter krijgen wij bij de eerste leveringen niet de volledige bestellingen binnen. Hierdoor loopt vertraging op. Het is hierdoor erg lastig in te schatten wanneer uw toestel wordt verstuurd. Om deze reden hebben wij de verwachte levertijd om het moment op ongeveer 2 weken.
Deze 2 weken krijgen wij zelf ook door van de leverancier.
Zodra uw toestel bij GSMWeb.nl binnen komt, wordt het pakket direct naar u verzonden. U ontvangt dan een e-mail met de Track&Trace-code waarmee u het pakket in de gaten kan houden. Deze e-mail wordt doorgaans verzonden tussen 17:00 en 19:00. Het pakket wordt meestal binnen 1 á 2 werkdagen bij u thuis aangeboden.
Hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,'
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-11-2016 door
Na een abonnement te hebben genomen via jullie op 15-12-2015 met een Samsung Note 4. deze defect en gebeld met jullie. Uitgelegd wat er was, antwoord gelijk naar Samsung Nederland gaan, dan gaat alles sneller. Zo gedaan en wat blijkt niet meer te maken, alternatief een minder toestel aangeboden gekregen waar ik niet mee akkoord gaat. dan moet u contact opnemen met GSMWEB. dat gedaan, en antwoord u bent naar samsung gegaan en wij doen dan niets meer voor u. dit is letterlijk oplichting wat dus ook openbaar gemaakt gaat worden en zal ook voor de rechtsbijstand worden neer gelegd. want als jullie mensen weg sturen met het gaat sneller via samsung en er niet bij vermelden dat de garantie bij jullie dan vervalt heet oplichting. 800,- euro koste dat toestel op 15-12-2015 dat bedrag - 10 maanden is dan 650,- euro wat ik dan tegoed heb van jullie. of een gelijk waardig toestel de samsung 7 s edge.Bij geen oplossing naar behoren ligt dit dinsdag bij mijn advocaat. Geen vriendelijke groet, voelt me opgelicht en bedonderd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-11-2016 door
15 september een Iphone 7 plus besteld en deze tot op de dag van vandaag (11-11) nog steeds niet binnen.
Toen ik de deal afsloot stond er dat dit 2-3 weken zou duren, inmiddels zijn we dus ruim 8 weken verder. Meerdere malen de 'klantenservice' aan de telefoon gehad die steeds weer voorliegen dat de telefoon 'echt de volgende week uiterlijk' geleverd zal worden.
Na 7 weken had ik het echt gehad en besloot ik, net als de ervaring hieronder, over te gaan tot annuleren van de deal. Echter kreeg ik hetzelfde te horen dat dit niet meer mogelijk was.
Heb geen goed woord over voor dit bedrijf, 0 communicatie, niet meedenken en de schuld steeds bij anderen leggen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 06-11-2016 door
Op 20 september 2016 heb ik een Iphone 7 telefoon met T-Mobile abonnement aangeschaft. Uiteindelijk op 4 november 2016 heb ik mijn telefoon ontvangen.
Wat een super leuke gebeurtenis had moeten is een hele nare ervaring geworden.

Mijn twee jaar van mijn telefoon abonnement zijn bijna voorbij en ik kon op zoek naar een nieuwe telefoon. Normaal doe ik dit meestal bij de T-Mobile winkel zelf en daar heb ik nog nooit een probleem mee gehad. Na wat prijzen te hebben vergeleken kwam ik uiteindelijk terecht bij GSMWEB. Levertijd de Iphone 7 was 2-3 weken toen ik hem bestelde. Ondanks dat mijn huidige telefoon niet heel goed meer werkte wilde ik toch wel 2-3 weken wachten op mijn nieuwe Iphone 7.

Ik hoorde niks van GSMWEB en dacht na 3 weken, op 12 oktober, om ze zelf maar even te bellen. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw aan te telefoon en deze gaf mij te kennen dat het een weekje later zou gaan worden en dat ze altijd op vrijdag geleverd kregen. Vervolgens heb ik op 19 & 21 oktober weer gebeld, werd weer een weekje later.

Toen ik wederom op 28 oktober belde kreeg ik Nancy aan de telefoon en Nancy vertelde mij dat het nu zeker was dat het dinsdag geleverd zou worden door T-Mobile. Ik gaf aan dat ik het vertrouwen kwijt was in GSMWEB en dat ik mijn bestelling wilde annuleren.
Nancy gaf aan dat dit niet mogelijk is dat omdat GSMWEB op 22 september de verlenging al heeft doorgevoerd aan T-Mobile. Ik zei toen “omdat jullie een abonnement hebben doorgevoerd aan T-Mobile, zonder dat jullie de telefoon op voorraad hebben, kan ik nu niet afzien van mijn aankoop?!”. Ik kon dus geen kant op en heb geen idee wanneer GSMWEB mijn telefoon ging leveren!

Nancy gaf te kennen dat het in de algemene voorwaarden staat van GSMWEB vanaf artikel 10.1. Ik kan je vertellen dat er werkelijk niks staat in artikel 10.1. Wel vond ik artikel 6.1 en daar staat dit vermeld 'Artikel 6 - Herroepingsrecht/retour losse Producten 6.1 Klant heeft het recht de op afstand gesloten Overeenkomst met GSMWEB binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het Product, zonder opgave van redenen, kosteloos te ontbinden.'

Dus ik dezelfde dag GSMWEB weer bellen met de melding dat ik alsnog wil afzien van mijn aankoop en dat dit ook vermeld staat in hun eigen algemene voorwaarden. GSMWEB vertelde toen dat dit alleen voor losse producten geldt en niet voor telefoons in combinatie met een abonnement. Dat is dus fout wat GSMWEB zegt. Wanneer de aankoop zowel een abonnement als telefoon betreft spreken we over een gemengde overeenkomst. Net als voor losse producten geld hier ook een bedenktijd van 14 na het ontvangst van het product (in dit geval de telefoon).

GSMWEB kan wel prachtige algemene voorwaarden in elkaar draaien en dan vervolgens hun eigen interpretatie daarop doen, maar ook GSMWEB heeft zicht te houden aan de consumentenregels die ervoor zijn gemaakt de consument te beschermen!

Ik vind het een behoorlijk kwalijke zaak wat GSMWEB hier doet; het bewust voorliegen, consumenten het idee geven dat ze geen kant op kunnen. GSMWEB heeft het abonnement direct aangemeld bij de telefoonprovider en ik denk dat daar ook de moeilijkheid ligt waarom ze consumenten voorliegen en vertellen dat ze niet kunnen afzien van hun aankoop.

Omdat ik deze klacht al vaker op internet heb voorbij zien komen, weet ik dat dit geen incident is, maar de belachelijke en illegale werkwijze van GSMWEB. Ik hoop dat door middel van deze brief er iets aan de praktijken van GSMWEB gedaan gaat worden.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 02-11-2016 door
Ik heb een pre-owned Iphone 5S 32 gb met een levertijd van 5 werkdagen afgerekend, maar het is compleet onduidelijk wanneer ze het apparaat zelf hebben en dus naar mij kunnen opsturen.
Op de website staat nu al 2 weken dat het volgens bovenstaande specificaties op voorraad is, maar in werkelijkheid is het een lokkertje.
Call Center dames zijn aardig, maar zijn niet consistent in hun antwoorden, laat staan beloften.
Als je geen haast hebt om een nieuwe smartphone aan te schaffen, GSM web heeft wel een goede prijs. Ik kan de kwaliteit dus helaas niet beoordelen...
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 11-10-2016 door
Nieuwe iPhone besteld en super blij mee. Contract kon ik gewoon simpel verlengen waardoor alles lekker snel verliep. Zit al jaren bij gsmweb en altijd tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-09-2016 door
Ik heb twee verlengingen gedaan op de site van Gsmweb en uiteindelijk bleek de prijs op de website niet helemaal juist te zijn. Ik werd telefonisch gebeld door een vriendelijke vrouw en we zijn er vrij gemakkelijk uitgekomen. De oplossing was prima en ik heb de iPhone 6s dan ook netjes binnen gekregen. Alles is uiteindelijk goed verholpen en volgens afspraak volbracht. Ik kan mij dan ook echt niet vinden in de negatieve reviews hieronder. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-08-2016 door
Na lang zoeken op zaterdag 20-08-2016 abonnement verlengd met Sony Xperia Z5 bij GSMWEB.NL
Bovengenoemd bedrijf zou de gsm op voorraad hebben. Tel. contact gezocht en helpdeskmedewerkster bevestigde dat ik de telefoon dinsdag 23-08 binnen zou hebben. Geen tel. op dinsdag, weer contact opgenomen. Er werd mij verteld dat de tel. inderdaad op voorraad zou zijn maar waarschijnlijk nog in dozen en niet uitgepakt maar woensdag zou ik hem krijgen. Woensdag 24-08 weer gebeld, na allemaal soortgelijke verhalen op internet gelezen te hebben, gemeld dat ik abonnement wou annuleren. Volgens helpdeskmedewerkster was dit niet mogelijk, ze hadden net goedkeuring van T-Mobile ontvangen en er kon niet meer geannuleerd worden. Oh ja, de telefoon was ineens niet meer op voorraad. Contact opgenomen met T-Mobile of abonnement inderdaad niet meer opgezegd kon worden, dit zou volgens T-Mobile geen enkel probleem zijn. Weer GSMWEB.NL gebeld dat het bij T-Mobile geen enkel probleem zou zijn en dat ik toch binnen de wettelijke termijn van 14 dagen de koop/contract beëindigde. Toen werd me medegedeeld dat het hun eigen beleid was dat het contract niet meer beëindigd kon worden na goedkeuring T-Mobile. Na diverse juridische loketten te hebben benaderd of ik in mijn recht sta (en dat sta ik ?), heb ik nu aangetekend (met handtekening terug) ontbinding van overeenkomst binnen de bedenktijd verzonden plus dezelfde brief per mail. Nu is het afwachten begonnen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-08-2016 door
Telefoon besteld, alles ingevuld, bevestiging gekregen, contract ontvangen. In mijn vakantie heeft GSM web mij gebeld, vanwege de telefoonkosten vanuit buitenland heb ik ze teruggemaild met de vraag wat er was.
Toen gaven ze aan dat er een wijziging was waardoor het tarief met 4 euro steeg; van 13 naar 17 euro ging, omdat de aanbieding voorbij was....omdat de telefoon schaars geworden was...
Wat een onzin; verkeerd geïnformeerd op website, verkeerd bevestigd, verkeerd in contract.
Weinig service en klantgericht om tot een gepaste oplossing te komen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 04-08-2016 door
Had afgelopen zaterdag een toestel met abonnement besteld en was gewoon op voorraad volgens de site.maandag gebeld wanneer men het kan leveren bleek het niet op voorraad te zijn en dat he woensdag binnen zou komen en dat men het donderdag dan zou opsturen. woensdag laat in de middag gebeld en bleek de toestel niet op voorraad te zijnen dat men hoopte dat het volgende week woensdag binnen komt... leuk en op de site staat binnen 1/2 dagen na verwachting leverbaar.dus mijn ervaring is slecht en hoop dat men het spoedig levert anders ga ik er persoonlijk eens langs en de contract opzeggen............... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-07-2016 door
Voor mij vriendin al maanden opzoek naar een goede deal, omdat de abonnementen tegenwoordig zo duur zijn. Heb een iPhone SE 16GB voor haar gergeld. Super goede afhandeling en alles netjes geleverd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-06-2016 door
OPPASSEN met dit bedrijf!
Ze zijn erg goedkoop en ook dat zorgde ervoor dat ik en mijn vrouw onze verlenging met toestel (S5 neo) bij hun bestelde.
Enorme spijt nu!
Toestel van mij 2 defecten (speaker en camera) en toestel van mijn vrouw camera defect.

Ook mijn schoonouders hebben tegelijk de s5 neo bij hun gekocht.
Tot nu toe bij hun geen defecten.
Dan denk je een defect kan gebeuren maar dan vraag je hoe dit opgelost wordt.
Je moet beide toestellen op eigen kosten terug sturen en dan ben je ze een paar werken kwijt.

Wet koop op afstand?
Doen ze niet aan!

Uiteindelijk heb ik zelf Samsung gebeld en die komt ze morgen gratis ophalen en na een paar dagen weer terug brengen.
Zo kan het dus ook!

Gsmweb --> pas je beleid aan, we leven nu in 2016!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-06-2016 door
Top levering! Netjes optijd in huis en alles zag er goed uit. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 03-06-2016 door
Op website staat dat het toestel op voorraad is. 1 week geleden order geplaatst. 3 dagen geleden werd telefonisch beloofd dat het toestel eind van deze week geleverd zou worden. Vandaag nog geen trackcode ontvangen. Wederom gebeld, blijkt het toestel ineens toch niet op voorraad te zijn. Net nog even de website gecheckt en daar staat dat deze gewoon op voorraad is. Tja zo kan ik ook klanten lokken en mijn beloftes dan toch niet nakomen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 02-06-2016 door
Microsoft Lumia 950 besteld in combinatie met een KPN abonnement. Na een paar dagen wachten krijg ik een aankondiging van het vesturen van mijn bestelling. Tot mijn verbazing zit de telefoon er niet bij. Dit is niet van te voren gecommuniceerd. Ik heb contact opgenomen met GSMWEB, werd mij verteld dat dit normaal is zodat ik alvast gebruik kon maken van de KPN diensten. Probleem is echter dat ik geen telefoon heb om te gebruiken voor deze diensten. Ook ben ik overgestapt naar KPN compleet. Dit heeft zich gekruist. De extra korting is niet geaccepteerd door KPN. GSMWEB kiest er dan voor om haar klant hier niet over te informeren, maar gewoon het duurdere contract door de strot te duwen. bij navraag werd mij gemeld dat dit niet hun verantwoording is. Vreemd?!?! Vreemder nog was het contract al op dinsdag ingegaan, een dag voordat ik de sim ontvangen heb. Een week later wordt de telefoon nageleverd, nog maar een dag vrij genomen. Blijkt het om een geïmporteerd toestel te gaan, om de prijs te drukken volgens GSMWEB. Dit had ik graag van te voren geweten. Allemaal redenen om een andere keuze te maken als klant zijnde. Ruikt bijna als oplichting... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 04-05-2016 door
Ondanks een foutieve invoering van mij even contact gezocht met Gsmweb en ben echt netjes geholpen via de telefoon. Uiteindelijk is alles dan ook goed afgehandeld ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 03-05-2016 door
Leuke aanbieding op hun site gevonden, besteld, bevestiging gekregen. Na twee dagen opeens een mail dat het een foutje betrof op hun site. Of ik maar akkoord wilde geven om dezelfde deal voor 7 euro per maand meer te sluiten. Nou vind ik het consumenten principe "wat je aanbiedt moet je ook leveren" erg logisch. GSMWEB echter houdt daar een andere mening op na. Ook na een mail conversatie blijft men bij hun standpunt dat ze volledig in hun recht staan. Geen compromis (het was tenslotte wel hun fout) helemaal niks. Hoop geneuzel over hun disclamer waarin ze zich blijkbaar tegen iedere denkbare prijsfout op hun eigen site hebben ingedekt. Wat bar en bar slecht! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-04-2016 door
Ik heb spijt dat ik mijn bestelling gedaan heb van mijn mobiele telefoon bij GSMWEB.nl. Helaas had destijds de bestelling al 1 a 2 weken nodig om bij mij te komen (i.p.v. 24 uur en op voorraad). Maar nu bij de reparatie, helaas heeft het toestel begeven. Sturen ze het retour naar het verkeerde adres (doordat ik ben verhuisd) die ik had opgegeven op het formulier.

Helaas nog 4 dagen moeten wachten.

Kortom: klantenservice / reparatie afhandeling is zeer slecht! Ze doen namelijk niet aan kleine compensaties.

Mijn toekomstige telefoon zal niet meer bij GSMWEB weg komen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-04-2016 door
Bij aankoop op website was het toestel direct leverbaar. Daags nadien geen levering.
Telefonisch contact met GSM-web: De levering vind aanstaande vrijdag plaats. Vrijdag geen levering.
Opnieuw telefonisch contact: levering binnen 2 weken.
Klantendienst vind het normaal dat gemaakte beloftes niet nagekomen worden.
Als zelfstandige dien ik nu op zoek te gaan naar een manier om wel bereikbaar te blijven. Compensatie? Schadeloosstelling?
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 29-03-2016 door
Ik heb mijn Samsung Galaxy s7 besteld en had verwacht om hem binnen 2 a 3 dagen binn te hebben. Helaas duurde dit een paar dagen langer. Moet wel zeggen dat voor de rest eht alles helemaal goed is geregeld en GsmWeb is echt een stuk goedkoper als andere partijen.

Super tevreden!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-03-2016 door
In Augustus 2015 heb ik een telefoon besteld via GSMWeb.nl met verzekering erbij. Het gaat om een Apple iPhone 5C 16GB wit . Op 4 januari 2016 viel mijn telefoon op straat waardoor mijn telefoon gebarsten was en niet meer bruikbaar is. Hij viel meteen uit en is sindsdien niet meer aangegaan. Ik heb meteen contact opgenomen met gsmweb zodat ik mijn toestel op kon sturen naar mijn verzekering. Zij vertelden mijn dat ik bij een of andere verzekering was geregistreerd maar dat was niet zo. In die zelfde week heb ik GSMWEB weer gecontacteerd, toen zeiden ze dat, doordat ze is september waren overgestapt naar een andere verzekering mijn gegevens uiteindelijk bij geen enkele verzekering waren aangekomen waardoor ik dus met een toestel liep die niet verzekerd was. Ze zeiden dat ze mijn gegevens zouden opsturen en het probleem oplossen maar dat is nooit gebeurd. Ik heb hun gemaild en ook Coveryou (de verzekeraar)gebeld waar ik dus verzekerd zou moeten zijn. Nu een maand later is er nog steeds niks gebeurd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 12-02-2016 door
Als je bestelde voor 1 november kon je via Samsung cashback 75,- retour krijgen. Nu bestel ik voor die datum en wil uiteindelijk mijn cashback claimen, blijk ik deze code niet te hebben gekregen en krijg deze ook niet meer. Ik krijg het advies van GSMWEB om de order te annuleren en een nieuw abonnement aan te vragen. Nu is dit rond half november gedaan en zou het ongeveer een week duren. Uiteindelijk na heel veel irritatie en ergernis en heeel veeel bellen krijg ik op 4 januari een mailtje van gefeliciteerd met uw abonnement. Ondertussen was het abonnement vele malen goedkoper geworden en heb dus gevraagd of ik het wel voor de huidige prijs zou krijgen, ik had immers ook het ongemak van zolang moeten wachten, plus dat ik ondertussen ook al afgesloten was van mijn vorige provider. Aangezien ik dagelijks veel bel, is een maand zonder telefoon toch een HEEEEL groot probleem. Oplossing van GSMWEB maar weer gaan annuleren, maar uiteindelijk allemaal voorstellen waar je niet blij van wordt. Als... dan nummerverlies of.. ja die kleur is er nu niet meer en komt ook niet meer (alleen nog maar de witte; aartslelijk). Uiteindelijk afgelopen woensdag weer aan de lijn: meneer u heeft 2 keuzes: of u krijgt het oorspronkelijke dure abonnement of u krijgt niets, maar wel de rekening iedere maand van dit dure abonnement, die blijkbaar al vanaf die 4 januari is ingegaan en er niet meer van af te komen is. Het voelt als CHANTAGE en geen aanrader. Het enige wat de medewerker aangeeft is van ik snap u, maar kan het niet oplossen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 22-01-2016 door
Heb voordat ik in zee ging met GsmWeb ervaringen gelezen op internet. Ik moet zeggen dat mijn ervaring helemaal super is. Alles is korrekt afgehandeld en ben dan ook blij met mijn contract. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-01-2016 door
Ik ben zo dom geweest om in de aanbieding van GSMweb te trappen,ik moest voor 31 December 2015 reageren.Ik heb mij op 29 December aangemeld,en toen werd het stil.Ik heb intussen een aantal keren gebeld en elke week krijg ik te horen dat er aan gewerkt word en dat ik bericht krijg incl.mijn telefoon.
Ik wil het graag aneuleren maar ben bang dat ik mijn telefoonnummer kwijt raak of nie meer bereikbaar ben.Je kunt beter naar een betrouwbare webshop of winkel gaan,dan word je niet voorgelogen en aan het lijntje gehouden.Begin er dus niet aan ,goedkoop is duurkoop!!!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 14-12-2015 door
Kreeg na het aanvragen van het verlengen van mijn abonnement eigenlijk direct binnen. Deze per sms bevestigd dus dat ging allemaal lekker snel. Het enigste jammere was dat ik nu wel 1 dag langer moest wachten dan aangegeven. Nu vind ik dit niet zo heel erg, maar het zou fijn zijn als dit dan even gemeld word.

Alles is wel netjes binnengekomen en ik geef dan ook geen 10, omdat ik niet binnen de afgesproken tijd mijn telefoon had. Wel is alles helemaal netjes geregeld en zal ik zeker daarom weer bestellen
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-11-2015 door
Telefoon kapot, dan wil je snel een nieuwe. Op de site staat vermeld 'snelle 24-uurs service', helemaal mooi natuurlijk. Na een los toestel besteld te hebben had ik na een halve dag nog geen bevestigingsmail. Dit vond ik niet prettig en heb een mail gestuurd. Hierop had ik de volgende dag nog geen antwoord. Na een telefoontje bleek mijn bestelde toestel niet op voorraad maar ze konden ook niet zeggen wanneer ik deze dan wel in huis zou hebben. Dan zijn er een aantal punten waar ik maagzuur van krijg:
- Je beloofd een snelle service die je niet waar maakt.
- Je stuurt geen bevestigingsmail.
- Je stuurt geen antwoord op mijn mail.
- Je bent niet in staat om een passende oplossing te bedenken.
Dus wat doe je dan? Fijn bij een ander bedrijf de telefoon bestellen die wel de volgende dag levert en mij precies op de hoogte houdt van de orderstatus. Oja, en natuurlijk annuleren bij GSMWEB.nl.
Hopelijk krijg ik binnen 2 weken mijn geld terug.

Oke oke, het enige positieve aan dit bedrijf was de jongen bij de klantenservice.

Zo, ik ben mijn irritatie wel kwijt nu.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 11-11-2015 door
Ik heb een Samsung A5 besteld en kreeg dezen netjes optijd binnen. Ik ben dan ook zeer tevreden over hoe GsmWeb de order heeft afgehandeld.

Helaas was alleen mijn Nano simkaart er niet bij waardoor ik nog moest opbellen om deze alsnog toegestuurd te krijgen. Deze kwam vervolgens wel netjes de volgende dag binnen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 03-11-2015 door
Heb ontzettend veel websites vergeleken zoals Belsimpel, Vodafone, Typhone, KPN enz. maar niemand bood de iphone zo goedkoop als Gsmweb. Ik kon hem verlengen wat het ook erg gemakkelijk maakte en waardoor ik ook minder betaalde. Geen eenmalige kosten geloof ik.

Wel was er wat vertraging met de bestelling. Ik had hem 1 dag later dan dat ze hadden aangegeven. Toen ik belde was hij al verstuurd en de volgende dag kwam hij dan ook al binnen. Super!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-11-2015 door
Kijk uit voor dit bedrijf. Als alles op voorraad leverbaar is en alles gaat zoals verwacht kan je ongetwijfeld een 8.2 scoren op dit soort review sites. Op het moment dat het mis gaat heb je echter een probleem.

Ik heb 2 abonnementen + toestel afgesloten. 1 bestelling had ik binnen 1 weken binnen (ook later dan op de website stond), de andere heb ik ruim 1 maand op gewacht. In de tussentijd heb ik continue moeten bellen om de status was van mijn bestelling. Na 2 weken kreeg ik te horen dat het toestel niet meer leverbaar was en dat ik maar contact moest opnemen voor een oplossing. Annuleren was echter niet mogelijk, want ik was al over de termijn heen dat ik kon annuleren? GSMWEB kan echter niet leveren, dus dat lijkt mij een normale reden om te annuleren? Uiteindelijk mocht ik met de minst populaire kleur van het toestel genoegen nemen omdat dit blijkbaar een gelijkwaardig product is (visueel echter niet). Anders kon ik een andere Apple toestel nemen met een meerprijs van 250 euro extra. Het rare aan het verhaal is dat het toestel wel direct leverbaar was bij de provider alleen zou GSMWEB dan een stuk meer geld kwijt zijn aan de inkoop. Het lijkt mij niet de klant zijn probleem dat jullie veel meer verkopen dan er in te kopen is van een toestel dat niet meer gemaakt wordt.

Ik heb minimaal 5 keer gevraagd om door een leidinggevende die beslissingsbevoegd is terug gebeld te worden. Zowel via email als telefonisch. Dit is tot op heden nooit gebeurt. De eerstelijns klantenservice kan niets voor je doen.

T-Mobile heeft inmiddels de eerste maand afgeschreven terwijl ik niet eens een simkaart had? Ik mag een declaratieformulier invullen en dan gaan ze beoordelen of dit terecht is. Schandalig hoe GSMWEB met klanten omgaat.

Ik adviseer iedereen om direct bij de provider contracten af te sluiten. Daar heb je betere service en loop je niet tegen een tussenpersoon aan die alleen maar de commissie over de verkoop wil verdienen.

GSMWEB nooit meer, wees gewaarschuwd!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 20-10-2015 door
Gewoon zoals het hoort en niet heel veel anders. Heb een nieuwe iPhone besteld en alles zoals het op de site vermeld stond was zo. Ik kreeg binnen de leveringstijd mijn mobiele telefoon en alles ziet er netjes op ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-10-2015 door
Ik heb mijn T-Mobile abonnement verlengd en nadat ik mijn verlengings sms had bevestigd was het al klaar. Paar dagen kwam mijn nieuwe Note 4 binnen. Dit was wel iets langer dan normaal, maar ik bespaarde 200 euro door het bij Gsmweb te bestellen. Ik vind dat zekerh et geld waard om iets langer te wachten op mijn spullen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-10-2015 door
Ik heb afgelopen woensdag mijn abbonement verlengd en vandaag mijn simkaart + nieuwe toestel ontvangen. Helaam blij mee! :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 01-09-2015 door
De website ziet er misschien niet heel professioneel uit, maar voor de rest ben ik echt super goed geholpen. Ik heb een mobiel abbonement afgesloten welke aanzienlijk lager ligt dan elders en alles was netjes optijd bezorgd. Well done GsmWeb.nl! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 21-08-2015 door
Ik heb deze week de iphone 6 gekocht bij Gsmweb, omdat deze in verhouding tot andere aanbieders echt de goedkoopste was. Ik heb echt alles vergeleken maar nergens boden ze de iphone zo goedkoop als bij Gsmweb. Het aanbod is niet vreselijk groot, maar wat ze aanbieden is in veel gevallen echt goedkoper dan bij de concurrenten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-08-2015 door
Ik heb op zondag de bestelling gedaan en op dinsdag alle papieren opgestuurd. Tot mij verbazing had ik 2 dagen later alles binne van Gsmweb! Super snel en alles is geregeld zoals afgesproken. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 13-02-2014 door
another day . another shameless extension of the delivery date. now its 19-10.
when i asked for cancelling the whole thing, below is the reply

"Unfortunately, we are unable to cancel your request. This should always be indicated within 14 days after our subscription has been activated by us. Because your application has been activated on September 30th, the 14 day call time will begin then.
For this reason, we can not cancel your subscription"

how can you have a contract without me getting the product.. unbelievable.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
gsmweb ervaringen
45% van de consumenten zijn tevreden over GSMweb
Lees alle reviews en bekijk GSMweb
Oke
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy