Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

GSMweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

2.66
2.66 0 10
88 reviews
36% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-01-30 09:52:28
12 maanden geleden
1 10 0
Een abbonnemnt verlengd bij t-mobile voor de 3e keer bij gsmweb. het is altijd goed gegaan maar nu niet. in mijn conract staat dat ik 12gb en obeperkt bellen en smsen voor 17,50 per maand heb afgelsoten en eventueel 2,50 extra klantvoordeel wanneer er 2 t-mobile nummer sop hetzelfde adres zijn aangesloten. nu is mijn abbonement ingegaan bij t-mobile en staat er dat ik 10gb en onbeperkt bellen en smsen heb voor 22,49 per maand. toen ik hierover belde naar gsmweb werd er heel arrogant gedaan en gezegd ja had je het vinkje t-mobile voordeel maar niet aan moeten vinken nu krijg je geen 2gb extra en geen korting. maar in mijn contract is hie rhelemaal niks over terug te vindenjQuery31105130913245287865_1580374054853? weet iemand misschien hoe ik dit kan aanvechten?
Rapporteren
2020-01-20 10:05:27
1 jaren geleden
2 10 0
Ik heb eind november een T mobile abonnement bij GSM web afgesloten in combinatie met een Huawei P30 Pro. Ik heb dat toestel in overeg met GSM web verruild voor de goedkopere Huawei P30. Het verschil bedraagt € 97,80. Toestel retour gezonden volgens richtlijnen en conforme ontvangstbevestiging gekregen. Intussen bel ik al zo'n 5 weken om het verschil aan mij terug te storten, tot dusver zonder resultaat. Iedere keer het verhaal dat het bedrag vrijdag wordt overgemaakt. Maar: vrijdag geen creditering en helpdesk inmiddels met weekend. Vanochtend had ik een medewerker aan de telefoon die na veel dralen vertelde dat in het dossier stond dat het crediteringsverzoek zonder mij te informeren is afgewezen. Zij kon me niet vertellen waarom. Dus ik weer maar wachten op mijn geld.
Niet eens de moeite genomen mij te informeren. Dit is puur diefstal
Niet mee in zee gaan met deze lui


Rapporteren
2019-12-30 11:16:13
1 jaren geleden
1 10 0
GSMweb is echt dom als er iets mis gaat, ze zeggen gewoon standaard morgen word het opgestuurd of eind van de week sturen we weer telefoons op en doen we incasso's. Ze denken niet "out of the box" en laten mensen gewoon aan hun lit over.
Nieuw toestek besteld, had wat leverings problemen, goed dat kan ik nog begrijpen, maar stuur dan in ieder geval; die SIUM kaart op dan kan ik met mijn oude toestel even verder op het nieuwe Abonnement.
Ze zeggen gewoon dat ze het opsturen maar doen het toch niet....beetje arrogant, daarna extra's terug gestuurd, terug betaling gaat eg traag en als je belt word het eind van de week uitbetaald, doen ze alleen op vrijdagjQuery31100464906987100282_1577700925406????? alles gebeurd daar op vrijdag, telefoon worden dan opgestuurd, uitbetalingen gedaan....krijg de indruk dat ze alleen vrijdags werken.
Rapporteren
2019-12-30 11:15:34
1 jaren geleden
2 10 0
GSMweb is echt dom als er iets mis gaat, ze zeggen gewoon standaard morgen word het opgestuurd of eind van de week sturen we weer telefoons op en doen we incasso's. Ze denken niet "out of the box" en laten mensen gewoon aan hun lit over.
Nieuw toestek besteld, had wat leverings problemen, goed dat kan ik nog begrijpen, maar stuur dan in ieder geval; die SIUM kaart op dan kan ik met mijn oude toestel even verder op het nieuwe Abonnement.
Ze zeggen gewoon dat ze het opsturen maar doen het toch niet....beetje arrogant, daarna extra's terug gestuurd, terug betaling gaat eg traag en als je belt word het eind van de week uitbetaald, doen ze alleen op vrijdagjQuery31100464906987100282_1577700925406????? alles gebeurd daar op vrijdag, telefoon worden dan opgestuurd, uitbetalingen gedaan....krijg de indruk dat ze alleen vrijdags werken.
Rapporteren
2019-12-18 20:22:23
1 jaren geleden
0 10 0
Telefoon besteld met contract, ze nemen niet het juiste adres over uit het contract en sturen mijn telefoon naar iemand anders. Vervolgens moet ik bewijzen met paspoort, brief belastingdienst en schrijven de gemeente dat ik op het adres woon dat in het contract staat. Hun maken een fout met het adres en vervolgens ligt de bewijslast bij mij. Dom volk.
Rapporteren
2019-12-05 13:43:22
1 jaren geleden
8 10 0
De bestelling was er na ruim een week, maar na bestellen alle negatieve recensies pas gezien. Ik moest vooruitbetalen, dus was wel wat sceptisch. Achteraf betalen was echt niet mogelijk. Uiteindelijk na betalen binnen een dag mijn iPhone xs ontvangen welke er prima uitzag en werkt. Ook via de helpdesk paar keer contact gehad met enige vertraging, maar wel netjes beantwoord. Het kan dus wel :)
Rapporteren
2019-12-02 13:26:01
1 jaren geleden
1 10 0
Lang wachten aan de telefoon van 18de wachtende eindelijk naar nummer 2 dan wordt er opgehangen. Weer bellen dan sta je weer als number 18de
Rapporteren
2019-11-29 17:21:13
1 jaren geleden
1 10 0
Dit is een bedrijf waar je absoluut geen zaken mee wil doen of iets wil aan gaan. zodra het goed loopt is er niks aan de hand maar wanneer dingen fout lopen krijg je te maken met een agressieve klantenservice die zelfs de moeite neemt om jou als klant terug te bellen en te vertellen dat ze niet door jou zo behandeld willen worden en dat de klantenservice de klant niet jij als klant. Ze doen niet wat ze beloven op de hun site!
Rapporteren
2019-11-29 14:34:43
1 jaren geleden
1 10 0
Koop hier geen abonnement met toestel of één van deze twee. Wees gewaarschuwd. Bespaar jezelf een hoop ellende en bestel ergens anders. Je wordt opgelicht!!!!
Rapporteren
2019-11-26 16:56:09
1 jaren geleden
1 10 0
Eens en nooit meer, zit nu al ruim een maand op een levering van de Iphone 11 Pro te wachten, abonnement gaat over 2 weken in. Geen duidelijkheid van datum van levering of zicht hierop, kortom je hebt er niets aan en ook is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Bij elke telefoontje wordt je niets wijzer, ja ligt aan Apple of de provider.............dat is makkelijk zeg, waarom laat GSMWEB dan in vredesnaam alles via hun lopen, formulier voor nieuw abonnement, nummerbehoud, etc... bemoei je er dan niet mee en lever dan alleen sec de toestelletjes, nou ja zelfs dat is een hele opgave.........
Rapporteren
2.66
Bekijken
Beoordelen