Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

GSMweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

2.66
2.66 0 10
88 reviews
36% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2017-11-10 13:57:32
3 jaren geleden
1 10 0
Een mankement aan de camera van de iPhone zorgde ervoor dat het steeds langer duurde voordat een bruikbaar beeld werd gevormd. Harde reset hielp, maar helaas slechts voor 1 dag. Onder garantie teruggestuurd. Na herhaaldelijk informeren eindelijk na 4 weken (!) bericht: “iPhone is niet te repareren, BOVENDIEN is vochtschade geconstateerd en vervalt de garantie”. Hieruit volgt dat het defect niet is veroorzaakt door vocht, en valt dus gewoon onder garantie. Na 6 weken is het toestel eindelijk retour: nog steeds defect natuurlijk De iPhone is nooit in aanraking geweest met vocht (of kou), maar dit is een bekende truc. Zie afleveringen van Kassa en Radar.
Rapporteren
2017-09-18 07:47:31
3 jaren geleden
10 10 0
Keurige deel kreeg ik binnen van Gsmweb voor de Iphone 8
Rapporteren
2017-09-06 12:32:11
3 jaren geleden
1 10 0
week geleden een telefoon besteld niks ontvangen. We willen nu van gsmweb af maar ze willen het contract niet ontbinden terwijl ze geen diensten of telefoon hebben geleverd.
Rapporteren
2017-06-12 14:57:45
4 jaren geleden
2 10 0
Begin mei heb ik de Xperia XZ gepreorderd. Er werd verteld dat deze begin juni zou worden geleverd. Eind mei en begen juni al contact gezocht aangezien ik niks meer had vernomen. Vervolgens kreeg ik pas 7 juni bericht terwijl ik al 2x had gebeld om te vragen of alles in orde was en dat was zo werd er gezegd waren er nog gegevens van mij nodig. Dit is dus na de 4 juni geweest dat je de pre order moest plaatsen. 7 juni is mijn contract ook meteen ingegaan bij Tmobile toen ik meteen de gegevens verstuurd had... maar geen telefoon. Nu vraag ik me ook al af ik mag hopen dat ik door jullie fout de koptelefoon die is beloofd nog wel kan aanvragen... en niet omdat het contract pas 7 juni is ingegaan. En ook het punt dat ik al 3x ben beloofd vanaf eind mei dat het toestel de week erop zou worden geleverd. Nu heb ik begrepen van Sony zelf dat jullie de toestellen vorige week hebben ontvangen. Aangezien ik 1 van de eerste personen was met de pre order waar is dan mijn toestel? Op jullie site adverteren jullie zelfs met voorradig. Vanochtend weer gebeld en nu werd er verteld dat deze ergens deze week zal komen. Ik geloof er helemaal niks meer van en de mail die ik vanochtend heb verstuurd heb ik ook geen antwoord op gekregen. Ik zou graag mijn telefoon zo snel mogelijk willen hebben aangezien jullie daarmee adverteren. Ik ben steeds aardig gebleven maar mijn geduld is nu op en ik mag dus echt niet hopen dat ik door jullie fout de 300 euro koptelefoon mis zal lopen. Als alles goed zal worden opgelost malen jullie me alsnog blij. Met vriendelijke groeten, Ilona Contract nummer 7727542
Rapporteren
2017-05-29 22:26:38
4 jaren geleden
2 10 0
2 weken geleden een IPhone 7 plus 128 gb besteld. Meerdere malen telefonisch contact opgenomen over de verzendstatus. Er is mij 6 keer verteld dat hij morgen bij mij thuis geleverd zou worden. Nu vandaag werd er weer gezegd dat ik de track en trace code zou ontvangen via de mail, weer niks ontvangen. Vervolgens weer contact opgenomen en er lag gewoon een telefoon op voorraad maar de reden waarom hij niet wordt verstuurd is niet bekend. Wordt weer afgescheept met een andere leverdag. Ontzettend slechte communicatie in het team en een gebrek aan kennis.
Rapporteren
2017-03-05 10:00:23
4 jaren geleden
8 10 0
zeer tevreden!
Rapporteren
2017-03-05 09:59:21
4 jaren geleden
9 10 0
2x tevreden
Rapporteren
2017-01-26 14:54:56
4 jaren geleden
10 10 0
Prima service. Telefoon besteld en op de afgesproken dag binnen. Zeer netjes verpakt.
Rapporteren
2017-01-23 10:44:11
4 jaren geleden
10 10 0
Sinds een aantal weken valt het mij op dat er erg veel duidelijkheid is op de website van Gsmweb over de prijzen. Je zit precies wat je voor je toestel en/of abonnement betaald. Ben hier erg blij mee want nu kan ik een weloverwogen keuze maken. Daarbij is de prijs een stuk voordeliger als dat ik het contract rechtstreeks zou afsluiten!
Rapporteren
2017-01-17 14:27:11
4 jaren geleden
1 10 0
Telefoon als naar ander half week stuk. Naar mijn weten hardware matige probleem. als advies kreeg ik om naar Apple store te gaan. Ben ik gegaan en is geconstateerd dat de probleem groter was dan ik dacht hebben ze mij een refurbished toestel aangeboden, wat ik niet accepteerde wat had de toestel pas anderhalf week terug gekocht. medewerker zij terecht schreef mij een brief met nodige info. Toestel opgestuurd naar GSMWEB MET BRIEF. Heel lang moeten wachten tot een reactie zij moesten het naar hun eigen reparateur sturen. na weken kreeg ik een mail met een bedrag van 790 euro die ik moest betalen:S. ik 1 maand misschien wel 100 keer moeten bellen BAH BAH BAH DAT gsmweb... Raad aan mensen doe aub geen GSMWEB..
Rapporteren
1...34567...9
2.66
Bekijken
Beoordelen