Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Hollands nieuwe ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.23
6.23 0 10
6 reviews
50% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2016-06-16 16:48:26
3 jaren geleden
1 10 0
Geen zaken mee doen. Overweeg het niet eens. Totaal geen klantgerichte organisatie, bovendien belazeren ze hun (trouwe) klanten door exorbitante gevolgen nadat de contractperiode is verlopen. Slechte administratieve afhandeling, geen persoonlijk contact bij problemen. Niet van deze tijd. Verder regelmatig problemen met verbinding. op enig moment werd sim omgezet, een maand lang geen mogelijkheid gehad te bellen of 3g te raadplegen. Wel tweemaal mail hierover, nooit een excuus. Ik kan geen reden bedenken waarom je met hen in zee gaat.
Rapporteren
2014-11-04 17:06:37
4 jaren geleden
1 10 0
slecht heb sim only bestelt zou op elke simlock vrije telefoon moeten werken volgens hun site.
Dus niet want wat oudere modellen telefoons ondersteunt die niet, dat bleek na contact met klanten service waarom ik niet kon bellen .
Proberen ze mij een nieuwe telefoon te verkopen slechte zaak heb contract opgezegd wegens niet nakomen verplichtingen hollandsnieuwe.
Rapporteren
2014-03-29 10:40:20
5 jaren geleden
8 10 0
Nadat ik al bij Hi, Simpel en T-mobile een abonnement had gehad besloot ik over te stappen naar Hollandsnieuwe. Inmiddels ben ik al 2 jaar gebruiker van hun diensten en ben erg tervreden. De kosten zijn laag als je naar het totaal pakket kijkt.

Bij Simpel was het nog goedkoper maar dan had ik geen internet in de bundel dus daar verliest Simpel het van Hollandsnieuwe voor mij.

Bij Hollandsnieuwe heb ik een SIM-only gekozen. Het instellen van het internet was wel even uitzoeken, maar de beschrijving op internet werkte prima en was alles zo geregeld.

Een min puntje is dat het 3G netwerk soms wat traag kan zijn dus daar kunnen ze nog wel aan werken. Hoorde dat dat bij de laatste updates wel beter is geworden.
Rapporteren
2014-02-04 19:02:18
5 jaren geleden
10 10 0
Al jaren lid bij HN en echt nog nooit problemen gehad! In 1 woord top dus en ga voorlopig ook niet weg. Kan me dus niet vinden in de negatieve ervaringen hieronder
Rapporteren
2014-02-04 18:59:30
5 jaren geleden
2 10 0
Sinds afgelopen vrijdag heb ik geen verbindinge meer en kan ik dus niet meer bellen of internetten. Ook op geen enkele manier contact met ze te krijgen. HELPPPPP!!!
Rapporteren
2014-01-31 14:51:20
5 jaren geleden
4 10 0
Ik heb regelmatig dat ik niet kan internetten of bellen. Daarnaast vraag ik me af of het bedrag wel een helpdesk heeft, want ik kan nergens een nummer vinden? Mensen ook last hiervan?
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.23
Bekijken
Beoordelen