Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

KPN ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

KPN
5.36 / 0 10
Er zijn 11 ervaringen toegevoegd
KPN ervaring toevoegen Lees alle KPN ervaringen

11 KPN ervaringen

Start aan je beoordeling van KPN
Klik hier om je beoordeling te geven
8 / 100
Beoordeeld op 10-10-2016 door
Goed bereik + keurige prijs van 34 euro voor onbeperkt bellen en goed toestel. Na 2 jaar gekozen voor Sim-only voor 25 euro onbeperkt bellen. Top geregeld! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-07-2015 door
Speciaal glasvezel laten aanleggen om eindelijk echte internetsnelheden te halen. Na installatie 1,5 week lang geen zaken kunnen doen door 10-tallen fouten. Nu blijkt snelheid nog niet de helft van wat we hadden, voor een mega hoog bedrag. Panasonic looptoestellen werken niet omdat je de toetsen niet kunt blokkeren. Verbindingen met zapper zeer traag en niet stabiel. kortom; doe het niet! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-07-2015 door
Speciaal glasvezel laten aanleggen om eindelijk echte internetsnelheden te halen. Na installatie 1,5 week lang geen zaken kunnen doen door 10-tallen fouten. Nu blijkt snelheid nog niet de helft van wat we hadden, voor een mega hoog bedrag. Panasonic looptoestellen werken niet omdat je de toetsen niet kunt blokkeren. Verbindingen met zapper zeer traag en niet stabiel. kortom; doe het niet! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Sinds wij een storing hadden heb ik dat online gemeld en kreeg ik meteen de volgende dag een monteur langs om ernaar te kijken. Goede service KPN! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-03-2015 door
Klantnummer: 1007019905Geachte heer/mevrouw,Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN glasvezel.In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk: 1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand 2 Nieuwe TV ontvangers 3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers)Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN. Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten.Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond.Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb.Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem.Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN.Wat ik wil van KPN is:1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN. 2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren. 3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie. Indien bovenstaande niet gebeurt zal ik blijven bellen, mailen en brieven blijven sturen aan KPN.Met vriendelijke groet, ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 22-10-2014 door
Al jaren ben ik klant bij KPN en pak een groot voordeel door zowel mijn internet, tv en mobiele telefoon abonnement af te sluiten bij KPN. Grote kortingen en gemak dat alles bij een leverancier zit. Na bijna 7 jaar nog geen problemen gehad en ben dan ook erg tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 03-03-2014 door
Ik ben een zelfstandig ondernemer en heb voor op het werk en voor mijn werknemers een zakelijk abonnement lopen bij KPN. De keuze voor KPN komt eigenlijk voort uit het feit dat ik nooit echt ben gedoken in de verschillende aanbieders, en vooral op betrouwbaarheid ben afgegaan.

KPN doet al zo lang mee in de markt, dan denk je vanzelf dat het goed moet zijn. Helaas is dat niet altijd het geval. Ik kan niet altijd mijn werknemers bereiken als ze op een klus zitten door het slechte bereik. Dat maakt het soms erg lastig om snel te kunnen schakelen.

Ook ik moet op de centjes letten en heb andere zakelijke aanbieders vergeleken. KPN komt bijna altijd als duurste uit de bus. Ik ben daarom van plan om ook maar over te gaan stappen.

Twijfel nog tussen Vodafone en T-mobile. Hoewel deze ook voor en nadelen hebben.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 19-02-2014 door
Wat een gedoe toch altijd met de KPN. Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekregen maar aansluiten van een mobiel schijnt nogal lastig te zijn voor KPN. Alsof ze het voor het eerst doen...niet dus!Zit nu al dagen te wachten tot alles is aangesloten en krijg maar geen duidelijke antwoorden als ik contact opneem en mijn vragen voorleg.Waardeloze tent KPN! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 19-02-2014 door
Ik heb voor bij mij thuis een modem besteld. Ik zit nu al weken te wachten en nog altijd geen pakje in de bus.Heb al diverse keren gebeld met KPN maar behulpzaam zijn ze ook niet echt.Beroerd hoe je wordt behandeld en ben wel klaar met ze! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Het mobiele netwerk van KPN is verreweg de beste in Nederland. Heb nooit problemen gehad. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 10-02-2014 door
Ben al jaren lid van KPN en zijn sinsd een paar maanden overgestapt naar glasvezel en bevalt prima! Lekker snel een een prima service bij het overstappen naar een nieuw pakket! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
64% van de consumenten zijn tevreden over KPN
Consumenten zijn het meest te spreken over de Kwaliteit bij KPN
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy