Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Lebara ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Lebara
3.1 / 0 10
Er zijn 11 ervaringen toegevoegd
Lebara ervaring toevoegen

11 Lebara ervaringen

Start aan je beoordeling van Lebara
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 18-09-2017 door
Bij lebara is je beltegoed is nooit zeker, lebara steelt dit gewoon. Lees de overige berichten. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 01-11-2016 door
Voor 30 euro beltegoed gekocht en zonder ook maar 1 telefoontje of smsje gemaakt te hebben verdween beltegoed na een maand volledig! Klacht ingediend bij Lebara, nooit iets van gehoord. Slecht! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-06-2016 door
bizar gewoon , dat dit in nederland toe gestaan word.snel over naar een andere aanbieder. ook via Facebook zeer late reactie duurt dagen voor antwoordt . ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-05-2016 door
Ik ondervind nu steeds vaker last van weg vallen Internet dit is heel vervelend omdat ik hierdoor bepaalde transacties misloop er gewoon uit gegooid word wil graag reactie hierop en zal anders juridische stappen gaan ondernemen zal mijn net werk laten testen en controleren ben echt heel boos nu en hoop op fatsoenlijke uitleg op alle 15 toestellen lebara online dit probleem dus licht niet aan mijn toestel wacht ff uw reactie af mvg pwl van neuwkerk ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-04-2016 door
Spontaan mijn simkaart gedeactiveerd, zonder enige waarschuwing omdat ik hem niet optijd opgewaardeerd heb. Klantenservice gebeld, daar kreeg ik als antwoord "Dat is dan pech mijnheer, hier kunnen wij niets aan veranderen"WAARDELOOS OP ALLE FRONTEN2e keer teruggebeld, werd ik nog uitgescholden ook! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 16-11-2014 door
Betaal voor internet NIET dmv sms "WEB1GB" naar 8800, dit kost je nl. € 20,- wat van je beltegoed af gaat i.p.v. € 10,- wat het kost als je online opwaardeert. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 19-08-2014 door
Echt alleen maar ellende gehad met deze provider. Dagen zonder internet gezeten, minimaal 5 keer met de klantenservice aan de lijn gehangen maar je probleem wordt gewoonweg niet serieus genomen, altijd doen alsof het jouw eigen domme schuld is. Toen ze vertelden dat de technicus er pas over een week naar zou kijken ben ik afgehaakt. Overgestapt naar andere provider, werkte direct als een trein! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 11-07-2014 door
Ik gebruik mijn I phone met lebara SIM kaart in het buitenland. Nu heb ik 6 maanden niet gebeld en wordt het beltegoed dat er nog op staat bevroren. Vervolgens wordt de SIM kaart over 3 maanden helemaal stopgezet . Dus what app etc is dan niet meer mogelijk .Lebara diwngt je steeds tot betalen ook als je het niet gebruikt. Oplichterij . ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 19-02-2014 door
Denk je goedkoop te kunnen bellen zit je alsnog aan een top rekening en direct door je belminuten heen.Echt waardeloos! Eerst lekker maken met een mooie actie en vervolgens komt de rekening. Gewoon oplichters ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Bel me helemaal suf naar mijn familie in het buitenland. Bij Lebara bestel je zo een simkaartje en dan kan je lekker voordelig bellen naar het buitenland. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 10-02-2014 door
Een tijdje geleden werd ik gelokt met een gratis simkaartje van Lebara. Gratis is altijd leuk als je Nederlander bent en ben eens gaan kijken of Lebara wat was.Voordelen zijn dat je bijna overal wel beltegoed kan kopen. Alleen prijzen zijn niet echt interessant voor mij. Als je niet veel belt naar het buitenland dan is de prijs gewoon te hoog.Voor mij is Lebara dus niet interessant maar als je vele naar het buitenland belt denk wel. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy