Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Lebara ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.77
4.77 0 10
13 reviews
38% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-02-21 15:00:48
1 jaren geleden
8 10 0
Eenvoudig simkaartje bestellen op de site en Lebara One opwaarderen. Gaat allemaal eenvoudig en je kunt goedkoop naar EU landen bellen. Voor binnen Nederland heb ik een sim only bij Ben.
Rapporteren
2017-09-18 09:32:45
2 jaren geleden
1 10 0
Bij lebara is je beltegoed is nooit zeker, lebara steelt dit gewoon. Lees de overige berichten.
Rapporteren
2016-11-01 16:40:15
2 jaren geleden
2 10 0
Voor 30 euro beltegoed gekocht en zonder ook maar 1 telefoontje of smsje gemaakt te hebben verdween beltegoed na een maand volledig! Klacht ingediend bij Lebara, nooit iets van gehoord. Slecht!
Rapporteren
2016-06-08 22:37:06
3 jaren geleden
1 10 0
bizar gewoon , dat dit in nederland toe gestaan word.snel over naar een andere aanbieder. ook via Facebook zeer late reactie duurt dagen voor antwoordt .
Rapporteren
2016-05-18 13:11:19
3 jaren geleden
1 10 0
Ik ondervind nu steeds vaker last van weg vallen Internet dit is heel vervelend omdat ik hierdoor bepaalde transacties misloop er gewoon uit gegooid word wil graag reactie hierop en zal anders juridische stappen gaan ondernemen zal mijn net werk laten testen en controleren ben echt heel boos nu en hoop op fatsoenlijke uitleg op alle 15 toestellen lebara online dit probleem dus licht niet aan mijn toestel wacht ff uw reactie af mvg pwl van neuwkerk
Rapporteren
2016-04-19 17:25:54
3 jaren geleden
1 10 0
Spontaan mijn simkaart gedeactiveerd, zonder enige waarschuwing omdat ik hem niet optijd opgewaardeerd heb. Klantenservice gebeld, daar kreeg ik als antwoord "Dat is dan pech mijnheer, hier kunnen wij niets aan veranderen" WAARDELOOS OP ALLE FRONTEN 2e keer teruggebeld, werd ik nog uitgescholden ook!
Rapporteren
2014-11-16 01:23:11
4 jaren geleden
4 10 0
Betaal voor internet NIET dmv sms "WEB1GB" naar 8800, dit kost je nl. € 20,- wat van je beltegoed af gaat i.p.v. € 10,- wat het kost als je online opwaardeert.
Rapporteren
2014-08-19 20:37:52
5 jaren geleden
2 10 0
Echt alleen maar ellende gehad met deze provider. Dagen zonder internet gezeten, minimaal 5 keer met de klantenservice aan de lijn gehangen maar je probleem wordt gewoonweg niet serieus genomen, altijd doen alsof het jouw eigen domme schuld is. Toen ze vertelden dat de technicus er pas over een week naar zou kijken ben ik afgehaakt. Overgestapt naar andere provider, werkte direct als een trein!
Rapporteren
2014-07-11 04:02:11
5 jaren geleden
2 10 0
Ik gebruik mijn I phone met lebara SIM kaart in het buitenland. Nu heb ik 6 maanden niet gebeld en wordt het beltegoed dat er nog op staat bevroren. Vervolgens wordt de SIM kaart over 3 maanden helemaal stopgezet . Dus what app etc is dan niet meer mogelijk .Lebara diwngt je steeds tot betalen ook als je het niet gebruikt. Oplichterij .
Rapporteren
2014-02-19 22:24:10
5 jaren geleden
4 10 0
Denk je goedkoop te kunnen bellen zit je alsnog aan een top rekening en direct door je belminuten heen. Echt waardeloos! Eerst lekker maken met een mooie actie en vervolgens komt de rekening. Gewoon oplichters
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.77