Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Online.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.96
3.96 0 10
24 reviews
58% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-04-24 14:27:13
5 maanden geleden
1 10 0
Online.nl zijn op een malafide manier zijn producten aan het verkopen. Bij het afsluiten van het contract alles in 1 staat er bij hoe fijn het is programmas op te nemen, reclameblokken door te spoelen en terug te spoelen. Alles voor jouw gemak. Dit ging 2 maanden goed en alle rtl zenders konden niet meer worden opgenomen en doorgespoeld. Vanaf vandaag kan dat ook niet meer bij SBS6, Net5, Veronia/DisneyXD en SBS9. Pure misleiding bij de verkoop. Ik heb aangegeven het contract te willen breken na 45 minuten in de wacht te staan. Dat kan natuurlijk ook niet zomaar. Trap er niet in. Online heeft slechte service en komt beloften niet na. Ik ga gerechtelijke stappen nemen en hoop dat veel mensen door dit te lezen een andere provider kiezen, bespaart een hoop elende.
Rapporteren
2018-03-22 18:34:13
2 jaren geleden
1 10 0
Ergen in 1999 lid geworden van toen nog Euronet. Altijd een analoog lijntje. Eigenlijk nooit wat veranderd tot halverwege 2016. Mijn kinderen wilden graag gamen en ook netflix kijken. Dus een upgrade bij Online gedaan naar 100 Mb internet en digitale tv. Half oktober 2016 zou mijn nieuwe contract ingaan. Een heel uitgebreid verhaal zou teveel ruimte innemen. De korte, hele korte versie, account verdwenen, incl bijna mijn email adres. Weken zonder internet. Eerst helemaal geen installatie pakket, maar dat was geen probleem, er zou een monteur komen…… deze mocht na contact met online niets uit zijn auto halen(?). Weg was de monteur en mijn internet. Enfin, na uren en dan ook echt uren en zeker 30 keer bellen, 4 installatie paketten verder, ook echt aan de deur gehad, na 10 weken eindelijk de juiste persoon aan de lijn en, haleluja, mijn internet en tv en telefoon werkzaam. Het is inmiddels januari 2017. Ook wat compensatie gehad, maar gezien weken internet met 2 studerende kinderen via mobiel internet, mager maar ok. Ik heb mijn poot stijf gehouden bij een contract van 12 maanden, dit was ik namelijk ook aangegaan. Wel heb ik dit contract zeker 10 keer door moeten mailen naar diverse afdelingen en email adressen, voor ze er echt niet onder uit meer konden, net als de prijs van 66 euro per maand. Het contract ging echter pas 1 januari 2017 in. Enfin, 100 Mb/sec, verrukt roep mijn zoon dat er wel 3 Mb/sec binnenkomt (via een kabel) op de playstation. Internet valt ook steeds weg. Wel contact met de wifi, vol signaal, maar geen verbinding met het internet. Heel vervelend, net als je iets moet bevestigen met internet, weg verbinding. Op topdagen word wel 10 keer de stekker van de wifi er uit getrokken. Het meest gebruikte onderdeel van het Online netwerk is de stekker van de wifi. Afgelopen december, alles weg. TV, internet (kabel en wifi) en telefoon. De stekkermethode mocht niet meer baten. Gebeld met Online. Van afstand alles geprobeerd. Er moet echt een monteur komen, er is kompleet iets mis, zei de jongeman aan de andere kant. Ok, na 10 dagen (geen internet zijn we inmiddels wel gewend) een monteur. Verrek, de man ging heen en alles deed het weer. Betaal inmiddels ook 75,50 per maand. Ergens een verhoging van 4,50 en nog eens 5 euro binnengeslopen. Zeker als dank voor een trouwe klant. En wat blijkt, die monteur kost me ook nog 30 euro. Bij het Online team wist men mij te vertellen dat het een wifi probleem betrof en die kosten zijn nu eenmaal voor de klant. Uitleggen dat een eerdere medewerker een monteur heeft gestuurd omdat het probleem niet op te lossen was, mocht niet baten. Het was net een robot. De enige reactie, die keer op keer herhaald werd was :”Hier staat, wifiprobleem, dus dan zijn de kosten voor de klant.” Ik heb hem veel plezier gewenst met die 30 euro. Geniet er van. Koop een ballon en ga het vieren. Wat een geluk van die 12 maanden….ga nu kpn uitproberen. Kan nooit rotter zijn dan online. Triest dat je als bedrijf een klant van ruim 15 jaar zo wegjaagd. Een week na mijn opzegging werd ik gebeld door online. Jammer dat iemand na anderhalf jaar weggaat, zei iemand enthousiast, dat zien we niet graag. Misschien mag ik u een leuke aanbieding doen. Heb daarop mijn oude klantnummer gegeven. Dit ken ik toch uit mijn hoofd na tig keer bellen. De man was kansloos.
Rapporteren
2018-03-16 15:42:09
2 jaren geleden
1 10 0
Mijn man heeft bij brickshop.nl een Lego doos besteld, die ik ook al had gekocht. We zaten dus met 2 dezelfde dozen. Ik heb gelijk de volgende ochtend geprobeerd om mijn order te annuleren, deze was tenslotte nog niet verwerkt. Er werd mij verteld dat ik de bestelling niet meer kon annuleren, maar wel retourneren. Deze mailwisseling was al op verwijtende toon met verontwaardiging waarom ik wilde annuleren. Ik heb het pakket, na ontvangst, binnen een paar dagen geretourneerd. Brickshop heeft mij niks laten horen nadat ze de retour hadden ontvangen. Ik ben 2 weken later dit zelf gaan navragen. Ik kreeg te horen dat mijn retour niet binnen 2 weken bij hun binnen was dus dat ze het pakket alleen retour zouden nemen als ik nog eens 6,95 zou overmaken. Dit vond ik erg vreemd, aangezien ik de verzendkosten ook al zelf had betaald. En volgens de Nederlandse wetgeving mag je een bestelling binnen 2 weken terugsturen, deze hoeft niet binnen 2 weken bij het betreffende bedrijf aanwezig te zijn. Nogmaals een mailwisseling om uit te leggen dat door de feestdagen de zending wat vertraging had opgelopen, maar totaal geen begrip, opnieuw verwijten. Ik heb toch maar die extra 6,95 overgemaakt, want ik wilde alles afgehandeld hebben. Gelijk gemaild dat het geld was overgemaakt. Hier vervolgens niks op gehoord. Ik heb de volgende dag nogmaals een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten. De reactie die ik daar op kreeg was dat ze het pakket niet meer retour nemen en ze hebben het weer opnieuw naar mijn opgestuurd. Nu heb ik dus verzendkosten en extra 6,95 aan brickshop betaald en nog steeds niet mijn geld terug. En ik zit met een Lego doos waar ik niks mee kan. Brickshop houdt zich helemaal stil. Ontzettend klantonvriendelijk en onprofessioneel bedrijf!
Rapporteren
2018-01-10 21:13:05
2 jaren geleden
1 10 0
Poorten op modem allen dichtgezet waardoor het niet mogelijk is om spelcomputers, settopboxen, thuisservers en dergelijke aan te sluiten. Klantenservice schrijft letterlijk "los dit zelf maar op" TV kwaliteit ver beneden de maat, wat zij HD durven te noemen is wat te vergelijken met analoge TV. Schrijven klakkeloos bedragen van je rekening af. Overstapservice is dusdanig laks dat je op dubbele lasten kunt rekenen.
Rapporteren
2017-11-30 08:36:55
2 jaren geleden
1 10 0
Na 2,5 week nog geen geleverde goederen ondanks wel betaald. Keer op keer geen antwoord op mijn herhaaldelijke verzoeken om communicatie via telefoon en e-mail. Uiteindelijk aangifte gedaan van oplichting. Wat een slechte zaak!
Rapporteren
2017-10-03 11:29:17
2 jaren geleden
1 10 0
Wat een slechte service zeg bij online en tv & internet werkt voor de helft van de tijd maar half en inmiddels zit ik 6 DAGEN!!! zonder tv & internet. Dit heeft me 2 werkdagen gekost (werk vanuit huis), 10 tallen telefoontjes, veel tijd (denk alleen maar eens aan alle telefoontjes naar de klantenservice), dan nog eens alle irritaties en van het kastje naar de muur gestuurd worden.De aanbieder is vrij goedkoop, maar in dit geval goedkoop is duurkoop. GEEN aanrader!!! Heb inmiddels veel verschillende medewerkers gesproken en ze zeggen allemaal wat anders. Daarbij werd er eentje zelfs grof en bot en de andere liet me niet uit praten en zette me (zonder iets te zeggen) in de wacht. Alleen al aan wachttijd ben ik al uren kwijt! Hopelijk komt de monteur morgen en zorgt hij dat alles gemaakt is, al moet ik eerlijk zeggen dat ik er bang voor ben dat dit gemaakt wordt morgen.
Rapporteren
2016-11-24 10:53:06
3 jaren geleden
1 10 0
We maken nu 1,5 jaar gebruik van Internet & TV van Online.nl. In die tijd hebben we tot tweemaal toe al een lange tijd zonder Internet & TV gezeten. De laaste keer moesten we 10 dagen (zonder internet) wachten op een monteur. Volgens Online.nl is deze slechte service geen reden om onder het contract uit te komen. Bovendien is de klantenservice zeer slecht te bereiken. Houdt rekening met een wachttijd van 40 minuten.
Rapporteren
2016-09-26 12:12:54
3 jaren geleden
2 10 0
De klantenservice helpt me niet verder en laat me vaak lang in de wacht staan. Geregeld meer dan een half uur. Mijn internet is traag door fouten die online.nl heeft gemaakt. Deze fouten worden niet opgelost maar er worden wel continu beloftes gemaakt en dus ook gebroken. Er is mij op de een of andere manier een nieuw abonnement aangesmeerd die ik niet wil en waar ik op geen enkele manier op heb toegezegd.
Rapporteren
2015-12-24 10:32:38
4 jaren geleden
10 10 0
Prijs/kwaliteit verhouding is echt prima. Goedkoop, maar genoeg zenders en ook nog scherp beeld. Webcare team is behulpzaam en helpt bij vragen. Ik ben tevreden!
Rapporteren
2015-12-03 13:09:09
4 jaren geleden
1 10 0
3 Maanden ben ik bezig geweest om van deze partij af te komen. Het begon met de internetverbinding die de laatste paar maanden slecht functioneerde. Hier is meermaals contact voor opgenomen en na 3 verzoeken wist online.nl een monteur te sturen. De trage verbinding wist de monteur voor 2 dagen te herstellen. Daarna ontstonden de problemen opnieuw. Na diverse malen contact te hebben gehad met Online.nl heb ik besloten om naar een andere provider over te stappen. Vanaf dat moment begonnen de problemen pas echt. Op de website van online staat aangegeven dat je je abonnement (telefonisch) kunt opzeggen. Bij het eerste gesprek heb ik aangegeven over te willen stappen en per direct het abonnement wilde stopzetten. Dit werd bevestigd door de telefoniste en ging het administratief afhandelen. Na het ontvangen van een mail van online begon ik te twijfelen of mijn abonnement daadwerkelijk was opgezegd, dus om die reden nogmaals telefonisch contact gezocht. Wat bleek, nergens was in het dossier opgenomen dat het contract beëindigd moest worden. Vervolgens heb ik nog 4 à 5 maal telefonisch contact gehad, met hetzelfde verhaal. Keer op keer was er niets geregistreerd en de telefonisten kwamen met veel excuses, zelfs in de vorm van restitutie. Laatstgenoemde belofte konden ze echter niet per mail of brief bevestigen. Daarbij moest ik ze op hun woord geloven. Aangezien er toch niets werd geregistreerd hoefde ik hier uiteraard weinig van te verwachten. En zo bleek, ook van deze beloften werd niets waargemaakt. Na deze gesprekken heb ik besloten om de rekening te blokkeren en toen kwam Online.nl na 2 maanden pas in beweging, met de mededeling dat er nog een bedrag overgemaakt diende te worden. Inmiddels is het laatste bedrag overgemaakt (rekening houdend met de maand opzegtermijn) en dit zal tevens het laatste bedrag ooit zijn. Gezien de wanprestatie op het gebied van product, dienstverlening en administratieve afhandeling voor mij nooit meer Online.nl. Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider, zijnde telfort, en dat is werkelijk een verademing. Bij de aansluiting kort contact gehad omdat er geen verbinding werd gelegd en dezelfde dag kwam een monteur langs om het te verhelpen. Bedenk je dus goed voordat je met Online in zee gaat, want administratie en het behandelen van contractbeëindigingen kennen ze niet.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.96
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730