Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Ritel ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

ritel
Ritel
3.66 / 0 10
Er zijn 3 ervaringen toegevoegd
Ritel ervaring toevoegen Lees alle Ritel ervaringen

3 Ritel ervaringen

Start aan je beoordeling van Ritel
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 30-06-2017 door
#ritel#slechtbedrijf#ritel# Ritel slecht in oplossen van problemen. Nieuwe Samsung galaxy s6 edge telefoon binnen week defect. Ritel wijst een beroep op garantie af omdat het defect volgens hun is ontstaan door vochtschade. Het toestel is op een normale manier gebruikt en is nooit met vocht in aanraking geweest telefoon is in die week niet eens buiten geweest. Viel na 1 week uit en ging niet meer aan.Telefoon is voor reparatie door mijzelf voor reparatie aangeboden bij samsung. Deze kwam ongerepareerd terug, conclusie vochtschade dit valt buiten de garantie en kan niet gerepareerd worden. Volgens samsung zat er zelfs al erosie in de telefoon. Vervolgens telefoon terug naar Ritel gestuurd deze hebben hem ook weer doorgestuurd voor onderzoek uitkomst zelfde conclusie.Navraag bij meerdere partijen gedaan, er kan niet binnen en week al mocht ik dus zelf de veroorzaker zijn wat ik niet was erosie in zitten. Juridisch advies ingewonnen en volgens het consumentenrecht moet Ritel bewijzen dat het defect door mijn onzorgvuldig gebruik defect is geraakt. Zij gaan hieraan volledig voorbij en stellen gewoon dat er geen recht is op garantie. Bij meerdere telefoonwinkels met dit verhaal geweest en zij hebben vaker deze klachten gehoord over deze telefoon waarschijnlijk zwak toestel vanuit de fabriek. Meerdere telefonische contacten met Ritel biedt geen resultaat, niets aan te doen pech. Inmiddels betaal ik wel gewoon de abonnementskosten, waarin uiteraard het grootste bedrag is opgenomen als kosten voor de nieuwe telefoon die dus nu gewoon bij Ritel ligt. Verlenging abonnement bij tele2 gaat pas in september in dit betekend dus meer dan 2 jaar hoge kosten betalen voor een telefoon die ik niet heb. DUS Of het abonnement ontbinden zonder verdere kosten. Indien dat niet lukt wil ik een nieuw toestel . Dit bericht blijft ik overal plaatsen en abokosten stoneer ik totdat dit is opgelost!!!!!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 13-03-2016 door
Waardeloos,Cover besteld, was in voorraad stond er. een paar keer een mail gehad dat de levering was uitgesteld ( nadat ik zelf had gebeld waar het bleef).Uiteindelijk.....na een MAAND !!!!!! : ze kunnen niet leveren.wacht nog steeds op mijn geld terug.Stelletje boeven ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 11-11-2014 door
Heb nu al voor de derde keer bij Ritel een abonnement afgesloten en weer anar alle tevredenheid. Kan neit anders dan een dikverdiende 8 geven! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
ritel
33% van de consumenten zijn tevreden over Ritel
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Ritel
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy