Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Simpel ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.14
4.14 0 10
20 reviews
40% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-05-01 14:43:15
4 maanden geleden
2 10 0
Keeg afgelopen week een sms van simpel als ik mijn contract met 2 jaar zou verlengen, kreeg ik maandelijks 500mb gratis, leek een goede aanbieding dus wilde er gebruik van maken, wat blijkt aanbieding bestaat niet wat bied simpel 3 maanden = € 30 gratis i p v 24 x 500 mb a 4,50 = 108 € dus simpel wil zo € 78 van mij stelen.
Er was niets aan te doen volgens een zegsman van simpel 30 euro was het enige wat hij kan bieden, heb hem tot 6 mei gegeven om met een passende oplossing te komen, zo niet ga ik de zaak aanhangig maken bij de RECLAME CODECOMMISSIE.

Dus mensen TRAP NIET IN DIE SIMPELE ACTIES VAN SIMPEL
ze proberen je SIMPELWEG te belazeren.
Rapporteren
2019-03-18 21:23:56
5 maanden geleden
1 10 0
Mijn vrouw en ik hebben 3 prepaid nummers bij Simpel. Wij hebben onze mobieltjes eigenlijk alleen voor noodgevallen. Wij bellen eigenlijk alleen de ene verplichte keer per 90 dagen mee. Door gehannes met de toestellen en/of de website van Simpel is ons gezamenlijk tegoed ruim € 71.
Deze week ging ik weer eens die ene keer in de 90 dagen bellen. Toen zag ik pas hun mededeling dat de prepaid dienst per 1 augustus 2019 stopt. Eventueel tegoed op die datum vervalt. Kan dus ook niet meegenomen worden voor een bijv. een sim-only abonnement van Simpel. In hun Algemene Voorwaarden staat letterlijk dat het prepaid tegoed ONBEPERKT HOUDBAAR is. Nu presteert Simpel het om ons tegoed per 1 augustus gewoon te STELEN. Een uitgebreid gemotiveerde klacht hierover per mail veranderde niets aan de kwestie. Dat werd ons telefonisch medegedeeld, per e-mail of brief was niet mogelijk. Zo simpel kan Simpel zijn. SCHURKEN.
Rapporteren
2018-10-09 12:32:03
11 maanden geleden
1 10 0
Ik heb twee klachten over Simpel. Ik ben verkeerd geïnformeerd over vroegtijdige abonnements beëindiging en daarna zeer onklantvriendelijk te woord gestaan toen ik hierop terug kwam omdat mijn nummer nog niet overgedragen kan worden aan de nieuwe provider. Een maand geleden heb ik contact opgenomen met de klantenservice over vroegtijdige abonnementsbeëidiging. In dit gesprek is mijn verteld dat ik een halfjaar voor het aflopen van mijn abonnement ik deze op kan zeggen met een maand opzegtermijn. Na contact te hebben gehad met de klantenservice van vandaag, kreeg ik een ander verhaal en had ik zeker geen klantvriendelijke medewerker aan de lijn. Zij wilde niets voor mij betekenen en ik werd alleen maar doorverwezen naar de mail. Echter kan ik er niets aan doen dat ik verkeerd word geïnformeerd door de medewerkers van de klantenservice. Graag zou ik willen dat er iemand op deze klacht antwoord die mijn abonnement kan helpen opzeggen, 6 maand van tevoren met een maand opzegtermijn, zoals mij eerder toegezegd is. Graag word ik niet gecontact hierover door een medewerker van de klantenservice die geen klantvriendelijk service biedt en de hoorn erop gooit.
Rapporteren
2018-05-07 13:06:32
1 jaren geleden
4 10 0
Kan wel bellen, maar niet gebeld worden door bepaalde nummers. Andere nummers krijgen wel gewoon verbinding met mij. De personen die geen verbinding krijgen, krijgen als melding: nummer niet bereikbaar of nummer onbekend. SIMPEL vraagt onredelijke informatie om het probleem op te willen lossen: ik moet drie nummers van bellers doorgeven die mij probeerden te bellen (dat is nog te doen, maar vind ik vanuit privacy niet netjes), welke provider ze hebben (dat waren klanten van mijn werkgever, dat ga ik niet vragen, is ongepast), op welk dag en tijdstip ze exact gebeld hebben (ze weten alleen nog de dag, geen tijdstip) en vanuit welke locatie (??). Op alle fora over hetzelfde onderwerp lees ik dat het ligt aan de instellingen bij de provider (Simpel dus) zelf. Na mijn nummer overzetting zijn niet alle gegevens juist gerouteerd, zijn niet alle poorten open voor de providers of weten ze niet dat het nummer nu bij Simpel is ipv mijn vorige provider. Andere oplossingen (##002# bellen, SIM kaart in ander toestel en al die flauwekul) heb ik geprobeerd en lossen het probleem niet op. En SIMPEL weigert actie te ondernemen als ik niet de drie nummers aanlever, met naam provider, exacte locatie en tijdstip van bellen. Ronduit belachelijk!! Zonder enige toelichting waarom die informatie nodig is (dat heeft de technische dienst nodig. Waarom dan? Hebben ze gewoon nodig). Volgens mij is het allemaal gericht op afschepen zodat ze niets hoeven te doen.
Rapporteren
2017-12-22 11:42:40
2 jaren geleden
1 10 0
Wat heb ik spijt dat ik bij Simpel klant ben geworden. Alles wat fout kan gaan is ook fout gegaan. Nummerbehoud heeft bijna 2 maanden geduurd. De verbruiksapp/teller werkt van geen kanten. Zo heb je nog een positief tegoed in MB´s, maar halen ze doodleuk 50 euro van je rekening omdat je heel even online ben geweest omdat je thuis even wifi had uitstaan (online spelletje) met mobiele data aan. En dat terwijl al wekenlang daarna ik nog steeds een positief tegoed heb in MB´s! Bellen met Simpel is erg frustrerend gebleken. Klantenservice zegt dingen op te lossen en afboeking van 50 euro af te boeken, maar incasseert 4 weken later toch dit geld. Ik kan alleen maar zeggen. Pas op voor deze prijsvechter. als je denkt goedkoop uit te zijn, dan komt je bedrogen uit. 1 minuut op Youtube kost al gauw 100 MB! Dus reken maar uit, wat je aan je 500MB a 2,50 euro hebt. Nooit meer bij Simpel. Helaas zit ik nog wel 2 jaar vast aan deze stuntelaars.
Rapporteren
2017-11-28 19:43:18
2 jaren geleden
1 10 0
Met één woord waardeloos!! Bij het (tijdig) annuleren van een abonnement duurt het maanden voordat je de afsluitkosten á €35 terug krijgt... nu ten tijde van schrijven is het bedrag nog steeds niet teruggestort en telefonisch zeer slecht te bereiken! Hou het Simpel blijf weg bij Simpel!!
Rapporteren
2017-02-23 10:40:40
3 jaren geleden
2 10 0
Wij waren in Cuba op vakantie... ieder van het reisgezelschap had via de telefoon contact met Nederland... behalve ik noch mijn echtgenote... beide hebben wij een abonnement bij Simpel.... We konden wel worden gebeld, maar telefonie, sms of internet gebruik was voor ons niet mogelijk... Ook was er geen contact te leggen met onze huisarts en het thuisfront toen dat daar van belang was.... Simpel wijst alles natuurlijk van de hand, ipv dat zij de tijding serieus neemt en met compassie een antwoord verschaft... Afgrijselijke organisatie !... spijt van te zijn overgestapt... !!!
Rapporteren
2016-11-09 21:39:42
3 jaren geleden
2 10 0
Verbijsterend slecht, mijn ervaringen met Simpel: dit is een door en door onbetrouwbaar bedrijf. Op 12 september een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Het enige dat in deze transactie goed ging was het incasseren van 30 euro van mijn rekening, dat gebeurde binnen een uur, daarna liep het vast. Om te kunnen overstappen moest ik het nummer van mijn SIM-kaart doorgeven. Dit heb ik gedaan, maar ik kreeg tien dagen later, op 22 september, bericht dat het nummer niet klopte.Nog eens nagekeken, nummer was correct (hoe moeilijk kan het zijn om wat cijfers over te schrijven?) en dit zo gemeld. Voor de zekerheid een foto van de SIM-kaart erbij. Op 30 september bericht dat ze de gegevens hadden ontvangen en nu handmatig (?) het verzoek zouden verwerken. Op 12 oktober gevraagd hoe het ervoor stond. Op 18 oktober kwam het antwoord: wat is uw vraag? (houdt Simpel geen dossier bij?). Het hele dossier weer dezelfde dag opgestuurd, enige reactie een autoreply met de verzekering dat ik binnen twee dagen antwoord zou ontvangen. Op[ 29 oktober weer gemaild, behalve de autoreply geen antwoord. Op 5 november weer gemaild, geen reactie. Telefonisch contact levert ook niets op: nadat je een half uur in de wacht staat, wordt de verbinding verbroken of krijg je een bandje met de boodschap "deze afdeling is gesloten". Simpel verschuilt zich achter een postbus, reageert niet op mail en is telefonisch niet bereikbaar. Alle kenmerken van internetfraude dus. Ik heb nu gevraagd om maar die dertig euro terug te storten, maar uiteraard komt hier ook geen reactie op. Dit is het businessmodel van Simpel: er is geen enkele intentie om te leveren wat je aanbiedt, je incasseert eenmaal dertig euro activeringskosten en verdwijnt dan met de noorderzon. Sterk af te raden, ga niet met Simpel in zee, dit bedrijf steelt van zijn klanten.
Rapporteren
2016-05-24 09:29:14
3 jaren geleden
10 10 0
Heb bij Simpel het 1GB internet abonnement afgesloten waar ik een paar jaar lang bij Vodafone had gezeten. En god wat een prijsverschil. Ik betaal nu nog maar 7,50 waar ik bij Vodafone 22,50 betaalde. Wat een verschil!
Rapporteren
2016-04-05 09:51:54
3 jaren geleden
10 10 0
Ben nu denk ik 3 weken lid bij Simpel en alles bevalt meer dan goed. Lache kosten en een prima service. Voordat ik online alles afsloot even gebeld met Simpel voor wat vragen en kreeg een vriendelijk persoon aan de lijn welke alles netjes beantwoorde. Betrouwbaar en doen wat ze beloven!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.14
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730