Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Simpel ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Simpel opzeggen
Simpel
5.08 / 0 10
Er zijn 15 ervaringen toegevoegd
Simpel ervaring toevoegen Lees alle Simpel ervaringen

15 Simpel ervaringen

Start aan je beoordeling van Simpel
Klik hier om je beoordeling te geven
2 / 100
Beoordeeld op 09-11-2016 door
Verbijsterend slecht, mijn ervaringen met Simpel: dit is een door en door onbetrouwbaar bedrijf. Op 12 september een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Het enige dat in deze transactie goed ging was het incasseren van 30 euro van mijn rekening, dat gebeurde binnen een uur, daarna liep het vast.Om te kunnen overstappen moest ik het nummer van mijn SIM-kaart doorgeven. Dit heb ik gedaan, maar ik kreeg tien dagen later, op 22 september, bericht dat het nummer niet klopte.Nog eens nagekeken, nummer was correct (hoe moeilijk kan het zijn om wat cijfers over te schrijven?) en dit zo gemeld. Voor de zekerheid een foto van de SIM-kaart erbij.Op 30 september bericht dat ze de gegevens hadden ontvangen en nu handmatig (?) het verzoek zouden verwerken.Op 12 oktober gevraagd hoe het ervoor stond. Op 18 oktober kwam het antwoord: wat is uw vraag? (houdt Simpel geen dossier bij?).Het hele dossier weer dezelfde dag opgestuurd, enige reactie een autoreply met de verzekering dat ik binnen twee dagen antwoord zou ontvangen. Op[ 29 oktober weer gemaild, behalve de autoreply geen antwoord. Op 5 november weer gemaild, geen reactie.Telefonisch contact levert ook niets op: nadat je een half uur in de wacht staat, wordt de verbinding verbroken of krijg je een bandje met de boodschap "deze afdeling is gesloten".Simpel verschuilt zich achter een postbus, reageert niet op mail en is telefonisch niet bereikbaar. Alle kenmerken van internetfraude dus.Ik heb nu gevraagd om maar die dertig euro terug te storten, maar uiteraard komt hier ook geen reactie op. Dit is het businessmodel van Simpel: er is geen enkele intentie om te leveren wat je aanbiedt, je incasseert eenmaal dertig euro activeringskosten en verdwijnt dan met de noorderzon.Sterk af te raden, ga niet met Simpel in zee, dit bedrijf steelt van zijn klanten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-10-2016 door
Geen aanrader! Aantal MB's is erg snel op (1GB)in vergelijk met vorige aanbieder. Details verbruik van voorgaande periodes staan niet online en ook niet op de detailfacturen.Controleer je verbruik, ik heb zonet ontdekt dat er dubbele regels staan afgedrukt; dit gaat wel ten koste van de MB's.Reactietijd email (5 werkdagen!!) Opzeggen alleen telefonischBaal ervan maar zit nog wel 20 maanden aan een abonnement vast. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 24-05-2016 door
Heb bij Simpel het 1GB internet abonnement afgesloten waar ik een paar jaar lang bij Vodafone had gezeten. En god wat een prijsverschil. Ik betaal nu nog maar 7,50 waar ik bij Vodafone 22,50 betaalde. Wat een verschil! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-04-2016 door
Ben nu denk ik 3 weken lid bij Simpel en alles bevalt meer dan goed. Lache kosten en een prima service. Voordat ik online alles afsloot even gebeld met Simpel voor wat vragen en kreeg een vriendelijk persoon aan de lijn welke alles netjes beantwoorde. Betrouwbaar en doen wat ze beloven! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 30-11-2015 door
Ik heb echt een prima bereik en geen problemen gehad met het overstappen naar simpel. Moest alleen de startdatum instellen en ik hoefde voro de rest niks te regelen. Saldo checken is wel aan de langzame kant (de website dan). ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 27-11-2015 door
Ik heb het nieuwe abbonnement van 10 euro per maand voor 1gb en dat is echt super kan het nergens zo goedkoop vinden. Ook krijg je hierbij gratis bellen en smsen dus het is echt super goedkoop. Overstappen is allemaal goed gegaan en alles werkt dus een goede en voor al goedkope overstap ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 06-11-2015 door
Het is een waardeloos bedrijf! Sluit nooit een abbo bij simpel af. Nieuwe klanten krijgen korting terwijl bestaande klanten hoge abbo kosten krijgen. Wij zijn al heel wat jaren lid geweest maar een aanbieding voor bestaande klanten, nee hoor! Waardeloos bedrijf. Ze nemen je klachten niet eens serieus. Klantvriendelijkheid bij het afsluiten van je abbo maar zodra er iets is dan is die klantvriendelijkheid weg. Sluit nooooit iets af bij simpel, daar wordt je echt simpel van!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-09-2015 door
waardeloze producten, bij bellen valt verbinding weg of word je onverstaanbaar, bij internet laden de pagina's niet of traag, apps doen het niet of pas uren later. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-05-2015 door
Super tevreden! Altijd goed ontvangst en betaal echt veel minder dan bij KPN. Helemaal tevreden met mijn Simonly abo ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 16-02-2015 door
Ik kon niet in het buitenland bellen. Volgens Simpel kon het aan de telefoon liggen. Dit heb ik getest door een andere simkaart van mijn vrouw erin te doen, maar die deed het gewoon. Weer met Simpel gebeld waarna zij het probleem netjes hebben opgelost. Alles werkt en nadat ze eerst dacht dat het aan mijn mobiel lag hebben ze het toch nog goed opgelost. Mag ook wel een gezegd worden als een bedrijf het dan wel oplost ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 23-01-2015 door
k ben nu een paar maanden een klant van Simpel en ben alles behalve tevreden.Ik heb veel problemen met hun netwerk en klanten service.
de klachten zijn als volgt;
als ik een sms ontvang van iemand dan krijg ik de hele dag het zelfde smsje opnieuw meestal vier keer maar ik heb het ook wel is gehad dat ze me 25keer een dubbel bericht sturen die keer ging het zelfs door tot diep in den nacht,Ik heb klantenservice gebeld en ze zijden het stopt vanzelf hier kunnen wij niks mee

Het internet is bijna altijd sloom ik kan niet normaal youtube kijken en het knalt er steeds uit. mijn gemidelde download snelheid is 1 mb ook hier heb ik over gebeld en kunnen ze niks aan doen volgens de telefoonist

en de service is waardeloos en duur zo moet je voor een abonement 2,50 wijzigings kosten betalen om een duurdere bundel te nemen ik vind dat ver gaan.en hebben ze een 0900 klantenservice waar je minimaal 10a15min aan de lijn hangt tot er iemand opneemt

ik raad iedereen aan in kennis en familie kring en via dit forum sluit geen abonnement af bij simpel want je krijgt er echt spijt van je zit er twee jaar aanvast
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-11-2014 door
Waarschijnlijk is het feit dat Simpel niet aan kredietcheck doet het enige positieve wat de meeste reageerders en beoordelers hier over deze hopeloos slechte low budgetprovider te melden hebben.

Simpel gebruikt de oude GPRS dekking van T-mobile waar ook Tele2 en Ben hun duurbetaalde klanten mee opzadelen.
Wanneer je een moderne 4G ready smartphone bezit en graag snel wilt downloaden, appen en mailen zit je bij Simpel fout. Ook bellen gaat niet overal even lekker op die oude afgeschreven meuk van T-mobile. Dus voor 7€ een bel,sms en internetabonnement bij Simpel? Je hebt er geen ruk aan, want het werkt niet. Goedkoop is twee jaar duurkoop bij Simpel.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 18-10-2014 door
Een abonnement bij Simple heeft vele voordelen zoals geen kredietcheck, behoud van nummer en controle over je kosten. Eigenlijk allemaal dingen die ik normaal verwacht van een telecomprovider. Tot op heden erg tevreden alleen de serviceverlening kan beter. Maar goed ik denk dat 9 van de 10 telecomproviders daar een potje van maakt.... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 29-03-2014 door
Mijn telefoon doet als ik in het buitenland ben helemaal niks. Internet aan de gang krijgen is een drama en ook de rekeningen is een hell.

Niets werkt dus goed maar het geld van je rekening schrijven daar zijn ze wel goed in. Dat doen ze lekker snel maar dan klopt er ook nog eens niets van de rekening zelf. Kortom echt alles is fout aan dit bedrijf.

En als je dan vragen hebt en ze belt dan kan je zomaar 20 minuten in de wacht. Geen zaken doen met ze dus!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-02-2014 door
Ik zit nu 2 maanden bij Simpel en heb een contract van 2 jaar. Ik zit dus nog wel even vast aan dit contract en dat maakt het ook meteen zo vreselijk zuur. Ik heb geen ontvangst binnen en moet iedere keer thuis in de tuin staan om te kunnen bellen. Ook is mijn internetontvangst vaak slecht en erg langzaam.

Wil jij dus naar Simpel hou hier dan rekening mee
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
Simpel opzeggen
47% van de consumenten zijn tevreden over Simpel
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Simpel
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy