Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

SKP ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.47
5.47 0 10
4 reviews
50% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-11-26 23:58:32
4 maanden geleden
1 10 0
Na ruim 23 jaar ervaring in pijnacker kan ik wel stellen dat SKP nog steeds waardeloos is. Het TV signaal heb ik al 23 jaar last mee gehad (dus ook nog in de analoge tijd). Het internet is instabiel, waar je dus ook steds meer last van krijgt, omdat tegenwoordig wel een stabiele verbinding nodig is voor streaming. Bijvoorbeeld....Videoland...gemiddeld genomen valt dit wel een keer of 2 uit tijdens het kijken van 1 of 2 films. Tijdens een film, stopt het meestal wel een keer of 2, omdat de verbindingssnelhied ineens te laag ligt. Als je met speedtest de verbinding gaat bekijken, schommelt de snelheid ontzettend. De wijzer van het speedtest metertje lijkt dan ook op een jojo.. Ondertussen al van alles geprobeerd, tot en met een nieuw modem toe. Niets helpt. Ben het nu na 23 jaar wel een beetje zat. Ga me orienteren op digitale TV en Internet van Telfort of andere aanbieder.. Veel succes SKP
Rapporteren
2017-08-09 18:38:53
2 jaren geleden
3 10 0
Al jaren kabel klant bij SKP voor afname TV/telefoon en internet. Vond het destijds een goed initiatief maar vandaag de dag is deze club achterhaald en kan niet meer concurreren met de huidige grote aanbieders. Het aantal storingen van internet en TV wordt steeds groter. In het verleden op advies overal professionele kabels en splitters ingezet, maar nog steeds is het signaal niet optimaal. Vandaag is weer eens de Program Guide niet bijgewerkt zodat opnemen niet mogelijk is. Matig modem (zwak wifi signaal) en het aantal keren dat deze gereset moet worden is momenteel minstens 5/6 keer per week. De download snelheid is dan teruggelopen naar minder dan 5 Mb. Uit/aanzetten is dan de enige remedie. De prijs is aantrekkelijk, maar ik betaal liever wat meer voor de vele extra mogelijkheden en service professionaliteit van de grote aanbieders (zoals bv Ziggo). Het wordt tijd dat SKP dit inziet en hun netwerk openstelt voor andere providers, zodat klanten een keuze kunnen maken.
Rapporteren
2017-05-26 09:55:11
2 jaren geleden
2 10 0
Ik maak er weinig woorden vuil aan want het internet valt zo vaak uit dat ik niet teveel kan typen :-) Stabiliteit van het internet is dramatisch slecht. Het valt om de haverklap uit. Dan moet je je WiFi weer even aan en uit zetten en dan doet ie het weer even. Ik hoor deze klachten van meer mensen in mijn omgeving dus het is geen uitzondering. Jammer want de kwaliteit van TV is wel heel goed en de klantenservice is bijzonder prettig.
Rapporteren
2016-01-25 08:27:12
3 jaren geleden
4 10 0
Zeer karig aanbod, zeer slechte reactie op klachten en technische problemen werden genegeerd totdat je uit frustratie niet meer belde. Helaas kabel, dus gedwongen winkelnering voor internet. Een paar medewerkers proberen de boel te redden, maar slecht management maakt dat zeer lastig.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.47