Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Solcon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.28
5.28 0 10
5 reviews
0% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-12-12 10:00:29
3 maanden geleden
1 10 0
Heel klantonvriendelijk. Advies: wegblijven of weggaan.
Rapporteren
2018-07-06 10:25:57
9 maanden geleden
1 10 0
Regelmatig problemen met de opgenomen films als je dat opgelost wil hebben moet je van tevoren een logboek erop nahouden hoelaat welke tijd welke film enz. Het komt regelmatig voor dat ik de film moet afbreken en het eind niet zie. Ik denk dat ik maar ga overstappen hoe vervelend dat ook is.
Rapporteren
2017-03-28 15:00:02
2 jaren geleden
2 10 0
Wij zijn al 7 weken bezig om zakelijk glasvezel te krijgen. Goed ze hadden 4 weken om het te regelen. Nu 3 weken verder komen ze elke x, ALS ze reageren, met verhalen over de crisis manager van Tele2 etc etc. Je krijgt ze wel aan de telefoon, maar uiteindelijk 3 wkn verder is er nog steeds niet. Nu las ik over ervaringen van andere mensen en toen las ik dit : Dit stond op Kassa Vara, : ik heb vorig jaar maart een voor abonnement bij solcon getekend, ivm aanleg glasvezel. heb toen gevraagd naar dezelfde mogelijkheden als upc.Was geen probleem een 2e decoder kon ik ook krijgen voor boven. Nu na ruim een jaar ben ik eindelijk aangesloten, vorige week is een monteur geweest en heeft alles netjes aangesloten Pardon een jaar ??? :( :( :( :( Hebben meer mensen deze ervaring ?
Rapporteren
2015-12-15 12:45:22
3 jaren geleden
1 10 0
Provider met een hart. Laat me niet lachen. Mijn moeder van 84 heeft al sinds 2 december geen telefoon en internet meer. Weigeren een monteur te sturen. Bellen niet terug. Los alles zelf maar op. Urenlange wachtrijen voor de telefonische helpdesk. Een lachertje van een provider, geen capabele mensen in dient, verouderde apparatuur, maar dan wel bejaarde mensen een abonnement aansmeren onder het mom van een kerktelefoon die bij hen goed zou werken. Provider met een hart, ja vooral voor zichzelf.
Rapporteren
2015-07-26 23:54:50
4 jaren geleden
1 10 0
Ik heb jaren solcon gehad maar het zijn gewoon criminelen die tijdens je afwezigheid op afstand in je modem rommelen(Cybercrime) die alles om zeep helpen wat wel werkt en een klantenservice die je gewoon wegdrukt als je verplicht op kosten wordt gejaagd door uren mobiel te moeten bellen. Ga niet naar deze oplichtersbende, ze beloven van alles maar doen net niks.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.28