Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

T-Mobile ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

T-Mobile
3 / 0 10
Er zijn 8 ervaringen toegevoegd
T-Mobile ervaring toevoegen Lees alle T-Mobile ervaringen

8 T-Mobile ervaringen

Start aan je beoordeling van T-Mobile
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 12-01-2016 door
Mijn 2 jarig contract loopt af. Maandelijks betaal ik € 54,= voor bellen, internet en mijn toestel. Ik betaal per maand € 27,75 voor mijn toestel. Totaal over 2 jaar € 666,- zoals in mijn contract staat. Gelijk aan de kostprijs van mijn telefoon. Na afloop wil ik mijn contract door laten lopen in de veronderstelling dat mijn maandfactuur dan € 27,75 per maand lager is. Ik heb immers mijn telefoon volledig betaald. Ik wil mij niet voor een jaar vastleggen met een nieuw contract omdat ik wil wachten op de iPhone 7. T-Mobile deelt mij echter mede dat de toestelkosten niet vervallen. Ik betaal weliswaar € 27,75 voor mijn toestel maar ik ontvang ook € 27,75 korting op mijn abonnement. Na afloop van mijn contract vervallen de kortingen ik ga dan € 59,= per maand betalen! Voor hetzelfde bel en internet gebruik betaal ik bij een sim only bij T-Mobile € 30,-. Dus adviseert T-Mobile mij een nieuw 1 of 2 jarig contract af te sluiten. Contractverlenging is dus een "verplichting" voor T-Mobile klanten om niet teveel te betalen. Ik voel mij genaaid door T-Mobile. Nieuw contract? Ja, maar nooit meer bij T-Mobile! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-10-2014 door
Ik heb een vroegtijdig contract bij T-Mobile verlengt onder het mom van een super mobiel met een super abo aabieding. Inmiddels heb ik het toestel bijna een klein jaartje en heb ik het toestel al 4x ter reparatie aan kunnen bieden. T-Mobile heeft mij inmiddels al 2x beloofd het toestel te vervangen naar een ander toestel zodat mijn klachten eindelijk de wereld uit zouden zijn. Dit is geen enkele keer gebeurd. Daarnaast heb ik meerdere malen een terugbel afspraak met T-Mobile ingepland die Geen Enkele keer gehonoreerd geworden is. Toen ik T-Mobile hier op aansprak werd ik afgescheept met een bedrag van €10,- korting op mijn eerstvolgende factuur uit "coulance". Toen ik mevrouw hier op aansprak dat ik dit geen oplossing vond en dat ik graag een klacht in wou dienen hier over wou ze dit in eerste instantie niet eens doen. Ik heb veel moeten zeuren voor mevrouw pas haar werk als klantenservice medewerker wou doen. Op dit moment twijfel ik nog altijd of de klacht überhaupt ingelegd is. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 13-10-2014 door
Op 27 september heb ik een order geannuleerd. In het telefoongesprek werd mij aangegeven dat ik de gedane betaling van 19 september binnen twee weken retour mocht ontvangen.
Ik heb dit ook teruggelezen op de website van T-Mobile. Ook is mij dit in diverse gesprekken met de klantenservice aangegeven .
Ik heb toen de betaling uitbleef hier ook berichten over geplaatst op Twitter, via TMobile Webcare wederom deze bevestiging. En als laatse heb ik dit ook in een chat met een medewerkster van de klantenservice begrepen.

Vandaag 13 oktober nog steeds geen betaling retour , maar voor de zoveelste keer contact gezocht met de klantenservice.............
Tot mijn grote verbazing en irritatie wordt nu aangegeven dat de informatie die ik van een ieder heb ontvangen niet juist is.
De Wesite, T Mobile Webcare, Chat en eerdere gesprekken zijn allemaal onjuist het antwoorsd vandaag is
dat een terugbetaling 4-6 weken minimaal gaat duren.

Of dit nog niet klantonvriendelijk genoeg is was de slotvraag van deze medewerkster kan ik verder nog iets voor u doen?


Wat doe ik fout en wat kan ik meer doen dan klagen via Twitter, Facebook, Klacht Online ,bellen en klagen per mail? Niets lijkt te helpen.!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Ik heb via de servicedesk van T-mobile het advies gekregen om een probleem met mijn mobiel op te lossen met de winkel waar ik het abonnement heb afgesloten.

In de winkel aangekomen heb ik het voorgelegd en het advies wat ik van T-mobile kreeg voorgelegd. Echter in de winkel konden ze me niet helpen en nu zit ik met de problemen.

T-mobile moet in mijn ogen dit probleem oplossen want het is hun product. Maar de communicatie met de winkel is slecht en ben van plan om over te stappen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Ben heel erg tevreden. Heb overal goed bereik en kan zorgeloos bellen en internetten. Ook in vergelijking met andere aanbieders is het abonnement goed en prijs is redelijk. Ook het toestel wat ik er voor weinig bij kreeg ben ik erg blij mee.

Weet dat sommige mensen klachten hebben over de service maar ze hebben een hoop verbeterd in de tussentijd.

Nooit problemen gehad met de service en altijd goed geholpen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-02-2014 door
Kreeg van tmobile een kapotte sim kaart ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 30-01-2014 door
Ben zelf jaren klant bij T-mobile. Heb tot nu toe prima ervaringen met ze. Ooit eens een probleem gehad met netwerk bereik en bleek uiteindelijk aan de geleverde telefoon te liggen. Hebben ze prima opgelost en was ook weinig discussie over.Wat prijzen en aanbod betreft zijn het geen hoogvliegers en toch het idee dat je altijd teveel betaald. Maar die ervaring heb ik ook met andere aanbieders uit het verleden gehad.Durf niet te zeggen dat ze de beste zijn maar voor wat ik nodig heb zijn ze goed. En ook wat service betreft nog niets te klagen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 30-01-2014 door
Wat een slechte aanbieder. Slechte ervaring mee gehad en zou niet weten waarom ik ooit nog zaken zou willen doen met ze. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
25% van de consumenten zijn tevreden over T-Mobile
Consumenten zijn het meest te spreken over de Betrouwbaarheid bij T-Mobile
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy