T-Mobile logo

T-Mobile reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
T-Mobile reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
33
T-Mobile logo
Website
odido.nl
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen T-Mobile

T-Mobile is een bekend telecombedrijf dat als missie heeft om Unlimited te zijn in alles dat ze doen. Naast T-Mobile vallen ook de merken Tele2, Simpel en Ben onder de paraplu van T-Mobile. Ben jij op zoek naar een nieuw abonnement voor je smartphone, internet of televisie voor thuis? Dan heeft T-Mobile waarschijnlijk een abonnement dat aansluit bij jouw wensen. Voordat je besluit om hier een nieuw abonnement af te sluiten, is het verstandig om te lezen wat anderen te zeggen hebben over T-Mobile. Door reviews te lezen krijg je een goed beeld van dit bedrijf en kom je er achter wat echte klanten écht vinden van T-Mobile. Wij hebben alle T-Mobile ervaringen voor je verzameld en de reviews op deze pagina op een rij gezet.

Over T-Mobile

T-Mobile is opgericht in 1999 en het hoofdkantoor bevind zich in het Duitse Bonn. Het telecombedrijf heeft als missie om grenzen in de telecomwereld te doorbreken en zo iedereen toegang te geven tot het beste netwerk van Nederland. Je hebt de keuze uit tal van abonnementen, van Sim Only en prepaid abonnementen tot alleen mobiel internet of internet voor thuis. Ook zakelijke klanten kunnen terecht bij T-Mobile. De verschillende merken, T-Mobile, Tele2, Ben en Simpel, richten zich ieder op verschillende klantbehoeftes. Zo is er voor elke Nederlander een geschikte oplossing voor mobiel en vast bellen, internet, televisie en meer.

Waarom kiezen voor T-Mobile

Doordat T-Mobile zo'n grote speler is, kunnen ze hun klanten goede deals aanbieden. Zo ontvang je bijvoorbeeld veel korting op je toestel wanneer je deze aanschaft in combinatie met een abonnement, of maak je de eerste paar maanden gratis gebruik van je internet en tv pakket. Online vind je eenvoudig en snel de beste deals. Alle aanbiedingen staan direct weergeven op de homepage. Wil jij een persoonlijk advies inwinnen? Dan kun je altijd contact opnemen met een van de medewerkers van de klantenservice. Download ook zeker de T-Mobile app om altijd inzicht te hebben in jouw verbruik.

Is T-Mobile betrouwbaar?

T-Mobile heeft het meest bekroonde mobiele netwerk dat 5 jaar op een rij als beste getest is door umlaut. In 2021 is de telecomaanbieder zelfs uitgeroepen tot het beste mobiele netwerk wereldwijd. Binnen Nederland heeft T-Mobile haast 7 miljoen klanten die gebruik maken van de smartphone abonnementen en nog eens honderdduizenden klanten die gebruik maken van het vaste netwerk. Met een omzet van meer dan 500 miljoen is dit een grote speler op de Nederlandse markt. Niet alleen kun je online eenvoudig en snel een abonnement afsluiten, maar er zijn ook tal van fysieke winkels waar je terecht kunt. Er is een klantenservice die op verschillende manieren bereikbaar is.

Klantenservice en klachten

Online vind je zeer veel informatie over uiteenlopende onderwerpen, van een uitleg over de facturen tot het verlengen van je huidige abonnement. Het kan altijd zijn dat je nog met vragen blijft zitten, of op zoek bent naar een persoonlijk advies. In dit geval is het verstandig om even contact op te nemen met de klantenservice. Dit doe je door te bellen, te chatten, of je vraag te posten in de T-Mobile community. Met 300.000 leden is de kans groot dat een ander je kan helpen bij het oplossen van jouw probleem.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij ervaring met T-Mobile? Dan willen we je vragen om een beoordeling over T-Mobile achter te laten op deze pagina. Zo help je anderen namelijk bij het maken van de juiste beslissing. Vertel bijvoorbeeld over de snelheid van je internet, of je tevreden bent met de prijs die je betaald voor je abonnement en of je goed geholpen bent door een medewerker van T-Mobile indien je hier contact mee hebt gehad. De informatie die jij weet te verstrekken is zeer waardevol en helpt andere potentiële klanten om een goed beeld te vormen van T-Mobile en de abonnementen.

Reviews over T-Mobile
Gerelateerde bedrijven
Yourhosting logo
Yourhosting
8 beoordelingen
5,8
Youfone Sim Only logo
Youfone Sim Only
9 beoordelingen
6,1
Youfone Alles-in-1 logo
Youfone Alles-in-1
2 beoordelingen
6
Gerelateerde blogartikelen
4,0
24% zou hier weer kopen
111 beoordelingen
Ervaringen met T-Mobile

Het bedrijf T-Mobile is geverifieerd door ons. De webshop odido.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. T-Mobile is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. T-Mobile maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

T-Mobile is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van odido.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Zeer speciaal bedrijf

I. Introductie
T-Mobile is met recht een speciaal bedrijf te noemen. Helaas is het bijvoeglijk naamwoord ‘speciaal’ in deze context niet van positieve kleur. T-Mobile is uitzonderlijk, onderscheidend en opvallend slecht. Mocht je deze recensie (lees: persoonlijke ervaring en mening) niet verder willen lezen, neem dan het volgende advies van mij aan: begin niet aan een internet- of telefoonabonnement bij T-Mobile.

II. Waar ging het mis?
Als ik even globaal naar het bedrijf kijk, dan stel ik dat het mis is gegaan op het moment dat T-Mobile in 1996 is komen overwaaien naar Nederland vanuit de VS. In mijn persoonlijke geval ging het mis op een willekeurig moment: toevallig ongeveer 3 weken voor mijn verhuizing.

Uit het niets werkte het vaste internet op geen enkel apparaat in huis meer. Hierop belde ik met de klantenservice van T-Mobile en heb ik te horen gekregen dat ze ernaar zouden kijken. Gelukkig kreeg ik wél een code voor gratis gebruik van het mobiele netwerk, zodat ik alsnog gewoon kon internetten. Fijne oplossing!

Een weekje later is het mobiele internet op en ik besluit weer even contact te leggen om te kijken of het probleem al verholpen kan worden. De collega die ik nu spreek geeft aan dat de vorige collega de klacht niet heeft doorgezet – en dat er dus helemaal niet naar gekeken is. Ik kreeg weer een nieuwe voucher en er zou weer naar het probleem gekeken worden. Met minder hoop en frisse tegenzin accepteer ik de situatie en wacht ik het weer af.

III. Waarom ben ik ontevreden?
Na een week of 3 alleen maar internettoegang te hebben gehad via een mobiele hotspot was het tijd voor mijn verhuizing. In de weken naar de verhuizing toe heb ik regelmatig contact gelegd, helaas zonder resultaat. Op een gegeven moment had ik het opgegeven met het idee “dan maar geen internet in het oude huis, als het straks maar wél werkt in het nieuwe huis”.

Tijdens de verhuizing had ik weinig tijd om er zelf steeds achteraan te bellen, dus deed ik dat ook een stuk minder. Op het moment dat ik mijn verhuizing doorgaf kreeg ik te horen: “het duurt twee weken om dit over te zetten”. Dat was wel even schrikken en tevens ook even slikken! Afijn, ook geaccepteerd.

Vanuit de klantenservice kreeg ik het verzoek om alle apparatuur (lees: alle apparatuur) terug te sturen per post. Dit omdat het nieuwe huis een glasvezel aansluiting heeft en ik daar andere spullen voor nodig zou hebben. Voor het terugsturen ontving ik een label waar ik niet zelf voor hoefde te betalen. Ik heb alle apparatuur van T-Mobile netjes in de doos gedaan en zo snel mogelijk opgestuurd.

De frustraties liepen al erg hoog op, maar ik had nog alle hoop en strijdlust om te zorgen voor een werkende internetverbinding. Met die gedachte heb ik, na ontvangst van een nieuw pakket van T-Mobile, een afspraak ingepland met een installateur.

Op het moment dat de niet-representatieve (lees: petje, bodywarmer, sportbroek en geen T-Mobile kleding) bij mij thuis kwam, rolde hij met zijn ogen naar boven. Hij trof namelijk in het T-Mobile pakket alleen een “Mediaconverter” aan en géén modem. Uiteraard ben ik zelf geen installateur of internetexpert, dus wist ik zelf helaas niet van tevoren dat er een apparaat ontbrak. De installateur gaf aan dat ik maar beter de T-Mobile klantenservice kon bellen, want “ik kom helemaal van ver rijden en hier kan ik niks mee, man”. Volgens hem zou de klantenservice zorgen dat ik de volgende dag nog een modem in huis zou krijgen.

Ik heb meteen het nummer van de klantenservice gedraaid en gevraagd of ze dit direct zouden kunnen regelen. De dame aan de lijn gaf aan dat het dom van mij was om “ook de modem terug te sturen” ondanks dat er in de mail “alle apparatuur” vermeld stond. Volgens haar had ik dit beter kunnen weten, maar ze zou het tóch voor mij oppakken en zorgen dat ik over uiterlijk 2 dagen een modem zou hebben. Is dat gelukt? Helaas niet.

Ruim 2 weken en 5 telefoontjes verder hoor ik een klantenservice medewerker zeggen: “de modem is nog niet verstuurd, jouw bestelling staat namelijk on hold”. Toen brak mijn klomp en heb ik aangegeven alles terug te sturen en de gehele bestelling en het abonnement per direct te willen stopzetten. Ook dit ging moeizaam en de beloofde bevestiging van opzegging bleef dagenlang uit.

IV. Hoe lang heeft het uiteindelijk geduurd?
Alles bij elkaar heb ik zo’n 6 weken zonder internet gezeten. Uiteindelijk is het gelukt om het abonnement op te zeggen. Weliswaar met schokken en stoten, maar het is gelukt.

V. Afsluiting
Mocht je op zoek zijn naar een (mobiele) internetprovider, dan kan ik je T-Mobile van harte afraden. Het woord ‘speciaal’, wat ik aan het begin van mijn recensie gebruikt heb, kan ook vervangen worden door ‘treurig’. Zowel de klantenservice als de dienst zelf zijn uitermate slecht en niet representatief voor een bedrijf van deze omvang en status.

Ik heb ook nog een mobiel abonnement lopen bij T-Mobile. De problemen die ik hiermee ervaar bewaar ik voor een toekomstige recensie. Één ding is in ieder geval zeker: dit abonnement zal ik zo snel als mogelijk opzeggen en vervolgens de overstap maken naar een betrouwbaardere provider.

Geplaatst op: 08-08-2023
Laatst bewerkt op: 08-08-2023
Geschreven door: Marja B.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Boeven praktijken

Eerder deze week al een klacht ingediend bij T-Mobile aangaande het onrechtmatig verlengen van een jaar contract i.v.m. verhuizing. In juli 2022 een jaarcontract afgesloten bij T-Mobile Thuis. In april 2023 zijn we verhuist naar een ander woonadres.

In juli 2023 zou ons contract verlopen zijn en het contract omgezet worden naar onbepaalde tijd en maandelijks opzegbaar. Op April hebben wij onze verhuizing online via T-Mobile bekend gemaakt, enkel een wijziging doorgegeven via mijn account van T-Mobile.

Onlangs besloten buiten de contractperiode om over te stappen naar KPN. Gebruik gemaakt ook van de KPN overstap service. KPN benaderde ons om te melden dat wij aan een jaar contract vast zitten en dat ze niks kunnen doen. Dit was voor ons het moment dat we getriggerd waren dat ons contract na het wijzigen van ons adres onrechtmatig zonder ons akkoord verlengd is. Wellicht in geniepige kleine letters maar niet duidelijk zichtbaar en kenbaar gemaakt.

Gister (4-8-2023) Shefraan van T-mobile gesproken. Verhaal uitgelegd en kon zich inleven dat wij de kleine letters niet hadden gelezen en heeft ook toegezegd en per mail bevestigd dat de resterende afkoopsom die gegeneerd zal worden door T-Mobile gecrediteerd wordt.

Vandaag 4-8-2023 gebeld door de collega van Shefraan, Bettina. Zij kwam mededelen met een gestrekt been dat wij een mail hebben gehad waar duidelijk is aangeven dat wij aan een jaar contract vast zitten aangezien wij een verhuizing hebben doorgegeven. Wij hebben geen mail ontvangen, wij zijn vooraf niet geïnformeerd c.q. niet duidelijk gemaakt dat dit de consequenties zijn. Volgens Bettina hebben zij zich aan de wettelijke regels gehouden. Naar ons inziens is dit een brutale, slinkse en misleidende manier om een klant te binden. Wees duidelijk in je communicatie!

Ruim 15 jaar klant geweest bij T-Mobile mobiel, vanwege deze zeer slechte aftersales ook blij en bevestigend de juiste keuze gemaakt te hebben.

Geplaatst op: 04-08-2023
Laatst bewerkt op: 04-08-2023
Geschreven door: Youri B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Veel problemen met tv app onstabiel.

Happerede tv beeld elke dag resetten en op nieuw starten na drie mand en veel contacten nu zeggen ze tv box en versterker nodig is .

Geplaatst op: 01-08-2023
Laatst bewerkt op: 01-08-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
1 ster te veel ik ben woest !

Ik vind 1 ster te veel hoe het er vandaag aan toe ging. Ik mocht een nieuwe toestel uitzoeken ik was de hele ochtend aan middag in de winkel aan het kijken welke toestel het zal worden door overwegingen te maken met de abonnementen ect. Uiteindelijk was ik er over uit welke toestel ik wilde hebben. De toestel moest besteld worden IPhone 14 Pro prima maar wat krijg je te horen ? Helaas kan dat niet er staat bewindvoerder. Ik heb nog nooit in mijn hele leven een bewindvoerder gehad of gezien. Hoe verzint t-mobile zo iets over de klant????? Ik neem dit zeer kwalijk en vind dit een hele grote fout. Gebeld met de desbetreffende die er over gaat en dit kon nog 2 weken duren voordat ze het konden uitzoeken. Ik snap niet waar het vandaan komt dat het zo achter je naam gezet word dat je onder een bewindvoerder bent terwijl daar geen sprake van is. En dan ga je met lege handen naar huis.

Geplaatst op: 26-07-2023
Laatst bewerkt op: 26-07-2023
Geschreven door: 𝓡𝓾𝓮𝔂𝓭𝓐♥ G.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Tragedie

Mijn account op de website is niet beschikbaar, niemand kan het repareren. Ik heb zeven keer gebeld, ze zeiden dat ze me terug zouden bellen, maar dat deden ze niet. Mijn privégegevens zijn ergens beschikbaar, maar ik heb geen toegang. Iemand anders is hoofdabonnee maar ik niet. Het systeem beschermt mijn persoonlijke gegevens niet. Amateurs. Ik moet ontslag nemen

Geplaatst op: 19-07-2023
Laatst bewerkt op: 19-07-2023
Geschreven door: Mariusz W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbeschoft

Uit mijn hoofd 8 of negen jaar klant, nooit betalingsproblemen en al onze mobiele abonnementen bij T Mobile. Door een vergissing en aantal onduidelijkheden bleek er 1 termijn van €20 euro in al deze jaren niet betaald van 1 abonnement voor de tablet die we sinds kort van T Mobile hebben.
Tablet voldoet niet, heeft daarnaast problemen en werkt niet naar behoren.
Meer dan 47 uur bezig geweest met bellen en klantenservice en schriftelijk klachten ingediend die niet eens opgepakt of serieus genomen worden. En dus niets mee gedaan.
Want T Mobile heeft na enkele weken het abonnement geheel eenzijdig stopgezet en is bedrag voor 2 jaar inclusief apparaat etc ineensvolledig gaan vorderen en wil dan maarliefst een kleine €650 euro ineens ontvangen. Dan is hun oplossing en aanbod om ongeveer €500 te betalen, voor een eenmalig gemiste betaling van €20 dus en 8 jaar door een vergissing!!!! en een tablet die bovenal en nota bene juist niet naar behoren werkt!!!
Toen ik hier uiteraard niet mee akkoord ging hebben ze incassobureau ingeschakeld. En is ook het voorstel teruggenomen.
Ik moeten advocaat inschakelen en naar rechtbank.
Want ik ga uiteraard niet akkoord om dit soort bizarre bedragen te gaan betalen. En zeker niet vor een apparaatje in de winkel nu ongeveer 150 euro kost en niet naar behoren werkt!
Wat nog het meest vervelende was en is, dat ik nog zelden zo onbeschoft door meerdere medewerkers te woord ben gestaan. En dit na jaren trouwe klant te zijn geweest en zonder ook maar 1x betalingsproblemen.
Helaas kan ik niet al onze abonnementen stopzetten. Want dat had ik anders direct gedaan.
Ik raad iedereen aan nooit aan T Mobile te beginnen.
Want oplossen doen ze niets, en ik ben inmiddels een halve eeuw oud, en vind dat mensen bij de klantenservice op zijn minst respectvol en beleefd horen te zijn, en weiger om me zo onbeschoft en bizar te laten bejegenen.
Het is echt honds hoe deze jonge mensen zich gedragen.
Alles bij elkaar nu meer dan 65 uur kwijt en nu de advocaat en kosten nog, maar ik ga dit echt niet accepteren.

Geplaatst op: 10-08-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2023
Geschreven door: Maria V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
3 maanden later internet..

In de winkel verkeerde informatie gekregen. Denk dat die mensen beter ander werk kunnen zoeken.
Telefonisch contact gehad ook weer verkeerde informatie gehad. Adres goed gewijzigd maar toch ons oude adres nog in het systeem..
Op tijd internet aangevraagd en dan 3 maanden moeten wachten.
Waardeloos gewoon..
Nooit meer Iets aanschaffen hier.

Geplaatst op: 06-07-2023
Laatst bewerkt op: 06-07-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte organisatie, geen hulp bij peoblemen.

Tijdens mijn abbonement had t-mobile internet vaak storingen en problemen. Toen we eindelijk wilden overstappen naar een andere provider sloten ze ook nog eens te vroeg de wifi af, wat blijkbaar niet meer omgedraaid kon worden. Daardoor zaten we een week zonder wifi. Ervaring met dit bedrijf is erg slecht en ze komen niet hun afspraken na. 1/10 ik zou er nooit meer iets kopen

Geplaatst op: 29-06-2023
Laatst bewerkt op: 29-06-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
RUK

ALLER slechtste bedrijf ooit.

ik kan een heel verhaal schrijven, maar neem maar gewoon van me aan, en net als de 75% van de andere mensen hier.

T-Mobile levert geen knap internet. wil je daar ook niet mee helpen. hebben slechte interne communicatie. je kan geen manager oid spreken, en als je weg wil MOET je een boete betalen. misschien is de boete wel hun verdien model ?

Fam Arends Heiloo.

Geplaatst op: 21-07-2023
Laatst bewerkt op: 21-07-2023
Geschreven door: Niels V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Bedroefd en verbaasd

klein jaar geleden data abonnement afgesloten, router ZTE MF289D voor 120€ bij gekocht. deze binnen jaar defect. Maar gebruik van garantie. Haal hem net op bij T mobile winkel met een brief dat deze kapot is gegaan door vallen,stoten klemmen en vocht?. Altijd in huiskamer gestaan ? Maak ik heb hem in originele doos gebracht naar winkel voor bescherming, blijkt dat ze hem in de winkel er uit halen en in een zakje opsturen ?? zeggen tegen mij dat ik hem heb gestoten 😡

Geplaatst op: 10-06-2023
Laatst bewerkt op: 10-06-2023
Geschreven door: Peter V.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Absurd dure provider

Wat ben ik blij dat mijn contract bijn afloop bij deze veel te dure provider.
Ze laten je zelfs betalen als je 5G wil.
Mijn nieuwe provider (Vodafone) is twaalf euro per maand voordeliger met 9GB meer data en standaard 5G
T-mobile 👎🏻

Geplaatst op: 31-05-2023
Laatst bewerkt op: 31-05-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Afgelopen periode slecht internet en telefoon

Afgelopen week geen of hele slechte verbinding.

Geplaatst op: 27-05-2023
Laatst bewerkt op: 27-05-2023
Geschreven door: Ton P.

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
We hebben maar geannuleerd.

4 maanden geleden wordt ons aangeboden zakelijk internet via glasvezel voor ons van A tot Z te regelen.
We krijgen een datum dat er een monteur (volker-wessel )komt om de lijn binnen te leggen. ( wij hebben duidelijk aangegeven dat het internet naar een bovenwoning in een winkelstraat moet.) De komt langs en zegt niets te kunnen doen omdat, jawel, wij op een bovenwoning van een winkelstaat zijn, en hij beter op een maandag ochtend terug kan komen. Hij zegt met de planning te gaan over leggen. En… er gebeurd niets.
Ik bel weer naar Tmobile. Vreemd, de levering staat on hold, en t mobile gaat er weer mee aan de slag.
We krijgen enkele dagen later een mail dat we een nieuwe datum hebben.
Ik neem weer een dag vrij, en wacht… tot 16:00 en dan ga ik bellen.
T mobile zegt niet te weten welke monteur er langs zou komen, en mij wordt aangeraden om te googelen naar bedrijven die het in onze regio aanleggen (!?!?!) en die allemaal te bellen.
Uiteindelijk kom ik bij KPN, en KPN zegt dat het nogsteeds volker Wessel is. Ik bel daar om 16:30 heen. De collega die mij kan helpen is al naar huis… ( bedrijf is bereikbaar voor hulp tot 17:00) En er wordt een terug bel verzoek voor me geplaatst.
De volgende dag word ik gebeld en wordt mij verteld dat zij mij niet kan helpen maar een andere afdeling die geen telefoonnummer heeft, en mij zal bellen….
Ik begin steeds meer te balen.
We horen niets. We krijgen een mail van t mobile dat het aansluit bedrijf ons heeft geprobeerd te bellen, maar dat we niet opnamen. Onzin, reageer ik.
En dan krijgen we vorige week een mail dat we vandaag onze lijn krijgen! Joepie!
Ik bel om 10:00 voor de zekerheid naar volker Wessel, en krijg een vreselijk onvriendelijke vrouw aan de telefoon. Ik vraag of ze mij kan vertellen of en hoelaat we ingepland staan, ze zegt niks, drukt op een knop, en ik wordt automatisch doorverbonden met KPN….
Daar krijg ik geen mens aan de telefoon maar een sms met een link om te checken hoever onze afspraak staat.
En… er is niks bekend.

Ik heb t mobile gebeld, vriendelijk bedankt, en onze bestelling geannuleerd.

Geplaatst op: 08-06-2023
Laatst bewerkt op: 08-06-2023
Geschreven door: Kik R.

5 / 10
5/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte terug betaling

Zit al een maand te wachten op een teruggave van 145 euro voor een eenmalige kosten . Had een telefoon besteld op t mobile site die direct leverbaar zou zijn . Na twee dagen nog geen ontvangst bevestiging gehad te hebben heb ik gebeld en kreeg te horen dat mobiel niet leverbaar is dus heb de order laten vervallen ! Na diverse telefoontjes nog steeds niet mijn geld terug !!! Nu wachten tot 31 mei , hele slechte service

Geplaatst op: 24-05-2023
Laatst bewerkt op: 24-05-2023
Geschreven door: Michel S.

5 / 10
3/5 3/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service bij problemen

Woensdag 31 mei geen internet. Monteur kan geen oplossing geven.Slecht signaal is het enigste wat hij opmerkt. KPN zou binnentwee dagen kijken of het aan de leidingen ligt. Niets meer gehoord. Het is nu vrijdagavond. Via telefoon en chatbox krijg ik geen contact. BALEN........

Geplaatst op: 02-06-2023
Laatst bewerkt op: 02-06-2023
Geschreven door: Marion E.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ga niet met deze provider in zee!!

Slechte ervaring met T-mobile gehad. Zitten hierdoor momenteel 5 weken zonder tv en internet. Willen hun fout zelf niet toegeven of überhaupt oplossen. Schandalig! Wij stappen over.

Geplaatst op: 20-04-2023
Laatst bewerkt op: 20-04-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Slinkse praktijken bij contractverlenging

Ik werd gebeld voor contractverlenging. Contract zou verlengd worden tegen een prijs van €40. Vervolgens zijn de afschrijvingen hoger. Met de klantenservice gebeld; 'het contract is maar een beetje duurder dan de €40 en bovendien goedkoper dan uw oude contract' was hun antwoord. Daar kwam ook nog bij dat niet alle extra's die ik had (beveiliging) bij de verlenging waren meegenomen. Dit kon alsnog als ik meer wilde betalen. Ik had de toegestuurde bevestiging (contract) maar beter moeten lezen. En daarmee was voor de klantenservice de kous af.
Ik kan iedereen alleen maar waarschuwen voor dit soort praktijken ban T-mobile!

Geplaatst op: 11-03-2023
Laatst bewerkt op: 11-03-2023
Geschreven door: Ed L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht provider

Let op!!!!!
Er zijn oplichters. Zeer slechte provider. Jammer dat ik klant bent geworden.

Geplaatst op: 08-04-2023
Laatst bewerkt op: 08-04-2023
Geschreven door: Vardan M.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Splitter werkt niet, nieuwe wordt maar niet geleverd.

De splitter thuis is helaas kapot gegaan. Contact opgenemen met T-Mobile wat erg fijn verliep, er zou gelijk een nieuwe gestuurd worden onder een spoedzending. Nu 2 weken later nog niks gehoord van ze. Zit nu al 2 weken met hele slechte wifi thuis, dat gaat erg lastig als je thuis werkt en wel betaald voor de wifi.

Geplaatst op: 17-02-2023
Laatst bewerkt op: 17-02-2023
Geschreven door: Jaimy C.

7 / 10
3/5 4/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht wifi/service

Wij zijn laatst van ziggo naar t-mobile gaan om van goed internet naar heel goed internet gegaan (glasvezel) bij de 1e verdieping is de wifi prima maar bij de 2e en 3e niet normaal slecht de monteur die langs kwam voor de modem om het te installeren zei hier een box die moet je boven doen en hij werkt. Nou blijkt dat ie het helemaal niet deed en 1 maand later kwam een andere monteur en die had het ons uitgelegd waar we de wifi box konden plaatsen en waar niet en heeft de wifi gemaakt bij de 2e verdieping maar bij de 3e verdieping kunnen mijn zoons niet gamen omdat er geen extra wifi versterker in de zolder kan want anders heeft het geen bereik. En bij ziggo kon dat wel ben zeer ontevreden.

Geplaatst op: 16-02-2023
Laatst bewerkt op: 16-02-2023
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
TV en internet

Installatie TV (internet)
Na aantal jaren de overstap gewaagd van KON naar T-Mobile
Afspraak gemaakt op vrijdagmiddag voor het installeren/omzetten van het modem.
Uiteindelijk niet gelukt ☹️ met als gevolg geen TV (internet)
Na telefonisch contact, te horen gekregen dat er een nieuwe afspraak gepland moet worden
Eerste gelegenheid is over 2 weken, dus al deze tijd geen TV
Inmiddels is de opzegging bij KPN gedaan door T-Mobile en zit ik zonder 😢

Geplaatst op: 03-03-2023
Laatst bewerkt op: 03-03-2023
Geschreven door: Coen K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste tv provider van NL

Wat een slecht bedrijf!
doe jezelf een plezier. als je een tv app wil gaan gebruiken en een samsung tv hebt dan gaat dit niet werken! niet doen dus. kost je veel narigheid en ze kunnen het momenteel nog niet oplossen!

Geplaatst op: 01-02-2023
Laatst bewerkt op: 01-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

Had Travel en surf gekocht. Na een paar uren gaf het aan verbruikgegevens niet op te halen. niet meer te gebruiken na terugkomst contact opgenomen met T-mobile. Bundel was na 2 uren op zeiden ze. Zal zo'n pas nooit meer aanschaffen.

Geplaatst op: 21-02-2023
Laatst bewerkt op: 21-02-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Poep ! Die tmobiel app lig continue uit ! Kan geen thuis netwerk toevoegen wat ….

O

Geplaatst op: 22-02-2023
Laatst bewerkt op: 22-02-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Pas op samsung toestel EAN nr

Pas op de EAN NR VAN TOESTEL.Tele2 T-Mobile
Mr Stormbroek heb u vandaag ook gesproken ik ben niet eens met u beslissing van u mail(24-04-2023.na het telefoongesprek heb ik Samung gebeld..En heb een het EAN NR van ons toestel doorgegeven..na dat Samsung de code heeft gecontroleerd met EAN NR 88060947.......blijkt het een EU TOESTEL te zijn geen Benulux toestel...wij hebben bij samsung een dossier nr 281..... ..waar in alles duidelijk in staat over het door u geleverde toestel aan ons.....daarom was de actie ook niet geldig voor dit toestel ,niet wat u in de mail heeft gezet...met laag gb...PAS OP JE TOESTEL BIJ TELE2 EN T-MOBILE IMEILNR KLOPT MAAR EAN NR S NIET......EU TOESTEL IS NIET GEMAAKT DOOR SAMSUNG..MAAR BENULUX TOESTEL WEL GEMAAKT DOOR SAMSUNG....EU TOESTELLEN ACCEPTEERT SAMSUNG NIET..WEL BENULUX TOESTELLEN...

Geplaatst op: 24-04-2023
Laatst bewerkt op: 24-04-2023
Geschreven door: Serdal K.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf!

Conflict over wanbetaling! T-mobile zou mijn abonnement beëindigen omdat ik herhaaldelijk niet mijn rekeningen betaald zou hebben!
Klopt helemaal niets van.
Opzeggen betekend mijn inziens dan ook geen maand extra abonnement in de rekening brengen en incasseren. Diverse keren contact over gehad…. Wij incasseren eerst en dan kunt u opnieuw bellen om stornering!!!! Hoe belachelijk is dit na de smaad en laster die T mobile je bezorgd!

Geplaatst op: 21-01-2023
Laatst bewerkt op: 21-01-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen landelijke mobiele dekking en niet bereid te verbetere

Door mijn werkgever verplicht overgestapt naar T-mobile. Nog nooit zo’n slecht bereik gehad thuis voor mobiel bellen en internet. Bij Vodafone en KPN dit probleem nooit gehad.

Reactie van de klantenservice: “Op jouw adres kan een verminderde dekking worden ervaren. Helaas is er op korte termijn geen verbetering gepland.”

Een bekend probleem dus maar ze willen het niet eens veranderen. Hun landelijke dekking is dus een wassen neus. Waardeloos bedrijf!

Geplaatst op: 28-12-2022
Laatst bewerkt op: 28-12-2022
Geschreven door: Julien

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht klantenservice, foute informatie verstrekking

Ik heb al meer dan 10 jaar een privé abonnement bij
T-mobile. Dit jaar stapte ik over na zakelijk. Alles geregeld in de winkel (denk je toch) 26 december zou het ingaan. 28 december zelf gebeld... onvriendelijk personeel. Kan het zakelijk abonnement pas in januari gebruiken en de extra kosten na mijn abonnement zijn voor eigen rekening. Als trouwe klant wordt je zo onvriendelijk behandeld

Geplaatst op: 28-12-2022
Laatst bewerkt op: 28-12-2022
Geschreven door: Astrid R.

5 / 10
2/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Waarschuwing: nietswaardig bedrijf

Zowel voor telefoon als internet een keer goed de mist in gegaan met dit bedrijf. Nooit aan beginnen, bespaar jezelf de ellende!

Telefoon abonnement: enorm slechte service. Zelfs toen ik er eindelijk van af was, gingen ze vrolijk door met afschrijven. Door hun slechte bereikbaarheid en service duurde het nog maanden om dat op te lossen met terugwerkende kracht.

Internet was nog erger. Alleen al na fouten die ontstonden in het aanvraagproces, daarna in de molen terecht gekomen van Guidion, het installatiebedrijf. Ook mij hebben ze uren laten rennen in hun molentje op de wachttijdjingle van hun servicedesk of leugens en nutteloze verhalen van hun servicemedewerkers.

Mijn ervaring met dit bedrijf is niet alleen zeer slecht maar was buitengewoon ellendig en frustrerend.

Geplaatst op: 13-12-2022
Laatst bewerkt op: 13-12-2022
Geschreven door: Maarten D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slecht

Al 2 maanden zonder internet en tv thuis, de monteur 3 keer ziekgemeld een uur voor de afspraak. Klantenservice moeilijk te bereiken, eenmaal bereikt aangegeven dat ze de drukte simpelweg niet aan konden. Bespaar jezelf de ellende !!!

Geplaatst op: 22-12-2022
Laatst bewerkt op: 23-12-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over T-Mobile
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Yourhosting logo
Yourhosting
8 beoordelingen
5,8
Youfone Sim Only logo
Youfone Sim Only
9 beoordelingen
6,1
Youfone Alles-in-1 logo
Youfone Alles-in-1
2 beoordelingen
6
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is T-Mobile een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 111 beoordelingen geplaatst over T-Mobile. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,0 gekregen, waarbij 24% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is T-Mobile actief?

T-Mobile is vooral actief in de categorie telecom.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de T-Mobile reviews? Dan kun je naar de website van T-Mobile gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie