Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Tele2 ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Tele2
5.56 / 0 10
Er zijn 13 ervaringen toegevoegd
Tele2 ervaring toevoegen Lees alle Tele2 ervaringen

13 Tele2 ervaringen

Start aan je beoordeling van Tele2
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 08-07-2016 door
Ben nu al 5 jaar bij tele 2 en elk jaar klantenservice moeten bellen voor storingen en prijsafspraken. Nu al ruim 1 week zonder bellen tv en internet en er zijn diverse monteurs langs geweest. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Totaal ruim 400 belminuten verspeeld aan tele 2 afgelopen contract jaar en kreeg een vergoeding van 3 euro. Kortom ga nooit naar tele 2. Ik zit denk ik nog wel even zonder verbinding maar volgende week komt de overstap naar kpn. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 15-12-2015 door
Ik heb een iPhone gekocht met Tele2 abonnement en ben erg tevreden over het ontvangst, aantal MB en de prijs hiervan. Ik gebruik 4G en ik merk echt verschil met mijn vorige 3G abonnement. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-10-2015 door
Ik heb nu al meerdere keren vergeleken met andere alles in 1 aanbieders, maar niemand is zo goedkoop als tele2! Echt waanzinnig goedkoop en volgens mij is ook alles gewoon prima. Mijn buurman gebruikt het al jaren en hoor hem nooit. Ik ga nu overtappen naar Tele2 Light wat mij 30 euro per maand kost en dat is een besparing van 25 euro ten opzichte van KPN! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-09-2015 door
Ga hier geen verplichtingen aan. Je komt van een koude kermis thuis. Internet werkt zo goed als niet. Digitale TV is zo mogelijk nog erger. Aantoonbaar gemaakte afspraken worden gewoon niet nagekomen. Tele2 heeft niet het fatsoen om je zelf te woord te staan. Tele2Klantenservice zijn onderknuppels van een extern bureau. 1,5 jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd. Dit kan anno 2015Administratie is een ramp. Anderhalf jaar van ellende heb ik hier al achter de rug. Alles in overleg teruggestuurd, zelfs 3 opzeggingen voor 2 producten. Nu net weer een onjuiste vordering op de mat van hun maffiamaatje incasso Bos. Onvoorstelbaar dat zoiets kan bestaan.Tele2 is Zum Kotzen, ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Heb zelfs na de update super selcht ontvangst met mijn 4G netwerk. Soms heb ik 4G maar zodra ik dan ook maar iets doe dan verandert die naar H. Echt mega traag dan ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 06-06-2015 door
Bedenk goed wat je doet als je Tele2 wilt gaan gebruiken. Ik heb een slechte TV verbinding en inloggen schijnt al maanden niet meer te werken.Tele2 is voor mij afgeschreven ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 11-12-2014 door
Ik heb Online.nl met korting besteld via www.twentekiestzelf.nl. Lijkt alleen voor Twente maar kon ook gewoon op mijn postcode. Ben er erg tevreden over en krijg nog €50,- teruggestort ook! Heel goed aanbod/prijs/service! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 22-10-2014 door
Sinds dag 1 heb ik al gedoe met mijn aansluiting. Ik krijg mijn internet maar niet aan de praat. En dan bel je met de servicedesk en dan ben je uren bezig om een fatsoenlijke en deskundige medewerker aan de lijn te krijgen. Inmiddels ben ik een week verder en nog altijd geen fatsoenlijke verbinding.

Is om gek van te worden! Tele2 ga er eens wat aan doen en help deze arme vrouw eens alles op te lossen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 02-08-2014 door
Ik ben overgestapt op tele 2 zat hiervoor bij canaldigitaal. de overstap is probleemloos verlopen zeer goeie provider werkt allemaal goed geen enkel probleem nog gehad. alleen afschrijven doen ze 2 x in een maand. verschil van paar dagen maar voor de rest is het goed te noemen. aanrader. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 30-04-2014 door
Min of meer ben ik gedwongen over te stappen naar Tele2. Door mijn verhuizing moest ik kiezen uit twee aanbieders. Ik heb voor Tele2 gekozen omdat de prijs het beste was. Niet heel veel bijzonders dus maar tot nu toe gaat het allemaal goed. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Tele2 ik doe het niet meer. Ik heb weken lang zonder telefoon gezeten. Telkens beloven ze het op te lossen maar dat gebeurt dus niet.

De klantenservice vraag je vervolgens om de afgesproken zaken te bevestigen maar dat kunnen ze dan ineens niet.

Dit is om helemaal gek van te worden.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 07-03-2014 door
Jarenlang heb ik bij UPC gezeten met mijn tv en internet. Maar zoveel problemen gehad met de service en beschikbaarheid dat ik besloot om over te stappen.

Tele2 is niet echt een grote speler op de Nederlandse markt. Maar de prijzen en de service is echt goed. Hun relatief kleine marktpositie zorgt ervoor dat ze veel aandacht aan de service besteden.

Overstappen was zeer snel geregeld en hulp was echt heel goed. Ook wat prijs betreft en het aanbod steekt Tele2 er dik bovenuit. Nooit meer UPC voor mij! Tele2 is echt een verademing.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 07-02-2014 door
Nog nooit zo'n slecht bereik gehad. Woon in de polder maar voorheen had ik een t-mobile abonnement en daar heb ik nooit problemen gehad. Dacht een goede deal te maken maar bleek dus duurkoop want nu heb ik gewoon slecht bereik. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
54% van de consumenten zijn tevreden over Tele2
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Tele2
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy