Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Tele2 ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

7.00
7.00 0 10
12 reviews
75% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2016-07-08 14:01:55
3 jaren geleden
1 10 0
Ben nu al 5 jaar bij tele 2 en elk jaar klantenservice moeten bellen voor storingen en prijsafspraken. Nu al ruim 1 week zonder bellen tv en internet en er zijn diverse monteurs langs geweest. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Totaal ruim 400 belminuten verspeeld aan tele 2 afgelopen contract jaar en kreeg een vergoeding van 3 euro. Kortom ga nooit naar tele 2. Ik zit denk ik nog wel even zonder verbinding maar volgende week komt de overstap naar kpn.
Rapporteren
2015-12-15 11:15:42
4 jaren geleden
9 10 0
Ik heb een iPhone gekocht met Tele2 abonnement en ben erg tevreden over het ontvangst, aantal MB en de prijs hiervan. Ik gebruik 4G en ik merk echt verschil met mijn vorige 3G abonnement.
Rapporteren
2015-10-20 10:09:01
4 jaren geleden
10 10 0
Ik heb nu al meerdere keren vergeleken met andere alles in 1 aanbieders, maar niemand is zo goedkoop als tele2! Echt waanzinnig goedkoop en volgens mij is ook alles gewoon prima. Mijn buurman gebruikt het al jaren en hoor hem nooit. Ik ga nu overtappen naar Tele2 Light wat mij 30 euro per maand kost en dat is een besparing van 25 euro ten opzichte van KPN!
Rapporteren
2015-09-10 10:22:24
4 jaren geleden
1 10 0
Ga hier geen verplichtingen aan. Je komt van een koude kermis thuis. Internet werkt zo goed als niet. Digitale TV is zo mogelijk nog erger. Aantoonbaar gemaakte afspraken worden gewoon niet nagekomen. Tele2 heeft niet het fatsoen om je zelf te woord te staan. Tele2Klantenservice zijn onderknuppels van een extern bureau. 1,5 jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd. Dit kan anno 2015 Administratie is een ramp. Anderhalf jaar van ellende heb ik hier al achter de rug. Alles in overleg teruggestuurd, zelfs 3 opzeggingen voor 2 producten. Nu net weer een onjuiste vordering op de mat van hun maffiamaatje incasso Bos. Onvoorstelbaar dat zoiets kan bestaan. Tele2 is Zum Kotzen,
Rapporteren
2015-07-16 12:54:16
4 jaren geleden
3 10 0
Heb zelfs na de update super selcht ontvangst met mijn 4G netwerk. Soms heb ik 4G maar zodra ik dan ook maar iets doe dan verandert die naar H. Echt mega traag dan
Rapporteren
2015-06-06 20:55:10
4 jaren geleden
2 10 0
Bedenk goed wat je doet als je Tele2 wilt gaan gebruiken. Ik heb een slechte TV verbinding en inloggen schijnt al maanden niet meer te werken. Tele2 is voor mij afgeschreven
Rapporteren
2014-12-11 10:54:46
5 jaren geleden
8 10 0
Ik heb Online.nl met korting besteld via www.twentekiestzelf.nl. Lijkt alleen voor Twente maar kon ook gewoon op mijn postcode. Ben er erg tevreden over en krijg nog €50,- teruggestort ook! Heel goed aanbod/prijs/service!
Rapporteren
2014-10-22 20:30:05
5 jaren geleden
5 10 0
Sinds dag 1 heb ik al gedoe met mijn aansluiting. Ik krijg mijn internet maar niet aan de praat. En dan bel je met de servicedesk en dan ben je uren bezig om een fatsoenlijke en deskundige medewerker aan de lijn te krijgen. Inmiddels ben ik een week verder en nog altijd geen fatsoenlijke verbinding.

Is om gek van te worden! Tele2 ga er eens wat aan doen en help deze arme vrouw eens alles op te lossen.
Rapporteren
2014-08-02 13:23:46
5 jaren geleden
8 10 0
Ik ben overgestapt op tele 2 zat hiervoor bij canaldigitaal. de overstap is probleemloos verlopen zeer goeie provider werkt allemaal goed geen enkel probleem nog gehad. alleen afschrijven doen ze 2 x in een maand. verschil van paar dagen maar voor de rest is het goed te noemen. aanrader.
Rapporteren
2014-04-30 19:32:42
5 jaren geleden
8 10 0
Min of meer ben ik gedwongen over te stappen naar Tele2. Door mijn verhuizing moest ik kiezen uit twee aanbieders. Ik heb voor Tele2 gekozen omdat de prijs het beste was. Niet heel veel bijzonders dus maar tot nu toe gaat het allemaal goed.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
7.00
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730