Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Telefoondiscounter ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.11
3.11 0 10
31 reviews
23% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-07-08 11:19:14
2 maanden geleden
1 10 0
Iphone 6 besteld, kwam snel binnen. Echter Oude Iphone 6 ingeleverd en retourbedrag afgesproken. Helaas tot op heden nog geen teruggave gezien. Wordt niet op mail gereageerd via telefoon kom je er niet door , vanwege extreme drukte. Ik heb mijn telefoon persoonlijk afgegeven en kreeg toe al de indruk dat het bedrijf niet veel voorstelt!
Rapporteren
2020-06-06 20:31:17
3 maanden geleden
1 10 0
De zoveelste keer mij laten vangen. Levertijden worden niet gerespecteerd, kapotte accessoires, toestellen 'als nieuw' die met val-en stootschade of oude batterijen (max 85% capaciteit dus aan reparatie toe) verkocht worden, Chinese tekens die niet weg te krijgen zijn, vingerafdrukken op scherm in coronatijden, wekenlang aandringen om je geld terug te krijgen na een retour op eigen kosten én eigen risico. En mijn laatste bestelling wordt maar niet geleverd terwijl mijn review(s) wel gerapporteerd kan worden. Echte ervaringen op internet leren mij dat ik helaas niet het enigste slachtoffer ben.
Rapporteren
2020-05-26 20:20:57
4 maanden geleden
1 10 0
Wat zal ik zeggen.. WAARDELOOS. Toestel besteld en na ruim 2 weken nog niets binnen. Op zich kan ik daar nog mee leven als er geïnformeerd wordt. Niets dus. Overal zelf achteraan. Krijgen we dan eindelijk een toestel is deze niet goed.... Teruggestuurd en weer weken wachten of er wellicht iets terug komt. Geen informatie, helemaal niets. Helemaal klaar mee. Geld terug gevraagd. Nooit meer. Ga voor Mobico. Hier houden ze zich wel aan de afspraken en netjes een toestel binnen na 2 dagen. Het kan dus wel.
Rapporteren
2020-05-04 20:37:44
5 maanden geleden
1 10 0
Ze zeggen dat ze er een nieuwe batterij in doen, maar doen dat niet. Eerst proberen ze er met een kul verhaal onderuit te komen, vervolgens mag je "uit coulance" de telefoon terugsturen en ontvang je deze een week later terug. Waardeloos...
Rapporteren
2020-04-30 17:48:41
5 maanden geleden
0 10 0
Prijsstunter, niet te vertrouwen. Telefoon functioneerde niet goed: batterij slecht, microfoon kapot. Na opsturen bijna een maand gewacht waarna ze zeiden dat de telefoon ge bogen was, helemaal niets van waar! En dat ze voor 120,- het toestel zouden proberen te herstellen. Ik vermoed dat dit een standaard email is die ze naar veel mensen sturen. Hier niets kopen!!!!
Rapporteren
2020-04-24 08:09:05
5 maanden geleden
1 10 0
ONBETROUWBAAR - Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na. Omdat de door ons bestelde telefoon niet op tijd kon worden geleverd en wij ook geen nieuwe mogelijke leverdatum konden krijgen, hebben we telefonisch contact gehad met de Telefoondiscounter en besloten de order te annuleren. Tot onze grote verbazing kregen wij twee dagen later een mailtje dat de bestelling alsnog werd verzonden. Ik heb wederom zelf telefonisch contact gehad met de Telefoondiscounter en afgesproken het pakketje aan de deur te weigeren. Ik heb hier zelfs een bevestigingsmail van.
De Telefoondiscounter had toegezegd het geld terug te storten, maar dat is na een week nog steeds niet gebeurd. Wel hebben ook zij bevestiging van Post.nl dat ik de telefoon heb geweigerd en dat deze retour is naar hun distributiecentrum. Desondanks dient de telefoon eerst daar fysiek te zijn aangekomen alvorens zij het geld gaan terugstorten.
Als je bij dit bedrijf een klacht indient, geven zij aan binnen 24 uur persoonlijk contact met je op te nemen. Ook dat doen zij niet.
Alles bij elkaar vind ik dit een waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf.
Rapporteren
2020-04-01 11:41:18
6 maanden geleden
2 10 0
koop nooit wat bij telefoondiscounter! 9 maanden geleden een iphone 7 aangeschaft, na 6 maanden een "no service"probleem, blijkbaar bekend probleem van de iphone 7 dat bij apple kosteloos wordt verholpen. telefoondiscounter zegt na 1 maand (!!!) dat mijn telefoon verbogen was en moest 119 euro betalen, netjes gedaan, paar weken later moet ik nog eens 29 euro betalen om de behuizing te laten vervangen. Telefoondiscounter laat pas van zich horen als je zelf mailt, maar sommige mails worden niet eens beantwoord. Na 10 weken nog niks gehoord, na 12 weken krijg ik te horen dat de telefoon is getest en niet voldoet, in een andere mail krijg ik te horen dat de telefoon nog bij de reparateur is, en nu maar dan 14 weken later zit ik midden in het corona tijdperk nog steeds zonder telefoon, ik wou dat dit een hele slechte 1 april grap was maar helaas.
Rapporteren
2020-03-25 22:54:26
6 maanden geleden
1 10 0
Al 2 keer een refurbished iPhone gekocht via TelefoonDiscounter.nl
Bij beide telefoons gaf de batterij het na een paar maanden op. Bij de eerste aankoop deed ook de microfoon het nauwelijks. Contact opgenomen met de klantenservice en ik moest de telefoon opsturen. Telefoon aangetekend opgestuurd voor reparatie. Toen ik de telefoon eenmaal weer terug kreeg en keek bij de batterijconditie stonden en alleen maar streepjes. Contact opgenomen met TelefoonDiscounter.nl en dit zou "normaal" zijn omdat de batterij nog even moet inlezen. Na een aantal weken stonden er nog steeds alleen maar streepjes en kreeg de telefoon wederom kuren met de batterij (dan viel de telefoon met 20% plots uit, deed hem aan de oplader en gaf meteen 100% aan om vervolgens naar 1% te springen en weer uit te vallen. Dit was ook al het probleem voor de zogenaamde reparatie)
Telefoon voor de tweede keer aangetekend opgestuurd ter reparatie. Dit keer duurde de reparatie langer dan de eerste keer, maar toen ik de telefoon terug kreeg stond er wel 100% bij de batterijconditie. Hierna heeft de iPhone het nog een aantal maanden volgehouden voordat er zich weer problemen voordeden. Dit keer met oa. het scherm. Toen was ik er klaar mee en heb een gloednieuwe iPhone X gekocht via de officiële Apple website.
Goedkoop is duurkoop! Absoluut geen aanrader.
Ondertussen had ik ook voor mijn moeder ook een iPhone besteld via TelefoonDiscounter.nl (Dom van mij, ik had hier toen na het gedoe met mijn telefoon nooit meer moeten bestellen, maar goed, het bedrijf lijkt zo vertrouwd en de prijzen zijn scherp. Zo scherp zelfs dat ik me er 2 keer aan gesneden heb, helaas.)
Mijn moeder had met haar telefoon precies dezelfde klachten! Batterij werkte niet goed. Telefoon werkte traag als hij niet aan het netstroom verbonden zat. Batterijconditie gaf elke dag minder percentage aan. 1 keer opgestuurd, "gerepareerd" terug gekregen en binnen een week weer kuren. 2e keer aangetekend opgestuurd met een dringend verzoek om de telefoon zsm terug te sturen (ze gebruikt de telefoon oa voor werk) Dit keer duurde het extreem lang voordat de telefoon terug was, ondanks aandringen dat het snel moest, dit hebben ze ook beloofd maar beloftes nakomen kennen ze in dit bedrijf niet. Telkens zo lang moeten wachten op een telefoon is in het hedendaagse leven niet te doen. 1 keer oké, maar 2 keer gaat echt te ver. En in ons geval zelfs 4!!! keer. Waar het overduidelijk naar uitziet laat dit bedrijf je de telefoon opsturen, resetten ze hem waardoor hij lijkt gerepareerd te zijn om vervolgens na een paar weken, of dagen, weer kuren te krijgen. Als je hem voor de 2e keer opstuurt wordt hij wel gerepareerd, en zo ben je weer maanden verder zonder (goed werkende) telefoon.
Slechte service, niet klantvriendelijk, ongeïnteresseerd wordt je te woord gestaan alsof je niet zo moet zeuren en het hun geen bal kan schelen, weinig technische kennis en reparaties worden niet (goed) uitgevoerd. Als klap op de vuurpijl worden de gemaakte kosten voor het aangetekend versturen pas na vele malen aandringen terugbetaald. Zelfs op dit vlak is het één grote chaos in dit bedrijf. In totaal 4 keer de telefoon aangetekend verstuurd, eindelijk na vele malen contact opnemen en aandringen ons geld terug gekregen. (Nog niet eens het volledige bedrag) Toen er terugbetaald moest worden was TelefoonDiscounter.nl er van overtuigd dat ze dit al hadden gedaan, dat klopt ook voor 1 van de telefoons, maar voor die andere nog niet. Na heen en weer bellen en mailen hebben ze een printscreen gestuurd waar duidelijk de datum van overmaken opstaat. Een datum van 2 jaar geleden... Toen pas viel het kwartje bij ze en kregen we een gedeelte van de aangetekende verzendkosten terug. We gaan er ook niet meer achteraan, het is genoeg zo. We zijn er klaar mee. Wat een gedoe, wat een gezeur. Voorkom dit en koop je (NIEUWE) telefoon ergens anders.
Rapporteren
2020-03-16 15:43:06
6 maanden geleden
2 10 0
k heb in totaal 3x mijn slechte gsm terug gestuurd (iphone 6S) omdat de batterij slecht werkte en het scherm niet meer reageerde.De eerste keer hebben ze er een goedkope of 2dehandse batterij ingestoken die enkele maanden werkte. Daarna heb ik mijn toestel weer opgestuurd en hebben ze het mij terug gestuurd zonder er iets aan gedaan te hebben. Bij melding mailen ze mij dat ik hem mocht terugsturen en dat ze hem zouden ruilen. Eens aangekomen lullen ze plots over valschade (die ze er hoogstwaarschijnlijk zelf op hebben aangebracht!!) met als gevolg dat dit niet langer onder garantie valt. Zelfs de kosten om het toestel terug te sturen naar mij zijn volledig voor mij.
Rapporteren
2020-03-12 20:20:58
6 maanden geleden
0 10 0
iPhone7 geeft foutmelding ¨geen service¨valt zogenaamd vanwege valschade niet onder garantie. GRaag kom ik in contact met andere personen die dezelfe ervaring hebben. Ik ben namelijk bezig met deGeschillencommissie. Mail : albert.schenning@gmail.com
Rapporteren
3.11
Bekijken
Beoordelen