Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Telfort ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.76
5.76 0 10
5 reviews
40% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-11-10 16:06:34
10 maanden geleden
1 10 0
Bij ontbinding maak ik gebruik van mijn rechten op grond van het verzuimen van de verplichting van het leveren van de diensten door Telfort, gespecificeerd in de overeenkomst. Ik ga over tot onmiddellijke ontbinding van de desbetreffende overeenkomst. Ik heb een probleem met de router die niet oplosbaar is door het vervangen van het exemplaar door een exemplaar van hetzelfde model. Zodra ik de router belast met de snelheden zoals gedefinieerd in de overeenkomst, raakt deze defect. Ik moet ik deze router resetten om hem opnieuw te kunnen gebruiken. Ik constateer dat dit een defect in het model is, omdat ik bij twee exemplaren van hetzelfde model exact dezelfde problemen ervaar. Ik ben van mening dat Telfort tekort is geschoten. Naar schatting heb ik ongeveer 10 maal de klantenservice gebeld heb, zonder dat er door Telfort een degelijke oplossing geboden werd. Dit heeft mij 2,5 uur van mijn tijd gekost.
Rapporteren
2018-02-09 12:48:45
2 jaren geleden
2 10 0
Telfort heeft een paar jaar geleden XMSNET glasvezel overgenomen. Tot heden geen enkel keer de service gebeld. Woensdag maar besloten om mijn lijn om te zetten naar 200Mbps. Afspraken gemaakt met medewerker: Binnen 2 dagen zou ik mijn contract krijgen en de 23ste was vast gezet dat de monteur zou komen. Vandaag maar bellen waar me contract bleef, krijg nu in een keer te horen dat ik tot 17:00 moet wachten en dat op de 23ste de beloofde 200Mbps niet geleverd wordt maar 5 dagen later. Krijg ik in een keer een mail dat de beloofde 2 dagen niet haalbaar wordt en dat er nog 5 dagen bij komen (voor een simple contract en begin datum???). Weer bellen, oorzaak was we kunnen helaas het niet in orde maken en kost meer tijd. Ik vroeg netjes OK maar als dit niet volgende week in orde is (dus duidelijkheid over de gemaakte afspraken) kan ik dan gewoon me bestaande abbo houden en de nieuwe laten zitten. Zegt de medewerker dood leuk nee, u heeft tijdens het gesprek akkord gegeven. Ik zei gelijk ja heel leuk maar de afspraak van binnen 2 dagen de contract af te leveren wordt niet nagekomen, de afspraak dat ik dan op de 23ste 200Mbps wordt niet nagekomen en nu is zelfs de monteur op de 23ste is niet zeker nu (ja ik werk dus moet natuurlijk tijdig mijn werkgever informeren over een vrijname). Dus alle afspraken van Telfort hoeven ze niet na te komen maar als consument moet je dat wel doen. Zit dus tot volgende jaar vast, maar ga zeker KPN benaderen volgende jaar voor een overstap als het vaker alleen onkunde is tijdens afspraken, dit zou dan zekers een overstap naar een andere bekwaam provider. Als bonus wordt in een gesprek gevraagd op het einde of ik van mijn mobiele provider naar Telfort wil overstappen, uhhhhh wat denk je zelf met deze eerste ervaring.
Rapporteren
2014-10-22 20:44:05
5 jaren geleden
4 10 0
Oi oi oi, waar zal ik eens beginnen. Het is gewoon een lange hellse tocht geweest met Telfort. Geen bereik op mijn telefoon op de meest vreemde plekken, rekeningen die verkeerd zijn of gewoon dubbel worden afgeschreven. Hoe vaak ik wel niet aan de lijn heb gehangen wil je niet weten. Dus nooit meer voor mij Telfort!
Rapporteren
2014-03-28 21:30:31
6 jaren geleden
10 10 0
Kan niets anders zeggen dan super. De deals zijn echt scherp en veel voordeliger. Heb een mobiel met abonnement gekozen. Om geld te besparen en toch "hip" te zijn heb ik voor een smartpakker gekozen. Dat is dus niet het laatste model maar wel redelijk up to date. Ik heb geen hoge eisen dus ik bespaar zo op mijn mobiel en het abonnement.

Alles was binnen enkele dagen geleverd en geweldige service.
Rapporteren
2014-02-12 21:25:48
6 jaren geleden
2 10 0
Ik ben overgestapt met internet, bellen en tv naar Telfot. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik totaal geen hinder zou ondervinden, maar het tegendeel is waar! Nu blijft er tussen het opzeggen en het nieuwe abonnement een week te zitten. In het ergste geval zit ik dus een week zonder internet, telefoon en televisie. Bedankt Telfort!
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.76
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730