Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Tweak ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.80
4.80 0 10
6 reviews
17% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-31 14:26:43
18 dagen geleden
1 10 0
Nog nooit zo'n onbeschoft bedrijf meegemaakt!
Tv bar en boos. Lijkt meer op een legpuzzel iedere avond!
Internet valt geregeld weg, camerabeveilig van ons dus ook.
Kinderen studeren op De Technische Universiteit, kunnen soms gewoon hun werk op laptop niet doen.
80 mails over een weer naar hen gestuurd. Helpdesk kom je al helemaal niet verder mee! Wachttijd van 40 minuten is heel normaal daar!
Bezint eer ge begint!
Dus nooit aan beginnen, ze komen pas ook na de wettelijke bedenktijd de boel installeren, dus er is géén weg meer terug dan.
Doe er uw voordeel mee en betaal liever iets méér, dit is een gevalletje goedkoop is duurkoop!
Rapporteren
2019-04-03 08:59:48
6 maanden geleden
1 10 0
Zou ook graag de digitale Televisie willen beoordelen maar dat lukt bij tweak niet omdat voor elkaar te krijgen. Internet is prima maar de Helpdesk. Kan niet minder dan 1 ster geven. Bellen met tweak is een ramp om eindelijk te horen te krijgen dat je een mail moet sturen om iets in je pakket te wijzigen. Daar begint het grote negeren, je krijgt of geen reactie of duurt heel erg lang.
Stel ook vooral niet meer dan 1 vraag per mail want je krijgt alleen antwoord op je eerste vraag, 2 zinnen lezen en beantwoorden is echt not done bij Tweak.
Kan niet wachten tot mij jaar er op zit.
Rapporteren
2018-10-17 10:25:33
11 maanden geleden
1 10 0
Lees eerst de reviews voor u aan Tweak begint, heb ik helaas niet gedaan en ben er achter gekomen dat deze provider ver onder de maat is , slechte bereikbaarheid zoals lang in de wacht en het ligt altijd aan de klant slechte tv beeld heel veel storing in het beeld telefoon valt soms maar zo weg onder een gesprek. adminstratie is een ellende Na opzegging van Tweak de borg nog niet terug na 3 maand Wat ben ik gelukkig weer terug bij KPN!
Rapporteren
2018-09-30 15:46:24
12 maanden geleden
1 10 0
Tweak internet is oke maar tv is een drama het is soms net een legpuzzel en dan de service is ook slecht het ligt altijd aan de klant nooit aan tweak en probeer ze maar eens te bereiken,bellen is ook slecht de verbinding valt onder het bellen zomaar weg, Na opzegging na 2 maand de borg ook nog niet terug. Ik zeg bekijk reviews van tweak en beoordeel
Rapporteren
2018-01-04 09:25:29
2 jaren geleden
1 10 0
Op 03-01-2018 om 14:55 (27 minuten aan de lijn) storing glasvezel verbinding gemeld. Medewerker zei dat hij niets aan de storing kon doen…probleem is meestal binnen 3 dagen verholpen….Vanmorgen 09:10 opnieuw gebeld (7,5 minuten..wordt beter!) met de melding dat er nog steeds geen zicht is op een oplossing maar dat het probleem zich alleen op mijn lijn voor doet. Ik ben pas 8 dagen klant bij u (uiteraard vooruit betaald € 365, -) en heb er nu al spijt van. Ik ben 7 jaar klant bij Solcon geweest met 1 storing van 15 minuten… Ik ben dus genoodzaakt vandaag een nieuwe provider te zoeken!! Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat ik het geld gewoon af moet schrijven….maar ik zal mijn uiterste best doen om iedereen te waarschuwen voor de gebrekkige dienstverlening van Tweak/Cambrium.
Rapporteren
2016-10-11 07:24:33
3 jaren geleden
10 10 0
Heb hier super snel internet voor mijn bedrijf! Goedkoop en makkelijk te installeren. Wat wilt een mens nog meer
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.80

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730