Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

XS4ALL ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

XS4ALL
5.3 / 0 10
Er zijn 13 ervaringen toegevoegd
XS4ALL ervaring toevoegen

13 XS4ALL ervaringen

Start aan je beoordeling van XS4ALL
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 16-08-2018 door
Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

Als klant ga je er vanuit dat je provider netjes hun zaken op orde heeft.
Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

Erg onprofessioneel om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-07-2018 door
Op 29 juni besloten op over te stappen van Ziggo naar XS4all.
(veel spijt van mijn keuze)


inmiddels ben ik vandaag (20 juli) inmiddels drie weken verstoken van internet, tv, en bellen.

Het contract afgesloten via breedbandwinkel, die belooft dat XS4all binnen 7 dagen kan installeren als je afziet van de 14 dagen wettelijk bedenktijd. Daar begon het dus...

- geen zeven dagen levering
- bij de orderbevestiging lees ik opeens dat de gewenste levertijd 20 juli is. gebeld met de klantenservice en het kon op vrijdag 13 juli geïnstalleerd worden.
- in de week van 13 juli geen bericht over plaatsen dus maar weer bellen met de klantenservice...nee meneer u heeft als wensdatum de 16e juli doorgegeven..de klantenservice gaf aan dat ik zelf de 16e had doorgegeven. Op de orderbevestiging staat duidelijk de 13e en ik heb geen datum van de 16e doorgegeven.
op vrijdag 13 juli krijg ik bericht, de gewenste datum staat op 20 juli!!!
Gebeld met de klantenservice en meteen doorgegeven wat het probleem is, ja, ja sorry, excuses e.d. maar de monteur komt op 20 juli.

Op 13 juli brief van XS4all: uw internetlijn is op donderdag 16 juli klaar voor gebruik!
op vrijdag 20 juli komt de monteur alles netjes installeren blijkt dat we niet in het systeem voorkomen.
De monteur belt met XS4all en wat blijkt de internetlijn is pas op 23 juli 2018 klaar voor gebruik.

Weer met de klantenservice gebeld..en weer vele excuses, maar het is op maandag 23 juli dat de lijn klaar is voor gebruik.

Kortom:
- medewerker belooft dat op 13 juli de monteur het werkend zou opleveren. (wel belooft maar niet na gekomen)
-brief van XS4all met belofte: uw internetlijn is op donderdag 19 juli klaar voor gebruik! (Zwart op wit een belofte maar niet nagekomen)
- monteur die in principe voor niks langskomt omdat hij het niet werkend kan opleveren.
maandag 23 juli de internetlijn klaar voor gebruik??? zoals u uit bovenstaande begrijpt vertrouw ik er niet meer op!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 23-10-2017 door
waardeloze klantenservice!!!

Onze ervaringen met de klantenservice zijn bijzonder negatief.
je wordt nog net niet afgesnauwd als je niet deskundig bent op technisch gebied en de behulpzaamheid voor senioren zoals wij is ver te zoeken.
Jammer voor een verder goed bedrijf als xs4all.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-06-2016 door
helemaal super ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-04-2016 door
Ik heb glasvezel van xs4all, en dat werkt probleemloos en snel. Een keer hield m'n router er mee op; ze hebben deze meteen vervangen. De routers die ze leveren zijn prima! Wireless doet het goed (met 802.11ac) en ik haal de maximale snelheid makkelijk.
Geen ervaringen met de TV, die kijk ik nog via Ziggo (omdat ik geen zin heb in een extra kastje).
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-08-2015 door
Pas op! XS4All is niet (meer?) het bedrijf dat staat voor kwaliteit. Sterker nog; ze leveren mij helemaal niets en houden mij aan het lijntje. Ik zit al bijna een maand zonder internet (en digitale televisie, radio etc), sinds ik mijn oude Ziggo-apparatuur weer terug moest sturen. Ik zou begin deze maand worden aangesloten, mijn hele huis is Glasvezelklaar. Dat mocht echter niet baten. Gewoon wachten tot een volslagen onbekend moment in de toekomst. Ik heb al veel telefoonkosten gemaakt aan telkens weer precies 15 minuten en :00 seconden wachttijd, en dan weer wachten, tot de helpdeskmedewerker zich weer door het hele dossier van alle meldingen, notities en klachten heeft geworsteld...om tenslotte weer te horen: Nee, je wordt misschien wel volgende week teruggebeld. Je maakt je kwaad, probeert oplossingen af te dwingen, te dreigen met stappen naar de Consumentenbond etc. maar XS4ALL blijft stoicijns. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 11-12-2014 door
factureren dubbel en houden dat van je bankrekening in

- beloven al 5 maanden dit te herstellen maar gebeurd steeds niet

- als ik niet betaal wordt ik afgesloten, en krijg ik een deurwaarder op de stoep

- het faxnummer op de factuur bestaat niet.

- de manager* van de service dienst die zg. de brieven tekent is al 2 jaar niet meer werkzaam bij xs4all (Brigitte Voskuyl is al sind april 2013 bij tele2 in dienst!)

- iedereen begrijpt het probleem en mijn woede maar niemand lost het op

-je krijgt nergens grip op deze organisatie
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 16-10-2014 door
Als ik hoor wat voor problemen mensen hebben met hun provider denk ik alijd HOE IS DIT MOGELIJk. Ik ben al 15 jaaar lid van XS4ALL en heb echt nog nooit problemen gehad. Helaas is XS4ALL wel wat duurder maar de kwaliteit is dan ook top! Wil je geen gezeur en stap dan gewoon leker over naar XS4ALL ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Dit bedrijf is echt waardeloos. Ik wil mijn draadloos internet instellen en als ik de instellingen aanpas dan is de snelheid minimaal. Internetten is zo echt onmogelijk. Heb diverse keren al om hulp gevraagd maar krijg geen goede begeleiding door het proces.



Na veel klagen heb ik eindelijk een monteur aan de deur gehad en die heeft echt alles opgelost in 2 minuten.



Nou daar moest ik toch wel een berg voor verzetten voordat dat eindelijk geregeld was. Service is dus echt belabberd!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Jaren lang bij KPN gezeten en begin dit jaar overgestapt naar XS4ALL. Ik gebruik nu het zelfde alles in 1 pakket en merk direct de verschillen. Alles is beter ingesteld en het is in vergelijking tot KPN is de digitale tv veel logischer en werkt beter.



In totaal ben ik maandelijks 12 euro goedkoper uit en das toch ook gewoon lekker. Bij het opleveren waren er wat kleine dingetjes maat de gratis monteur bood uitkomst. Alles was dezelfde dag nog opgelost.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 20-02-2014 door
Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit last heb gehad van storingen, maar sinds een paar maanden is het echt verschrikkelijk. De ene dag heb ik gewoon prima ontvangste, maar nog geen dag later kan het helemaal prut zijn. Dan ontvang ik weer een gedeelte dan weer helemaal niks. Echt om helemaal gek van te worden!



Ben benieuwd wanneer dit nou eindelijk eens opgelost gaat worden!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 17-02-2014 door
Sinds geruime tijd heb ik via mijn modem een storing. Bij navraag bleek dat dit door een fout in de instellingen te zijn. Echter bleek het probleem bij XS4ALL te zitten.

Ik heb contact gehad met de servicedesk en ze hebben me geholpen. Het probleem is helaas niet verholpen. Nog altijd wacht ik op een antwoord en kan niet goed op het internet.

XS4ALL is behulpzaam alleen denk ik dat het oplossen van het probleem sneller kan.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Ik ben al vanaf het eerste moment klant bij XS4All en ik kan niet anders zeggen dat het een geweldige aanbieder is. Als ik problemen heb dan is de klantenservice er altijd en is binnen enkele minuten alles weer up and running. Ik ben een echte fan! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy