Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

XS4ALL ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

XS4ALL
6.4 / 0 10
Er zijn 10 ervaringen toegevoegd
XS4ALL ervaring toevoegen

10 XS4ALL ervaringen

Start aan je beoordeling van XS4ALL
Klik hier om je beoordeling te geven
10 / 100
Beoordeeld op 30-06-2016 door
helemaal super ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-04-2016 door
Ik heb glasvezel van xs4all, en dat werkt probleemloos en snel. Een keer hield m'n router er mee op; ze hebben deze meteen vervangen. De routers die ze leveren zijn prima! Wireless doet het goed (met 802.11ac) en ik haal de maximale snelheid makkelijk. Geen ervaringen met de TV, die kijk ik nog via Ziggo (omdat ik geen zin heb in een extra kastje). ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-08-2015 door
Pas op! XS4All is niet (meer?) het bedrijf dat staat voor kwaliteit. Sterker nog; ze leveren mij helemaal niets en houden mij aan het lijntje. Ik zit al bijna een maand zonder internet (en digitale televisie, radio etc), sinds ik mijn oude Ziggo-apparatuur weer terug moest sturen. Ik zou begin deze maand worden aangesloten, mijn hele huis is Glasvezelklaar. Dat mocht echter niet baten. Gewoon wachten tot een volslagen onbekend moment in de toekomst. Ik heb al veel telefoonkosten gemaakt aan telkens weer precies 15 minuten en :00 seconden wachttijd, en dan weer wachten, tot de helpdeskmedewerker zich weer door het hele dossier van alle meldingen, notities en klachten heeft geworsteld...om tenslotte weer te horen: Nee, je wordt misschien wel volgende week teruggebeld. Je maakt je kwaad, probeert oplossingen af te dwingen, te dreigen met stappen naar de Consumentenbond etc. maar XS4ALL blijft stoicijns. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 11-12-2014 door
factureren dubbel en houden dat van je bankrekening in
- beloven al 5 maanden dit te herstellen maar gebeurd steeds niet
- als ik niet betaal wordt ik afgesloten, en krijg ik een deurwaarder op de stoep
- het faxnummer op de factuur bestaat niet.
- de manager* van de service dienst die zg. de brieven tekent is al 2 jaar niet meer werkzaam bij xs4all (Brigitte Voskuyl is al sind april 2013 bij tele2 in dienst!)
- iedereen begrijpt het probleem en mijn woede maar niemand lost het op
-je krijgt nergens grip op deze organisatie
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 16-10-2014 door
Als ik hoor wat voor problemen mensen hebben met hun provider denk ik alijd HOE IS DIT MOGELIJk. Ik ben al 15 jaaar lid van XS4ALL en heb echt nog nooit problemen gehad. Helaas is XS4ALL wel wat duurder maar de kwaliteit is dan ook top! Wil je geen gezeur en stap dan gewoon leker over naar XS4ALL ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Dit bedrijf is echt waardeloos. Ik wil mijn draadloos internet instellen en als ik de instellingen aanpas dan is de snelheid minimaal. Internetten is zo echt onmogelijk. Heb diverse keren al om hulp gevraagd maar krijg geen goede begeleiding door het proces.

Na veel klagen heb ik eindelijk een monteur aan de deur gehad en die heeft echt alles opgelost in 2 minuten.

Nou daar moest ik toch wel een berg voor verzetten voordat dat eindelijk geregeld was. Service is dus echt belabberd!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-03-2014 door
Jaren lang bij KPN gezeten en begin dit jaar overgestapt naar XS4ALL. Ik gebruik nu het zelfde alles in 1 pakket en merk direct de verschillen. Alles is beter ingesteld en het is in vergelijking tot KPN is de digitale tv veel logischer en werkt beter.

In totaal ben ik maandelijks 12 euro goedkoper uit en das toch ook gewoon lekker. Bij het opleveren waren er wat kleine dingetjes maat de gratis monteur bood uitkomst. Alles was dezelfde dag nog opgelost.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 20-02-2014 door
Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit last heb gehad van storingen, maar sinds een paar maanden is het echt verschrikkelijk. De ene dag heb ik gewoon prima ontvangste, maar nog geen dag later kan het helemaal prut zijn. Dan ontvang ik weer een gedeelte dan weer helemaal niks. Echt om helemaal gek van te worden!

Ben benieuwd wanneer dit nou eindelijk eens opgelost gaat worden!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 17-02-2014 door
Sinds geruime tijd heb ik via mijn modem een storing. Bij navraag bleek dat dit door een fout in de instellingen te zijn. Echter bleek het probleem bij XS4ALL te zitten.Ik heb contact gehad met de servicedesk en ze hebben me geholpen. Het probleem is helaas niet verholpen. Nog altijd wacht ik op een antwoord en kan niet goed op het internet.XS4ALL is behulpzaam alleen denk ik dat het oplossen van het probleem sneller kan. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Ik ben al vanaf het eerste moment klant bij XS4All en ik kan niet anders zeggen dat het een geweldige aanbieder is. Als ik problemen heb dan is de klantenservice er altijd en is binnen enkele minuten alles weer up and running. Ik ben een echte fan! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
┬ę 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy