Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

XS4ALL ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.26
6.26 0 10
12 reviews
75% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-12-15 15:39:35
9 maanden geleden
10 10 0
na door telfort, te snel en onrechtmatig, maand opzegtermijn, heeft xs4all er echt alles aan gedaan om te zorgen dat wij zo kort mogelijk geen internet aansluiting hadden. ook waren zij de enigste die beloofde terug te bellen en het ook daadwerkelijk deden, ook nacontrole was in orde. daarom ben ik blij met xs4all en geef ze de hoogste waardering.
Rapporteren
2018-07-20 12:26:05
1 jaren geleden
1 10 0
Op 29 juni besloten op over te stappen van Ziggo naar XS4all. (veel spijt van mijn keuze) inmiddels ben ik vandaag (20 juli) inmiddels drie weken verstoken van internet, tv, en bellen. Het contract afgesloten via breedbandwinkel, die belooft dat XS4all binnen 7 dagen kan installeren als je afziet van de 14 dagen wettelijk bedenktijd. Daar begon het dus... - geen zeven dagen levering - bij de orderbevestiging lees ik opeens dat de gewenste levertijd 20 juli is. gebeld met de klantenservice en het kon op vrijdag 13 juli geïnstalleerd worden. - in de week van 13 juli geen bericht over plaatsen dus maar weer bellen met de klantenservice...nee meneer u heeft als wensdatum de 16e juli doorgegeven..de klantenservice gaf aan dat ik zelf de 16e had doorgegeven. Op de orderbevestiging staat duidelijk de 13e en ik heb geen datum van de 16e doorgegeven. op vrijdag 13 juli krijg ik bericht, de gewenste datum staat op 20 juli!!! Gebeld met de klantenservice en meteen doorgegeven wat het probleem is, ja, ja sorry, excuses e.d. maar de monteur komt op 20 juli. Op 13 juli brief van XS4all: uw internetlijn is op donderdag 16 juli klaar voor gebruik! op vrijdag 20 juli komt de monteur alles netjes installeren blijkt dat we niet in het systeem voorkomen. De monteur belt met XS4all en wat blijkt de internetlijn is pas op 23 juli 2018 klaar voor gebruik. Weer met de klantenservice gebeld..en weer vele excuses, maar het is op maandag 23 juli dat de lijn klaar is voor gebruik. Kortom: - medewerker belooft dat op 13 juli de monteur het werkend zou opleveren. (wel belooft maar niet na gekomen) -brief van XS4all met belofte: uw internetlijn is op donderdag 19 juli klaar voor gebruik! (Zwart op wit een belofte maar niet nagekomen) - monteur die in principe voor niks langskomt omdat hij het niet werkend kan opleveren. maandag 23 juli de internetlijn klaar voor gebruik??? zoals u uit bovenstaande begrijpt vertrouw ik er niet meer op!!
Rapporteren
2017-10-23 12:51:02
2 jaren geleden
3 10 0
waardeloze klantenservice!!! Onze ervaringen met de klantenservice zijn bijzonder negatief. je wordt nog net niet afgesnauwd als je niet deskundig bent op technisch gebied en de behulpzaamheid voor senioren zoals wij is ver te zoeken. Jammer voor een verder goed bedrijf als xs4all.
Rapporteren
2016-06-30 13:00:12
3 jaren geleden
10 10 0
helemaal super
Rapporteren
2015-08-20 09:57:15
4 jaren geleden
1 10 0
Pas op! XS4All is niet (meer?) het bedrijf dat staat voor kwaliteit. Sterker nog; ze leveren mij helemaal niets en houden mij aan het lijntje. Ik zit al bijna een maand zonder internet (en digitale televisie, radio etc), sinds ik mijn oude Ziggo-apparatuur weer terug moest sturen. Ik zou begin deze maand worden aangesloten, mijn hele huis is Glasvezelklaar. Dat mocht echter niet baten. Gewoon wachten tot een volslagen onbekend moment in de toekomst. Ik heb al veel telefoonkosten gemaakt aan telkens weer precies 15 minuten en :00 seconden wachttijd, en dan weer wachten, tot de helpdeskmedewerker zich weer door het hele dossier van alle meldingen, notities en klachten heeft geworsteld...om tenslotte weer te horen: Nee, je wordt misschien wel volgende week teruggebeld. Je maakt je kwaad, probeert oplossingen af te dwingen, te dreigen met stappen naar de Consumentenbond etc. maar XS4ALL blijft stoicijns.
Rapporteren
2014-12-11 10:24:20
5 jaren geleden
3 10 0
factureren dubbel en houden dat van je bankrekening in
- beloven al 5 maanden dit te herstellen maar gebeurd steeds niet
- als ik niet betaal wordt ik afgesloten, en krijg ik een deurwaarder op de stoep
- het faxnummer op de factuur bestaat niet.
- de manager* van de service dienst die zg. de brieven tekent is al 2 jaar niet meer werkzaam bij xs4all (Brigitte Voskuyl is al sind april 2013 bij tele2 in dienst!)
- iedereen begrijpt het probleem en mijn woede maar niemand lost het op
-je krijgt nergens grip op deze organisatie
Rapporteren
2014-10-16 14:45:36
5 jaren geleden
8 10 0
Als ik hoor wat voor problemen mensen hebben met hun provider denk ik alijd HOE IS DIT MOGELIJk. Ik ben al 15 jaaar lid van XS4ALL en heb echt nog nooit problemen gehad. Helaas is XS4ALL wel wat duurder maar de kwaliteit is dan ook top! Wil je geen gezeur en stap dan gewoon leker over naar XS4ALL
Rapporteren
2014-03-28 21:17:13
6 jaren geleden
2 10 0
Dit bedrijf is echt waardeloos. Ik wil mijn draadloos internet instellen en als ik de instellingen aanpas dan is de snelheid minimaal. Internetten is zo echt onmogelijk. Heb diverse keren al om hulp gevraagd maar krijg geen goede begeleiding door het proces.

Na veel klagen heb ik eindelijk een monteur aan de deur gehad en die heeft echt alles opgelost in 2 minuten.

Nou daar moest ik toch wel een berg voor verzetten voordat dat eindelijk geregeld was. Service is dus echt belabberd!
Rapporteren
2014-03-28 21:14:46
6 jaren geleden
8 10 0
Jaren lang bij KPN gezeten en begin dit jaar overgestapt naar XS4ALL. Ik gebruik nu het zelfde alles in 1 pakket en merk direct de verschillen. Alles is beter ingesteld en het is in vergelijking tot KPN is de digitale tv veel logischer en werkt beter.

In totaal ben ik maandelijks 12 euro goedkoper uit en das toch ook gewoon lekker. Bij het opleveren waren er wat kleine dingetjes maat de gratis monteur bood uitkomst. Alles was dezelfde dag nog opgelost.
Rapporteren
2014-02-20 14:27:19
6 jaren geleden
6 10 0
Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit last heb gehad van storingen, maar sinds een paar maanden is het echt verschrikkelijk. De ene dag heb ik gewoon prima ontvangste, maar nog geen dag later kan het helemaal prut zijn. Dan ontvang ik weer een gedeelte dan weer helemaal niks. Echt om helemaal gek van te worden!

Ben benieuwd wanneer dit nou eindelijk eens opgelost gaat worden!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.26

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730