Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Youfone ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.54
5.54 0 10
57 reviews
72% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-07-26 09:37:49
3 maanden geleden
1 10 0
Niet doen. Youfone probeert bewust mensen geld af te troggelen door standaard géén limiet op mobiele data te zetten (dus boven je bundel betaal je per Mb). Je kunt zo’n limiet instellen maar dat kost extra per maand.

Verder krijg je geen waarschuwing als je limiet bijna bereikt is zoals eerlijke providers doen, maar krijg je pas een melding als je tientallen euro’s erboven zit.
Rapporteren
2019-05-24 08:30:06
5 maanden geleden
1 10 0
Zelden zo slecht verwelkomt bij het aangaan van een nieuw contract bij een bedrijf. Dit bedrijf doet er letterlijk alles aan om je zoveel mogelijk geld afhandig te maken. Mijn contract ging in op 20-03-2019, op 26-03-2019 kreeg ik een SMS waarbij er werd aangegeven dat ik 80 procent van mijn mobiele data had verbruikt. Deze SMS bevatte misleidende informatie en het bleek dat er al meer dan €100,- buiten de bundel verbruikt was. Om extra kosten te voorkomen wilde ik een extra bundel bij bestellen. Dit kon niet omdat het dataplafond niet aan stond. Vervolgens het dataplafond aan laten zetten toen bleek dat de bundels pas de volgende maand besteld konden worden.

De conclusie was dus 5 resterende dagen extra kosten maken tegen oplichtingstarieven (€0,10 per MB) OF helemaal geen data meer gebruiken.

Kortom nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.
Rapporteren
2019-02-26 08:58:24
8 maanden geleden
10 10 0
Al jaren klant bij Youfone en kort geleden wat issues met de Apple server, deze nu opgelost en erg blij. Ik blijf nog even!
Rapporteren
2019-02-18 12:29:27
8 maanden geleden
1 10 0
Ik ben bijna 100 euro kwijt omdat ik een paar minuten van het internet gebruik heb gemaakt nadat mijn data op was. Ik wist niet dat mijn data op was, want daar krijg je geen melding van. Je kunt ook geen data bijkopen. Waardeloos! Hiernaast is het bereik gewoon slecht. Betaal volgende keer liever iets meer dan deze boevenstreken.
Rapporteren
2019-02-18 12:08:51
8 maanden geleden
9 10 0
Ben al sinds 2016 bij youfone voor een simonly abb, ben toen overgestapt van telfort naar youfone puur omdat het goedkoper was en dezelfde KPN dekking heeft. Je hebt een handige youfone app waar je overzichtelijk alles kan inzien. Mijn voowaarde bij de keuze voor een goedkopere provider was oa de mogelijkheid om een data of bel plafond in te stellen. En dat kan gelukkig bij youfone heel makkelijk. Je kan zelfs een maximum aangeven tot welk bedrag je buiten de bundel max wil uitgeven. Geen wachtrij bij de klantenservice, je bent zo geholpen. Snelle afhandeling van bestelling, nummerbehoud regelen zij verder allemaal en jij hebt geen omkijken. Met de geweldige spaaractie kan je youcoins sparen, wat mij veel voordeel heeft opgeleverd bij het aankopen van extra mbs of min. Via onderstaande link kan je 10 euro korting krijgen bij je bestelling waardoor je eigenlijk een deel van je aansluitkosten niet meer hoeft te gaan betalen: https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2MzYzOTk0NzE=Z + snelle bestelling + kpn netwerk + data en bel plafond in te stellen + lekker goedkoop + spaardienst + flexibel in het kiezen van een maand, jaar of 2jarig contract
Rapporteren
2019-01-03 14:53:24
9 maanden geleden
10 10 0
Na de drukke feestdagen en met oud en nieuw, toch even laten weten dat ik heel blij ben met Youfone. Altijd bereik gehad, zelfs om 00:00! Dit komt denk ik door het supergoeie netwerk van KPN. En dat voor een lage prijs... Toch fijn met al die dure dagen! :):):):):)
Rapporteren
2018-10-22 09:21:46
12 maanden geleden
1 10 0
Na vele recensies gelezen te hebben en door de vele positieve ervaringen die klanten schrijven, blijkt dat ik toch vreselijk veel pech heb. De test gedaan of in mijn gebied de aansluiting van youfone mogelijk was, dit zou geen probleem zijn. Dit mede omdat ik hiervoor KPN had en youfone onderdeel is van zou je inderdaad geen problemen verwachten. Nu heb ik enkele maanden youfone en alleen maar slechte tv ontvangst. Youfone zegt op alles, u moet u tv instellingen wijzigen! Ik heb aangegeven dat dit niet mogelijk is en dat dit bij KPN nooit een probleem is geweest. Ik heb een maand lang KPN en Youfone gehad, Youfone over de Router van KPN en geen enkel probleem. Nu de Router verwisseld is en ik helemaal over ben op Youfone heb ik een tv verbinding die hapert en wegvalt, bij terugkijken is het alsof je naar een lowmotion kijkt! Youfone blijft volhouden dat het aan de tv ligt! Ik vind dit nogal gemakkelijk, zeker omdat ik al die jaren ervoor bij de KPN nooit geen last heb gehad. Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen maar ik zal nooit meer kiezen voor Youfone, zeker omdat het probleem niet mijn tv is maar de snelheid waarmee Youfone de verbing naar mijn ontvanger stuurt. Ik ben zeer teleurgesteld in Youfone.
Rapporteren
2018-07-14 13:07:21
1 jaren geleden
1 10 0
De poisitive reviews hieronder worden geplaatst door youfone medewerkers. zo blijft youfone in een goed daglicht staan maar in feite begeeft je jezelf in de diepste duisternis als je hierbij iets afsluit. Als je goed de positieve reviews leest zie je het aan de manier van schrijven. Zelfs hier zijn ze dus niet eerlijk naar mensen toe. Degene die de positieve reviews plaatsen worden ervoor betaald. Ik plaats gratis en voor niets mijn eerlijke ervaring om mensen te waarschuwen voor deze provider. Het is een grote ellende. De kindjes van 16 op de klantenservice zijn te ongeinteresseertdom iets voor je uit te zoeken. Standaard mailtjes van een onder de maat funktionerende klantenservice wekt alleen maar ergernis en frustratie op en op het eind van de rit moet je gewoon betalen welke bewijzen je ook maar kan weer leggen. bankafschriften niets is genoeg je krijgt hem gewoon JE MOET BETALEN EN JE VOELT JE BESTOLEN, OPGELICHT. dus trap niet in de positieve reviews, hiermee willen ze een goede ster halen, maar bedenk maar in de wereld van youfone begeef je je in de DONKERSTE HEL EVER!!!
Rapporteren
2018-07-14 12:49:46
1 jaren geleden
1 10 0
ALS EERSTE WIL IK MELDEN DAT MIJN ERVARINGEN OP EEN SITE VAN YOUFONE STEEDS VERWIJDERD WORDEN. WAARSCHIJNLIJK IS MIJN ERVARING MET YOUFONE NIET GUNSTIG VOOR DEZE ORGANISATIE OM MENSEN DIE IN GOED VERTROUWEN EEN DIENST AFSLUITEN MAKKELIJK BINNEN TE HARKEN. Ik heb youfone ervaren als een zeer nare organisatie die klanten benadeeld waar het maar kan. Lees de negatieve reviews over te hoge data kosten, belachelijk hoge rekeningen slechte klantenservice noem maar op. Ik heb het ervaren. Op de factuurdatum je rekening betaald en dan een rekening krijgen voor blokkeringskosten omdat je je de verkeerde omschrijving heb genoteerd.(hier had ik Youfone direct van op de hoogte gebracht) Het is te moeilijk voor deze organisatie om even bij het klantnummer te kijken en te zien dat de factuur daadwerkelijk is overgemaakt op de factuurdatum. De onterechte blokkeringskosten betaald anders zouden ze het nummer blokkeren. Geintimideerd en bedreigd voelen als klant omdat je je rekening op tijd heb overgemaakt. MENSEN ALSJEBLIEFT, BEGIN NIET AAN ELLENDE BIJ DEZE PROVIDER. JE KOMT VAN EEN KODE KERMIS THUIS, SLUIT HIER NIETS AF. GA NAAR EEN ANDERE PROVIDER BETERE SERVICE, EERLIJKE FACTUREN, EN GEEN ONBESCHOFTE KLANTENSERVICE. GOEDKOOP IS IN DIT GEVAL DUURKOOP.
Rapporteren
2018-06-25 07:11:27
1 jaren geleden
1 10 0
Ontzettend slechte ervaring met zowel de diensten, als de klantenservice. Anderhalve maand niet aangesloten geweest, geen fatsoenlijke hulp en een compensatie van 19,-. (Op verzoek van YouFone een vrije dag opgenomen, waarna ze niet komen. Daarnaast kon ik niet thuis werken en moest ik extra internet kopen op mijn telefoon). De klantenservice zit vol met 16 jarige kinderen die geen idee hebben wat ze doen of hoe ze iemand verder kunnen helpen. Ze beloven altijd terug te bellen maar dat is ze nog nooit gelukt. Ze schuiven alle problemen altijd op andere partijen en nemen zelf nooit de eigen verantwoordelijkheid op zich. Ik heb tv en internet gekocht en de eerste 1,5maand hebben ze niks gedaan om mij hiervoor aan te sluiten. Telkens kwam er een slecht verhaal waardoor het niet lukte en elke keer was het de fout van een ander. Ze hebben nooit pro-actief contact opgenomen en hebben ons aan het lot overgelaten. Als je geen stress en frustratie wilt raad ik iedereen af om bij Youfone te komen. Never nooit bij deze provider aansluiten!!!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.54
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730