Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Youfone ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Youfone
6.9 / 0 10
Er zijn 60 ervaringen toegevoegd
Youfone ervaring toevoegen Lees alle Youfone ervaringen

60 Youfone ervaringen

Start aan je beoordeling van Youfone
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 22-10-2018 door
Na vele recensies gelezen te hebben en door de vele positieve ervaringen die klanten schrijven, blijkt dat ik toch vreselijk veel pech heb. De test gedaan of in mijn gebied de aansluiting van youfone mogelijk was, dit zou geen probleem zijn. Dit mede omdat ik hiervoor KPN had en youfone onderdeel is van zou je inderdaad geen problemen verwachten. Nu heb ik enkele maanden youfone en alleen maar slechte tv ontvangst. Youfone zegt op alles, u moet u tv instellingen wijzigen! Ik heb aangegeven dat dit niet mogelijk is en dat dit bij KPN nooit een probleem is geweest. Ik heb een maand lang KPN en Youfone gehad, Youfone over de Router van KPN en geen enkel probleem. Nu de Router verwisseld is en ik helemaal over ben op Youfone heb ik een tv verbinding die hapert en wegvalt, bij terugkijken is het alsof je naar een lowmotion kijkt! Youfone blijft volhouden dat het aan de tv ligt! Ik vind dit nogal gemakkelijk, zeker omdat ik al die jaren ervoor bij de KPN nooit geen last heb gehad. Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen maar ik zal nooit meer kiezen voor Youfone, zeker omdat het probleem niet mijn tv is maar de snelheid waarmee Youfone de verbing naar mijn ontvanger stuurt. Ik ben zeer teleurgesteld in Youfone. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-07-2018 door
De poisitive reviews hieronder worden geplaatst door youfone medewerkers. zo blijft youfone in een goed daglicht staan maar in feite begeeft je jezelf in de diepste duisternis als je hierbij iets afsluit. Als je goed de positieve reviews leest zie je het aan de manier van schrijven. Zelfs hier zijn ze dus niet eerlijk naar mensen toe.

Degene die de positieve reviews plaatsen worden ervoor betaald. Ik plaats gratis en voor niets mijn eerlijke ervaring om mensen te waarschuwen voor deze provider. Het is een grote ellende. De kindjes van 16 op de klantenservice zijn te ongeinteresseertdom iets voor je uit te zoeken. Standaard mailtjes van een onder de maat funktionerende klantenservice wekt alleen maar ergernis en frustratie op en op het eind van de rit moet je gewoon betalen welke bewijzen je ook maar kan weer leggen. bankafschriften niets is genoeg je krijgt hem gewoon JE MOET BETALEN EN JE VOELT JE BESTOLEN, OPGELICHT. dus trap niet in de positieve reviews, hiermee willen ze een goede ster halen, maar bedenk maar in de wereld van youfone begeef je je in de DONKERSTE HEL EVER!!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-07-2018 door
ALS EERSTE WIL IK MELDEN DAT MIJN ERVARINGEN OP EEN SITE VAN YOUFONE STEEDS VERWIJDERD WORDEN. WAARSCHIJNLIJK IS MIJN ERVARING MET YOUFONE NIET GUNSTIG VOOR DEZE ORGANISATIE OM MENSEN DIE IN GOED VERTROUWEN EEN DIENST AFSLUITEN MAKKELIJK BINNEN TE HARKEN.

Ik heb youfone ervaren als een zeer nare organisatie die klanten benadeeld waar het maar kan. Lees de negatieve reviews over te hoge data kosten, belachelijk hoge rekeningen slechte klantenservice noem maar op. Ik heb het ervaren.

Op de factuurdatum je rekening betaald en dan een rekening krijgen voor blokkeringskosten omdat je je de verkeerde omschrijving heb genoteerd.(hier had ik Youfone direct van op de hoogte gebracht) Het is te moeilijk voor deze organisatie om even bij het klantnummer te kijken en te zien dat de factuur daadwerkelijk is overgemaakt op de factuurdatum. De onterechte blokkeringskosten betaald anders zouden ze het nummer blokkeren. Geintimideerd en bedreigd voelen als klant omdat je je rekening op tijd heb overgemaakt. MENSEN ALSJEBLIEFT, BEGIN NIET AAN ELLENDE BIJ DEZE PROVIDER. JE KOMT VAN EEN KODE KERMIS THUIS, SLUIT HIER NIETS AF. GA NAAR EEN ANDERE PROVIDER BETERE SERVICE, EERLIJKE FACTUREN, EN GEEN ONBESCHOFTE KLANTENSERVICE. GOEDKOOP IS IN DIT GEVAL DUURKOOP.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-06-2018 door
Ontzettend slechte ervaring met zowel de diensten, als de klantenservice.

Anderhalve maand niet aangesloten geweest, geen fatsoenlijke hulp en een compensatie van 19,-. (Op verzoek van YouFone een vrije dag opgenomen, waarna ze niet komen. Daarnaast kon ik niet thuis werken en moest ik extra internet kopen op mijn telefoon).

De klantenservice zit vol met 16 jarige kinderen die geen idee hebben wat ze doen of hoe ze iemand verder kunnen helpen. Ze beloven altijd terug te bellen maar dat is ze nog nooit gelukt.

Ze schuiven alle problemen altijd op andere partijen en nemen zelf nooit de eigen verantwoordelijkheid op zich. Ik heb tv en internet gekocht en de eerste 1,5maand hebben ze niks gedaan om mij hiervoor aan te sluiten. Telkens kwam er een slecht verhaal waardoor het niet lukte en elke keer was het de fout van een ander. Ze hebben nooit pro-actief contact opgenomen en hebben ons aan het lot overgelaten.

Als je geen stress en frustratie wilt raad ik iedereen af om bij Youfone te komen. Never nooit bij deze provider aansluiten!!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-04-2018 door
Ik kan enorm veel schrijven over Youfone, maar dan zou ik een paar uur de tijd moeten nemen. Samenvatting: ik heb een tv + internet abonnement besteld, maar kreeg na enkele weken opeens te horen dat ze op mijn huisnummer niet konden leveren. Wat bleek: bij de postcode check op de website stond dat ze konden leveren, maar na verder klikken en bestellen was de toevoeging bij mijn huisnummer verdwenen. Wat volgde was 2 maanden lang bijna dagelijks bellen om aan te geven dat het adres niet klopte en dat dit moest worden aangepast. Keer op keer moest ik het verhaal opnieuw uitleggen want blijkbaar werd de helft niet in het systeem vastgelegd. Na anderhalve maand kreeg ik de melding dat het pakket toch was verzonden, maar ondanks mijn tientallen waarschuwingen niet naar het juiste adres maar naar het adres zonder toevoeging. Deze kon uiteraard niet worden geactiveerd en heb hierop weer contact opgenomen. Mij werd verteld dat ze toch niet konden leveren en dat ik tegen betaling van 350 euro het abonnement kon ontbinden. Hier ging ik niet mee akkoord, want zij hebben me maandenlang aan het lijntje gehouden en tevens gaf de postcode check aan dat het wel mogelijk was! Als ik het er niet mee eens was had ik twee opties zei de jongen aan de lijn: een rechtszaak beginnen of een tegenvoorstel doen want zoals hij letterlijk zei: de managers lieten me er niet mee wegkomen en betalen zou ik! Uiteindelijk heeft Youfone haar fout ingezien en het abonnement kosteloos geannuleerd, hiervoor heb ik nog een schriftelijke bevestiging gevraagd want ik vertrouwde die bende voor geen meter meer. Afgelopen week kreeg ik opeens een melding dat mijn eerste factuur klaarstond. Gek vond ik, want Youfone had mij bevestigd dat ik kosteloos was opgezegd. Na weer een belletje vertelde de medewerker dat mijn abonnement al geactiveerd was en dus zodoende ik verplicht was de eerste maand te betalen, ondanks dat ik nooit maar iets heb aangesloten van deze ballen organisatie. Na een heftige woordenwisseling waarbij ik werd beschuldigd dat het mijn fout was geweest, omdat ik een verkeerd adres had ingevuld heb ik de hoorn erop gegooid. AUB nooit met dit bedrijf in zee gaan want ze proberen je aan alle kanten te naaien, nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en dan druk ik me nog heel licht uit. Ik hoop van harte dat dit bedrijf spoedig haar faillissement kent want een bedrijf als dit hoort niet thuis in de dienstverlening! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-08-2017 door
YOUFONE rekent 100 euro per 1GB buiten je bundel.

Je ontvangt geen waarschuwing dat je buiten je bundel dreigt te komen of komt.

Verdienmodel is om zoveel mogelijk extra kosten in rekening te brengen.

LET DUS HEEL GOED OP EN BEDENK JE GOED OF JE DIT SOORT PRAKTIJKEN ACCEPTEERT!!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 22-07-2017 door
Super provider! vooral door die tientje voor een vriendje!

Maar umm wat moet die mevrouw op die nieuwe reclamespotjes voorstellen?

Wil jij ook 10 euro verdienen door je aan te melden bij youfone gebruik dan snel deze link om 10 euro korting te ontvangen...
(Ik raad een 1 maandelijks abonnement aan omdat je als het fout gaat dan nog kan opzeggen na 1 of 2 maand)

LINK: https://goo.gl/scwXqe
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-06-2017 door
Nu een aantal maanden gebruik ik youfone. En ik ben zeer tevreden. Het is goedkoop, heeft een goed bereik, duidelijk met de betalingen. Overstappen ging gemakkelijk met nummer behoud. Het bel en dataplafond helpt bij het voorkomen van hoge rekeningen. Gewoon goed allemaal. En met deze vriendendienst code krijg je ook nog €10 korting op je rekening. https://goo.gl/qguiFY
Ik zeg doen!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-06-2017 door
hoewel ik niet 100% blij ben met het verschil in bundelkosten die ik en mijn buurvrouw hebben en ik vind dat we dezelfde kosten maandelijks moeten betalen, is de deal erg netjes, korting omdat ik haar via link heb aangegegeven. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 29-05-2017 door
I'm very happy with the services provided by youphone, after a 3 month contract i was allowed to prematurely discontinue because my company had ordered me to go back to america. Very happy with the excellent service ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 04-05-2017 door
Bundels zijn met terugwerkende kracht aangepast door rynel van de klantenservice, erg prettig!! Nu heb ik de afgesproken tarieven en betaal ik geen godsvermogen voor paar minuten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 20-04-2017 door
dat de bundels na een wijziging niet de juiste korting blijven behoden ik ben van mening dat dit een provider zou sieren, maar. verder ben ik wel content met de diensten die aangeboden zijn. klagen is het niet, gewoon jammer . aandacht punt!

site is bruikbaar, account wat minder soms omdat ik de knopppen niet snap altijd
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 19-04-2017 door
Gelukkig heb ik geen Youfone ervaringen. Dit dankzij de hondered en of duizenden gedupeerde van Youfone. Het spijt me zeer voor deze mensen dit te moeten ervaren wat een gedoe zeg, echter dank ik deze zelfde mensen voor het delen van de ervaringen van Youfone die 95% negatief zijn. Laat je niet beduvelen door de vele neppe positieve reacties die je zal vinden over Youfone, deze zijn namelijk opgesteld door het bedrijf zelf met commerciele doeleinden. Deze zelfde positieve reacties zijn onpersoonlijk en zeer zakelijk qua gevoel, ook richten zij keer op keer naar dezelfde doeleindes met dezelfde text en of anders geformuleerd maar hetzelfde doeleinde. PAS OP ik waarschuw de zuinige gebruikers, dit bedrijf gaat kapot aan negatieve ervaringen en ongelukkige klanten! Je bent gewaarschuwd! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 31-03-2017 door
zojuist perfect geholpen door mirela bij het instellen van e-mial op mijn toestel, erg blij mee... mag gezegd worden, dikke pluim!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 23-03-2017 door
Ik heb nog nooit problemen gehad met Youfone. Toen ik Youfone bestelde, werd ik goed geïnformeerd over het nummerbehoud en wanneer mijn abonnement zou ingaan.
De dekking is heel goed. Ik heb bijna altijd 4G, en in de grotere dorpen/steden zelfs 4G+. Ik heb nog geen klachten over Youfone (dus over de klantenservice kan ik niks zeggen). Ik raad het daarom ook aan.
Je krijgt elke maand je nieuw tegoed. Dus op 1 januari, 1 februari,.... etc. Als je abonnement ingaat op bijv. 15 januari krijg je de helft van je MB's/SMS/min tot de volgende maand.
Als je wilt overstappen naar Youfone kun je deze link gebruiken voor 10 euro korting:
https://goo.gl/Rsl3LK
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 14-02-2017 door
Dienst van de voicemail werkte totaal niet goed, duurde echt 2 minuten voordat een gesprek binnenkwam, maar ze hebben het direct voor me opgelost.

dikke pluim!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 17-01-2017 door
Vriendendienstje!! al 6 maanden geen factuur gezien, al mijn kenissen en vrienden klant gemaakt en gewoon nog tegoed gehad van ze!

Ik mag de link volgens mij niet delen, maar check t uit! vraag je youfone medemens om de link en bespaar geld.

Verder alles g oed, soms is de factuur wat onduidelijk, maar uitleg service is netjes, blij meee. Blijvertje!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-12-2016 door
Zeer tevreden, overstappen met nummerbehoud ging snel en gemakkelijk. Ik heb gelijk het data en bel plafond ingesteld en nooit problemen gehad. Het is goedkoop en via de onderstaande link krijg je ook nog €10,- korting op de factuur.
https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2MzA3MjM2NTc=Z
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 18-11-2016 door
Tegen beter weten in, en alle reviews die ik blijf lezen, toch een bestelling geplaatst. 4 euro in de maand, wat kan er mis gaan?

Ja hoor, eerste factuur bam 7 euro 20 cent.! Boos, opgebeld.
wat blijkt? eerste factuur bestaat uit 2 maandjes.. niets aan de hand! Verder geen gedoe en netjes uitgelegd door de helpdesk.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-11-2016 door
Ik heb gelijk vele anderen een 10 euro aktie gebruikt van YouFone voor mijn dochter.

Op school en thuis kan zij gewoon gebruik maken van wifi.

Op een gegeven moment werd haar internet afgesloten wegens wat YouFone aangaf in een SMS buitensporig gebruik. Wij veronderstelden gelijk vele andere mensen dat er een dataplafond van toepassing was. Dat was dus volgens YouFone niet het geval. De kosten EUR 284,70 werd voor het datagebruik in rekening gebracht en inmiddels van mijn rekening afgeschreven. Op het verzoek om een specificatie te verstrekken werd niet ingegaan.

Inmiddels ben ik zover om zowel een klacht bij de ACM (Autoriteit Consument en Markt) en bij de KPN in te dienen.

Door YouFone wordt namelijk gebruik gemaakt van het netwerk van KPN, beter gezegd misbruik.

KPN is aangesloten bij 2012 de Gedragscode
‘Transparantie Mobiel Datagebruik’. Dat houdt in dat je bij 75% en 100% gebruik een sms krijgt en nog andere maatregelen worden genomen. Youfone is niet aangesloten, zij kunnen en misbruiken daarmee ongestraft het datanetwerk van KPN. Daar zijn ze nog trots op ook zo is mij wel duidelijk geworden.

Niet enkel de ACM en de KPN zal ik daarover benaderen maar tevens de Minister van Economische Zaken die de mogelijkheid heeft gegeven aan de telecom bedrijven zichzelf te reguleren.

Dat hebben de grootste spelers in de markt gedaan in de gedragscode maar YouFone trekt zich nergens wat van aan. Kortom, de wettelijke regulering is noodzakelijk.

Om niet alleen als de spreekwoordelijke roepende in de woestijn YouFone aan te pakken roep ik iedereen op zijn/ haar ervaringen met YouFone naar mij te mailen op het maill adres Klachtyoufone@kalmijn.com

Laten wij zorgen dat YouFone niet meer mensen dupeert met haar praktijken en gereguleerd en aangepakt wordt.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 02-11-2016 door
2 jaar tele2 klant en vaker dan eens gedoe met de factuur, een kort bezoek bij de winkel in Raalte en ik heb een simkaart, abonnement en nieuw nummer.
Geen gedoe en lekker goedkoop.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 31-10-2016 door
Vandaag heb ik mijn nog niet eens 2 weken oude simkaart verwijderd en geblokkeerd. Na torenhoog "datverbruik" ben ik het helemaal zat met dit bedrijf. Uit revieuws lees ik dat comsumenten steeds weer onterechte kosten voor hun kiezen krijgen voor datagebruik.

Dit is mij nu 1 keer overkomen, mijn eerste ervaring met Youfone. 1 x nooit weer. Daarom ben ik vandaag naar de KPN gegaan en heb een abonnement afgesloten met een nieuw nummer. De simkaart van het oude Youfonenummer heb ik geblokkeerd om nieuwe onterechte kosten te voorkomen.

Ik ben benieuwd of ik nu nog data verbruik op een geblokkeerde simkaart van Youfone. Ik houd jullie op de hoogte want laat maar zeggen bij Youfone zijn ze creatief als het gaat om kosten in rekening brengen gewoon zomaar en voor niets!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-10-2016 door
Wat een grappige reclame he van youfone om je kapot te lachen!!

Maar de realiteit is anders. Nog maar net 1 dag klant bij . En kregen we een melding limet bereikt 156 euro overschreden. We hadden nog amper de simkaart in het toestel gedaan paar whatsappberichten gelezen en het toestel op de oplader gedaan.

Klantenservice gemaild. Reactie terug op de achtergrond apps die draaien mb verbruik. Dataplafond hebben we direct ingesteld maar gaat pas in per 1 november terwijl wij de 20ste klant zijn geworden.

Maar nauwelijks het toestel in onze handjes gehad.

Wij willen van de simkaart af en vragen een ieder om een creatieve oplossing zodat wij kunnen aantonen dat de sim kaart niet meer in het toestel zit zodoende niet nog meer onterechte rekeningen te ontvangen. De 18 euro abonnements kosten zulen we moeten betalen. Maar ik zal steeds mijn beoordelijk/ervaring blijven melden.

Het consumenten vertrouwen is geschonden. Vertrouw niemand op zijn blauwe ogen en gladde praatjes wordt weleens gezegd. Maar vertrouw ook niet een "GRAPPIG" bedrijf met gladde goedkope abonnementen voor dat je het weet blijkt het anders te zijn dan dat het in feite is. Dat is onze ervaring
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 27-10-2016 door
Ik heb nog nooit problemen gehad met Youfone. Toen ik Youfone bestelde, werd ik goed geïnformeerd over het nummerbehoud en wanneer mijn abonnement zou ingaan.
De dekking is heel goed. Ik heb bijna altijd 4G, en in de grotere dorpen/steden zelfs 4G+. Ik heb nog geen klachten over Youfone (dus over de klantenservice kan ik niks zeggen). Ik raad het daarom ook aan.
Je krijgt elke maand je nieuw tegoed. Dus op 1 januari, 1 februari,.... etc. Als je abonnement ingaat op bijv. 15 januari krijg je de helft van je MB's/SMS/min tot de volgende maand.
Als je wilt overstappen naar Youfone kun je deze link gebruiken voor 10 euro korting: https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2NDY1MTM4NDg=Z
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-10-2016 door
Op 28 september is mijn abonnement ingegaan. Zonder mij ook maar één keer te waarschuwen dat ik bijna aan het plafond van mijn databundel zit, staat er nu een rekening van meer dan €100,-.

Normaal gesproken stuurt een provider een melding wanneer je 80% van je bundel hebt verbruikt en nog een melding wanneer dat 100% is. Youfone wacht hiermee totdat je al €100 euro buiten je bundel zit! Dit terwijl de grote telefoonmaatschappijen de gedragscode 'Transparantie Mobiel Dataverkeer' hebben ondertekend. Hierin staat letterlijk dat providers hun klanten moeten waarschuwen.

Toen ik de klantservice belde kreeg ik te horen: "Ja, daar ligt een stuk eigen verantwoordelijkheid meneer. U had een plafond moeten instellen, dan krijgt u ook een melding". Maar dit is totaal niet logisch. Als ik op internet zoek regent het dezelfde soort klachten. In plaats van bij zichzelf te rade te gaan klopt Youfone op deze manier klanten geld uit de zak.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 20-09-2016 door
Verdikke mooie bundel afgesloten, kei harde Mb's met 4G ? BAM
Snel internet met een blok als ik het op heb? BAM

Serieus nette provider jongens, ik raad de bundels met 2000 Mb + 4G aan, mooi genoeg, gratis plafond erop niets aan de hand !

Daag!

Leoni

p.s.: http://www.aquabest.nl/nl/festivals
http://www.xofestival.nl/en/home

Woop woop peoplez!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 20-09-2016 door
Verdikke mooie bundel afgesloten, kei harde Mb's met 4G ? BAM
Snel internet met een blok als ik het op heb? BAM

Serieus nette provider jongens, ik raad de bundels met 2000 Mb + 4G aan, mooi genoeg, gratis plafond erop niets aan de hand !

Daag!

Leoni

p.s.: http://www.aquabest.nl/nl/festivals
http://www.xofestival.nl/en/home

Woop woop peoplez!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 02-09-2016 door
Altijd goed bereik, snel internet voor een mooie prijs. Als ik vragen heb wordt ik goed geholpen. Ik ben tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-08-2016 door
Veel minuten voor weinig geld. Altijd goed bereik. Heb met onderstaande link 10 euro korting gekregen.

https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2NTc5NzA4MTE=Z
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-08-2016 door
Heb via onderstaande kortingscode 10 euro korting gekregen bij het afsluiten van een nieuw sim only abonnement.
https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2NTc2MTgyMTA=Z


Veel minuten voor weinig geld.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 29-03-2016 door
Als je de overtap naar Youfone doet met je gewoon even goed kijken wat je allemaal aan moet zetten. Ik betaal nu in iedergeval een stuk minder en heb echt 5 minuten erover gedaan om alles te regelen. Lees even alles goed door end an binnen je net zoals ik binnen no time een blij gebruiker van Youfone! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-02-2016 door
Lid sinds 2011, vandaag per ongeluk 38mb internet gebruikt door ons zoontje van 10. Rekening: 40 euro!! Ze brengen ruim 1 euro p/mb in rekening en bieden geen coulance aan een trouw betalende klant. Het buiten-de-bundel-tarief van 2011 wordt gehanteerd.
Zeer onbeschoft behandeld, direct opgezegd!

Gewenste Oplossing
Wanneer de huidige kosten voor internetten buiten de bundel worden verhaald, nl. 0,10 euro p/mb en niet de ruim 1 euro p/mb uit 2011.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 20-01-2016 door
Ik ben volgens mij lid geworden in 2014 bij Youfone en eigenlijk altijd tevreden geweest. Het ontvangst is een stuk beter als Telfort wat ik ooit had dus daar was ik allang blij mee. Voor de rest zijn de kosten ook erg laag. Let wel op dat je een plafond van je bundel insteld! Wat ik wel heel matig vind is dat ik een nano sim nodig had en dat ik heirvoor 15 euro voor moest betalen. Als je al 2 jaar lid bent kan dit toch wel als service gratis of voor verzendkosten opgestuurd worden. Dat is ook het enigste wat ik een beetje apart vind. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-08-2015 door
Paar maanden lid en tot nu toe meer dan tevreden. Mijn eerst rekening beviel me meteen, want die was maarliefst drie keer minder als bij mijn vorige provider (KPN). Hopelijk blijft het allemaal zo :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-07-2015 door
Ik ben via een vriendin lid geworden van Youfone, omdat zij zeer tevreden was. Ik heb dat via haar dan ook gedaan en we hebben dus allebei 10 euro korting gehad. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-05-2015 door
Youfone zegt het belplafond niet op 0 euro te kunnen instellen.
Wat natuurlijk onzin is .Het kan wel op 10 euro dus ook op 0 euro.
Ze schepen je gewoon af.
Ze maken ook misleidende reclame.

Kijk even naar deze link en trek uw conclusies
http://www.klachtenkompas.nl/youfone-nederland
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 23-03-2015 door
Ik ben ook erg tevreden, nooit problemen gehad met iets, zo kan het ook! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 12-03-2015 door
Ik moet als klant even zeggen dat Youfone zichzelf echt sterk heeft verbetert. De klantenservice is goed bereikbaar, dit was iets wat vroeger lang duurde, fijn om te zien dat zij met tips van klanten aan de slag gegaan zijn en dat alles omhoog schiet in service en kwaliteit. Ik heb echt niets meer te klagen en ik bespaar een hoop geld, dus dit mag ook wel een keer gezegd worden!!! Super tevreden! Ga zo door Youfone. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 27-02-2015 door
Erg blij met het bereik, hier had ik bij mijn vorige provider veel problemen mee. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 11-02-2015 door
Al jaren een abonnement bij youfone, gaat prima, niks mis mee. Net verlengd waardoor ik nog een euro per maand goedkoper uit ben. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 06-02-2015 door
Sinds kort over op sim-only en ik bespaar veel. Blij met de lage tarieven en goede dekking van KPN. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 28-01-2015 door
Niet doen. Gaat werkelijk niks goed bij deze club. Goedkoop is duurkoop. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 25-01-2015 door
Moet zeggen dat ik over de prijs zeker niet te klagen heb! Ik betaal een tientje per maand voo 1GB internet en heb altijd en overal ontvagnst! Helaas hadi k een vraag en belde ik naar de klantenservice ne moet zeggen ze hebben me geholpen, maar moest wel echt 20 minuten wachten....



Prima provider maar er valt nog wat te halen in de service
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 23-12-2014 door
Besparend in de porto



Duidelijke website



Prijs en kwaliteit goedkoop



Vriendelijke medewerker.



Aanrader is het zeker!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-12-2014 door
Mensen die nog op zoek zijn naar een nieuw sim-only abonnement wil ik graag mijn nieuwe provider aanraden. Ik blog en twitter veel, en met 2500 Mb kom ik een heel eind, Mb's bijkopen mogelijk en nooit extra kosten door het plafond dat ze instellen.



KPN netwerk is zeer betrouwbaar, goed onderhouden en via KPN.com actueel bij te houden.



Onbeperkt Bellen/Sms-en erbij, en dat voor €30 - Koopje
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 11-12-2014 door
Klantenservice is niet of zeer slecht bereikbaar.

Ik had in mijn abonnement te weinig belminuten en daardoor een hoge telefoonrekening. Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en ze zouden het abonnement aanpassen bij de eerst volgende maand naar een hoger plan waardoor ik niet meer buiten mijn bundel zou komen.



Vervolgens wederom zeer hoge telefoonrekening (80 euro +), blijkt dat ze abonnementswijziging niet hebben doorgevoerd. Ik contact opgenomen, beweren ze dat ik nooit om een wijziging heb gevraagd en dat ik de facturen gewoon moet betalen.



Netwerk kwaliteit van deze provider is goed (KPN netwerk) maar daarmee is alles gezegd. Pas goed op, laat alles per mail / schriftelijk bevestigen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 10-12-2014 door
Zeker dik tevreden.

Kom van Vodafone en ik bespaar met mijn hele gezin 73 euro per maand. Ideaal voor ons om met het hele gezin over te stappen vanwege gratis bellen met elkaar.

Klantenservice ben ik ook wel tevreden over... raad het iedereen aan!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-12-2014 door
Bn erg vrij met 1 2,500 bundel voor maar 16 ekkie, kn dt aan ieder1 aanrddn! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-11-2014 door
Ik had een simkaart nodig voor in een van onze liften, echter na overleg met Youfone bleek dat het slimmer was om een eindeloos abonnement te pakken dan onbeperkt. Hierdoor betalen we maar 2,50 als we minder dan 10 euro verbruiken en gewoon voordelig per minuut.



Had het niet verwacht maar een abonnement onder de 4 euro zonder extra kosten.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-11-2014 door
Lange wachttijden bij het bellen naar de klantenservice, maar wordt dan wel goed geholpen. Lage prijzen, duidelijke facturen, kortom hier een tevreden klant!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 31-10-2014 door
Ben al 3 jaar klant, kan iedereen de nieuwe onderling bellen bundel adviseren, €2 voor 1000 minuten met mensen met dezelfde bundel. Koopje! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-10-2014 door
Geen gezeur met lange aanmeldingsprocedure, gewoon BAM 2 minuten op de site, WAM! 2 dagen later simkaart in je hand en bellen maar. Jij denkt, goede service, duur, NEEN! gewoon €10 voor 250 minuutjes en 500 mbtjes... als dat duur is dan snapte t niet frind!



Onderling bellen erbij, 2 euri voor bellen met andere onderling bellen klanten, dat is pas relax... Raad het jullie allemaal aan boys! :)



Out.

Guiseppe.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 16-10-2014 door
Al jaren maak ik gebruik van Youfone en moet zeggen dat ze als provider dan ook aan al mijn verwachtingen voldoen! Nou wou ik gisteren de app instaleren om mijn belkosten bij te houden. Hiervoor moest ik een nieuw wachtwoord aanvragen, maar toen kreeg ik een mail met alleen mijn mailadres en geen wachtwoord. Ik bellen nar de helpdesk en daar kreeg ik alleen maar het bekende bandje van "zoveel wachtende voor u" te horen. Ja inderdaad wel 35cnt per minuut betalen. Ik heb dan ook na 15 minuten opgehangen, maar zit nu wel mooi met het probleem dat ik nog steeds geen wachtwoord heb.



Nogmaals een prima provider, maar een klote HELPdesk!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 11-10-2014 door
Gewoon prima. Kan niet anders zeggen. Maandelijkse kosten zijn een lachertje want het kost geen drol. En service tot nu toe altijd goed. Waar ik ook ben heb ik prima bereik. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 11-10-2014 door
Ik geef Youfone een voldoende. Het aanbod is goed maar niet heel bijzonder. Het is maar net wat je zoekt. Voor de prijs zit je zeker goed maar verder moet je geen bijzondere dingen verwachten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-10-2014 door
Voorheen had ik een abonnementje bij T-Mobile lopen en betaalde ik rond de 60 euro per maand. Ik betaalde me scheel aan de rekeningen. Via Youfone bespaar ik 50 euro!! en daar kan je een hoop andere leuke dingen van doen.



Wat een uitvinding en ben nog altijd blij. Hier en daar wel eens wat kleine dingetjes met betrekking tot bereik maar dat had ik ook toen ik bij T-Mobile zat.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 03-10-2014 door
Paar maanden geleden overgestapt en alles verliepv an het leie dakje. Kreeg erg snel mijn simkaart binnen en Youfone heeft mijn abonnement vervolgens opgezegd bij tMobile. Vervolgens heb ik geen enkele dag zonder mobiele telefoon gezeten. Ben je toch altijd een beetje bang voor...



Helemaal top dus geen enkele reden tot klagen (het is dat ik geen 10 geef ;) )
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-09-2014 door
Ironisch die slagzin.

Was jaren lang een tevrede klant zonder data verbruik. Dit jaar geupgrade naar pakket met dataverbruik. Dan leer je Youfone van een hele andere kant kennnen.



De administratie rammelt behoorlijk. Administratieve fouten worden niet opgelost of onderzocht.

Van de servicedesk krijg je geen inhoudelijk antwoorden alleen maar zoethoudertjes en er wordt niets onderzocht of bewezen. Maar storneren van een onjuiste betaling mag absoluut niet volgens de algemene voorwaarden! Als je toch je geld terug wilt volgt afsluiting binnen 10 dagen.







....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-08-2014 door
Heb sinds 2 maanden nu Youfone en kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben! Ik ben een groot verbruiker van het internet en heb dus een pakket genomen met vrij veel MB. Moet zeggen dat de snelheid echt meer dan goed is en ik eigenlijk overal ontvangst heb! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-02-2014 door
ZIt al jaren bij Youfone en ga echt niet weg. Net nog gekeken wat KPN kost, maar daar zit Youfone echt nog vele euro's onder! Echt bizar als je naagaat dat je ook gebruik maakt van het KPN netwerk. Voor mij dus Youfone ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
73% van de consumenten zijn tevreden over Youfone
Lees alle reviews en bekijk Youfone
Oke
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy