Youfone logo

Youfone reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Youfone reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
105
Youfone logo
Website
youfone.nl
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Youfone reviews

Iedereen wil goedkoop bellen en Internetten en er zijn genoeg providers te vinden die tegen een gunstig tarief een telefoon- en Internetabonnement kunnen leveren. Als je op zoek gaat naar een betrouwbare en goedkope provider, dan kom je vast en zeker Youfone tegen. Een aanbieder van telecomdiensten die hoog aangeschreven staat en zeer aantrekkelijke abonnementen aanbiedt. Maar hoe weet je zeker dat het een betrouwbaar bedrijf is en dat zij de beloftes die zij doen waarmaken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres, wat zowel ons team van specialisten als de gebruikers hebben Youfone beoordeeld. Naast de reviews van gebruikers vind je ook meer informatie over Youfone, wat ze doen en waar ze voor staan. Ben jij al een klant van Youfone? Schrijf dan een uitgebreide recensie en deel jouw ervaringen met onze bezoekers!

Youfone ervaringen

Ons team van experts heeft Youfone deskundig beoordeeld en geverifieerd. Het Rotterdamse bedrijf werd in 2008 door Valentijn Rensing opgericht en begeeft zich sinds 2017 in de alles-in-1 markt. Met andere woorden; zij focussen zich op de verkoop van abonnementen voor zowel de mobiel als de TV en het Internet. Zij richten zich op consumenten en de zakelijke markt en zij bieden ook smartphones aan voor klanten die op zoek zijn naar een voordelig mobiel telefoonabonnement.

Youfone richt zich op de Nederlandse markt en maakt grotendeels gebruik van het netwerk van de infrastructuur van KPN. De marktleider op het gebied van telecommunicatie. Dat spreekt in het voordeel van de provider bij wie service en support hoog in het vaandel staan. Het team van specialisten is goed bereikbaar om belangrijke vraagstukken te beantwoorden en om je te helpen om de juiste te maken op het gebied van abonnementen voor telefonie, Internet en televisie.

Naast een goede klantenservice is de online omgeving ook goed ingericht en overzichtelijk. Klanten kunnen veilig inloggen en het contract inzien en als dat nodig is wijzigingen doorvoeren. Je kan ook eenvoudig online bestellen en door de beveiliging met een SSL/TLC certificaat worden jouw gegevens veilig opgeslagen. Dat is in ieder geval al een zorg minder.

Over Youfone

Youfone mag dan een relatief jonge speler zijn op de markt, een goede naam hebben ze al. De recensies zijn dan ook overwegend positief terwijl ze veelvuldig reclame maken voor hun diensten. Zij investeren veel tijd en energie in klantrelaties en zij zorgen ervoor dat iedereen een goede behandeling krijgt en kan profiteren voor voordelige en kwalitatief goede abonnementen.

Youfone abonnementen

Youfone biedt verschillende abonnementen aan. Daaronder Sim Only-abonnementen als je al in het bezit bent van een telefoontoestel, maar je kan ook een abonnement inclusief een nieuwe smartphone afsluiten. Naast de mobiele telefoonabonnementen biedt Youfone ook abonnementen aan voor het Internet thuis of op kantoor. Zij hebben verschillende abonnementsvormen waarbij je kan kiezen voor snelheden van 30Mbit/s tot 1000Mbit/s. Je kan tot 100Mbit/s kiezen voor een DSL-abonnement of voor een glasvezelabonnement vanaf 50 Mbit/s. Wij hoeven je niet uit te leggen dat een glasvezelverbinding veel stabieler en sneller is dan DSL.

Service van Youfone

Youfone heeft een uitstekende service, maar telefoneren is iets lastiger. Op de website vind je dan ook geen telefoonnummer van een helpdesk of een klantenservice die je kan benaderen. Youfone stimuleert de klant om zelf veel informatie in te winnen via de zeer uitgebreide online kennisbank die zij hebben ingericht en je kan contact met ze opnemen door een e-mail te sturen of door tijdens kantooruren met ze te chatten. Ook via de duidelijke MyYoufone-omgeving kan je veel zaken zelf regelen.

Betalingsmogelijkheden

Youfone biedt meerdere en welbekende betalingsmogelijkheden. Daaronder iDeal, bankoverschrijving en creditcard. Het is ook mogelijk om toestellen in termijnen te betalen door af te rekenen via Tinka. Tinka is een kredietverstrekker die iedere maand een vast bedrag van jouw bankrekening afschrijft. Totdat de rekening volledig is voldaan! Let wel op, want geld lenen kost geld!

Gebruiksvriendelijkheid website Youfone

Youfone heeft een zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Met een duidelijke navigatie en goed verdeeld in categorieën zodat je direct kan zoeken op de producten die je zou willen aanschaffen. Youfone heeft een zeer uitgebreide kennisbank die je terugvindt onder het kopje ‘veelgestelde vragen’ en ook de klantenservice is eenvoudig via de mail of chat te bereiken.

Is Youfone betrouwbaar?

Youfone is een betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen. De overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website draagt hier een steentje aan bij terwijl de website volledig beveiligd is. Te herkennen aan het slotje dat in de balk van de webbrowser voor het webadres van Youfone staat. Het privacyreglement voldoet aan de Europese wetgeving en uiteraard is Youfone ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Met meer dan 10 jaar ervaring en duizenden tevreden klanten, is Youfone nog altijd groeiende en zij streven naar betaalbare en kwalitatief goede telecomabonnementen voor iedereen! Of je nu alleen Internet voor thuis wilt of een voordelig Sim Only-abonnement wilt afsluiten. De reviews over Youfone zijn dan ook overwegend positief.

Bijzonderheden Youfone

Youfone biedt flexibele abonnementen en zo hoef je als klant geen zaken af te nemen waar je geen interesse in hebt. Dat is bij veel concurrenten wel anders. Ook een toestel aanschaffen is vrij eenvoudig en biedt enorm veel transparantie als je factuur onder ogen krijgt. Je betaalt immers aan kredietverstrekker Tinka en het termijnbedrag zit niet verwerkt in je maandelijkse abonnementskosten.

Voor goede klanten doet Youfone net iets meer. Je kan namelijk YouCoins sparen voor extra korting op je abonnement of voor in de toestelshop. Daarnaast kan je ook verschillende voordeelbundels activeren en hoe meer diensten je van Youfone afneemt des te interessanter de korting wordt! Een ander interessant punt is dat de consumentenbond Youfone heeft beoordeeld met een 8,7!

Contact opnemen met Youfone

Het is wellicht een zwaktebod dat Youfone telefonisch niet bereikbaar is, maar je kan ze altijd een e-mail sturen of tijdens kantooruren met ze chatten. Echter is de chat op werkdagen tot 15:00 en op zaterdag tot 14:00 bereikbaar. E-mails worden doorgaans binnen 5 werkdagen beantwoord.

Klantenservice en klachten

Youfone gaat serieus om met klachten en de klantenservice is goed te bereiken via de e-mail of chat. Veel informatie over abonnementen, wijzigingen, kosten en hoe je bijvoorbeeld een verhuizing moet doorgeven, vind je in de uitgebreide kennisbank op de website. Zo is contact met een medewerker van Youfone zelden nodig! Wil je toch met ze e-mailen of chatten? Houdt er dan rekening mee dat berichten binnen 5 werkdagen worden beantwoord en dat de chat van maandag tot en met vrijdag van 11:00 tot 15:00 en op zaterdag van 10:00 tot 14:00 bereikbaar is.

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij al klant bij Youfone? Zowel wij als de bezoekers van Ervaringensite.nl zijn benieuwd naar jouw ervaring met dit bedrijf. Door jouw duidelijke en eerlijke recensie kunnen we het verhaal over Youfone compleet maken. Terwijl de bezoekers van ons platform en op basis van jouw beoordeling een goed besluit kunnen nemen of zij zaken willen doen met Youfone. Omschrijf dan ook zo gedetailleerd mogelijk hoe jouw ervaring was, wat er goed ging en wat er eventueel beter kan. Wij willen je alvast bedanken voor jouw review!

Reviews over Youfone
Gerelateerde bedrijven
GSMweb logo
GSMweb
81 beoordelingen
6,1
Solcon logo
Solcon
4 beoordelingen
9,5
WebOke logo
WebOke
2 beoordelingen
8
Gerelateerde blogartikelen
5,3
38% zou hier weer kopen
133 beoordelingen
Ervaringen met Youfone

Het bedrijf Youfone is geverifieerd door ons. De webshop youfone.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Youfone is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Youfone maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van youfone.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Wij raden het aan om eerst even op de website van youfone.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Rampzalige ontvangst.

Na 3 weken gebruik niet tevreden van ontvangst. 4G viel uit in Aalter als in Sint-Martens-Latem. Ze beweren nochtans te zitten op het proximus netwerk en de snelste te zijn op tv spot. Niet dus, misleiding van klanten om nieuwe binnen te halen.

Begin er niet aan.

Geplaatst op: 28-05-2023
Laatst bewerkt op: 28-05-2023
Geschreven door: Steven S.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Youfone verse klant

Op dit moment niet lang klant bij Youfone.
Prijs is prettig...en niet duur.
Nummer omzet ging soepel..
Bereik ook oke ...
Het enige wat ik jammer vind dat is dat ik tijdens een lopende maand niet mijn verbruik kan bekijken.
Dit kan wel bij Hollands Nieuwe (waar ik met ander nummer voor mijn werk zit)
Als dat wel zou kunnen ben ik nog meer tevreden.
We gaan t zien met Youfone...

Geplaatst op: 03-06-2023
Laatst bewerkt op: 04-06-2023
Geschreven door: Postbode V.

9 / 10
4/5 4/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Bar slechte service, ze voldeden jammer genoeg niet aan contractuele bepalingen ..

Review over Youfone

stevieforest
2 reviews
BE
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
3 dagen geleden
Bar slechte clientele behandeling bij Youfone
Van eind november tot half januari was ik klant bij Youfone.
Omwille van technische problemen bij hun zo bleek achteraf, konden ze me geen data-internet leveren op m'n Fairphone 4. Er was nl een hardnekkig probleem met het automatisch en handmatig instellen van de apn-punten.
Dubbelblind had ik aangetoond dat het probleem bij hun zat op hun simkaarten (ze hadden er uiteindelijk teneinde raad 2 opgestuurd) of server.
Ik heb dan 2 van hun simkaarten in m'n oude Motorola g5 te gestoken. Hier had ik evenmin data-internet mee. Omgekeerd had ik vervolgens m'n 2de simkaart van Telenet (abonnement volgens verbruik) in de plaats in m'n Fairphone geplaatst, nu had ik wel data-internet!
Ook had ik de connectie van m'n smartphone uitgetest vanaf meerdere locaties.

Ook de communicatie met hen liep erg stroef. Ze antwoorden dikwijls niet of naast de kwestie en in het begin ook heel laattijdig. Wel moet ik zeggen dat 1 werkneemster echt haar best had gedaan om het alsnog in orde te krijgen! Maar haar meerderen evenals de boekhouder vertikte het om het dossier goed na te lezen en een degelijk van antwoord te bieden, zoals ik meermaals moest vaststellen!!
Ook de communicatie onderling was blijkbaar zoals ik moest vaststellen rampzalig. De ene medewerker wist amper wat de andere ivm mijn dossier had uitgevoerd!!

Ondertussen ben ik terug bij Orange, en werkt m'n data-internet terug zoals het moet, ook m'n telefoonconnectie is veel beter, iets wat ik bij Youfone amper heb kunnen gebruiken op m'n thuisadres.

Omdat ze vonden dat ik achter stond met de betaling van m'n factuur, hebben ze me recent een aanmaning gestuurd met een extra administratieve kost van 10 €, waarbij er gedreigd werd met gerechtelijke procedure.

Ik betaalde dus uiteindelijk hier 7€ + 10€ (december) en nu 10€ boete voor bijna geen service. Het abonnemensgeld bedroeg 10€/m.
Eigenlijk zijn ze de contractuele verbintenis niet nagekomen door me geen data-internet te verlenen voor het overeengekomen tarief, en dan laat ik de slechte telefoon-connectie hier nog buiten beschouwing.

Ze vinden dat blijkbaar een normaal manier vinden van zaken doen, ik stel me daar ernstig vragen bij..

Omdat ik geen zin heb op een juridische procedure heb ik hen het bedrag alnog overgemaakt.

Wat ik wel weet is dat sommigen zich voor niets schamen, blijkbaar horen die van Youfone tot die categorie, compleet onbeschaamd en zonder scrupuuul!

Datum van ervaring: 26 februari 2023

Geplaatst op: 01-03-2023
Laatst bewerkt op: 01-03-2023
Geschreven door: Steve C.

4 / 10
2/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Opgelicht

Ik heb een 11€ abo met onbeperkt bellen.
Ik heb de vriendenlink 2x gebruikt, maar krijg de beloofde 2x 10€ niet, en mijn 2 vrienden ook niet.
Bewijs maar eens dat je een bepaalde link hebt gebruikt.

Klanten service is niet super !

Geplaatst op: 23-02-2023
Laatst bewerkt op: 23-02-2023
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
3/5 2/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Groter oplichters Telcom bedrijf van Nederland is youfone

Na ons ervaring kan ik alleen zeggen dat youfone is de alle slechts Telcom bedrijf van Nederland klant onvriendelijk en geen duidelijke afspraken of oplossing facturen klopt niet slecht service internet valt uit zeer slecht bedrijf

Geplaatst op: 01-03-2023
Laatst bewerkt op: 02-03-2023
Geschreven door: N Y.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nog nooit meegemaakt dit.

Totaal niet flexibel, geen medewerking en verkeerde info gekregen.
Sinds 2 januari nieuw contract afgesloten en blijkt dat na 6 dagen al 15000 mb op is (!!) en € 6,66 kosten buiten bundel (??) Dit klopt echt voor geen meter.
Bij vorige provider had ze 7000 mb en die raakten nooit op.
Op school, thuis en op werk heeft ze wifi (mobiele gegevens worden dan uitgezet). Dat dan nu al 15000 mb op is moet echt een fout zijn maar ze kunnen ons nu niet helpen of alvast tegemoetkomen dus zit ze nu 3 weken zonder. Ik heb nu een probleem wat ik opgelost en uitgezocht wil hebben maar dat kunnen ze blijkbaar niet. Heel vreemd en totaal niet meedenkend.
Men gaf eerder aan het contract te kunnen ontbinden. Hier wilde we gebruik van maken maar bij het 2e gesprek was het niet mogelijk. Ik vertik het om 5 euro te gaan betalen voor 500 mb. Wat een bras provider. Nog nooit meegemaakt dit.

Geplaatst op: 12-01-2023
Laatst bewerkt op: 12-01-2023
Geschreven door: Petra J.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste ervaring ooit

Meest slechte klantenservice ooit. Al een maand aan het proberen internet te regelen. Elke dag telefonisch contact en email. Nog geen enkele afspraak is nagekomen. Inmiddels overgestapt naar een andere provider zonder ooit enige normale reactie van youfone gekregen te hebben. Eerlijkwaar de slechtste ervaring met een klantenservice ooit. Bespaar je die moeite en ergernis om een paar euro goedkoper uit te zijn dat is het absoluut niet waard!

Geplaatst op: 22-12-2022
Laatst bewerkt op: 22-12-2022
Geschreven door: Willem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht. Internet en tv abonnement gekocht, maar functioneert niet

Slecht. Internet en tv abonnement gekocht, monteur langs geweest, maar functioneert niet. Lang aan de telefoon met de klantenservice geweest. Wel beloofd, maar niet teruggebeld. Ze leggen de schuld bij kpn, maar wij hebben meer dan een maand geleden een abonnement afgesloten met youfone. Nu wel betalen, maar geen tv en internet. Oplossen duurt een paar dagen.....

Geplaatst op: 19-12-2022
Laatst bewerkt op: 19-12-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Discusting

Stay away!youfone does not take care of it's customers! They just want to take your money! I have stopped using their service since June because I left the Netherlands due to serious issues and they refuse to cancel the subscription because I couldn't provide proof of deregistration which is not possible for me because I don't have digid! So they keep on charging, plus they changed the price from 26 to 46 euros per month without warning!! After numerous phones and mails they refuse to cancel the subscription! If I had money to throw I would happily sue them!Additionally they charged me with extra fines for nothing! Very disappointing service and company in general! Totally unprofessional! When I left the Netherlands all the companies from gas, electricity and water were very helpful with the cancelation of the contracts but youfone.... Nothing! Avoid them!!!!

Geplaatst op: 28-12-2022
Laatst bewerkt op: 28-12-2022
Geschreven door: Nikolas

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ronduit schandalig

AL 2 maanden zijn wij aan het overstappen met 9 nummers van mijn gezin, 4 van de nummers zijn nog steeds niet actief, de andere 5 hebben niet het juiste abonnement....
Op email wordt niet , gewoon niet gereageerd, bellen duurt telkens een uur en dan wordt er steevast gezegd : we zijn er mee bezig / het ligt bij de dienst IT, ....
echt zielig hoe lang dit duurt voor het in orde is. 2 maanden is de dienst IT er al mee bezig .... ik denk dat ze dringend andere ITers moeten aanwerven

Geplaatst op: 20-11-2022
Laatst bewerkt op: 20-11-2022
Geschreven door: Tom D.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik voel mij voor de gek gehouden!

Erg slecht! Heb een abonnement afgesloten met meer data dan bij mijn vorige provider (5G). Niet omdat het nodig was maar puur omdat het een aanbieding was. Ik dacht; mooi dat is een goede prijs! Achteraf de slechtste keuze ooit. Heb echt mega veel spijt. Ik ga direct gigantisch over mijn bundel heen, dit heb ik nog nooit eerder gehad. Ik doe niks anders dan voorheen. Ik werk thuis en zit dus praktisch altijd op Wifi. Toen heb ik mijn bundel maar verhoogd (10G) met een datablock (dit kost ook geld) zodat ik deze onverwachte hoge extra kosten niet weer kan hebben. Nu kijk ik eind van de maand naar mijn verbruik en zie ik tot mijn verbazing dat ik nog geen 4G heb verbruikt aan internet.. Ik voel mij enorm voor de gek gehouden om het maar netjes te verwoorden.

Geplaatst op: 27-09-2022
Laatst bewerkt op: 27-09-2022
Geschreven door: Floor Z.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer onbeschofte "klanten"service

Klantenservice was zeer onbeschoft, ik had een simpele vraag en werd ongelooflijk onvriendelijk en kortaf te woord gestaan.
Ze zijn mij per direct kwijt als klant.

Geplaatst op: 31-08-2022
Laatst bewerkt op: 31-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte Service en provider

Belachelijk slechte Service en provider!

Onbeperkt internet en bellen besteld. Echter na 3 GB wordt het hele mobiele internet meteen afgekapt zonder sms of waarschuwing en dus zonder mogelijkheid weer extra gb erbij te zetten. Inmiddels al bijna 7 dagen met een kwart van een dag internet en het enige wat youfone zegt;

We kunnen nu niet zo veel doen, bel over 3 dagen maar terug. Maar je blijf wel gehouden aan je contract dus dikke middelvinger.

Weest gewaarschuwd. Ga NOOIT naar youfone!

Geplaatst op: 15-08-2022
Laatst bewerkt op: 15-08-2022
Geschreven door: John D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos, oplichters.

Zeer slecht kijk uit wat je doet. Niet met hun in zee gaan. Klantenservice is een drama, volkomen incompetent en ongeïnteresseerd. Ze hebben mij niet gewaarschuwd dat mijn abonnement afliep. Ben dus nu mijn nummer kwijt en dat heeft gevolgen voor alles.. visitekaartjes, penningen van de honden etc. En ze wentelen zich in onschuld. Het interesseert ze niets, het gaat om hen, niet om jou. Schande.

Geplaatst op: 06-08-2022
Laatst bewerkt op: 06-08-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Netwerk is goed, maar de klantenservice en de interne processen: waardeloos

In september 2021 een abonnement besteld met behoud van telefoonnummer van oude provider. Ondanks schriftelijke verzekering dat na ontvangst van de simkaart het nummerbehoud zou zijn geregeld, kwam dat niet voor elkaar. Werd opgescheept met een abonnement dat ik nooit had besteld. De klantenservice praat langs je heen, geeft geen ondersteuning of beweert dat het je eigen schuld is, had je de Algemene Voorwaarden maar moeten lezen.

Geplaatst op: 27-07-2022
Laatst bewerkt op: 27-07-2022
Geschreven door: H D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
GSM-nummer bestaande uit 13 (!!!!) cijfers voor België? Dit lijkt me oplichting...

Ik bestel een abonnement waarbij ik een nieuw nummer wil. Na afhandeling en betaling van 0,02€ krijg ik mijn nieuwe nummer... bestaande uit 13 cijfers. dit terwijl GSM-nummers in België altijd maar uit 10 cijfers horen te bestaan.
Links voor procedure ter annulering te raadplegen werken niet. Een echt adres van Youfone bestaat ook niet.
Dit ruikt naar oplichting als je het mij vraagt...

Geplaatst op: 30-08-2022
Laatst bewerkt op: 30-08-2022
Geschreven door: Bjorn

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Twee abonnementen afgesloten met nummerbehoud.

Na vijf dagen deden de

Geplaatst op: 11-08-2022
Laatst bewerkt op: 11-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Twee abonnementen afgesloten met nummerbehoud.

Na vijf dagen deden de

Geplaatst op: 11-08-2022
Laatst bewerkt op: 11-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Twee abonnementen afgesloten met nummerbehoud.

Na vijf dagen deden de

Geplaatst op: 11-08-2022
Laatst bewerkt op: 11-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet in staat om problemen op te lossen, vind geen gehoor

Ik heb een onbeperkte bundel. Word ik toch afgesloten begin vorige maand afgesloten door Youfone. Dit na een melding via de mail van Youfone dat ik op basis van fair use policy te veel data zou hebben verbruikt. Dit terwijl dit alleen van toepassing is in het buitenland en  niet in NL. Gechat met Youfone. Zij konden geen blokkades vinden. Het moest allemaal werken. Sim kaart in andere toestellen gecontroleerd. In geen enkel toestel connectie. Oplossing van Youfone een nieuwe SIM-kaart van 15 euro aanschaffen. Dus gedaan, maar dan bij een andere porvider. Wat schets mijn verbazing de 1ste toch weer gewoon data verbinding. Dus toch iets niet goed bij Youfone. Met andere woorden probleem niet opgelost. 

Inmiddels overgestapt naar andere provider (qua kosten maakt het niet eens zoveel uit en 5g). Word ik 2 dagen te vroeg door Youfone afgesloten.  Twee dagen geen telefoon, niet bereikbaar en weer geen data. Uitermate onhandig voor een zelfstandige. De kwaliteit van een bedrijf herken je pas hoe het problemen oplost. BIj Youfone tot nu toe niet.

Geplaatst op: 13-06-2022
Laatst bewerkt op: 13-06-2022
Geschreven door: Tom N.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk.

Ik heb bij Youfone een glasvezel tv+internet abo besteld met overstapservice. Zat al vele jaren bij Ziggo met een coaxkabel. Vandaag een monteur (fijne man) thuis gehad. Die kreeg geen verbinding omdat er geen signaal in de glasvezelkast in m'n woonkamer binnenkomt. Wanneer Youfone het dan wel voor elkaar krijgt om hier via glasvezel tv+internet te krijgen is gissen. Per vandaag heb ik ook maar meteen geen internet van Ziggo meer. Als we zo beginnen hoeft het niet meer. Ik heb bovendien betaalde internetdiensten waarvan ik nu geen gebruik kan maken: ROON + QOBUZ + onderhoud op afstand van een geavanceerde muziekserver. Om maar even wat op te noemen. Omdat Youfone met Ziggo heeft geregeld dat ik per vandaag geen internet meer krijg van Ziggo. En dan moet ik maar afwachten of en wanneer ik dan tv+internet krijg? Hoe komt Youfone op het idee dat het okay is dat ik wel een onbepaald poosje zonder tv+internet kan? Hoe kun je een abonnement overnemen die niet werkend is? Neem 'm dan over wanneer je de zaak aan de praat hebt gekregen en niet eerder. Netto resultaat: bestelling geannuleerd. Maandag komt er schijnbaar wel een monteur van KPN om ervoor te zorgen dat er een signaal binnenkomt in m'n glasvezelkastje. Dat behoed me dan misschien in de toekomst voor dergelijke overstap-flauwekul-perikelen. Wat een gezeik zeg. Vandaag een groot deel van de dag mee bezig geweest. Bellen met Ziggo, dan met Youfone en dat telkens weer. Voor wat? Om problemen op m'n hals te halen. Een duidelijk gevalletje van: niet bedankt. En dit bericht kost natuurlijk, hoe kan het ook anders, weer tijd, om maar te zwijgen over de moeite.

Geplaatst op: 15-06-2022
Laatst bewerkt op: 15-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze klantenservice

Zodra internet niet werkt is het heel lastig om het weer werkend te krijgen. Klantenservice komt afspraken niet na en komt niet verder dan “druk de reset knop in” je moet constant overal zelf achteraan bellen. Dikke week nu al zonder internet en het is nog steeds niet opgelost.

Geplaatst op: 19-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Grote instinker kwa prijs

Ik heb een abonnement genomen waarbij ik binnen de eerste maand achter kom dat ik veel te weinig data heb. Dit blijkt ik alleen op een belachelijk dure manier ze kunnen verhogen. En er is op moment (zo werd me dit verteld door een niet erg betrokken medewerker) geen unlimited data abonnement beschikbaar. Ik heb enorm spijt bij dit bedrijf te zijn en zit hier nog bijna twee jaar aan vast

Geplaatst op: 16-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Michele N.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Belabberde kwaliteit

De internet snelheid is ok. De ontvangst van de tv is belabberd. Zo ook het opstarten van de tv-ontvanger. Zelfs tijdens het tv kijken valt het signaal regelmatig weg. Na twee mails te hebben gewijd aan eea, nu na weken nog geen reactie.

Geplaatst op: 03-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerrit

6 / 10
3/5 2/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Zo slecht!

Zo slecht. Klantenservice helpt niet. Ja dat is nu een maal zo. O dat kan niet anders. Als ik thuiswerk log ik in op het bedrijfsnetwerk met een wachtwoord en sms. Die sms kwam nooit aan door Youfone. Ander mobiel met Vodafone moeten gebruien om wel een sms te kunnen ontvangen. En het zou ook nog eens aan mijn werkgever liggen. Zo net alle data verbruikt ondanks dat er wifi was. Ja dan zou wifi niet werken. Iedereen werkt wel via wifi en ik opeens niet? En toch volhouden dat het niet aan youfone ligt. Nog een jaar en dan ben ik er vanaf. Nooit meer!

Geplaatst op: 18-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerda B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Overpriced

Waardeloos. Onbeperkt internet wat niet onbeperkt is. Om 22 uur een smsje dat je 80 procent hebt verbruikt en een uur later dat je 100 procent hebt verbruikt terwijl je je scheel betaald voor onbeperkt internet. Ook vaak heel slecht bereik.

Geplaatst op: 02-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Daan B.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verlies van tijd en geld

Ik kreeg een vreselijke klantenservice, reageerde niet en onbeschoft sinds het begin. Toen kreeg ik een verkeerde rekening en er was geen manier om het te corrigeren, ze huren gewoon een dienst in om juridisch te dreigen en te intimideren in plaats van echt elke zaak op te lossen.
Geen abonnement met youfone afsluiten om veel geld en frustraties te vermijden!!

Geplaatst op: 10-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Carolina G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een drama !

Na advies Youfone internetsnelheid te hebben opgevolgd, tv en internet besteld.
Ging allemaal prima tot.....
Helaas na 3 dagen geconstateerd dat snelheid internet niet voldoende was.
Alsnog opgehoogd ( was geen probleem, top !).
Vervolgens krijg ik een mail, hele aanbieding van een jaar weg omdat ik tussentijds heb opgehoogd.
Geen spelt meer tussen te krijgen.
Wat een slechte service !!
Maanden niet kunnen streamen via de app omdat er allemaal strepen in het beeld verschenen.
Voetbal niet fatsoenlijk kijken ivm ghosting bal ....
Helaas duurt een jaar dan best wel lang...
Blij dat ik weg ben !!

Geplaatst op: 06-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
DontDoFone!

Waardeloos zelfs mijn bewindvoering wordt net als ik voorgelogen. Helpdesk weet niet eens wat een router is en die dat wel weten geloven niet dat je een fritzbox hebt willen foto's als bewijs beloven nieuwe te sturen maar komen niks na. In amper 6 mnd tijd ruim 2 mnd GEEN internet onafgebroken dagelijks gebeld maar die helpdesk heeft zelf hulp nodig. Ook door hun eigen glasvezelboer beschreven als incapabel om glasvezel te leveren letter.ijk: die medewerkers weten niet eens wat een router is....kijk uit voor hun fritzbox deze verbindt draad en klakkeloos et andere fritzboxen waardoor je oftewel je instellingen overdraagt naar die andere box of zelf de instellingen krijgt daarvan. Geen middenweg. Mijn bewindvoering wacht een zware taak opzeggen van youfone. Ook al geeft yf toe dat het door hen zelf komt dan nog beboeten ze je ervoor sluiten je abonnement en heropenen nieuw abonnement zes weken later en schelden dan je boete kwijt. Ik heb het mijn hond vertelt die barstte in tranen uit doet ie anders nooit.

Het abonnement is ms goedkoop maar daar an wordt de helpdesk ook betaald Nancy frank Frans frons jandiederik elfje klanten en boudewijn ze vertellen je a.lemaal iets anders notabene op dezelfde dag roepen ze dat je een experiabox hebt en sturen zgn nieuwe fritzbox op nadat je bewezen hebt fritzbox te bezitten.

Geplaatst op: 23-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: PAUL V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Dit is een bedrijf wat over de onwetendheid van hun klanten misbruik maakt. Wanneer je een abonnement hebt afgesloten is persoonlijk contact niet meer mogelijk.
Mijn broer, zowel lichamelijk als geestelijk ernstig beperkt, betaald al 7 jaar netjes iedere maand zijn factuur, voor blijkt nu achteraf, diensten die nauwelijks of niet zijn geleverd. Door een interne verhuizing van zijn appartement hebben wij besloten, zijn abonnement over te zetten naar KPN. Normaal gesproken kun je dan de opstapservice van KPN inschakelen, maar niet wanneer je van YouFone afkomt! Mijn moeder is nu al 3 maanden aan het vechten om voor haar zoon van hun wurg abonnement af te komen. Nu bij de allerlaatste factuur zou ze om inzage daarin te krijgen weer een inlogaccount aan moeten maken. Dit kan en wil ze helemaal niet, ze wil gewoon de laatste factuur op schrift. Na 3 x te hebben gebeld hierover hangen ze gewoon tot 3x toe de telefoon op! Zelden zo'n slecht bedrijf met onbekwaam personeel meegemaakt!

Geplaatst op: 14-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Simone B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Youfone
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
GSMweb logo
GSMweb
81 beoordelingen
6,1
Solcon logo
Solcon
4 beoordelingen
9,5
WebOke logo
WebOke
2 beoordelingen
8
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Youfone een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 133 beoordelingen geplaatst over Youfone. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,3 gekregen, waarbij 38% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Youfone actief?

Youfone is vooral actief in de categorie telecom.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Youfone reviews? Dan kun je naar de website van Youfone gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie