Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

ZeelandNet ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

ZeelandNet
1 / 0 10
Er zijn 3 ervaringen toegevoegd
ZeelandNet ervaring toevoegen

3 ZeelandNet ervaringen

Start aan je beoordeling van ZeelandNet
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 08-02-2017 door
Ik zit persoonlijk op zolder en ben een student, dus gebruik veel internet. heb het duurste paket van zeelandnet, en download met een maximale snelheid van 100kb/seconden. dit word soms 200kb/seconden, absoluut triest dit. de wifi valt soms ook zonder reden weg wat soms wel tot 2-3 uur kan duren. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-07-2015 door
Vroeger goed nu armoe ten top. Slechte verbindingen die vaak volledig wegvallen. Zowel telefoon als internet door aftandse wifi modem.Verhelpen van storingen duurt 1 tot 3 dagen wat belachelijk is als je zonder telefoon en internet zit. Digitale tv heeft een beperkt standaardpakket waardoor je al gauw een pluspakket moet bestellen en daar zitten dan weer veel onbenullige zenders bij waar niemand naar kijkt.Dan hebben ze een zogenaamd serviceforum. Waar je geholpen wordt als er problemen zijn en waar je je vragen kan stellen. Daar adviseren ze hun klanten om "gratis" over te stappen op hun alles in 1 pakket. Alleen dat "gratis" is bij zeelandnet behoorlijk kostbaar. Je moet je HD ontvanger én smartcard namelijk zelf kopen. En andere klanten mogen beslist niet vertellen dat er ook alternatieven zijn waar je dat allemaal gratis krijgt. Deze reacties worden zeer snel verwijderd. Pure censuur. Al met al zeg ik: Kijk en vergelijk. Ga voor elk redelijk alternatief. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-08-2014 door
Eind juli (29e) heb ik telefonisch mijn internet abonnement van Zeelandnet per 1 september opgezegd. Aangezien ik meer dan 1 jaar gebruik maakte van Zeelandnet internet wist ik dat ik een opzegtermijn had van 1 maand. En dus tijdig mijn opzegging voor 1 september had opgezegd.

De automatische afschrijvingen gaan per maand dus ging ik ervan uit dat het internet per 1 september zou worden afgesloten. Echter begin augustus heb ik een bevestigingsbrief ontvangen van Zeelandnet met daarin de melding dat ik per 29 augustus wordt afgesloten.

Op 28 augustus heb ik s'avonds met de klantenservice gebeld met de vraag waarom ik 29 augustus wordt afgesloten ipv 31 augustus. De telefoniste gaf aan omdat ik op 29 juli mijn opzegging had doorgegeven dit ook gelijk de datum van opzegging in augustus zou worden.

Gezien het slechte instabiele internet van Zeelandnet, in combinatie met de klantenservice. Ben ik blij dat ik per 1 september overstap op een nieuwe internetprovider!

Zeelandnet: Boe, slechte afhandeling van een trouwe klant!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy