Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Ziggo ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Ziggo
4 / 0 10
Er zijn 30 ervaringen toegevoegd
Ziggo ervaring toevoegen Lees alle Ziggo ervaringen

30 Ziggo ervaringen

Start aan je beoordeling van Ziggo
Klik hier om je beoordeling te geven
10 / 100
Beoordeeld op 20-09-2017 door
Omdat ik financieel tegenslag te verwerken kreeg was ik genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen. Nadat ik met een zekere Michael gesproken had heeft hij mij een voorstel gedaan. Dit voorstel heb ik geaccepteerd en ben er heel blij mee. vindt Ziggo in dit geval een meelevende klantenservice hebben met een sociale inslag ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-07-2017 door
Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.Zodra het kan ben ik weg. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-02-2017 door
Heb ongeveer 1 maand geleden Ziggo besteld. Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb nog steeds geen internet, geen tv, geen telefoon. Helemaal niets. Eerst raakt je online bestelling kwijt, terwijl deze wel per email was bevestigd. Vervolgens alles telefonisch geregeld. Maar ondanks verschillende toezeggingen is Ziggo niet in staat het modem en andere toebehoren te verzenden. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt dan lijkt men welwillend. Maar alle toezeggingen worden uiteindelijk toch niet nagekomen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 02-01-2017 door
Zeer teleurgesteld!!! 1. Eerst een telefonische aanvraag gedaan voor internet pakket + tv. Zou een bevestiging volgen na 72 uur per e-mail of telefoon. Na 1 week niets gehoord, dan toch maar eens even die kant op bellen, krijg je de melding "sorry de wachttijd is langer dan 15 minuten we verzoeken je een andere keer terug te bellen" erg handig nadat je al 8 keuzes hebt moeten maken en al 4 minuten aan de lijn hangt. Dan de volgende dag nog maar eens bellen, weer dezelfde melding!! Na 5 pogingen het maar op gegeven en gebruik gemaakt van het contactformulier in de hoop dat dat sneller gaat. ongeveer 6 dagen later een reactie "we hebben je gebeld maar er nam niemand op, we hebben geen bestelling in ons systeem. zou je contact met ons op kunnen nemen? " GELIJK gebeld, en ja hoor weer een wachttijd langer dan 10 minuten met het advies later weer te bellen. Daarna nog een poging gedaan per telefoon contact op te nemen en wederom de melding van 10 minuten, nu dacht ik van het zal wel moeten. Dus gewacht en ja hoor na zo'n 16 minuten een vriendelijke dame aan de lijn. Al snel was ze erachter dat ze mij niet kon helpen en dus werd ik doorverbonden naar de 'technische dienst' tussen het doorverbinden zat ook nog even 8 minuten wachttijd!! Toen een heer aan de lijn gehad die al snel kon melden dat er op mijn adres geen ziggo kabel ligt en het dus ook niet mogelijk is om op korte termijn er een internet aansluiting te hebben. Nou lekker dan! Allemaal prima, maar had dit dan gelijk aangegeven! Resumerend: Postcode check klopt niet, bestelling komt niet aan. Wachttijden voor telefonische klantenservice belachelijk lang. Reactie op contactformulier ook niet binnen te verwachten termijn en als laatste klopt het niet dat ze terug gebeld hadden want ik had geen gemiste oproep en bij geen bereik komt de voicemail er voor en ook daar niets van Ziggo terug te vinden. Ik ga gelijk naar een andere provider. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-11-2016 door
zit nu een week zonder internet,telefoon,televisie . het probleem ligt bij ziggo volgens hun zelf en toch wordt er niets aan gedaan. ziggo is gewoon een slecht bedrijf met weinig tot geen service omdat het personeel de hele dag bezig is met zieltjes winnen,als je een contract hebt dan kun je voor de rest gewoon dood omvallen. wel iedere maand je abbo geld van je rekening af. mensen trap er niet in als zo n ziggosukkel contact met je opneemt. bespaar jezelf een hele hoop ellende en blijf ver weg van alles dat met ziggo te maken heeft(heb nu al medelijden met de vodafonemensen straks). ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-11-2016 door
John Zeer slechte service Ik zit hier al vanaf 29/10 zonder tv,internet,telefoon,ed. ik heb helemaal niets meer. ziggo stuurt pas op 7/11 een monteur waardoor ik dus gewoon 10 dagen lang verstoken ben van alles. ze zeggen zelf dat het probleem bij hun in een eindversterker zit. zo ga je toch niet met je klanten om. beste mensen maak dat je weg komt bij ziggo want de service is een doffe ellende,arrogante mensen aan de telefoon,ellenlange wachttijden en als je dan eens gebeld wordt dan krijg je iemand te spreken die niets anders zegt dan dat ze niets voor je kan doen. nogmaals overal is wel eens wat maar zo erg als bij ziggo kan het nergens worden. wat een trieste bende.Zojuist voor de tweede keer door een ziggosukkel gebeld om te zeggen dat hij niets voor mij kan doen en dat ik maar 10 dagen zonder internet,televisie en telefoon moet doen om dat ze niet in staat zijn om hun eigen netwerk werkend te houden. Mensen blijf met je handen van ziggo af want het is een ballenfirma zonder fatsoen,vol met onkundige mensen en totaal geen service, wil je jezelf een hoop ellende besparen blijf dan ver weg van alles dat met ziggo te maken heeft. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-11-2016 door
John Zeer slechte service Ik zit hier al vanaf 29/7 zonder tv,internet,telefoon,ed. ik heb helemaal niets meer. ziggo stuurt pas op 7/11 een monteur waardoor ik dus gewoon 10 dagen lang verstoken ben van alles. ze zeggen zelf dat het probleem bij hun in een eindversterker zit. zo ga je toch niet met je klanten om. beste mensen maak dat je weg komt bij ziggo want de service is een doffe ellende,arrogante mensen aan de telefoon,ellenlange wachttijden en als je dan eens gebeld wordt dan krijg je iemand te spreken die niets anders zegt dan dat ze niets voor je kan doen. nogmaals overal is wel eens wat maar zo erg als bij ziggo kan het nergens worden. wat een trieste bende. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 27-10-2016 door
hoi met Ruud ik lees net wat over ziggo maar ik ben van meninging dat ziggo een goede provider is ondanks dat er soms veel soringen zijn ben ik allijd goed geholpen bij de klanten service als ik als moet lezen dat wordt er niet blij van maar dan vraag ik u welke provider heeft ge storingen wie die vraag beantwoord dat weet ik is niet goed wijs elke provider heeft storingen daus geniet er van als het goed werkt doe ik ook groetjes Ruud . ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-06-2016 door
Ik heb sinds kort op aanbeveling van ziggo de Horizon box. Deze gecombineerd met mijn Nieuwe benodigde router zou alle problemen verhelpen binnen ons huis.Het probleem?2 Jaar geleden is er een update door ziggo uitgevoerd op hun toenmalige Ubee/Cisco Modems die hier dwars doorheen is gegaan. Mijn Sitecom router die jaren perfect dienst heeft gedaan (Geen enkele uitval van internet of wifi (Snelheid van de wifi was hier net zo snel als bedraad! hier kan ziggo nog wat van leren.)Stopte met werken en laat me niet meer inloggen om het probleem te verhelpen.Na een telefoontje naar ziggo hebben ze mij in dit geval geholpen door een nieuwe wifi modem/router toe te sturen en dit was een oplossing. Snelheid heb ik in moeten leveren met de wifi; maar ach ik was al blij dat ik weer onbedraad mijn laptop enz. kon gebruiken.(Let op!: Dit kon in het geval van uitval/fouten in de wifi ziggo van hun kant af repareren..NOT!)Wederom een aantal updates uitgevoerd wifi is er nooit beter op geworden, Alleen maar achteruit gegaan.Dit konden ze niet oplossen en hiervoor zou een monteur langs moeten komen om alles door te meten en te bekijken. Het heeft altijd super gewerkt en een router van 12jaar+ nog uit de tijd van @Home (Die overigens hetzelfde probleem heeft gehad als mijn sitecom) Deed het weer na zolang in de kast te liggen met een redelijke snelheid(54mbit) Door de betonnen vloer met ijzer en andere blokkers.Nu de nieuwste type modem geïnstalleerd door de monteur van ziggo (Hij heeft alles gedaan en is totaal 3 uur bezig geweest inclusief storingen zoeken (niks gevonden)) Horizon box kwam de dag na de monteur en deze is mij 100% uitgelegd en instructies gegeven. Tv doet het weer redelijk. bijna 95%! geluid valt soms weg moet je weer zappen +1 -1 en dan doet deze het weer. Internet bedraad is redelijk in orde... 90mbit van de 120/150 die gehaald moet worden.. echter wordt dit door ziggo aan de kabel (Cat5-E(Shielded) ethernet 1,5jaar oud nooit van zijn plaats geweest) verweten en is het mijn probleem dit op te lossen.Mijn Wifi is nu slechter dan ooit tevoren, met alle nieuwste technieken haalt het nog niet eens de helft als de oude sitecom van toen. Dit wijten ze weer aan stoorzenders en andere gebruikers/kranen/microgolven/oma die in de weg zit.Slechte zaak van ziggo het is al mijn tweede modem (technicolor) en nog altijd traag.Als je een spel met 25ms latency op oude materialen kan spelen (Laptop bij een vriend thuis op DSL verbinding waar de wifi-router(Netgear van 8jaar oud) bij de buurman ligt achter een brandvertragende muur) Moet je toch wel verwachten dat binnen je eigen huis met 1 Gipsmuurtje en de meterkastdeur ertussen 8m van de modem af onder de 40ms latency moet kunnen krijgen? (58-290 latency en 40ms Jitter) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-05-2016 door
sinds ik van upc naar ziggo ben gegaan doet het internet de helft van de tijd het niet en heb hier echt last van en de klantenservice blijft maar zeggen dat het aan de kabels ligt terwijl het gewoon onzin is want bij upc deed het internet wel gewoon goed met dezelfde kabels vieze leugenaars bij ziggo ik zou er niet aan beginnen !! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-05-2016 door
Ik zit nu 2 maanden bij Ziggo. Heb jaren bij KPN gezeten en merk echt geen verschil qua kwaliteit. Ziggo is echt een prima bedrijf en helpt mij gewoon wanneer ik het nodig heb. Kan mij dan ook echt niet in al die slechte cijfers vinden! KPN kan niet wat leren van de prijzen van Ziggo ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-03-2016 door
als het aan zich ligt kan ik bijna nooit mijn werk doen. ik heb zich opgezegd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-12-2015 door
Jaren lang UPC gehad zonder problemen. Sinds de overname door Ziggo wordt mijn internetervaring constant verstoord door een instabiele internet verbinding. Ziggo? nee dank u. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-11-2015 door
Hallo allemaal, Ik wil even mijn ongenoegen uiten over de slechte communicatie die Ziggo erop na houd met haar vaste/nieuwe klanten. Heb op 31-10-2015 mijn abonnement, bij Ziggo, omgezet naar Connect & Play Complete. Hierdoor zou ik een nieuwe modem en een Interactieve Horizon Mediabox krijgen. Heb hiervoor per email, op 31-10-2015, de bevestiging gekregen. In deze mail stond de startdatum van mijn nieuwe pakket op 14-11-2015. Want op die datum zou het pakket bij ons arriveren. Helaas was dat dus niet zo en heb ik meteen met Ziggo gebeld. Door vertraging (was dus al bekend bij Ziggo) werd de leverdatum 1 tot 7 werkdagen later, voordat het pakket bezorgd zou worden. Had fijn geweest als Ziggo dit per email aan haar klanten had vermeld, want nu moest ik zelf weer bellen. Heb toen een nieuwe afspraak gemaakt met een Ziggo-medewerker om alvast de monteur op 27-11-2015 te laten komen, want deze medewerker wist absoluut zeker dat mijn pakket er voor 25-11-2015 zou zijn (kreeg deze afspraak via de mail met excuses). Maar helaas weer geen nieuw pakket!!! Heb toen later, op het eind van de dag 24-11-2015, weer gebeld omdat je 2 dagen van te voren de monteur moet afbellen anders kost het je € 35 (voorrijkosten en arbeidsloon). Was wel fijn geweest als Ziggo dit per email had verteld, want nu moest ik zelf WEER actie ondernemen. Ook kreeg ik van Ziggo op 11-11-2015 een brief en een doos om de oude Modem op te sturen binnen 3 weken??? Dit kon ik dus niet doen aangezien ik het nieuwe pakket nog niet had. Dit kost je dus 60 euro als je dit binnen 3 weken na aanvangsdatum 11-11-2015 niet doe! Weer bellen met Ziggo en gelukkig werd mij verteld dat ik me niet aan deze afspraak hoefde te houden, aangezien ik ook nog geen nieuw pakket had. Ze wisten dus dat de leverdatum later zou zijn, maar je krijgt toch dan een brief om de oude modem op te sturen. Deze brief had Ziggo dus beter niet kunnen versturen want het gaf weer onduidelijkheid bij mij. Er is in ons gesprek ook een nieuwe datum afgesproken voor de monteur nl. op 4-12-2015. Het nieuwe pakket zou er, voor die tijd, dan zeker zijn. (waar heb ik dat eerder gehoord???). Hiervan zou ik dus een email krijgen, van deze medewerker, waarin dit bevestigd zou worden. Hij zou hem naar mijn eigen mail-adres versturen. (dus niet naar Ziggo email box). Vandaag op 25-11-2015 weer met Ziggo gebeld, want deze mail bleek dus toch in mijn Ziggo email box te staan, maar ik had gisteren duidelijk aangegeven dat de email naar mijn eigen email-adres gestuurd zou worden. (communicatie?). Dus vandaag weer een derde medewerker van Ziggo gesproken en mijn ongenoegen geuit hoe het tot nu gegaan was!!! Hij kon mij trouwens ook niet vertellen wanneer het nieuwe pakket zou arriveren en dat misschien de afspraak met hun monteur ook op 4-12-2015 niet door zou gaan. Dus al met al heb ik dus 2 dagen voor niks thuisgezeten om op het pakket te wachten en vele telefoontjes moeten plegen, aangezien er vanuit Ziggo een erge slechte communicatie was en is!!!!! Dus nu moet ik maar afwachten of ik ruim een maand later van mijn nieuwe pakket kan genieten of dat ik weer aan de bel moet trekken om de afspraak met hun monteur te verzetten als het nieuwe pakket niet voor 4-12-2015 geleverd is. Misschien moet je eerst Kassa of Radar inschakelen, want dan kan het meestal wel goed geregeld worden, met dan nogmaals hun welgemeende excuses achteraf………….Hou U op de hoogte hoe dit afloopt! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-10-2015 door
1. Ze hebben hun modem problemen na jaren no niet opgelost 2. De handleiding die je krijgt hoort bij een ander apparaat 3. Na het kopen van ziggo internet doet je tv het niet meer 4. Ze wisten al je gegevens je moet alles weer opnieuw gaan invoeren en dan gaat het ook nog eens 100 keer foutDus ziggo is ziek crack ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-10-2015 door
Service is waardeloos. Kwaliteit is nog Kut met een dikke hoofdletter! Vandaar dat het natuurlijk een van de betaalbare providers is. 3x waardeloos. Overstappen als je kan. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Sinds de overname had ik echt klote ontvangst. Strepen en blokken op me scherm en stilstaande beelden. Toen ik belde stuurde Ziggo meteen een monteur welke de problemen oplosde! Echt helemaa top! Nu doet alles het weer :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 12-05-2015 door
Ik kan wel blijven vloeken. Nooit heb ik echt problemen gehad met ziggo...tot we zonder iets te vragen een nieuw modem kregen(wat overigens ook echt wel nodig was, want we zaten nog met een oud cisco modem, met een aparte router voor WIFI) Heerlijk WIFI, zonder aparte router!!! Tja, helaas. Sinds we dat modem hadden was het fout. Geen, of bijna geen WIFI verbinding. Toen ook onze vaste telefoonlijn een half jaar later begon te haperen, kregen we vandaag dan eindelijk een monteur op de stoep. Een aardige vent, die alles voor me naliep en liet zien wat hij deed. Alles was goed, dus het modem was het probleem. Een nieuw modem was de oplossing. We kregen van hetzelfde merk een nieuwer type...met 5G, zodat de WIFI stabieler zou zijn. En dat was ook zo....tot een uur nadat de monteur de deur uit liep had ik uitstekend bereik. Daarna niks, noppes, 0!! Bellen met ziggo dus. Het ligt aan ons, kregen we te horen. We moeten of het modem midden in de huiskamer hangen(dacht ik niet!) of weer een aparte router aanschaffen(we hebben er nog een, maar ook dan geen WIFI) In de meterkast tegen het modem aan heb ik perfecte WIFI, maar vanaf een meter van het modem af heb ik nog maar 1 streepje. Met andere woorden, moet ik mijn modem op de salontafel zetten, daar mijn laptop bovenop en dan kan ik zonder snoertje op internet. Belachelijk!!!! Ze willen ons niet verder helpen en er komt ook geen monteur meer langs. TV en vaste telefonie zijn daarentegen weer uitstekend! Maar een service van lik me vestje en WIFI....ik geef het maar op!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-05-2015 door
na samengaan ziggo+upc viel regelmatig mijn beeld weg en gingen favorieten door elkaar. Na diverse malen bellen zou het aan de software liggen van mijn smansung-hd ontvanger. Binnen een maand zou nieuwe software komen. Na diverse malen bellen opeens bericht dat er geen nieuwe software komt en ik een Humax leenontvanger van hun moet huren voor €7,- extra per maand, waarbij ik het zelfde zenderpakket had. Na installatie humax 9300C de volgende problemen: minder goed beeld, uitzending gemist werkt vaak niet, opnemen via mijn hd-recorder is niet meer mogelijk etc. Ik kon wel de ontvanger terugsturen maar ik kon niet meer terug naar mijn oude , €7,- goedkopere abbonement. Ziggo laat je /- €84,- per jaar extra betalen voor een ontvanger welke hun misschien €60,- inkoop kost. Op deze manier verdient ziggo ca €350,- extra in 5 jaar en blijven zij ook nog eigenaar van de ontvanger ... boeven ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-02-2015 door
Nadat wij al veel problemen met de decoders hadden ontvangen en de klantenservice en monteurs niet de juiste diagnose konden stellen, meerdere malen met verschillende problemen, hebben wij besloten om na de aangekondigde prijsverhoging, ons abonnement op te zeggen en een andere provider te kiezen. In de brief staat expliciet dat je tot 1 maart kosteloos kan opzeggen. Er staat dus niet dat de opzegging op die datum ook moet ingaan. Omdat onze nieuwe provider pas per 11-3 kan leveren, hebben wij de opzegdatum op 12-3 gezet. Vandaag een telefoontje van Ziggo dat ik of pas per eind december kan opzeggen of per 1 maart. Dit betekend dus 11 dagen zonder tv/internet en telefoon! Belachelijk vindt ik, wat is het probleem als ik gewoon tot die datum betaal? ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 05-02-2015 door
Slechte afhandeling opzegging abonnement. De klantenserviceafdeling heeft mijn telefonische opzegging in eerste instantie niet goed verwerkt (omgezet naar ander ziggo abonnemen i.p.v. opzegging). Ze waren niet tot aanpassing bereid. Kost me een maand extra abonnementskosten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 22-10-2014 door
Al stap je 100x over naar een andere aanbieder, ze hebben allemaal dezelfde beroerde service. Het enige waar je dan nog voor kan kiezen is het aanbod en prijs. Kies de aanbieder met het pakket wat je nodig hebt en kijk welke de beste prijs heeft. Voor mij is dat Ziggo omdat ze verreweg het ruimste aanbod hebben. En ja ook bij Ziggo de nodige issues gehad. Ach waar ook niet! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 11-10-2014 door
Als klant van een aanbieder als Ziggo heb je maar weinig te eisen. Als je nieuw bent willen ze je maar al te graag binnen hebben. Met goede woorden proberen ze je in te pakken en ze hebben geweldige deals...En dat klopt ook. Het aanbod is goed en zenderpakketten zijn interessant. Maar als je eenmaal klant bent dan kan je fluiten naar goede service. Het service team kan je maar moeilijk helpen en antwoorden hebben ze nergens op...Standaard hoor je: "ja daar kunnen we niets aan doen, zo is het nu eenmaal geregeld". Ach je hoort het bij alle aanbieders dus of je nu bij Ziggo zit of bij UPC of een ander, op service hoef je niet te rekenen. Toch krijgt Ziggo een voldoende want het aanbod, ontvangst en de prijs van de pakketten zijn goed. Maar daar blijft het ook bij. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-09-2014 door
Ik ben al jaren klant bij Ziggo.
Normaal komen de facturen binnen via de FINbox digitale acceptgiro.
Nu ben ik de laatste tijd zelden thuis door mijn scheiding.
En heb ik de laatste tijd geen digitale acceptgiro meer gekregen van Ziggo (kwam ik helaas te laat achter)

Vorige maand was ik weer eens thuis en zie ik 2 brieven van Ziggo op de mat liggen.
Een laatste herinnering en een waarschuwing voor tijdelijke afsluiting.

Ik klim dus meteen in de telefoon voor opheldering.
Blijkt dat ik 2 maanden achtertstand heb en met betaling van 130 euro kan ik de afsluiting voorkomen.

Ik vraag hoe het kan dat ik geen FINbox acceptgiro's van Ziggo meer krijg.
Antwoord is: geen idee, maar U moet zelf in de gaten houden of de betalingen op de juiste datum geschieden. (leuk antwoord, zeer klantvriendelijk)

Ok vraag ik waarom ik geen eerdere medlingen heb gehad, anders dan een laatste herinnering en een waarschuwing voor tijdelijke afsluiting.

Blijkt dat men mij dus al 2 herinneringen had gestuurd (welke ik nooit ontvangen heb).
Had ik deze gezien was er betaald en was er geen probleem geweest.

Ik vraag waarom ziggo geen mail verstuurd met een herinnering.
Antwoord: dit is te veel werk.
Ik vraag mij af waarom Ziggo een internet service provider en dus digitaal bedrijf geen mails verstuurd voor zoiets belangrijks.

Het zou voor sommige klanten gemakkelijker en zou die klanten veel kosten besparen. Maar goed dan krijgt Ziggo de boetes niet binnen.

Ik had geen zin in lange discussies en heb die 130 euro betaald.

Je zou denken dat het daarmee opgelost is. Niets is minder waar.
Gisteren zie ik een mail (JA nu wel) van Ziggo met een factuur over 20 euro ivm kosten voor tijdelijke afsluiting.

Ik dacht dat mij aan de telefoon was gezegd dat ik een tijdelijke afsluiting kon voorkomen door het snel betalen van de 130 euro.

Natuurlijk neem ik weer contact op met Ziggo hierover.
Antwoord: Afsluitkosten zijn wel degelijk terecht. Betaling is pas bij ons binnengekomen na afsluiting. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Tja, duidelijk verhaal.

Maar goed, Ziggo is voor mij geschiedenis. Ik heb alles opgezegd en voor mij nooit meer.

Deze praktijken kunnen niet de bedoeling zijn.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 08-04-2014 door
Ik wilde meer zenders dan de gebruikelijke standaard zenders. In vergelijking met andere tv aanbieders heeft Ziggo het beste aanbod en krijg je veel extra zenders voor een klein extra bedrag per maand.

Ik heb gekozen voor het TV Extra pakket en kan daarmee echt heel veel leuke zenders ontvangen. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.Voor 2 tientjes per maand heb je zoveel kijkplezier en kwaliteit is bijna allemaal HD dus ook nog eens scherp tv kijken.

....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 18-02-2014 door
Ben ongeveer 2 uur bezig geweest om de nieuwe modem van ziggo aan de praat te krijgen. Uiteindelijk de 80 blz dikke gebruiksaanwijzing gelezen wat geen enkele uitkomst bood. Uiteindelijk kon je gewoon op postcode een activatiecode aanvragen via je mobiele telefoon. Dit was trouwens niet terug te vinden in de gebruiksaanwijzing! Je kon dit dan wel vinden op de storingswebsite, wat trouwens erg gemakkelijk te bezoeken is via je laptop waar geen internet op zit. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Wij hebben Ziggo genomen met een mooie aanbieding en daar wou KPN echt niet in mee. Moet zeggen na jarenlang KPN bevalt Ziggo ons prima en kunnen wij niet zeggen dat we er spijt van hebben. Hopelijk blijft het zo ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-02-2014 door
Al jaren klant bij Ziggo, nooit problemen gehad. Soms wel eens storingen maar dat is misschien 1 keer per jaar. Aanbod is prima en ben ook intensief gebruiker van de app. Zo kan ik ook op mijn telefoon en tablet tv kijken.On demand gebruik ik niet want dat is me te duur. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 06-02-2014 door
Wij hebben 3-1 mooi spul en doet wat het moet doen! Wij zijn dus dik tevreden :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 23-01-2014 door
Al jaren klant van Ziggo en ik kan echt alleen maar positief zijn. Uitstekende kwaliteit en een prima prijs. Sinds kort kijken we ook tv via de tablet en dit geheel zonder problemen. Ziggo Top! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
37% van de consumenten zijn tevreden over Ziggo
Consumenten zijn het meest te spreken over de Betrouwbaarheid bij Ziggo
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy