Start met beoordelen


Andrea
26 dagen geledenEr is altijd wat bij ziggo en dan bel je ze helpen ze je pas over een week zit je een week zonder internet en tv fijn als je online les moet volgen ?
Rapporteren


Ana Jakimovska
5 maanden geledenYesterday I have received a letter from you that says I have a debt of 184 euros towards the provider ZIggo. I have never signed a contract with Ziggo for their services. I have never received invoices for the months that they are stating that I was using their services. This morning I contacted them, to find out what is going on. They were sooooo rude, asking me my personal info (name, address) and some ''customer ziggo number'' - which I don't have because I've never been a customer to them. And I told them how can you ask me something that I don't have because it never happened? And he hangs up on me!
For the three years that I am living in the NL, I was always renting private rooms and all those services and utilities were done by the landlords. Basically, I have never had to deal with it. They literally stole and took advantage of my personal info from the official kvk website, because I exist there as a business. But I am not a business, I am just a freelancer. And so many times I was literally abused by phone from Ziggo employees trying to sell me their service, and I was always telling them ''NO THANK YOU'', but the landlord is the one who is choosing the provider, not me''.
They literally set me up for some business account services! They never had my approval, I don't have anything with them. Never signed anything with them!
I'm curious what kind of proof did they give to LAVG in order for them to send me this letter?
For the three years that I am living in the NL, I was always renting private rooms and all those services and utilities were done by the landlords. Basically, I have never had to deal with it. They literally stole and took advantage of my personal info from the official kvk website, because I exist there as a business. But I am not a business, I am just a freelancer. And so many times I was literally abused by phone from Ziggo employees trying to sell me their service, and I was always telling them ''NO THANK YOU'', but the landlord is the one who is choosing the provider, not me''.
They literally set me up for some business account services! They never had my approval, I don't have anything with them. Never signed anything with them!
I'm curious what kind of proof did they give to LAVG in order for them to send me this letter?
Rapporteren


Roman Daniljan
8 maanden geledenAllemaal ziggo boycotten!
Veel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.
Veel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.
Rapporteren


Roman Daniljan
8 maanden geledenVeel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.
Rapporteren


Wouter
8 maanden geledenWat een ontzettend fijn medewerker. Gebeld omdat ik zag dat Ziggo een aanbieding had. Binnen een paar minuten was alles geregeld en kon ik gebruik maken van de nieuwe actie
Rapporteren


Gerrit Jan
1 jaren geledenMijn ervaring is je betaalt focking veel maar is super slecht alweer storing
Rapporteren


Tako Hillmann
1 jaren geledenWaardeloze Service van Ziggo.
Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.
Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.
Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."
Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel ? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ
Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is ? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel ? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur !!!!!!
Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.
Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt
Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed
Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.
Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.
Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."
Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel ? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ
Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is ? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel ? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur !!!!!!
Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.
Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt
Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed
Rapporteren


Astrid Verhagen
2 jaren geledenVeel reclame en ook nog een prijsverhoging. Hoe durven ze. Ziggo probeert de indruk te wekken dat ze een A merk zijn maar ze komen niet eens in de buurt. Ik heb verschillende aanbieders gehad en nog nooit zo slecht als Ziggo. De mensen van de klantenservice doen echt wel hun best om te helpen maar zij kunnen ook niets veranderen aan de slechte verbinding. Soms valt deze zo'n 40 keer per uur weg en dat hele dagen lang. Voor mij geen prijsverhoging voor zo'n slecht produc DAAAAAG ZIGGO.
Rapporteren


Gast
2 jaren geledenAlleen maar gedoe met dit kit bedrijf. Constant storingen en dan niet voor een maar minuten maar hele middagen. Ik raad dit bedrijf niemand aan want niks is er goed aan. De klantenservice is zo slecht want je kan niemand aan de lijn krijgen en het kost ook nog eens veel geld.
Rapporteren


Nikki
2 jaren geledenMonteur maakt er een zooitje van en internet doet het helemaal niet meer. Omdat ik particuliere klant ben geen spoedmonteur, dag wachten. Volgende dag nooit een monteur gezien, maar die beweert te hebben opgebeld en te hebben aangebeld. Dat kan Ziggo alleen niet bewijzen. Ik kan wel bewijzen dat ik thuis was en dat ik niet opgebeld ben. Of ik even voorrijkosten wil betalen. En het Internet doet het nog niet! Ze gaan altijd achter hun monteur staan, niet achter hun klant, ook niet als ze zelf de problemen hebben veroorzaakt. Wat een zooitje en wat een vreselijke mentaliteit.
Rapporteren