Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Ziggo ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Ziggo
3.84 / 0 10
Er zijn 38 ervaringen toegevoegd
Ziggo ervaring toevoegen Lees alle Ziggo ervaringen

38 Ziggo ervaringen

Start aan je beoordeling van Ziggo
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 12-06-2018 door
Eind november 2017 ben ik overgestapt met de KPN overstapservice. Begin december 2017 heb ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen dat mijn diensten per 4 januari 2018 worden beëindigd en dat ze de opzegging van het contract hebben ontvangen. Van KPN heb ik een mail gekregen, zodra de KPN diensten actief zijn, de diensten bij Ziggo, na 24 uur activatie KPN, automatisch worden beëindigd. KPN heeft 11 januari 2018 mijn diensten aangesloten. Noch op 4 januari 2018 noch op 12 januari 2018 heeft Ziggo de diensten beëindigd. Ziggo heeft dit pas op 24 januari 2018 gedaan en sturen mij een factuur van 1 t/m 24 januari 2018 waar ik het niet mee eens ben. Zowel Ziggo als het incassobureau zijn niet voor rede vatbaar en dreigen alleen maar met een dagvaarding. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 12-06-2018 door
Super tevreden

Zeker de telefonische support is erg ggoe
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 01-06-2018 door
Altijd vriendelijke mensen als ik ze nodig heb. Het enigste is dat mijn eerste mediabox (?) kapot was en ik daardoor geen goed internet had. Moest hier 2 dagen op wachten, maar alles werkt nu weer en is netjes uitgelegd door de dame aan de telefoon ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-04-2018 door
Waardeloze klantenservice.
Blijf weg bij ZIGGO!
ZIGGO levert defect materiaal.
ZIGGO medewerkers hebben geen enkele kennis van zaken.
ZIGGO heeft te vaak storing
ZIGGO is veel te duur voor de kwaliteit en nazorg die het levert.

ZIGGO is ROTZOOI.

Beter een provider die jou waardeert als klant!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 03-02-2018 door
Sinds 6 maanden ervaar ik problemen met ontvangst van alle TV programma's. Op dit moment ruim 20-30 storingen en korte onderbrekingen per uur ! Fout melding E37-32.Erg,erg vervellend en de slecht geschoolde klantenservice is altijd van mening dat een fout bij de klant zit. Bekabeling is mij een paar keer gezegd en als de monteur komt moet je zelf voor de kabels en de voorrijkosten betalen. Mooi niet. Ik heb al 4 keer de kabels gecontroleerd o.a. d.m.v mijn kabels bij mijn vriend aan te sluiten en de kabels werken 100% goed bij hem. Dus of Humax box met software van augustus 2016 of het modem werkt naar mijn mening niet goed of zijn de kabels buiten mijn huis (ziggo kast buiten) geoxideerd. Meerdere malen om hulp gevraagd maar ze willen niet helpen. De abonnement kosten zijn verhoogd en de diensten slechter geworden. Zakkenvullers,zeg.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-12-2017 door
Eind dec gaan we verhuizen en ziggo heeft ons per ongeluk nu al afgesloten, maar het lukt ze niet ons weer aan te sluiten ondanks herhaalde beloften. We zijn nu een week verder. Er wordt een vergoeding beloofd, maar dit blijkt abonnementsgeld te zijn dat we terug krijgen voor elke dag dat we geen internet, tv en bellen hebben.... ofwel een sigaar uit eigen doos.
We hebben er nog weinig vertrouwen in dat het goed komt en dat we weer gewoon tv kunnen kijken en internet hebben. Ze bellen me morgen terug, ik ben benieuwd of dit nu wel echt gaat gebeuren en ze me eindelijk goed nieuws kunnen geven.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-11-2017 door
Sorry dat ik zo begin maar ik heb er geen andere meer woorden voor.
De 17e heb ik een monteur laten komen omdat de extra tv-box niet aan te sluiten was. Volgens de gebruiksaanwijzing van ziggo kon dat via wifi, DAT KAN HELEMAAL NIET, mits het apparaat in het zelfde vertrek staat. Dus de hele boel ontregeld, xl box naar z'n moer.
Gaat die monteur die box "swappen" is er een storing bij ziggo waardoor de installatie niet kan worden afgemaakt, AFGEMAAKT? hij was er nog niet eens mee begonnen. Maar het zou een makkie zijn om het zelf te voltooien, nou niet dus dat ding geeft allerlei faoutcodes waar ik geen moer mee kan.
Als het allemaal zo makkelijk was had ik het allemaal wel zelf gedaan en ga ik niet 4 dagen op een monteur wachten.
Kortom ik ben nu nog verder heen dan dat ik al was. Godverdommese kutzooi bij die ziggo.
Nu kan ik alleen accepteren dat er pas over WEER 2 dagen een monteur komt om het probleem op te lossen. Ik garandeer je dat die echt NIET weggaat voordat alles werkt, al gaat het een hele dag duren, dat kan me nu geen moer meer verrotten.
Ik ben nooit zo als nu, maar ze hebben me nu waar ze me niet graag zien, en alle vriendelijkheid is bij mij over boord.
Dan heb ik zo'n achterlijk wicht uit Limburg aan de telefoon die mij zou doorverbinden met de klachten afdeling, nee wat doet die kut, die gaat zelf met de klachten afdeling bellen i.p.v. mij door te verbinden en dan tegen mij zeggen dat ze niets kunnen doen, maar mijn klacht aannemen gaan ze, dat kan ik je wel vertellen. M'n klote dat ze iets gaan doen, en dit gaat heel dik, vet gecompenseerd worden, want dit accepteer ik absoluut niet. We hebben net met Gideon gebeld (waarvan dat wicht mij probeerde wijs te maken dat zij niet direct met Gideon kunnen bellen), die vinden het belachelijk dat een wereldbedrijf als ziggo (met zo'n 300.000.000 klanten wereldwijd) zo met hun klanten omgaat, maar helaas was de ingeplande afspraak door ziggo gedaan dus bij Gideon konden ze niets hier over terug vinden, anders hadden zij het zelf nu zelf opgelost, want ook deze man zei, zo ga je niet met klanten om, Jezus wat een ongelooflijk kut bedrijf met een service van lik me hol.
Nu weet ik van deze monteur dat ziggo ±500 monteurs heeft rijden, maar niet allemaal tegelijk, dus ze kunnen makkelijk, door hun fout en niet de mijne, een andere monteur sturen.
Ik ga mijn beklag ook doen bij de consumentenbond, ziggo zal hier niet wakker van liggen, maar mogelijk wel als dit door hun toedoen klanten gaat kosten.
Hier is het laatste woord nog niet over uitgesproken.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 10-11-2017 door
Wij hebben al een half jaar met behoorlijke regelmaat problemen met de tv dienst van de Ziggo. Het begon allemaal met de Horizonbox Extra, deze zou met Wi-Fi makkelijk een afstand van 6m en 2 tussenmuren op de begane grond moeten werken...dus niet! Elke keer viel het kastje uit als wij iets zaten te kijken, steeds raakte hij signaal kwijt. Toen hebben wij de Ziggo klantenservice gebeld, er zou een monteur naar gaan kijken. De 1e monteur keek alles na en zei dat er een kabel getrokken moest worden, verder kon hij niets doen en hij ging er weer vandoor. Ik vond dat hij het gewoon moest doen met het Wi-Fi signaal, het zit er tenslotte niet voor niks op. Op mijn mobiel had ik mijn internetsnelheid getest in de slaapkamer met het Wi-Fi signaal...ik kwam uit op 183 Mb. Dit is behoorlijk ruim en het kastje zou dat ook moeten kunnen halen, zeker omdat deze werkt om het 5Ghz signaal. In totaal hebben wij 5 monteurs aan huis gehad voor onze problemen. Alle 5 maakte ons bekend dat het Wi-Fi signaal van de Horizonbox Extra ronduit slecht is en praktisch onbruikbaar. Wij hebben toen een internetkabel aangevraagd bij de Ziggo omdat wij deze dan wilde gebruiken. Toen kregen wij zo'n kabel met stekkertjes die niet door de boorgaten heen kunnen. Toen hebben wij gebeld en er zou een monteur komen hiervoor. Deze 2e monteur heeft alles netjes aangesloten en het kastje werkte beter als voorheen. Nog steeds valt het kastje regelmatig uit terwijl wij iets zitten te kijken maar het bericht dat ie geen signaal heeft krijgen wij niet meer.
Met de Horizon mediabox hebben wij nog de meeste problemen.
De afstandsbediening werkt belabberd, je moet echt goed richten anders reageert hij niet. Volgens de monteur is het één van de betere afstandsbedieningen omdat het via een radiografisch signaal gaat. Je zou volgens hem vanaf de keuken de tv kunnen bedienen. Echt niet dus, wij hebben al moeite vanaf de bank.
De tv gids is traag en klopt soms niet in de programmering.
Geplande opnames worden zonder reden geannuleerd.
Bij vooruit en achteruit spoelen gaat hij altijd verder dan het punt waar je hem op play wilt zetten.
Vaak gebeurt het dat wij een programma terug willen kijken en tijdens het programma willen wij hem terug spoelen, dan gooit de Horizonbox ons geregeld terug naar het huidige programma (wat op dat moment op tv is). Dan moet je dus weer helemaal opnieuw beginnen, en terug naar het programma wat je terug wilt zien en dan doorspoelen waar je was gebleven, zeer irritant.
Het gebeurt ook wel eens dat wij een programma terug willen kijken en zoeken die dan op via de tv-gids en dat ie dan vast loopt. Je kunt dan ook niks meer doen, ook niet terug schakelen naar de tv. Wij moeten hem dan helemaal uit doen.
Wat ook vaak gebeurt is dat wij helemaal niks terug kunnen kijken. De tv-gids laat dan alleen het huidige programma zien en alles van daarvoor niet, Je kunt dus niks terug kijken. Hij moet dan volgens de klantenservice ge-update worden. Daar moet je het kastje dan een paar keer per maand mee helpen door het kastje even uit en dan weer aan te zetten. Hij zou het automatisch moeten doen maar wij hebben al 2 Horizon kastjes gehad die het niet doen, toeval of niet?!
De 3e monteur kwam langs voor onze problemen en heeft toen alle kabels en het kastje vervangen en alles opnieuw aangesloten. Bij Signaal Sterke stonden wij in GOED voor 90% en in Signaal Kwaliteit stonden wij in UITMUNTEND voor 100%. De signalen zijn dus perfect (bij signaal sterkte mag u niet in het vakje UITMUNTEND komen anders ontvangt je teveel signaal en krijg je storingen...volgens de monteur). Hierna bleven de problemen voortduren en hebben wij weer gebeld met de Ziggo klantenservice. Toen werd ons voorgesteld om nog eens een monteur langs te laten sturen. De 4e monteur heeft alle aansluitingen, signaal sterke en kwaliteit gecheckt en weer was alles goed. De monteur wist er geen raad mee. Wij stonden ook hopeloos, wij betaalde voor iets was niet functioneerde en het moest gewoon goed werken. De problemen bleven gewoon bestaan toen hebben wij weer gebeld met een klacht over de Horizonbox Extra, soms schakelde hij zichzelf uit. Hierop stelde ik voor om een nieuw kastje op te sturen. Dat kon niet zomaar opgestuurd worden, eerst moest er een monteur naar kijken en deze zou dan het kastje omruilen. De 5e monteur kwam langs en ik heb aan de deur het extra kastje omgeruild...lekker handig Ziggo. De problemen waren nog niet opgelost en die duren nog altijd voort. Wij hebben weer gebeld met de genoemde klachten, de telefoniste bood aan om de hoofdbox om te ruilen. Hier gingen wij mee akkoord. Deze kwam netjes binnen 2 werkdagen aan maar de Horizonbox was kapot, de ventilator bromde en maakte veel geluid. Na hem nog een keer aan en uit gezet te hebben maakte hij deze geluiden nog steeds. In overleg met Ziggo heb ik deze weer terug gestuurd en de oude weer terug gezet, er zou een andere Horizonbox naar mij toekomen. Deze kwam na 5 dagen nog niet aan en wij hadden weer problemen met de Extra Horizonbox, dus ik weer bellen. De aanvraag was nog niet doorgevoerd en dat zou nu wel gebeuren, volgens de klantenservice. Een paar dagen later ontvingen wij alleen NED 1, 2, 3 en de regionale zenders. Wij weer bellen, de telefoniste zou opnieuw een signaal sturen met alle informatie naar de Horizon mediabox...binnen 5min tot 4 uur zouden wij weer tv hebben. Dit was natuurlijk niet het geval. De dag erna hebben wij weer gebeld, toen bleek het dat de kanalen op het oude kastje waren afgemeld omdat Ziggo dacht dat wij het nieuwe kastje in gebruik hadden. Terwijl wij die terug hadden gestuurd i.v.m. een mankement. Het kastje hadden wij nog niet binnen en hier hebben wij ook weer om gevraagd. De aanvraag voor het nieuwe kastje was niet aangemaakt, erg vreemd! Deze meneer van de Ziggo zou het nu OPNIEUW aanvragen. Het enigste dat wij konden als wij alle kanalen wilde kijken was analoog kijken.
Een aantal dagen later hadden wij nog steeds geen Horizonbox en toen hebben wij besloten ons abonnement op te zeggen en dus over te stappen. Omdat Ziggo een monopoly positie heeft op kabel en dus snel internet, hebben wij hier zo lang mee gewacht. Wij gaan namelijk van 203 Mb met de kabel naar 44 Mb omdat wij geen glasvezel hebben. Wij moeten dus echt inleveren en dat nemen wij nu voor lief. Het enigste wat wij willen is dat het werkt zonder problemen.
Het kastje was nog niet binnen en die wilde wij wel hebben voor de laatste maand, dus wij WEER bellen. Toen werden wij doorverbonden met de afdeling Opzeggingen. (Deze mensen zitten er alleen om de klanten te behouden en niet om te helpen). De meneer was in het begin erg vriendelijk en begripvol, hij beaamde dat dit erg amateuristisch was van de Ziggo en dat de klantenservice niet erg snugger is. Hij zou de Horizonbox met spoed naar ons sturen en nadat wij bekend maakte dat wij weg wilde bij de Ziggo kregen wij een goed aanbod als wij zouden blijven en wij zouden vanaf dan alleen met deze meneer in contact staan. Hier zijn wij niet op ingegaan, wij hebben geen vertrouwen meer in de Ziggo en zijn alleen maar boos op het bedrijf. Er zijn genoeg kansen geweest en wij zijn zeer geduldig geweest maar Ziggo heeft nooit zijn verantwoordelijkheid gepakt. Ik vertelde dat het aanbod te laat kwam, de meneer was hier niet bepaald blij mee en werd kortaf. Wij wilde een compensatie voor alle schade en diensten die wij niet kregen maar wel voor betaalde. Hij stuurde ons direct door naar zijn collega's want hij kon dat niet doen. Flauwekul, want wij hadden al eerder een compensatie gehad, iedereen kan dat doen bij de klantenservice van Ziggo. Ineens konden wij het niet meer oplossen met deze meneer, terwijl hij dat wel voorstelde. Van deze collega kregen wij een korting op de kosten en Film 1 voor de resterende tijd. Een kleine tegemoetkoming voor ons, de schade is niet meer te herstellen voor ons. Bij elk telefoongesprek zit je gewoon minimaal een 0,5 uur aan de lijn.
Een paar dagen later kregen wij de Horizon mediabox binnen, wij hebben zelfs na dit alles overwogen om te blijven als alles functioneert zonder problemen...als het daadwerkelijk aan de hoofdbox ligt. Wij hebben alles uitgepakt en aangesloten, de extra mediabox weer gekoppeld en toen kreeg ik de boodschap dat wij hier een abonnement voor moesten afsluiten, wij hadden dat extra kastje al bijna 1 jaar! Toen heb ik in het menu gekeken van de Horizonbox en daar stond onder het kopje Extra Mediaboxen-toegestane extra mediaboxen: 0. De Ziggo heeft dus het Extra kastje eraf gehaald, geen idee hoe dit kan want ik betaal hier wel voor. Dus wij weer bellen, toen kregen wij een telefoniste aan de lijn die er niks van begreep. Zij heeft een halfuur nagedacht en alleen verteld dat wij: Alles even uit en aan moesten zetten en het opnieuw moesten koppelen. Dit werkte niet en zij wist het opeens niet meer. Toen stelde zij voor om een monteur langs te laten komen, hier gingen wij niet mee akkoord. Al 5x eerder heb ik vrij moeten vragen van mijn werk of moest ik op mijn vrije dag de hele middag thuis zitten wachten. NEE dat doen wij niet meer. Toen heb ik om een compensatie gevraagd, dat kon eerst niet want hij werd geblokkeerd? Na een paar keer proberen lukte het wel, wij hoeven dat extra kastje niet meer. In totaal hebben wij wel 50x gebeld in een halfjaar tijd en elke keer weer kregen wij te horen dat wij het kastje uit en aan moesten zetten en elke keer weer kregen wij iemand aan de lijn die niet wist wat ie moest doen. Nu de laatste paar dagen hebben wij in eens soms geen internet, dan moet ik de modem opnieuw aan en uit zetten en dan doet hij het weer, wij zijn er klaar mee! Na 1 maand zijn wij toch weg bij de Ziggo! Nu moet nog blijken of dit goed word afgehandeld!
Ziggo heeft zeker veel moeite gedaan alleen er is nooit wat opgelost. Mijn mening of conclusie is dat het gewoon aan de firmware ligt van de Horizon Mediabox. Hiervoor had ik een harddisk recorder en smartcard van de Ziggo, ik was hier erg tevreden mee en rade Ziggo aan bij vrienden en kennissen. Er zijn heel veel mensen die problemen hebben met de Horizonbox (kijk maar op de klachtensite's en forums), maar van Ziggo heb ik hier nooit iets over gehoord. Mijn internet is uitstekend bij de Ziggo, 203 Mb en de Signaal Sterkte en Kwaliteit zijn perfect, alle kabels zijn nieuw en 2x vervangen...waar kan het dan nog aan liggen??
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-09-2017 door
Omdat ik financieel tegenslag te verwerken kreeg was ik genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen. Nadat ik met een zekere Michael gesproken had heeft hij mij een voorstel gedaan. Dit voorstel heb ik geaccepteerd en ben er heel blij mee. vindt Ziggo in dit geval een meelevende klantenservice hebben met een sociale inslag ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-07-2017 door
Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.

Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.

Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.

Zodra het kan ben ik weg.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-02-2017 door
Heb ongeveer 1 maand geleden Ziggo besteld. Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb nog steeds geen internet, geen tv, geen telefoon. Helemaal niets. Eerst raakt je online bestelling kwijt, terwijl deze wel per email was bevestigd. Vervolgens alles telefonisch geregeld. Maar ondanks verschillende toezeggingen is Ziggo niet in staat het modem en andere toebehoren te verzenden. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt dan lijkt men welwillend. Maar alle toezeggingen worden uiteindelijk toch niet nagekomen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 02-01-2017 door
Zeer teleurgesteld!!! 1. Eerst een telefonische aanvraag gedaan voor internet pakket + tv. Zou een bevestiging volgen na 72 uur per e-mail of telefoon. Na 1 week niets gehoord, dan toch maar eens even die kant op bellen, krijg je de melding "sorry de wachttijd is langer dan 15 minuten we verzoeken je een andere keer terug te bellen" erg handig nadat je al 8 keuzes hebt moeten maken en al 4 minuten aan de lijn hangt. Dan de volgende dag nog maar eens bellen, weer dezelfde melding!! Na 5 pogingen het maar op gegeven en gebruik gemaakt van het contactformulier in de hoop dat dat sneller gaat. ongeveer 6 dagen later een reactie "we hebben je gebeld maar er nam niemand op, we hebben geen bestelling in ons systeem. zou je contact met ons op kunnen nemen? " GELIJK gebeld, en ja hoor weer een wachttijd langer dan 10 minuten met het advies later weer te bellen. Daarna nog een poging gedaan per telefoon contact op te nemen en wederom de melding van 10 minuten, nu dacht ik van het zal wel moeten. Dus gewacht en ja hoor na zo'n 16 minuten een vriendelijke dame aan de lijn. Al snel was ze erachter dat ze mij niet kon helpen en dus werd ik doorverbonden naar de 'technische dienst' tussen het doorverbinden zat ook nog even 8 minuten wachttijd!! Toen een heer aan de lijn gehad die al snel kon melden dat er op mijn adres geen ziggo kabel ligt en het dus ook niet mogelijk is om op korte termijn er een internet aansluiting te hebben. Nou lekker dan! Allemaal prima, maar had dit dan gelijk aangegeven! Resumerend: Postcode check klopt niet, bestelling komt niet aan. Wachttijden voor telefonische klantenservice belachelijk lang. Reactie op contactformulier ook niet binnen te verwachten termijn en als laatste klopt het niet dat ze terug gebeld hadden want ik had geen gemiste oproep en bij geen bereik komt de voicemail er voor en ook daar niets van Ziggo terug te vinden. Ik ga gelijk naar een andere provider. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-11-2016 door
zit nu een week zonder internet,telefoon,televisie .
het probleem ligt bij ziggo volgens hun zelf en toch wordt er niets aan gedaan.
ziggo is gewoon een slecht bedrijf met weinig tot geen service omdat het personeel de hele dag bezig is met zieltjes winnen,als je een contract hebt dan kun je voor de rest gewoon dood omvallen.
wel iedere maand je abbo geld van je rekening af.
mensen trap er niet in als zo n ziggosukkel contact met je opneemt.
bespaar jezelf een hele hoop ellende en blijf ver weg van alles dat met ziggo te maken heeft(heb nu al medelijden met de vodafonemensen straks).
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-11-2016 door
John
Zeer slechte service
Ik zit hier al vanaf 29/10 zonder tv,internet,telefoon,ed. ik heb helemaal niets meer. ziggo stuurt pas op 7/11 een monteur waardoor ik dus gewoon 10 dagen lang verstoken ben van alles. ze zeggen zelf dat het probleem bij hun in een eindversterker zit. zo ga je toch niet met je klanten om. beste mensen maak dat je weg komt bij ziggo want de service is een doffe ellende,arrogante mensen aan de telefoon,ellenlange wachttijden en als je dan eens gebeld wordt dan krijg je iemand te spreken die niets anders zegt dan dat ze niets voor je kan doen. nogmaals overal is wel eens wat maar zo erg als bij ziggo kan het nergens worden. wat een trieste bende.

Zojuist voor de tweede keer door een ziggosukkel gebeld om te zeggen dat hij niets voor mij kan doen en dat ik maar 10 dagen zonder internet,televisie en telefoon moet doen om dat ze niet in staat zijn om hun eigen netwerk werkend te houden.
Mensen blijf met je handen van ziggo af want het is een ballenfirma zonder fatsoen,vol met onkundige mensen en totaal geen service, wil je jezelf een hoop ellende besparen blijf dan ver weg van alles dat met ziggo te maken heeft.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-11-2016 door

John
Zeer slechte service
Ik zit hier al vanaf 29/7 zonder tv,internet,telefoon,ed. ik heb helemaal niets meer. ziggo stuurt pas op 7/11 een monteur waardoor ik dus gewoon 10 dagen lang verstoken ben van alles. ze zeggen zelf dat het probleem bij hun in een eindversterker zit. zo ga je toch niet met je klanten om. beste mensen maak dat je weg komt bij ziggo want de service is een doffe ellende,arrogante mensen aan de telefoon,ellenlange wachttijden en als je dan eens gebeld wordt dan krijg je iemand te spreken die niets anders zegt dan dat ze niets voor je kan doen. nogmaals overal is wel eens wat maar zo erg als bij ziggo kan het nergens worden. wat een trieste bende.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 27-10-2016 door
hoi met Ruud ik lees net wat over ziggo maar ik ben van meninging dat ziggo een goede provider is ondanks dat er soms veel soringen zijn ben ik allijd goed geholpen bij de klanten service als ik als moet lezen dat wordt er niet blij van maar dan vraag ik u welke provider heeft ge storingen wie die vraag beantwoord dat weet ik is niet goed wijs elke provider heeft storingen daus geniet er van als het goed werkt doe ik ook groetjes Ruud . ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-06-2016 door
Ik heb sinds kort op aanbeveling van ziggo de Horizon box.
Deze gecombineerd met mijn Nieuwe benodigde router zou alle problemen verhelpen binnen ons huis.

Het probleem?

2 Jaar geleden is er een update door ziggo uitgevoerd op hun toenmalige Ubee/Cisco Modems die hier dwars doorheen is gegaan. Mijn Sitecom router die jaren perfect dienst heeft gedaan (Geen enkele uitval van internet of wifi (Snelheid van de wifi was hier net zo snel als bedraad! hier kan ziggo nog wat van leren.)Stopte met werken en laat me niet meer inloggen om het probleem te verhelpen.

Na een telefoontje naar ziggo hebben ze mij in dit geval geholpen door een nieuwe wifi modem/router toe te sturen en dit was een oplossing.
Snelheid heb ik in moeten leveren met de wifi; maar ach ik was al blij dat ik weer onbedraad mijn laptop enz. kon gebruiken.(Let op!: Dit kon in het geval van uitval/fouten in de wifi ziggo van hun kant af repareren..NOT!)

Wederom een aantal updates uitgevoerd wifi is er nooit beter op geworden, Alleen maar achteruit gegaan.

Dit konden ze niet oplossen en hiervoor zou een monteur langs moeten komen om alles door te meten en te bekijken.
Het heeft altijd super gewerkt en een router van 12jaar+ nog uit de tijd van @Home (Die overigens hetzelfde probleem heeft gehad als mijn sitecom) Deed het weer na zolang in de kast te liggen met een redelijke snelheid(54mbit) Door de betonnen vloer met ijzer en andere blokkers.

Nu de nieuwste type modem geïnstalleerd door de monteur van ziggo (Hij heeft alles gedaan en is totaal 3 uur bezig geweest inclusief storingen zoeken (niks gevonden)) Horizon box kwam de dag na de monteur en deze is mij 100% uitgelegd en instructies gegeven.
Tv doet het weer redelijk. bijna 95%! geluid valt soms weg moet je weer zappen +1 -1 en dan doet deze het weer.
Internet bedraad is redelijk in orde... 90mbit van de 120/150 die gehaald moet worden.. echter wordt dit door ziggo aan de kabel (Cat5-E(Shielded) ethernet 1,5jaar oud nooit van zijn plaats geweest) verweten en is het mijn probleem dit op te lossen.

Mijn Wifi is nu slechter dan ooit tevoren, met alle nieuwste technieken haalt het nog niet eens de helft als de oude sitecom van toen. Dit wijten ze weer aan stoorzenders en andere gebruikers/kranen/microgolven/oma die in de weg zit.

Slechte zaak van ziggo het is al mijn tweede modem (technicolor) en nog altijd traag.

Als je een spel met 25ms latency op oude materialen kan spelen (Laptop bij een vriend thuis op DSL verbinding waar de wifi-router(Netgear van 8jaar oud) bij de buurman ligt achter een brandvertragende muur) Moet je toch wel verwachten dat binnen je eigen huis met 1 Gipsmuurtje en de meterkastdeur ertussen 8m van de modem af onder de 40ms latency moet kunnen krijgen? (58-290 latency en 40ms Jitter)
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-05-2016 door
sinds ik van upc naar ziggo ben gegaan doet het internet de helft van de tijd het niet en heb hier echt last van en de klantenservice blijft maar zeggen dat het aan de kabels ligt terwijl het gewoon onzin is want bij upc deed het internet wel gewoon goed met dezelfde kabels vieze leugenaars bij ziggo ik zou er niet aan beginnen !! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-05-2016 door
Ik zit nu 2 maanden bij Ziggo. Heb jaren bij KPN gezeten en merk echt geen verschil qua kwaliteit. Ziggo is echt een prima bedrijf en helpt mij gewoon wanneer ik het nodig heb. Kan mij dan ook echt niet in al die slechte cijfers vinden! KPN kan niet wat leren van de prijzen van Ziggo ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-03-2016 door
als het aan zich ligt kan ik bijna nooit mijn werk doen. ik heb zich opgezegd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-12-2015 door
Jaren lang UPC gehad zonder problemen. Sinds de overname door Ziggo wordt mijn internetervaring constant verstoord door een instabiele internet verbinding. Ziggo? nee dank u. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-11-2015 door
Hallo allemaal,
Ik wil even mijn ongenoegen uiten over de slechte communicatie die Ziggo erop na houd met haar vaste/nieuwe klanten.
Heb op 31-10-2015 mijn abonnement, bij Ziggo, omgezet naar Connect & Play Complete. Hierdoor zou ik een nieuwe modem en een Interactieve Horizon Mediabox krijgen. Heb hiervoor per email, op 31-10-2015, de bevestiging gekregen. In deze mail stond de startdatum van mijn nieuwe pakket op 14-11-2015. Want op die datum zou het pakket bij ons arriveren. Helaas was dat dus niet zo en heb ik meteen met Ziggo gebeld. Door vertraging (was dus al bekend bij Ziggo) werd de leverdatum 1 tot 7 werkdagen later, voordat het pakket bezorgd zou worden. Had fijn geweest als Ziggo dit per email aan haar klanten had vermeld, want nu moest ik zelf weer bellen. Heb toen een nieuwe afspraak gemaakt met een Ziggo-medewerker om alvast de monteur op 27-11-2015 te laten komen, want deze medewerker wist absoluut zeker dat mijn pakket er voor 25-11-2015 zou zijn (kreeg deze afspraak via de mail met excuses). Maar helaas weer geen nieuw pakket!!! Heb toen later, op het eind van de dag 24-11-2015, weer gebeld omdat je 2 dagen van te voren de monteur moet afbellen anders kost het je € 35 (voorrijkosten en arbeidsloon). Was wel fijn geweest als Ziggo dit per email had verteld, want nu moest ik zelf WEER actie ondernemen. Ook kreeg ik van Ziggo op 11-11-2015 een brief en een doos om de oude Modem op te sturen binnen 3 weken??? Dit kon ik dus niet doen
aangezien ik het nieuwe pakket nog niet had. Dit kost je dus 60 euro als je dit binnen 3 weken na aanvangsdatum 11-11-2015 niet doe!
Weer bellen met Ziggo en gelukkig werd mij verteld dat ik me niet aan deze afspraak hoefde te houden, aangezien ik ook nog geen nieuw pakket had. Ze wisten dus dat de leverdatum later zou zijn, maar je krijgt toch dan een brief om de oude modem op te sturen. Deze brief
had Ziggo dus beter niet kunnen versturen want het gaf weer onduidelijkheid bij mij. Er is in ons gesprek ook een nieuwe datum afgesproken voor de monteur nl. op 4-12-2015. Het nieuwe pakket zou er, voor die tijd, dan zeker zijn. (waar heb ik dat eerder gehoord???).
Hiervan zou ik dus een email krijgen, van deze medewerker, waarin dit bevestigd zou worden. Hij zou hem naar mijn eigen mail-adres versturen. (dus niet naar Ziggo email box). Vandaag op 25-11-2015 weer met Ziggo gebeld, want deze mail bleek dus toch in mijn Ziggo
email box te staan, maar ik had gisteren duidelijk aangegeven dat de email naar mijn eigen email-adres gestuurd zou worden. (communicatie?). Dus vandaag weer een derde medewerker van Ziggo gesproken en mijn ongenoegen geuit hoe het tot nu gegaan was!!!
Hij kon mij trouwens ook niet vertellen wanneer het nieuwe pakket zou arriveren en dat misschien de afspraak met hun monteur ook op
4-12-2015 niet door zou gaan. Dus al met al heb ik dus 2 dagen voor niks thuisgezeten om op het pakket te wachten en vele telefoontjes
moeten plegen, aangezien er vanuit Ziggo een erge slechte communicatie was en is!!!!! Dus nu moet ik maar afwachten of ik ruim een maand later van mijn nieuwe pakket kan genieten of dat ik weer aan de bel moet trekken om de afspraak met hun monteur te verzetten
als het nieuwe pakket niet voor 4-12-2015 geleverd is. Misschien moet je eerst Kassa of Radar inschakelen, want dan kan het meestal wel goed geregeld worden, met dan nogmaals hun welgemeende excuses achteraf………….Hou U op de hoogte hoe dit afloopt!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-10-2015 door
1. Ze hebben hun modem problemen na jaren no niet opgelost
2. De handleiding die je krijgt hoort bij een ander apparaat
3. Na het kopen van ziggo internet doet je tv het niet meer
4. Ze wisten al je gegevens je moet alles weer opnieuw gaan invoeren en dan gaat het ook nog eens 100 keer fout

Dus ziggo is ziek crack
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-10-2015 door
Service is waardeloos. Kwaliteit is nog Kut met een dikke hoofdletter! Vandaar dat het natuurlijk een van de betaalbare providers is. 3x waardeloos. Overstappen als je kan. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Sinds de overname had ik echt klote ontvangst. Strepen en blokken op me scherm en stilstaande beelden. Toen ik belde stuurde Ziggo meteen een monteur welke de problemen oplosde! Echt helemaa top! Nu doet alles het weer :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 12-05-2015 door
Ik kan wel blijven vloeken. Nooit heb ik echt problemen gehad met ziggo...tot we zonder iets te vragen een nieuw modem kregen(wat overigens ook echt wel nodig was, want we zaten nog met een oud cisco modem, met een aparte router voor WIFI) Heerlijk WIFI, zonder aparte router!!! Tja, helaas. Sinds we dat modem hadden was het fout. Geen, of bijna geen WIFI verbinding. Toen ook onze vaste telefoonlijn een half jaar later begon te haperen, kregen we vandaag dan eindelijk een monteur op de stoep. Een aardige vent, die alles voor me naliep en liet zien wat hij deed. Alles was goed, dus het modem was het probleem. Een nieuw modem was de oplossing. We kregen van hetzelfde merk een nieuwer type...met 5G, zodat de WIFI stabieler zou zijn. En dat was ook zo....tot een uur nadat de monteur de deur uit liep had ik uitstekend bereik. Daarna niks, noppes, 0!! Bellen met ziggo dus. Het ligt aan ons, kregen we te horen. We moeten of het modem midden in de huiskamer hangen(dacht ik niet!) of weer een aparte router aanschaffen(we hebben er nog een, maar ook dan geen WIFI) In de meterkast tegen het modem aan heb ik perfecte WIFI, maar vanaf een meter van het modem af heb ik nog maar 1 streepje. Met andere woorden, moet ik mijn modem op de salontafel zetten, daar mijn laptop bovenop en dan kan ik zonder snoertje op internet. Belachelijk!!!! Ze willen ons niet verder helpen en er komt ook geen monteur meer langs. TV en vaste telefonie zijn daarentegen weer uitstekend! Maar een service van lik me vestje en WIFI....ik geef het maar op!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-05-2015 door
na samengaan ziggo+upc viel regelmatig mijn beeld weg en gingen favorieten door elkaar. Na diverse malen bellen zou het aan de software liggen van mijn smansung-hd ontvanger. Binnen een maand zou nieuwe software komen. Na diverse malen bellen opeens bericht dat er geen nieuwe software komt en ik een Humax leenontvanger van hun moet huren voor €7,- extra per maand, waarbij ik het zelfde zenderpakket had.
Na installatie humax 9300C de volgende problemen: minder goed beeld, uitzending gemist werkt vaak niet, opnemen via mijn hd-recorder is niet meer mogelijk etc.
Ik kon wel de ontvanger terugsturen maar ik kon niet meer terug naar mijn oude , €7,- goedkopere abbonement.
Ziggo laat je /- €84,- per jaar extra betalen voor een ontvanger welke hun misschien €60,- inkoop kost. Op deze manier verdient ziggo ca €350,- extra in 5 jaar en blijven zij ook nog eigenaar van de ontvanger ... boeven
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-02-2015 door
Nadat wij al veel problemen met de decoders hadden ontvangen en de klantenservice en monteurs niet de juiste diagnose konden stellen, meerdere malen met verschillende problemen, hebben wij besloten om na de aangekondigde prijsverhoging, ons abonnement op te zeggen en een andere provider te kiezen.
In de brief staat expliciet dat je tot 1 maart kosteloos kan opzeggen. Er staat dus niet dat de opzegging op die datum ook moet ingaan. Omdat onze nieuwe provider pas per 11-3 kan leveren, hebben wij de opzegdatum op 12-3 gezet.
Vandaag een telefoontje van Ziggo dat ik of pas per eind december kan opzeggen of per 1 maart.
Dit betekend dus 11 dagen zonder tv/internet en telefoon! Belachelijk vindt ik, wat is het probleem als ik gewoon tot die datum betaal?

....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 05-02-2015 door
Slechte afhandeling opzegging abonnement. De klantenserviceafdeling heeft mijn telefonische opzegging in eerste instantie niet goed verwerkt (omgezet naar ander ziggo abonnemen i.p.v. opzegging). Ze waren niet tot aanpassing bereid. Kost me een maand extra abonnementskosten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 22-10-2014 door
Al stap je 100x over naar een andere aanbieder, ze hebben allemaal dezelfde beroerde service. Het enige waar je dan nog voor kan kiezen is het aanbod en prijs. Kies de aanbieder met het pakket wat je nodig hebt en kijk welke de beste prijs heeft. Voor mij is dat Ziggo omdat ze verreweg het ruimste aanbod hebben. En ja ook bij Ziggo de nodige issues gehad. Ach waar ook niet! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 11-10-2014 door
Als klant van een aanbieder als Ziggo heb je maar weinig te eisen. Als je nieuw bent willen ze je maar al te graag binnen hebben. Met goede woorden proberen ze je in te pakken en ze hebben geweldige deals...En dat klopt ook. Het aanbod is goed en zenderpakketten zijn interessant. Maar als je eenmaal klant bent dan kan je fluiten naar goede service. Het service team kan je maar moeilijk helpen en antwoorden hebben ze nergens op...Standaard hoor je: "ja daar kunnen we niets aan doen, zo is het nu eenmaal geregeld". Ach je hoort het bij alle aanbieders dus of je nu bij Ziggo zit of bij UPC of een ander, op service hoef je niet te rekenen. Toch krijgt Ziggo een voldoende want het aanbod, ontvangst en de prijs van de pakketten zijn goed. Maar daar blijft het ook bij. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-09-2014 door
Ik ben al jaren klant bij Ziggo.

Normaal komen de facturen binnen via de FINbox digitale acceptgiro.

Nu ben ik de laatste tijd zelden thuis door mijn scheiding.

En heb ik de laatste tijd geen digitale acceptgiro meer gekregen van Ziggo (kwam ik helaas te laat achter)



Vorige maand was ik weer eens thuis en zie ik 2 brieven van Ziggo op de mat liggen.

Een laatste herinnering en een waarschuwing voor tijdelijke afsluiting.



Ik klim dus meteen in de telefoon voor opheldering.

Blijkt dat ik 2 maanden achtertstand heb en met betaling van 130 euro kan ik de afsluiting voorkomen.



Ik vraag hoe het kan dat ik geen FINbox acceptgiro's van Ziggo meer krijg.

Antwoord is: geen idee, maar U moet zelf in de gaten houden of de betalingen op de juiste datum geschieden. (leuk antwoord, zeer klantvriendelijk)



Ok vraag ik waarom ik geen eerdere medlingen heb gehad, anders dan een laatste herinnering en een waarschuwing voor tijdelijke afsluiting.



Blijkt dat men mij dus al 2 herinneringen had gestuurd (welke ik nooit ontvangen heb).

Had ik deze gezien was er betaald en was er geen probleem geweest.



Ik vraag waarom ziggo geen mail verstuurd met een herinnering.

Antwoord: dit is te veel werk.

Ik vraag mij af waarom Ziggo een internet service provider en dus digitaal bedrijf geen mails verstuurd voor zoiets belangrijks.



Het zou voor sommige klanten gemakkelijker en zou die klanten veel kosten besparen. Maar goed dan krijgt Ziggo de boetes niet binnen.



Ik had geen zin in lange discussies en heb die 130 euro betaald.



Je zou denken dat het daarmee opgelost is. Niets is minder waar.

Gisteren zie ik een mail (JA nu wel) van Ziggo met een factuur over 20 euro ivm kosten voor tijdelijke afsluiting.



Ik dacht dat mij aan de telefoon was gezegd dat ik een tijdelijke afsluiting kon voorkomen door het snel betalen van de 130 euro.



Natuurlijk neem ik weer contact op met Ziggo hierover.

Antwoord: Afsluitkosten zijn wel degelijk terecht. Betaling is pas bij ons binnengekomen na afsluiting. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.



Tja, duidelijk verhaal.



Maar goed, Ziggo is voor mij geschiedenis. Ik heb alles opgezegd en voor mij nooit meer.



Deze praktijken kunnen niet de bedoeling zijn.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 08-04-2014 door
Ik wilde meer zenders dan de gebruikelijke standaard zenders. In vergelijking met andere tv aanbieders heeft Ziggo het beste aanbod en krijg je veel extra zenders voor een klein extra bedrag per maand.



Ik heb gekozen voor het TV Extra pakket en kan daarmee echt heel veel leuke zenders ontvangen. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.Voor 2 tientjes per maand heb je zoveel kijkplezier en kwaliteit is bijna allemaal HD dus ook nog eens scherp tv kijken.



....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 18-02-2014 door
Ben ongeveer 2 uur bezig geweest om de nieuwe modem van ziggo aan de praat te krijgen. Uiteindelijk de 80 blz dikke gebruiksaanwijzing gelezen wat geen enkele uitkomst bood. Uiteindelijk kon je gewoon op postcode een activatiecode aanvragen via je mobiele telefoon. Dit was trouwens niet terug te vinden in de gebruiksaanwijzing! Je kon dit dan wel vinden op de storingswebsite, wat trouwens erg gemakkelijk te bezoeken is via je laptop waar geen internet op zit. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Wij hebben Ziggo genomen met een mooie aanbieding en daar wou KPN echt niet in mee. Moet zeggen na jarenlang KPN bevalt Ziggo ons prima en kunnen wij niet zeggen dat we er spijt van hebben. Hopelijk blijft het zo ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-02-2014 door
Al jaren klant bij Ziggo, nooit problemen gehad. Soms wel eens storingen maar dat is misschien 1 keer per jaar. Aanbod is prima en ben ook intensief gebruiker van de app. Zo kan ik ook op mijn telefoon en tablet tv kijken.

On demand gebruik ik niet want dat is me te duur.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 06-02-2014 door
Wij hebben 3-1 mooi spul en doet wat het moet doen! Wij zijn dus dik tevreden :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 23-01-2014 door
Al jaren klant van Ziggo en ik kan echt alleen maar positief zijn. Uitstekende kwaliteit en een prima prijs. Sinds kort kijken we ook tv via de tablet en dit geheel zonder problemen. Ziggo Top! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
34% van de consumenten zijn tevreden over Ziggo
Lees alle reviews en bekijk Ziggo
Oke
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy