Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Ziggo ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.27
4.27 0 10
35 reviews
43% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-03-10 11:18:48
2 maanden geleden
1 10 0
Alleen maar gedoe met dit kit bedrijf. Constant storingen en dan niet voor een maar minuten maar hele middagen. Ik raad dit bedrijf niemand aan want niks is er goed aan. De klantenservice is zo slecht want je kan niemand aan de lijn krijgen en het kost ook nog eens veel geld.
Rapporteren
2018-12-19 15:30:08
5 maanden geleden
2 10 0
Monteur maakt er een zooitje van en internet doet het helemaal niet meer. Omdat ik particuliere klant ben geen spoedmonteur, dag wachten. Volgende dag nooit een monteur gezien, maar die beweert te hebben opgebeld en te hebben aangebeld. Dat kan Ziggo alleen niet bewijzen. Ik kan wel bewijzen dat ik thuis was en dat ik niet opgebeld ben. Of ik even voorrijkosten wil betalen. En het Internet doet het nog niet! Ze gaan altijd achter hun monteur staan, niet achter hun klant, ook niet als ze zelf de problemen hebben veroorzaakt. Wat een zooitje en wat een vreselijke mentaliteit.
Rapporteren
2018-06-12 13:24:15
11 maanden geleden
1 10 0
Eind november 2017 ben ik overgestapt met de KPN overstapservice. Begin december 2017 heb ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen dat mijn diensten per 4 januari 2018 worden beëindigd en dat ze de opzegging van het contract hebben ontvangen. Van KPN heb ik een mail gekregen, zodra de KPN diensten actief zijn, de diensten bij Ziggo, na 24 uur activatie KPN, automatisch worden beëindigd. KPN heeft 11 januari 2018 mijn diensten aangesloten. Noch op 4 januari 2018 noch op 12 januari 2018 heeft Ziggo de diensten beëindigd. Ziggo heeft dit pas op 24 januari 2018 gedaan en sturen mij een factuur van 1 t/m 24 januari 2018 waar ik het niet mee eens ben. Zowel Ziggo als het incassobureau zijn niet voor rede vatbaar en dreigen alleen maar met een dagvaarding.
Rapporteren
2018-06-12 06:52:45
11 maanden geleden
8 10 0
Super tevreden Zeker de telefonische support is erg ggoe
Rapporteren
2018-06-01 13:13:40
12 maanden geleden
10 10 0
Altijd vriendelijke mensen als ik ze nodig heb. Het enigste is dat mijn eerste mediabox (?) kapot was en ik daardoor geen goed internet had. Moest hier 2 dagen op wachten, maar alles werkt nu weer en is netjes uitgelegd door de dame aan de telefoon
Rapporteren
2018-04-16 21:30:32
1 jaren geleden
1 10 0
Waardeloze klantenservice. Blijf weg bij ZIGGO! ZIGGO levert defect materiaal. ZIGGO medewerkers hebben geen enkele kennis van zaken. ZIGGO heeft te vaak storing ZIGGO is veel te duur voor de kwaliteit en nazorg die het levert. ZIGGO is ROTZOOI. Beter een provider die jou waardeert als klant!
Rapporteren
2017-12-18 21:32:16
1 jaren geleden
1 10 0
Eind dec gaan we verhuizen en ziggo heeft ons per ongeluk nu al afgesloten, maar het lukt ze niet ons weer aan te sluiten ondanks herhaalde beloften. We zijn nu een week verder. Er wordt een vergoeding beloofd, maar dit blijkt abonnementsgeld te zijn dat we terug krijgen voor elke dag dat we geen internet, tv en bellen hebben.... ofwel een sigaar uit eigen doos. We hebben er nog weinig vertrouwen in dat het goed komt en dat we weer gewoon tv kunnen kijken en internet hebben. Ze bellen me morgen terug, ik ben benieuwd of dit nu wel echt gaat gebeuren en ze me eindelijk goed nieuws kunnen geven.
Rapporteren
2017-09-20 19:12:32
2 jaren geleden
10 10 0
Omdat ik financieel tegenslag te verwerken kreeg was ik genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen. Nadat ik met een zekere Michael gesproken had heeft hij mij een voorstel gedaan. Dit voorstel heb ik geaccepteerd en ben er heel blij mee. vindt Ziggo in dit geval een meelevende klantenservice hebben met een sociale inslag
Rapporteren
2017-07-11 19:04:54
2 jaren geleden
1 10 0
Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon. Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren. Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden. Zodra het kan ben ik weg.
Rapporteren
2017-02-03 15:58:43
2 jaren geleden
1 10 0
Heb ongeveer 1 maand geleden Ziggo besteld. Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb nog steeds geen internet, geen tv, geen telefoon. Helemaal niets. Eerst raakt je online bestelling kwijt, terwijl deze wel per email was bevestigd. Vervolgens alles telefonisch geregeld. Maar ondanks verschillende toezeggingen is Ziggo niet in staat het modem en andere toebehoren te verzenden. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt dan lijkt men welwillend. Maar alle toezeggingen worden uiteindelijk toch niet nagekomen.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.27
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730