Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

247Parking.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.64
5.64 0 10
9 reviews
22% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-08 22:36:41
2 maanden geleden
10 10 0
Wij hebben nooit problemen gehad met 24/7 parking. Alles altijd zeer goed verlopen en we doen het al jaren.
Rapporteren
2018-08-17 18:22:45
1 jaren geleden
1 10 0
Slecht geregeld en aangegeven. Chauffeur zei er mogen er 52 in de bus en regel het zelf maar. Het werd haast een gevecht om je koffer te bergen. Wat ongeregeld en slecht voor elkaar nooit weer .
Rapporteren
2018-05-18 09:11:39
1 jaren geleden
1 10 0
Wat een vreselijke bende! Bij aankomst stond het personeel buiten een sigaret te roken zonder ook maar enig aandacht aan ons te schenken. Er kon nog geen goedemorgen vanaf. Ondanks dat we vooral hadden gezocht op het niet afgeven van de autosleutel, moesten we deze toch afgeven. Er werd ons niet gemeld dat dit tegen kosten toch zou kunnen. We hebben daarop onze dure auto vergrendeld om te kunnen starten en bij terugkomst bleek dat ze er in gezeten hadden! De spiegels stonden uitgeklapt en de stoel was naar voren geschoven. Vanwege de drukte in de meivakantie stond er een touringbus klaar, die eerst wat voller moest zijn voordat we vertrokken. We werden keurig afgezet maar bij aankomst duurde het toch wel lang voordat we weer werden opgehaald, terwijl we hadden aangegeven dat we de koffers al in bezit hadden (1e op de band). Afgelopen week ook nog eens mail gehad om onze vlucht te claimen van 4/5 terwijl we op 1/5 vlogen, dus de administratie klopt daar ook niet. Nee, NOOIT meer 24/7
Rapporteren
2017-02-05 11:16:12
3 jaren geleden
1 10 0
We zijn jaren klant geweest. In het laatste jaar is de service echter VRESELIJK geworden. En als je erover klaagt, krijg je dit: "Wil je gvd stoppen met je eigenwijze gelul. Jouw fout, jouw probleem. We hoeven jullie nooit meer te zien!!! Met vriendelijke groet, Michel Overmars Directeur 247Parking.nl"
Rapporteren
2016-07-23 14:31:45
3 jaren geleden
2 10 0
er worden te weinig bussen ingezet en moest een uur lang wachten op Schiphol. Ik hoef geen contact meer met dit bedrijf, want ik ben er helemaal klaar mee!
Rapporteren
2015-07-14 11:51:48
4 jaren geleden
10 10 0
Ik op de weg naar Schiphol netjes gebeld waar wij reden en bij aankomst stond de chauffeur klaar om de auto mee te nemen. Toen wij terug kwamen van vakantie stond de chauffeur met auto weer netjes klaar en konden we na een heerlijke vakantie weer lekker naar huis!
Rapporteren
2015-01-31 15:19:51
5 jaren geleden
1 10 0
Als je me vorige week gevraagd had over 247 parking, was ik vol lof geweest. Tot nu toe nog nooit problemen gehad en tegen iedereen geroepen dat dit prima was. Tot afgelopen week. Twee weken vooraf geboekt en betaald met iDeal. Voucher gekregen, deze nog een keer gewijzigd, allemaal geen probleem. Auto wordt keurig aangenomen en ik vertrek voor een zakenreis van een paar dagen. Bij terugkomst gebeld en krijg ineens te horen dat ik nog moet betalen. Ik kon op dat moment mijn bankrekening niet checken maar wist 98% zeker dat er was betaald, met iDeal kan het haast niet anders. De chauffeur blijft echter voet bij stuk houden en zegt doodleuk dat ik dan de auto niet meekrijg. Bij instappen zitten de sleutels er in en ik wil wegrijden, in mijn ogen stond ik volledig in mijn recht. Chauffeur reageert echter zeer agressief en rukt de sleutels uit mijn handen. Marechaussee erbij gehaald en omdat ik niet kon bewijzen dat ik had betaald, toch maar € 55 afgerekend. Ik kreeg de verzekering dat men het zou nakijken en dat, als er toch betaald was, ik het geld terug zou krijgen. Twee dagen gewacht en niets van ze gehoord, bellen gaat niet, dan krijg je de chauffeurs te pakken en niet de directie. Mail gestuurd mét het bewijs van betaling, beweren ze nog doodleuk dat zij niets ontvangen hebben… Kortom, niet meer doen!
Rapporteren
2014-11-24 12:17:25
5 jaren geleden
1 10 0
Vervolg van bericht juni 2014

Wij waren in juni met vakantie en hadden de auto (valet parking) overgedragen aan 247 Parking. Bij terugkomst stond er niemand te wachten, dus eerst gebeld en na een half uur kwam de eigenaar (vertelde hij) met onze auto. De auto was door een medewerker tegen een paal gezet, de achterbumper beschadigd en hing er los aan. Maar ik moest hem de volgende dag even een mail sturen met alle gegevens voor de verzekering, want hij was goed verzekerd. Na meermaals mails en telefonische contacten, (met iedere keer andere uitvluchten), was ik het zat en heb een review geplaatst waarin deze firma natuurlijk niet goed wegkwam. Het zijn in mijn ogen doodgewone bedriegers.
Omdat het een leaseauto is, (van het bedrijf waar mijn man werkt), heeft de werkgever zelf geprobeerd met deze firma in contact te treden, na dreiging met een advocaat reageerde hij plotseling en was (zogenaamd) bereid een gedeelte (schade ca. € 1200 daar van € 700) van de schade te betalen mits ik de slechte beoordeling weg zou halen. Inmiddels had deze fijne mijnheer deze beoordeling die ik op parkerenbijvliegvelden.nl had geplaatst, gewoonweg gekopieerd en op zijn eigen website gezet. Nu moet u weten, dat niemand daar een review kan plaatsen, zónder dat hij hem heeft vrijgegeven. U kunt zich wel voorstellen, dat hij deze voor ons niet heeft vrijgegeven. Omdat we dachten, beter € 700 dan helemaal niets, heb ik de beoordeling (bij parkerenbijvliegvelden.nl) er weer af gehaald. Echter betalen doet deze mijnheer helemaal niets, en laat ook niets meer van zich horen. Ik heb nog eens op de website van 247-Parking gekeken en zie daar: de review die hij er zelf had op gezet is plotseling weer verdwenen.
Mijn raad aan iedereen: wees gewaarschuwd, bij schade hebben ze geen verzekering en er wordt niets vergoed. Ik vermoed dat ze de auto´s bij valet-parking gewoon ergens neerzetten, welgemerkt zónder toezicht.
NOOIT MEER 247-Parking
Rapporteren
2014-07-24 06:09:09
5 jaren geleden
2 10 0
Nooit meer met 247 Parking. 11 dagen in juni 2014
Heenweg alles goed, er stond iemand op ons te wachten en nam de auto in ontvangst (valet parking). Bij terugkomst in de ochtend, moesten we enige tijd wachten, toen er iemand (de eigenaar) met onze auto kwam, bleek dat een personeelslid de auto tegen een paal had gezet, de achterbumper hing op half elf en hij was flink gedeukt. Géén probleem zei de eigenaar, ze waren goed verzekerd en hij had de verzekering alles al doorgegeven. De auto is een leaseauto, eigendom van de Duitse firma waarvoor mijn man werkt.
Na meerdere mails en telefoontjes is het resultaat nul!! Geen enkele medewerking van de eigenaar, hij liegt en doet niets.
We hebben nu contact met de politie opgenomen, ook de Duitse verzekering gaat op onderzoek, zo nodig met advocaat.
Wij vermoeden dat de auto onbeheerd ergens is afgesteld.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.64
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730