Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Bebsy ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

bebsy ervaringen
Bebsy
5.94 / 0 10
Er zijn 15 ervaringen toegevoegd
Bebsy ervaring toevoegen

15 Bebsy ervaringen

Start aan je beoordeling van Bebsy
Klik hier om je beoordeling te geven
2 / 100
Beoordeeld op 09-07-2018 door
Mensen hier niet boeken. Men biedt alleen pakketreizen aan. (zonder dit duidelijk te vermelden) Bij de reservering ontbreekt enige mededeling dat na boeking 100 % van de reissom verschuldigd. Zelfs een verzoek om de reis naar een veel duurdere reis om te zetten werd niet gehonoreerd. Hier is duidelijk sprake van misleiding door zeer nuttige informatie achter te houden. de ANVR voorwaarden zijn van kracht maar feitelijk heb je daar dus helemaal niets aan. Betaald is geld weg;zelfs het restant moet je gewoon op tijd overmaken. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-04-2018 door
Bepsy biedt de reizen inclusief handbagage aan.
Maar in de praktijk is dit niet waar.
Pas bij het boekingsproces moet je bij het hoofdstuk inclusief handbagage op een infoknop drukken om er achter te komen dat Bepsy een totaal andere maatvoering gebruikt dan algemeen gebruikelijk bij luchtvaartmaatschappijen.
De maatvoering die Bepsy gebruikt is echter dezelfde als de maatvoering die bv. WOW-air gebruikt voor het begrip “persoonlijk voorwerp”, dat notabene standaard gratis is bij een boeking van WOW-air. Zoals reclame maken voor hotel inclusief bedden en ontbijt inclusief beleg.
Bij zowel de consumentbond en kassa is de reactie en ik citeer letterlijk "Het is een zeer klantonvriendelijke, en op het gebied van service verwerpelijke, werkwijze. Maar omdat de afmeting wel via de infoknop vermeld staat is het juridisch inderdaad op de grens van aanvaardbaar.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 31-03-2018 door
We boeken een reis, we betalen de reis en ontvangen nu, net voor t paasweekend n mail met daarin het dringende verzoek te kiezen of voor een andere datum of voor een 3tal totaal minder van kwaliteit zijnde 'hotels'. Deze lijken in de verste verte niet op het hotel wat we geboekt hadden! verzetten in tijd is onmogelijk, de drie aangeboden 'hotels'willen we absoluut niet en dan schrijft Bepsy dit in de mail:
Houd er rekening mee dat wij met variabele tarieven werken, het is raadzaam om zo snel mogelijk te reageren omdat de beschikbaarheid kan afnemen. Graag vernemen wij binnen 24 uur van u naar welke optie uw voorkeur uitgaat.

mijn inziens riekt dit naar een hele valse actie en op z'n zachts gezegd niet geheel in de haak. We accepteren dit aanbod niet en gaan onderzoeken of dit juridisch veroorloofd is...
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-03-2018 door
Reis geboekt welke wordt bevestigd.
Na boeking krijg ik een bevestiging (overeenkomst) met account gegevens en verzoek te betalen.
Zelfde dag wordt ik gebeld met het verhaal dat deze reis niet meer te boeken is en wordt mij gevraagd om te mogen kijken naar alternatieve reis of datum. Op datum reis ben ik ingegaan op alternatieve reis niet daar wij een bewuste keuze hadden gemaakt voor Marrakech.
In de middag ontvang ik via email een nieuw aanbod. Dezelfde reis maar nu voor € 150 p.p meer. (Totale boeking was € 558, inc transfer en extra bagage) Onduidelijk wat nu wel en niet onder de herziene boeking valt (transfer, extra reisbagage) m.a.w. betreft het een opslag van € 150 p.p. op de kale reissom of op het totale bedrag? Ik heb dit bij herhaling gevraagd (twee maal per email en telefonisch geen antwoord)
Ik begrijp reisvoorwaarden, maar pas een goede volgorde toe bij het geven van een boekingsbevestiging! Eerst checken en dan bevestigen! Daarnaast vind ik het normaal wanneer je antwoord krijgt op gestelde vragen. Prijs boekingsbevestiging (prijs vanaf Bebsy site), prijs herzien aanbod en prijs huidige prijs website Bebsy komen niet overeen. En dat alles voor exacte dezelfde reis!
Naast benodigde inhoudelijke informatie om een heroverweging te maken geldt er ook nog iets als fatsoen.
Kennelijk zit Bebsy niet te wachten op nieuwe klanten.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 22-10-2017 door
In oktober via bebsy een Fly and drive naar sicilie gedaan.
Het boeken van de reis was simpel en goed te doen,alleen werd ik na een paar dagen opgebeld door een medewerker dat de vlucht duurder was geworden €50 x 3 pers.
Dus dat kwam er extra overheen,niet blij mee natuurlijk maar kan gebeuren lijkt mij.
Op sicilie aangekomen huurauto opgehaald en in 10 dgn bij 4 verschillende hotels langs.
Hotels waren prima op 1 na waar we vanaf het balkon tegen een flat aankeken op 10 mtr afstand (hotel akrobolt of zoiets bij agritento)
Na 10 dagen auto weer ingeleverd en naar huis.
Dus al met al een prima reis en geen reden om niet weer via bebsy te boeken. Gr
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-06-2017 door
Weekendje weg geboekt; ik heb nog nooit zoveel zelf moeten regelen voor een reis die wordt 'geregeld'. Op vrijdag geboekt bij Bebsy, de daaropvolgende week alleen maar emailtjes gekregen dat niks van onze reis beschikbaar was en als we niet snel reageren op hun voorstellen dat we dan ook nog extra moeten betalen. Gekozen om de reis toch te annuleren, omdat een weekendje weg zelf ook zo geboekt is.

Aan de telefoon zijn de medewerkers ongeïnteresseerd en bij het annuleren zei de medewerker alleen dat het jammer was dat het voor mij niet goed uitkomt dat de reis steeds gewijzigd wordt door Bebsy. Wat een onzin allemaal.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 24-05-2017 door
Fantastische reis naar Marrakech. Top riad middenin de medina, met zeer gastvrij personeel. Boeken via Bebsy ging ook gemakkelijk. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 24-05-2017 door
Samen met mijn vriend ben ik een week naar Mykonos geweest. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en ons resort was prachtig! Het was erg gastvrij en luxe. Wij hebben een prettige ervaring via Bebsy gehad en zouden zo weer bij Bebsy boeken. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-05-2017 door
Heerlijke vakantie gehad voor een zeer vriendelijk prijsje met ook nog een goede locatie, een uitstekend hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker ontbijt! Midden in het gezellige centrum van Cala D'or in Mallorca.
Aangemeld voor aanbiedingen via Bebsy en ik ga zeker vaker boeken. Ik raad iedereen Bebsy aan. De site is overzichtelijk en fijn omdat je keuzegericht kan zoeken ook vanaf welk vliegveld je wilt vertrekken en wat de kosten dan daarvan zijn. Klantenservice is telefonisch of per mail ook goed bereikbaar en een wijziging aanbrengen is zo geregeld. Doorgaan zo en wel goede prijzen houden :)
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-02-2017 door
Zware teleurstelling. Reis geboekt naar Porto; oppas geregeld, vervoer naar vliegveld geregeld. Bevestiging van de boeking in mijn mail. Net, uren na de boeking, word ik gebeld. De reis is opeens toch een stuk duurder geworden. Ga ik daarmee akkoord? Nee natuurlijk. Dan wordt de reis gecancelled. Ik meld dat ik zo ook reisjes kan verkopen. De heer aan de telefoon meldt dat ik de algemene voorwaarden maar moet lezen en zegt dat ie de reis gaat cancelen en de verbinding verbreken. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-02-2017 door
Alles was goed geregeld. En dat voor een hele voordelige prijs! Wij gaan zeker nog een keer boeken. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
Bebsy is een overzichtelijke website die top deals aanbied tegen eerlijke prijzen .Een kennis van mij adviseerde mij om eens op bebsy.nl te kijken toen ik op zoek was naar een vakantie. Daarna had ik gelijk even rondgekeken en ook gelijk een leuke vakantie gevonden. Ook heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van bebsy.nl. Toen heb ik een aardige mevrouw gesproken want ik had een paar vragen , die mevrouw heeft mij toen goed geholpen. Ik was tevreden en toen heb ik direct een vakantie geboekt naar Malta.
Bedankt Bebsy !
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 20-09-2016 door
Zeer overzichtelijke pagina. Makkelijk zoeken naar een leuk verblijf.
Duidelijk overzicht van de prijzen en beschikbaarheid.
Moest wel even zoeken naar de bagage mogelijkheden maar ook dit redelijk snel gevonden.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-09-2016 door
Vlucht en hotel waren prima afspraken zijn netjes nagekomen ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 10-09-2016 door
Het was een geweldige vakantie fantastisch mooi land alleen we hadden iets meer verwacht v an het ontbijt 1 sneetje brood te weinig ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 14-08-2016 door
Twee weken geleden een reis geboekt bij Bebsy.nl. Voor een scherpe prijs een prima hotel inclusief huurauto aan de Costa Brava. Na de boeking gelijk betaald via i-deal en de bevestiging van de boeking per mail gehad. Twee dagen na de boeking kregen wij helaas het bericht dat het hotel vol zat dat onze boeking niet door kon gaan. De alternatieven die wij kregen kwamen niet in de buurt van het oorspronkelijke hotel. Hierop zijn wij zelf met een alternatief gekomen. Dit hotel was qua prijs en kwaliteit aanzienlijk minder dus gaf ik gelijk aan dat ik hierin compensatie verwachtte. In minimaal 3 mails heb ik gevraagd hoe we dit financieel opgingen lossen maar elke keer werd er om heen gepraat tot dat ik opeens de bevestiging kreeg per mail. De boeking was definitief en hier konden ze niks meer aan doen. Hierop heb ik een goed telefoongesprek gehad met Clint die aangaf dat het fout is gegaan aan hun kant maar dat Bebsy hier eigenlijk niets meer aan kon doen. Hoe kan het dat een klant de dupe is van een fout die door de eigen organisatie is gemaakt? Na nog een mail te hebben gestuurd waarin om opheldering vroeg werd ik gebeld door Michael. (waarover ik meer slechte verhalen lees) Deze jongen hoort alleen zichzelf praten en weigert zich in de klant te verplaatsen wat voor de nodige frustratie zorgde. Hij gaf totaal geen antwoord op mijn vragen en probeerde alles wat krom is recht te praten. Conclusie van het gesprek was dan ook dat ze niks voor me konden doen en dat ik maar een klacht moet sturen naar de klantenservice. Ik geloof oprecht dat Bebsy een prima organisatie is maar de communicatie richting klanten toe is echt ontzettend slecht. Over een maand ga ik met deze organisatie op vakantie maar dat zal niet met een zorgeloos zijn.. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-07-2016 door
Via bebsy reservering gedaan voor verrassingsreis. Reservering gedaan en men zou zo snel mogelijk factuur sturen. Gekozen voor een all-in vakantie. Prijs stond vast en er zou zeker geen verhoging van de reistijd komen! Na een dag wachten totaal niks meer gehoord van deze organisatie die zich uitgeeft voor reisorganisatie!!!! Ze hadden toch beloofd dat reservering zelfde dag via de mail zou binnen zijn incl factuur. Volgende dag toch maar even bellen. Werd hierbij te woord gestaan door een erg ongeïnteresseerde medewerker die klantvriendelijkheid niet in zijn woordenboek heeft staan en ons doodleuk meldde dat de reis duurder was geworden, niet beschikbaar was in de periode waarvoor we gereserveerd hadden en ook niet all in was. De medewerker die zichzelf uitgaf als leidinggevende (Maikel) gaf aan dat die het vreemd vond dat we niet kozen voor de optie een week later, duurder en geen all in. Achternaam wilde die trouwens niet geven. BEBSY HEEFT AANGETOOND DAT ZE ZEKER NIET THUIS HOREN IN DE REISBRANCHE. Voordeel is van dit nadeel dat we gelukkig niet via deze onprofessionele stumpers/geldwolven een reis hebben geboekt. Deze lui zouden verboden moeten worden in welke branche dan ook.
NIET BOEKEN!!!!!! En voor de "leidinggevende" Maikel. Leugens moet je thuis lopen verkopen en niet tegenover klanten en op je werkplek.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 23-04-2016 door
Reis geboekt naar Toscane, hotel, vliegreis en huurauto. Bevestiging per mail ontvangen echter geen rekening bijgesloten. Na een week maar eens gebeld hierover waarbij we de mededeling kregen dat de accommodatie niet meer beschikbaar was. Twee alternatieven aangeboden gekregen die echter minder van kwaliteit en een stuk duurder waren en bovendien 150 km van de oorspronkelijke bestemming lagen.
De oorspronkelijke bestemming bleven ze echter nog steeds tegen een zeer gunstige prijs aanbieden op hun site, dus na veertien dagen geprobeerd deze reis telefonisch te boeken. De reis was nu wel beschikbaar, echter niet voor de prijs op de site maar 2,5 keer zo duur. Belachelijk lokkertje. Eerste en tevens laatste contact met Bepsyreizen.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-04-2016 door
4-daagse stedentrip naar Marrakech geboekt, hotel Diwane Rak.
We hebben het prima naar ons zin gehad in Marrakech.
Reis was goed geregeld, bij aankomst op de luchthaven werden we opgewacht door de chauffeur. Ongeveer een halfuurtje rijden naar het hotel. Het hotel lag op ongeveer 3 km van het djemaa el fna plein, wat voor ons prima lopend te doen was. Hop on Hop off bus stopt voor de deur van het hotel dus dit was ook ideaal. Al met al een super stedentrip voor een super prijs! Wij gaan zeker vaker boeken!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 30-03-2016 door
Reis naar Budapest gehad, via Bebsy. Aangekomen, hotel in verbouwing dus ander hotel. Armoedig en vies hotel waar we ons niet prettig in voelde terwijl we geen prijsstunter hadden maar genoeg hebben betaald voor een goed hotel. Melding van gemaakt maar Bebsy is er niet meer. Wil je service en ondersteuning, ga dan naar een goede reisorganisatie. Voortaan niet meer boeken bij organisaties die zijn afgestemd op stuntreisjes maar liever nog iets meer betalen, wel zo prettig als het een keer niet goed gaat. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-03-2016 door
Net voor de 5e keer geboekt bij Bebsy. Heel overzichtelijk en duidelijke site, maar vooral hele goedkope, leuke aanbiedingen waardoor wij i.p.v. 1x per jaar 3 of 4 keer per jaar het vliegtuig pakken naar een heerlijke bestemming. Als je niet aan een specifieke datum vast zit,kun je bij Bebsy heel goedkoop een mooie reis boeken. Een keer gehad dat het hotel waar we zouden verblijven in Mallorca dicht was (oktober) en toen een update gehad naar een 4* hotel ipv 3*. (Hierover zijn we van tevoren ingelicht). In Kreta verbleven in een hotel (Nireas) in juni voor 2 wkn. wat onze verwachting vèr overtrof en dàt voor € 1600,00 voor 4 pers. En ja, ook een keer verbleven in Mallorca in een hotel (Mazas) met ontbijt erbij, waar we het eten lieten voor wat het was en lekker buiten de deur zijn gaan eten omdat het ontbijt een aanfluiting was. Maar alle waar naar zijn geld. Wij vinden het weg zijn, de locatie en hygiëne belangrijk en zitten dan inderdaad graag voor een dubbeltje op de eerste rang en dat kunnen wij bij Bebsy. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 05-03-2016 door
Mooie aanbieding gevonden, lekker met vrienden een paar dagen naar Marrakech voor een schappelijke prijs nl 209 euro p.p.14 tm 17 april.
Ik bel nog even met Bebsy ivm de beschikbaarheid en krijg daar dan te horen dat het 400 p.p. kost ipv 209 euro!
Er was een prijsverhoging en deze was nog niet op de site verwerkt omdat er een storing bij Bebsy in het systeem was. Echt onacceptabel dat er een prijsverhoging van bijna 100% is en vreemd dat deze niet op de website staat, ook voor de storing stonden deze prijzen zo op de site want ik houd de prijzen al een tijdje in de gaten!!
Echt heel jammer, ik had vertrouwen in Bebsy, 2 keer al mee gereisd, maar nu wordt dat vertrouwen snel minder!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-12-2015 door
NIET BIJ BEBSY BOEKEN!!!!!

Mijn reis is ongeboekt, zonder goedkeuring en zonder mededeling dat dit het geval was. Als ik zelf niet actie had ondernomen, stond ik op het vliegveld zonder vliegtuig of hotel!!

En dan nog maar over de klantenservice te spreken. Geen oplossingen zoeken en alles aan de klant overlaten. Heb nog nooit zo iets slechts meegemaakt!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-12-2015 door
NIET BIJ BEBSY BOEKEN!!!!!

Mijn reis is ongeboekt, zonder goedkeuring en zonder mededeling dat dit het geval was. Als ik zelf niet actie had ondernomen, stond ik op het vliegveld zonder vliegtuig of hotel!!

En dan nog maar over de klantenservice te spreken. Geen oplossingen zoeken en alles aan de klant overlaten. Heb nog nooit zo iets slechts meegemaakt!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 04-10-2015 door
Heerlijke website! Zeer gebruiksvriendelijk en echt super om inspiratie op te doen. Ik weet nooit waar ik heen wilt en bij Bebsy komt je door het goede overzicht direct op wat ideeen. Ook qua prijs waren ze een stuk goedkoper. Nu een weekendje weg geweest met Bebsy en alles is goed bevallen.

Wie weet aankomend jaar de zomervakantie als er weer een mooie aanbieding is :)
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-09-2015 door
Een verrassigsstedentrip geboekt via bebsy... klinkt leuk, maar niet als alles mis gaat!
Werkelijk alles wat mis kon gaan, ging mis. Vluchttijden veranderden zeer ongunstig, de klantenservice van bebsy wilde niet meedenken over een manier hoe wij toch meer aan onze trip zouden hebben. Klantenservice was zelfs ronduit onbeschoft. Zelfs voor een eventuele meerprijs werden wij niet geholpen. De ene medewerker zei ons een nieuw aanbod te doen voor een (achteraf veel te hoge) meerprijs, de andere medewerker een paar dagen later zei dat hier geen sprake van kon zijn. Geld terug krijgen gaat met geen mogelijkheid. Wij hebben bebsy 135 euro p.p. betaald, waarvan bebsy de vlucht van € 50 p.p. en het hotel van € 35 p.p. betaalde. Makkelijk verdiend en dan nog niet willen helpen wanneer een en ander niet goed geregeld blijkt. Zelf alles met ryanair en het hotel moeten regelen. Nadat ik via ryanair het geld voor de vlucht terug vroeg, bleef dit 3 weken bij Bebsy (ryanair betaalde bebsy terug aangezien de betaling in eerste instantie via hen gedaan werd) ondanks dat er meerdere keren beloofd werd dat dit direct overgeboekt werd. Informatie op de website bleek niet te kloppen. Ze liegen hierover wanneer je ze hiermee confronteert. Al met al veel te veel betaald voor een reisje waarvoor wij uiteindelijk alles zelf hebben moeten regelen. Ze beloven hotels met een gunstige ligging. Dit kregen wij absoluut niet.
Nadat we geboekt hadden deed bebsy niks meer voor ons.
Ben nog nooit zo schandalig behandeld door wat voor een organisatie dan ook!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 17-07-2015 door
Komen net terug van de vakantie en hebben het heerlijk gehad. De prijs kwaliteitsverhuoding is echt goed! We hadden een heerlijk hotel waar we een prima ontbijt elke dag kregen. Ook de vlucht ging allemaal netjes.

Enigste puntje is dat de keuze op de siten iet heel groot is, maar dat is misschien ook de reden dat ze zo goedkoop zijn.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-07-2015 door
Bebsy, ik had er nooit van gehoord maar nu ik het ontdekt heb wil ik nergens anders meer boeken. Nouja tenzij er echt een goeie aanbieding ergens anders is natuurlijk hahah.

Maar Bebsy is een overzichtelijke site, hebben een goed aanbod en prijzen zijn scherp. Een mooie som voor vakantie succes. Daarom krijgen ze een dikke 10!!!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 12-07-2015 door
Wij hadden een reis geboekt waarbij we het appartement daar te plekken zouden krijgen. Dit leek ons wel erg leuk voor een keer een klein beetje spanning. Uiteindelijk viel het toch wat tegen. Vooraal omdat het niet 100% bij onze smaak. Voortaan wel Bebsy maar geen accommodatie welke we ter plekken pas te horen krijgen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 10-07-2015 door
Wij zijn net terug uit Spanje en zijn erg tevreden over Bebsy. We hebben een heerlijke vakantie gehad! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-04-2015 door
Vakantie geboekt en was allemaal goed gegaan. Zo kunnen we nog eens 2 a 3 keer per jaar op vakantie ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 01-04-2015 door
Ik en mijn vriend zijn voor 100 euro met ze tweeen naar Parijs geweest 2 dagen en het was echt heerlijk. Heb zo genoten van mijn mannetje (L) ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy