Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Bebsy ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.49
4.49 0 10
37 reviews
57% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2020-04-16 17:26:03
8 maanden geleden
2 10 0
Het is ronduit schandalig hoe wij te woord gestaan worden door de klantenservice. Wij hadden erg veel begrip voor de hele situatie maar ons geduld is ondertussen echt op! Een vriendin en ik hadden een reis geboekt naar New York die uiteraard afgelast is wegens corona. Hierover kregen wij een mail die meer vragen opriep dan antwoorden gaf. Wij konden onze reis omboeken maar de kosten hiervoor (verschil in prijs) moesten wij zelf betalen. Wij mochten dit echter maar 1 keer doen en dit moest geregeld worden voor de oorspronkelijke datum van onze reis. Toen wij vroegen voor wanneer onze reis dan plaats moest vinden en wat als er dan nog steeds corona was kregen wij 4(!) keer een ander antwoord. Puntje bij paaltje.. ze kunnen geen garantie geven dat we dan weer geholpen worden. Aangezien de nieuwe reis in een vrij kort tijdsbestek weer plaats zou moeten gaan vinden en wij extra geld uit moeten gaan geven om om te kunnen boeken zijn wij hier niet mee akkoord gegaan. Na veel heen en weer gemail kwam er een voucher om de hoek kijken. Echter hebben wij nu al meerdere mails verstuurd met de vraag wat de voorwaarden zijn van deze voucher en hier weigeren ze antwoorden op de geven. We krijgen alleen te horen dat deze 2 jaar geldig is. Of deze voucher SGR gedekt is en op welke naam deze voucher komt te staan is echter volstrekt onduidelijk voor ons. Is het nu echt zo moeilijk om te zeggen of dit de welbekende corona/ sgr voucher is? Blijkbaar wel. Alles smoesjes over dat het aan de vliegmaatschappij ligt en dat het voor jullie allemaal zo moeilijk is hebben we ondertussen al 100 keer gehoord. Wij willen ondertussen een keer duidelijkheid! Wij hebben bij jullie geboekt en ik heb helemaal niks te maken met de vliegmaatschappij. Blijkbaar moet het op deze manier want op al onze mailtjes word gewoon niet geantwoord met inhoud.
Rapporteren
2019-08-29 15:54:26
1 jaren geleden
2 10 0
Eigenlijk is het niet eens 1 ster waard. Ze hebben een advertentie geplaatst die niet klopt: foute foto’s en omschrijving. Wanneer we hierover bellen kan alleen een andere accommodatie geregeld worden. Ze passen de foto’s vervolgens wel aan, maar zelfs daarna klopt het nog steeds niet. De advertentie wordt niet aangepast en blijft enorm misleidend. Het risico voor een andere accommodatie willen wij niet lopen, wie weet word het namelijk nog slechter! Maar ja Bebsy is van mening dat zij goed handelen. Als we bellen doen ze beloftes die ze vervolgens niet waarmaken. Ze luisteren niet goed, wij hebben ons niet serieus genomen gevoelt. Ik boek nooit, maar dan ook nooit meer. We zijn er overigens ook achtergekomen dat als je via hen boekt het hotel weinig geld overhoudt.. dus het hotel heeft er ook niks aan. Ofwel een en al kut; telefonisch slecht, site half nep (blijkbaar) en via e-mail nog niet beter!

Zelfs een kleine compensatie kan er niet vanaf, maar discussies volop aan gaan via telefoon wel. Niet prettig op zijn zachts gezegd.

Ik ben echt niet snel ontevreden, maar zij spannen wel echt de kroon. Normaal is de klant koning, maar bij hun zijn de rollen juist omgedraaid!
Rapporteren
2019-08-24 21:59:19
1 jaren geleden
0 10 0
Slechte communicatie, niet afgestemde vliegtijden, €600 door de plee gespoeld! 3 dagen Budapest, eigenlijk dus maar e dag effectief daar! Waardeloos dit!
Rapporteren
2018-12-28 08:26:18
2 jaren geleden
10 10 0
Super goede service en fijne site. Al twee keer een vakantie mee geboekt en elke keer was het fantastisch geregeld!
Rapporteren
2018-11-16 19:18:52
2 jaren geleden
9 10 0
Prima ! goede prijs-kwaliteit verhouding.
Rapporteren
2018-10-11 08:59:19
2 jaren geleden
5 10 0
Reis geboekt voor 2 personen. we kregen de volgende opties: 1x handbagage 1x ruimbagage aangezien we met 2 personen zijn en we de optie voor alles maar 1x kregen hadden we gekozen voor ruimbagage (van €50!!!), omdat 1x handbagage voor 2 personen voor 4 dagen natuurlijk nooit voldoende is. Vervolgens begint het bij mij te kriebelen dat hier iets niet aan klopt, dat we maar 1x iets konden selecteren en niet 1x handbagage en 1x ruimbagage konden doen (zodat we het hadden voor 2 personen). Onderzoek gedaan en contact gezocht met ryanair. Iedere passagier heeft dus gewoon recht op handbagage ipv wat de site aangaf 1x voor 2 personen! Net iets over een uur gemaild omtrent wijziging bagage. Conclusie: mocht niet gewijzigd worden. Hun vonden het niet misleidend dat je maar 1x voor iets kon kiezen, wat de misleiding gaf dat je hierdoor moest kiezen voor 2 personen. Dat ik zo snel contact zocht via de mail en daarna ook belde mocht niet meer baten. Betaald = betaald en 1x iets mogen selecteren wanneer je boekt voor 2 personen zou in hun ogen geen misleiding zijn. Kortom: we hadden dus toch beide recht op onze handbagage en voor niks 50€ betaald aan ruimbagage door misleiding. Erg teleurgesteld dat er niet mee werd gekeken naar opties zo vlak na de boeking. Les voor de volgende keer.
Rapporteren
2018-10-09 16:26:19
2 jaren geleden
1 10 0
Na telefonisch contact te hebben gehad omtrent een reis wordt ons verzocht dit verzoek per mail te sturen. Na diverse herrinneringsmails en telefonisch contact, blijkt de reis na 6 dagen inmiddels veel duurder en hierdoor geen optie meer. Op de site een andere reis gevonden, geboekt en gelijk betaald te hebben, krijgen we na 2 dagen een mail dat de reis niet meer beschikbaar is, en dat we kunnen kiezen om een dag eerder te vertrekken of te annuleren. Eerder vertrekken kan niet ivm werk en vakantieaanvragen. Na telefonisch contact kan bebsy niks betekenen, dit terwijl de reis nog steeds te boeken is voor een hogere prijs. Rest ons alleen de optie van annuleren. Nu kijken of er binnen 24 uur het geld weer op onze rekening staat.
Rapporteren
2018-09-19 09:34:52
2 jaren geleden
2 10 0
Zeer slecht. Vorig jaar hebben mijn ouders een fly en drive geboekt. Ze zijn al wat ouder en hadden nog nooit eerder een reis geboekt. Bebsy heeft ook geen info verstrekt over evt oplichting bij autohuur. Mijn ouders hebben uiteindelijk ruim de helft vd boekingprijs bij kunnen betalen doordat het autohuurbedrijf hen opgelicht heeft. Dit bij bebsy gemeld en ze gaven toe dat autoverhuurbedrijven vaker dingen proberen bij klanten en ze zouden dit geld wel terug krijgen. Was bekend probleem. Nu een jaar later en vele instanties verder kan er niks gedaan worden. Aangezien mijn vader getekend heeft op een elektronisch kastje, waarbij de handtekening overal onder gekopieerd is. Veel extra kosten gemaakt en veel tijd gestoken in bellen, mailen, post versturen. Ze krijgen niks terug! Een jaar lang bijna elke week verhaal uitgelegd. Van kastje naar de muur gestuurd worden...bebsy scheept hen nu af met een tegoedbon van 50 euro voor volgende reis... wat denken ze zelf? Gevraagd of dan maar 50 euro ( op ruim 400 extra kosten plus nog eens 50 aan postzegels en telefoonkosten, heb ik het nog niet over tijd en teleurstelling die ze hierin hebben...) overgemaakt kan worden ipv bon omdat ze toch zelf wel beseffen dat zij nooit meer gaan boeken met bebsy... Nee dit doen ze niet. Waardeloos! Mensen van 70 jaar die gebrekkig Engels praten niet inlichten over gevaren autohuur, dan toezeggen dat ze waarschijnlijk wel geld terug kunnen regelen, vervolgens zelf constant achter klacht aangaan... en vervolgens na een jaar ellende en energie niks opgelost hebben. Heel slecht! Nooit meer bebsy!!!
Rapporteren
2018-07-09 08:56:21
2 jaren geleden
2 10 0
Mensen hier niet boeken. Men biedt alleen pakketreizen aan. (zonder dit duidelijk te vermelden) Bij de reservering ontbreekt enige mededeling dat na boeking 100 % van de reissom verschuldigd. Zelfs een verzoek om de reis naar een veel duurdere reis om te zetten werd niet gehonoreerd. Hier is duidelijk sprake van misleiding door zeer nuttige informatie achter te houden. de ANVR voorwaarden zijn van kracht maar feitelijk heb je daar dus helemaal niets aan. Betaald is geld weg;zelfs het restant moet je gewoon op tijd overmaken.
Rapporteren
2018-04-30 18:31:57
3 jaren geleden
1 10 0
Bepsy biedt de reizen inclusief handbagage aan. Maar in de praktijk is dit niet waar. Pas bij het boekingsproces moet je bij het hoofdstuk inclusief handbagage op een infoknop drukken om er achter te komen dat Bepsy een totaal andere maatvoering gebruikt dan algemeen gebruikelijk bij luchtvaartmaatschappijen. De maatvoering die Bepsy gebruikt is echter dezelfde als de maatvoering die bv. WOW-air gebruikt voor het begrip “persoonlijk voorwerp”, dat notabene standaard gratis is bij een boeking van WOW-air. Zoals reclame maken voor hotel inclusief bedden en ontbijt inclusief beleg. Bij zowel de consumentbond en kassa is de reactie en ik citeer letterlijk "Het is een zeer klantonvriendelijke, en op het gebied van service verwerpelijke, werkwijze. Maar omdat de afmeting wel via de infoknop vermeld staat is het juridisch inderdaad op de grens van aanvaardbaar.
Rapporteren
4.49