Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Bebsy ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.23
5.23 0 10
36 reviews
58% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2019-08-29 15:54:26
6 maanden geleden
2 10 0
Eigenlijk is het niet eens 1 ster waard. Ze hebben een advertentie geplaatst die niet klopt: foute foto’s en omschrijving. Wanneer we hierover bellen kan alleen een andere accommodatie geregeld worden. Ze passen de foto’s vervolgens wel aan, maar zelfs daarna klopt het nog steeds niet. De advertentie wordt niet aangepast en blijft enorm misleidend. Het risico voor een andere accommodatie willen wij niet lopen, wie weet word het namelijk nog slechter! Maar ja Bebsy is van mening dat zij goed handelen. Als we bellen doen ze beloftes die ze vervolgens niet waarmaken. Ze luisteren niet goed, wij hebben ons niet serieus genomen gevoelt. Ik boek nooit, maar dan ook nooit meer. We zijn er overigens ook achtergekomen dat als je via hen boekt het hotel weinig geld overhoudt.. dus het hotel heeft er ook niks aan. Ofwel een en al kut; telefonisch slecht, site half nep (blijkbaar) en via e-mail nog niet beter!

Zelfs een kleine compensatie kan er niet vanaf, maar discussies volop aan gaan via telefoon wel. Niet prettig op zijn zachts gezegd.

Ik ben echt niet snel ontevreden, maar zij spannen wel echt de kroon. Normaal is de klant koning, maar bij hun zijn de rollen juist omgedraaid!
Rapporteren
2019-08-24 21:59:19
6 maanden geleden
0 10 0
Slechte communicatie, niet afgestemde vliegtijden, €600 door de plee gespoeld! 3 dagen Budapest, eigenlijk dus maar e dag effectief daar! Waardeloos dit!
Rapporteren
2018-12-28 08:26:18
1 jaren geleden
10 10 0
Super goede service en fijne site. Al twee keer een vakantie mee geboekt en elke keer was het fantastisch geregeld!
Rapporteren
2018-11-16 19:18:52
1 jaren geleden
9 10 0
Prima ! goede prijs-kwaliteit verhouding.
Rapporteren
2018-10-11 08:59:19
1 jaren geleden
5 10 0
Reis geboekt voor 2 personen. we kregen de volgende opties: 1x handbagage 1x ruimbagage aangezien we met 2 personen zijn en we de optie voor alles maar 1x kregen hadden we gekozen voor ruimbagage (van €50!!!), omdat 1x handbagage voor 2 personen voor 4 dagen natuurlijk nooit voldoende is. Vervolgens begint het bij mij te kriebelen dat hier iets niet aan klopt, dat we maar 1x iets konden selecteren en niet 1x handbagage en 1x ruimbagage konden doen (zodat we het hadden voor 2 personen). Onderzoek gedaan en contact gezocht met ryanair. Iedere passagier heeft dus gewoon recht op handbagage ipv wat de site aangaf 1x voor 2 personen! Net iets over een uur gemaild omtrent wijziging bagage. Conclusie: mocht niet gewijzigd worden. Hun vonden het niet misleidend dat je maar 1x voor iets kon kiezen, wat de misleiding gaf dat je hierdoor moest kiezen voor 2 personen. Dat ik zo snel contact zocht via de mail en daarna ook belde mocht niet meer baten. Betaald = betaald en 1x iets mogen selecteren wanneer je boekt voor 2 personen zou in hun ogen geen misleiding zijn. Kortom: we hadden dus toch beide recht op onze handbagage en voor niks 50€ betaald aan ruimbagage door misleiding. Erg teleurgesteld dat er niet mee werd gekeken naar opties zo vlak na de boeking. Les voor de volgende keer.
Rapporteren
2018-10-09 16:26:19
1 jaren geleden
1 10 0
Na telefonisch contact te hebben gehad omtrent een reis wordt ons verzocht dit verzoek per mail te sturen. Na diverse herrinneringsmails en telefonisch contact, blijkt de reis na 6 dagen inmiddels veel duurder en hierdoor geen optie meer. Op de site een andere reis gevonden, geboekt en gelijk betaald te hebben, krijgen we na 2 dagen een mail dat de reis niet meer beschikbaar is, en dat we kunnen kiezen om een dag eerder te vertrekken of te annuleren. Eerder vertrekken kan niet ivm werk en vakantieaanvragen. Na telefonisch contact kan bebsy niks betekenen, dit terwijl de reis nog steeds te boeken is voor een hogere prijs. Rest ons alleen de optie van annuleren. Nu kijken of er binnen 24 uur het geld weer op onze rekening staat.
Rapporteren
2018-09-19 09:34:52
1 jaren geleden
2 10 0
Zeer slecht. Vorig jaar hebben mijn ouders een fly en drive geboekt. Ze zijn al wat ouder en hadden nog nooit eerder een reis geboekt. Bebsy heeft ook geen info verstrekt over evt oplichting bij autohuur. Mijn ouders hebben uiteindelijk ruim de helft vd boekingprijs bij kunnen betalen doordat het autohuurbedrijf hen opgelicht heeft. Dit bij bebsy gemeld en ze gaven toe dat autoverhuurbedrijven vaker dingen proberen bij klanten en ze zouden dit geld wel terug krijgen. Was bekend probleem. Nu een jaar later en vele instanties verder kan er niks gedaan worden. Aangezien mijn vader getekend heeft op een elektronisch kastje, waarbij de handtekening overal onder gekopieerd is. Veel extra kosten gemaakt en veel tijd gestoken in bellen, mailen, post versturen. Ze krijgen niks terug! Een jaar lang bijna elke week verhaal uitgelegd. Van kastje naar de muur gestuurd worden...bebsy scheept hen nu af met een tegoedbon van 50 euro voor volgende reis... wat denken ze zelf? Gevraagd of dan maar 50 euro ( op ruim 400 extra kosten plus nog eens 50 aan postzegels en telefoonkosten, heb ik het nog niet over tijd en teleurstelling die ze hierin hebben...) overgemaakt kan worden ipv bon omdat ze toch zelf wel beseffen dat zij nooit meer gaan boeken met bebsy... Nee dit doen ze niet. Waardeloos! Mensen van 70 jaar die gebrekkig Engels praten niet inlichten over gevaren autohuur, dan toezeggen dat ze waarschijnlijk wel geld terug kunnen regelen, vervolgens zelf constant achter klacht aangaan... en vervolgens na een jaar ellende en energie niks opgelost hebben. Heel slecht! Nooit meer bebsy!!!
Rapporteren
2018-07-09 08:56:21
2 jaren geleden
2 10 0
Mensen hier niet boeken. Men biedt alleen pakketreizen aan. (zonder dit duidelijk te vermelden) Bij de reservering ontbreekt enige mededeling dat na boeking 100 % van de reissom verschuldigd. Zelfs een verzoek om de reis naar een veel duurdere reis om te zetten werd niet gehonoreerd. Hier is duidelijk sprake van misleiding door zeer nuttige informatie achter te houden. de ANVR voorwaarden zijn van kracht maar feitelijk heb je daar dus helemaal niets aan. Betaald is geld weg;zelfs het restant moet je gewoon op tijd overmaken.
Rapporteren
2018-04-30 18:31:57
2 jaren geleden
1 10 0
Bepsy biedt de reizen inclusief handbagage aan. Maar in de praktijk is dit niet waar. Pas bij het boekingsproces moet je bij het hoofdstuk inclusief handbagage op een infoknop drukken om er achter te komen dat Bepsy een totaal andere maatvoering gebruikt dan algemeen gebruikelijk bij luchtvaartmaatschappijen. De maatvoering die Bepsy gebruikt is echter dezelfde als de maatvoering die bv. WOW-air gebruikt voor het begrip “persoonlijk voorwerp”, dat notabene standaard gratis is bij een boeking van WOW-air. Zoals reclame maken voor hotel inclusief bedden en ontbijt inclusief beleg. Bij zowel de consumentbond en kassa is de reactie en ik citeer letterlijk "Het is een zeer klantonvriendelijke, en op het gebied van service verwerpelijke, werkwijze. Maar omdat de afmeting wel via de infoknop vermeld staat is het juridisch inderdaad op de grens van aanvaardbaar.
Rapporteren
2018-03-28 10:34:20
2 jaren geleden
1 10 0
Reis geboekt welke wordt bevestigd. Na boeking krijg ik een bevestiging (overeenkomst) met account gegevens en verzoek te betalen. Zelfde dag wordt ik gebeld met het verhaal dat deze reis niet meer te boeken is en wordt mij gevraagd om te mogen kijken naar alternatieve reis of datum. Op datum reis ben ik ingegaan op alternatieve reis niet daar wij een bewuste keuze hadden gemaakt voor Marrakech. In de middag ontvang ik via email een nieuw aanbod. Dezelfde reis maar nu voor € 150 p.p meer. (Totale boeking was € 558, inc transfer en extra bagage) Onduidelijk wat nu wel en niet onder de herziene boeking valt (transfer, extra reisbagage) m.a.w. betreft het een opslag van € 150 p.p. op de kale reissom of op het totale bedrag? Ik heb dit bij herhaling gevraagd (twee maal per email en telefonisch geen antwoord) Ik begrijp reisvoorwaarden, maar pas een goede volgorde toe bij het geven van een boekingsbevestiging! Eerst checken en dan bevestigen! Daarnaast vind ik het normaal wanneer je antwoord krijgt op gestelde vragen. Prijs boekingsbevestiging (prijs vanaf Bebsy site), prijs herzien aanbod en prijs huidige prijs website Bebsy komen niet overeen. En dat alles voor exacte dezelfde reis! Naast benodigde inhoudelijke informatie om een heroverweging te maken geldt er ook nog iets als fatsoen. Kennelijk zit Bebsy niet te wachten op nieuwe klanten.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.23

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730