Start met beoordelen

?????
18 dagen geledenFraudsters. Received a second payment after which the reservation was canceled. I have all the screenshots.
Rapporteren

Nicole
4 maanden geledengrun sellerich wij zijn zeer gastvrij ontvangen met mooie gedekte tafel met koffie en cake mooi appartement prachtig uitzicht wij hebben genoten dikke 10
Rapporteren

Veerle
5 maanden geledenWijzen eigenaars niet op gebreken laat staan ze geloven vakantiegangers niet na sturen foto's en dergelijke en komen dan of met vergoeding van 30 euro
Rapporteren

john
6 maanden geledenBorg van € 150,- wordt niet teruggestort binnen de beloofde termijn van 3 dgn door Belvilla.
2 mails gestuurd met de vraag waar de borg blijft, hierop wordt niet geantwoord. Telefonisch contact gehad, daar wordt belooft dat men er naar zal kijken. De borg is echter nog niet teruggestort.
2 mails gestuurd met de vraag waar de borg blijft, hierop wordt niet geantwoord. Telefonisch contact gehad, daar wordt belooft dat men er naar zal kijken. De borg is echter nog niet teruggestort.
Rapporteren

Jeroen Katja
6 maanden geledenSchimmel plekken van een meter, mails met caps lock aan. Mevr van Hengel bijzonder onbeschoft en ongemanierd.
Rapporteren

Gast
2 jaren geledenKlachten worden niet serieus genomen. Voorkom teleurstellingen, boek elders!
Rapporteren

Freek Voorwinden
2 jaren geledenBelvilla verwijderd stelselmatig reviews die niet 100% positief zijn. Wij hebben verder naar redelijke tevredenheid vier keer in een Belvilla vakantiewoning verbleven. Daarvan was de ervaring twee keer prima, en twee keer niet 100% postief. (Maar ook niet enorm slecht.) De twee nette (geen schuttingtaal) reviews over deze twee laatste vakantiewoningen waar we eerlijk zowel de positieve als de negatieve punten van de vakantiewoningen benoemden zijn beiden verwijderd! Nu we online zien dat dit ook bij andere gemixte/negatieve reviews van andere mensen gebeurt haken wij af: Geen Belvilla meer voor ons.
Rapporteren

Monique Woestenburg
3 jaren geledenOp zaterdag 13 augustus 2016 kwamen wij aan bij Domaine du Golf in Fabreques Frankrijk.
Allereerst kregen wij de sleutel van een reeds verhuurde accommodatie .
Leidinggevende ging even kijken en gaf zonder enig commentaar de sleutel aan de receptioniste van een andere accommodatie.
Buiten het feit dat het echt een minuscuul oppervlakte betrof kwamen wij tot de conclusie dat er GEEn airco aanwezig was waar het zo rond 40 graden celcius was. Weer langs de receptie waar men , zonder te kijken mededeelde dat er niks anders was.
Belvilla gebeld:
Aanbieding via Belvilla > € 1250,00
Prijs in accommodatie > € 728,00
HOEZO aanbieding ???
Tevens zelf grote ventilator aangeschaft > zonder resultaat want geen dakraam > alleen schuifpui vol op de zon.
Op dinsdagnacht 16 augustus , na 4 nachten NIET te hebben geslapen ivm belachelijke hitte & geen ventilatie mogelijkheid vertrokken en de hele klere zooi achtergelaten .
Oh ja : voorstel van Belvilla:
€ 75,00 korting op volgende boeking......
Klant vriendelijkheid > 0
Accommodatie > 0
Kortom> SLECHTER DAN SLECHT
Rapporteren

Josianne
4 jaren geledenEnorme keuze, kwaliteit is altijd goed. Maar de huisjes zijn vaak wel aan de prijs. Maar voor kwaliteit moet je ook willen betalen. Zeker als je na een jaar lekker tot rust wil komen.
Rapporteren

Fam van Geldrop
5 jaren geledenHet aanbod van Belvilla is enorm en we hebben al meerdere landen bezocht met de familie en verblijven als sinds 1998 in huisjes van Belvilla. Altijd top keuze en de prijs...ja het is niet altijd even goedkoop maar kwaliteit krijg je altijd.
Daarom nooit een andere aanbieder geprobeerd..en waarom zou ik ook.
Daarom nooit een andere aanbieder geprobeerd..en waarom zou ik ook.
Rapporteren