Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Belvilla ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Belvilla
3.86 / 0 10
Er zijn 7 ervaringen toegevoegd
Belvilla ervaring toevoegen Lees alle Belvilla ervaringen

7 Belvilla ervaringen

Start aan je beoordeling van Belvilla
Klik hier om je beoordeling te geven
2 / 100
Beoordeeld op 14-10-2017 door
Klachten worden niet serieus genomen. Voorkom teleurstellingen, boek elders! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 30-09-2017 door
Belvilla verwijderd stelselmatig reviews die niet 100% positief zijn. Wij hebben verder naar redelijke tevredenheid vier keer in een Belvilla vakantiewoning verbleven. Daarvan was de ervaring twee keer prima, en twee keer niet 100% postief. (Maar ook niet enorm slecht.) De twee nette (geen schuttingtaal) reviews over deze twee laatste vakantiewoningen waar we eerlijk zowel de positieve als de negatieve punten van de vakantiewoningen benoemden zijn beiden verwijderd! Nu we online zien dat dit ook bij andere gemixte/negatieve reviews van andere mensen gebeurt haken wij af: Geen Belvilla meer voor ons. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-09-2017 door
Nooit meer Belvilla voor ons!Via Belvilla boekten we een appartement in Slovenië. Het appartement bevond zich op een complex en werd door Belvilla als 'kindvriendelijk' omschreven. Het bleek een enorme teleurstelling., vooral de 13 trappen tussen het appartement en de voorzieningen viel behoorlijk tegen. We hebben contact gezocht met Belvilla en gevraagd of we ipv 2 wkn misschien 1 week konden blijven. Er werd contact gezocht met de eigenaar van het complex en de conclusie was dat wij ons geld niet terug zouden krijgen bij eerder vertrek. Na veel contact en geklaag bij Belvilla (in de tussentijd werd ter plekke onze ipad gestolen uit het appartement) bood Belvilla ons 100,- korting op onze volgende vakantie. We betaalden voor het vreselijke appartement (niks aanwezig om te koken, vies, slechte bedden) ruim 1.000 per week. Na veel contact met de receptie bleek uiteindelijk deze dame ons te kunnen helpen; ze vond nieuwe gasten voor ons appartementen en we moesten voor 12.00 die dag vertrekken. Belvilla beloofde het resterende bedrag (1540) direct terug te storten.Na 3 weken nog steeds geen geld van Belvilla. Ik heb gebeld, gemaild en via twitter gevraagd waar ons geld bleef.Toen ontving ik een telefoontje met de mededeling dat we geen restitutie kregen, omdat ons ter plekke een alternatief geboden is. Dit alternatief is op ons verzoek gezocht (omdat we met 3 kinderen in het hoogseizoen op straat stonden), maar bleek duurder en niet veel beter. We hebben toen een fantastische villa gevonden via Airbnb en zijn vertrokken.Ik schrok enorm van de mededeling van de Belvilla medewerker. Er was geen enkele vorm van compassie, van begrip. Na een uur ontving ik een mail waarin verteld werd dat er contact gezocht was met de eigenaar van het complex en dat ik toch binnen een week het geld kon ontvangen.Ik heb Belvilla een mail gestuurd waarin ik aangaf mijn hart te willen luchten. Na 3 vreselijke dagen op het resort (ter waarde van 435,-), een gestolen ipad, veel verspeelde energie door het verkassen naar een ander appartement viel de slechte afhandeling bij mij helemaal verkeerd.De reactie van Belvilla was dat men besloten had niet in te gaan op mijn eis tot compensatie omdat ze deze ongegrond vonden. Met daarbij een hele verdediging over wat Belvilla wel allemaal voor ons gedaan had.Ik heb nergens een eis neergelegd voor compensatie. Ik heb letterljik laten weten mijn hart te willen luchten. Er bleek van Belvilla geen enkele vorm van begrip, geen excuses voor het late terugbetalen en geen excuus voor de schrik die de mededeling van het niet terug storten van het geld mij had bezorgd.Belvilla mag echt een koude douche wat mij betreft. Ik ga daar nooit meer boeken en raad lezers van dit bericht aan om te kijken of je niet bij een andere aanbieder terecht kan. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 02-09-2016 door
Op zaterdag 13 augustus 2016 kwamen wij aan bij Domaine du Golf in Fabreques Frankrijk. Allereerst kregen wij de sleutel van een reeds verhuurde accommodatie . Leidinggevende ging even kijken en gaf zonder enig commentaar de sleutel aan de receptioniste van een andere accommodatie. Buiten het feit dat het echt een minuscuul oppervlakte betrof kwamen wij tot de conclusie dat er GEEn airco aanwezig was waar het zo rond 40 graden celcius was.Weer langs de receptie waar men , zonder te kijken mededeelde dat er niks anders was. Belvilla gebeld: Aanbieding via Belvilla > € 1250,00 Prijs in accommodatie > € 728,00 HOEZO aanbieding ??? Tevens zelf grote ventilator aangeschaft > zonder resultaat want geen dakraam > alleen schuifpui vol op de zon. Op dinsdagnacht 16 augustus , na 4 nachten NIET te hebben geslapen ivm belachelijke hitte & geen ventilatie mogelijkheid vertrokken en de hele klere zooi achtergelaten . Oh ja : voorstel van Belvilla: € 75,00 korting op volgende boeking...... Klant vriendelijkheid > 0 Accommodatie > 0 Kortom> SLECHTER DAN SLECHT ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-06-2016 door
We hadden een villa gehuurd voor 2 dagen. Foto's zagen er veelbelovend uit maar waren een slechte representatie van de werkelijkheid. Wat een zielig zooitje.De eigenaar meldde bij aankomst dat er ter plekke ook nog eens bedlinnen betaald moest worden bovenop de borg (3x gekeken op de site, stond nergens aangegeven). 10 euro (de man) om 2 nachten onder een vod te kunnen slapen. Ook meldde de verhuurder dat hij "af en toe door het huis kan lopen omdat hij niet poept op zijn eigen WC, dus dat maar bij ons in de villa moest doen". Ook zat zijn normale verblijf vast aan de villa en kon zo bij ons naar binnen kijken.Na de eerste nacht hebben we twee waarschuwingen gekregen voor lawaai, en blijkbaar was dit genoeg om ons er uit te laten zetten (Algemene Voorwaarden zegt 3 waarschuwingen). We hebben met Belvilla gebeld maar die was niet onpartijdig. Sterker nog, hun woorden waren "als jullie er niet voor 12:00 uit zijn, dan komt de politie jullie er uit halen".We zijn door het huis gelopen met de eigenaar en die gaf aan geen schade te hebben gezien, dat het er goed uit zag. Hij wilde dit alleen niet op papier zetten omdat er "misschien volgende week toch een schroefje los kan zitten". Ondanks de situatie leken we toch op goede voet onze wegen te scheiden. Naar de borg konden we fluiten van Belvilla en voor de tweede nacht hebben we een hotel moeten boeken.Twee weken na ons verblijf hebben we een rekening van Belvilla gekregen die de man blijkbaar bij hen heeft gedeclareerd. Dit eerder genoemde "losse schroefje" bleek €2.250 te kosten. Belvilla zei: "Of het nou waar is of niet, wij hebben het betaald, dus gaan we de kosten op jullie verhalen.".. Toch vreemd dat er eerst niks aan de hand was met het huis, en na twee weken ineens €2.250 aan schade is geconstateerd.Wij zullen nooit meer bij dit amateuristische bedrijf iets huren die zich laat bangmaken door een laag opgeleid boertje die denkt snel te kunnen verdienen aan een vriendengroep. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-07-2015 door
Enorme keuze, kwaliteit is altijd goed. Maar de huisjes zijn vaak wel aan de prijs. Maar voor kwaliteit moet je ook willen betalen. Zeker als je na een jaar lekker tot rust wil komen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 24-01-2015 door
Het aanbod van Belvilla is enorm en we hebben al meerdere landen bezocht met de familie en verblijven als sinds 1998 in huisjes van Belvilla. Altijd top keuze en de prijs...ja het is niet altijd even goedkoop maar kwaliteit krijg je altijd.
Daarom nooit een andere aanbieder geprobeerd..en waarom zou ik ook.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
29% van de consumenten zijn tevreden over Belvilla
Consumenten zijn het meest te spreken over de Betrouwbaarheid bij Belvilla
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy