Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Belvilla ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.32
3.32 0 10
18 reviews
22% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-08-03 21:29:00
2 maanden geleden
2 10 0
Belvilla en alle andere boekings sites maken het bijna onmogelijk voor huseigenaren om nog het hoofd boven water te houden. Boek uw huis direkt bij de eigenaar, altijd goed bereikbaar, goede service en minder duur. In coronatijd uitstel van aanbetaling en eventueel gewoon geld terug. Contact van mens tot mens. Heerlijk toch?
Rapporteren
2020-07-20 16:34:56
2 maanden geleden
1 10 0
Na het volledig betalen van mijn reissom wordt de boeking door hun geannuleerd. Na 3 weken sturen een voucher waarmee ik na 12 maanden mijn geld kan terug krijgen. Boeken met een voucher kan alleen telefonisch maar na drie keer meer dan een uur in de wacht te hebben gestaan geen resultaat. Dus kansloos dit.
Rapporteren
2020-06-23 17:26:12
3 maanden geleden
1 10 0
Maanden na COVID-19 nog steeds telefonisch, per mail of via sociale media onbereikbaar. Wel volledige reissom vorderen, vervolgens de reis annuleren en daarna zwijgt men in alle talen. Gelukkig het merendeel van de reissom terug kunnen vorderen via PayPal. Nooit meer Belvilla!!!
Rapporteren
2020-06-23 09:03:14
3 maanden geleden
2 10 0
op 1 februari een boeking gemnaakt voor het jaar erop met 100% garantie op geld terug. In mei heb ik de boeking geannuleerd, maar ipov geld heb ik een voucher gekregen. Dit was niet onze afspraak! Pas na 12 maanden kan ik mijn voucher inwisselen voor geld. Stelletje dieven! ze zijn overigens ONBEREIKBAAR via telefoon en e-mail.
Rapporteren
2020-06-22 19:54:44
3 maanden geleden
1 10 0
Huis geboekt voor mei 2020 en in november 350 euro aanbetaald.
Restatnt bedrag moeten betalen in gesloten periode door Corona.
Belvilla onbereikbaar via tel, mail etc.Restant bedar dus niet betaald. Begin juni contact gehad na 1,5 uur in de wacht te hebben gestaan.U hebt door het niet betalen van het restant bedrag de reis geannuleerd.!!!! Jammer maar we kunnen niets meer voor u doenjQuery31103917890449409962_1592848228787???? Wilt u nog een reis boeken?
Rapporteren
2020-06-17 17:35:38
3 maanden geleden
0 10 0
Ik begrijp dat Belvilla het in deze vreemde tijd druk heeft maar ik begin langzamerhand toch uiterst geïrriteerd de raken.
Ten eerste moet men zeer lang wachten om via de telefoon te woord gestaan te worden. Op een bepaald moment bleek zelf dit nummer tijdelijk niet bereikbaar te zijn. Via dit communicatiemiddel onderneem ik dus geen pogingen meer.
Ten tweede heb ik vanaf de dag dat ik een vakantiehuis gereserveerd voor 2021 de aanbetaling via de website proberen te voldoen met de voucher die ik toegestuurd kreeg n.a.v. de annulering t.g.v. Covid-19
Gedurende vele dagen heb ik meerdere pogingen ondernomen en is dat helaas steeds niet gelukt.
Daarover heb ik al een mail gestuurd en die is tot op dit moment niet beantwoord.
Tot mijn verbazing krijg ik echter herhaaldelijk een mail dat ik de aanbetaling moet voldoen daar de reservering anders geannuleerd wordt!
Als ik nu op de site ga zie ik tot mijn verbazing dat de betreffende boeking, buiten mijn medeweten om, geannuleerd is.
Ik hoop dat Belvilla alles spoedig herstelt want anders zie ik mij genoodzaakt van een reservering via Belvilla in de toekomst af te zien en mijn voucher voor contant geld in te wisselen.
Peter den Ouden
Rapporteren
2020-05-15 17:30:36
4 maanden geleden
1 10 0
Mijn Klacht
In december al geboekt, huisje in Noordwijk. Deel 1 aanbetaling keurig gedaan. Bij 2e betaling heb ik twee keer naar Belvilla gemaild wat te doen nu er Corona is, het leek me niet verstandig de 2e betaling te doen,als ik straks alles weer moet annuleren i.v.m. Corona. Twee keer geen enkele reactie van Belvilla. Nu vlak voor de huur van het huisje in gaat krijgen we bericht dat we niets terugkrijgen van Belvilla, maar geen reactie op mijn vorige twee vragen - mails. Dit was de laatste keer dat we iets boekten bij Belvilla. Mocht iemand nog een tip hebben, graag. We balen goed. We kunnen ons geld maar 1x uitgeven voor een vakantie.......

Gewenste Oplossing
Als we gewoon netjes ons geld terugkrijgen, wij hebben de Corona niet bedacht. We mogen niet met 6 personen in zo'n huisje, dus gaan we ook niet op vakantie toch?
Rapporteren
2020-05-02 08:20:48
5 maanden geleden
1 10 0
Slechte en zeer laconieke opvolging van vragen .
Rapporteren
2019-11-21 13:27:31
10 maanden geleden
6 10 0
Fraudsters. Received a second payment after which the reservation was canceled. I have all the screenshots.
Rapporteren
2019-08-03 07:38:37
1 jaren geleden
0 10 0
grun sellerich wij zijn zeer gastvrij ontvangen met mooie gedekte tafel met koffie en cake mooi appartement prachtig uitzicht wij hebben genoten dikke 10
Rapporteren
3.32
Bekijken
Beoordelen