Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Center Parcs ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

center parcs
Center Parcs
5 / 0 10
Er zijn 3 ervaringen toegevoegd
Center Parcs ervaring toevoegen Lees alle Center Parcs ervaringen

3 Center Parcs ervaringen

Start aan je beoordeling van Center Parcs
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 13-11-2017 door
Nadat mijn moeder overleden is,en wij net getrouwd,waren we toe aan wat rust. Aangekomen in bungalow 355,zag het er op het eerste gezicht gezellig uit. Lekker een kopje thee. Meteen de stoppen eruit. Dan maar op de ouderwetse manier. Douchen na het douchen de deur open,hierop schrokken wij ons rot want het brandalarm ging af,deze hangt in de gang bij de douche, logischer zou zijn in de woonkamer.uit eten met de kinderen bij de grill.... verschrikkelijk aangebrande vlees echt een goed stuk vlees vreselijk verpest. Lang moeten wachten op alles. Dan maar naar bed. Die waren doorgezakt. Wij hadden een midweek maar zijn eerder naar huis gegaan,het zwembad was de doorslag,wat waren de kinderen teleurgesteld.
Center Parcs ik denk NOOIT meer
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 22-09-2017 door
Geachte heer / mevrouw

Wij zijn op vakantie in Erperheide met onze zoons van 3maanden en 6 jaar .
Speciaal voor deze vakantie hebben wij een swimtrainer aangeschaft de kleinste die er te krijgen is voor onze zoon van 3 maanden .
Na aankomst 14-8 hebben wij hem in deze band gehad maar helaas is hij te klein en glijdt eruit omdat er geen andere opties zijn omdat hij niet zelfstandig kan zitten , na overleg met floormanager Tom hebben wij toestemming om samen met hem in de ondiepe stukken te zitten van het buitenbad en golfslagbad indien er geen golven zijn .
Dit is zeer netjes opgelost gelukkig .

Vandaag 18-8 waren wij aan het zwemmen met onze oudste zoon van 6 jaar met zwemdiploma A en B .
Hij liep iets voor mij om een stroomversnelling in te gaan werdt hij tegen gehouden door floormanger Inge J .
Hij mocht het bad niet in omdat hij geen zwemvest aan had , er staat een bordje bij met een poppetje met -12 (rood) en een vestje aan met daaronder de tekst voor kinderen zonder zwemdiploma .
Heb haar verteld dat hij zijn diploma’s had en dat ze hem anders maar een test moest laten doen dit wilde zij niet , heb ook voorgesteld haar foto’s van hem te laten zien met zijn diploma in zijn hand tijdens afzwemmen .
Ook dit accepteerde zij niet hij is onder de 12 en moest een vest aan !!! Zij was de floormanager en hanteerde haar regels .
Mevrouw werdt onvriendelijker omdat ik met haar in discussie ging over het feit dat hij zwemdiploma a en b had en ik het vestje niet nodig vond en zij zei toen ook op een minderwaardige manier jullie zijn ook dat koppel van DIE baby , dit zou meer over ons als persoon zeggen dan over het personeel , waar dit opsloeg weet ik tot op heden nog steeds niet . Heb haar gevraagd om uitleg over haar uitspraak maar die kreeg ik niet.
Uiteraard ben ik ook niet vriendelijk gebleven en heb gezegd dat ik na haar leidinggevende ging na deze uitspraak , Die baby (dan nog op een minderwaardige manier ) waar slaat dat op ? Praat toch ook niet minder waardig over haar of haar gezin

Het enige wat ik kon doen om mijn zoon te laten zwemmen zonder zwemvestje is een brief tekenen waarin staat :

Geachte gast

Zojuist bent u aangesproken door onze floormanager van het zwembad.
Deze heeft u erop geattendeerd dat uw kind geen zwemvestje draagt , terwijl volgens ons huisregelement het dragen van een zwemvest verplicht is wanneer een kind het zwemmen ( nog) niet voldoende beheerst .

Naar het inzicht van onze floormanager beheerst u kind het zwemmen onvoldoende om zonder zwemvest gebruik te kunnen maken van alle voorzieningen in het zwembad .
De floormanager heeft u vervolgens verzocht uw kind gebruik te laten maken van een zwemvest .
U heeft aangegeven het niet eens te zijn met deze constatering en vindt het niet noodzakelijk dat uw kind een zwemvest draagt .

Wij vinden het echter noodzakelijk u er uitdrukkelijk op te attenderen dat wij hierdoor niet in staat zijn de veiligheid van uw kind in ons zwembad te garanderen .
Wij wijzen u er op u kind geen seconde uit het oog te verliezen en merken ten overvloede op dat u de algehele verantwoordelijkheid voor de veiligheid en het welzijn van uw kind draagt

Met vriendelijke groet

Safety & pool manager

De floormanager heeft mijn zoon niet zien zwemmen , dus kon niet beoordelen of hij wel of niet voldoende techniek beheerst om te zwemmen zonder zwemvest .
En mevrouw wilde dit ook niet testen zoals eerder aangegeven .
Deze brief heb ik uiteraard niet getekend omdat zij hem geen test heeft laten doen zodat hij zijn eigen kan bewijzen .

Hij was heel verdrietig dat hij een vest aan moest en zei papa ik heb toch me zwemdiploma’s dan is dat toch niet nodig .

Hier was ik het niet mee eens en zijn het zwembad uitgegaan , ben direct na de receptie gelopen .
Hier gevraagd om de manager van het zwembad .
Na even te hebben gewacht kwam safety & pool manager Davy S .
Heb deze het verhaal uitgelegd en hij kwam met het regelement .
Heb deze uitgelegd dat mijn zoon A en B heeft van zwemdiploma , en wilde ook deze de foto tonen maar dit hoefde niet hij geloofde mij , maar ook hij zegt dat mijn zoon een zwemvest aan moet dat staat in het regelement omdat hij onder de 12 is .
Heb duidelijk aangegeven wat wij lezen wat er in het regelement van zwembad staat( bij de ingang) en in de algemene voorwaarden van center Parcs alinea 15 zwemmen ( heb dit naderhand nog na gezocht op jullie website) met als datum 15-6-17 . Zijn antwoord was dit kan je 2 ledig lezen

Uiteraard heb ik de meneer ook gewezen dat wij onvriendelijk werden aan gesproken door de floormanager en hem het verhaal verteld .
Hij ging haar hierop aanspreken en heeft mij hierover na een half uurtje terug gebeld , in dit telefoon gesprek zei hij dat hij er niet bij was en dus verder niks kon doen . Nog geen excuus voor het gedrag van zijn personeel kon er af

Tijdens ons gesprek heb ik tegen hem gezegd dat ik het hoger op ging spelen en een klacht ging indienen over de floormanager en het formulier wat ik moest tekenen , zijn antwoordt was wil je het zo gaan spelen !
Dit is totaal geen antwoordt wat ik had verwacht van een manager die boven al het personeel van zwembad staat , na mijn mening staan wij in ons recht en houden we ons aan de huisregels van Aquamundo .

(Uiteraard heb ik foto van huisregels van zwembad toegevoegd , en van de algemene voorwaarden van de website)

Alinea 6
Ouders en/of begeleiders moeten ervoor zorgen dat kinderen die niet kunnen zwemmen swimsafes dragen . Swimsafes staan gratis tot uw beschikking voor jonge zwemmers voor gebruik in de aqua mundo . Ze zijn een hulp bij het drijven maar zijn geen garantie tegen verdrinking .
Ook bij gebruik van de swimsafes mogen kinderen uitsluitend onder begeleiding van een volwassene zwemmen .

Alinea 15 zwemmen ( algemene voorwaarden)

Kinderen onder de 12 jaar mogen zich zonder begeleiding van een volwassene niet in het aquamundo ( of aqualagon) bevinden .
Ouders en/of begeleiders moeten ervoor zorgen dat kinderen die niet kunnen zwemmen , zwembandjes en/of zwemvestje dragen in aqua Mundo of aqua lagon .
Hierbij dient een volwassene in de directe nabijheid te zijn .
Zwemmen in de meren is niet toegestaan .

Ik voelde me eigen zo slecht dat ik rond 19u na hoofdkantoor heb gebeld en kreeg ik iemand van boekingen aan de lijn , heb deze meneer het verhaal uitgelegd en deze heeft dus op de website gezocht na de voorwaarde en zei dat we in ons recht stonden , zoals hij het las in de voorwaarde .
Het enige wat we konden doen volgens deze meneer is een klachten brief op stellen en deze insturen na dit mail adres .
Op het moment dat ik belde waren er geen leiding gevende meer aanwezig die ons zouden kunnen helpen .

Wij zijn uiterst onbeschoft behandeld en heeft duidelijk een stempel gezet op onze laatste dagen vakantie op Erperheide .
We hebben hard moeten sparen om de vakantie bij elkaar te krijgen en dan wordt je onbeschoft en klant onvriendelijk behandeld .

De manier waar wij op aangesproken zijn is niet normaal , zeker niet minderwaardig over iemand kinderen doen

Heb al contact gehad met guestrelations maar die geven ook alleen maar hun excuus dat het niet had mogen gebeuren en gezegd had mogen worden en dat het hun zeer spijt dat we ons de laatste dagen niet welkom voelde .
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 14-01-2015 door
Wij hebben een bungalow gehuurd bij CenterParcs langs het strand. We gingen hier heen met onze bigle dus dat was echt ideaal. Super leuk om dat beeste over het strand te zien rennen. Voor de rest ehbben we heerlijk genoten van het tropische klimaat dat altijd op dit park hangt okal is het nu guur en koud. Lekker gegeten en heerlijk gezwommen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
center parcs
67% van de consumenten zijn tevreden over Center Parcs
Lees alle reviews en bekijk Center Parcs
Oke
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy