Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Corendon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.49
3.49 0 10
84 reviews
42% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2020-07-14 19:48:46
27 dagen geleden
1 10 0
Wat een slechte service en klantvriendelijkheid bij corendon! Wij wilden onze reis omboeken van oktober naar augustus. Spreek een collega Charelle en die vertelde aan ons dat het mogelijk was. Vervolgens bellen we om uiteindelijk om te boeken , komt er een andere collega zij vertelde dat het niet mogelijk was. Vervolgens word die medewerker heel onvriendelijk en boos. Ik mag hopen dat corendon met een tegemoet koming komt want ze zeggen dat ze een mail gestuurd hebben maar die hebben wij helemaal niet gehad!!? hierna een bericht om een privé bericht te zenden, daar hoor je gelijk dat ze niks voor je kunnen doen, wat een slechte service en klantgerichtheid, ze denken echt niet mee en de collega’ s komen allemaal met andere antwoorden. Zorg eerst maar eens dat het personeel goed opgeleid is om klanten te woord te staan. Investeringsbedrijf van Corendon, nog een grote slag te halen voor jullie betreft klantenservice. Ze vragen mede leiden om een voucher te accepteren anders krijgen ze het erg lastig voor hun bestaan in de toekomst. Nou wat denk je zelf hoe wij over jullie denken. Fam Kappe
Rapporteren
2020-07-14 19:40:37
27 dagen geleden
1 10 0
Wat een slechte service en klantvriendelijkheid bij corendon! Wij wilden onze reis omboeken van oktober naar augustus. Spreek een collega Charelle en die vertelde aan ons dat het mogelijk was. Vervolgens bellen we om uiteindelijk om te boeken , komt er een andere collega zij vertelde dat het niet mogelijk was. Vervolgens word die medewerker heel onvriendelijk en boos. Ik mag hopen dat corendon met een tegemoet koming komt want ze zeggen dat ze een mail gestuurd hebben maar die hebben wij helemaal niet gehad!!? hierna een bericht om een privé bericht te zenden, daar hoor je gelijk dat ze niks voor je kunnen doen, wat een slechte service en klantgerichtheid, ze denken echt niet mee en de collega’ s komen allemaal met andere antwoorden. Zorg eerst maar eens dat het personeel goed opgeleid is om klanten te woord te staan. Investeringsbedrijf van Corendon, nog een grote slag te halen voor jullie betreft klantenservice. Ze vragen mede leiden om een voucher te accepteren anders krijgen ze het erg lastig voor hun bestaan in de toekomst. Nou wat denk je zelf hoe wij over jullie denken. Fam Kappe
Rapporteren
2020-06-20 16:24:53
2 maanden geleden
2 10 0
Dramatische klantafhandeling aan de telefoon door ene Anabel. Totaal geen oplossend vermogen. Klant blijft gewoon in de kou staan. Volledig belachelijk. Case: ondanks Corona ge boekt naar Turkije met toezegging dat we konden doorzoeken naar 2021 ivm onze gezinssituatie. Op 20 juni verzoek tot omboeking gedaan. Mededeling van Anabel: Tja dat kon tot 15 juni, nu niet meer..,
Rapporteren
2020-06-05 12:23:49
2 maanden geleden
2 10 0
Slechtste reisorganisatie ooit!!
Rapporteren
2020-05-31 17:42:48
2 maanden geleden
1 10 0
Tot tweemaal toe telefonisch contact over terug betaling van 5012 euro van door Corendon geannuleerde pakketreis, ook aangetekende brief wordt niet beantwoord.
Na een ernstig ongeval van mijn 80 jarige vrouw moest ik een traplift plaatsen een onverwachte uitgave van 7800 euro , het reizen zal in de toekomst onmogelijk zijn door de handicap van mijn vrouw te gevolgen van het ongeval,
Terug betalen op mijn verzoek omdat ik in financiële problemen kom
wordt door Corendon als onbelangrijk ervaren.
Dit a-sociale gedrag is lijkt kenmerkend voor Corendon!
Rapporteren
2020-05-13 20:02:38
3 maanden geleden
2 10 0
Wij hadden een reis geboekt met Corendon van 13 tm 20 maart naar Tenerife. Echter werd zaterdag al duidelijk dat er strenge maatregelen kwamen ivm Corona. Wij zijn met een spoedvlucht teruggevlogen op maandag.
Corendon wil ons geen geld terug geven of een andere vergoeding voor de niet genoten vakantiedagen. Wij vinden dit zeer kwalijk! Mensen die hun reis annuleren, krijgen de keuze tussen een voucher of geld terug. Wij niet! Ik zal nooit meer gebruik maken van Corendon!
Rapporteren
2020-03-29 18:15:33
4 maanden geleden
1 10 0
Moet veel te lang aan de telefoon. Wachten en de tegoed bon heb ik niks aan wil gewoon mijn geld terug!!!
Rapporteren
2020-03-27 11:36:33
5 maanden geleden
2 10 0
Onze huwelijksreis van 2900 euro is geannuleerd door corendon. Nu krijgen wij een "tegoedbon". In eerste instantie prima, zolang je dezelfde vakantie kunt boeken. Echter is dezelfde vakantie even 1000 euro duurder. Nu dus 4012 euro, maar je geld kun je niet terug krijgen je krijgt enkel een waardebon. Dit slaat natuurlijk nergens op, ik wil gewoon ergens anders kunnen boeken waar ze dit niet flikken.

UPDATE: Ben ook nog eens verbannen in de live chat omdat ik zei dat ik dit onder de aandacht zou brengen met een review.
Rapporteren
2020-03-16 21:02:38
5 maanden geleden
2 10 0

Zo boos en teleurgesteld!
Ivm met het coronavirus 3x contact gehad met vragen. Ze konden nergens antwoordt op geven. Kreeg alleen maar te horen, dat is nog niet van toepassing dus dat weten we nog niet. Laatste dag voordat ik het laatste deel moest betalen weer contact gehad. Een reis met 8 personen kost toch flink wat spaargeld. Mijn vraag ging over annuleren of omboeken naar een later moment. Omboeken ging bijna net zo duur kosten als annuleren werd mij medegedeeld. Ja, dan maar annuleren. Mijn schoonzus zat met hetzelfde, zij zouden met 3 personen 3 dagen later vertrekken. Zij ook contact opgenomen, en wtf ze konden gratis omboeken! Wat een klootzakken. Puur omdat er aan ons (8 personen) natuurlijk lekker geld aan te verdienen was, werd ons deze optie niet geboden. Geen woorden voor, wat zijn wij teleurgesteld in Corendon
Rapporteren
2020-01-07 00:00:49
7 maanden geleden
2 10 0
Na boeking en directe betaling (kom ik het niet vergeten) bleek dat exact dezelfde reis bij concurrent € 30 goedkoper uitviel. Samen met de € 20 bonus zou dit op € 50 komen vlgs laagste prijsgarantie. Coulance kon echter zgn niet worden verleend omdat ik al betaald had! Wat is er mis met een creditnota en retourstorting ??!
Rapporteren
3.49