Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Corendon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

corendon
Corendon
4.78 / 0 10
Er zijn 74 ervaringen toegevoegd
Corendon ervaring toevoegen

74 Corendon ervaringen

Start aan je beoordeling van Corendon
Klik hier om je beoordeling te geven
8 / 100
Beoordeeld op 17-11-2018 door
Had 1 nacht geboekt. Goed bed, schone kamer, weinig geluiden gehoord. Had in het voorste gebouw het buffet genuttigd, dat was super lekker !!
Heerlijke salades en alles werd steeds aangevuld! Top , heerlijk rood wijntje erbij.
Shuttlebus was prima met aardige chauffeur.
Al met al, een aanrader
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 16-10-2018 door
Corendon is niet betrouwbaar, ik adviseer om bij een andere organisatie te boeken!

Fijne vakantie gehad in een prachtig hotel in Antalya, maar zeer ontevreden over Corendon, omdat:

- de vluchttijden minder dan twee weken voor vertrek aangepast waren zonder dat wij op de hoogte gesteld waren;
- de reisleider was niet goed voorbereidt;
- de transfer bus was 30 minuten te laat bij vertrek;
- Corendon is mijn koffer kwijt geraakt en komen niet met compensatie.

Wanneer je een fijne vakantie wil met een goede maatschappij zonder, BOEK DAN NIET BIJ CORENDON!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 07-10-2018 door
Op 15 september 2018 met Corendon gevlogen van R'dam naar Kreta met personeel wat niet eens Engels spreekt laat staan Nederlands hoorde dat het Roemeense stewardessen waren bij een Dutch airlines maatschappij?
Voor ging steeds het gordijntje dicht zodat je ook niet naar het toilet kon.
De pilote heeft het vliegtuig als het ware gedumpd op Heraklion de stewardessen schrokken zich rot ook wij natuurlijk en er is zelfs een plaat uit het plafond losgekomen.
s Nachts aangekomen in ons app. Adam's werden wij in een krot gezet omdat onze voorkeur pas na 2 dagen vrij zou komen.
Glazen lamp stuk uit 3 bedden in een huiskamer 2 bedden in een slaapkamer zonder kast en de kast in de huiskamer was muf, geen ventilatie in de badkamer raampje wat met een schuifje open moest maar met een kromme spijker vastgezet ijskast zat een laag bevroren ijs in en geen rekjes in de deur!
Kon je buitendeur niet open zetten omdat er dan katten binnekwamen omdat wij beneden zaten.
Na 2 dagen een ander appartement gekregen 2 balkons wat een luxe (maar niet heus) op het ene balkon kwam het raampje van de badkamer/toilet uit van de buren dus lekker eten/zitten hoor op je balkon als je buren hun behoefte doen!
Deur balkon kon niet dicht stond stoel tegenaan en met de storm die wij hebben meegemaakt tafel voor de deur gezet waaide om toen maar grof geschut ingezet midden in de nacht de toilettafel er maar voor gezet ook omgewaaid hele appartement wakker wat een rot herrie.
Koffiezetapparaat duurde een half uur eer je koffie had (al een andere gekregen) en nog niet goed.
In 2 weken tijd niet eenmaal gedweild alleen geveegd schone lakens/handdoeken en bakje geleegd zelf maar een paar maal met Dettol de aangekoekte toilet schoongemaakt waarvan de bril ook nog eens los zat.
Ook geen ventilatie in de badkamer en geen roostertje in de douche een groot gat.
Heb een beoordeling geschreven van App. Adams maar nergens bij hun terug te vinden en staat als prima aangeschreven nou vergane glorie alles was het net niet en je mag toch op z'n minst verwachten dat alles schoon en heel is!
Eerste keer met Corendon maar nooit meer!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-09-2018 door
Slechte service van het personeel van Corendon. Ik raad af om een reis bij Corendon te boeken. Corendon wijzigt gegevens zonder dit vroegtijdig door te geven. Minder dan twee weken van te voren op de hoogte gesteld met betrekking tot het wijzigen van de vlucht tijden. Daarbij kan Corendon geen alternatief aanbieden. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 14-09-2018 door
corendon nooit meer 12 uur over gedaan om in hotel in kreta te komen normaal 4 uurtjes klasse corendon ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-09-2018 door
Corendon is een zeer betrouwbare vliegtuig maatschappij. Alles verliep vlot, vriendelijke stewards, heel behulpzaam! En een goeie prijs vergeleken met andere maatschappijen! Het hotel daarentegen was erbarmelijk, het personeel van Corendon zou daar eens een weekje moeten verblijven.. Het eten is zodanig slecht dat je het niet kan inslikken, de kamer is niet gepoetst geweest tijdens mijn verblijf, enkel het vuilbakje werd geledigd, vuile handdoeken bleven gewoon liggen! Het is een vuil, onhygiënisch hotel waar men All-Inn beter niet kan aanbieden, geen keuze qua eten, ijs in de namiddag is één smaak, en enkele koekjes kan je verkrijgen maar dat is het dan ook! De ligging daarentegen is perfect, alles op wandelafstand, gelukkig want ik was genoodzaakt, ondanks mijn All-Inn om buiten het hotel te gaan eten... Gelukkig niet duur maar jammer want ik had betaald voor All-Inn. Toch dit hotel eens herbekijken is mijn suggestie, het is zijn drie sterren zeker niet waard! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-09-2018 door
Ondanks enkele slechte recensies over het op Kreta gelegen hotel Santa Marina hebben wij besloten dit hotel bij Corendon toch te boeken.
Voornaamste reden: het ligt aan de rand van het centrum van het levendige en relaxte Aghios Nicolaos. Daarbij ligt het vliegveld Maastricht-Aachen op een 20tal minuten rijden en is het parkeren gratis voor reizigers van Corendon.
Wij hebben een fantastische vakantie gehad. De begeleiding door de hostesses van Corendon op het vliegveld van Heraklion was bijzonder aangenaam (mijn vrouw is invalide en zit in een rolstoel). Op verzoek kregen we een kamer op de 2e verdieping met zwembadzicht gelegen naast de lift in het hoofdgebouw.
Hotel Santa Maria maakte een zeer goede indruk en zeker de 3 sterren waard, de kamers schoon, ruim en volledig. Iedere dag werden de handdoeken verschoond en bedden opgemaakt. De matrassen waren comfortabel net zoals de kussens. Het eten was lekker en zeer gevarieerd. Het personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Vanaf het hotel was het maar twee minuten naar het prachtige zandstrand. Tegenover het hotel ligt een kleine supermarkt. Het zeewater was helder en blauw van kleur!
Het volgend jaar gaan we zeker weer terug naar hetzelfde hotel en natuurlijk weer met Corendon.

Familie Hendrikx - Santos
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 06-08-2018 door
Op 30 april met Corendon een weekje naar Kos geweest met de hele familie (15 pers). Op de heenvlucht 2,5uur vertraging met summiere informatie door Corendon, terwijl ons vliegtuig volgens de borden op tijd zou vertrekken. Bij de terugvlucht was het nog slechter, 1 uur vertraging zonder enige informatie. Een leuke week gehad in Mastichari op Kos in een resort dat door renovatie een tijd dicht geweest is en waar wij sinds lange tijd de eerste gasten waren. 's Morgens gedouched onder een douche waar met mate water uit kwam. Op 6 mei kwamen wij weer thuis en na 3 dagen werd ik flink ziek en werd uiteindelijk met een legionellabesmetting en een zware longontsteking in het ziekenhuis opgenomen. Aangetekende brief naar Corendon gestuurd met de vraag wat zij hieraan gingen doen, omdat zij verzuimd hadden te zeggen dat wij na de renonatie de eerste gasten in het resort waren en dat wellicht de waterleiding flink doorgespoeld zou moeten worden. Er waren achteraf eerdere meldingen van legionellabesmetting bekend in dit resort.
Corendon reageerde niet op de brief en ontkende hem te hebben ontvangen (aangetekend!!!!). De rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en toen kwam er wel een reactie. Corendon ontkent aansprakelijkheid omdat niet voor 100% bewezen kan worden dat de besmetting daar ontstaan is. Makkelijke reactie. Ik heb hierdoor flinke materiële en immateriële schade geleden en ben nu na 3 maanden nog steeds bezig mijn conditie weer op peil te krijgen.
Conclusie: GEEN VAKANTIE MEER MET CORENDON.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 06-08-2018 door
Wat een leuke vakantie moest zijn eindigde in een drama.

Helaas hadden wij voor de eerste keer geboekt via Corendon.

De eerste dag dat we aan kwamen was maandag. Toen zijn we alleen bij het hotel geweest. Dinsdag ochtend had mijn man al een voedsel vergiftiging op gelopen. Woensdag had ik het zelf. En mijn dochter woensdag nacht. Naderhand hebben wij uiteraard niks meer gegeten of gedronken in het hotel. Direct in het hotel hebben wij het kenbaar gemaakt er stond direct een receptionist die ins verhaal bevestigde. Ook hebben wij de reislijdster gebeld van Corendon. Maar ja daar kregen wij niet echt een reactie van. Bij thuis komst direct een klacht ingediend. Die pas na weken en op en neer mailen is behandeld. Erg slechte zaak. Ook deze email krijg je weer beantwoord met dat het altijd kan gebeuren. Ook hebben wij meerdere mensen gesproken die er ziek van zijn geworden. Helaas doet Corendon helemaal niks. Nooit maar ook nooit zal ik nog met Corendon gaan.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 02-08-2018 door
Voor ons geen bingoreis...dan wordt je dus geplaatst in corendon's ogen 3 sterren hotel....
als je dan een wel heel erg basic "hok" krijgt met een krakkemikkig bed met totaal geen voorzieningen wordt je daar niet vrolijk van. (en zo kritisch zijn we echt niet).

vermeld dan op de website dat je een bingoreis inhoud dat je in een ons ogen 1 sterrenhotel terecht komt.

En als je dan een klacht indient duurt dat 5-6 weken en wimpelen ze alle klachten af dat het allemaal onzin is...
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 26-06-2018 door
Zonder enige verwachting hebben wij met z'n vieren in de week van 12 t/m 19 juni een schitterende week gehad. Ik heb in 1 week nog nooit zoveel gezien! Deze reis was gewoon klasse. Voor 340 euro per persoon en dan heb ik het excursie pakket meegerekend ga je een onvergetelijke week tegemoet. De 2 verschillende hotels die we aangedaan hebben waren in deze prijsklasse gewoon goed. Wie hier wat op aan te merken heeft is niet prijsbewust en heeft geen respect voor de hardwerkende mensen aldaar. Zowel de lunch als het avond eten bestaat uit 4 gangen. Soep, salade, hoofdgerecht, nagerecht. Wat wil je nog meer. In hotel Lara Hadrianus in Antalya was zelfs na het eten de koffie nog gratis. Het hotel in Cappadocië Yeni Yukseller vonden wij een knus en gezellig hotel. Ik heb het opgeteld maar ze brengen je in 1 week maar liefst naar 18 verschillende plekken. Het landschap is betoverend en bewonderenswaardig. Ik heb het voorrecht gehad de ballonvaart te mogen ervaren. Dit was echt ontroerend en heel erg mooi. Dit raad ik iedereen aan. Zelfs degene die hoogtevrees hebben! Tot slot een heel, maar dan ook heel dankbaar woord voor Mike de reisleider en Ata de chauffeur die ons 1700 km door Turkije heeft gereden. Mike de reisleider, wat een informatie heeft die man met ontzettend veel passie ons verteld over Turkije. Ik zal het nooit, maar dan ook nooit vergeten Nogmaals deze reis raad ik iedereen aan. Je zult er geen spijt van hebben!!! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-06-2018 door
Ik had een aantal maanden geleden een vliegticket geboekt via Corendon.
Hoewel dit ticket niet eens het goedkoopste ticket was, heb ik voor Corendon gekozen omdat ik dan een rechtstreekse vlucht zou hebben van Amsterdam naar Hurghada.

Helaas was niets hiervan waar, Corendon besloot zonder enige communicatie een tussenlanding te maken. Daar kwam iederen achter bij het boarden. Uiteraard was niemand gecharmeerd hiervan. Ons werd verteld dat deze tussenlanding maar 20 minuten zouduren, maar dat werd 1,5 uur, zonder dat ook maar iemand van de cabin crew ons vertelde waarom het zo lang duurde en hoe lang het uberhaupt zou duren.

Zeer slecht, ik wens nooit meer met deze maatschappij te hoeven vliegen. Buiten dat er geen service is, zowel van de cabin crew niet, van de klantenservice niet, betaal je ook nog eens veel voor het eten tijdens de vlucht. Vele andere vliegmaatschappijen hebben dit gewoon inbegrepen!

Denk er goed overna voor je een vlucht met Corendon boekt!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 02-06-2018 door
Vakantie van17-5 t/m 24-5 invoeren bay resort.
Eerste 3 dagen geen handdoeken,3 keer van kamer verandert,kamer 2 was een beerput,en overal schimmel in de badkamer.Liften deden het de eerste 3 dagen niet dat was trappen lopen 4 etages,mijn vrouw was in januari aan een hernia geopereerd.Pas op dag 5 werden de kamers gepoetst! Hostels en balie personeel waren wel behulpzaam. Hotel is zeker geen 5 sterren.Wat gaat corendon daar aan doen? Wij komen al 17 jaar in Turkije maar nog nooit zo iets meegemaakt,
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 01-06-2018 door
Zojuist prima te woord gestaan én geholpen door Fatma. Duidelijk, geduldig, vriendelijk, 3 keer het gesprek teruggenomen om nog even aan te geven dat ze met mijn vraag bezig is. Zo hoort het! Dank je wel voor je geduld en je tijd. Te?ekkür ederim! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 30-05-2018 door
Vannacht gearriveerd uit Kreta met cnd 212.
De heenvlucht met cnd 211 was vertraagd, er werd niets gemeld of omgeroepen. Gewoon wachten wachten wachten.
Aangekomen op Heraklion een ongeorganiseerde toestand en onduidelijk over waar je verder heen moest qua transfer.

Terugvlucht weer vertraagd. Ipv 2215 werd er ineens 0015 gevlogen. Ook geen berichtgeving hoe of wat. Wachten tot je een ons weegt.
Aangekomen op Schiphol geduld weer op de proef gesteld door het niet-arriveren van de koffers. Zelfs die waren vertraagd. Geen mededeling, niets. Niet klantvriendelijk.

Het hotel, service en vakantie verder waren erg fijn en zeker voor herhaling vatbaar.
Maar dit soort vluchten is vervelend en onnodig.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 01-04-2018 door
Hoe Corendon zijn reizigers akelig kan foppen.
Voor mijn verjaardag krijg ik een reisje aangeboden naar Marokko en niet zomaar een reisje, nee een door Corendon geheel verzorgde stedentrip. Maar wel onder voorbehoud. Corendon heeft het recht de geboekte reis te annuleren als er niet minimaal 6 en maximaal 8 deelnemers zich hebben aangemeld. We krijgen immers een prachtige rondreis in een min busje met maximaal 8 personen.
Hoera, onze reis is geboekt en er hebben zich genoeg deelnemers aangemeld.
De omschrijving van Corendon:
DAG 1 Vlucht naar Marrakeh
Vandaag begint uw reis al op de luchthaven van Amsterdam. U vliegt comfortabel met Corendon Dutch Airlines naar de luchthaven van Marrakesh, aldus de website informatie.. Geen Corendon vliegtuig te vinden want we vliegen met Transavia. Laat Corendon maximaal 15 kg ruimbagage en 10 kg handbagage toe, bij Transavia mag je maar liefst 30 kg meenemen, maar omdat de ticket is geboekt bij Corendon is 15 kg het maximum overschrijding van dit gewicht ontkom je er niet aan bijbetalen. Transavia was coulant en ik mocht inchecken met 17 kg zonder bijbetaling met dank aan Transavia!
De vlucht met Transavia was comfortabel en van een hartelijke ontvangst van de Corendon Hostess op de luchthaven was geen sprake. Eenmaal buiten de terminal was een reclamezuil waar verschillende touroperators hun outdoor sign lieten zien en daar zijn we maar naar toegelopen. Een politieman wees op een vrouw die onze hostess zou zijn van Corendon. Geen enkel zichtbaar teken in de vorm een papiertje, een uniform of een welkom bordje waarbij zij duidelijk herkenbaar zou zijn ontbrak.
Eindelijk contact met de hostess bracht zij ons in een mini busje naar het hotel, waar we voornamelijk uitleg kregen wat we moesten bijbetalen aan lunches en dinertjes tijdens de tour .
DAG 2: Marrakesh.
Vanaf dag 2 werd onze comfortabele mini busje ingeruild voor een touringcar voor 48 mensen. De bus was in een dermate conditie dat deze waarschijnlijk in NL van de weg zou worden gehaald. Een aantal zittingen zaten los en dat is nogal lastig als de chauffeur remt, dan vlieg je met zitting en al tegen de voorgaande stoel. Bij een vertrek om 8 uur in de morgen is het nogal koud en als de airco in de bus niet uitgezet kan worden en de roosters van de luchtkanalen niet dichtgezet konden worden omdat deze ontbraken of waren afgebroken, zat er niets anders op om maar wat papierproppen in de luchtkanalen te stoppen om niet helemaal te bevriezen. Daar ga je met je 8 personen tour.. Je wordt in je 4 sterren hotel door deze touringcar opgehaald om daarna 1,5 uur door de stad te crossen om de overige 42 gasten uit een 3 sterren hotel aan boord te krijgen. Na deze ophaaldienst naar Het befaamde Djemaa El Fna plein, het kloppend hart van de media waar wij met 48 man door de plaatselijke reisleider in een turbo tempo doorgeen worden gejaagd om daarna nog sneller door de soeks te struinen waar de tijd ontbrak om überhaupt een foto te maken of een winkeltje binnen te gaan. Nee, er stond een tapijten voorlichtingsshow op het programma waar we uitleg kregen hoe een tapijt gemaakt wordt en wij deze vanaf € 700,-- deze handgeweven Berber meester karpetten konden bemachtigen. Zo ook een kruiden voorlichting bezoek waar met deze kruiden alle voorkomende ziektes konden worden bestreden en uiteraard tegen contante betaling liefst in Euro’s. Na deze verkoop voorlichting is het tijd voor de lunch. Dit middaghapje was overal goed verzorgd al blijft het natuurlijk een heel gedoe om 48 mensen tegelijk te bedienen. Als aan het laatste groepje de lunch werd geserveerd was het eerste groepje allang klaar. Dat had ook zo zijn voordelen zodat niet iedereen tegelijk zich bij de sanitaire stop meldden en ook daar een file ontstond. Na dit dagje in de touringcar rond getoerd te hebben in de touringcar worden eerst de drie sterren gasten afgezet bij het hotel. Maar de chauffeur kon het hotel niet vinden. Eenrichtingsverkeer en afgesloten wegen hebben we 1,5 uur rondgereden om het hotel voor onze medepassagiers terug te vinden. Uiteindelijk reed de bus maar tegen het eenrichtingsstraatje in om de gasten af te leveren. Aan deze slapstick kwam maar geen einde omdat wij als vier sterren hotelgasten ook nog afgezet diende te worden en ook ons hotel was voor de chauffeur en de bijrijder een moeilijk vindbare locatie. De gids verbleef in het 3 sterren hotel en als je de Franse taal niet machtig bent was communicatie niet meer mogelijk. Uiteindelijk zijn we gearriveerd en het hotel had voor ons nog een dinertje in petto. Maar omdat we zo laat waren was het eten volledig koud op het stukje kip na. De soep en andere warme gerechten hadden te lang in de voorraad bakken gelegen die werden warm gehouden door een theelichtje.
DAG 3 Marrakesh
Alweer een dagje in Marrakesh. Van de 8 dagen stedentocht beginnen we aan onze derde dag in Marrakesh en bezoeken we conform de voorlichtingspagina van Corendon de andere bezienswaardigheden. Maar de touringcar verschijnt weer en dienen eerst weer naar het 3 sterren hotel te verkassen om de andere gasten op te pikken alvorens aan deze nieuwe uitdaging te kunnen deelnemen. Met een temperatuur in de nacht van nul graden is het 4 sterrenhotel uitgerust met een airco die desgewenst op 20 graden gezet kan worden, maar dan moet de airco wel functioneren.
Na 2 dagen is het euvel verholpen en hebben we kunnen genieten van een aangenaam temperatuurtje op de kamer in tegenstelling tot de eerste 2 nachten. De douche kophouder was afgebroken dus zat er niets anders op om relaxed in het ruime ligbad plaats te nemen ware het niet dat heet water niet altijd beschikbaar was. Koud en warm baden schijnt goed te zijn voor de doorbloeding maar had niet direct mijn voorkeur.
Dag 4 naar Casablanca
Om 7.15 uur in de ochtend staat de bus paraat om ons naar Casablanca te brengen. De bus had onze medereizigers uit het 3 sterrenhotel al opgehaald en kon de reis aanvangen. Mooie autowegen waar we na 4 uur een sanitaire stop kregen bij een benzine station waar ook koffie even een half uurtje de beentjes konden strekken. Maar als 48 mensen allemaal tegelijk koffie willen en gebruik willen maken van het toilet vliegt het halfuurtje snel om. De Nederlands sprekende gids raakt geïrriteerd en verklaard dat hij alleen maar zijn best doet en zich aan een tijdschema dient te houden. Daar hadden wij begrip voor maar met een totaal versleten bus die met een topsnelheid van 65 km per uur over een bijna lege betaalde autoweg huppelt begreep iedereen dat de reis een paar uur langer zou duren dan in ons toegezegde en geboekte mini bus. Met jaloerse blikken kijk ik bij het benzinestation naar een busje gevuld met 8 Japanners die bij ons vertrek arriveerden en 1 uur laten ons met een aangename snelheid op de autoweg al zwaaiend ons voorbij reden. De bezienswaardigheden in Casablanca waren fraai maar wederom is er geen enkele ruimte om al die bezienswaardigheden eens goed te bekijken. De lokale gids wurmt zich door de mensen massa’s waar je schuifelend doorheen trekt. De grootste zorg van de gids is dat hij ons in de massa kwijt raakt. Er zit dan niets anders op om constant de gids te volgen en een foto maken niet mogelijk is.
De enorme mensen massa’s bellemeren elk aardig gezichtspunt.
DAG 5 op weg naar FEZ met stop in Meknes.
Alweer om 7.15 uur in de ochtend arriveert de touringcar om wederom de 3 sterren reizigers in een ander hotel op te halen en de reis aan te vangen naar FEZ. Het reisje begint steeds meer trekken te krijgen van een gedegen Islamitische voorlichting over het geloof en de rol die de Koning als afstammeling van Mohammed zijn stempel drukt op de samenleving. Aangezien de Koning heilig is krijgen we dagelijks in de bus van de gids een opsomming wat de Koning niet allemaal voor goeds doet voor het land en dat als gids als ambassadeur van het land wordt geacht dit uit te dragen.
DAG 6 van Meknes naar Fez
FEZ: een betoverende stad maar ook hier weer sleuren in de oude touringcar waar we na het bezoek aan weer een moskee tijd krijgen voor onszelf. Wat een verademing. Even niets hoeven en niet in een bus zitten.
DAG7: Van Fez naar Marrakesh
Terugreis van FEZ naar Marrakesh. Om 7.15 worden we opgehaald in het hotel om na een reis van maar liefst 13,5 uur volledig gebroken in Marrakesh aangekomen.
In deze 13,5 uur lange trip 4 pauzes gehad.
Pauze 1 Meknes: 1 uur op eigen houtje rondlopen en koffie drinken om de reis te vervolgen.
Daarna om 14.00 uur een lunch bij het grootste stuwmeer met mooi panoramaview. Maar de accommodatie was nieuw, het plastic zat nog om de pilaren die het dakterras droegen waar we met z’n allen van de lunch konden genieten. Een aantal reizigers waren wagenziek geworden en er werd regelmatig langs de weg gestopt om de astma patiënt wat lucht te geven en de wagenziek gasten te kunnen laten overgeven in de open lucht. Ook eenmaal gestopt bij een olijven verkoper omdat twee vrouwen uit het gezelschap graag verse olijven wilde kopen. Langs de kant v.d. weg een uur stil gestaan. Maar even stoppen voor een leuke foto op een mooi locatie was er niet bij. We dienden immers op tijd in het hotel te zijn. Daarna nog een stop bij een benzine station voor wat koffie.
Dag 8 Marraskesh
Terug in Marrakesh konden we gaan en staan waar we wilden omdat we om 18.30 de terugvlucht hadden met Transavia. We werden keurig om 3 uur opgehaald met de Mini Van, van Corendon en de overige 40 STIP reizigers hebben we niet meer gezien. Op de luchthaven was het een chaos. Tot ver buiten de departure terminal stonden de mensen te wachten om überhaupt binnen te komen. Door de enorme controles en checks waren we 5 minuten voor boarding aan de gate. De terugvlucht was wederom goed met dank aan Transavia.

Resume
Eén 8 daagse stedenreis waarvan 3 volle dagen we in Marrakesh hebben verbleven en de terugreis van Fez naar Marrakesh een hele volle dag van maar liefst 13,5 uur op 530 km in een touringcar hebben doorgebracht.
Voor € 525,-- p.p. mag je ook niet veel verwachten , maar waar het aan schort is de voorlichting op de website waarop wij geboekt hebben. Het grootste dilemma was het transport. Niet met een Mini bus met maximaal 8 personen zoals op de site werd aangeprezen en waarop is geboekt maar in een totaal versleten touringcar van Atlas Tours met 48 mensen, waarvan 40 mensen hadden geboekt bij STIP reizen in een 3 sterren accommodatie. In een klein gezelschap een tour door Marokko leek ons een mooi uitstapje. Maar in een zoals omschreven touringcar met 48 mensen is het voor een gids haast ondoenlijk om deze meute bij elkaar te houden om weer op de reis te kunnen voort zetten. Eens maar nooit meer als de touroperator een Mini Van tour aanprijst om daaropvolgend in een APK krot van een touringcar bus te worden gedropt. Alleen het afhalen op het vliegveld en het terugbrengen naar het vliegveld was deze haal en brengservice in een Mini Van busje van max 8 personen beschikbaar. Ik ben Not amused, en overweeg als journalist/columnist mijn belevenissen in mijn column gaan bespreken.
De slogan in advertising van Cor & Don : “Mooi toch!”. Wordt hiermee behoorlijk naar het land der fabelen verwezen.


....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 01-04-2018 door
Op 11maart zijn we vertrokken met emirates naar colombo zeer goede vlucht alles perfekt verlopen ons eerste hotel in negombo was een teleurstelling oud en vuil geen lekker eten s'avonds de volgende dagen verliep alkes veel beter mooiere hotels lekkere buffeten s'avons onze gids was voor ons zeer vriendelijk behulpzaam en servicegericht wij waren tevreden onze reis was prachtig zeer veel gezien en meegemaakt wij zijn zeer tevreden prijs kwaliteit dik in orde wij zijn belgische toeristen en voor deze prijs kunnen we bij ons geen rondreis maken naar sri lanka dus wij zijn tevreden klanten en onze volgende reizen worden terug met jullie maatschappij gedaan mischien nieuwe bestemmingen toevoegen want we hebben al heel veel gedaan met corendon ik hoop in de toekomst nog veel te kunnen reizen met jullie hartelijk dank ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 03-03-2018 door
Onze vakantie in januari in Maspalomas is bedorven vanwege verkeerde voorlichting door Corendon.
Wij hadden geboekt voor Maspalomas suites en villas. Dit vormt samen met het aangrenzende deel Maspalomas bungalows het totale resort dat bestaat uit overwegend bungalows. We kregen een schriftelijke bevestiging dat we geboekt waren voor suites en villas. Omdat de site nogal verwarrend is heb ik voor de reis nog telefonisch gevraagd of in suite en villas geboekt waren. Dat werd bevestigd. Tot ons ongenoegen werden we terplaatse toch een bungalow toegewezen in deel Maspalomas bungalows.
Deze zijn gelijk aan de bungalows in het deel suites en villas maar de voorzieningen zijn in dit deel beter en er heerst een andere sfeer. Dat betekent ook een ander polsbandje i.v.m. all inclusive.
We mochten nu eten in een eetzaal met een verschrikkelijke akoestiek, ijzeren stoelen op een tegelvloer, koud wit licht en zeker 50 zweedse kinderen die het nodige kabaal maakten. In Zweden is er blijkbaar een soepeler leerplicht.
Geen enkel rustig plekje te vinden om na het avondeten een kopje koffie of drankje te nemen.
Overigens moet je de koffie uit een automaat met plastic bekertjes halen. (Een 4 sterrenhotel!?)
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-02-2018 door
Corendon is ons vergeten op een luchthaven en wij hebben zelf een taxi moeten nemen. Weigert vervolgens doodleuk om de taxikosten te voldoen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-01-2018 door
Wij hebben een korte vakantie gekregen van onze kinderen, waar wij op erg naar uitkeken. Helaas is dit de slechtste vakantie geworden die wij ooit hadden. Daarover een klacht ingediend ook ter plekke, wij waren overigens niet de enige er was een groep van ong. 10 vakantiegangers die allemaal dezelfde klacht hadden over de accommodatie. (vies en niet hygiënisch) Enfin ik zal de details maar weglaten. De klacht is dus direct na onze vakantie ingediend verleden jaar oktober. Nog steeds geen inhoudelijke afhandeling van de klacht, ondanks herhaaldelijk mails, steeds beloftes eerst 10 weken toen 11 weken en daarna binnen een week. CORENDON NOOIT MEER . Dit is werkelijk een waardeloze maatschappij zoals ze met hun klanten omgaan. SERVICE is absoluut uit de woordenboek van Corendon geschrapt ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-11-2017 door
Geboekte reis naar Egypte 28-11-2017
Vervelend genoeg hele slechte ervaring aan over gehouden.

Na de bom explosie op 24-11-2017,ondertussen (dodental opgelopen 305 mensen),heb ik gebeld met Corendon omdat ik een bericht van Buitenlandse Zaken kreeg dat het risico verhoogt was in het hele land om naar Egypte te reizen ! Hierover gebeld over wat de mogelijkheden waren bij Corendon en hier werd nergens begrip getoond voor het onveilige gevoel wat ik hierbij kreeg wilde graag omboeken.Dit was niet mogelijk ondanks de dreiging die Buitenlanse Zaken gaf,hier kon ik 10% van de totale reissom tegoed krijgen,dit was ronduit teleurstellend voor mij en me zoon wat ik eigenlijk niet verwacht had.Had hard gespaard voor deze reis.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-11-2017 door
Excursiereis Cappadocië geweest, dankzij onze geweldige reisgids Kendigül een fantastische ervaring meegemaakt.
Alles was top geregeld door Correndon en Kendigül heeft ons het sprookjesstadje met veel passie leren kennen.
Ze was spontaan, gezellig en wist ons groepje snel tot een topteam om te toveren waardoor we allemaal een onvergetelijke ervaring hebben meegemaakt.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 17-09-2017 door
Gewoon zoals tijd alles klasse en op tijd ga zo door!!; ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 11-09-2017 door
Bij Corendon een pakketreis Turkije geboekt van 26-08-2017 t/m 05-09-2017 Royal Seginus tickets al gekregen en na 3 dagen te horen gekregen dat Corendon niet terug op 05-09-20117 naar Eindhoven vloog noodgedwongen 1 dag moeten bij boeken en ook bijbetalen, had reeds ook vervoer naar huis geregeld en verblijf kat moest ook bijboeken. Vertraging van 2 1/2 uur met vertrek uit Eindhoven.
Diverse problemen gehad in Hotel Segines (koud eten, vuil bestek) als resultaat ziekenhuis bezoek klacht in willen dienen in hotel was niet waar, kan gebeuren en werd niet geaccepteerd.
Ook reisleiding in Turkije proberen te bellen wilde niet komen, ook receptie, dame van Tui laten bellen wilde niet komen Corendon Nederland gebeld antwoord hij moet komen zo niet schrijf zijn naam maar op. Al met al een zeer teleurstellende vakantie gehad
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 31-08-2017 door
Hadden een half jaar geleden geboekt voor vroeg heen en laat terug. En dus ook voor betaald!!!
Corendon kan en mag dit zomaar veranderen in laat heen en vroeg terug, wat voor ons extra kosten meebrengt, waardeloos!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 15-08-2017 door
Na een slechte ervaring in een hotel op Sicilië .een klachtenbrief met alle foto's bijgesloten .worden wij afgescheept met 50 euro als tegemoetkoming CORENDON SCHAAM JE !!! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-08-2017 door
Corendon en Stip-reizen verzuimen om wijziging van vluchttijden door te geven die ze een week na het boeken al hebben gemaakt, waardoor we de heenvlucht misten. Vervolgens op Schiphol bij hun nieuwe tickets moeten kopen met hun belofte dat er terugbetaald zou worden. Zowel de mevouw aop Schiphol die anoniem wenst te blijven als de mevrouw van Stip geven aan dat je je geld terug krijgt. Niet dus! Wel bellen ze je op de dag dat de vluchtwijziging bekend wordt en je dan het recht om te annuleren of je maar het restant van de reissom wil overmaken. Onbetrouwbare organisatie dus. Nooit meer boeken dus bij hun en hun dochterorganisatie Stip. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-08-2017 door
We hebben onze reis voor de derde keer geboekt bij Corendon en alles was wederom tiptop geregeld. Ga zo door, we gaan weer boeken bij Corendon!!! Dat zegt genoeg? ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-08-2017 door
Gelukkig heeft mijn rechtsbijstand alles betaald want van Corendon hoef je niks te verwachten ,zoals de meeste zeggen ,zodra ze het geld binnen hebben is het klaar. er zijn 2 afdelingen , de vakanties en de vlieg maatschappij die zijn gevestigd in Turkije , als er problemen zijn dan verwijzen ze je gewoon naar Turkije, ga daar maar procederen.
schandalig Cordon , neem je verantwoordelijkheid en scheep je gasten niet met een fooi af. € 20 voor benzine op en neer van eindhoven naar amsterdam plus kosten voor overnachting .
Ze hebben op eindhoven hun thuisbasis , maar ik vlieg NOOIT meer met Corendon.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-08-2017 door
Adverteren met goede vluchttijden maar na boeking wijzigen ze heel snel naar minder gunstige tijden. Daarbij veel vertraging waardoor je gewoon twee dagen mist op een geboekte vakantie door enkel reistijd. Het heeft er alle schijn van dat het business model hierop gebaseerd is. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 07-07-2017 door
We waren al een beetje huiverig om te boeken met Corendon toen we een vakantie aan het zoeken waren en hadden we maar geluisterd naar ons onderbuik gevoel!

Voor een last minute waren we op zoek naar een accommodatie in Corfu wat uiteindelijk Siorra Alessandra in Corfu is geworden. Heel specifiek hadden we de maisonnette geboekt omdat deze op de foto er goed uitzag en zoals Corendon benoemde, ook gerenoveerd.

Vol verwachting vertrokken we richting bestemming om uiteindelijk na een vertraagde vlucht aan te komen bij Siorra Alessandra om vervolgens te horen te krijgen dat de maisonnette die we geboekt hadden niet beschikbaar meer was en dat de eigenaresse dit ook had aangegeven bij Corendon. We werden in een kleine studio gestopt die duidelijk zwaar onder de maat was. De studio stond vlak naast de drukke hoofdweg waarbij je continue auto’s voorbij hoorde razen, had een keuken bestaande uit twee kastjes met wasbak, een plank voor glazen en borden en een elektrisch campingplaatje om mee te koken. De badkamer was ook niet veel beter, de toilet zat zo dicht op de muur dat je alleen scheef kon zitten, in de douche bleef water staan en alles was verroest. Er zaten scheuren in de muur waarbij je nog net niet naar buiten kon kijken. Na een dag in deze nachtmerrie gezeten te hebben verhaal gehaald bij de eigenaresse. Die vertelde ons doodleuk dat ze Corendon al ruim van te voren op de hoogte was gesteld dat de maisonnette al verhuurd was maar er niets mee hadden gedaan. Op de locatie een medewerker gesproken van Corendon die naar het hoofdkantoor heeft gebeld waarbij eigenlijk al meteen duidelijk werd dat Corendon geen drol voor ons kon betekenen, dat ze er ook allang vanaf wisten dat de maisonnette niet beschikbaar was, en wij er maar mee moesten dealen.

Gelukkig waren het maar 3 dagen en hebben we dankzij de belofte dat we na deze dagen wel in de maisonnette konden volgehouden. De maisonnette was uiteindelijk perfect én gerenoveerd maar wij zijn absoluut klaar met Corendon.

Na aankomst in Nederland een klacht in gestuurd waarbij we volgens hun ‘berekeningen’ recht hadden op €50 vergoeding maar dan moesten we wel akkoord gaan dat onze klacht dan was afgedaan. Wat een lachertje, 3 dagen in een krot gezeten en niets voor ons op locatie doen om ons uiteindelijk maar af te schepen met €50 vergoeding terwijl de vakantie zelf ruim 30 keer zoveel heeft gekost. De klantenservice is om te huilen, zodra ze je geld binnen hebben ben je niets meer en willen ze ook niets doen om de klant tegemoet te komen.

Nou Corendon, wij gaan voortaan weer vliegen met de concurrent, want ondanks dat daar ook niet altijd vlekkeloos verloopt lossen die hun problemen wel netjes op! Goedkoop blijkt toch weer duurkoop.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-05-2017 door
Hotel Roc marbella park, all inclusief vakantie, moeder met 2 kinderen.

Bij aankomst konden wij niets bestellen.
Personeel vreselijk onvriendelijk! Tot schreeuwen aan toe ook tegen de kinderen.
Het is een senioren hotel en deze mensen kregen door het hotelpersoneel overal voorrang op.
Het hotel was zeker niet de beloofde 4 sterren.
Thee lieten ze me diverse keren betalen maar bleek bij de all inclusief te zitten.
Het eten was heel eentonig 7 dagen hetzelfde en bediening in het restaurant was erg slecht.
Bij de poolbar werd er s'middags een schaal fruit neergezet en op was op er werd niet aangevuld.
Overdag was de bar binnen alleen voor de Spanjaarden.
Het beloofde shuttelbusje deed alleen dienst voor de senioren.
De beloofde dokter die in de hotelomschrijving wordt genoemd op de site van corendon was ook alleen voor de senioren.
Toen ik met een ziek kind zat was het hotelpersoneel niet behulpzaam en erg onvriendelijk.
Ik werd constant van het kastje naar de muur gestuurd voor bv een kopje thee.
De kamer was klein en badkamer beschimmeld.
Terwijl ik op de site van corendon las dat het hotel in 2016 gerenoveerd was.

Ik vond deze vakantie 1 groot fiasco, heb door de strijd die ik in het hotel constant overal aan moest gaan niet kunnen genieten.

Deze klacht wat uitgebreider bij corendon neergelegd met appjes van de hosten enz. erbij.
Kreeg kort een mail terug dat alle beloofde diensten geleverd zijn en dat ze niets voor ons kunnen doen.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-05-2017 door
Wij zijn met Corendon naar aegean view aqua resort in Kos gevlogen. Helaas had Corendon dit Park veel te vlug vol geboekt met omboekingen vanuit Turkije. Het park was er nog totaal niet klaar voor. En we zagen mensen klagen en die konden meteen vertrekken de medewerkers van Corendon deden totaal niets!. Dus we hielden onze mond maar.

Corendon had het park eerst gekeurd en ondanks de zwembaden leeg waren, kamers niet klaar en eten etc. nog niet klaar waren toch ons en vele andere erheen gestuurd.

Op het vliegtuig terug viel het me ook op dat het Turkse cabine personeel welke Nederlands spraken met elkaar in het Turks spraken, dit is naar mijn mening ook heel onbeschoft.

Al met al deed het personeel onder de druk van de super autoritaire baas toch hun best.

Maar Corendon bedankt voor de waardeloze vakantie!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-12-2016 door
Lieve Corendon,

Wat prijzen jullie de last minute reizen toch mooi aan, sporen jullie aan om direct te kopen.
Dat Gambia een mooie plek was om heen te gaan, waren het al snel met jullie eens net voor de kerst.
Maar waarom nemen jullie niet de verantwoordelijkheid om de ‘echte’ situatie ook voor te leggen, zodat je als ‘last minute consument’ een echt beeld kan vormen.
Wij hebben de grootste moeite met geloven dat jullie je hier niet verantwoordelijk voor voelen en ons écht daarheen willen sturen, wanneer het vreemdelingenlegioen een ‘dag van bloed’ heeft aangekondigd.
Naja, dit was voor ons de eerste keer een lastminute met een reisorganisatie… en misschien ook wel echt de laatste.
Jammer dat jullie niet willen en kunnen omboeken!
Groet,
Een last minute consument.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 13-11-2016 door
Mijn vrouw en ik verbleven in Stella Maris van 29 oktober t/m 6 november.
Wij arriveerden op 29 oktober om 23.00 uur bij het hotel en waren blij verrast met de ontvangst, volop drankjes en broodjes en zeer vriendelijk personeel.
Wij kregen kamer 1924 en bij binnenkomst vonden wij de kamer super. Gelijk naar bed, het was al bijna 1.00 uur.
De volgende ochtend echter, na het douchen, kwam eruit de afvoer van de douche een vervelende putlucht en deze is de gehele vakantie gebleven.
Tot 1 november was alles voor de rest, restaurant e.d. goed voor elkaar. Na 1 november werd alles een stuk minder, restaurants gingen dicht, het avondeten was vaak koud. Veel was er niet meer te doen, behalve Ibiza stad.
Santa Eularia, daar was alles nog los en gezellig. We waren het buffet zat, werd steeds minder na 1 november. Steeds minder keuze. We hebben daarom 2x tapas gegeten in restaurant beneden. 1x was dat geweldig. Heerlijk, goed aanbod en vriendelijke bediening. paar dagen later (na 1 nov) ineens andere kaart en veel minder keuze. Auto huren noodzakelijk, anders kom je nergens.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 28-10-2016 door
Oktober 2016 een week vakantie door gebracht in Adams appartement chersonissos kreta ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-10-2016 door
Super vakantie gehad en goede service!!

Een echte aanrader mensen!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-10-2016 door
Genoten van een prachtige vakantie in hotel marble stella maris in ibiza
Prachtig hotel mooie ruime kamers heerlijk eten en drinken
Voor een mooi prijsje een aanbieding meer gekregen dan ik verwacht had
Vriendelijk personeel
Goede service voor mensen die moeite met klimmen hebben er rijden golfkarretjes die de koffers en de mensen naar boven kan brengen
Wij lagen in blok 33 en hadden er geen moeite mee
Genoten van onze vakantie
Tot volgend jaar Cor en Don
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 24-09-2016 door
Kouros Palace is een prima accommodatie voor een luie vakantie aan de Middelandes zee met alle eigenschappen die je daarbij verwacht. De ligging is wellicht voor veel vakantiegangers een zwaar want er is buiten het terrein van het resource weinig te beleven. Het dichtstbijzijnde plaatsje licht op ongeveer een half uur lopen.
Wel kan je direct buiten het resource fietsen, scooters, en auto's huren waarmee je je vleugels wel uit kan slaan. Wij waren met een groep van 5 en hebben een week een auto (Seat Leon) gehuurd voor 210 Euro.
Hiermee hebben we het hele eiland verkend en dan kan je toch nog wel wat interessants en mooie dingen vinden.
Het Hotel was prima de kamer zelfs super, die was pas een week geleden opgeleverd,
Het eten was wat je er van kan verwachten bij massale bereiding. Wel behoorlijke variaties.
Personeel gemiddeld vriendelijk en behulpzaam. Geweldig enthousiast annimatieteam. Park qua tuinene goed verzorgd en mooi aangelegd. Wij reisde met Corendon en daar klopte alles.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-09-2016 door
Een week terug na een heerlijke vakantie!
We hadden de bingo reis geboekt en hoorden op de luchthaven van Zakynthos waar we heen gebracht zouden worden. Het was een studio in Agios Sostis. De studio was erg netjes en had een prima ligging. Wij waren erg tevreden over de accommodatie.
Bij het zwembad van het hotel ernaast konden wij zwemmen, eenmaal daar werden we weg gestuurd. We kwamen een vrouw van Corendon tegen die gelijk verhaal ging halen en ons 3 adressen van hotels in de buurt gaf waar we van het zwembad gebruik konden maken. Top!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 04-09-2016 door
Note: ik werk niet voor Corendon en heb geen aandelen.

Geweldige service, tegen alle verwachtingen in. Ondanks de negatieve verhalen hebben wij dit jaar toch gewoon bij Corendon geboekt. Als echte Nederlanders kijken we toch naar de kleintjes. Zeker na een jaar van verhuizen, samenwonen en de nodige verbouwingskosten.

In 1 zin: we hebben exact gekregen wat we geboekt hebben. De vlucht ging exact op de geboekte tijd op 27-08 om 03.30 uur. Alles ging zoals geboekt en verwacht. Extra service kregen wij ook. Wegens de nodige medicatie en de handicap van mijn partner kregen we gratis extra 5 kilo handbagage voor medische zaken. Alle mails en vragen werden vlot behandeld.

De vlucht was super en geloof me...ik heb gigantische vliegangst. Dit werd opgemerkt door 1 van de stewardessen en die kwam, aldus mijn partner later vertelde, af en toe kijken hoe het ging.

Eenmaal op Bodrum verliel de transfer exact zoals voorspeld. Duidelijke Corendon balie, vlot naar de bus en snel naar het hotel.

De omschrijving van het hotel, geen woord van gelogen.

De terugvlucht werd wel gewijzigd, van 15.00 naar 16.20 op 04-09. Maar vluchtwijzigingen...met alle respect mensen...zijn toegestaan met een charter.

En vandaag, 4 september 2016, krijgt Corendon van mij alle lof. Vanmorgen is mijn partner, enkele uren voor de transfer, vanuit het hotel naar een kliniek in Bodrum gebracht en vanuit de kliniek naar het ziekenhuis van Bodrum. Daar is hij op dit moment nog. We hebben onze vlucht gemist.

Omdat we met enige spoed naar de kliniek zijn vertrokken had ik geen nummer van de plaatselijke reisleidster. De wachttijd aan de telefoon met het Nederlandse nummer was lang, erg lang, maar je moet wat. Binnen 2 minuten had ik echter de juiste gegevens en kon ik de reisleidster bellen in Bodrum.

Corendon heeft snel gehandeld. Onze transfer en onze vlucht hebben wij niet kunnen halen. Wel had het hotel gelukkig onze kamer nog vrij. Als wij geen reisverzekering hadden gehad hadden ze ons ongeboekt naar een latere vlucht enkele dagen later. De reisleidster is langsgekomen in het ziekenhuis bij mijn partner en mij.

Natuurlijk moeten de extra dagen betaalt worden, (u werkt ook niet gratis) maar ze had niet langs hoeven komen in het ziekenhuis. Ze had me niet wegwijs hoeven maken in Bodrum om weer bij het hotel te kunnen komen, ze had ook niet mee hoeven leven.

Corendon, negatieve ervaringen zullen er ongetwijfeld zijn, maar van ons krijgt Corendon alle lof mbt de gang van zaken en de voortvarendheid na de ziekenhuisopname van mijn partner.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-08-2016 door
Wij dachten leuk een Bingo reis naar Curacao via Corendon te boeken. Er staat dat je pas op locatie te horen krijgt waar je geplaatst wordt. Maar wij kregen van tevoren al een mail en een belletje van Corendon. Ze hadden ons geplaatst in een Resort die hun alleen op basis van All Inclusive aanbieden.Of wij wel wilden bijboeken voor een prijs die hoger ligt dan als je op de website van Corendon zelf dit resort boekt.

Ik zei de medewerkers dat ze adverteren met een Bingo appartement en niet met een hotelkamer. De medewerker kon dit niks schelen en ze vertelde mij dat ik in de omgeving toch niks goedkoper kon vinden en dat ik dit maar moest doen.. Een ontzettend slecht begin van onze vakantie! Trap niet in dit verdienmodel van Corendon en boek gewoon bij een transparante aanbieder.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 13-08-2016 door
Veel reviews gelezen, maar toch gingen we op ons gevoel af.

Het hotel vonden we zelf wel oke maar ook een paar pluspunten en minpuntjes.
Het eten was zeer gevarieerd en was best lekker.

Het All in gebeuren vonden we wel minder onder All in ijsjes voor de kids en volwassen lusten ook een ijsje maar moest betaald worden.
Zoals ook een pizza tussendoor etc.
De liften zijn zeer oud en benauwd en heel klein, lift ging kapot en was naar dagen niet gemaakt dus met 1 lift was niet om te doen.

Animatie voor kids was minidisco en voor wat ouderen kids boogschieten etc.
Voor onze kleinkinderen was er eigenlijk alleen het zwembad leeftijd 2 en 4 jaar.

Slaapkamers groot maar gedateerd , slecht bed kwam de vering doorheen.

Zouden wij ooit terug gaan naar Torreblanca ? NEE

Vinden het geen All in hotel
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 09-08-2016 door
Wij hebben voor de 1 ste keer gevlogen met corendon. Dit is ons super goed bevallen. Iedereen zeer vriendelijk stewardess en een top piloot. De Kids mochten na de landen kijken in de cockpit wat een ervaring voor hun en dat dit kon een mocht TOP TOP.

Dan willen wij speciaal Danielle bedanken onze hotste van holiday bodrum resort. Wat een Top vrouw wat zei voor ons maar vooral me ons zoontje heeft gedaan is met deze woorden niet goed te maken. Zeer zware oorontsteking had me zoontje Danielle gebeld en 15 min later waren we al in het kliniek in turkije (Astrid bedankt voor de goede zorgen)

Normaal komt en hotste 2 x in de week....NEE Danielle NIET KWAM IEDERE DAG EN KIJKJE NEMEN hoe het verging met de gasten van corendon!!!!! Danielle BEDANKT VOOR ALLES.

groetjes familie. Van der steen
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-07-2016 door
Wij zijn net terug uit Marmaris en was de eerste keer met Corendon wat ons heel goed bevallen is.Hotel Kaptan Poyraz is geweldig!!En vliegen met Corendon doen we nu vaker.Genoeg beenruimte,vriendelijk cabine personeel en op tijd vertrekken.Marmaris is heel gezellig.Wij waren er tijden de coup maar hebben ons totaal niet onveilig gevoeld.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 25-06-2016 door
Van corendon zelf weinig klachten reisbegeleidster Mel is een leuke meid! 2 excursies geboekt via corendon zelf, 1 dag kos met de ferry en jeepsafari met cruise
De dag naar kos mocht net iets meer begeleid worden, we wisten niet goed waar in te checken voor de ferry
Jeepsafari met cruise leuk met enkele mankementjes, ten eerste het had een open jeep mogen zijn, ten tweede we werden bij 2 Frans talige meisjes gezet en een gezin met dochtertje uit Nederland die net als wij weinig Frans spraken/verstaan, waarschijnlijk dachten ze dat wij als Belgen ook wel vlot Frans zouden verstaan en babbelen wat dus niet het geval was met als resultaat dat de chauffeur enkel Frans babbelde en weigerde Engels te praten enkel voor de 2 Franstalige meisjes,jammer! ik kan nu eenmaal veel beter in het Engels communiceren dan het frans. Als we even stopte en terug de jeep inkropen waren de zitjes gloeiheet! Als je geen handdoek of dergelijke bij hebt kan je er amper op zitten! Naar de (piraten)boot was toch ook wel een heel avontuur, we moesten eerst een boot op die langs de kade lag om daar af in een speedboot te kruipen die een stuk lager in het water lag en het toch niet simpel was om er op te komen bovendien moesten we onze schoenen al uittrekken op het dek van de andere boot en het dek was heel heet! Voor oudere mensen die wat moeilijker te been zijn was dit echt moeilijk! Piratenboot ok. Terug naar het hotel was chaotisch! Eerst nog zeker 20 min. gewacht en dan besliste ze toch maar om ons met 12 in 1 jeep te duwen, ritje was gelukkig niet zo lang naar ander punt om daar over te stappen in een andere jeep die ons naar het hotel bracht maar ons met 12 in een jeep te duwen, dit vond ik toch wel een beetje onverantwoord
Het hotel Bodrum Bay Resort heeft een super locatie met ongelooflijk mooi uitzicht! (Ligt eigenlijk net langs de molens op een heuvel) een hotel met enorm veel trappen ( dit wisten we op voorhand dus niet aan te raden voor personen die slecht te been zijn!) lift gaat tot aan de main bar (net onder het restaurant) vanaf daar enkel nog trappen naar het zwembad en strand ( pittige trap!) wel goede work out :-) kamer=netjes, alleen het terras wat wij hadden mag wat meer privacy hebben door bv een of andere schutting te plaatsen, we konden zo naar onze "buren" gaan en een tafeltje zou ook geen overbodige luxe zijn, Wi-Fi in de gemeenschappelijke ruimtes mag beter (goed voor even op Facebook te kijken en foto uploaden, mijn vader wou regelmatig via YouTube naar liedjes luisteren maar dit ging amper) eten= genoeg keuze en lekker, hier en daar beetje bijkruiden in mijn geval
Wat ik een heel groot minpunt vind in dit hotel is de animatie, hier kan corendon misschien zelf niet zo veel aan doen en hangt dit meer af van het hotel zelf maar dit was erg zwak vooral de avondanimatie ( misschien is dit ook omdat het hoogseizoen nog niet echt is begonnen maar toch) de 2 animators die ik heb gezien, 2 leuke kerels maar ze trekken enorm hard naar de Turkse hotel gasten en de andere laten ze een beetje links liggen, jammer! Op 10 dagen hebben wij een buikdanser gezien, is er een miss en mister verkiezing geweest en regelmatig een plaatselijk Turks bandje dat jammer genoeg maar enkele engelse nummers bracht en daarna heel veel Turkse nummers waar wij totaal niks van verstonden. Voor de rest werd s'avonds wat muziek gedraaid en daar bleef het dan ook bij, de animators trokken de avond niet op gang en zaten zelf maar wat rond te koekeloeren en te babbelen net zoals de hotel gasten, meer avond animatie was zeer welkom geweest. De jongeren werden gevraagd om s avonds mee naar gumbet te gaan om te feesten maar de hotel gasten die in hotel bleven werden wat in de kou gezet,heel jammer want het kon dubbel zo leuk geweest zijn met goede avond animatie om de avond om te krijgen,nu zaten we daar wat maar rond te koekeloeren en zijn we uit verveling eigenlijk regelmatig naar het voetbal op groot scherm aan het zwembad gaan kijken ( voor mijn echtgenoot en vader was dit niet zo erg maar voor mij was het minder leuk, ben wel elke keer mee geweest maar zat meer op Facebook rond te snuiten) ambiance was s avonds ver te zoeken! Over het algemeen hebben we met ons drietjes een leuke vakantie gehad (plezier maak je natuurlijk zelf ) we zouden niet meer kiezen voor dit hotel, de grootste afknapper voor ons is de (avond) animatie. Prijs/kwaliteit = voldoende maar voor ongeveer dezelfde prijs in de periode van juni hadden we misschien beter een ander hotel gekozen met meer animatie! Vakantie was van 14 juni t.e.m 24 juni
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-06-2016 door
Teleurgesteld!!!

Hierbij wil ik mijn verhaal delen met iedereen omdat onze vakantie behoorlijk in water is gevallen.
Wij zouden voor eerst in zoveel jaar samen op vakantie gaan omdat we beiden genoeg achter de rug hadden en onze nieuwe relatie te vieren dachten wij een mooie vakantie te boeken via corendon naar Macedonië.
Een mooi vooruit zicht zouden wij op 3 juni vertrekken.
Toen moment daar was zaten we vol spanning vroeg op schiphol door de controles en dat ging vlekkeloos! Het boarden ging ook vlot en met kleine 15 minuten vertraging kwam vliegtuig in beweging en niet veel later zaten we boven de wolken richting de zon.
Na een kleine 2 half uur vliegen zagen we het meer van ohrid onze vakantie bgon!
Eenmaal geland liepen we richting de beveiliging.
En daar ging het fout! Ik kwam probleemloos door de douane maar bij me vriendin gingen de alarm bellen af.
We werden omringt met beveiliging en de mededeling no good no good!
Er zou iets wezen met der legetimatie.
En zonder pardon en me vriendin totaal overstuur werden we onder begeleiding van airport security op vliegtuig gezet terug naar nederland!
Daar aangekomen was er alleen maar ongeloof weg vakantie.
De volgende dag direct naar D-reizen gegaan het personeel was met stomheid geslagen en zouden bemiddelen met corendon hoe verder en onze reissom.
Nu 2 weken later belde D-reizen ons op en met slecht nieuws corendon laat ons in de kou staan we krijgen geen dubbeltje terug en totaal geen coulance alleen de medeling van wat vervelend.
Ik had niet veel verwacht van corendon omdat we toch de vlucht hadden gemaakt maar al onze overige faciliteiten waar we geen gebruikt die kosten stopt corendon ook zelf lekker in hun fooien potje. En laat ons gewoon zitten.
Dit maakt voor mij veel duidelijk dat ik een eventuele volgende vlucht niet met corendon zal zijn en de vriendelijke reclames ook van tv mogen want dat zijn toch broodje aap verhalen.

Mvg Laferte
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 27-05-2016 door
Hallo, wij zijn afgelopen 4 mei naar mallorca gevlogen hadden een 4 sterren hotel garden holiday village all incl. Deze reis was via vueling in gehuurd en daar ging het naar mijn idee verkeerd er stond namelijk in Brussel zavethem en op palma de mallorca niemand van corendon om de reizigers te begeleiden en te ontvangen en zeker ging het fout pas op mallorca. Hier wist niemand van de reiziger waar ze zich moesten melden naar een tijdje zoeken werd er een dame gevonden met alleen als kenmerk voor corendon een koortje om de hals met daar de naam van corendon. Dit viel menige reizigers ook natuurlijk niet op waar corendon zou zitten. Dit was voor ons ook de tweede keer met Corendon maar dit viel ons best tegen van z'n bekend reisbureau. Het eten was goed maar soms ook aan de lauwe kant. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 18-05-2016 door
Wij hebben bewust gekozen voor een all inclusive hotel vakantie ivm. de kinderen. Bij de aankomst van het hotel ging het al fout. Met onze koffers (2x20 kg + 4 handbagage + kinderwagen) moesten wij (2 volw.+ 3 kinderen) een stuk lopen naar het hotel omdat de chauffeur niet voor het hotel stopte...ook geen medewerkers van hotel die even komen helpen om te sjouwen. Dit was tevens ook bij de terugreis. Alle andere bussen stopten wel voor het hotel, alleen die van corendon niet.
De kamer was niet voorzien van airco, alleen warme lucht. We kregen een ventilator en moesten de kozijndeuren maar open houden...heel veilig als je met kleine kinderen bent en je kamer op 2 hoog is.
Het zwembad buiten was koud, maar het binnenzwembad zou verwarmd moeten (staat ook op de site en corendon heeft dit ook nagetrokken), maar was helaas niet verwarmd.
De eerste 4 dagen hadden we geen warm water om te baden. Na lang gezeur van alle hotelgasten deden ze uiteindelijk iets eraan. Mijn kinderen van 1.5, 3 en 4 vonden het hotel niet leuk en wilden eigenlijk naar huis. Een dagje Marineland heeft het wel weer goed gemaakt en naar het strand.
Het eten is gevarieerd en elke dag anders. Het eten was goed.
Bijna 80% van de hotelgasten zijn Fransen, dus grotendeels is alles is in het Frans. Er waren ook Engelsen, die vaak ruzie gingen maken en geen manieren hebben (laten veel eten liggen, zonde). Ik zou dit hotel niet aanbevelen aan een gezin met kleine kinderen.
We hebben vanuit Mallorca gebeld naar corendon Nederland, want we wilden naar een andere hotel, maar dit moesten we met de lokale agent oplossen. Corendon Nederland..dit was mijn laatste keer.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 26-04-2016 door
Onze eerste ervaring met Corendon,gelijk een allerbeste ervaring met ze opgedaan!

Vliegtuig,keurig verzorgd,eten zelfs lekker met broodje kroket,en stewardessen,vriendelijk en correct!

Accomondatie precies,goed zoals Corendon heeft beschreven!

Ja,ja....zeker voor herhaling vatbaar...Corendon
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 09-03-2016 door
Ik wilde een rustige vakantie met Corendon. Heb hen per mail ook laten weten waarom.Broer pas gestorven, zijn dichter een maand later blijvend invalide geraakt en in een lock in syndroom.Ik hoorde later na het boeken dat het hotel werd gerenoveerd. Volgens de klantenservice zouden we er niets van merken.Bij aankomst bleek 1 van de 2 vleugels compleet in de steigers. Dat gaf overdag veel herrie. Klacht ingediend bij hostess en in Nederland per mail.We kregen een kleine compensatie.Ik daartegen in beroep. Ben nu bijna 2 maanden terug en krijg maar geen antwoord op mijn verzoek om heropening van de zaak.Of degene die de klacht moet behandelen is er niet van op de hoogte en zodra zij dat wel is blijkt zij vrij te zijn. Ik wacht nog even en boek anders de volgende maand wel bij TUI voor een volgende trip ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-02-2016 door
Wat een super vakantie naar riviera alanya top geregeld geen vertraging mooie xl plekken gewone beetje krap maar dat is overal zo en gewoon alles netjes geregeld ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-11-2015 door
Leuke aanbieding van Corendon naar Segara Village Hotel in Sanur Bali.Hotel prima, maar mogen niet normaal ontbijten, worden verwezen naar een soort strandtoko met keuze uit drie menus's, een soort uitgekleed Engels ontbijt met twee gebakken eieren, worstje, drie koppen thee of koffie. Ik wil niet elke dag twee gebakken eieren. Daarom maar elders gaan ontbijten.
Na veel klachten van andere reizigers was het personeel zeer vriendelijk en gaf stiekum enkele andere dingen. Reclameren bij Corendon ter plekke en via Bebsy, waar we geboekt hadden, had pas na ongeveer een week resultaat.
Eger waren de vluchten met Qatar Airways. Volgens eigen zeggen een 5-star bedrijf.
Zowel op heen als terugweg werd de vlucht van Doha naar DenPasar gewijzigd. Heen 14 uur vertraging en terug zes uur. Zonder uitleg.
Nooit meer met Corendon en Qatar Aitways!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-11-2015 door
Op zaterdag 14 november heb ik voor 2 personen een reis geboekt naar Dubai via de website van Corendon. Vetrek 4 januari 2016 en terug op 7 januari 2016. De prijs was EURO 179,- per persoon. De totale kosten voor 2 personen van deze reis was 335,50. Wanneer ik de gegevens invul wordt mijn boeking bevestigd via een e-mail en wordt mij gevraagd een aanbetaling te doen van de hoofdsom. De aanbetaling maakt ik direct over. Vervolgens krijg ik 1 uur later een e-mail met een factuurbedrag van 855,50. De reis is binnen 1 uur verhoogd met EURO 550,-. Ik had de keuze dit verschil, bijna verdriedubbeld te betalen of ik zou mijn aanbetaling terug krijgen. Uiteraard heb ik gepoogd met Corendon telefonisch een passende oplossing te vinden, maar ik kreeg de mededeling dat ik geen poot had om om te staan omdat zij de prijzen mogen aanpassen, zelfs na een bevestiging?! De medewerkster gevraagd waar ik een klacht kan indienen, waarop zij mij antwoord dat dit weinig zin heeft en er niks mee wordt gedaan.Uiteraard ben ik boos en teleurgesteld van heel deze situatie. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-10-2015 door
Reis geboekt en extra betaald voor vluchten tijdens normale uren, directe vluchten heer om 14u terug o; 18u - perfecte plannen, data van de vakantie aangepast zodat we de beste uren konden hebben om te reizen met een baby van 2 jaar.
2 weken voor vertrek ontvangen wij de tickets en zijn onze vluchten om 5u55 in de morgen en om 22u in de avond - de avond vlucht is met een extra tussenlanding en aankomst om 2u in de nacht. Geen enkel bericht van de wijziging, men moet zelf op de tickets waarnemen dat de vluchten gewijzigd zijn.
Telefoontje naar de klantendienst om te vragen wat de mogelijkheden zijn - enkel zinloze antwoorden dat alles in de algemene voorwaarden beschreven staat. Geen enkel hulpvol advies hoe ik mijn vluchten kan aanpassen of hoe ik dit in de toekomst kan vermijden.
Het kan gebeuren dat vluchten veranderen, maar indien je 6+ maand voordien een reis boekt en je heb flexibele data om af te reizen en de website bied alle mogelijke opties van verschillende uren, dan pas je je aan om de beste tijden te verkrijgen. Echter is duidelijk dat Corendon de klanten lokt door verschillende interessante vliegtijden aan te bieden terwijl ze goed weten dat ze deze nooit zullen eerbiedigen en dat ze 1 maand voor afreis de goedkoopste sloten op de luchthaven aankopen voor hun vluchten.
Wanneer je klantendienst adviseert om de mensen volgende keer op de hoogte te brengen van de wijziging dan krijg je het antwoord dat je ten allen tijde zelf op de website alle informatie kan raadplegen.
Ik laat mijn reis alvast niet vergallen door de slechte service van Corendon, maar ik voor mij zal er in de toekomst geen enkel positief woord meer over zijn voor Corendon. De goedkoopste, op enkele centiemen na wel, ja - toegegeven, een paar euro te gierig geweest om met een andere vakantiemaatschappij te werken ; in de toekomst zal dit niet meer gebeuren. Wanneer je bijna 4000euro betaald voor een vakantie maken die extra 50 euro heus niet uit zolang je een goede dienst krijgt.

Boek nooit met Corendon indien je wenst te krijgen wat je oorspronkelijk geboekt hebt ! Indien het je niet uitmaakt en je slechts 5 min investeert in het kiezen van een vakantie - dan zal Corendon je 50euro besparen op je uitgave, maar wees ervan bewust dat je deze snel verliest aan tijd die je moet investeren om wekelijks de website na te kijken voor wijzigingen en bel niet naar de klantendienst want die zijn heus onvriendelijk en gaan ervan uit dat je zoekt om te klagen en verwijzen aldus bij elk antwoord naar de Algemene voorwaarden.

....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 15-09-2015 door
14 september terug gevlogen met Corendon. 23.59 zouden we terug vliegen uit Turkije. Bij aankomst op het vliegveld bleek het 1.15 te zijn.
Van andere mensen gehoord in het vliegtuig dat ze dit doen, omdat Corendon anders nog een nacht het hotel moet betalen. Raar allemaal. Dubbele boeking van stoelen in het vliegtuig dus hierdoor ruim een half uur vertraging en het was erg warm. 2 mensen werden onwel/misselijk/braken.
Bij heen weg lekte het dak bij de personen achter ons met de landing. Het toestel zag er ook oud uit.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-09-2015 door
COPD? Kies dan nooit voor Corendon want dan kost het je zo 300 euro extra!

Eerst duidelijk geïnformeerd ivm 1 persoon die COPD heeft. Het was allemaal geen probleem en er was zuurstof aan boord van het vliegtuig. Nogmaals gevraagd of er nog met andere dingen rekening gehouden moest worden, maar het was allemaal goed (we hoefde geen zuurstof mee te nemen).

Op de heenvlucht echter toch zuurstof moeten gebruiken en bij aankomst kregen we dat te horen.
Na een paar dagen stopte ons contactpersoon op bij Corendon... Dus vragen stellen was niet meer mogelijk en informatie inwinnen mochten we zelf maar uitzoeken.

30 minuten voordat we terug vlogen komt er opeens iemand van Corendon op ons af of we even 300 euro wilde betalen omdat we een COPD persoon bij ons hadden. Als we niet betaalde mochten we niet aan boord van het vliegtuig. De betreffende persoon helemaal in de stress (extra slecht voor een COPD patiënt...) en maar snel gaan pinnen.

Bij terugkomst klacht ingediend bij Corendon, maar moesten het maar bij onze verzekering indienen. En de verzekering wijst natuurlijk naar Corendon.

Kort gezegd: Ik vertrouw Corendon niet meer en ik raad u aan ze ook niet te vertrouwen want van een vakantie voor 250 euro maken ze zo een vakantie van 550 euro...
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-08-2015 door
Een heerlijk vakantie gehad in Kroatie. De reis welke we hadden geboekt verliep prima ondanks we in een drukke periode zaten. Het hotel was echt top :D een mooie zwembad, lekker eten en ook belangrijk schonen kamers. Volgend jaar gaan wij weer met Corendon ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-08-2015 door

Twee maal reis naar Cyprus geboekt met Corendon twee maal geannuleerd door F...king CORENDON ! Zonder enige compensatie en ook tegenstrijdige verklaringen als reden !
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-08-2015 door
Reis geboekt naar Bali in november. Laagste prijsgarantie! Nou nee dus!
Wij hebben gelijk na bekendmaking in juli dat ze per 1 nov op Bali gaan vliegen een reis geboekt. Nu is dezelfde reis voor 2 personen 400 euro goedkoper dan dat wij betaald hebben. Dus je denkt speciale aanbieding of last -minute?! NEE
Gewone prijsverlaging (dus geen last-minute).
Ik vraag dus ook om die prijsverlaging mbt laagste prijsgarantie! Nee,dat kan niet is niet geldig op eigen aanbod?? Een paar tientjes begrijp ik, maar 400 euro. Boek dus nooit tijdig bij Corendon want dat komt je duur te staan! Boek eigenlijk nooit Corendon!! GEWOON OPLICHTERS
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 13-08-2015 door
Wat zijn we toch dol gelukkig. Wij zijn 26 Juli getrouwd en daarna in het vliegtuig gestapt na een onvergetelijk bruiloft. We hebben echt super romantisch kunnen genieten van de witte stranden en het prachtige hotel. Er lag zelfs een fles champagne en rozenblaadjes welke mijn lieve man had geregeld. Bedankt Corendon ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 18-07-2015 door
Vanmorgen thuis gekomen uit Turkije met een bij reis geboekte corendon. Ronduit schande wat wij en 2 bussen vol vakantiegangers moesten ondergaan. We hadden geboekt voor amsterdsm -gazi passa..omdat dit vliegveld dus veel dichterbij konakli ligt. Het vliegtuig zou vertrekken om 23.15 uur op de terugreis...werden we om 19 uur opgehaald!!! Nog gevraagd waarom zo vroeg..kreeg als antwoord van corendongids dat we vele hotels langs moesten..oke,jammer maar moet dan maar zeiden we. Worden we opgehaald om 7 uur...door een gids die nog geen engels of welke andere taal dan turks,ook sprak..een jochie van ong 17 jaar! Vertelt ons in heeel gebrekkig engels dat we zouden vliegen vanaf Antalya..ruim 125 km verder. Hier hebben we niet voor geboekt..zelfs meer betaalt om vanaf gasi-pasa ..ong 20 km ..te vliegen. Iedereen boos..gebeld met een andere corendon gids..zou het aan de wind liggen!!! Pffft..geen zuchtje wind stond er,je word gewoon bedondert...het ergste komt nog..wij en andere passagiers dus maar ingestapt...rijd de bus naar alanya..tig hotels langs in die drukke stad..ruim anderhalf uur later rijden we langs ons hotel ...op weg naar Antalya airport.!! Geen tekst of uitleg verder ...maar wel te laat op vliegveld na 4 uur in die bus te hebben gezeten..vliegtuig vertrok hierdoor om 0045 uur...en omdat we ook nog richting het oosten moesten waren we om half 8 smorgens thui...kapot en doodmoe...voor ons nooit weer corendon..al 1 x eerder geweest met deze reisadviseur,ook 3 x tijdsverandering..nu 2 x onze neus gestoten..een derde x gebeurt ons niet weer! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 17-07-2015 door
Ik hoorde zoveel reclama's van Cor En Don dat ik er wel even moest kijken, omdat mijn vrouw en ik nog een vakantie moesten boeken. Wij zijn altijd van de Last minutes en zo nu ook. Wij hebben nu een last minute naar het griekse eiland Kafelonia geboekt omdat deze echt spotgoedkoop was.

De website was erg gebruiksvriendelijk en wat wij erg fijn vonden is dat we meteen konden zien hoelaat we vlogen en met wie. We vliegen nu over een paar dagen weg dus kunnen heerlijk er naartoe gaan werken om op vakantie te gaan. Misschien wel net zo leuk als op vakantie zijn :)
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-07-2015 door
Ik en mijn vriendin hebben een bingo reis gedaan bij Corendon. Onze reis ging naar Curucao. Wat een heerlijk land is dat en bij aankomst hadden we ook echt een vreselijk luxe hotel. We zaten op loopafstand van het strand en zo kon ik elke dag rustig duiken. We hebben elke dag lekker kunne eten en hebben echt een vreselijk leuke vakantie gehad. Ik wou eerst zelf gaan koken, maar het eten was zo goed bevallen dat we elke dag buiten de deur hebben gegeten. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 15-07-2015 door
Vorige voorjaar reisje geboekt voor de vrouw en kinderen naar Portugal. Bij aankomst precies zoals op de website werd aangegeven. We kregen precies wat we verwachte. Geweldige vakantie gehad en volgend jaar denk weer via Corendon boeken. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 13-07-2015 door
Mooie reizen en scherpe prijzen. Vooral de nieuwe bestemmingen en kindvriendelijke bestemmingen zijn altijd een succes. We zijn al in diverse landen geweest rond de middellandse zee en hoewel we ook wel bij andere reisaanbieders hebben geboekt zijn de reizen van Correndon altijd het beste geweest. Daarom een dikke voldoende. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 16-06-2015 door
Wij zijn met ze tweeen naar Egypte geweest en hebben een lekkere vakantie gehad. Jammer genoeg op de heenreis wel een paar uur vertraging, maar oke daar kan Corendon niks aan doen. We hebben in Egypte met de gids Michael een heerlijke tocht gemaakt en kregen erg leuke dingen te horen. Zijn daar dan ook erg te spreken over.

Het eten was echt ongelofelijk lekker. Iedere dag verschillende broodjes met onderandere kip, sla enz. In de avond was het echt een paradijs en helemaal de toetjes! Taartjes, pudding, gustard echt van alles! Was heerlijk :)

We hebben een lekker vakantie gehad waar we zeker niet mogen klagen.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 23-02-2015 door
Geldige sprekende gids gehad! Kom nog graag een keer bij de gids Reda, maar wacht nog even tot mijn kinderen mee kunenn! Gaan we weer genieten van de mooie tempels en de fantastisch verhalen van hem :) ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 06-02-2015 door
Ik en mijn man zijn net terug met Corendon en hebben het heerlijk gehad. Wel wat duurder maar daarintegen was wel alles gewoon goed geregeld ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-01-2015 door
Wij waren onze iPad vergeten mee te nemen uit het hotel. Op het vliegveld zijn we daar achter gekomen, dus gelijk Corendon ingeschakeld en ook het hotel gebeld. Gelukkig was de iPad gevonden door het hotel en is de iPad meegegeven aan de reisleiding van Corendon (mannetje wat mee rijdt op de bus). Nou, wij heel blij natuurlijk. We zijn nu dik 3 maanden verder en we hebben de iPad nog steeds niet ontvangen. Ik heb denk ik wel 20 mailtjes gestuurd waarin ik ronduit onbeschoft ben behandeld. Waar het op neer komt is dat dat mannetje wat mee rijdt op de bus waarschijnlijk onze iPad heeft gestolen.
Zulke mensen heeft Corendon dus in dienst. Ik weet, het is onze eigen schuld, maar dat Corendon criminelen in dienst heeft is ronduit schandalig.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 03-12-2014 door
Super ervaring in Isrotel "Sport" in Eilat. Nette kamer met prima bed. Goede ligging t.o.v. strand ; stad en openbaar vervoer. Alles op loopafstand.

Eten wordt bereid waar je bij staat.Zeer veel keus ( ook voor vegetariër. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor dit Allinclusive hotel.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 15-11-2014 door
We zijn onlangs naar turkije geweest 'hotel ic green palace'. In de zomer zal dit vast en goed hotel zijn, in het najaar is het saai. Veel is er dicht, eten is redelijk het zelfde en in de avond uren kan je misschien zitten in de lobby. Wij hebben een enkele keer savonds daar kunnen zitten omdat het gewoon vol zat. Tevens zijn we met een excursie naar antalya geweest. Kort een waterval gezien, grote shoppingmall in geweest en een sieraden winkel van groots formaat,"Storks". Dus niets gezien van antalya en opgelicht bij de sieraden winkel. De reisleidster had ons hier misschien wel even over mogen waarschuwen dat ze ook hier nep spul verkopen ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 05-10-2014 door
Samen met mijn vriend 8 dagen verbleven bij adams. Wij vonden dit top! Het ontvangst was warm en we voelde ons gelijk welkom. Onze kamer was al helemaal klaar en we konden daar ook meteen in terecht. De kamer was prima. Hetgeen wat je nodig kan hebben tijdens je vakantie zit er in. Het bed met nachtkastjes, een kaptafeltje met spiegel, een keukenblok met kookplaatje, waterkoker, bestek en servies. In de badkamer, welke bij ons dan wel aan de kleine kant was, vind je een douche, wc en wastafel met spiegel. In het slaap gedeelte vind je ook nog een tafeltje en inbouw kast waarin (tegen betaling) een kluisje zit. Dan zijn er twee openslaande deuren naar het, redelijk ruime, balkon waar een tafeltje met twee stoelen staan. Wijzelf hadden uitzicht op het zwembad/ zwembad bar. Het zwembad is ruim, schoon en niet te koud. De zwembad bar is erg makkelijk. Ze serveren allerlei soorten dranken en hebben ook een beperkt menu met wat eten. Dit is allemaal van prima kwaliteit. Op vrijdag is er ook altijd een bbq verzorgt door adams. Hier hebben wij ook heerlijk gegeten en het was erg gezellig. De medewerkers van adams doen er alles aan om je verblijf goed te laten verlopen. Ze hebben interesse in hun gasten, zijn erg vriendelijk en maken graag een praatje met je. Ook luisteren ze goed als je service verwacht. Bij ons was er bijv. een lampje kapot en we wilden een extra laken. Dit wordt dan vrijwel meteen geregeld. De omgeving is ook perfect. Bij de poort rechtsaf het pad uitlopen en je komt in koutouloufari. Een prachtig grieks dorp met gezellige restaurantjes. Wij hebben heerlijk en in stijl gegeten bij restaurant Galini. Bij de poort links en je komt al binnen 2 minuten langs supermarkt manos waar je alles zo een beetje kan kopen. Vanuit daar is het niet ver naar allerlei leuke winkels en een aantal cafe's. Deze zitten in dezelfde straat. De hoofdstraat. Vanaf de hoofdstraat kun je een willekeurig weggetje rechts naar beneden pakken en je komt uit bij de prachtige boulevard. Hier heb je heel veel gezellige en mooie restaurants waar je heerlijk kunt eten en drinken aan zee.(bijv. Veranda,palmera beach, fresh,niki's) Alles is heel makkelijk te vinden en de mensen zijn overal heel vriendelijk en willen het je graag naar je zin maken. Ook hebben wij een scooter gehuurd. Doe dit niet via corendon maar ga zelf wat verhuurders af. Zo krijg je de beste deal en ben je voordeliger uit. ( wij deden het bij auto hersonissos moto)Met deze scooter zijn we naar de dorpjes malia en piskopiano gereden. Deze dorpen samen met koutouloufari zijn erg geschikt om een hapje of drankje te doen en je kunt er hele mooie fotos maken van de oude griekse huisjes. Verder zijn er verschillende uitstapjes te boeken met boot, jeep etc etc. Dit kun je via corendon doen( zij komen 2x in de week langs) of zelf bij localen. Wij hebben een jeepsafari geboekt via corendon. Dit was erg leuk. Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad. En dit hebben we toch ook echt wel te danken aan het fantastische personeel van adams. Yiorgos is een geweldige barman! Maakt heerlijke cocktails, is heel gezellig en maakte onze vakantie echt compleet! Ook mike is een super gezellige barman. Maria maakt heerlijke ontbijtjes en andere lekkernijen. En ook adonis hoort bij het plaatje. Nu vergeet ik nog een naam oeps! Maar ben de persoon zelf niet vergeten dus. Zij maken het plaatje compleet. We willen Yiorgos in het bijzonder bedanken voor het compleet maken van onze toch al fantastische vakantie!! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 02-07-2014 door
Vorig jaar ging ik samen met mijn vriend naar Turkije, super hotel helaas alleen aangesloten bij Corendon.

Dit jaar wouden we graag terug naar dat hotel, geboekt via Corendon en erg gunstige vluchttijd en wel met een tussenlanding wat niet heel erg is alleen nu hebben ze onze vlucht 3 keer gewijzigd waardoor we nu een dag later aankomen.

De laatste wijziging was nog geen 12 uur van te voren dat ze het mij lieten weten via de email!

na de 3e wijziging vliegen we pas 13 uur later, betekend dus dat je een dag voor niks betaald.

Ik belde corendon op over mijn klacht en wou weten over er misschien iets aan gedaan kon worden.

De medewerker die ik aan de telefoon kreeg was niet erg schappelijk en nam het allemaal niet zo serieus, ik werd afgewimpeld.

Ik vind erg jammer dat Corendon niet met een compromis of tegoedkomst kwam, dit is dan ook de laatste keer dat ik hier mijn vakantie geboekt heb!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy