Start met beoordelen


Romy
5 maanden geledenVakantie geboekt bij Corendon, maar dit was eens en NOOIT meer.
Via Corendon hebben wij een auto geboekt en tevens betaald. Echter kwamen hier op het vliegveld nog allerlei niet eerder benoemde kosten bij. Na lange discussies met veel onduidelijkheid hebben wij tbesloten de auto mee te nemen. Bij aankomst in het hotel kwamen wij erachter dat de borg twee maal van de creditcard is afgeschreven. Na het zoeken van contact worden wij ondertussen al vier dagen van het kastje naar de muur gestuurd.nadat er eindelijk contact met ons opgenomen is worden wij uitgemaakt voor leugenaar; het klopt volgens de reisleiding niet dat er twee keer borg afgeschreven is.. er wordt niet thuisgegeven door Corendon. Er wordt niet gezocht naar een oplossing en zelfs het contacteren gaat met de dag moeilijker. Na uitgemaakt te zijn voor leugenaar door deze organisatie kan ik niet anders zeggen dat dit werkelijk waar de allerslechtste service is die ik ooit ervaren heb. Ik zou voor een andere organisatie kiezen voor het boeken van een reis.
Via Corendon hebben wij een auto geboekt en tevens betaald. Echter kwamen hier op het vliegveld nog allerlei niet eerder benoemde kosten bij. Na lange discussies met veel onduidelijkheid hebben wij tbesloten de auto mee te nemen. Bij aankomst in het hotel kwamen wij erachter dat de borg twee maal van de creditcard is afgeschreven. Na het zoeken van contact worden wij ondertussen al vier dagen van het kastje naar de muur gestuurd.nadat er eindelijk contact met ons opgenomen is worden wij uitgemaakt voor leugenaar; het klopt volgens de reisleiding niet dat er twee keer borg afgeschreven is.. er wordt niet thuisgegeven door Corendon. Er wordt niet gezocht naar een oplossing en zelfs het contacteren gaat met de dag moeilijker. Na uitgemaakt te zijn voor leugenaar door deze organisatie kan ik niet anders zeggen dat dit werkelijk waar de allerslechtste service is die ik ooit ervaren heb. Ik zou voor een andere organisatie kiezen voor het boeken van een reis.
Rapporteren


jan kappe
8 maanden geledenWat een slechte service en klantvriendelijkheid bij corendon! Wij wilden onze reis omboeken van oktober naar augustus. Spreek een collega Charelle en die vertelde aan ons dat het mogelijk was. Vervolgens bellen we om uiteindelijk om te boeken , komt er een andere collega zij vertelde dat het niet mogelijk was. Vervolgens word die medewerker heel onvriendelijk en boos. Ik mag hopen dat corendon met een tegemoet koming komt want ze zeggen dat ze een mail gestuurd hebben maar die hebben wij helemaal niet gehad!!? hierna een bericht om een privé bericht te zenden, daar hoor je gelijk dat ze niks voor je kunnen doen, wat een slechte service en klantgerichtheid, ze denken echt niet mee en de collega’ s komen allemaal met andere antwoorden. Zorg eerst maar eens dat het personeel goed opgeleid is om klanten te woord te staan. Investeringsbedrijf van Corendon, nog een grote slag te halen voor jullie betreft klantenservice. Ze vragen mede leiden om een voucher te accepteren anders krijgen ze het erg lastig voor hun bestaan in de toekomst. Nou wat denk je zelf hoe wij over jullie denken. Fam Kappe
Rapporteren


jan kappe
8 maanden geledenWat een slechte service en klantvriendelijkheid bij corendon! Wij wilden onze reis omboeken van oktober naar augustus. Spreek een collega Charelle en die vertelde aan ons dat het mogelijk was. Vervolgens bellen we om uiteindelijk om te boeken , komt er een andere collega zij vertelde dat het niet mogelijk was. Vervolgens word die medewerker heel onvriendelijk en boos. Ik mag hopen dat corendon met een tegemoet koming komt want ze zeggen dat ze een mail gestuurd hebben maar die hebben wij helemaal niet gehad!!? hierna een bericht om een privé bericht te zenden, daar hoor je gelijk dat ze niks voor je kunnen doen, wat een slechte service en klantgerichtheid, ze denken echt niet mee en de collega’ s komen allemaal met andere antwoorden. Zorg eerst maar eens dat het personeel goed opgeleid is om klanten te woord te staan. Investeringsbedrijf van Corendon, nog een grote slag te halen voor jullie betreft klantenservice. Ze vragen mede leiden om een voucher te accepteren anders krijgen ze het erg lastig voor hun bestaan in de toekomst. Nou wat denk je zelf hoe wij over jullie denken. Fam Kappe
Rapporteren


Thijs Evers
9 maanden geledenDramatische klantafhandeling aan de telefoon door ene Anabel. Totaal geen oplossend vermogen. Klant blijft gewoon in de kou staan. Volledig belachelijk. Case: ondanks Corona ge boekt naar Turkije met toezegging dat we konden doorzoeken naar 2021 ivm onze gezinssituatie. Op 20 juni verzoek tot omboeking gedaan. Mededeling van Anabel: Tja dat kon tot 15 juni, nu niet meer..,
Rapporteren


Jasper v.O
9 maanden geledenSlechtste reisorganisatie ooit!!
Rapporteren


Gerard Broeders
9 maanden geledenTot tweemaal toe telefonisch contact over terug betaling van 5012 euro van door Corendon geannuleerde pakketreis, ook aangetekende brief wordt niet beantwoord.
Na een ernstig ongeval van mijn 80 jarige vrouw moest ik een traplift plaatsen een onverwachte uitgave van 7800 euro , het reizen zal in de toekomst onmogelijk zijn door de handicap van mijn vrouw te gevolgen van het ongeval,
Terug betalen op mijn verzoek omdat ik in financiële problemen kom
wordt door Corendon als onbelangrijk ervaren.
Dit a-sociale gedrag is lijkt kenmerkend voor Corendon!
Na een ernstig ongeval van mijn 80 jarige vrouw moest ik een traplift plaatsen een onverwachte uitgave van 7800 euro , het reizen zal in de toekomst onmogelijk zijn door de handicap van mijn vrouw te gevolgen van het ongeval,
Terug betalen op mijn verzoek omdat ik in financiële problemen kom
wordt door Corendon als onbelangrijk ervaren.
Dit a-sociale gedrag is lijkt kenmerkend voor Corendon!
Rapporteren


Nicky
10 maanden geledenWij hadden een reis geboekt met Corendon van 13 tm 20 maart naar Tenerife. Echter werd zaterdag al duidelijk dat er strenge maatregelen kwamen ivm Corona. Wij zijn met een spoedvlucht teruggevlogen op maandag.
Corendon wil ons geen geld terug geven of een andere vergoeding voor de niet genoten vakantiedagen. Wij vinden dit zeer kwalijk! Mensen die hun reis annuleren, krijgen de keuze tussen een voucher of geld terug. Wij niet! Ik zal nooit meer gebruik maken van Corendon!
Corendon wil ons geen geld terug geven of een andere vergoeding voor de niet genoten vakantiedagen. Wij vinden dit zeer kwalijk! Mensen die hun reis annuleren, krijgen de keuze tussen een voucher of geld terug. Wij niet! Ik zal nooit meer gebruik maken van Corendon!
Rapporteren


george latuperissa
11 maanden geledenMoet veel te lang aan de telefoon. Wachten en de tegoed bon heb ik niks aan wil gewoon mijn geld terug!!!
Rapporteren


Arjan
11 maanden geledenOnze huwelijksreis van 2900 euro is geannuleerd door corendon. Nu krijgen wij een "tegoedbon". In eerste instantie prima, zolang je dezelfde vakantie kunt boeken. Echter is dezelfde vakantie even 1000 euro duurder. Nu dus 4012 euro, maar je geld kun je niet terug krijgen je krijgt enkel een waardebon. Dit slaat natuurlijk nergens op, ik wil gewoon ergens anders kunnen boeken waar ze dit niet flikken.
UPDATE: Ben ook nog eens verbannen in de live chat omdat ik zei dat ik dit onder de aandacht zou brengen met een review.
UPDATE: Ben ook nog eens verbannen in de live chat omdat ik zei dat ik dit onder de aandacht zou brengen met een review.
Rapporteren


Giska
12 maanden geledenZo boos en teleurgesteld!
Ivm met het coronavirus 3x contact gehad met vragen. Ze konden nergens antwoordt op geven. Kreeg alleen maar te horen, dat is nog niet van toepassing dus dat weten we nog niet. Laatste dag voordat ik het laatste deel moest betalen weer contact gehad. Een reis met 8 personen kost toch flink wat spaargeld. Mijn vraag ging over annuleren of omboeken naar een later moment. Omboeken ging bijna net zo duur kosten als annuleren werd mij medegedeeld. Ja, dan maar annuleren. Mijn schoonzus zat met hetzelfde, zij zouden met 3 personen 3 dagen later vertrekken. Zij ook contact opgenomen, en wtf ze konden gratis omboeken! Wat een klootzakken. Puur omdat er aan ons (8 personen) natuurlijk lekker geld aan te verdienen was, werd ons deze optie niet geboden. Geen woorden voor, wat zijn wij teleurgesteld in Corendon
Rapporteren