Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Corendon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.63
3.63 0 10
79 reviews
44% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2020-05-13 20:02:38
17 dagen geleden
2 10 0
Wij hadden een reis geboekt met Corendon van 13 tm 20 maart naar Tenerife. Echter werd zaterdag al duidelijk dat er strenge maatregelen kwamen ivm Corona. Wij zijn met een spoedvlucht teruggevlogen op maandag.
Corendon wil ons geen geld terug geven of een andere vergoeding voor de niet genoten vakantiedagen. Wij vinden dit zeer kwalijk! Mensen die hun reis annuleren, krijgen de keuze tussen een voucher of geld terug. Wij niet! Ik zal nooit meer gebruik maken van Corendon!
Rapporteren
2020-03-29 18:15:33
2 maanden geleden
1 10 0
Moet veel te lang aan de telefoon. Wachten en de tegoed bon heb ik niks aan wil gewoon mijn geld terug!!!
Rapporteren
2020-03-27 11:36:33
2 maanden geleden
2 10 0
Onze huwelijksreis van 2900 euro is geannuleerd door corendon. Nu krijgen wij een "tegoedbon". In eerste instantie prima, zolang je dezelfde vakantie kunt boeken. Echter is dezelfde vakantie even 1000 euro duurder. Nu dus 4012 euro, maar je geld kun je niet terug krijgen je krijgt enkel een waardebon. Dit slaat natuurlijk nergens op, ik wil gewoon ergens anders kunnen boeken waar ze dit niet flikken.

UPDATE: Ben ook nog eens verbannen in de live chat omdat ik zei dat ik dit onder de aandacht zou brengen met een review.
Rapporteren
2020-03-16 21:02:38
2 maanden geleden
2 10 0

Zo boos en teleurgesteld!
Ivm met het coronavirus 3x contact gehad met vragen. Ze konden nergens antwoordt op geven. Kreeg alleen maar te horen, dat is nog niet van toepassing dus dat weten we nog niet. Laatste dag voordat ik het laatste deel moest betalen weer contact gehad. Een reis met 8 personen kost toch flink wat spaargeld. Mijn vraag ging over annuleren of omboeken naar een later moment. Omboeken ging bijna net zo duur kosten als annuleren werd mij medegedeeld. Ja, dan maar annuleren. Mijn schoonzus zat met hetzelfde, zij zouden met 3 personen 3 dagen later vertrekken. Zij ook contact opgenomen, en wtf ze konden gratis omboeken! Wat een klootzakken. Puur omdat er aan ons (8 personen) natuurlijk lekker geld aan te verdienen was, werd ons deze optie niet geboden. Geen woorden voor, wat zijn wij teleurgesteld in Corendon
Rapporteren
2020-01-07 00:00:49
5 maanden geleden
2 10 0
Na boeking en directe betaling (kom ik het niet vergeten) bleek dat exact dezelfde reis bij concurrent € 30 goedkoper uitviel. Samen met de € 20 bonus zou dit op € 50 komen vlgs laagste prijsgarantie. Coulance kon echter zgn niet worden verleend omdat ik al betaald had! Wat is er mis met een creditnota en retourstorting ??!
Rapporteren
2019-12-26 12:29:16
5 maanden geleden
1 10 0
Vorig jaar had ik reeds eens een nare ervaring toen mijn heenvlucht plots werd afgeschaft en mijn reis dus niet kon doorgaan. Dit jaar zou ik in december vertrekken naar Dubai met mijn familie tgv onze 28ste huwelijksverjaardag. De check in verliep ok. Transportband was stuk dus moesten na incheck zelf bagage naar andere kant dragen. Nu kan gebeuren... Alles was in orde, ik had ook contact gehad met de Ambassade UAE in Brussel en ben gewoon te reizen met Emirates, KLM, Qatar Airways, dus ons papieren waren in orde. Bij het boarden ging ik en mijn oudere zoon op het vliegtuig. Aan het boarden stond de dame bij wie we hadden ingecheked en die onze passen ook grondig had bestudeerd. Ze waren 2 jaar geldig, de pas van mijn jongste zoon van 19 ws nog 5 maand en drie weken geldig, maar voor een verblijf van minder dan een maand voldoen volgens de Ambassade 3 maand, dus geen probleem. Toch mocht mijn zoon niet op het vliegtuig en zijn we allemaal uitgestapt. Men vermelde ons dat we eventueel de zondag erop konden vertrekken als er een nieuwe reispass was voor mijn zoon wat dus echt niet nodig was. Toch zijn we, ter goeder trouw, toch vertrokken richting Vlaanderen vanuit schiphol en vroegen maandagochtend een nieuwe pass aan en belden Corendon voor de herboeking maar... NIETS... WILDEN NIET HERBOEKEN EN GELD KWIJT, zelfs geen enkele commerciële geste of enig respect. Boek hier dus NOOIT!
Rapporteren
2019-08-22 10:52:54
9 maanden geleden
2 10 0
Corendon Vliegvakanties you are liars!!!! people, they are announcing on their website that it is possible to buy a trip for monthley payment!!!! When you fill in you details and clicking OK, you get the fact that you cannot buy this trip with monthley payment and you automatically get that you have made some booking. CORENDON then send you a note that you have made a reservation and ask to pay some part of money. A few days later I get call from CORENDON employee and I explained to him that there was an error and please make cancel my booking. Everything seems to be over and employee say fine you booking is canceld,I wish to him nice day and our conversation was ended. After 4 months I receive an invoice with € 246, they say that I did not cancel my reservation and no one call to me by phone. I contacted the CORENDON administration, they spoke to me disrespectfully, told me to pay if not they handing my amount to the collecting agency and they will get in contact with me. I have proof that they called me. I sent them a photo with their numbers from my phone,but Corendon say thats not a proof and you must to pay this bill. People please share this post and do not ordering any trip from this fraudsters!!! I'm adding screanshoot from my phone with them nummber
Rapporteren
2019-08-10 19:39:07
10 maanden geleden
0 10 0
Djeliba is een vies smerig hotel, nog nooit zulke vieze matrassen en kussen gezien ??? en corendon blijft het maar verkopen, ze moesten zich schamen om vakantiegangers in zulke accomodaties te plaatsen.
Haal het a.u.b. Uit Uw brochure.
Rapporteren
2019-08-06 14:07:05
10 maanden geleden
2 10 0
Hierbij wil ik een klacht indienen met betrekking tot onze reis en verblijf in Egypte, afgelopen week.
1. de vlucht van 5 uur bood geen maaltijd aan (zelfs transavia doe dit wel voor vluchten langer dan 2 uur). We konden snacks, aan board kopen
2. aankomst in Egypte: visum betalen 30 eur pp): terwijl men ons hier niet op de hoogte heeft gesteld
3. het hotel MinaMark: voldeed aan geen enkele voorwaarden van een 4* hotel: was super vies, onvriendelijk personeel, zeer slecht eten (niet te vreten en elke dag hetzelfde), Zeer beperkte momenten om te eten (mocht je het ontbijt missen mag je een minibroodje en een kopje oplosbare Nescafe drinken bij het swemingpool. Onbegrijpelijk! Tussen de lunch en het diner, mag je een mini pannenkoek bij de beach bar halen, maar zeer beperkt (je mager er maximaal twee), lange rijen en primitieve bediening.
4. het zwembad is klein en beperkt in gebruik. Na de zonsondergang (rond 18.00uur) mag je het zwembad niet meer in. Het strand is op loop afstand, maar rotsen, onmogelijk zwemmen. Valt er vervolgens niets te beleven
5. animatie in het hotel slechts voor kleine kinderen, voor volwassenen is er helemaal niet te beleven.
5. De kamers zijn vies, slecht onderhoud en een douchebak van 30 bij 30cm idem voor tv. Minibar is een lege minikoelkast.
6. de kamer worden niet schoongemaakt of pas na 16.00uur in de middag. Hier heb je toch niets meer aan?
7. alsof dit niet ellendig genoeg was, verloor ik mijn geld in de kamer, waardoor we aan het hotel gekluisterd waren (geen uitstapjes meer hebben kunnen maken)
8.vrienden van ons die dezelfde reis hadden geboekt, zaten in een betere hotel. Hoe is dit te rijmen?
9. de reisleider is onbetrouwbaar. Komt afspraken niet na (zou onze klachten: waar ik een koppie van kreeg, naar Nederland faxen en we zouden er antwoord op krijgen. Tot het heden niets vernomen van Corendon). Hij zou ons verblijf vergemakkelijken door ons een goedkoper excursie naar Luxor te bieden. Ook dit is hij niet nagekomen. De reis was zogenaamd volgeboekt, terwijl andere gasten in het hotel na ons hebben kunnen boeken.

Nou Corendon: al met al was dit een reis om nooit meer te vergeten.VERPEST. Corendon eens en nooit meer!
Rapporteren
2019-08-01 18:18:26
10 maanden geleden
6 10 0
Bij de heenvlucht 2 u vertraging en bij de terugvlucht 40 minuten vertraging. Pas na 1 u info van de crew gekregen van wat eigenlijk het probleem was.
Rapporteren
3.63