Bedrijf komt afspraak niet na
Wat een slechte service en klantvriendelijkheid bij corendon! Wij wilden onze reis omboeken van oktober naar augustus. Spreek een collega Charelle en die vertelde aan ons dat het mogelijk was. Vervolgens bellen we om uiteindelijk om te boeken , komt er een andere collega zij vertelde dat het niet mogelijk was. Vervolgens word die medewerker heel onvriendelijk en boos. Ik mag hopen dat corendon met een tegemoet koming komt want ze zeggen dat ze een mail gestuurd hebben maar die hebben wij helemaal niet gehad!!? hierna een bericht om een privé bericht te zenden, daar hoor je gelijk dat ze niks voor je kunnen doen, wat een slechte service en klantgerichtheid, ze denken echt niet mee en de collega’ s komen allemaal met andere antwoorden. Zorg eerst maar eens dat het personeel goed opgeleid is om klanten te woord te staan. Investeringsbedrijf van Corendon, nog een grote slag te halen voor jullie betreft klantenservice. Ze vragen mede leiden om een voucher te accepteren anders krijgen ze het erg lastig voor hun bestaan in de toekomst. Nou wat denk je zelf hoe wij over jullie denken. Fam Kappe