Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /var/www/vhosts/ervaringensite.nl/httpdocs/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /var/www/vhosts/ervaringensite.nl/httpdocs/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /var/www/vhosts/ervaringensite.nl/httpdocs/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /var/www/vhosts/ervaringensite.nl/httpdocs/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Corendon
Notice: Undefined variable: aPost in /var/www/vhosts/ervaringensite.nl/httpdocs/wp-content/themes/template/header.php on line 142

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /var/www/vhosts/ervaringensite.nl/httpdocs/wp-content/themes/template/header.php on line 142
Ervaringensite maakt gebruik van cookies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten cookies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing cookies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons cookiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Bedrijf komt afspraak niet na

Wat een slechte service en klantvriendelijkheid bij corendon! Wij wilden onze reis omboeken van oktober naar augustus. Spreek een collega Charelle en die vertelde aan ons dat het mogelijk was. Vervolgens bellen we om uiteindelijk om te boeken , komt er een andere collega zij vertelde dat het niet mogelijk was. Vervolgens word die medewerker heel onvriendelijk en boos. Ik mag hopen dat corendon met een tegemoet koming komt want ze zeggen dat ze een mail gestuurd hebben maar die hebben wij helemaal niet gehad!!? hierna een bericht om een privé bericht te zenden, daar hoor je gelijk dat ze niks voor je kunnen doen, wat een slechte service en klantgerichtheid, ze denken echt niet mee en de collega’ s komen allemaal met andere antwoorden. Zorg eerst maar eens dat het personeel goed opgeleid is om klanten te woord te staan. Investeringsbedrijf van Corendon, nog een grote slag te halen voor jullie betreft klantenservice. Ze vragen mede leiden om een voucher te accepteren anders krijgen ze het erg lastig voor hun bestaan in de toekomst. Nou wat denk je zelf hoe wij over jullie denken. Fam Kappe