Ervaringensite maakt gebruik van cookies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten cookies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing cookies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons cookiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Corendon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.38
3.38 0 10
85 reviews
41% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2017-11-28 08:31:48
3 jaren geleden
1 10 0
Geboekte reis naar Egypte 28-11-2017 Vervelend genoeg hele slechte ervaring aan over gehouden. Na de bom explosie op 24-11-2017,ondertussen (dodental opgelopen 305 mensen),heb ik gebeld met Corendon omdat ik een bericht van Buitenlandse Zaken kreeg dat het risico verhoogt was in het hele land om naar Egypte te reizen ! Hierover gebeld over wat de mogelijkheden waren bij Corendon en hier werd nergens begrip getoond voor het onveilige gevoel wat ik hierbij kreeg wilde graag omboeken.Dit was niet mogelijk ondanks de dreiging die Buitenlanse Zaken gaf,hier kon ik 10% van de totale reissom tegoed krijgen,dit was ronduit teleurstellend voor mij en me zoon wat ik eigenlijk niet verwacht had.Had hard gespaard voor deze reis.
Rapporteren
2017-11-18 22:07:07
3 jaren geleden
10 10 0
Excursiereis Cappadocië geweest, dankzij onze geweldige reisgids Kendigül een fantastische ervaring meegemaakt. Alles was top geregeld door Correndon en Kendigül heeft ons het sprookjesstadje met veel passie leren kennen. Ze was spontaan, gezellig en wist ons groepje snel tot een topteam om te toveren waardoor we allemaal een onvergetelijke ervaring hebben meegemaakt.
Rapporteren
2017-09-17 12:47:20
3 jaren geleden
9 10 0
Gewoon zoals tijd alles klasse en op tijd ga zo door!!;
Rapporteren
2017-09-11 16:44:43
3 jaren geleden
2 10 0
Bij Corendon een pakketreis Turkije geboekt van 26-08-2017 t/m 05-09-2017 Royal Seginus tickets al gekregen en na 3 dagen te horen gekregen dat Corendon niet terug op 05-09-20117 naar Eindhoven vloog noodgedwongen 1 dag moeten bij boeken en ook bijbetalen, had reeds ook vervoer naar huis geregeld en verblijf kat moest ook bijboeken. Vertraging van 2 1/2 uur met vertrek uit Eindhoven. Diverse problemen gehad in Hotel Segines (koud eten, vuil bestek) als resultaat ziekenhuis bezoek klacht in willen dienen in hotel was niet waar, kan gebeuren en werd niet geaccepteerd. Ook reisleiding in Turkije proberen te bellen wilde niet komen, ook receptie, dame van Tui laten bellen wilde niet komen Corendon Nederland gebeld antwoord hij moet komen zo niet schrijf zijn naam maar op. Al met al een zeer teleurstellende vakantie gehad
Rapporteren
2017-08-31 16:28:09
3 jaren geleden
1 10 0
Hadden een half jaar geleden geboekt voor vroeg heen en laat terug. En dus ook voor betaald!!! Corendon kan en mag dit zomaar veranderen in laat heen en vroeg terug, wat voor ons extra kosten meebrengt, waardeloos!!
Rapporteren
2017-08-14 11:45:26
4 jaren geleden
1 10 0
Corendon en Stip-reizen verzuimen om wijziging van vluchttijden door te geven die ze een week na het boeken al hebben gemaakt, waardoor we de heenvlucht misten. Vervolgens op Schiphol bij hun nieuwe tickets moeten kopen met hun belofte dat er terugbetaald zou worden. Zowel de mevouw aop Schiphol die anoniem wenst te blijven als de mevrouw van Stip geven aan dat je je geld terug krijgt. Niet dus! Wel bellen ze je op de dag dat de vluchtwijziging bekend wordt en je dan het recht om te annuleren of je maar het restant van de reissom wil overmaken. Onbetrouwbare organisatie dus. Nooit meer boeken dus bij hun en hun dochterorganisatie Stip.
Rapporteren
2017-08-12 17:33:58
4 jaren geleden
10 10 0
We hebben onze reis voor de derde keer geboekt bij Corendon en alles was wederom tiptop geregeld. Ga zo door, we gaan weer boeken bij Corendon!!! Dat zegt genoeg?
Rapporteren
2017-08-03 08:17:43
4 jaren geleden
1 10 0
Gelukkig heeft mijn rechtsbijstand alles betaald want van Corendon hoef je niks te verwachten ,zoals de meeste zeggen ,zodra ze het geld binnen hebben is het klaar. er zijn 2 afdelingen , de vakanties en de vlieg maatschappij die zijn gevestigd in Turkije , als er problemen zijn dan verwijzen ze je gewoon naar Turkije, ga daar maar procederen. schandalig Cordon , neem je verantwoordelijkheid en scheep je gasten niet met een fooi af. € 20 voor benzine op en neer van eindhoven naar amsterdam plus kosten voor overnachting . Ze hebben op eindhoven hun thuisbasis , maar ik vlieg NOOIT meer met Corendon.
Rapporteren
2017-08-01 10:28:51
4 jaren geleden
1 10 0
Adverteren met goede vluchttijden maar na boeking wijzigen ze heel snel naar minder gunstige tijden. Daarbij veel vertraging waardoor je gewoon twee dagen mist op een geboekte vakantie door enkel reistijd. Het heeft er alle schijn van dat het business model hierop gebaseerd is.
Rapporteren
2017-07-07 11:33:20
4 jaren geleden
1 10 0
We waren al een beetje huiverig om te boeken met Corendon toen we een vakantie aan het zoeken waren en hadden we maar geluisterd naar ons onderbuik gevoel! Voor een last minute waren we op zoek naar een accommodatie in Corfu wat uiteindelijk Siorra Alessandra in Corfu is geworden. Heel specifiek hadden we de maisonnette geboekt omdat deze op de foto er goed uitzag en zoals Corendon benoemde, ook gerenoveerd. Vol verwachting vertrokken we richting bestemming om uiteindelijk na een vertraagde vlucht aan te komen bij Siorra Alessandra om vervolgens te horen te krijgen dat de maisonnette die we geboekt hadden niet beschikbaar meer was en dat de eigenaresse dit ook had aangegeven bij Corendon. We werden in een kleine studio gestopt die duidelijk zwaar onder de maat was. De studio stond vlak naast de drukke hoofdweg waarbij je continue auto’s voorbij hoorde razen, had een keuken bestaande uit twee kastjes met wasbak, een plank voor glazen en borden en een elektrisch campingplaatje om mee te koken. De badkamer was ook niet veel beter, de toilet zat zo dicht op de muur dat je alleen scheef kon zitten, in de douche bleef water staan en alles was verroest. Er zaten scheuren in de muur waarbij je nog net niet naar buiten kon kijken. Na een dag in deze nachtmerrie gezeten te hebben verhaal gehaald bij de eigenaresse. Die vertelde ons doodleuk dat ze Corendon al ruim van te voren op de hoogte was gesteld dat de maisonnette al verhuurd was maar er niets mee hadden gedaan. Op de locatie een medewerker gesproken van Corendon die naar het hoofdkantoor heeft gebeld waarbij eigenlijk al meteen duidelijk werd dat Corendon geen drol voor ons kon betekenen, dat ze er ook allang vanaf wisten dat de maisonnette niet beschikbaar was, en wij er maar mee moesten dealen. Gelukkig waren het maar 3 dagen en hebben we dankzij de belofte dat we na deze dagen wel in de maisonnette konden volgehouden. De maisonnette was uiteindelijk perfect én gerenoveerd maar wij zijn absoluut klaar met Corendon. Na aankomst in Nederland een klacht in gestuurd waarbij we volgens hun ‘berekeningen’ recht hadden op €50 vergoeding maar dan moesten we wel akkoord gaan dat onze klacht dan was afgedaan. Wat een lachertje, 3 dagen in een krot gezeten en niets voor ons op locatie doen om ons uiteindelijk maar af te schepen met €50 vergoeding terwijl de vakantie zelf ruim 30 keer zoveel heeft gekost. De klantenservice is om te huilen, zodra ze je geld binnen hebben ben je niets meer en willen ze ook niets doen om de klant tegemoet te komen. Nou Corendon, wij gaan voortaan weer vliegen met de concurrent, want ondanks dat daar ook niet altijd vlekkeloos verloopt lossen die hun problemen wel netjes op! Goedkoop blijkt toch weer duurkoop.
Rapporteren
1...34567...9
3.38