Ervaringensite maakt gebruik van cookies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten cookies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing cookies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons cookiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Corendon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.38
3.38 0 10
85 reviews
41% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2017-05-01 20:40:56
4 jaren geleden
1 10 0
Wij zijn met Corendon naar aegean view aqua resort in Kos gevlogen. Helaas had Corendon dit Park veel te vlug vol geboekt met omboekingen vanuit Turkije. Het park was er nog totaal niet klaar voor. En we zagen mensen klagen en die konden meteen vertrekken de medewerkers van Corendon deden totaal niets!. Dus we hielden onze mond maar. Corendon had het park eerst gekeurd en ondanks de zwembaden leeg waren, kamers niet klaar en eten etc. nog niet klaar waren toch ons en vele andere erheen gestuurd. Op het vliegtuig terug viel het me ook op dat het Turkse cabine personeel welke Nederlands spraken met elkaar in het Turks spraken, dit is naar mijn mening ook heel onbeschoft. Al met al deed het personeel onder de druk van de super autoritaire baas toch hun best. Maar Corendon bedankt voor de waardeloze vakantie!
Rapporteren
2016-12-27 09:26:15
4 jaren geleden
1 10 0
Lieve Corendon, Wat prijzen jullie de last minute reizen toch mooi aan, sporen jullie aan om direct te kopen. Dat Gambia een mooie plek was om heen te gaan, waren het al snel met jullie eens net voor de kerst. Maar waarom nemen jullie niet de verantwoordelijkheid om de ‘echte’ situatie ook voor te leggen, zodat je als ‘last minute consument’ een echt beeld kan vormen. Wij hebben de grootste moeite met geloven dat jullie je hier niet verantwoordelijk voor voelen en ons écht daarheen willen sturen, wanneer het vreemdelingenlegioen een ‘dag van bloed’ heeft aangekondigd. Naja, dit was voor ons de eerste keer een lastminute met een reisorganisatie… en misschien ook wel echt de laatste. Jammer dat jullie niet willen en kunnen omboeken! Groet, Een last minute consument.
Rapporteren
2016-11-13 12:15:20
4 jaren geleden
8 10 0
Mijn vrouw en ik verbleven in Stella Maris van 29 oktober t/m 6 november. Wij arriveerden op 29 oktober om 23.00 uur bij het hotel en waren blij verrast met de ontvangst, volop drankjes en broodjes en zeer vriendelijk personeel. Wij kregen kamer 1924 en bij binnenkomst vonden wij de kamer super. Gelijk naar bed, het was al bijna 1.00 uur. De volgende ochtend echter, na het douchen, kwam eruit de afvoer van de douche een vervelende putlucht en deze is de gehele vakantie gebleven. Tot 1 november was alles voor de rest, restaurant e.d. goed voor elkaar. Na 1 november werd alles een stuk minder, restaurants gingen dicht, het avondeten was vaak koud. Veel was er niet meer te doen, behalve Ibiza stad. Santa Eularia, daar was alles nog los en gezellig. We waren het buffet zat, werd steeds minder na 1 november. Steeds minder keuze. We hebben daarom 2x tapas gegeten in restaurant beneden. 1x was dat geweldig. Heerlijk, goed aanbod en vriendelijke bediening. paar dagen later (na 1 nov) ineens andere kaart en veel minder keuze. Auto huren noodzakelijk, anders kom je nergens.
Rapporteren
2016-10-28 15:35:21
4 jaren geleden
3 10 0
Oktober 2016 een week vakantie door gebracht in Adams appartement chersonissos kreta
Rapporteren
2016-10-26 09:20:55
4 jaren geleden
10 10 0
Super vakantie gehad en goede service!! Een echte aanrader mensen!!
Rapporteren
2016-10-18 19:42:11
4 jaren geleden
10 10 0
Genoten van een prachtige vakantie in hotel marble stella maris in ibiza Prachtig hotel mooie ruime kamers heerlijk eten en drinken Voor een mooi prijsje een aanbieding meer gekregen dan ik verwacht had Vriendelijk personeel Goede service voor mensen die moeite met klimmen hebben er rijden golfkarretjes die de koffers en de mensen naar boven kan brengen Wij lagen in blok 33 en hadden er geen moeite mee Genoten van onze vakantie Tot volgend jaar Cor en Don
Rapporteren
2016-09-07 16:40:30
4 jaren geleden
8 10 0
Een week terug na een heerlijke vakantie! We hadden de bingo reis geboekt en hoorden op de luchthaven van Zakynthos waar we heen gebracht zouden worden. Het was een studio in Agios Sostis. De studio was erg netjes en had een prima ligging. Wij waren erg tevreden over de accommodatie. Bij het zwembad van het hotel ernaast konden wij zwemmen, eenmaal daar werden we weg gestuurd. We kwamen een vrouw van Corendon tegen die gelijk verhaal ging halen en ons 3 adressen van hotels in de buurt gaf waar we van het zwembad gebruik konden maken. Top!
Rapporteren
2016-09-04 17:10:34
4 jaren geleden
7 10 0
Note: ik werk niet voor Corendon en heb geen aandelen. Geweldige service, tegen alle verwachtingen in. Ondanks de negatieve verhalen hebben wij dit jaar toch gewoon bij Corendon geboekt. Als echte Nederlanders kijken we toch naar de kleintjes. Zeker na een jaar van verhuizen, samenwonen en de nodige verbouwingskosten. In 1 zin: we hebben exact gekregen wat we geboekt hebben. De vlucht ging exact op de geboekte tijd op 27-08 om 03.30 uur. Alles ging zoals geboekt en verwacht. Extra service kregen wij ook. Wegens de nodige medicatie en de handicap van mijn partner kregen we gratis extra 5 kilo handbagage voor medische zaken. Alle mails en vragen werden vlot behandeld. De vlucht was super en geloof me...ik heb gigantische vliegangst. Dit werd opgemerkt door 1 van de stewardessen en die kwam, aldus mijn partner later vertelde, af en toe kijken hoe het ging. Eenmaal op Bodrum verliel de transfer exact zoals voorspeld. Duidelijke Corendon balie, vlot naar de bus en snel naar het hotel. De omschrijving van het hotel, geen woord van gelogen. De terugvlucht werd wel gewijzigd, van 15.00 naar 16.20 op 04-09. Maar vluchtwijzigingen...met alle respect mensen...zijn toegestaan met een charter. En vandaag, 4 september 2016, krijgt Corendon van mij alle lof. Vanmorgen is mijn partner, enkele uren voor de transfer, vanuit het hotel naar een kliniek in Bodrum gebracht en vanuit de kliniek naar het ziekenhuis van Bodrum. Daar is hij op dit moment nog. We hebben onze vlucht gemist. Omdat we met enige spoed naar de kliniek zijn vertrokken had ik geen nummer van de plaatselijke reisleidster. De wachttijd aan de telefoon met het Nederlandse nummer was lang, erg lang, maar je moet wat. Binnen 2 minuten had ik echter de juiste gegevens en kon ik de reisleidster bellen in Bodrum. Corendon heeft snel gehandeld. Onze transfer en onze vlucht hebben wij niet kunnen halen. Wel had het hotel gelukkig onze kamer nog vrij. Als wij geen reisverzekering hadden gehad hadden ze ons ongeboekt naar een latere vlucht enkele dagen later. De reisleidster is langsgekomen in het ziekenhuis bij mijn partner en mij. Natuurlijk moeten de extra dagen betaalt worden, (u werkt ook niet gratis) maar ze had niet langs hoeven komen in het ziekenhuis. Ze had me niet wegwijs hoeven maken in Bodrum om weer bij het hotel te kunnen komen, ze had ook niet mee hoeven leven. Corendon, negatieve ervaringen zullen er ongetwijfeld zijn, maar van ons krijgt Corendon alle lof mbt de gang van zaken en de voortvarendheid na de ziekenhuisopname van mijn partner.
Rapporteren
2016-08-30 09:32:08
4 jaren geleden
1 10 0
Wij dachten leuk een Bingo reis naar Curacao via Corendon te boeken. Er staat dat je pas op locatie te horen krijgt waar je geplaatst wordt. Maar wij kregen van tevoren al een mail en een belletje van Corendon. Ze hadden ons geplaatst in een Resort die hun alleen op basis van All Inclusive aanbieden.Of wij wel wilden bijboeken voor een prijs die hoger ligt dan als je op de website van Corendon zelf dit resort boekt. Ik zei de medewerkers dat ze adverteren met een Bingo appartement en niet met een hotelkamer. De medewerker kon dit niks schelen en ze vertelde mij dat ik in de omgeving toch niks goedkoper kon vinden en dat ik dit maar moest doen.. Een ontzettend slecht begin van onze vakantie! Trap niet in dit verdienmodel van Corendon en boek gewoon bij een transparante aanbieder.
Rapporteren
2016-08-13 14:59:30
5 jaren geleden
8 10 0
Veel reviews gelezen, maar toch gingen we op ons gevoel af. Het hotel vonden we zelf wel oke maar ook een paar pluspunten en minpuntjes. Het eten was zeer gevarieerd en was best lekker. Het All in gebeuren vonden we wel minder onder All in ijsjes voor de kids en volwassen lusten ook een ijsje maar moest betaald worden. Zoals ook een pizza tussendoor etc. De liften zijn zeer oud en benauwd en heel klein, lift ging kapot en was naar dagen niet gemaakt dus met 1 lift was niet om te doen. Animatie voor kids was minidisco en voor wat ouderen kids boogschieten etc. Voor onze kleinkinderen was er eigenlijk alleen het zwembad leeftijd 2 en 4 jaar. Slaapkamers groot maar gedateerd , slecht bed kwam de vering doorheen. Zouden wij ooit terug gaan naar Torreblanca ? NEE Vinden het geen All in hotel
Rapporteren
1...45678...9
3.38