Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

D-reizen ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.28
5.28 0 10
7 reviews
43% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-01-10 15:24:46
11 maanden geleden
2 10 0
Vliegtickets geboekt én betaald op de D-reizen website. Kregen we een uur later doodleuk van de klantenservice te horen dat de tickets "toch niet meer voor die prijs beschikbaar waren" en of we bij wilden betalen. Omwille van gemak en voorkomen van meer gedoe hebben we dat wel gedaan, want we wilden gewoon onze vakantie kunnen gaan regelen, maar niet cool natuurlijk. D-reizen pas je website aan zodat boekingen bij betalen gewoon kloppen! Wij boeken volgende keer ergens anders.
Rapporteren
2018-12-17 20:28:07
1 jaren geleden
1 10 0
Wij zijn met 2 personen van 26 november t/m 29 november jl. naar Londen gegaan. Deze reis hadden wij geboekt bij D-reizen, waarbij D-Reizen het reisschema heeft gemaakt (dus de vluchten i.c.m. het hotel), waarbij wij de transfer tussen vliegveld en hotel zelf hebben geregeld. Wij zijn hoogst ontevreden over het reisschema m.b.t. de terugvlucht. Wij hadden bij aankomt op 26 november jl. op het vliegveld London Stansted een retourticket voor de trein gekocht en daarbij aan de verkoper van de treintickets gevraagd of de eerste trein naar het vliegveld dusdanig vroeg vertrekt, zodat wij de vlucht om 06.10 uur konden halen. Dit was geen probleem, aldus de verkoper op het vliegveld. Op 29 november jl. zijn wij met de taxi vanaf het hotel naar Liverpool Street gegaan om de eerste trein van 4.40 uur te halen. De taxichauffeur bood ons aan om ons rechtstreeks naar het vliegveld te brengen voor 150 pond. Aangezien wij al een retourticket hadden gekocht, hebben wij dit niet gedaan. Wij zijn met de eerste trein van 4.40 uur van Liverpool Street naar vliegveld London Stansted gegaan en kwamen zonder vertraging ongeveer 5.40 uur op het vliegveld aan. Wij zijn direct naar boven gerend , maar we waren al te laat om onze bagage in te checken. Wij mochten toen met de bagage doorlopen en wij hebben, vanwege de drukte bij de douane, fast track tickets gekocht om het vliegtuig te halen. Ondanks al het gehaast en de extra kosten, hebben wij het vliegtuig niet gehaald en moesten wij totaal 200 pond (ongeveer EUR 235,-) betalen om op dezelfde dag alsnog naar huis te kunnen vliegen. Het vliegtuig vertrok om 18.25 uur (GMT), waardoor wij uiteindelijk ruim 13 uur op het vliegveld zijn geweest. Wij hebben tijdens het wachten op het vliegveld om 10.15 uur (29 november jl.) met D-Reizen, locatie Hoogvliet, contact opgenomen om de situatie waarin wij zaten kenbaar te maken. Ons is verteld dat wij dan maar fransfer erbij hadden moeten boeken. Ons is tevens verteld dat wij betere service hadden ontvangen wanneer wij niet voor een online-boeking hadden gekozen, maar naar het reisbureau waren gegaan. Deze opmerkingen kunnen wij lastig plaatsen, aangezien tegenwoordig steeds meer zaken online worden geregeld en de online service ten allen tijde degelijk dient te zijn. Wij zijn van mening dat D-Reizen bij het opmaken van het reisplan ook rekening dient te houden met de aansluiting van het vervoer vanaf het hotel naar het vliegveld, ook wanneer klanten kiezen voor eigen vervoer. Het is niet mogelijk gebleken om voor redelijke kosten vanaf het hotel het vliegveld Stansted te bereiken wanneer je een hele vroege vlucht hebt (tenzij je 150 pond voor een taxi wil betalen). Aangezien wij zelf moeten inchecken, zelf het vervoer hebben geregeld, wij onvoldoende informatie voorafgaand aan deze reis hebben ontvangen en D-Reizen zich aan de telefoon geheel heeft gevrijwaard van enige aansprakelijkheid, is voor ons onduidelijk wat de toegevoegde waarde van D-Reizen is geweest bij het boeken van deze reis. Zelf het hotel boeken en zelf de vluchten erbij boeken was achteraf gezien uiteindelijk nog goedkoper geweest. Wij hebben achteraf nog 2 keer met D-Reizen contact opgenomen om D-Reizen alsnog de gelegenheid te geven om ons tegemoet te komen, maar dit mocht niet baten. Er kon wederom geen antwoord worden gegeven wat de toegevoegde waarde van D-Reizen is geweest bij het boeken van deze reis. De enige compensatie voor de extra gemaakte kosten die ons werd aangeboden was dat wij de boekingskosten (EUR 40,-) niet hoeven te betalen als wij een nieuwe reis bij D-Reizen boeken. Dit gaan wij dus nooit meer doen. Jammer dat D-Reizen zo met hun klanten omgaat.
Rapporteren
2017-09-13 16:30:27
2 jaren geleden
1 10 0
Wij hebben in Januari een rijs geboekt naar de Domenicanen voor September aanstaande, alles ging goed totdat er werd gezegd dat we niet meer terecht konden in het resort dat we aanvankelijk hadden maar we konden kiezen uit twee andere die vergelijkbaar waren, na een keuze te hebben gemaakt voor een ander resort kwam probleem twee en dat was dat het vliegtuig waar wij mee zouden vliegen niet meer daar heen vloog maar dat er een andere maatschappij zou vliegen maar wel met minder comfort als dat wij geboekt hadden, maar ja dus wij weer akkoord gegaan stoelen laten reserveren zowel heen als terug,denk je dat alles goed is hoor je dat je weer terug kan naar het resort waar je in eerste instantie naar toe zou gaan, dus zo gezegd zo gedaan en alles zwart op wit gekregen, en toen gingen we voor de tickets en bleek dat wij niet op de gereserveerde stoelen zouden komen te zitten en nu wordt je gewoon aan het lijntje gehouden door D rijzen. Al bij al denk je dan ook lekker ontspannen op Vakantie te gaan NIET DUS. vraag mij dan ook af waar die D voor staat
Rapporteren
2016-10-23 22:03:56
3 jaren geleden
1 10 0
Ik had voor eind augustus / begin september 8 dagen naar Dubai geboekt , toen ik meerdere keren tegen de reis assistente gezegd heb dat het maar 7 dagen waren ipv 8 maar keihard volhouden dat het wel 8 dagen waren , zelf een collega gaf aan dat het 7 dagen waren , ook in die periode contact gehad met 100 verschillende reis assistentes en mijn persoonlijke gaf niet eens antwoord meer , toch ondanks 1 dag minder een leuke vakantie gehad , terug komst werd niet eens gevraagd hoe de vakantie naar Dubai was geweest door de winkel , terwijl dit in leiden wel het geval was , nu heb ik een 2 dagen wenen en 2 dagen Keulen geboekt , mijn persoonlijke reis assistente heeft mij te weinig aan laten betalen en nu schuift de winkel manager op mij af dat ik niet ga betalen en de reis wil annuleren , terwijl ik nooit gezegd heb dat ik niet ga betalen , ook beschuldigt winkel manager dat ik hun telefoon negeer terwijl dit niet zo is , volgens artikel 6 van de voorwaarden moet ik 6 weken van te voren alles betaald hebben , ik ga op 18 december weg dus dit is dat ik op 13 november alles betaald moet hebben , zo niet moeten ze een betaling herinnering sturen eh dan heb ik nog 14 kalander dagen de tijd om te betalen , kortom ik heb nooit problemen gehad met de dreizen winkel op de langegracht in leiden goede service , aardige medewerkers maar in de dreizen winkel herenhof alphen aan den rijn alleen maar problemen , geen goede service , onaardige medewerkers
Rapporteren
2016-10-14 09:04:59
3 jaren geleden
10 10 0
Ik ben inmiddels wat ouder en gewend aan de oude manier van een vakantie boeken. Je loopt even binnen en gaat samen met iemand opzoek naar je vakantie. Dat is niet meer van deze tijd en daarom vind ik D-reizen nog wel erg prettig. Ik ga dan niet meer naar binnen, maar bel altijd even op om te kijken of alles goed is gegaan. Ze helpen je telefonisch altijd erg vriendelijk wat het toch prettiger maakt.
Rapporteren
2016-10-12 15:18:22
3 jaren geleden
8 10 0
Soms gaan dingen fout en dan gaat het om hoe het wordt opgelost. Team D-reizen en met name Daphne, Carpenters en jacqueline, super bedankt voor jullie oplossing. Geniet van de bonbons. Gr Frank van Brink
Rapporteren
2016-03-31 08:48:18
4 jaren geleden
10 10 0
Ik boek mijn vakantie al jaren via D-reizen en een klein compliment mag dan ook wel eens. D-reizen helpt mij al jaren met de juiste keuzes maken en te genieten van onze jaarlijkse vakantie. bedankt d-reizen!
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.28
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730