GoFun ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

2 reviews
50% tevredenheid
-
2018-07-22 14:47:45
9 maanden geleden
2 10 0
Vakantie naar Griekenland, Chersonissos. We sliepen bij Villa Mytro het hotel krijgt van ons 5 sterren! Deze recensie gaat over de Activiteiten die Gofun aanbiedt bij aankomst! Bij aankomst wordt je gelijk opgelicht, GoFun biedt activiteiten aan en een bandje. Koop GEEN bandje of activiteiten! Wij hebben €110,- pp betaald voor NIKS! Als je binnen komt, krijg je na een uitleg een formulier. Vervolgens wordt je gedwongen om iets te kiezen, je MOET kiezen wat je wilt je mag er helemaal niet over na denken. De mensen van GoFun staan voor je neus als je het met je vrienden wilt bespreken. Wanneer ze iets negatiefs horen springen ze er gelijk tussen en maken ze er een mooi verhaal van. Je voelt je heel ongemakkelijk maar omdat je bang bent om wat te missen, kies je toch één van de drie pakketten. De activiteiten die worden gegeven zijn op slechte tijden en zijn echt niet bijzonder, vervolgens met het bandje mag je gratis naar de wc bij Het Hof terwijl dat 0,50€ kost betaalt je dus €110,- voor een bandje zodat je "gratis" naar de wc mag. Ook heb je bij veel plekken Happy Hour tot 00:00 maar het feesten en de meeste mensen komen pas om 01:00 dus je hebt daar ook helemaal niks aan. Bij Star Beach kost een kaartje €30,- maar voor een bandje bij GoFun betaal je €110,- en mag je naar twee feesten, dan kan je net zo goed los twee kaarten halen en bij een propper misschien nog goedkoper en betaal je maar €60,- voor twee feesten. Een ander "voordeel" van de bandjes is dat je goedkoop kan eten, een tientje voor een drie gangen menu. MAAR dat kan ook gewoon zonder bandje! Let a.u.b. op! Het is echt zonde om je geld zo te verspillen.
2015-02-17 11:29:08
4 jaren geleden
8 10 0
Wat een fantastisch vakantie was het! We hebben echt kreta onveilig gemaakt met een onwijs leuke groep en elke barretje geprobeerd. Een overgetelijke vakantie waar we heerlijk weer hebben gehad en gefeest hebben tot we neervielen.
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.37