Hotelspecials ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

14 reviews
57% tevredenheid
-
2020-05-08 18:22:58
2 maanden geleden
1 10 0
Ik boekte een hotel via deze maatschappij. Ik betaalde een meerkost, zodat ik ook een annulatieverzekering nam. Na annulatie krijg ik te horen dat er geen geld wordt teruggestort, maar wel een voucher. In de algemene voorwaarden staat nochtans dat bij annulatie het geld binnen de 5 werkdagen wordt teruggestort. Ik stel me dan de vraag waarom ik een annulatieverzekering nam?
Opgepast dus voor deze oplichterij!

In een reactie krijg ik te lezen dat ik geen annulatieverzekering zou hebben afgesloten, wat uiteraard niet klopt! Er wordt gezegd dat ik mijn geld niet kwijt ben en een voucher krijg, waar ik onmogelijk akkoord mee kan gaan. Ik en weldegelijk een annulatieverzekering waarin staat dat ik mijn geld binnen de 5 werkdagen krijg teruggestort. Ik boekte mijn hotel bij hotelspecials, waardoor de algemene. Voorwaarden van hotelspecials gelden. Nu wordt er mist gespoten door deze organisatie, zodat het lijkt dat hun algemene voorwaarden niet gelden, wat juridisch gezien uiteraard niet klopt... Jammer dat deze organisatie als reactie leugens verspreid om in een “beter daglicht” te komen te staan. Schandelijk...
2020-05-07 11:25:13
2 maanden geleden
1 10 0
Opgepast dus voor deze oplichterij!
2018-12-06 16:40:15
2 jaren geleden
10 10 0
Erg goede deal kunnen scoren tijdens de hotelweek!
2018-07-16 14:43:43
2 jaren geleden
10 10 0
Klein hotel geboekt in Heerlen en na contact met de service desk kon ik mijn kleine zoontje gratis meenemen!
2016-10-19 07:23:11
4 jaren geleden
8 10 0
een goed hotel in Goteborg geboekt
2016-05-10 08:14:48
4 jaren geleden
9 10 0
Wij hebben afgelopen weekend een heerlijk weekend in Haarlem gehad. Het weer was prachtig waardoor we zo naar de zee konden. Het hotel was niet groot, maar wel erg leuk. Vriendelijk personeel en prima kamers. Zeker voor de prijs echt prima.
2015-11-23 19:54:52
5 jaren geleden
1 10 0
We hadden een leuk nachtje weg willen boeken en kwamen uit bij een secret hotel van HotelSpecials.nl. Het leek ons een leuk idee om dit als verrassing te boeken. We dachten, ze zullen dan wel laat boeken en zo een mooie prijs kunnen afspreken. Ook hebben we nog aangegeven dat we graag een romantisch hotel zouden willen. 2 dagen voor de datum kregen we een mailtje en het bleek te gaan om het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre hotel. Ik heb direct contact opgenomen met de volgende vragen: - Waarom betalen wij 35 euro meer dan als ik zelf zou boeken voor dezelfde datum via hotix.nl? - Waarom betalen we via HotelSpecials.nl 19 euro per persoon voor ontbijt terwijl je bij het hotel 16,50 betaal? - Waarom krijgen we dit (op zich mooie) hotel als we iets romantisch hebben gevraagd? Dit hotel is alles behalve romantisch! Nu heb je bij HotelSpecials.nl een laagste prijs garantie waarmee je als je het hotel binnen 24 uur goedkoper ziet, het schil terug krijgt. Wat schertst mijn verbazing, geven ze aan dat ik niet binnen 24 uur gereageerd heb. Ik geef aan dat ik zodra ik wist om welk hotel het ging en dus ook een rijs vergelijking kon maken het binnen 24 uur heb aangegeven. Maar nee, dat moest dan 24 uur na de boeking zijn. Ik geef dus nogmaals aan dat dat niet mogelijk is omdat het om een secret hotel ging. Dat was dus dan ons probleem. Dus mensen, als je het secret hotel (Amsterdam City Centre) boekt, weet dan dat je geen recht hebt op de laagste prijs garantie van HotelSpecials.nl, en dat je teveel betaald.
2015-11-23 09:38:59
5 jaren geleden
10 10 0
Heerlijk weekend weggeweest naar de kust waar we echt even aan toe waren. Het mooie was dat we de helft van deze deal konden betalen met Airmiles welke ik spaar met tanken op de baas zijn kosten. Super combinatie dus :)
2015-09-08 14:07:51
5 jaren geleden
1 10 0
Geboekt via hotelspecial en tot 4 keer toe gemaild omdat er wat onduidelijkheden waren over het park sleep fly arrangement. Alles zou geregeld zijn en de betreffende mail overhandigen bij het hotel zou voldoende zijn. Eenmaal bij het hotel aangekomen is er uberhaupt geen boeking gedaan bij het hotel door hotelspecials.Daar sta je dan oor je vliegvakantie met 2 kinderen.Uiteraard waren de 10.50 boekingskosten zo afgeschreven. Wellicht een eenmalig foutje maar als ik zo op internet wat meer lees is dit geen opzichzelfstaande ervaring. Volgende keer geen hotelspecials meer in elk geval.
2015-08-13 07:44:59
5 jaren geleden
9 10 0
Prima website waar je gemakkelijk een hotel kan vinden en boeken. Voldoende informatie bij alle hotels en dat geld ook voor de plaatjes. Hierdoor krijg je een goede indruk van het hotel en kon ik tenminste gemakkelijk mij keuze maken.
6.31
Bekijken
Beoordelen