Hotelspecials ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3 jaren geleden
8 10 0
een goed hotel in Goteborg geboekt
2016-05-10 08:14:48
3 jaren geleden
9 10 0
Wij hebben afgelopen weekend een heerlijk weekend in Haarlem gehad. Het weer was prachtig waardoor we zo naar de zee konden. Het hotel was niet groot, maar wel erg leuk. Vriendelijk personeel en prima kamers. Zeker voor de prijs echt prima.
2015-11-23 19:54:52
3 jaren geleden
1 10 0
We hadden een leuk nachtje weg willen boeken en kwamen uit bij een secret hotel van HotelSpecials.nl. Het leek ons een leuk idee om dit als verrassing te boeken. We dachten, ze zullen dan wel laat boeken en zo een mooie prijs kunnen afspreken. Ook hebben we nog aangegeven dat we graag een romantisch hotel zouden willen. 2 dagen voor de datum kregen we een mailtje en het bleek te gaan om het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre hotel. Ik heb direct contact opgenomen met de volgende vragen: - Waarom betalen wij 35 euro meer dan als ik zelf zou boeken voor dezelfde datum via hotix.nl? - Waarom betalen we via HotelSpecials.nl 19 euro per persoon voor ontbijt terwijl je bij het hotel 16,50 betaal? - Waarom krijgen we dit (op zich mooie) hotel als we iets romantisch hebben gevraagd? Dit hotel is alles behalve romantisch! Nu heb je bij HotelSpecials.nl een laagste prijs garantie waarmee je als je het hotel binnen 24 uur goedkoper ziet, het schil terug krijgt. Wat schertst mijn verbazing, geven ze aan dat ik niet binnen 24 uur gereageerd heb. Ik geef aan dat ik zodra ik wist om welk hotel het ging en dus ook een rijs vergelijking kon maken het binnen 24 uur heb aangegeven. Maar nee, dat moest dan 24 uur na de boeking zijn. Ik geef dus nogmaals aan dat dat niet mogelijk is omdat het om een secret hotel ging. Dat was dus dan ons probleem. Dus mensen, als je het secret hotel (Amsterdam City Centre) boekt, weet dan dat je geen recht hebt op de laagste prijs garantie van HotelSpecials.nl, en dat je teveel betaald.
2015-11-23 09:38:59
3 jaren geleden
10 10 0
Heerlijk weekend weggeweest naar de kust waar we echt even aan toe waren. Het mooie was dat we de helft van deze deal konden betalen met Airmiles welke ik spaar met tanken op de baas zijn kosten. Super combinatie dus :)
2015-09-08 14:07:51
4 jaren geleden
1 10 0
Geboekt via hotelspecial en tot 4 keer toe gemaild omdat er wat onduidelijkheden waren over het park sleep fly arrangement. Alles zou geregeld zijn en de betreffende mail overhandigen bij het hotel zou voldoende zijn. Eenmaal bij het hotel aangekomen is er uberhaupt geen boeking gedaan bij het hotel door hotelspecials.Daar sta je dan oor je vliegvakantie met 2 kinderen.Uiteraard waren de 10.50 boekingskosten zo afgeschreven. Wellicht een eenmalig foutje maar als ik zo op internet wat meer lees is dit geen opzichzelfstaande ervaring. Volgende keer geen hotelspecials meer in elk geval.
2015-08-13 07:44:59
4 jaren geleden
9 10 0
Prima website waar je gemakkelijk een hotel kan vinden en boeken. Voldoende informatie bij alle hotels en dat geld ook voor de plaatjes. Hierdoor krijg je een goede indruk van het hotel en kon ik tenminste gemakkelijk mij keuze maken.
2015-07-17 15:00:50
4 jaren geleden
10 10 0
Super grote website met echt giga veel hotels. Ik wou me vriendin toen we een jaar samen waren naar een romatisch hotel meenemen en dat is gelukt. We hebben geslapen in een soort kasteel welke ik via Hotespecials heb geboekt. Heb daar betaald wat ik toch wel wat betrouwbaarder vond. Maar na mijn eerste ervaring kan ik rustig stellen dat Hotespecials echt super betrouwbaar is.
2015-05-26 14:22:02
4 jaren geleden
1 10 0
Ik heb een hotel gezocht voor 2 volwassenen en 1 kind via hotelspecials.nl, nou heb een selectie gekregen en een hotel uitgekozen. De hele tijd zie je er staan 2 volwassenen en 1 kind(2), de leeftijd erbij. Nou dan ben ik het hotel aan het boeken en dan zie je staan bel met 0900- voor kinderen. Ik ga ervan uit dat mijn kind erbij gerekend wordt, ik hoef toch niet apart te gaan boeken voor mijn kind, als er de hele tijd staat 2 volwassenen en 1 kind(2). Krijg ik de reservering en staat er alleen 2 volwassenen en bij kinderen 0!!! Ik stuur ze een mail, binnen 24 uur zou ik een reactie krijgen, nou 3 mails later en 4 dagen later wordt ik gebeld door een zeer onbeschofte dame van de klantenservice, die mij even probeert te denigreren en wil laten blijken dat ik geen nederlands begrijp, totaal onredelijk ook. De kamer die ik geboekt heb kan geen kind bij, alhoewel dat op de site wel stond, en of ik ff een upgrade ga betalen, 20 euro per nacht extra en 20 euro per nacht extra voor een kinderbed, dus 80 euro extra in totaal!!!! Echt geen aanrader!!

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
7.62
Bekijken