Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Hotelspecials
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 142

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 142

pas op!

We hadden een leuk nachtje weg willen boeken en kwamen uit bij een secret hotel van HotelSpecials.nl. Het leek ons een leuk idee om dit als verrassing te boeken. We dachten, ze zullen dan wel laat boeken en zo een mooie prijs kunnen afspreken. Ook hebben we nog aangegeven dat we graag een romantisch hotel zouden willen. 2 dagen voor de datum kregen we een mailtje en het bleek te gaan om het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre hotel. Ik heb direct contact opgenomen met de volgende vragen: - Waarom betalen wij 35 euro meer dan als ik zelf zou boeken voor dezelfde datum via hotix.nl? - Waarom betalen we via HotelSpecials.nl 19 euro per persoon voor ontbijt terwijl je bij het hotel 16,50 betaal? - Waarom krijgen we dit (op zich mooie) hotel als we iets romantisch hebben gevraagd? Dit hotel is alles behalve romantisch! Nu heb je bij HotelSpecials.nl een laagste prijs garantie waarmee je als je het hotel binnen 24 uur goedkoper ziet, het schil terug krijgt. Wat schertst mijn verbazing, geven ze aan dat ik niet binnen 24 uur gereageerd heb. Ik geef aan dat ik zodra ik wist om welk hotel het ging en dus ook een rijs vergelijking kon maken het binnen 24 uur heb aangegeven. Maar nee, dat moest dan 24 uur na de boeking zijn. Ik geef dus nogmaals aan dat dat niet mogelijk is omdat het om een secret hotel ging. Dat was dus dan ons probleem. Dus mensen, als je het secret hotel (Amsterdam City Centre) boekt, weet dan dat je geen recht hebt op de laagste prijs garantie van HotelSpecials.nl, en dat je teveel betaald.