Kras ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Dus eerst 3dagen Miami, dan normaal een 8daagse cruise.

Door de storm Dorian kan deze cruise pas vertrekken op 4september en word dus ingekort naar een 3daagse cruise. (Wat we begrijpen)

Dan maar krasreizen bellen voor ye kijken wat ze voor ons kunnen betekenen.
Uitleg van "kras", wij kunnen jullie niks terug storten van jullie geld omdat dit overmacht is.

Wij zijn daarna rechtstreeks naar royal caribian cruise terminal gegaan en daar gesproken met de medewerkers. Zei zeggen daar dat we 100% ons geld terug krijgen.

Dus maar terug naar kras gebeld. Zei zeggen weer dat ze niks terug geven. Dus steken al het geld in hun eigen zakken!!

Wij maar op eigen houtje een nieuwe cruise geboekt. Weer kras gebeld voor de vlucht om te boeken. Krijgen we te horen dat de terug vlucht op onze eigen kosten is. Wtf we hadden een volledige reis all inn geboekt.

Blijf aub weg van kras. Is een echte maffia!!

Hetzelfde met de orkaan Dorian. Heel florida word geevacueerd, wat doet kras, ze boeken 5dagen langer het hotel zonder dat wij hiervan op de hoogte waren. Mensenleven is niks waard voor deze organisatie!
Mijn beoordeling 0/10!!!
2019-06-10 19:51:48
5 maanden geleden
4 10 0
Wij hebben de reis “Fly-drive Classic South Africa” bij Kras geboekt. Hoewel wij een fantastisch avontuur hebben meegemaakt, is dat zeker niet te danken aan Kras. Natuurlijk bleek de gehuurde en geüpgrade auto niet door Avis geleverd. In plaats van de beloofde en betaalde Toyota RAV4 2 liter kregen we een Toyota Rush 1600. Het verschil merk je echt wel in de bergen en op de vaak slechte wegen. Tevens bleek in de auto geen navigatie. We hebben deze bij moeten huren. Om nu in dat mooie vreemde maar ook grote land zonder navigatie 9 hotels en talloze bezienswaardigheden te vinden was ons wat al te veel risico. Bij een aantal hotels had Kras geen exacte adresgevens beschreven. Je bent dus goed afhankelijk van een goede internetverbinding op je telefoon. Ook verder geen enkele omschrijving. We moesten dus veel zelf uitzoeken. Tot slot bleken ook nog eens de laatste twee hotels die in de reispapieren stonden van Kras, niet voor ons geboekt. Gelukkig hadden we ook reispapieren gekregen van Thomson (Kras besteed de reis uit aan Thomson), waar wel de goede hotels en adressen stonden. We hadden op voorhand een paar vragen aan de klantenservice van Kras gesteld. Echter blijkt dit een callcenter die geen antwoord weet, maar ook niets uitzoekt. Boek je bij Kras, sta je er dus pittig alleen voor.
2019-05-29 10:57:01
6 maanden geleden
2 10 0
geen antwoord op emails, telefonisch niet bereikbaar.
reizen en prijzen beloven die ze niet waar kunnen maken
2018-11-16 11:07:39
1 jaren geleden
9 10 0
Wij hebben optimaal genoten van deze reis. Dit was niet in de laatste plaats te danken aan onze lokale gids in Sulawesi, Ari. Deze bevlogen man was geweldig. Dankzij zijn contacten kregen wij een inkijkje in het dagelijks leven van de inwoners. Hij leidde ons door kampongs, markten, bruiloften en uitvaart-rituelen. Bevolking was nog niet zo gewend aan toeristen, wat een verademing bleek te zijn. Mensen zijn zeer gastvrij en open voor contact. Bali was ook prima en heerlijk om te vertoeven. Kuta was wel erg druk, maar dat wisten wij.Hotel Wina Holiday Villa was uitstekend, in alle opzichten
2018-10-27 01:30:30
1 jaren geleden
4 10 0
Rondreis naar Legendarisch Schotland # incompetente reisleiding op gebied van kennis v h land, organisatie en klantvriendelijkheid. #zeer matig tot slechte hotels #veel te lange stukken in de bus #terugreis rampzalig door annulering en geen support van Kras zelf. Wat een zootje! #Na klacht pas na 2 weken reactie en dan afgepoeierd worden met cadeaubon.Ondermaats
2018-06-18 13:05:08
1 jaren geleden
7 10 0
schitterende gids en chauffeur mooi programma verblijven in Ullapool en Strarthpeffer beneden alles betere prospectie is noodzakelijk ,half pension is te overwegen zodat onnodige zoektocht op avondeten kan vermeden worden
2017-01-09 21:42:31
3 jaren geleden
1 10 0
Hier mijn mening en belevenis :Zeer slecht en mens en klant onvriendelijk.Kras beweerde dat ik online een vlucht had geboekt.De bewuste vlucht was wel twee weken eerder dan de boekings datum , maar daar doet Kras niet moeilijk over .Na mij te hebben gesommeerd de vermeende geboekte te betalen heb ik alles duidelijk door gegeven .Maar uiteraard niets betaald.Dit resulteerde in deurwaarder briefen en telefoontjes . Na weer uitgebreid alles te hebben uitgelegd bleef zowel Kras als deurwaarder proberen geld los te krijgen van mij.Dan was het weer bijna een jaar stil en net als je alles bijna bent vergeten kwamen beide weer om de hoek kijken .Zowel Kras als deurwaarder wist dit bijna 6 a 7 jaar vol te houden.Kortom een lastig en onmenselijk en oneerlijk bedrijf met oplichtings praktijken en dreigementen die er niet om liegen.Nu alweer enige tijd rustig maar hoe lang??
2016-11-25 17:12:42
3 jaren geleden
1 10 0
Pas op met extra kosten voor de stoelen van je vliegreis! Conclusie: kras bepaalt de boekingsklasse van de stoelen en kan daarvoor willekeurige kosten in rekening brengen die niet controleerbaar zijn! Zie onderstaande klacht en antwoord van Kras! Beste klantenservice, Tijdens het boeken van deze reis heb ik gekozen voor extra beenruimte op de terugweg vanuit Dubai naar Amsterdam met tuifly. Ik heb €30 pp extra hiervoor betaald, voor 3 personen dus €90. Van tuifly heb ik nu bericht gekregen dat het de normale economyclass is, net als op de heenweg! Tuifly heb ik gebeld en kreeg te horen dat Kras het niet doorgegeven heeft en dat ik het met Kras moest regelen (Tui is toch ook onderdeel van Kras??) Ik heb contact gehad met Kras en de dame die ik aan de lijn had kwam met een ......verhaal aan met de mededeling dat ik het allemaal verkeerd heb begrepen en gelezen tijdens de boeking!! Waarom zou ik €90 zomaar extra betalen als ik geen extra er bij krijg?? Bij de boeking staat economy x......€0 Economy k.....€90,- Wat is dan het verschil tussen de x en de k?? Waarom betaal ik voor extra beenruimte dan €30 terwijl ik daar volgens de medewerkster geen recht op heb en erger nog, bij tuifly kun je met €15 extra pp bij de nooduitgang zitten en voor extra comfort betaal je €7 ? Graag zie ik uw reactie tegemoet. Geachte mevrouw Hartelijk dank voor uw e-mail. Graag geef ik een toelichting op het klassenconcept van TUIfly. Het klassenconcept van TUIfly bestaat uit drie serviceklassen. Dit zijn de Economy -, de Comfort - en de Premium Comfort klasse. Deze serviceklassen bestaan vervolgens uit meerdere boekingsklassen, die in prijs verschillen. Welke boekingsklasse u kunt boeken, is afhankelijk van het moment van boeking en de beschikbaarheid in het vliegtuig. Onder het kopje "Vluchtinfo" in onze reisbeschrijvingen vermelden we dat in het boekingsproces automatisch de goedkoopste vluchtklasse geselecteerd wordt. Indien de stoelen uit de goedkoopste boekingsklasse niet meer beschikbaar zijn, wordt automatisch overgegaan naar de daarop volgende boekingsklasse. Dit is de toeslag van € 30,00 die u hiervoor heeft betaald. Een duurdere boekingsklasse betekent echter niet dat de reiziger dan ook meer service of (been)ruimte krijgt. Het blijven in alle gevallen stoelen in, in uw geval, de Economy Class van het vliegtuig.
2016-11-21 16:09:39
3 jaren geleden
1 10 0
Wij hadden een reis geboekt naar De Dominicaanse Republiek, Puerto Plata, Sosua. Wegens grote overstromingen en schade werden al voor ons vertrek veel vluchten en reizen omgeboekt. Daarom vroegen wij Kras om onze reis om te boeken naar Punta Cana, een duurdere reis. In eerste instantie kon dit niet (geen vlucht beschikbaar, terwijl het precies dezelfde vlucht was), later toch weer wel, maar dan wel alleen naar een (veel) duurder hotel. Wij kregen een precieze prijsopgave (totaalprijs) en moesten voor het eind van de dag beslissen. Toen wij op het eind van de dag terugbelden kregen we nogmaals dezelfde prijsopgave. Na het akkoord geven werd alles omgeboekt. Plotseling werd er 500 euro meer gevraagd, omdat er intern een foutje was gemaakt. Fouten van Kras komen dus blijkbaar voor rekening van de klant. Dit is de laatste keer dat wij ooit nog bij Kras reizen boeken.
2016-07-21 18:32:01
3 jaren geleden
6 10 0
De prijs van onze reis was geweldig scherp. Maar op al mijn vragen kwam een njet. Mogelijk om uit belgie te vertrekken : niet mogelijk (de vliegtuigmaatschappij vertrok weldegelijk ook uit Brussel en op dezelfde dag. Mogelijkheid op stoelkeuze , negatief. Ik stelde voor om het zelf te regelen , onmogelijk. Uiteindelijk heb ik het via de vliegtuigmaatschappij wel kunnen regelen (ondanks dat kras zei dat het onmogelijk was,dit duidt op slechte wil en geen servive) . Ook uitleg over een uitstap kregen wij slechts na 3 keer gemaild te hebben, uiteindelijk heb ik de uitstap ter plaatse gewisseld. ... een absoluut gebrek aan service

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.44
Bekijken