Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Kras ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

kras
Kras
4.48 / 0 10
Er zijn 11 ervaringen toegevoegd
Kras ervaring toevoegen Lees alle Kras ervaringen

11 Kras ervaringen

Start aan je beoordeling van Kras
Klik hier om je beoordeling te geven
6 / 100
Beoordeeld op 23-01-2017 door
2 november 2016 hebben wij bij Kras een cruise geboekt van Mauritius naar Shanghai voor 2 personen met Costa Cruises. Bedrag € 2349,00 per persoon. Omdat er volgens Kras bij boeking nog maar 1 binnenhut beschikbaar was hebben wij alles op alles gezet om deze hut zo snel als mogelijk te boeken. Tot onze grote verbazing kregen wij 13 januari 2017 een mail met aanbieding van Kras waarin een binnenhut in de categorie classic word aangeboden voor € 1799,00 per persoon. Het komt er op neer dat wij per persoon maar liefst € 550 meer hebben betaald, een totaal bedrag van € 1100,00. Er waren achteraf dus binnenhutten genoeg en er was helemaal geen reden om snel te boeken. Wij voelen ons zeer misleid en in het mega grote prijsverschil financieel zwaar benadeeld door door Costa Cruises en Kras Reizen . Wij hebben een mail gestuurd naar Kras en zij hebben geantwoord dat zij niet kunnen compenseren. Costa Cruises heeft hierop helemaal niet gereageerd.Een tip voor iedereen die een cruise gaat maken met Costa Cruises en boekt bij kras reizen. Wacht tot het laatste moment met boeken en maak niet de fout die wij hebben gemaakt. Het bespaart je honderden euro's ! ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-01-2017 door
Hier mijn mening en belevenis :Zeer slecht en mens en klant onvriendelijk.Kras beweerde dat ik online een vlucht had geboekt.De bewuste vlucht was wel twee weken eerder dan de boekings datum , maar daar doet Kras niet moeilijk over .Na mij te hebben gesommeerd de vermeende geboekte te betalen heb ik alles duidelijk door gegeven .Maar uiteraard niets betaald.Dit resulteerde in deurwaarder briefen en telefoontjes . Na weer uitgebreid alles te hebben uitgelegd bleef zowel Kras als deurwaarder proberen geld los te krijgen van mij.Dan was het weer bijna een jaar stil en net als je alles bijna bent vergeten kwamen beide weer om de hoek kijken .Zowel Kras als deurwaarder wist dit bijna 6 a 7 jaar vol te houden.Kortom een lastig en onmenselijk en oneerlijk bedrijf met oplichtings praktijken en dreigementen die er niet om liegen.Nu alweer enige tijd rustig maar hoe lang?? ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-11-2016 door
Pas op met extra kosten voor de stoelen van je vliegreis! Conclusie: kras bepaalt de boekingsklasse van de stoelen en kan daarvoor willekeurige kosten in rekening brengen die niet controleerbaar zijn! Zie onderstaande klacht en antwoord van Kras!Beste klantenservice,Tijdens het boeken van deze reis heb ik gekozen voor extra beenruimte op de terugweg vanuit Dubai naar Amsterdam met tuifly. Ik heb €30 pp extra hiervoor betaald, voor 3 personen dus €90. Van tuifly heb ik nu bericht gekregen dat het de normale economyclass is, net als op de heenweg! Tuifly heb ik gebeld en kreeg te horen dat Kras het niet doorgegeven heeft en dat ik het met Kras moest regelen (Tui is toch ook onderdeel van Kras??)Ik heb contact gehad met Kras en de dame die ik aan de lijn had kwam met een ......verhaal aan met de mededeling dat ik het allemaal verkeerd heb begrepen en gelezen tijdens de boeking!! Waarom zou ik €90 zomaar extra betalen als ik geen extra er bij krijg?? Bij de boeking staat economy x......€0 Economy k.....€90,- Wat is dan het verschil tussen de x en de k?? Waarom betaal ik voor extra beenruimte dan €30 terwijl ik daar volgens de medewerkster geen recht op heb en erger nog, bij tuifly kun je met €15 extra pp bij de nooduitgang zitten en voor extra comfort betaal je €7 ? Graag zie ik uw reactie tegemoet.Geachte mevrouwHartelijk dank voor uw e-mail.Graag geef ik een toelichting op het klassenconcept van TUIfly.Het klassenconcept van TUIfly bestaat uit drie serviceklassen. Dit zijn de Economy -, de Comfort - en de Premium Comfort klasse. Deze serviceklassen bestaan vervolgens uit meerdere boekingsklassen, die in prijs verschillen. Welke boekingsklasse u kunt boeken, is afhankelijk van het moment van boeking en de beschikbaarheid in het vliegtuig. Onder het kopje "Vluchtinfo" in onze reisbeschrijvingen vermelden we dat in het boekingsproces automatisch de goedkoopste vluchtklasse geselecteerd wordt. Indien de stoelen uit de goedkoopste boekingsklasse niet meer beschikbaar zijn, wordt automatisch overgegaan naar de daarop volgende boekingsklasse. Dit is de toeslag van € 30,00 die u hiervoor heeft betaald. Een duurdere boekingsklasse betekent echter niet dat de reiziger dan ook meer service of (been)ruimte krijgt. Het blijven in alle gevallen stoelen in, in uw geval, de Economy Class van het vliegtuig. ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-11-2016 door
Wij hadden een reis geboekt naar De Dominicaanse Republiek, Puerto Plata, Sosua. Wegens grote overstromingen en schade werden al voor ons vertrek veel vluchten en reizen omgeboekt. Daarom vroegen wij Kras om onze reis om te boeken naar Punta Cana, een duurdere reis. In eerste instantie kon dit niet (geen vlucht beschikbaar, terwijl het precies dezelfde vlucht was), later toch weer wel, maar dan wel alleen naar een (veel) duurder hotel. Wij kregen een precieze prijsopgave (totaalprijs) en moesten voor het eind van de dag beslissen. Toen wij op het eind van de dag terugbelden kregen we nogmaals dezelfde prijsopgave. Na het akkoord geven werd alles omgeboekt. Plotseling werd er 500 euro meer gevraagd, omdat er intern een foutje was gemaakt. Fouten van Kras komen dus blijkbaar voor rekening van de klant. Dit is de laatste keer dat wij ooit nog bij Kras reizen boeken. ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 21-09-2016 door
Geboekt bij Kras, en op site zag het er zo mooi uit, maar er blijkt flink te zijn gefotoshopt, en in ieder geval zijn de foto's niet up to date. Het hotel is super smerig, goor en onhygiënisch. Bij aankomst niet de geboekte kamer, na 3 dagen een invalide kamer, waar mijn partner moest bukken om te douchen, airco pal voor het bed, dus elke dag een dik oog. Eten werd de volgende dag opgewarmd. En het was er zo smerig dat ik eerst zelf de tafel moest schoonmaken, en er kwam gewoon gitzwart vuil van af. Schande Kras ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 21-07-2016 door
De prijs van onze reis was geweldig scherp. Maar op al mijn vragen kwam een njet. Mogelijk om uit belgie te vertrekken : niet mogelijk (de vliegtuigmaatschappij vertrok weldegelijk ook uit Brussel en op dezelfde dag. Mogelijkheid op stoelkeuze , negatief. Ik stelde voor om het zelf te regelen , onmogelijk. Uiteindelijk heb ik het via de vliegtuigmaatschappij wel kunnen regelen (ondanks dat kras zei dat het onmogelijk was,dit duidt op slechte wil en geen servive) . Ook uitleg over een uitstap kregen wij slechts na 3 keer gemaild te hebben, uiteindelijk heb ik de uitstap ter plaatse gewisseld. ... een absoluut gebrek aan service ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 28-05-2016 door
Kras beloofde op de website een gegarandeerd vertrek. Er staat letterlijk op de website dat minimum aantal deelnemers niet van toepassing is op reis met gegarandeerd vertrek. Er waren bij mijn reis rond de 13 deelnemers. Krijg je opeens een automatische email een paar weken voor vertrek. De reis gaat niet door wegens gebrek aan deelnemers! Kras doet aan de telefoon net alsof annuleren van reis met gegarandeerd vertrek alleen voorkomt als zich maar 1 of 2 mensen aanmelden. Is niet waar. Er waren er ongeveer 13.Gegarandeerd vertrek is bij Kras niets waard. Daarna omgeboekt naar andere reis. Krijg ik na afloop van die reis een enquete formulier. En wat doen ze? Uit de door mij geschreven beoordeling hebben ze alleen de mooie delen eruit gehaald en hebben ze de negatieve zinnen weggelaten op hun website.Tot slot weten de medewerkers van het callcenter van KRAS vaak heel weinig. En is het callcenter slecht bereikbaar. ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 20-01-2016 door
Wij hebben echt een fantastische rondreis gemaakt in Ijsland. Wat een schitterend land is dat! De bus waarmee wij rondreden was voorzien van wifi wat het onderweg toch een stuk aangenamer maakt. De reisleider was echt super enthousiast en wou ons echt kennis laten maken met het land. Ook de buschauffeur was prima! Je kan me een gerust hart boeken bij Kras. ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 15-10-2015 door
De reis zelf was prachtig! Niets op aan te merken, een heerlijke reis. Voorafgaande van onze reis was het een frustrerende periode door Kras. Kras biedt verschillende reizen onder aan onder het mom van 'gegarandeerd' en ook het antwoord van de klantenservice op onze vraag wat dit precies inhoudt, was: 'de reis gaat ALTIJD door ongeacht het aantal deelnemers.' Als klant betaal je hier ook extra voor, maar voor een stuk zekerheid wilden wij dit best betalen. Via de site kan je het deelnemersaantal in de gaten houden en toen na een paar weken bleek dat wij (2 mensen) nog steeds de enige deelnemers waren, hebben we contact opgenomen met de klantenservice, het hele 'garantie' gebeuren zat ons niet lekker. Dit gevoel werd versterkt doordat de medewerkers ons steeds andere informatie gaven, terug moesten komen op wat ze hadden gezegd en zelf niet goed geïnformeerd waren. Maar alle 8 verschillende medewerkers waren over één ding wel eens: een gegarandeerde reis gaat altijd door. Fijn!Een paar weken voor onze reis kregen we bericht: de reis kon helaas niet door gaan omdat er te weinig deelnemers waren…pardon?! Dè gegarandeerde reis, waarvan iedereen overtuigd is dat het ALTIJD doorgaat, waarvan op de site staat dat het geen minimum deelnemersaantal heeft, kan niet doorgaan omdat er te weinig deelnemers zijn?? Woest waren we. Tientallen keren hebben wij gebeld, gemaild, navraag gedaan om juist dit te voorkomen. We werden te woord gestaan door veel verschillende medewerkers die steeds verschillende informatie hadden, die op een gegeven moment geïrriteerd mededeelden dat de reis 100% door zou gaan en dat we ons geen zorgen hoefden te maken.Afijn, na even stoom afgeblazen te hebben, keken wij wat zij ter compensatie voor ons aangeboden hadden. De telefoniste vertelde trots dat ze ons ter compensatie een andere reis konden aanbieden die echt zou vertrekken, want dit is namelijk een gegarandeerde reis….juist. We moesten wel op zeer kort termijn beslissen of we de reis (die op andere dagen ging) wilden doen. Extra stress omdat we binnen 3 dagen met ons werk onze vrije dagen weer om moesten gooien en dan hopen dat dit mogelijk is. Gelukkig konden we alsnog op vakantie, maar voorpret voor zo’n grote reis, die hadden we helaas niet meer.Ons vertrouwen in Kras heeft hierdoor een flinke deuk opgelopen. De site geeft foutieve informatie en de medewerkers zijn niet goed geïnformeerd. Het is erg jammer van de prachtige reizen die op de site staan, maar met Kras reizen, dat doen wij waarschijnlijk niet meer. ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-07-2015 door
1 week een rondreis in Turkije gedaan met een uitstekende buschauffeur. Hij sprak erg goed nederland wat toch wel erg fijn is als je een week samen moet. Tweede week hebben we in een 4* hotel aan het zwembad gelegen en dat was heerlijk na zo een rondreis. Top Kras! ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 24-01-2015 door
Laatst voor 800 euro een weekje Kaapverdië geboekt. Kregen 100 euro per persoon korting. Ja een weekje zon is echt lekker wanneer het zo koud is in Nederland. Kras had deze geweldige aanbieding en was nog nooit naar Kaapverdië geweest. Leek me dus wel wat. En heb een heerlijke vakantie gehad met mijn vrouw. Volgende keer weer even checken of Kras weer zo'n aanbieding heeft. Maar dan wel een ander land ontdekken. ....
Bekijk Kras
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
kras
55% van de consumenten zijn tevreden over Kras
Consumenten zijn het meest te spreken over de Betrouwbaarheid bij Kras
Bekijk Kras
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy