Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Prijsvrij ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Prijsvrij
8.02 / 0 10
Er zijn 107 ervaringen toegevoegd
Prijsvrij ervaring toevoegen

107 Prijsvrij ervaringen

Start aan je beoordeling van Prijsvrij
Klik hier om je beoordeling te geven
10 / 100
Beoordeeld op 29-06-2017 door
Was op zoek naar een last minute naar de zon. Genoeg aanbod en uiteindelijk voor een lage prijs lekker een weekje naar de zon geweest. Prima! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-06-2017 door
Dit is de eerste keer dat ik bij Prijsvrij boek en tot nu toe alles gewoon zoals het hoort. Ik heb er vertrouwen in. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-06-2017 door
Helaas een wat minder prettige ervaring gehad met prijsvrij.Initieel heb ik ervoor gekozen om Kernos Beach te boeken. Via hun site was dit een stuk goedkoper dan op vergelijkbare websites.Direct na het boeken kreeg ik 2 bestanden meegestuurd met de reserveringsbevestiging; de reserveringsbevestiging zelf en een Duitstalig bestandje met wat hotelinformatie. De laatste zin van dit bestandje was 'kritzas beach&bungalow'.Dit riep bij mij enige vraagtekens op dus heb ik de klantenservice gebeld. Die waren het direct met mij eens en gingen erachteraan. Dezelfde werkdag danwel dag erna zou er mij contact opgenomen worden.Dit was helaas niet het geval dus einde van die dag zelf gebeld. Ze hadden nog geen antwoord van hun hoofdkantoor dus de eerste Deadline werd helaas niet gerealiseerd.Het volgende ultimatum werd eigenlijk direct gesteld; binnen nu en 2 werkdagen.Helaas weer geen nieuws, ze waren er 'druk' mee bezig.Na anderhalve week en voor het eerst een redelijk 'opgefokt' telefoongesprek zou ik teruggebeld worden door de manager moniek.Deze vertelde mij dat er inderdaad geen kernos beach geboekt was. Er was een koppeling in hun systeem fout gegaan. Ze gaf mij enigszins hoop want ze ging het naar eigen zeggen hoog oppakken. Het had zogenaamd 'high priority'.Helaas mocht het allemaal niet baten en bracht ze mij het slechte nieuws dat het niet ging lukken om naar Kernos beach te gaan. Dit vanwege het feit dat de goedkope kamer was uitverkocht en ze de duurdere kamer zeker niet voor mij wilde betalen. Ik zou kosteloos mogen annuleren. Hiermee heb ik uiteraard toegestemd. Het geld zou dezelfde werkdag overgemaakt worden.Dit was helaas dus Moniek weer gebeld. Ik moest maar wachten tot prijsvrij het onderling met het hoofdkantoor van bentour had opgelost.Uiteraard was dit niet waarmee ik akkoord ging dus na enige dreiging dat ik een aanklacht in ging dienen moest er weer even overlegd worden.Hierna dan toch eindelijk goed nieuws. Het geld was zojuist overgemaakt. Eventueel was het nog mogelijk geweest om alleen de vliegtickets te houden. Dit kostte mij dan wel 604euro. Persoonlijk vond ik dit een beetje veel omdat de gehele reissom voor 2 personen 980euro was. Ik kon wellicht in de 'toekomst' nog een waardebon van bentour ontvangen maar ook dit kon absoluut niet met zekerheid toegezegd worden.Voor mij een nare ervaring die ik niemand gun. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 24-05-2017 door
Vandaag een vakantie geboekt voor een bizar lage prijs! Een vriendin wees me op deze website en zodoende ben ik gaan kijken. Fijne zoekfuncties en de prijzen zijn echt stukken lager dan bij andere reisbureaus. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-04-2017 door
Een last minute weten te boeken voor een zeer lage prijs. Had nog enkele vragen en ik werd keurig te woord gestaan door de klantenservice, kreeg zelfs enkele tips! Volgende keer weer bij Prijsvrij boeken! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-04-2017 door
Ben zeer ontevreden over prijsvrij. Ik zal ook nooit meer (proberen te) boeken bij Prijsvrij. De service en communicatie is ronduit slecht te noemen. Ook word je gelokt met alge prijzen die na de prijscheck vaker hoger uitvallen en zodra je geboekt en betaald hebt NOG hoger blijken te zijn, waardoor je dan via de mail verzocht wordt bij te betalen of te annuleren. In mij geval werd er, na toezegging tot bijbetalen en van mijn kant telefonisch contact, na dagen gemaild dat de reis ineens volgeboekt bleek te zijn. Er werd niet naar een oplossing gezochte en niet normaal gecommuniceerd per telefoon, maar per mail, waardoor alle reacties ook weer op zich laten wachten. Het betrof een geboekte last-minute, waardoor er bijna een reis aan mij voorbij ging.. Uiteindelijk heb ik geannuleerd en een reis geboekt bij de Vakantiediscounter. Zeker een goed alternatief voor diegenen die ook slechte ervaringen met prijsvrij hebben. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-04-2017 door
Super snelle boeking en begeleiding ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-04-2017 door
Door een fout van onze kant was mijn achternaam niet goed bij de boeking. Binnen een kwartier na boeken gebeld en het zou geregeld worden. Logisch dat dat wat kostte, vonden we ook geen probleem. Na telkens zelf erachteraan gebeld te moeten hebben was het ongeveer 2 weken later nog niet geregeld. Telkens iemand anders aan de lijn en de kosten liepen steeds meer op. Een paar dagen voor vertrek was het uiteindelijk geregeld. Prima dat een fout geld kost en prima dat je afhankelijk bent van de vliegtuigmaatschappij wat betreft kosten, maar het had ten eerste niet zo lang hoeven duren en ten tweede verliep de communicatie bar slecht. Beloftes over terugbellen werden bijv. niet nagekomen en zo kan ik nog wel even doorgaan.Als er niets mis gaat kun je bij Prijsvrij vast prima een reis boeken, maar in service en communicatie wordt bij Prijsvrij niet geïnvesteerd. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-03-2017 door
We zijn altijd op zoek naar familiekamers omdat we de kinderen graag dichtbij willen hebben, maar wel in een aparte kamer. En prijsvrij heeft hierin veel mogelijkheden dus fijn zoeken ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 16-03-2017 door
Ik heb 3 dagen geleden gekeken op prijsvrij.nl en had een reis gevonden voor 1119 pp met een totaalsom van 2280. Dit is inclusief 2.50 calamiteitenfonds. Vandaag ging ik kijken en zag ik dat de prijs verlaagd is naar 979 pp. Het rare is dat het totaalbedrag nog steeds 2280 is. Dit vind ik vreemd en niet eerlijk. Bij de prijsopbouw staat er verder niks over de prijsuitleg. Ik vind dit heel jammer. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 02-03-2017 door
Zocht een leuke vakantie met vertrek vanuit groningen airport lekker dichtbij. Makkelijk zoeken en nog goedkoop ook, ideaal! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 20-02-2017 door
Boeking was eenvoudig gemaakt en ook voor goede prijs. Enige minpuntje is het aanbod. Ik mis soms wat extra informatie bij het hotel. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-02-2017 door
nog nooit in de canarische eilanden op vakantie geweest maar mooie aanbieding geboekt bij prijsvrij.nl en tot nu toe goede ervaring, nu de reis nog ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-02-2017 door
Gaan nu al jaren op vakantie met Prijsvrij en elke keer weer goed geregeld. Dus waarom ergens anders boeken? ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-01-2017 door
verder geen opmerkingen ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 27-01-2017 door
Fijne partij ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-01-2017 door
via een vriendin bij prijsvrij terecht gekomen en superblij want we hebben de vakantie al geboekt. mega veel zin in en tot nu toe goede ervaring met dit bedrijf ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 07-01-2017 door
Adverteren met lage prijzen voor hotels en appartementen die altijd uitverkocht zijn. Zodra je klikt op een prijs krijg je pas te zien dat het uitverkocht is. Klopt dus niets van. Frustrerend als je een vakantie wil boeken en je ineens niet tegen de lage prijs kan boeken want die is uitverkocht. Je kunt uiteraard wel op dezelfde datum vertrekken maar dan voor honderden euro's meer per persoon. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 04-01-2017 door
Het is heel makkelijk zoeken op de site. En kom je er niet uit kun he altijd bellen ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-12-2016 door
Tijdens het boeken contact gehad via de chat en waren heel vriendelijk. Ik heb vervolgens ook na mijn boeking nog wat vragen gehad en toen hebben ze me ook heel aardig geholpen. Ik heb zin in mijn vakantie! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-12-2016 door
We hadden een vakantie geboekt maar kwamen na boeken erachter dat we toch een andere datum wilde gaan. 1 telefoontje en kregen direct een mailtje met daarin de mogelijkheid tot omboeken. Nu gaan we een week later! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 25-11-2016 door
Prijsvrij is een organisatie die zijn beloftes waar maakt. Ik boek al jaren en elke keer is alles weer tot in de puntjes geregeld. Dit jaar gaan we naar Portugal! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-11-2016 door
Wat een top organisatie. Ik ga 2 x per jaar naar Fayrouz (Egypte) en alles is altijd goed geregeld vanuit Prijsvrij. Plus wanneer je vanaf Düsseldorf vliegt ben je vaak nog stukken goedkoper uit ook! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-11-2016 door
veel gehad aan de klantenservice. aangezien we met een grote groep gaan hadden we nog wel aantal vragen maar keurig geantwoord. vakantie ook heel fijn geweest ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 31-10-2016 door
Goed geregeld ook al hadden we een last minute geboekt. Kregen de dag na het boeken al onze reispapieren en na boeking kregen we nagenoeg direct al de bevestiging. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-10-2016 door
Hebben geen problemen gehad ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 25-10-2016 door
Wij hebben onze vakantie geboekt naar turkije bij prijsvrij. In het begin hadden we onze twijfels omdat we voor dezelfde reis bij het reisbureau meer moesten betalen. Toch geprobeerd en geen spijt van. alles klopte en kregen meteen de bevestiging. ik heb ook bij mijn vriendinnen gepromoot gelijk. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 24-10-2016 door
Nog even een leuke stedentrip geboekt met de kerst. Had nog een vraag en deze werd meteen keurig beantwoord, prima service! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 24-10-2016 door
Zijn net terug en hadden een vraagje over de transfer. 1 telefoontje en gelijk geholpen! Super! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-10-2016 door
Ik ben al terug van mijn 3e vakantie met prijsvrij! Alles super handig digitaal en als je vragen hebt kan je die gewoon stellen. Krijgt altijd snel een reactie ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-10-2016 door
1 en al lof voor prijsvrij. Onze huwelijksreis naar de Malediven was in een woord perfect ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-10-2016 door
Zeer goede service, alles verloopt prima. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 10-10-2016 door
Bedankt voor jullie goede hulp. Ik vind het super! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-10-2016 door
Zoals de titel al zegt, uitstekend. Ben goed geholpen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-10-2016 door
Ik had een foutje gemaakt op mijn boeking maar dit was binnen no time hersteld! Ga zo door :) ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-09-2016 door
Ga al jaren op vakantie met Prijsvrij en steeds goed geregeld. Zeer vriendelijke dames aan de telefoon als je vragen hebt. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 27-09-2016 door
Ik heb voor de 2e keer op rij voor Prijsvrij gekozen om mijn vakantie bij te boeken. Kreeg alle informatie snel via de email binnen! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 22-09-2016 door
Lage prijzen die zij aangeven kloppen nooit! Op dit moment bv de vakanties naar canarische eilanden begin november. Op hun site staat 442 euro en de reis blijkt er 9 van de 10 keer niet te zijn en als hij er wel is blijkt het 750 euro te zijn. Wanneer ze hierop aangesproken worden geven ze aan dat ze afhandelijk zijn van touroperators. Dat is natuurlijk nooit het probleem van de consument! Waarom zou je in vredesnaam nog gebruik maken van deze site! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 22-09-2016 door
Alles duidelijk. Goedkope prijs, prima service. Niks meer aan doen, zorgeloos op vakantie voor een mooie prijs! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-09-2016 door
Goedemiddag, normaal gesproken lees ik vooral beoordelingen van andere mensen, maar voor Prijsvrij zal ik een uitzondering maken. We hebben inmiddels ruim 5 jaar alleen maar positieve ervaringen met Prijsvrij. De website is erg overzichtelijk en met een aantal klikken heb je de filters juist ingesteld.De prijzen zijn erg gunstig. Het hotel waar wij het meest recent zijn geweest op Ibiza, was bij Booking.com 250 euro duurder en dat is dan ook nog eens exclusief vlucht!De enige hobbel die we wel eens hebben ervaren is dat de website na het definitief bevestigen van een booking "on hold" blijft staan waardoor je niet weet of de boeking is gelukt. Blijkbaar komt dit door de koppeling met externe bedrijven waar ze mee samenwerken. Vervelend, maar door de klantenservice prima opgepakt.Het gemak van het boeken in combinatie met de scherpe prijzen en de correcte afhandeling heeft ervoor gezorgd dat wij vaste klant zijn geworden. Keep up the good work! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-09-2016 door
Samen met mijn vriend wilden we altijd al een mooie verre reis maken maar vonden dit toch steeds wel erg prijzig. Deze week echter een top aanbieding gevonden bij Prijsvrij en we hebben inmiddels geboekt naar het prachtige Thailand, eindelijk! Zo veel zin in! Kan nu al niet meer wachten. Bedankt voor de goede afhandeling en vragen die we nog hadden! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-08-2016 door
Hadden eigenlijk nooit eerder van Prijsvrij gehoord, maar mn vriendin was er dit jaar mee op vakantie geweest en zij was er erg tevreden over. Na wat onderzoek te hebben gedaan ook op andere websites kwamen we uiteindelijk weer hier terecht en geboekt. Vakantie was super en hoewel prijs in eerste instantie de doorslag gaf was alles tot in de puntjes geregeld. Zeker een aanrader! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 04-08-2016 door
In principe is er met het boeken via Prijsvrij niks mis gegaan. Wij hebben gezocht naar een verblijf in Rome en kwamen uit bij Cardinal St Peter hotel. De foto's zagen er goed uit en de beoordelingen waren positief. Eenmaal aangekomen was het een verschrikkelijk pauper hotel. Het ontbijt dat inbegrepen zat was niet te eten, de kamer was verschrikkelijk (de bad kraan hing letterlijk los, er zat een smerige gele vlek in het bed etc.). Hier over dus totaal niet tevreden. Bij terugkomst kregen we een e-mail van Prijsvrij of dat we zo vriendelijk wilden zijn hen te helpen en het hotel te beoordelen. Gezien ik een erg negatieve ervaring had in het hotel wilde ik andere mensen helpen en voorkomen dat zij dezelfde keuze zouden maken. 2 dagen na het plaatsen van mijn negatieve beoordeling over het hotel keek ik nogmaals op de website van prijsvrij, en wat blijkt? De beoordeling is verdwenen. Vandaar dat er alleen maar positieve reviews op staan! Ze verwijderen gewoon de beoordelingen die hen niet aan staan. Ik vind dit echt niet kunnen en je houdt daarmee mensen voor de gek. Prijsvrij denkt alleen aan hun zelf en is totaal niet bezig met jouw vakantie en of dat jij een fijne, leuke tijd hebt in een mooi hotel. Erg jammer.. Wij boeken nooit meer via Prijsvrij. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-07-2016 door
Gisteren heb ik me vakantie geboekt en meteen goed geholpen met allemaal mailtjes. Volgende week vlieg ik lekker naar de zon!! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-07-2016 door
Ik copy paste even het verhaal. Dit vertellen ze je even tussen neus en lippen door net voor vertrek. Goede nieuws je mag in de vreetschuur eten drankjes zelf betalen. Dit is een reis van 2500 Euro.Zojuist heb ik onderstaand bericht ontvangen van uw reisorganisatie ITS Reisen / REWE Group over uw geboekte reis:In de periode van 15 juli 2016 t/m 15 augustus 2016 zullen er bouwwerkzaamheden plaatsvinden bij uw geboekte accommodatie. Het gaat hierbij om werkzaamheden bij de ingang van uw accommodatie. Daarnaast zullen er bij de lobby van het hotel (ca. 30 meter afstand) werkzaamheden plaatsvinden; de Moon River Pub zal worden gesloopt, het links aangrenzende restaurant word gerenoveerd en aan de rechterzijde worden kantoorgebouwen ingericht. Uw hotelier wilt zich verontschuldigen voor de werkzaamheden. Het kan zijn dat u hier enige overlast van ondervind tijdens uw verblijf. Als compensatie biedt uw hotelier u daarom dagelijks gratis avondeten aan in buffetvorm, dranken exclusief.Graag zie ik uiterlijk morgen 8 juli vóór 15:00u. een ontvangstbevestiging van dit bericht tegemoet. U kunt dit aangeven in een reactie op deze email.Namens Prijsvrij.nl bied ik u onze welgemeende excuses aan, mocht bovenstaande mededeling voor eventueel ongemak zorgen. Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet,ReisspecialistGebeld en de reactie is, u moet gewoon even wachten wat de reisorganisatie gaat doen. Die hele reisorganisatie ken ik niet eens? Daar heeft prijsvrij het mantra, maar wij zijn maar een tussenpersoon. Die graag boekt bij malafide reisorganisaties en hoteliers waar ze de meeste commissie krijgen. En dan de schuld maar bij derden neerleggen. Boek nooit uw reis bij deze organisatie als uw vakantie lief heeft. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-07-2016 door
Alleen maar lof voor Prijsvrij. Zeer gebruiksvriendelijke website met fijne filters en vragen worden netjes afgehandeld. Ik belde met een vraag en kreeg meteen een duidelijk antwoord. Volgend jaar boek ik zeker weer! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-07-2016 door
Had op 25 juni 's avonds een 13-daagse reis geboekt, naar Malgrat de Mar in Spanje met eigen vervoer voor 3 personen. Toevallig kwam ik er de volgende dag achter dat precies deze reis rechtstreeks bij het hotel zelf geboekt maar liefs 394 euro goedkoper was. Omdat ik niet op tijd reageerde volgens Prijsvrij ( de volgende dag al in het weekend, en niet dezelfde werkdag volgens hun) en deze reis niet was geboekt bij exact dezelfde touroperator kon ik geen aanspraak maken op de 'best deal garantie'Ook beweren ze op de website dat het nergens goedkoper is, wat niet klopt. Het scheelde ons voor die 13 dagen al een paar honderd euro. Laat je niet verleiden door deze valse beweringen van Prijsvrij, want als je er een beroep op doet verschuilen ze zich achter de voorwaarden waar bijna niemand aan kan voldoen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-06-2016 door
Vakantie vorige week geboekt en was zelfs 200 euro goedkoper dan bij andere aanbieders. Dit geld kunnen we weer mooi besteden op vakantie. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-06-2016 door
Voor 2e keer op rij gekozen voor Prijsvrij omdat het goed is. Reispapieren netjes op tijd ontvangen en alle informatie is altijd helemaal duidelijk. Top! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-06-2016 door
was op zoek naar een last minute komend weekend en direct gevonden wat ik zocht!! Fijne site met veel mogelijkhden. zoveel zin in de Algarve ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-06-2016 door
Na het boeken had ik nog wat vragen over het regelen van een babybedje en ik wilde graag in een bepaalde kamer verblijven (begane grond) werd gelijk door Prijsvrij geregeld en kreeg een bevestiging per email. Goede service! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 02-06-2016 door
Met dit bericht wil u behoeden voor een zware ontgoocheling. En dat meen ik echt.Ik heb geboekt via PRIJSVRIJ bij PELIKAANREIZEN bij het appartementencomplex KOKA. Een mooie foto van de buitenkant, een mooie foto van een zwembad. Echter. Bij aankomst een stinkende uitgeleefde kamer, met superdunne gehorige wanden. Laat mij nu het geluk hebben om Engelse onderburen te hebben, en .. Engelse buren.In een kamer met dunne wanden. Nacht 1 niet geslapen omdat onder mij het feestgedruis tot 01 uur doorging en na de vraag of het wat stiller kon, half uur later was het stil. Gentlemen. Om 03 uur kwamen mijn buren thuis met gebonk, gelach kabaal, slaande deuren, totaal in coma. Bij hen kwam mijn vraag om wat stiller te zijn, blijkbaar totaal niet aan. Tot 05 uurin de ochtend, kotsen (met die dunne wanden kon ik namelijk horen wat ze zeiden, maar ook wat ze deden :) en slaan met deuren, lachen, vloeken, ... Dus des ochtends bij de receptie gemeld, en om een andere kamer gevraagd. Nee, helaas we zitten vol, maar we praten met die jongens. Wacht maar een nachtje af. Helaas, nacht twee idem scenario. Weer naar de receptie. Helaas, we zitten nog steeds vol. Maar we kijken wat we kunnen doen. Na drie slapeloze nachten heb ik het gehad, en dreig, andere kamer of ik boek een ander hotel. Of ik dan om 12 uur terug wilde komen, want dan was de directeur er. De directeur begrijpt de situatie en of ik om 17 uur terug wil komen om van kamer te wisselen. Een rustige kamer, echter ik heb wel 20 foto's genomen. Douchekraan hing uit de muur, een douchestraal die de naam straal niet waardig is, het water liep van de badkamer zo de woonkamer in. Gelukkig hadden we (echt) stinkende handdoeken die we voor de bakamerdeur konden leggen om de waterstroom min of meer tegen te houden. Dekens die zo stonken dat we ze maar niet gebruikt hebben. Brandgaten in de lakens, in het hout. Ik kan wel blijven doorgaan. Maar dat doe ik lekker niet. Moe van drie nachten niet slapen en een beetje gegeneerd om nu weer te gaan klagen, hebben we de resterende dag uitgezetenin onze lekkere gore kamer. Wel geslapen de laatste nachten :) Ik zou in terug in Nederland wel een klacht indienen.VORMFOUT !!!!! VORMFOUT !!!!! Stom van mij.Had ik niet moeten doen. Volgens PELIKAANREIZEN had ik daar ter plekke contact moeten opnemen, jammer helaas meneer Rigaux, had je maar geen vormfout moeten maken (of niet bij ons moeten boeken natuurlijk :) Mijn klacht - jammer helaas - daar doen we niets mee meneer Rigaux.PRIJSVRIJ? Nee, wij geven ook niet thuis, wij zijn maar tussenpersoon. Wij kunnen er iets aan doen, ben je gek! Klacht? Wij hebben niets misdaan, we hebben netjes geboekt voor u. Daaaag.Dus uiteindelijk blijf ik toch een beetje achter met een minder prettig gevoel. Een gegronde klacht, maar PRIJSVRIJ wijst naar PELIKAAN, die wijst naar KOKA en KOKA zegt ; wij hebben je toch een andere kamer gegeven, wees blij meneer Rigaux, dat doen we niet zomaar voor iedereen, u zou zich vereerd moeten voelen. Positieve insteek is veel waard. Bewonderswaardig.Dus de conclusie van dit verhaal.KOKA vond ik een waardeloos appartementencomplex, misschien wel leuk voor jonge mensen die houden van feesten en drinken en laat thuis komen en lawaai maken en een vieze kamer niet storend vinden. Maar niet geschikt voor een gezin, of mensen die van hun nachtrust willen genieten, die schoon willen douchen en slapen, dus ook niet geschikt voor jongenmeiden denk ik dan. Met klachten wordt niet goed omgegaan durf ik wel te zeggen. Afhouden maar niet oplossen. Dus boek je daar een appartement, dan kan het goed gaan met het lawaai, maar je loopt wel een erg groot risico. Een vieze afgeleefde kamer, daar kom je niet onderuit helaas. Lijkt mij dat je dat op je vakantie dat risico niet moet nemen (zeg ik nu, de vormfoutmaker :)PRIJSVRIJ neemt een klacht in ontvangst, en doet er vervolgens niets mee. Schuift de verantwoordelijkheid door en voelen zich er niet verantwoordelijk voor. Zou ik dus ook niet (meer) voor kiezen.PELIKAANREIZEN neemt een klacht in ontvangst, en die zijn slim. VORMFOUT ! VORMFOUT ! TUUT ! Hahaaa pech gehad meneer Rigaux. Daar zou ik dus ook niet meer voor gaan.Maar, je mag zelf beslissen, boek je bij PELIKAAN, PRIJSVRIJ en KOKA, je hebt wel een vakantie die je nooit meer vergeet:) Niet doen dus. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 02-06-2016 door
Ik heb net een superslechte ervaring met deze organisatie meegemaakt. Gran Canaria geboekt voor twee personen in appartementen complex KOKA. Prachtige foto's van een complex. Prachtige foto' s van een zwembad. Maar een ramp eens ter plekke. Gehorige kamers, luidruchtige dronken Engelsen naast en onder mij. Vieze vuile kamers, stinken, beschimmelde badkamer, ... En zo zou ik nog even kunnen doorgaan. Na twee slapeloze nachten, vanwege het dronken gebonk, gelach, overgeven en uiteindelijk kostende Engelsen naast mij. Bij de receptie gemeld en andere kamer gevraagd na nacht 1. Geen vrije kamer meer, maar we praten met ze. Dus even nachtje wachten. Nacht twee idem dito. Nee, geen vrij kamer. Na dreigen met ander hotel, toch een andere kamer gekregen. De smerigste kamer ooit. Ik zou weer een hele opsomming kunnen geven, van stinkende dekens tot brandgaten in de lakens. Echter moe en ik wil slapen en heb geen zin meer om te gaan klagen. Vormfout! Want, zegt zegt Prijsvrij, had je ons moeten bellen. Nu kunnen we er niets meer aan doen:) Gelijk hebben ze, maar ik voel me echt bekocht door deze organisatie. Geen aanrader! Ik zou ook niets kunnen posten, maar ik zou niet willen dat degene die dit leest dezelfde fout maakt als ik. Een dure vergalde vakantie, maar vanwege een vormfout, is met mijn klacht tot op heden niets gedaan. Eigen schuld, dikke bult zegt Prijsvrij. Klantgericht op en top! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-05-2016 door
Reis uitgezocht en geboekt met gunstige vertrektijden. 's morgens omstreeks 10.00 heenvlucht en omstreeks 16.00 uur terugvlucht. Er waren ook vluchten van 's middags 16.00 uur en 9.00 uur terug. Toen wij de tickets kregen zijn wij op de vlucht gezet die wij niet geboekt hadden ( laat heen en vroeg terug ). Alternatief niet aangeboden maar er werd verwezen naar het feit dat vluchttijden konden veranderen. Dit is echter niet meer dan ingedeeld worden bij een andere vlucht. Scheelt ongeveer een dag vakantie. Nog nooit eerder meegemaakt en voel me op z'n zachts gezegd bedrogen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 04-05-2016 door
Afgelopen week mijn vakantie naar Dubai geboekt. Ik had er nog wat vragen over en daarom contact gehad met de klantenservice. Ik ben vriendelijk geholpen en ze waren echt meedenkend. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-04-2016 door
Vakantie Griekenland geboekt voor 2 volwassenen en 4 kinderen. Ruim op tijd dus binnen ons budget. Vorige week een mail dat het hotel niet open is. Sindsdien meerdere malen gebeld en gemaild maar met een alternatief wat hetzelfde is komen ze niet. Inmiddels een weekend verder maar nog steeds geen oplossing aangeboden. Elke keer bijna een uur in de wacht voordat je iemamd te spreken krijgt en het enige wat je hoort is dat het de volle aandacht heeft.Zo als het er nu naar uitziet gaat de vakantie helaas aan ons voorbij. Betaalbare reizen zijn inmiddels uitverkocht. Bedankt vrijui... Erg onprofessioneel slechte organisatie.Als je ze nodig hebt dan zijn ze er niet dus wees gewaarschuwd. NIET BOEKEN VIA PRIJSVRIJ ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-04-2016 door
Afgelopen week vakantie geboekt. had nog wat vragen dus nog contact gehad met de medewerkers van prijs vrij. ben vriendelijk geholpen en ze kon me met alle vragen helpen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-04-2016 door
Voor de 3e keer bij Prijsvrij geboekt en ook dit keer weer top geregeld! Ga zo door ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-04-2016 door
De vakantie moet nog wel beginnen, maar tot nu toe loopt alles prima! We gaan er vanuit dat de geboekte reis naar Spanje ook zo goed gaat verlopen! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-04-2016 door
Goede site met de beste aanbiedingen erg overzichtelijk en makkelijk alles te vinden ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-03-2016 door
We zijn net terug van onze vakantie naar Tenerife en hebben echt een super leuke vakantie gehad. Boeken volgende keer weer bij Prijsvrij! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 23-03-2016 door
Zomervakantie geboekt via prijsvrij.nl. Ze hielpen ons met het zoeken van een hotel met familiekamer zodat onze kinderen niet op een aparte kamer moesten. Hopelijk bevalt de vakantie net zo goed! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 23-03-2016 door
Ik had via Prijsvrij mijn vakantie naar Portugal geboekt en deze is heel goed bevallen! Kreeg op tijd mijn reispapieren en de tickets. Dus was heel fijn! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 22-03-2016 door
Ik vond snel een goedkope vakantie en had deze ook snel geboekt! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-03-2016 door
Zojuist weer onze vakantie geboekt naar Mallorca via Prijsvrij.nl. Goede prijzen en kregen ook de mogelijkheid om om tussen verschillende vliegtijden te kiezen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-03-2016 door
Snel zoeken, gemakkelijke website en goede afhandeling. Top! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-03-2016 door
Na goed zoeken uiteindelijk bij Prijsvrij.nl uitgekomen en een heerlijke vakantie geboekt naar Gran Canaria met me vriend. Aan de telefoon en via de mail goed geholpen, aanrader! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Reis naar Ibiza geboekt en na telefonisch contact nog een huur auto ter plekke geregeld. Vriendelijke telefoniste en direct via de email bevestiging. Heel fijn ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Voor de derde keer geboekt en alles tot in zijn nopjes geregeld! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Prijsvrij website was really useful to me. It was super easy to find good deals for holidays even with my limited Dutch knowledge. I found my summer vacation with Prijsvrij, booked online and even got nice discount. So I will definitely come back to Prijsvrij also next year! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Nog nooit via website geboekt, dus vaak gebeld omdat ik de website niet goed snapte maar ja altijd goed geholpen en de meiden hadden voorbeelden naar mij gemaild en daar had ik gekozen welke ik wilde. Duidelijke informatie en goed gevoel over. Moet nog gaan maar ben al heel blij, fijn als meiden zo goed helpen!! Heel fijn voor mij en mijn familie. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Twee dagen gezocht naar mijn vakantie op veel sites. Nu bij Prijsvrij geboekt naar Zuid Spanje, leuke aanbieding voor het hoogseizoen voor het hele gezin. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Van de week een vakantie naar Griekenland geboekt en tot op heden ontzettend tevreden over de klantenservice en prijs. Nog nooit eerder van Prijsvrij.nl gehoord maar dit bedrijf ga ik zeker aanraden bij familie! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Een van de fijnste websites, waar je makkelijk kan zoeken naar vakanties! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-03-2016 door
Fijne website, handig overzicht en makkelijk zoeken! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-02-2016 door
Met een aantal vriendinnen zouden we naar mallorca op vakantie gaan. Een vriendin van mijn heeft het verkeerde hotel geboekt waardoor we niet bij die andere meiden zitten.. Ik heb die ochtend direct gebeld of ze wat voor mij konden betekenen.. Annulerings kosten zijn 863,82 euro.. En overboekings kosten zijn 262 euro... Totaal waren we voor dat andere hotel al 1600 euro kwijt. Ik wil absoluut met die andere meiden in een hotel en anders wil ik niet op vakantie.. Ik zit in een dilemma.. want de aanbetaling was 200 euro, dan zou je denken dat je alleen dit bedrag met annuleren kwijt bent in plaats van 863 euro... Ik heb ook nog gebeld met floow X (prijsvrij is klant bij floow X) of zij mij konden helpen met de hoge annuleringskosten en overboekings koste. Jammer genoeg konden zij ook niks voor mij betekenen..Bij veel andere organisatie kun je wel kosteloos omboeken. LET OPPPP!!!! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 16-06-2015 door
Wij hebben geboekt bij Prijsvrij door de website. Het is erg gemakkelijk om te zoeken waardoor je alleen te zien krijgt wat je nodig hebt (soms vallen de zoekresultaten wel even weg). Daarnaast was de prijs ook echt de goekoopste. Ik kon de vakantie in Malgrat nergens goedkoper vinden dan bij Prijsvrij ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 15-06-2015 door
We hebben een vakantie naar Rome geboekt. De vlucht naar italie zou om 11 uur aankomen, waarna er nog voldoende mogelijkheden waren om naar ons verblijf te komen.Vervolgens is onze vlucht een uur verlaat omdat de tijden onder voorbehoud zijn. Hier is dus niks tegen te doen, en toen was de enige mogelijkheid een taxi, wat ons 100 euro extra heeft gekost.Let dus op of er speling is tussen de vluchttijden! Verder zijn onze gegevens niet goed doorgekomen, waardoor de adressen zijn gemixt van de reizigers. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 25-05-2015 door
Vakantie geboekt naar de Canarische eiland via prijsvrij bij Neckerman. 50 euro bespaart door bij prijsvrij te boeken ipv direct bij Neckerman. Mensen voordat jullie een vakantie boeken, lees goed alle informatie die er op de site te lezen is. Ga desnoods nog naar de site van de touroperator van de vakantie. Zo kom je niet voor verassingen te staan. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 06-05-2015 door
Hebben een vakantie naar Santa Susana geboekt (ongeveer 60 km van Barcelona) bij een heerlijk hotel aan het strand. Betalen voor 14 dagen 900 euro en hebben dan zeezicht. Nog 10 weken en dan gaan we weg, maar wou het toch even vermelden dat Prijsvrij echt een stuk goedkoper was dan andere aanbieders ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 26-04-2015 door
Een reis voor mij en mijn zoon geboekt naar disney volgens de site was t incl arrangement dus met entree van t park. Na t boeken en dus ook betalen van de reis kreeg ik een mail van ze. Met daarin een bijlage dat ik evt ook een arrangement HAD kunnen boeken (terwijl ik in de veronderstelling was dat ik een arrangement had ) na heel lang in de wacht te hebben gestaan en eindelijk iemand aan de lijn te hebben krijg ik te horen dat als je een arrangement wikde je moest bellen (op de site werd dit niet aangegeven) als ik als nog een arrangement wikde moest ik 300€!! Bij betalen.... rond uit slecht ik ga nooit nooit meer bij deze oplichters boeken ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 17-04-2015 door
Zo simpel als de titel doet klinken is het ook. Prima website met goede informatie en goedkope prijzen. Let wel even op dat Prijsvrij vaak extra kortingen geeft. Boek dus niet zonder korting ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 15-04-2015 door
Veel goedkopere vakanties kunnen vinden wat natuurlijk positief is. Bij het boeken een fout in de voornaam gemaakt. Hier over gebeld en kreeg ik te horen dat ze de touroperator zouden vragen of er wijzigingskosten berekend zouden worden en dit zou 30 euro bedragen. Binnen een kwartier een uitgebreide mail ontvangen dat onze tickets al waren verwerkt en dat we wijzigingskosten van 50 euro moesten betalen!!!! Op de vraag waarom het nu ineens 50 euro is ipv 30 kwam het antwoord dat naast ITS reisen (30 euro) ook prijsvrij.nl 20 euro berekend.......als we het over service naar de klant hebben.......ronduit belachelijk. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 02-03-2015 door
Hadden een probleem bij aankomst was onze lattebodem stuk, maar dit is allemaal echt keurig opgelost. Wel jamemr dat ze dit niet bij aankomst al konden doen waardoor we nacht 1 een beetje kut slaapte. Voor de rest netjes opgelost ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 10-02-2015 door
Wij zijn met de gehele familie naar Bulgarije geweest vanwege mijn vrouw en ik 10 jaar getrouwd waren. We hadden goede verhalen gehoord over het land als je maar een hoog sterren hotel nam. Wij hebben dat gedaan via Prijsvrij.nl en hebben 8 heerlijke dagen gehad. Je kan daar echt nog eten voor 40 euro met ze vieren. Dan heb je gewoon een voor, hoofd en nagerecht! Echt geen geld voor de kwaliteit.Wij waren bij Sunybeach in September en kon niet anders zeggen dan dat het echt super was ook voor een gezin. Rond 12 uur s'nachts begint het uitgaan, maar daar hadden wij totaal geen last van de kinderen hebben heerlij gezwommen en wij hebben heerlijk van de kids genoten. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 23-01-2015 door
Wij hebben de vakantie van dit jaar geboekt bij Prijsvrij en kunnen nu al niet meer wachten :) Heerlijk!! Het boeken was snel en gemakkelijk. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-01-2015 door
Hier boek ik dus nooit meer.
Een reis is opeens niet meer beschikbaar maar wel als we 400 euro bij moeten betalen. Als we dan bellen voor een oplossing is er niks aan te doen en zullen ze met een vervangende vakantie komen.

Nou dit kan je vergelijken met een gebeokte 5e sterren hotel en de vervanging was een soort Bed&Breakfast.

Erg slecht. Hier kan je niet op vertrouwen en aan de klantvriendelijkheid kunnen ze zeker nog wat doen. Hier boeken wij nooit meer. Bij voorbaat is onze vakantie al verpest.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-01-2015 door
Lang aan het zoeken geweest naar onze zomervakantie, uiteindelijk bij prijsvrij de beste prijs gevonden. Tot nu alleen maar goede ervaringen. Site werkt makkelijk, veel zoekmogelijkheden en duidelijke weergave. Kortom, super! Nu de vakantie nog. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-01-2015 door
Top vakantie gehad in Alanya!
Boeken was gemakkelijk. Overzichtelijke site en ook echt de goedkoopste. Volgende keer boek ik zeker weer bij Prijsvrij!

....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 06-01-2015 door
Wij komen net terug van een heerlijke vakantie van Prijsvrij en kunnen niet anders dan gewooon tevreden zijn. Vooraal de prijs sprak ons in eerste instantie aan. Uiteindelijk een topvakantie met totale ontspanning. Waren we echt aan toe! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-11-2014 door
wij hadden een heerlijk zomervakantie geboekt via de site van prijsvrij, alles leek een stuk goedkoper als de reguliere sites van bv Neckermann. Samen de procedure doorgelopen en 2 x 3 kamerappartement geboekt. totaal prijs superaantrekkelijk. krijgen we een mail waarin 3 kamer naar 2 kamer was veranderd en bovendien nog een prijsverhoging van 300!! euro naast de wijziging van 3 naar 2 kamer appartement in totaal was de reis ineens 700 euro duurder. Dit slaat echt nergens op.
PRIJSVRIJ ja maar wel de verkeerde kant op.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 10-11-2014 door
Wij zijn meer dan 400 euro goedkoper uit om via Prijsvrij te boeken en kan niet anders zeggen dan boek gerust bij Prijsvrij. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 16-10-2014 door
Via Prijsvrij is het voor iedereen mogelijk om eenvoudig en overzichtelijk een reis te boeken. Na het boeken is alle informatie ook goed gergeld en kan je zonder probleem je vragen nog kwijt bij Prijsvrij. Kortom een mooi ervaringen rijker met Prijsvrij ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 14-10-2014 door
Wij zijn net terug van Gran Canaria en hebben het echt fantastisch gehad. We zijn bijvoorbeeld een dag met de boot geweest waarbij ze zeide dat je 80% kans had om dolfijnen te zien. Je raad het al wij zagen precies geen dolfijnen. Gelukkig kwamen we wel walvissen tegen wat het echt helemaal goed maakte!

Wij hadden expres onze vakantie bij Prijsvrij geboekt, omdat die elders 400 euro durder was. Moet wel zeggen dat ik hem een beetje knijpte want hoe kan dat zoveel geld schelen? Uiteindelijk was gewoon alles goed en hebben we een mooie vakantie gehad en lekker tot rust gekomen!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 28-09-2014 door
Wij zijn net terug van een reis naar Turkije met prijsvrij,wat een onderdeel is van Neckermann.Daar hadden wij vorigjaar naar Grancanaria ook al een slechte ervaring mee gehad i.v.m. de service.Maar deze keer was het nog slechter dan slecht want bij aankomst in Izmir was het al een rommeltje om je bus te vinden,toen we daar eenmaal waren en vertrokken kregen we amper uitleg want onze hostess Denize was alleen maar bezig met zichzelf dat ze zo moe was,en na een half uurtje rijden stapte zij uit want ze was moe en ging naar bed,ze liet haar gasten aan de chauffeur over, en de andere dag bij de meating nog bijna geen uitleg,maar ze was wel druk met het promoten van de excursies,toen wij iets aan haar vroegen,i.v.m de kluis die niet werkte, gaf ze een verkeerd antwoord ze zei sorry ben nog steeds moe.De avond voor vertrek wordt er van een kleinzoon van ons zijn mobiel waar hij in het mapje ook zijn I.D en pinpas heeft zitten gestolen, maar totaal geen hulp Zijn vader is aangiften wezen doen volgens hun kon hij daar mee weg .Dus niet, en wat schets ons verbazing Denize is in geen velden of wegen te bekennen Er ging weer niemand met ons mee terug naar de vluchthaven,en daar stond ook niemand van prijsvrij of neckermann te wachten je moest alles zelf regelen.Vader en zoon zitten op het moment nog in Turkije moesten zelf onderdak regelen wat ook niet makkelijk ging daar de zoon geen I.D had,nu maar hopen dat hij morgen( want dan is het maandag)snel geholpen wordt op het consulaat,en dan proberen weer een nieuwe tickets voor twee personen te bemachtigen.Dus voor ons NOOIT meer Prijsvrij of Neckermann,want die paar centen dat ze voordeliger zijn weegt niet op tegen de slechte service die je hun ontvant ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 25-09-2014 door
Net geboekt op Prijsvrij en de website is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken! Belagnrijkste was voor ons het grote prijsverschil met Sunweb. We betaalde bij Prijsvrij iets minder dan 200 euro minder wat toch een hoop geld is. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 22-09-2014 door
Wij hebben net onze vakantie geboek naar Saalbach in Oostenrijk voor Januari en kan nu al niet wachten tot we eindelijk weer op de ski's staan! Wij gaan ieder jaar naar dit hotel, maar het is voor het eerst dat ik het hotel bij Prijsvrij zie staan. Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder van dit bedrijf had gehoord. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Ik heb de boeking online gedaan en omdat het toch om een hoop geld ging even nagebeld of alles goed was gegaan. kreeg een aardig vrouw aan de lijn welke bevestigde dat alles goed was doorgekomen en ik mij niet druk hoefde te maken.

Zodra wij op vakantie zijn gegaan zal ik mijn ervaringen met jullie delen! Hopelijk zijn dit dan goede ervaringen (haha)!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 15-07-2014 door
Prijsvrij biedt veel korting op de prijs van de reguliere aanbieders. Ook vonden wij nog een kortingscode op internet, waarmee je 10 euro extra korting kan krijgen. Veel plezier op je vakantie met extra veel korting! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 08-07-2014 door
Prima ervaring!Eenvoudig boeken in 5 stappen.Scheelde bij ons ruim 100 euro met andere aanbieders. Check even of je zelf al annuleringsverzekering hebt, anders kan je die er nog afhalen.Voor zo\'n groot verschil en ook nog ANVR (betrouwbaar) voor ons de moeite waard voor dezelfde vakantie.. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 08-07-2014 door
Lang gezocht, verschillende sites bij langs geweest, kwam toch steeds het goedkoopst op Prijsvrij uit. Boekingsproces verliep heel makkelijk en snel, ook kon ruimbagage makkelijk toegevoegd worden (incl besparingstip, door 2 personen ieder 15 kg ruimbage te geven ipv 1 persoon 25 kg, scheelde toch weer 10 euro!). ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 16-02-2014 door
Ik had een issue met de autohuur service van Prijsvrij. Ik had 7 dagen een auto gehuurd op Malta. Ik een leuke fiat 500 cabrio gehuurd zodat ik met mijn vriendin lekker kon cruisen over het eiland. Eenmaal aangekomen bleek deze niet meer beschikbaar te zijn en dat er iets mis was gegaan met de boeking bij Prijsvrij en kon ik wel een gewone fiat 500 krijgen.Ik boos want ik wilde een cabrio. Kon ik wel een andere cabrio krijgen maar dan was het een Peugeot en moest ik ook nog bijbetalen. Net alsof het mijn probleem was. Ik heb echt flink mijn mening geventileerd daar op dat kantoor van het verhuurbedrijf. Uiteindelijk is het opgelost maar het had het begin van de vakantie al redelijk verpest. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Twee keer een reis geboekt via Prijsvrij en 1 keer naar Spanje en een keer naar Frankrijk. Totaal geen klachten over deze partij. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Ik boek meerdere malen per jaar een vakantie. Ben inmiddels op leeftijd en ga dan met mijn vrouw allemaal mooie landen bezoeken.Ik gebruik de laatste tijd altijd Prijsvrij want de website is gewoon heel goed te gebruiken, het aanbod is scherp en heb al mooie dealtjes te pakken gehad.Eigenlijk nooit problemen ook de reizen zijn goed verzorgd. Natuurlijk is er altijd wel iets aan te merken maar dat is iets voor Hollanders. Die hebben namelijk altijd wel iets aan te merken. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 13-02-2014 door
Wij zjin met zijn 3 naar Bulgarijen geweest en moet zeggen dat wij een prima vakantie hebben gehad. Touroperator was Corendon en hebben geen enkel probleem gehad met het reizen en de vakantie zelf. Daarnaast viel ons vooral op dat de reisverzekering erg meeviel! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 12-02-2014 door
Wat een genot is deze website. Ik heb een reis van 3 weken geboekt door west Europa. Heb via deze site alles kunnen boeken van hotel overnachtingen tot autohuur. Ik heb me goed laten adviseren en het feit dat alles voor je wordt uitgezocht is gewoon heel fijn.Ik geef Prijsvrij een dikke pluim voor service en prijs! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 10-02-2014 door
Enkele maanden geleden had ik een reis geboekt bij Prijsvrij. De reis ging naar Barcelona en alles zag er tip top uit op de website. Mooi hotel en prachtige ligging volgens de website.Helaas op de plek van bestemming aangekomen bleek dat de foto's waren genomen in een deel van het hotel dat al verbouwd was. Wij hadden een kamer in het oude deel van het hotel. En dat stamde uit de jaren 60 en de kwaliteit was echt slecht. Ook de locatie was niet zo mooi als dat op de site werd aangegeven.Dit is echt een tegenvaller en heb daar met Prijsvrij contact over opgenomen en eis mijn geld terug. Dit is nu in behandeling en verwacht wel dat Prijsvrij me schadeloos stelt! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-01-2014 door
Wij zijn vorig jaar mei naar Turkijke geweest en kan niet anders zeggen dan dat we een heerlijke vaknatie hebben gehad! De prijs is echt een stuk lager dan elders. In ons geval scheelde dit 200 euro p.p en we gnigne met ze 4! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy