Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Prijsvrij ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

7.14
7.14 0 10
168 reviews
81% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2019-04-24 11:32:49
1 dagen geleden
2 10 0
We hebben een vakantie naar Rhodos Griekenland geboekt bij prijsvrij.nl Reis vanaf Schiphol ging gewoon prima. In Rhodos aangekomen. Dan nog even reizen met de bus, kom je bij je hotel aan is het heel iets anders dan we geboekt hadden. We hadden Evita sun geboekt met glijbanen voor de kids. want die foto's stonden op de site van prijsvrij.nl, maar werden afgezet op Evita studios klein zwembad geen glijbanen voor de kidz, daar hadden we het juist voor geboekt voor de glijbanen. En we hebben dus betaalt voor het andere hotel dik betaald. En het hotel waar we nu zitten is veel goedkoper hotel wel hele lieve mensen bij dit hotel Evita studios daar licht het niet aan. Het gaat erom dat er verkeerde foto's op de site staan van prijsvrij.nl van een heel ander hotel, dan we geboekt hebben. We hebben ook nog contact gehad met solfly onze reisorganisatie, maar dan krijg je een blahblah verhaal. Als we straks thuis zijn ga ik hier werk van maken. We gaan er nu gewoon van genieten.

Groetjes Den
Rapporteren
2019-04-11 15:29:59
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31106619423432448839_1554989278986
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren
2019-04-11 15:27:51
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31107487988359417573_1554989117172
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren
2019-04-11 15:27:35
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31107487988359417573_1554989117172
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren
2019-04-11 15:27:34
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31107487988359417573_1554989117172
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren
2019-04-11 15:27:34
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31107487988359417573_1554989117176
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren
2019-04-11 15:27:33
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31107487988359417573_1554989117172
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren
2019-04-11 15:27:33
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31107487988359417573_1554989117176
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren
2019-04-11 15:27:23
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31107487988359417573_1554989117172
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren
2019-04-11 15:27:20
14 dagen geleden
3 10 0
Wij, vrienden van elkaar die elkaar al vele jaren kennen en vaak samen op vakantie geweest zijn, wilden eens samen een reis boeken naar Tenerife (Playa de las Americas). We vonden ons hotel waar we graag wilden zijn, H10 Conquistador.
Wij komen terecht op de site van Prijsvrij. Hier wilden wij wel boeken, dit is de eerste en tevens laatste keer, gezocht op 2 kamers voor 2 personen maar dit ging niet; waaromjQuery31107487988359417573_1554989117172
Dus wij zoeken in dit zelfde hotel H10 Conquistador via Prijsvrij op kamers die er wel te boeken waren en jawel kamer gevonden, deze 3 persoonskamer geboekt,voorschot betaald en krijgen hier meteen een bevestging op.
Dus ditzelfde doen we nog een keer, zoeken in dit hotel H10 Conquistador via Prijsvrij en jawel weer een kamer gevonden, deze 3 persoonkamer geboekt, voorschot betaald en krijgen hier niet direct een bevestiging maar na enige tijd de melding dat de site niet goed werkt en dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen. Wij bellen met Prijsvrij en krijgen de melding dat dit wel vaker gebeurt maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Deze 2 boekingen worden op zaterdag gemaakt.
Op de dinsdag erna wordt er gebeld dat de 2 kamer wat duurder is geworden wij nemen genoegen mee en willen dit wel betalen.
Vervolgens komt er een mail met de bevestiging waarin staat dat de 2de boeking in een ander hotel is H10 Palmeras.
Wij meteen weer gebeld en gevraagd of dit een vergissing was, maar nee wij zouden het hotel H10 Palmeras geboekt hebben.
Wij zijn nog niet eens op de site van dat hotel geweest laatstaan dat we daar gezocht hebben. Maar Prijsvrij blijf voet bij stuk houden dat dit wel zo is, echter geven zij toe dat de boeking handmatig door hun is gemaakt, wij zeggen door Prijsvrij gewijzigd is.
Diverse mails en telefonische gesprekken gevoerd dat wij in H10 Conquistador willen zijn en niet in 2 verschillende hotels. Wij krijgen de keus voor een omboeking te maken of de reis annuleren.
Annuleren is geen optie gezien de kosten die al gemaakt zijn voor hotelkosten, vliegkosten en transferkosten.
Thuis nogmaals de computer nagekeken of wij op de site van H10 Palmeras geweest zijn maar totaal niets te vinden, dit ook meer maals aangegeven bij Prijsvrij maar zij blijven beweren dat wij dat wel gedaan hebben.
De andere mogelijkheid is omboeken bij Prijsvrij hetgeen echter niet goedkoop is. Na diverse telefonische gesprekken en mails hebben we besloten om maar een omboeking te maken en te betalen wat nodig is. We zijn nu wel toe aan wat rust.
We bespreken dit met onze vrienden en gaan accoord met de extra kosten en hopen dat alles verder goed verloopt.
De vluchtijden zijn gunstig vinden wij en de transfer is ook geregeld.
Krijgen van Prijsvrij de inlog gegevens om alvast stoelen te kunnen reserveren voor de vlucht en wij gaan stoelen reserveren, na dit gedaan te hebben schets onze verbazing dat de vlucht tijden verandert zijn, zouden we eerst om 10.00 uur vliegen en landen om 15.30 plaatselijke tijd,is dit nu om 06.00. en aankomst om 09.30, Ja zit niets anders op dan deze tijd te vliegen.
Ook de retourvlucht tijden waren verandert.
2 weken voor vertrek krijgen wij van Prijsvrij per e mail alle papieren opgestuurd met de transfer van vliegveld naar hotel.
Transfer tijd voor de bus is om 16.30. Weer met Prijsvrij bellen of het de bedoeling is dat wij al die tijd op de bus moeten wachten? na enige tijd krijg en wij een bericht dat dit aangepast gaat worden. Dat zij nog niet wisten dat het vliegtuig eerder zou vertrekken terwijl wij dit al wisten tijdens het reserveren van de stoelen 4 weken eerder.
Ook de retour transfer was nog bijgewerkt (slechte zaak)
De boeking van het hotel is in Duits, wij dachten dat we bij een Nederlands reisbureau geboekt hadden.
Het enige wat wel goed gegaan is,is de vakantie zelf:
Mooi hotel, receptie geeft ons 2 nette kamers naast elkaar,
goed ontbijt en diner, lekker zwembad. Dit hotel gaan we nog weleens bezoeken maar niet via Prijsvrij.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
7.14