Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Prijsvrij
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Laptop scherm stuk binnen 15 mnd. Klantenservice onbereikbaar

Het laptopscherm laat geheel los aan de linker-zijkant. Bij Paradigit geeft men aan, dat de factuur op bedrijfsnaam staat/zakelijk wordt aangemerkt. Derhalve willen ze geen garantie geven op reparatie. De laptop is nu 1 jaar en 3 maanden oud. Op diverse verzoeken om kostenopgaaf en reparatie wordt niet ingegaan. Telefonisch zijn ze niet goed bereikbaar, diverse keren geprobeerd, beide keren minimaal 20 minuten in de wacht gestaan en er bleven steeds 4 wachtenden voor me. Ik ben ten einde raad hoe nu verder.