Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Van huwelijks naar horror vakantie | Prijsvrij

Wij hebben een klacht ingediend Bij prijsvrij betreffende onze huwelijks vakantie naar Turkije. Met 4 personen. Wat uit eindelijk een horror vakantie is geworden. Wij hebben een vertraging gehad op schiphol van ruim 4 uur. Wat telkens met een half uur werd verlengd zodat we ook niet weg konden van de vertrekhal. Na 2 uur heb je al recht op eten en drinken, dit hebben we niet gekregen ondanks het steeds te vragen. De vertraging zou door het slechte weer zijn. Er landde en stijgden wel veel andere vliegtuigen. Wij zagen veel mensen om het vliegtuig lopen met lampen en een hoogwerker hier klopte iets niet. (Heb hier fotos van gemaakt). Toen wij en vele anderen verhaal gingen halen hoe dat kon kwam het hoge woord eruit, het ging om een technisch probleem. Door een slechte landing bij de vlucht ervoor was er schade aan het landinggestel. Ze beloofden ons vouchers voor eten en drinken maar helaas, ondanks herhaaldelijk aandringen, niet gekregen. Door dit alles kwamen wij 's morgens pas om 7 uur aan in ons hotel en hadden die dag weinig aan onze vakantie omdat wij gesloopt waren. Klacht accommodatie: We hebben een 4 sterren resort geboekt namelijk Hotel Club Terhan Beach. Dit resort is vreselijk en nog geen 2 sterren waard volgens ons en toegegeven door Ahmed (Alltours). Wij kregen 2 kamers, Kamer nr 445 : Douche kraan stuk Waterkraan wasbak stuk Kitwerk vreselijk beschimmeld Smerige vloer en douchebak Kamer nr. 441: Douchekop stuk Kraan wastafel spoot alle kanten op Telefoon aansluiting stuk Deur was ingetrapt geweest rondom het slot en amateuristisch gemaakt wat niet echt een veilig gevoel was. Er werd in beide kamers nauwelijks schoon gemaakt Het was er erg ranzig. De buren tussen ons waren weggegaan en 2 dagen later stond er nog een gebakje op het terras wat duizende mieren aantrok. Deze dingen hebben we allemaal aangekaart maar men haalde de schouders op en er werd niets mee gedaan. Het restaurant eten was erg eentonig smerig en koud wat erg onhygiënisch is. de au bain marie waar het eten in op gedient werd waren te vet om beet te pakken toen de bedienste de schaal eruit haalde was het water eronder, wat het eten warm houd, echt smerig en troebel. 3 van ons waren aan de diaree. Door de open eetzaal liep een hele kudde katten die bij de eettafel stonden te schooien. Er liepen ook honden langs de balustrades van het eet gedeelte. Over de kakkerlakken die we in het resort hebben zien lopen maar niet te spreken. Ook de barren waren erg vies, glazen werden met koud water nauwlijks schoon gespoeld. De machines waar limonade uitkwam waren erg vies de knoppen waren er af en deze plek was nu erg zwart en goor en er zaten veel roest en ondefineerbare sporen op. Het koffie apparaat buiten moest telkens met een roerstaafje worden doorgeprikt. Bij de biertap hing een verschrikkelijke vieze schrale verotte bier lucht. Ik denk ,Ik weet wel zeker dat deze machines niet worden gereinigd of doorgespoeld. De trappen van de glijbanen : niet alleen de tredes maar ook het staalwerk waren flink verrot en ondersteund met klosjes. Onder de glijbanen waar water door storm zat een open meterkast met losse stroom draden. Overal waar je liep in en rond het zwembad moest je uit kijken dat je je nek niet brak over uitstekend en omhoog staande aluminium strippen. losse tegels en verroten metalen putjes. Hier totaal geen animatie en erg Shagrijnig personeel de Russen kregen overal voorrang. Dit gemeld bij Arinka (Alltours)toen werden we de volgende dag na aandringen over geplaatst naar een ander hotel (Holiday)in the middle of nowhere. Dit resort was schoner, netter en het eten was er goed allemaal zoals het hoort. Maar dit was geen 24 uurs resort maar van 10 tot 23 uur Wij hadden niet voor niets een 24uurs resort geboekt. Hierdoor kwam er onverwachts nog meer kosten bij voor het drinken. Ook hier nagenoeg geen animatie. En weinig tot geen wifi. Geen handdoeken service dus ook nog even strandhanddoeken moeten kopen. En er werd alveel opgeruimd in verband met de sluiting van de volgende week, zo was bijvoorbeeld het hele terras al weg gehaald bij het zwembad. Voor alle ongemakken krijgen wij een schamele 425 euro terug .zonder ook maar enig excuses of uitleg. Dus als u met prijsvrij op vakantie gaat hoop ik voor u dat het wel goed gaat.
© 2019 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy