Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Prijsvrij
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Een mooie prijs, maar in China is meer service te vinden.

Wij hebben een tijdje behoorlijk wat gekocht bij Centalpoint voor de lage prijs. Inmiddels diverse ervaringen met slechte levering, retouren en garantie, het bedrijf is er volledig op ingericht om on onder haar serviceverplichingen uit te komen. Concreet: - Er wordt geen verantwoording genomen voor verkeerd advies. - Op voorraad betekend nog steeds dat u vaal weken mag wachten op de levering, Centralpoint ziet de voorraad bij leveranciers in het buitenland als bij zichzelf op voorraad. - Als er garantie nodig is en u geeft via uw account een verzoek tot RMA waarbij u alles bekand is zoals de reden van, uw adres, serinmummers etc. Krijgt u toch ( en dagen later) mails die nogmaals om de informatie vragen die al gelijk gegeven of bekend was. Uiteindelijk bent u vaal meer dan een weel bezig voordat u een RMA hedt om het defecte item retour te sturen. - Retourgestuurde Items met Centralpint RMA worden in meer dan 50% van de gevallen ( alle duurdere zaken lijkt het) gewijgerd door het magazijn. BV frankering niet goed op een franko vezonden zending. Het magazijn beweerd dan de zending nooit gezien te hebben en u betaald weer porto en tijd. - De returntijd is beter in maanden uit ter drukken. Hun positieve record is meer dan 6 weken voor een harddisk die defect was geleverd. En alleen omdat wij vaak hebben gebeld. - Denk niet dat uw contactpersoon, als u die al heeft, iets doet als dergelijke zaken mis gaan. nee dat is niet zijn taak, u kunt bij hem alleen meer kopen. - het maximale record is nog onbekend, wij gaan richting meer dan zes maanden voor defecte QNAP in garantie. Zie ook nadere ervaringen, alles wat ze doen is verkopen voor een lage prijs, maar uiteindelijk kost het u te veel. Dit is ook een waarschuwing voor goedwillende fabrikanten, u wilt immers niet uw goede naam in het slop hebben als er zo met uw garantie wordt omgegaan?