Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

klantenservice moet verbeteren | Prijsvrij

Hebben via prijsvrij geboekt. Hebben telefonisch contact gezocht ivm enkele vragen. Deze werden te laat(meer dan 2 -3 weken later) of niet beantwoord.Reispapieren waren 3 dagen voor vertrek nog niet in ons bezit en precies 2 weken voor vertrekhoorden wij dat de heenvlucht 2 uur verlaat was en met tussenstop van 1 1/2 uur. Omdat wij beiden chronisch ziek zijn en 2 uur vliegen eigenlijk al teveel is was de reis nu van 4 1/2 veel telang. Hulp van prijsvrij nooit gekregen. Hebben alles via de tussenpersoon Floowtravel moeten regelen. Deze mensen waren Zeer behulpzaam. Het hotel op Ibiza Fiesta Milord was redelijk. Eten was goed, schoonmaak slecht en kamers goed maar gehorig(zie revieuw tripadvisor en zoover). All-inclusive aanbod wisselde per dag. De klantenservice van Prijsvrij is ronduit slecht. Wij boeken niet meer via jullie
┬ę 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy